Rīgas pilsētas izpilddirektors Māris Tralmaks uzskata, ka nav pieļaujama pat doma par autobraucēju diskrimināciju, šķirojot tos pēc viņu vadītās automašīnas vecuma.
Automašīnai, kas atbilst visām prasībām, lai saņemtu tehniskās apskates uzlīmi - tostarp tās izplūdes gāzu sastāvs atbilst normatīvajos aktos pieļaujamajam līmenim -, nedrīkst ieviest papildu ierobežojumus atkarībā no tās ražošanas gada vai modeļa.
Arī Rīgas domes Vides komiteja nekad nav izteikusi priekšlikumu "neielaist pilsētas centrā par 10 gadiem vecākas automašīnas", kā to traktē atsevišķi masu saziņas līdzekļi. Vides komiteja savā sēdē aplūkoja teorētisko modeli gaisa kvalitātes uzlabošanai Rīgā, un runa ir tikai un vienīgi par to, lai valsts veicinātu jaunu automašīnu tirdzniecību.
Pilsētas izpilddirektors uzsver, ka Rīgas centra satiksmes organizācijas un gaisa tīrības problēmas jārisina un tās tiks risinātas citiem līdzekļiem - piemēram, slēdzot centru smagajam transportam, izveidojot stāvvietu tīklu ap tā saucamo A zonu, attīstot sabiedrisko transportu, it sevišķi elektrotransportu, stimulējot alternatīvas degvielas un videi draudzīgu transporta līdzekļu izmantošanu.
Rīgas domes Informācijas un sabiedrisko attiecību nodaļa
Hmm, a par staavvietu cenu paaugstinaashanu, ka tas nav ok, gan ne vaarda... :( Toch leetaak sanaaks braukt apkaart pa centru, nekaa staaveet malinjaa.