Solbergs izvirzās vadībā Katalonijas autorallijā 12

 
24.oktobris 2003 12:15

"Subaru" komandas pilots norvēģis Peters Solbergs piektdien pēc pirmā ātrumposma izvirzījās vadībā pasaules rallija čempionāta posmā Katalonijas rallijā.

Čempionāta iepriekšējā posmā Korsikā uzvarējušais Solbergs 13,7 kilometrus garajā braucienā bija vienu sekundes desmitdaļu ātrāks par tuvāko sekotāju beļģi Fransuā Divālu ar "Ford". Trešo vietu, zaudējot līderim 0,3 sekundes, ieņem vēl viens "Ford" pilots igaunis Marko Martins. Pasaules čempionāta līderis kopvērtējumā Spānijas pilots Karloss Sainss finišā sasniedza astoto labāko laiku, atpaliekot no Solberga 3,4 sekundes. LORETDEMARA (SPĀNIJA), OCT 24, BNS/REUTERS
 
Visi komentāri
 
102269. viesis 24.oktobris 2003 13:15
0 0 Atbildēt

Ljoti operatiiva infa no iAuto, taa turpinaat! Tikai peec 3SS bik' savaadaaka situaacija ;)

01. LOEB

02. SAINZ

03. SOLBERG

04. MARTIN

05. McRAE

06. BURNS

Ciinja turpinaas!!!

102276. viesis 24.oktobris 2003 13:38
0 0 Atbildēt

:)

102282. viesis 24.oktobris 2003 14:11
0 0 Atbildēt

bet solbergam taa kaa vajadzeetu uzvareet chempii ... gribu, lai Subaru dabuu lielo medaali :)

102284. viesis 24.oktobris 2003 14:19
0 0 Atbildēt

visi, kam iet normāli www, var sekot līdzi www.rally-live.com

102288. viesis 24.oktobris 2003 14:34
0 0 Atbildēt

jā, jā subaru jā:)

102325. viesis 24.oktobris 2003 17:00
0 0 Atbildēt

kas par debiilu rakstu, kursh var uzrakstiit ko tik debiilu. Un ja veel njem veeraa, ka tagad Solergs ir knapi desmitniekaa.

102329. viesis 24.oktobris 2003 17:12
0 0 Atbildēt

atļauj vismaz par raxtu papriecāties:D

102398. viesis 26.oktobris 2003 13:09
0 0 Atbildēt

rakstam nav ne vainas! Subaru rulle!

102400. viesis 26.oktobris 2003 14:11
0 0 Atbildēt

Vel var apskatit wapa arzemju portali-eurosport-com england-rally.Nav jau tik kruta ka ar kompi,bet ne jau visu laiku tas ir pa rokai.

Redaktors 26.oktobris 2003 15:41
0 0 Atbildēt

1. 3 PANIZZI-PANIZZI Peugeot 206 A8 3h55'09"400 97.3 km/h 1 1

2. 18 LOEB-ELENA Citroen Xsa A8 3h55'22"400 + 00'13"00 2 2

3. 4 MARTIN-PARK Ford Focus A8 3h55'23"000 + 00'13"60 3 3

4. 5 DUVAL-PREVOT Ford Focus A8 3h56'04"800 + 00'55"40 4 4

5. 7 SOLBERG-MILLS Subaru Impr A8 3h56'20"200 + 01'10"80 5 5

6. 1 GRONHOLM-RAUTIA Peugeot 206 A8 3h56'38"500 + 01'29"10 6 6

7. 19 SAINZ-MARTI Citroen Xsa A8 3h56'42"400 + 01'33"00 7 7

8. 8 MAKINEN-LINDSTR Subaru Impr A8 3h57'04"500 + 01'55"10 8 8

9. 17 McRAE-RINGER Citroen Xsa A8 3h58'24"600 + 03'15"20 9 9

10. 20 BUGALSKI-CHIARO Citroen Xsa A8 4h00'23"000 + 05'13"60 10 10

11. 21 ROBERT-BEDON Peugeot 206 A8 4h00'37"500 + 05'28"10 11 11

12. 15 GARDEMEISTER-LU Skoda Fabia A8 4h01'07"600 + 05'58"20 12 12

13. 22 KRESTA-TOMANEK Peugeot 206 A8 4h01'18"900 + 06'09"50 13 13

14. 6 HIRVONEN-LEHTIN Ford Focus A8 4h04'15"300 + 09'05"90 14 14

15.102 PONS-JULIA Mitsubishi N4 4h13'51"000 + 18'41"60 1 1

16.101 JEAN JOSEPH-BOY Renault Cli A6 4h14'38"600 + 19'29"20 15 1

17. 61 TIRABASSI-RENUC Renault Cli A6 4h16'33"700 + 21'24"30 16 2

18.103 SORDO-CASTILLO Mitsubishi N4 4h17'12"300 + 22'02"90 2 2

19. 74 MEEKE-PATTERSON Opel Corsa A6 4h18'06"200 + 22'56"80 17 3

20.104 MEMBRADO-VILAMA Renault Cli A6 4h18'19"400 + 23'10"00 18 4

21. 69 CANELLAS-AMIGO Suzuki Igni A6 4h18'41"800 + 23'32"40 19 5

22. 52 CARLSSON-ANDERS Suzuki Igni A6 4h20'40"200 + 25'30"80 20 6

23. 33 GINGLEY-KENNEDY Ford Focus A8 4h21'28"400 + 26'19"00 21 15

24. 71 AAVA-SIKK Suzuki Igni A6 4h23'06"100 + 27'56"70 22 7

25. 64 TEURONEN-KAAPRO Suzuki Igni A6 4h23'14"200 + 28'04"80 23 8

26.105 FONT-MUNOZ Mitsubishi A8 4h24'54"500 + 29'45"10 24 16

27. 65 FEGHALI-MATAR Ford Puma A6 4h27'21"300 + 32'11"90 25 9

28.107 FRANCO-AZEVEDO Mitsubishi N4 4h27'47"200 + 32'37"80 3 3

29. 63 CECCATO-DOTTA Fiat Punto A6 4h30'58"700 + 35'49"30 26 10

30.111 JOGE-JOHANSSON Peugeot 206 A6 4h34'05"200 + 38'55"80 27 11

31. 73 DONCHEV-MANOLOV Peugeot 206 A6 4h39'33"300 + 44'23"90 28 12

32. 76 CECCHETTINI-MUZ Fiat Punto A6 4h41'35"600 + 46'26"20 29 13

33. 70 WILKS-PUGH Ford Puma A6 4h51'35"400 + 56'26"00 30 14

34.113 FIDIANI-BERGONZ Mitsubishi N4 5h00'50"700 + 1h05'41" 4 4

102910. viesis 29.oktobris 2003 11:23
0 0 Atbildēt

102911. viesis 29.oktobris 2003 11:23
0 0 Atbildēt

Nju es tak teicu ka Subaristi vislabaakie;)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti