Ar jūtīgu signalizāciju var būt problēmas ar TA iziešanu 41

22.oktobris 2003 0:02

Rīgas domes Vides komiteja iecerējusi lūgt valdību mainīt likumus, lai tehnisko apskati nevarētu iziet automašīnas, kurām ir pārāk jutīga pretaizdzīšanas signalizācija.

Vides komiteja kopā ar domes Juridisko pārvaldi otrdien secinājusi, ka pašvaldības iespējās nav ierobežot rīdzinieku nakts miera traucējošo signalizāciju lietošanu, BNS informēja Rīgas domes Sabiedrisko attiecību nodaļā. Taču komiteja atzina, ka šī problēma ir nopietna un tādēļ nepieciešams lūgt valdības iesaistīšanos tās risināšanā.

Jautājumu par signalizāciju ierobežošanu komitejā skatīja pēc Latvijas Zaļās partijas biedra Valda Felsberga iesnieguma. Viņš pašvaldībai norādīja, ka "mūsdienās stāvošām automašīnām pildītajās Rīgas ielās un pie visām autostāvvietām centrā un mikrorajonos signalizāciju radītais troksnis ir dzirdams gandrīz nepārtraukti".

Felsbergs satraucās, ka troksnis pazemina dzīves kvalitāti un traucē naktsmieru ne mazāk kā likumos jau reglamentētie trokšņi, piemēram, skaļa mūzika bāros. Arī Vides komiteja atzina, ka teorētiski trokšņojošo automašīnu īpašniekus varētu sodīt, taču reāli troksni izmērīt nevar, jo tādā gadījumā uz katras ielas vai autostāvvietā būtu jādežurē cilvēkam ar trokšņu mērītāju.

RĪGA, OCT 21, BNS

 
Visi komentāri
 
101845. viesis 22.oktobris 2003 0:19
0 0 Atbildēt

Ah tad redz kas lobee auto zaglju. Maitas, buutu labaak paruupeejushies par to lai saliktu informatiivas celja ziimes uz Riigas ielaam, jo no shiis debiilaas pilseetas - Riigas tiaki riidzenieki maak iebraut un izbraukt. Nedod dievs, ja kaads aarzemnieks iemaldaas. Parasti aarzenieki, kuri grib nokluut Bauskaa barucot pa salu tiltu aizbrauc liidz Juurmalai tad velk uz Kalnciemu, un tad caur Jelgavu meegjina nesajut praataa barucot atpakalju Riigu lai atkal meegjinaatu atrast Bausku. Tas viss tikai taadeelj, kaa kaadam ir pilniigs PO uz savas pilseetas un Valsts reputaaciju, jo uz noraades ziimeem ekonomee, bet zagjus jaalobee, jo pashi ir zaglji.

101846. viesis 22.oktobris 2003 0:28
0 0 Atbildēt

Vareetu padomaat ka baigi gruuti izraut uz apskates briidi no shok-sensora aaraa shtekeriiti, un peec tam pievienot atpakalj. Un vispaar kaapeec man buutu jaaierobezho sava signalizaacija, ja auto pa nakti staav garaazhaa?

101847. viesis 22.oktobris 2003 0:50
0 0 Atbildēt

Diez ka izpaudiisies a prbaude? Ta darbinieks sitiisa masiinai pa kapotu ja kapots neielocisies bet signalizacija skanes, tad zini ka Ta iziet nevar. A ja uzsaus pa kapotu un negaudos sireena, tad drosi dodies maajas un nesatraucies par to ka nakaamgad tavai masiinai buus jaiet TA.

101848. viesis 22.oktobris 2003 8:11
0 0 Atbildēt

Labaak lai izkher tos muulaapus, kuri brauc bez izpuuteejiem. Taadu akustiskie efekti speej iedarbinaat signalizaaciju pat bez seismiskaa sensora

101849. viesis 22.oktobris 2003 8:19
0 0 Atbildēt

No vienas puses jau ideja laba. Bet no otras puses...

Kā viņi korekti spēs pārbaudīt? Un diezvai būs pareizi visiem kas "izkritīs" likt atteikties, jeb nomainīt signalizāciju. Tā tomēr ir barga nauda. Un signalizācija ir nepieciešāmība, nevis kaprīza/komforta elements.

101850. viesis 22.oktobris 2003 8:44
0 0 Atbildēt

stulbums, buutu domaajushi pa satiksmes uzlaboshanu, nevis kasiijushi pautus un aiz nez ko dariit virunaajushi beztolkaa muti!!!

101851. viesis 22.oktobris 2003 8:51
0 0 Atbildēt

Ziniet kā menti tad vārīsies ! Pasauks kādu savējo zagli lai šis ar kādu verķīti mēģina atmūķēt auto. Paši klausās , aha , skan ,,, jāraksta protokols. Zagļiem labi , mentiem labi. A ja neskan , zagļi nozog auto.

101852. viesis 22.oktobris 2003 8:54
0 0 Atbildēt

Vakar Delfos bija reāls koments par tēmu - Vajadzētu atļaut gaudojošajiem izsist stiklu, atraut kapotu un noņemt akumulatoram klemmi :)

Lai gan tām signalizācijām ir savi akumulatori.

Par zagļiem - nu bleg nepasargā tā signalizācija no zagļiem, ja gaudo 5 min. un traucē tikai apkārtējiem nevis pašam auto īpašniekam.

101853. viesis 22.oktobris 2003 8:55
0 0 Atbildēt

TA laikaa nonem pulti no atsleegaam un nav signalizaacijas

101854. viesis 22.oktobris 2003 8:55
0 0 Atbildēt

Kaarteejo reizi Riigas Domes darbinieki izcelhas ar savaam izcilajaam zinaashanaam auto jomaa. Ja nemaldos, tad nedeelhas laikaa jau otro reizi (atgaadinaajums: ieprieksheejaa gheniaalaa ideja par automashiinu, kuras vecaakas par 10 gadiem, neielaishanu pilseetas centraa). Taa tik turpinaat, domnieku iereednhi! Jums "labi" izdodas! :)

101855. viesis 22.oktobris 2003 8:56
0 0 Atbildēt

kārtējais priekšlikums ķeksīša ievilkšanai atskaitēs - esam strādājuši, esam savu naudiņu godam nopelnījuši....

101856. viesis 22.oktobris 2003 8:58
0 0 Atbildēt

Bet fakts ka nozags autiņu nepesliktina dzīves kvalitāti??? Ja pieņemtu lēmumu, ka zaglim nocērt roku tad varētu pieņemt arī šitādus apsurdus.

101857. viesis 22.oktobris 2003 8:58
0 0 Atbildēt

Ko jūs te tagad visi , baigi gudrie bļ..novākušies ja?

101858. viesis 22.oktobris 2003 8:59
0 0 Atbildēt

Patiesībā normāla lieta. Ir baigi daudz auto, kuriem ir lētas signalizācijas, kas kauc pie skaļāka troksnīša. Piemēram, Pirmajā garāžā (daudzstāvenē) ir interesanti, kad kāds bembis šerpāk brauc augšā - kā novīlē pa stāvu, kādas 3 mašīnas sāk kaukt.

Skatos, jūs laikam neviens neesat sēdējuši lekcijās universitātē Raiņa 19. Tur tajā mazajā ieliņā (laikam Arhitektu?) ir lieliska akustika un, kamēr kauc signalizācija, pasniedzējam nav lielas jēgas kaut ko runāt.

101859. viesis 22.oktobris 2003 9:08
0 0 Atbildēt

Vienreiz man sabojās signalizācija naktī, un sāka gaudot bez apstājas .Bija jautri, kamēr es pamodos mierīgā garā un atvienoju aķi, visi kaimiņi bija jau pamodušies un stāvēja pie logiem.Atceros kā es vēl viņiem pamāju smaidot.

101862. viesis 22.oktobris 2003 9:12
0 0 Atbildēt

Laikam jau man veicies ne darba stāvvietā, ne pie mājas signalizācijas bezjēgā negaudo, ja nu vienīgi kārtējā alkašu banda no legālās točkas (veikals-kafeinīca) nespējot noturēties atvelk elpu uz kāda kapota.

SuperEdmis

a Tev ko šorīt problēmas ar nesaturēšanu? ;)

101864. viesis 22.oktobris 2003 9:17
0 0 Atbildēt

Tā taurēšana der tikai kaķu aizdzīšanai no kapota, zagļiem tā netraucē! Kaut ko darīt vajag ar tām sigām,jo pašam reizēm gribās ņemt kjiegeli un uzlaist uz jumta vecai grabažai,kuru nezags pat ja piemaksāsi,a taurē pie mazākā pirdiena visu nakti!!!

101868. viesis 22.oktobris 2003 9:23
0 0 Atbildēt

Ak shis laimiigais autoiipashnieks, kursh izveeleejies juutiigi nepaartraukti gaudojoshu (t.i. bez automaatiskaas atsleegshanas peec konkreeta laika) signalizaaciju, vinhs no riita juutas tik prieciigs, ka kaut kaada kaa Zoga izteicaas "pirdiena" deelh nevar autinhu palaist.

101881. viesis 22.oktobris 2003 9:39
0 0 Atbildēt

Zoga un senator_a:

Jums jāiestājas RDomes progresīvo ekperimentu darba grupā kuri pārbaudīs kuras mašīnas signalizācijas iedarbosies no jūsu pirdieniem.

101882. viesis 22.oktobris 2003 9:39
0 0 Atbildēt

manupraat, shii probleema atrisinaasies pati no sevis, bet nekaadi aizliegumi nepaliidzees, jo nav tachu gruuti atvienot sigfeni uz skates laiku. bet "juutiigo" sigenu iipasnieki diez vai ir prieciigi, kad peec paaris reizu pagaudoshanas bez iemesla autinaa vairs nav elektriibas. tapeec shaubos, vai cilveeki, pieaaugot muusu labklaajiibas liimenim, turpinaas ekspluateet leetas sigenes

101887. viesis 22.oktobris 2003 9:47
0 0 Atbildēt

SuperEdmi tu gan esi baigi gurds.

Kaa Zoga domaa, vai mees SuperEdmi vareetu nhemt par tipa menedzheri, lai vinhsh organizee un popularizee darba grupas darbiibu?

101888. viesis 22.oktobris 2003 9:53
0 0 Atbildēt

Bet no otras puses šīs signalizācijas zaudē jēgu, visu laiku gaudojot, jo, manuprāt, neviens tām vairs nepievērš uzmaniibu, un zaglis mierīgi var turpināt ņemties gar auto.

101898. viesis 22.oktobris 2003 10:09
0 0 Atbildēt

Vieis 09.53:

Un no trešās puses?

101899. viesis 22.oktobris 2003 10:17
0 0 Atbildēt

Pirmkaart - TA laikaa izrubii sigjeni un saki , ka nedarbojas

otrkaart - taa arii ir, ka ir sigjenes, kuras nevar iesleegt uzsitot mashiinai, bet nobraucot garaam ar cauru auspuffu (taadu, kaa manai mashiinai :D ) taas darbojas, ka prieks :)

101900. viesis 22.oktobris 2003 10:20
0 0 Atbildēt

Vai kāds ir aizdomājies, kāpēc no Šveices uc ārvalstīm ievestiem auto praktiski nekad nav skaņas signalizācijas (izņemot rūpnīcas)?

Pārdevēji skaidro, ka tur apdrošinātāji to neprasa...

Man gan liekas, ka tur kā reizi ir aizliegtas šīs skaņas signalizācijas, un tāpēc arī apdrošinātāji neprasa.

Ja tur kāds par dažiem milj $ ir nopircis māju, viņam noteikti ir daudz vieglāk pieprasīt klusu nakti ...

Legacy.

101916. viesis 22.oktobris 2003 10:55
0 0 Atbildēt

SuperEdmis šodien tāds baigi jautrais :)

101918. viesis 22.oktobris 2003 10:58
0 0 Atbildēt

Soore, kungi, bet Legacy ir pilniiga taisniiba - Rietumvalstiis gaudojoshaas/breecoshaas signalizaacijas ir aizliegtas jau gadus 15 vismaz. Un kaadas probleemas saprogrammeet signalizaaciju vajadziigajaa jutiibas liimenii?

Laserline

101919. viesis 22.oktobris 2003 10:59
0 0 Atbildēt

Katrai, pat vislētākajai signalizācijai ir iespējama regulēšana uz jutību. Sevišķi visprimitīvākajām. Un ar tādu signalizaciju,ejot TA normāls cilvēks,saslēgs savu pulti ka vajag. Manuprāt nav loģiski uzstādīt pretaizdzīšanas sistēmu, kuru būtu jādemonstrē vīriņiem TA. Tas ir mans noslēpums. Man netraucē signalizacijas trokšņi. Dažreiz kādai miskastei signalizācija ilgi gaudo un pēc tam pārņem prieks ,redzot kā džeki ipsājas ar nosēdinatu AKB.

101925. viesis 22.oktobris 2003 11:36
0 0 Atbildēt

Drīz šis lietas tiks sakārtotas pēc ES direktīvām. Par to, loģiski, atbildēs uzstādītājfima , kura uzstādīs signalizāciju. Pagaidām pie mums šis jautājums ir pašplūsmā, jo signalizācijas iekārtas nav obligāta prasība. Un diez vai, kādreiz arī būs.

101932. viesis 22.oktobris 2003 12:08
0 0 Atbildēt

NU nu .. kas te tiešām tik aprobežota tauta, ka nejēdz izlasīt par ko ir raksts... Problēma ir ar PĀRĀK JŪTĪGĀM signaizācijām. Kāda jēga no signalizācijas, kas gaudo, ja kāds 5m attālumā paiet gar auto??

problēma ir tā, ka musu valstī ir čupa ar deģenerātiem, kas uzkata, ka autiņam ir jāgaudo tiklīdz kāds uz to paskatās. Tas reāli besī, ja pie darba/mājām/skolas tāds auto stāv diendienā. Nav problēmu, ja autiņš iekaucas pie spēcīgāka uzsitiena (nevis kaķa), nav problēmu, ja jamējais (!!) klusi iepīkstas, kad kāds "iebrien aizsardzības zonā", bet ja auto gaudo pie katra karāmbraucošā tramvaja, tad signalizācija ir bezjēdzīga, jo neviens (arī īpašnieks) vairs gaudošanai nepievērš uzmanību, bet gaudošana tikai traucē apkārtējo mieru (bija tāda fabula par aitu ganu, kas bieži mānījās par vilka uzbrukumu, bet kad reāla situācija bija, tad ciems viņam neticēja ...) :)

Piekrītu, ka daudziem autiņiem ir problēmas uzstādīt normālu signaizāciju. Man pašam kabriolets, kurš gaudo lielā vējā. Esmu nolēmis pie pirmās iespējas nomainīt sensorus uz kabrioletam atbilstošiem, jo tas traucē ne tikai pārējiem, bet arī man.

101965. viesis 22.oktobris 2003 14:18
0 0 Atbildēt

Superedmis pirdienpētniecības attīstības nodaļas menedžera amatam nederēs,jo tad būs interešu konlikts(pašam sign.strādā no pirdiena)!!!

101969. viesis 22.oktobris 2003 14:47
0 0 Atbildēt

wampiriusam taisniiba. lielaakaa dalja lohi ir uzgriezushi uz visjuutiigaako un domaa ka taadeejaadi vinju autinjsh ir labaak pasargaats.

tas ir smiekliigi. jebkuru sign var daudzmaz reguleet. arii taas kas pa 50 ls. pasham kaadreiz taada bija. taa kaa idejiski ideja nav slikta.

ljaudis no aarzemeem konkreeti viipsnaa par situaaciju uz muusu ielaam, ka gaudo nepaartraukti.

bet kaa vinji taisaas to reaali kontroleet iisti nav skaidrs...

protams ka galiigi lohainaas sigas ar laiku atmirs pashas no vecuma, a jauniem autinjiem jau katkaa var to uzstaadiishanu reglamenteet. bez tam ka pa katiem jau reti kursh liek sign daudzmaz jaunam auto.

102000. viesis 22.oktobris 2003 18:41
0 0 Atbildēt

Pievienojoties Atvaram.

Ja ir pabraukts pa citām Eiropas valstīm un redzēt cik elementāri var orientēties izvēlētajā maršrutā, tad tik saproti cik tizlā valstī dzīvojam.

Ceļu numerācijas zīmes un norādes par ceļu virzību Latvijā praktiski nepastāv. Es brīnos kā citu valstu šoferi pie mums atrod vajadzīgo virzienu u.t.t.

102011. viesis 22.oktobris 2003 21:49
0 0 Atbildēt

9 stāveņu pagalmā vienam pa nakti sāk aurot siģene,nervozs tips šai uz jumta uzlaiž šampja pudeli=efekts tāds ka tad sāka kaukt visas pārējās sētā novietotās mašīnas.

akis

102016. viesis 22.oktobris 2003 22:43
0 0 Atbildēt

Un tagad signalizaacijas juutiibas tests notiks TA stacijaa iesleedzot signalizaaciju un izsitot logu? Vai ar kuvaldu padauzot pa kapotu, durviim, bagazhnieku?! Kaads buus kriteerijs - paaraak juutiiga, vai normaala?!!!

102020. viesis 23.oktobris 2003 1:05
0 0 Atbildēt

102021. viesis 23.oktobris 2003 1:06
0 0 Atbildēt

A ko vini man izdariis,ja TA pateiksu ,ka man nav vai saplisusi signalizaacija??

AAA?????

102035. viesis 23.oktobris 2003 9:58
0 0 Atbildēt

Toa TA virinus vares reali apchakret!!! :))) Atvieno sign. tauriti (izdarit 1 min) za to nav saubu ka iziesi TA! Nonem breloku un pasaki ka nav signalizacijas, a ta lampina (diode) ir tikai mulaazha zagleenu baidisanai!!! Interesanti ko tados gadijumos varetu pateik tTA virini---NEKO. Un rigas dome nebus pilnigi neko panakusi. :)

P.S.

to: superedmi Tadi gudrisi ka tu agri vai velu cietiis no bezmiegaa izmocitiem kaiminiem. Un ka tev nav kauna vel "uzsmaidit" saviem kaiminiem (tipa nirgaties), tev vajadzeja elementari atvainoties!!! Vienam puisha ar ljoti jutigu signalizaciju aprikotam autinjam dusmigie kaimini vienkarsi nolaida gaisu visaas 4 riepaas. Protams laideji to darija slepeni un ljoti agri no rita. :))) Un tad tas kretins staveja un pumpeja riepas ar rokas pumpiiti :))) (es nepiekritu tiem kas met pudeles, izdur riepas un citadi materiali kaitee vaininiekam)

102140. viesis 23.oktobris 2003 19:40
0 0 Atbildēt

NU BUS JAU DAZI AMBALI, KAS NEMAK PAREGULET, KURUS TAD ARI IZDRAZIS, A PAREJIE UZ TA PALIKS MAZAKU JUTIGUMU UN VISS OK. DEBILIKI

102338. viesis 24.oktobris 2003 18:09
0 0 Atbildēt

Labaak buutu noveersushi kretiinisku zaglju graabstiishanos ap mashiinaam, lai signalizaacijas nebuutu vajadziigas. Piemeeram kaa Horvaatijaa zagljus noshauj un tur vairs nezog!

102346. viesis 24.oktobris 2003 20:37
0 0 Atbildēt

katram nakrašam, kas ielien autiņā lai paņemtu maģi, kuru uzsitīs gaisā par 2Ls ir jānocērt brīvā secībā kaut kas nost. būsim HUMĀNI, nevis jāvērt, bet kvalitatīvi jāamputē:) es pats būtu ar mieru sponsorēt kādas trīs šada veida operācijas. te jau ir vienkārši - kļūdas (kā kādreiz gadās, ka notiesā kādu nevainīgo) nav iespējamas - noķer kādu narkašu vēl mašīnā un pa taisno uz traumām. :) tie, kas mēģina aizdzīt svešus autiņus arī biku raustītos - kurs būtu ar mieru zaudēt, piemēram kāju, aci vai degunu dēļ tiem pārsimts lašiem ko izdodas šādā veidā dabūt (ne jau visa nauda tiek aizdzinējam)

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

ASV jaunuzņēmums radījis Tesla elektriskā kravinieka konkurentu (+ foto) 2

Losandželosā bāzētais jaunuzņēmums Thor Trucks, ko dibinājis 25 gadus vecs nekustāmo īpašumu tirgotājs, radījis konkurentu nesen prezentētajam Tesla Semi kravas vilcējam. Lasīt vairāk

 

Vairāki 100 tūkstoši eiro skāde - vācu pensionārs realizē „krusta gājienu” pret fotoradariem 7

Vācu pensionārs sabojājis sešus fotoradarus, nodarot milzu zaudējumus, kas sasniedz vairākus simtus tūkstošus eiro. Lasīt vairāk

 

Volvo XC60 kļūst par Japānas Gada auto 2017 2

Par konkursa JCOTY (Japan Car of The Year) 2017.gada uzvarētāju kļuvis krosovers Volvo XC60, kļūstot par pirmo Eiropas ražotāja modeli pēdējo trīs gadu laikā, kas ieguvis šo prestižo balvu. Lasīt vairāk

 

Autoservisu aptauja uzrāda milzīgas atšķirības apdrošinātāju pakalpojumu kvalitātē 5

Auto Asociācija ir veikusi apdrošināšanas sabiedrību darbības novērtēšanu, anonīmi aptaujājot autorizēto un neatkarīgo virsbūvju remonta uzņēmumu pārstāvjus, kuru darbs ikdienā ir tieši saistīts ar apdrošināšanas sabiedrībām un kuri nodrošina apdrošināšanas sabiedrību klientu transportlīdzekļu remontu. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti