CP − jauns priekšnieks, jaunas idejas 33

7.novembris 2003 8:16

Nule kā Ceļu policijas pārvaldes priekšnieka amatā ieceltais Visvaldis Puķīte, kurš uz šo posteni pārgāja no Rīgas kārtības policijas priekšnieka amata, par savām prioritātēm jaunajā darbā uzskata ceļu policijas prestiža paaugstināšanu sabiedrībā un sadarbību ar Ceļu satiksmes drošības direkciju.

Puķīte atzina, ka kopā ar jauno amatu viņš "pūrā" saņēmis arī visas ceļu policijas problēmas, kas tagad jārisina, par vienu no svarīgākajiem mērķiem nosaucot dialoga veidošanu ar sabiedrību, to cenšoties panākt, gan uzlabojot CP darba kvalitāti un policistu attieksmi pret satiksmes dalībniekiem, gan pašam aktīvi sadarbojoties ar masu medijiem.

"Ir svarīgi, lai cilvēki ceļu policistu uztvertu kā savējo, nevis kā pretinieku.. Mūsu uzdevums ir nevis represīva cīņa pret sabiedrību, bet audzinošais darbs. Mums jābūt kā skolotājiem, kuri māca, taču īpašas nepieciešamības gadījumā arī soda," viņš sacīja.

Kā jau kādreiz kādā neveiksmīgā intervijā TV raidījumam "Zebra" teikts, [iAuto piebilde] CP turpmāk arvien lielāku uzmanību pievērsīs cīņai pret nekaunīgajiem autobraucējiem, cenšoties izskaust šo parādību uz Latvijas ceļiem un jo īpaši Rīgas ielās, uzsvēra Puķīte. Interesanti, vai vēl joprojām Puķītes kungs ir par nekaunīgo autovadītāju izolēšanu no sabiedrības?

"Ir svarīgi, lai ceļu policisti, prasot likuma izpildi no citiem, vispirms paši rādītu piemēru," turpināja jaunais CPP priekšnieks. "Tomēr man ļoti gribētos cerēt, ka sabiedrība pareizi sapratīs arī policijas likumpārkāpumus, kas izdarīti nepieciešamības dēļ, pieļaujot mazāku pārkāpumu, lai novērstu lielāku nelaimi. Piemēram, ir taču tikai normāli, ja policistam jāaptur savs auto neatļautā vietā tāpēc, lai aizturētu automašīnu, kuras šoferis ir tik ļoti piedzēries, ka nespēj novadīt savu auto," skaidroja Puķīte.

iAuto: protams, ir skaisti, ja likums pārkāpts tiek tikai tad, ja tiek ķerti, apturēti un aizturēti dzēruši vai appīpējušies vadītāji, bet mums ir pamats domāt, ka vēl šobrīd CP pārkāpj likumus arī "tāpat vien".

Viņš apliecināja, ka, pretēji "iepriekš praktizētajam", noteikti lielu uzmanību pievērsīs sadarbībai ar CSDD. "Bez šīs sadarbības normāls policijas darbs nemaz nav iedomājams, viņi [CSDD] nevar dzīvot bez mums, tāpat kā mēs - bez viņiem. Mēs taču darām vienu un to pašu darbu, vienkārši mūsu uzdevumi un veidi, kā tos izpildīt, nedaudz atšķiras," sacīja Puķīte.

Viņš apliecināja, ka kopā ar CSDD speciālistiem jau tuvākajā laikā sāks darbu pie likumu uzlabošanas ceļu satiksmes jomā.

Puķīte nevēlējās atklāt, vai jauno posteni uzskata par paaugstinājumu amatā vai ne. "Es esmu policists un izpildu priekšniecības pavēles, mūsu darbā šādi jautājumi netiek apspriesti," klāstīja jaunais CPP priekšnieks. Tostarp viņš atzina, ka iepriekšējais un jaunais amats nav savstarpēji salīdzināmi. "Iepriekš manā pakļautībā strādāja apmēram 1500 cilvēku, bet tagad būs nedaudz mazāk par tūkstoti," teica Puķīte, "taču tajā pašā laikā mans darbs bija saistīts tikai ar Rīgu, bet tagad tā būs visa valsts".

Policijas pulkvedis Visvaldis Puķīte dzimis 1957.gadā, absolvējis Rīgas 55.vidusskolu, bet augstāko juridisko izglītību ieguvis Minskas augstākajā milicijas skolā. Viņš ir divreiz precējies, no pirmās laulības CPP priekšniekam ir divi dēli - 18 un 14 gadus veci. Strādājot iekšlietu sistēmā, Puķīte saņēmis vairāk nekā divdesmit dažādu apbalvojumu, par savu vaļasprieku viņš min autoralliju.

Savukārt, iAuto portālā Puķītes kungs kļuva "populārs" ar savu, mūsuprāt, neprofesionāli sniegto interviju raidījumam "Zebra" un pēc tam, kad pats tika pieķerts izraisām autoavāriju ar savu dienesta auto, kam jau vairākus mēnešus nebija veikta tehniskā apskate. Kad, pēc iAuto raksta [par tehniskās apskates neesamību] publicēšanas, BNS reportieris viņam zvanīja, lai noskaidrotu "patiesību", Puķītes kungs esot paziņojis, ka šim auto TA esot izieta, tikai viņš nevarot pateikt, kad.

RESURSI

Vēl vajag komentārus?

* - izcelti pie BNS ziņas iAuto redakcijas pievienotie komentāri.

BNS // IAUTO

 
Visi komentāri
 
103863. viesis 7.novembris 2003 8:45
0 0 Atbildēt

komentaari buus-bez tiem nepaliks:)

103868. viesis 7.novembris 2003 9:06
0 0 Atbildēt

nu nu....

MaD

103870. viesis 7.novembris 2003 9:14
0 0 Atbildēt

Idejas jaunas...

tie pashi veezhi citaa kuliitee...

103872. viesis 7.novembris 2003 9:20
0 0 Atbildēt

Nez, ko īsti redaktors gribēja pateikt par piebildi "Vēl vajag komentārus?" Būtu jauki, ja iauto viedoklis neaprobežotos tikai ar ļauni vīpsnājošām piezīmēm par policistiem.

103874. viesis 7.novembris 2003 9:23
0 0 Atbildēt

Nu cik tad to nekauniigo auto vadiitaaju ir??? Man vinji nereizi nav trauceejushi... Aizbraucat uz Itaaliju, tur Juus redzeesiet nekauniibas kalngalu, it sevishkji Italijas dienvidos...

Redaktors 7.novembris 2003 9:30
0 0 Atbildēt

to Qued: ko es gribēju teikt? To, ka tūlīt komentāri būs.

Kas attiecas uz vīpsnājošām piezīmēm attiecībā uz bijušo Kārtības policijas šefu, varu piekrist citu viedoklim - policistu, kurš ĻAUNPRĀTĪGI pārkāpis CSN, iecelt par Ceļu policijas šefu?

Vai te nav jāvīpsnā? Domāju, ka ne tikai jāvīpsnā, bet jāsāk skatīties uz jau kādreiz pieminētajiem dažu cilvēku radu rakstiem.

103879. viesis 7.novembris 2003 9:33
0 0 Atbildēt

āzis par dārznieku vai iecelts, a?

103882. viesis 7.novembris 2003 9:42
0 0 Atbildēt

Ok, Redaktor, bet varbūt vajadzētu mazāk zemtekstus. Runā atklāti - raksta būtību varēji ietvert arī virsrakstā, piemēram, "CP jauns un, domājams, sūdīgs priekšnieks". Varēji uzrakstīt - "iauto uzskata, ka Puķīte nav cienīgs CP priekšnieka amata", kā arī droši vien ir. Tā būtu skaidra, atklāta, patiesa valoda. Bet šobrīd tas ir tikai BNS tīri informatīvs raksts papildināts ar pāris tendenciozām piezīmēm, turklāt dziļi pesimistiski noskaņojošs. Kam tas ir vajadzīgs? Tu taču zini, ka ar pašreizējo attieksmi neko daudz nemainīsi. Jauki būtu, ja iauto attieksme būtu analītiskāka, ietverot prognozes un viedokļus, nevis pliki nopeļoša.

103884. viesis 7.novembris 2003 9:44
0 0 Atbildēt

Bet varbūt tas nav nemaz tik ļauni, varbūt cilvēkam Puķītim būs lielāks stimuls sev un pārējiem pierādīt savu varēšanu... godkāre taču nevajadzētu būt pārliek liels deficīts arī policim...

103890. viesis 7.novembris 2003 9:56
0 0 Atbildēt

nu tak šodien puķītim jābūt vairāk nekā skaidram, ka ja taisīs sūdus, tad viņu Gulbis iz.pi.sīs tā, ka maz neliekas!

103891. viesis 7.novembris 2003 10:06
0 0 Atbildēt

Skaidrs, ka iAuto ir vajadzīgs kāds ārējais ienaidnieks pret ko cīnīties, ideāls ienaidnieks ir CP, tādēļ arī jebkas kas notiek ar CP nav un nebūs labi, vienalga vai tas ir jauns priekšnieks, vai kas cits, tajā dienā kad iAuto vairs nebūs ārējā ienaidnieka sāksies šī portāla straujšs noriets... Tādēļ arī visi Reda komentāri un teksti ir izteikti tendenciozi un iAuto nemaz nav ieinteresēts lai sabiedrībā būtu labs viedoklis par CP (Protams ka līdz tam vēl ir ļoooti tālu)

PS Nu ļaujiet taču Puķītei vismaz pamēģināt, bija sūdīgs kārtībnieks, varbūt būs labs CP ists

103892. viesis 7.novembris 2003 10:16
0 0 Atbildēt

Piekrītu Redam, ka ir par ko padomāt.

Jo ne jau netīšām gadās neiziet TA 4-us mēnešus.

Un cik ilgi tā nebūtu ieta, ja nebūtu tās avārijas.

Gulbja atbilde toreiz bija fantastiski stulba - par tiem ordeņiem :)

Bet, kā māca gudri ļaudis, nevajag domāt tikai sliktu, jācer, ka notiks brīnums un Puķītes k-gam nāks apskaidrība par dzīvi un viss būs tip top...

103893. viesis 7.novembris 2003 10:17
0 0 Atbildēt

Azis pa daarznieku !

Tagad nu tocna vechi, jaapeerk tanks!

103900. viesis 7.novembris 2003 10:53
0 0 Atbildēt

imho liekas ka pashiem CP jau ari apnikusi ta shefu mainja un atkal cita kartiba.

Vajadzetu viniem izstradat kadu darbibas ilgtermina planu kad skaidri zina uz ko jaiet a ta visu laiku parmainas un pashi netiek gudri kas isti jadara.

103902. viesis 7.novembris 2003 11:05
0 0 Atbildēt

Sveiciens Lielās Oktobra sociālistiskās revolūcijas gadadienā!

103903. viesis 7.novembris 2003 11:08
0 0 Atbildēt

pofig kaads shefs lai tikai vinjus tikpar reti redz uz ielaam kaa agraak un lie radarus atnjem !!!!

103904. viesis 7.novembris 2003 11:49
0 0 Atbildēt

Domāju, ka ne jau aiz gara laika M. Gulbis organizēja šo kārtejo "rotāciju". Viņš ,manuprāt, pamanīja, ka situācija CP iekšienē pasliktinās, katrs ierindas CP un specrotnieks sāk rīkoties pēc brīvas gribas, atļaujas ignorēt valdības rīkojumus. (šeit es domāju neseno MK rīkojumu par vadītāja nesēdināšanu policijas auto, kuru ignorē faktiski visi policisti) . Visi labi zinām, ka kopš 1995.gada faktiski nekāda prokuratūras uzraudzība pār CP darbību likumības ievērošanā, nepastāv.

Jaunais CP priekšnieks policijas darbā ir pieredzējis darbinieks, kurš bauda kolēģu uzticību. Neskatoties uz itin būtiskajiem rakstā norādītajiem faktoriem, atšķiribā no Voina (kurš policijās struktūrās ir darbojies apsardzes sfērā) , ir lielāka izpratne par CP struktūru kā tādu. Cik biju dzirdējis no pašiem CP, kaut kādu iemeslu dēl, CP policmeņi negribēja pieņemt Voinu kā vadītāju. Puķīte ir jau savulaik atradies CP vidē, viņu policisti arī labāk pazīst, kam ir liela nozīme. Bet, jebkurā gadījumā ,manuprāt, jaunajam vadītājam uzsākot darbību - vajadzētu samainīt vismaz 70% no VADOŠĀ un vidējā personālsastāva. Ņemot vērā savu pieredzi tiesību aizsardzības iestāžu struktūrās, MŪSDIENĀS, bez "iesēdējušos" speciālistu maiņas, pozitīvas reformas nav iespējamas. Bet, diemžēl, arī šodienas t.s. jauno speciālistu intereses bieži ir pārāk MATERIALIZĒTAS, un reti kurš piekritīs strādāt "idejas vārdā", kā tas bija pieņemts vēl 80-90- tajos gados .Patriotiskā audzināšana šodien skolās diemžēl ir pavāja.

Domāju, ka perspektīvu jaunu juristu valstī ir pietiekoši(arī PA absolventu), kuri šos amatus varētu aizņemt, un strādāt ar pozitīviem rezultātiem. Arī masu medijos pēdējā laikā " slavētās" specrotas personālsastāvs un lielākā daļa Rīgas vienību vadu komandieri būtu jānomaina pret akadēmiski izglītotiem, inteliģentiem,kulturāliem,psiholoģiski nosvērtiem un sportiskiem vadītājiem. Tad varēs reāli domāt par pozitīvām reformām šajā līdz šim visvairāk "apsūnojošākajā" policijas struktūrā, un arī gaidīt reālu sabiedrības un autovadītāju atbalstu. Ja CP darbinieki arī turpmāk varēs lielīties par savām "iekšējām prioritātēm", un nesodīti braukāt ar privātauto bez TA, tad sabiedrības apziņa pret CP diez vai mainīsies. Jebkurā gadījumā, novēlu jaunajam CP šefam VEIKSMI un IZDOŠANOS jaunajā amatā. Cerēsim, ka nākamā gada maijā uz ceļiem sastapsim TIKAI sportiska auguma smaidošus ,zinošus un laipnus CP darbiniekus, kuriem negaršo belaši.

103920. viesis 7.novembris 2003 13:24
0 0 Atbildēt

Vai tik nav Gulbim kaads radinieks?

103922. viesis 7.novembris 2003 13:36
0 0 Atbildēt

es to ikdienas viesi jau kaut kur lasiiju...

103948. viesis 7.novembris 2003 18:02
0 0 Atbildēt

viesis 07.11.2003 10:06

Paklau, tev neliekas, ka amats biški pa nopietnu, lai experimentus taisītu? Ka LR eksperimentējot ir iebraukusi diezgan lielā atverē?

"PS Nu ļaujiet taču Puķītei vismaz pamēģināt, bija sūdīgs kārtībnieks, varbūt būs labs CP ists"

103949. viesis 7.novembris 2003 18:56
0 0 Atbildēt

nu, taa intervija Zebraa ir labaa. lielas ka tas Pukjiite ir aprobezhots debilikjis. katra teikuma beigaas liek "ja ?"

izkluasaas peec resna korumpeeta smerdelja.

103968. viesis 8.novembris 2003 12:58
0 0 Atbildēt

iauto ir saits kur tusējas lauvas tiesa "nekaunīgo"autobraucēju, pie kam šis braukšanas stils šeit ir pacelts pilnīgi kulta raksturs. Principā daudziem tāda braukšana ir norma un ikdiena, cilvēks jau vairs nefilmē ka pārkāpj visu ko vien var. Pasarg Dies! CP grib aizliegt močīt pa Brīvībeni uz 90+ dienas laikā! Nost ar tādu CP! Un tas ka braukšanas stils uz ielām kļus aizvien maniakālāks un brutālāks ir fakts. Tā vien liekas ka puse autovadītāju ir Carmageddon pārspēlējušies...

103985. viesis 9.novembris 2003 2:10
0 0 Atbildēt

Jaunas idejas.. :))) nedeljas laika par siikumiem esmu CP Ls 15 sadevis kjepaa. Ceru ka dzeki dalas ar Pukjiti..

104094. viesis 10.novembris 2003 13:26
0 0 Atbildēt

Vakar uz Salu tilta aplja dezhuureejozhie CP ap 22:30 bija ljoti laipni, tikai aizmirsa nosaukt aptureeshanas iemeslu. Ir daudz patiikamaak veelaa vakaraa ir sastapt laipnu CP, nekaa tas bija agraak. Prieks

104156. viesis 10.novembris 2003 18:24
0 0 Atbildēt

Ko lai saka... Paldies Dievam, ne visi komentētāji tomēr ir pilnīgi idiņi, patīkams izņēmums tomēr bija Ikdienas viesis:) Taču cien. Bieles kungam, jeb kā viņu šeit dažs labs nosauca - Redam man gan jāizsaka viens liels "fui"! Ja publicējat BNS rakstu, tad BNS rakstu, taču ja gribet pievienot komentārus, tad vismaz pacentieties izceltā tekstā likt VISU sevis pielikto, jo godīgi sakot, nebija visai patīkami lasīt "savu" takstu, kas ne viss ir "manējais"...

Ar cieņu - tas pats BNS reportieris, kura publikācijas gan par Puķītes kungu gan citām CP lietām (ieskaitot avārijas) šamajā portālā parādās ikdienā... :)

Redaktors 10.novembris 2003 21:27
0 0 Atbildēt

Kad pagājušajā reizē noņēmu BNS parakstu nost, lai pats atbildētu par saviem "tekstiem", šim pašam BNS reportierim tas ne gluži patika. Tagad atkal nav labi. Ko tad lai dara?

104218. viesis 11.novembris 2003 12:19
0 0 Atbildēt

piekrītu uzskatam, ka Redaktors pievienojis tendenciozus komentārus, kuriem nav pat īsta seguma... avārijā iekļuvis auto bez TA.. slikti, bet vai pilnīgi ir zināms, ka sods netika nomaksāts, ka šāda situācija bija ļaunprātīga? Pats bieži lietoju uzņēmuma autotransportu un ne reizi neesmu pārbaudījis, vai transporta daļas darbinieki ir izpildījuši savus pienākumus(TA, OCTA). Tas nenozīmē, ka esmu ļaunprātīgs....

Pēdējā laikā sāk palikt neinteresanti lasīt iAuto rakstus (īpaši par CP u.c. ar policiju saistītām tēmām), jo tie pamatā ir sekli, nievājoši un vienpusēji (jeb "indīgi nokomentēti"). Kam tas ir vajadzīgs ? Ja iAuto par savas darbības vienu no mērķiem uzkata autovadītāju un CP dialoga un sapratnes izveidošanu, tad šādi tas netiks panākts pilnīgi noteikti.

Bēdīgi, ka cerīgi iesāktais darbs - aktīva CP pārkāpumu (un pa retam labo darbu) atspoģuļošana un objektīva izvērtēšana, ir palikusi otrajā plānā aiz pesonīgās vēlmas "uzkakāt" tiem, kas vismaz cenšas kaut ko mainīt. Varbūt labāk būtu sadarboties ??

ar cieņu,

Wampirius

p.s. iespējams, ka man nav pilna informācija par notiekušo un man nav taisnība (tādā gadījumā atvainojos Redaktoram), bet tāds ir iespaids, kas man radies pēdējā laikā ne pārāk regulāri ielūkojoties iAuto....

104230. viesis 11.novembris 2003 13:49
0 0 Atbildēt

Redaktoram: Bet es taču ierosinaju - sevis rakstīto VISU izcelt boldā, tad arī būs redzama atšķirība starp BNS aprakstītajiem faktiem un Jūsu viedokli! Vai tad tas tik neiespējami?!? :)

104238. viesis 11.novembris 2003 15:07
0 0 Atbildēt

Nu nezinu, man liekas, ka iauto ir vienigais portals un medijs, kas nebaidas pateikt ko taadu. Pukite bija vainigs, par ko liecina vina sanemtais rajiens no M.Gulbja.

104263. viesis 12.novembris 2003 9:05
0 0 Atbildēt

viesis 11.11.2003 15:07

Bet ir taču starpība starp konkrēti izteiktiem faktiem un indīgām piezīmēm, kas ir pilnīgi nekonkrētas tipa visi zin par ko ir runa, bet tā īsti pateikt negrib... kur nu vēl , nedod Dievs, uzaicināt (kaut vai Puķīti) uz interviju uzklausīt viņa versiju par notikušo. un VISU informāciju IZANALIZĒT un izteikt KONSTRUKTĪVU kritiku. a tā sanāk tāda bērnudārza līmeņa apsaukāšanās ... tipa tu esi cūka, jo tavs brālis vakar sūņa *** iekāpa... un vispār tas, kurš gulēja tavā gultiņā pirms tevis bija baigais ņuņņa ...

CP darbs ir jūtami uzlabojies pēdējā laikā, un lielā mērā jāpasakās masu mēdijiem, ir īpaši iAuto, taču vēlētos saņemt no iAuto korektu, precīzu, plašu DAUDZPUSĒJU informāciju, nevis BNS rakstu, kam pievienotās piezīmes zemapziņā rada iespaidu - Visi CP cūkas, Puķīte āzis, un vispā LR policijā nekad nekas labs nav bijis un nebūs.... Kam tas ir vajadzīgs ???

Redaktors 14.novembris 2003 16:06
0 0 Atbildēt

Paklausījos V.Puķītes kunga runu TV5 "Dienas cilvēks"... Nu lai veicas, lai kaut pusi no tā, ko sola, izdarītu!

105979. viesis 25.novembris 2003 11:55
0 0 Atbildēt

Celu policijas prieksnieks V.Pukite Tv intervija pec panoramas 24. noembri 21:30 sniedzot interviju, nezinot izmainas LAPK 243.panta otraja dala ,maldinaja sabiedribu ka VIDEO ieraksts neskaitas lietiskais pieradijums tiesa.Si maldinosa informacija var izraisit konfliktu un daudz nepatikamu atgadijumu uz celiem vaditajiem saskaroties ar cp. inspektoriem.Rodas iespaids ka CP Lielais sefs neseko likuma izmainam,nepildot savus tiesos pienakumus.Vajag pagriesteis ar seju pret saviem tiesajiem pienakumiem.Izmainas 243.panta otraja dala 2003.gada 16. oktobri Saeima pienem un valsts prezidente izludina 2003.gada 6. novembri un pec 14. dienam stajas speka (.......parkapumus fiksejosiem lidzekliem (brauksanas atruma noteiksanas merierices ,merierices alkohola koncentracijas noteiksanai izelpojama gaisa, FOTO,VIDEO, u.tml.) Vai nevajadzetu sos komentarus, kuri tika izteikti Tv izlabot.Vai ari janomaina kartejais preiksnieks kurs sekos likuma izmainam. Kad saks pildit pienakumus ar pilnu atdevi, nevis tikai ar skaliem izteicieniem.

106009. viesis 25.novembris 2003 14:20
0 0 Atbildēt

24.11.03. intervijā jaunais CP šefs ar savām idejām nepārliecināja intervijas vadītāju Lasi, arī mani, un domāju - arī lielu daļu TV skatītāju. Jebkurā gadījumā, manuprāt, uzstājoties TV, - apskatāmā problēma ir jāmotivē konkrētāk un precīzāk, bez skaļām un vispārējām frāzēm. Attiecībā uz TV apskatīto problēmu, reālajā dzīvē PAGAIDĀM nekas vēl nav mainījies - CP darbinieki savus privātauto pildot dienesta pienākumus, novieto kā pagadās + vēl joprojām daudzi brauc ar auto bez TA. Uz Kalpaka bulvāra nesen redzēju, kā autostāvvietas sargs CP privātauto bija uzlicis bloķētāju, par ko likumsargs bija varen apvainojies...

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Apdzinējs apgāžas uz jumta - kurš vainīgs? (+ VIDEO) 1

Video autors nofilmē neveiksmīgu apdzīšanas manevru, kura rezultātā apdzinējs nobrauc no ceļa un apgāžas uz jumta (visi notikumi līdz 0:30). Lasīt vairāk

 

Saeimas komisija atbalsta ieceri OCTA likumā precizēt apdrošinātāja regresa prasības iesniegšanas kārtību

Saeimas Budžeta un finanšu (nodokļu) komisija šodien atbalstīja izskatīšanai galīgajā lasījumā grozījumus Sauszemes transportlīdzekļu īpašnieku civiltiesiskās atbildības obligātās apdrošināšanas (OCTA) likumā, kas paredz apdrošinātāja regresa prasības iesniegšanas kārtību. Lasīt vairāk

 

Gandrīz 18 miljoni - pārdots retro "Ferrari" (+ foto) 3

"RM Sotheby’s izsolē" pārdots 1959.gada "Ferrari 250 GT California Spider Competizione", atnesot savam pēdējam īpašniekam gandrīz 18 miljonus dolāru. Lasīt vairāk

 

Uztriecas taksometram, kas brauc atpakaļgaitā (+ video) 5

Kravas auto nespēj nobremzēt un uztriecas taksometram, kura šoferis to vada atpakaļgaitā pa autoceļu ar intensīvu satiksmi. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti