Uzmanieties no mācību automobiļiem! 31

 
31.oktobris 2003 9:32

Rīgā Pārdaugavā piektdienas rītā mācību automašīna sadūrās ar mikroautobusu, cietušo nav.

Rīgas Galvenās policijas pārvaldes kārtības policijas inspektors Aigars Bērziņš BNS informēja, ka plkst.8.06 Vienības gatves un Graudu ielas krustojumā mācību automašīna "Audi" ietriecās mikroautobusā "Mercedes Benz". Aizvadītajā diennaktī Rīgā notika 63 avārijas, trīs no tām ar cietušajiem. Traumas guvuši trīs cilvēki, viens gājis bojā. BNS jau rakstīja, ka Rīgā pretī slimnīcai "Gaiļezers", ap pusnakti automašīnas BMW vadītājs, 1975.gadā dzimušais Vasilijs, kurš iebrauca pretējā braukšanas joslā un sadūrās ar trolejbusu "Škoda" - gājis bojā vieglās automašīnas vadītājs, bet traumas guvis BMW pasažieris Pāvels (1972). RĪGA, OCT 31, BNS
 
Visi komentāri
 
103163. viesis 31.oktobris 2003 9:44
0 0 Atbildēt

a prichom te maaciibu automobiilji?? visticamaak ka mikrinjsh bija vainiigs shajaa sadursmee, visi taksh zin, kaa mikrinji teesh ... a maaciibniekam jau instruktors ir blakus, kursh nepiecieshamiibas gadiijumaa spaida pareizos pedaaljus ...

103164. viesis 31.oktobris 2003 9:46
0 0 Atbildēt

Vienalga jāuzmanās - nemaz tik "nebīstami" tie "M" braucēji nav...

103166. viesis 31.oktobris 2003 9:55
0 0 Atbildēt

Domāju, ka mikriņš ir vienkārši "nodevis pa nažiem" tā, ka pat instruktors nenočekojis, kāds tur brīnums?! Tā ir tīrā sakritība, ka tas, kurš ieskrēja mikriņā bija mācībnieks, tik pat labi varēja ieskriet jebkurš cits auto!

103168. viesis 31.oktobris 2003 9:56
0 0 Atbildēt

Ne pe tēmu, bet man i jautājums. Pēdējā laikā bieži sastopu Mbraucējus uz 3-joslu štrāsēm (Salinieks, Krastene) velkamies (pareizi, Mbraucējam ir jābrauc lēni un piesardzīgi) pa otro joslu. Domāju, ka tā ir instruktora vaina, ka šis neliek tam mācībniekam pārkārtoties uz pirmo (jo tur vilkties ir korekti). Diemžēl šāda "aizcietējuma" atrašanās vidējā joslā rada nepieciešamību pārējiem braucējiem izdarīt papildus joslu maiņu manevrus.

103169. viesis 31.oktobris 2003 9:59
0 0 Atbildēt

Virsrakstā vajadzēja būt"Uzmanieties no mikriņiem!"

103171. viesis 31.oktobris 2003 10:05
0 0 Atbildēt

nu bet taapeec jau nav visi maaciibnieki jaabaazj vienaa maisaa :) lab, jaauzmanaas ir no maciibniekiem, bet taapeec jau shiem ir tas M burts vai nu logaa vai uz jumta ... nu un intervaals arii jaaieveero, kad iet garaam taadam, un visas djeelas :)

103174. viesis 31.oktobris 2003 10:20
0 0 Atbildēt

Es gan ieteiktu uzmanīties no visiem, na tikai no mācībniekiem....

103176. viesis 31.oktobris 2003 10:23
0 0 Atbildēt

Jā,es arī nepiekrītu virsrakstam!Pats braucu ar mācībnieku un cik reižu instruktors nešķendējās par mikriņu "amorālo" braukšanas stilu!

103177. viesis 31.oktobris 2003 10:26
0 0 Atbildēt

VIsi mēs kādreiz esam bījuši "macībnieki":):):)

Arī mani viņi dažreiz nedaudz kaitina..... Tādās reizēs cenšos ievilkt dziļi elpu un aizskaitīt līdz 5:) Dažreiz palīdz.......

103178. viesis 31.oktobris 2003 10:28
0 0 Atbildēt

Tas mācībnieks, veicot kreiso pagriezienu no Vienības gatves uz Graudu ielu, nepalaida garām busu MB, kurš nebija mikriņš.

103179. viesis 31.oktobris 2003 10:37
0 0 Atbildēt

mikrinjiem vajag aizliegt apstaaties jebkuraa vietaa, atljaut tikai pieturvietaas.

103180. viesis 31.oktobris 2003 10:38
0 0 Atbildēt

Pirmdien, kad bija lielais sniegs, braucu no Zolitūdes uz darbu ar mikriņu. Kā autovadītājs ar 26 gadu bezāvāriju stāžu, viennozīmīgi pārpildīta ar CILVĒKIEM mikriņa vadītāja braukšanas stilu kvalificēju kā BANDĪTISKU un cilvēku dzīvībai un veselībai bīstamu. Jāatdzīst, ka mūsu CP iecietība pret mikriņu vadītājiem ir tik interesanta lieta, par ko varbūt pat vajadzētu "paknābāt" KNAB aģentiem. Esmu pārliecināts , ka nopietnā Ikarusa avārija uz Pleskavas šosejas nebūtu notikusi, ja šoferis konkrētajos ceļa apstākļos būtu padomājis vairāk ar galvu, nevis vienkŗši "rulzējis" ar 55 cilvēkiem bortā. Ne velti, Eiropas valstīs visu pasažieru vilcienu mašīnisti ir speciālisti ar dzelzceļa institūtu diplomiem.

103186. viesis 31.oktobris 2003 10:55
0 0 Atbildēt

Bet protams, ka no M braucējiem ir jāuzmanās. Tāpēc arī viņiem ir brīdinājuma zīme uz mašīnas uzstādīta. Taču šī nav bīstamākā autovadītāju kasta. Bīstamāki ir mikriņu un taksometru vadītāji.

103189. viesis 31.oktobris 2003 11:03
0 0 Atbildēt

Atgādinu - TAS NEBIJA MARŠRUTA TAKSOMETRS, BET GAN VIENKĀRŠS TUMŠI ZILS KRAVAS MIKROAUTOBUSS.

103194. viesis 31.oktobris 2003 11:15
0 0 Atbildēt

--> NOMIKS

nu tak nezatraucies!!!! Kāda šķirba, vai šajā gadījuma tas bija mikriņš vai nē!!?? Tagad iet runa par to, ka mikriņiem kā sugai vajadzētu aizliegt apstāties JEBKURĀ vietā!!!!!!

103201. viesis 31.oktobris 2003 12:21
0 0 Atbildēt

Jau uzmanos. MOnk

103204. viesis 31.oktobris 2003 12:31
0 0 Atbildēt

"M" ir tieši tāpēc, ka šie vadītāji ir potenciāli bīstamāki par citiem. Mikrobu vadītāji ir vēl bīstamāki par šiem - mēdz pēkšņi un bez skatīšanās spoguļos bremzēt, mainīt joslas utt. Kad mācījos braukt, arī man instruktors ne reizi vien uz to norādīja, ka aiz mikroba jābūt īpaši uzmanīgam tieši šā iemesla dēļ.

Otrkārt, nav norādīts, vai pie stūres nebija pats instruktors, kas nav noņēmis M zīmi.

Treškārt - kravas mikrobi nav labāki. Apstājas kad un kur grib lai izkrautos.

103205. viesis 31.oktobris 2003 12:33
0 0 Atbildēt

Abi labi: gan meistari, gan mikriņu vadītāji. Ei nu zini, kurš tur bija pie vainas. Bet padomājiet, ka darbiņš gan instruktoriem, gan mikriņu vadītājiem nav no vieglajiem. Mēģiniet kāds no jums visu dienu rullēt pa vienu un to pašu maršrutu vai arī divu stundu garumā censties, braucot pa Rīgas ielām, iemācīt kādu čuģiku stūrēt; tad redzēs kādi citu aplicēji jūs būsiet.

P.S. Neesmu jau no tiem, kas ir stāvā sajūsmā par mikriņu izdarībām uz ceļa.

103211. viesis 31.oktobris 2003 13:27
0 0 Atbildēt

NORIEBIES kaa tie tizlie maaciibnieki ekspluatee Ziepniekkalnu, buutu braukushi trenneeties uz Bolderaaju, ibio!

103222. viesis 31.oktobris 2003 14:25
0 0 Atbildēt

viesis 31.10.2003 13:27 nekakaa virsuu maaciibniekiem..neviens nepiedzimst ar brauceeja dotiibaam...btw..kur pats maaciijies braukt...????

103225. viesis 31.oktobris 2003 14:40
0 0 Atbildēt

Dzīvoju un strādāju Pārdaugavā, tāpēc mācībnieki ir pierasta lieta, tāpat kā nekaunīgie gājēji pie Āgenskalna tirgus (viena tantiņa ielas vidū pat vicinājās ar spieķīti, it kā es brauktu nevis pa ielu, bet trotuāru). Mācībnieki patiesībā ir viegli prognozējami, tāpat kā mikriņi, tikai rīkojas tiem pilnīgi pretēji. Reāli bīstami ir tie kurus nevar prognozēt - pensionāri, namamātes un visādi tizleņi, kas tiesības acīmredzami ir pirkuši par naudu. Ja nevar zināt kad tas murgs tev izleks priekšā vai izliksies tevi neredzam, tad tas patiešām ir bīstami.

103226. viesis 31.oktobris 2003 14:45
0 0 Atbildēt

Tas virsraksts gan kaut kaads tizls, bet BMW kaa parasti izceljas ar savu gudriibas pakaapi. Driizaak jau jaauzmanaas no taadiem Vasjkaam un Pashkaam, kas pa nakti rulzo ar BMW pa preteejaam joslaam.

103228. viesis 31.oktobris 2003 15:01
0 0 Atbildēt

to viesis 31.10.2003 14:40: kurā vietā tu esi redzējis mikriņu, kurš būtu "prognozējams"?

103234. viesis 31.oktobris 2003 15:31
0 0 Atbildēt

Nedomāju, ka mācībnieki ir bīstamākā braucēju daļa...

103257. viesis 31.oktobris 2003 20:03
0 0 Atbildēt

Maaciibnieki noteikti nav biistamaakaa brauceeju dalja. Man praktiski netraucee... Bet mikrinju shoferus necieshu kaa sugu. Peekshnji ieliist no otraas joslas priekshaa un nolikt pa meemajiem, lai kadu pasazhieri izlaistu kur praataa ienaak... Maaciibniekiem taada riiciiba nav raxturiiga.... Nu, lai vish velkaas.... nokaveesi varbuut 20 sekundes, kameer apbrauksi, apdziisi.... so... Stay cool, save your nerves!!!! Bet ar mikrinjiem gan taa nesanaak...

103258. viesis 31.oktobris 2003 20:04
0 0 Atbildēt

to Hehee

Idinj, aizver zhaunas. Atcereejaas te par Vasiiliju un BMW nevietaa. Kaa var mirushos taa aplikt... un BMW te ir neprichom.

Vinjs pie tam bija mieriigs brauceejs, neiecieta un nebrauca ne uz dragiem ne uz streetrasiem.

ameer veel nav noskaidriti visi lietas apstaaklli gruuti pateikt, kapeec radaas shaada situaacija, bet kad izdziivojushais blakusseedeetaajs izstaastiit visu kas un kaa... tad jau redzees...

Vasiiliijs bija labs cilveeks... bija labs darba koleegis...

103277. viesis 1.novembris 2003 19:15
0 0 Atbildēt

;O

103278. viesis 1.novembris 2003 19:16
0 0 Atbildēt

;0

103289. viesis 2.novembris 2003 17:52
0 0 Atbildēt

to Green_Peace

Tu laikam esi tik liels durnis, ka tev nepieleca, ka Riigaa nav reaali nosisties ar atljauto maksimaalo braukshanas aatrumu, protams, ir iznjeemumi, bet ja spraadzeejas tad viss ok. Ja nu vieniigi vinja rulzis bija tik sapuvis, ka izshkjiida pirms sadursmes.

103370. viesis 3.novembris 2003 11:28
0 0 Atbildēt

labi, ka shoreiz liktenis bargaak sodiija vaininieku ..

103551. viesis 4.novembris 2003 20:05
0 0 Atbildēt

Maaciibnieki brauc tur kur CSDD ir izstraadaajushi eksaamenu marshrutus. Braucot pa lielajaam shraaseem instruktoram buutu tomeer jaaregulee kursants - vai nu brauc pa pirmo joslu, vai arii pa otro, bet tad ar maksimaalo atljauto (Salu tilts un Krastene - 70). Taapat biistamos celja posmos (citiem tie var pat shkjist normaali, ne ar ko ne sliktaaki par citiem celja posmiem) piemeeram pirms nereguleejamiem krustojumiem, luksoforiem, gaajeeju paarejaam instruktors jau juut ko dariis kursants (nu vismaz pieredzeejis instruktors) un noliks maaciibu auto pa meemajiem PIRMS radiisies biistama situaacija vai tiks paarkaapts CSN. Pats nupat shovasar maaciijos braukt (eksaamenu liku naakamajaa nedeeljaa peec benzovoza crash uz salenieka). Nezinu, varbuut man vienkaarshi palaimeejies ar instruktoru, bet palika tomeer paarlieciiba ka vismaz autoskola Vanags censhas sagatavot kursantus taa lai tie vareetu ne tikai eksaamenu nolikt, bet peec tam arii patstaaviigi pa ielu braukt.

Protams situaacijas maaciibu laikaa bija visaadas, bet nekad nebij tik liels aatrums (instruktors to nebuutu pieljaavis) lai taa vienkaarshi kaadam iemauktu blekjos.

Bet visvairaak besiija citu autovadiitaaju attieksme (to kas bez M'eistara ziimes) - labi redz ka M uz jumta, bet nee, tikuntaa krustaa jaapielien bampers pie bampera, jaacenshas iespiest malaa lai paarkaartotos u.t.t. Pashiem autovadiitaajiem buutu tomeer vairaak jaauzmanaas no M'eistariem, dikti labi tak zin ka tur pie stuures analfabets no kura var gaidiit jebko un kuram nerakstiities celja likumi veel ir sveshi.

Spilgts gadiijums iz maaciibu laikiem: Apstaajos pie sarkanaas gaismas pret kalnu (Daugavgriivas/Bezdeliigu krusts izbraucot no tiltapakshas uz Kalnciema VNC). Aiz muguras pie pasha bampera pielien smagais. Paarsleedzas dzeltenais, es veel neesu paspeejis ielikt aatrumaa, a tas jau saak braukt! Labi ka toreiz izdevaas uzsaakt braukt bez pariposhanas uz atpakalj, savaadaak buutu blaukt. Pofig kursh vainiigs, nepatiikami takataa.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Geparda – 110 km/h ātrs un jau no 16 gadiem (+ FOTO) 5

Ar pārbūvēto Volkswagen Up Vācijā drīkst braukt A1 kategorijas vadītāju tiesību īpašnieki, kas pie tādām var tikt jau no 16 gadu vecuma. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 1

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 

Nepilni 18 000 eiro - jaunais Dacia Duster arī Latvijā 24

Piedāvājumā pilnais hibrīds HYBRID 140, jaunais benzīna dzinējs TCe 130 Mild Hybrid, pilnpiedziņas versijas, benzīna/LPG divdegvielu dzinējs ECO-G 100 un klientu iecienītās augstākā līmeņa Extreme un Journey aprīkojuma versijas, kas papildina viena otru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti