Sveicināti! Šī, diemžēl, nebūs labu atsauksmju vēstule, bet gan tīra kritika un sūdzība. Tā kā uzņēmums, kurā es strādāju, ir noslēdzis līgumu par darbinieku iespējām izmantot Enri automazgātuves pakalpojumus ar Enri kreditkarti, jau gadu izmantoju tikai Enri sniegtos pakalpojumus.
Ja sākumā biju ļoti apmierināta gan ar servisu, gan darba kvalitāti, tad tagad, neizskaidrojamu iemeslu pēc, apkalpošana Enri automazgātuvēs ir spēcīgi degresējusi.
Īpaši gribu pieminēt Kārļa Ulmaņa gatves un Kandavas ielas automazgātuves punktus. Mans auto tika pamatīgi saskrāpēts un saskrambāts jau trīs reizes. Pirmajā gadījumā dzinēja pārsegs tika absolūti saskrāpēts, redzamas mazgāšanas pēdas, it kā būtu berzts ar dzeloņdrāšu birstēm.
Nākamajā reizē saskrāpēja lukturu stiklus, bet tagad, pāris dienas atpakaļ tika pamatīgi (es teiktu, ar nolūku) sagriezts paneļa segums. Pie kam, darbinieku attieksme (īpaši uzsveru Kandavas ielas meiteni,kas tīra salonu) ir klaji nekaunīga un klientu aizskaroša.
Lūdzu Enri padomāt par darbinieku kvalifikāciju un atbilstību amatam, kā arī iesaku uzstādīt novērošanas kameras, jo sūdzību par ENRI iestādi ir dzirdēts daudz. Nezinu vai kāds jau ir iesūdzējis tiesā, lai piedzītu segt radušos zaudējumus pēc šādām auto mazgāšanām, bet, ja nekas nemainīsies, tas notiks ļoti drīz. Šobrīd Enri automazgātuvēm ir ļoti slikta slava (izņemot Juglas punktu).
Pieminēšu, ka man ir jauns un dārgs auto un radītie zaudējumi būtu mērāmi ~ 300Ls. Tā nav liela summa, taču absolūti pietiekama, lai pieprasītu administrācijai nest atbildību par šiem zaudējumiem.
Es, protams, Enri pakalpojumus vairs neizmantošu un nekavēšos informēt par tur notiekošo citus cilvēkus, taču ceru, ka Enri padomās par sava prestiža celšanu un veiks arī kādas soda sankcijas pret bezatbildīgajiem darbiniekiem.
Ar nožēlu,
vīlusies kliente.
iAuto rīcībā ir arī sūdzības autora kontaktinformācija.
Ir nu gan praata darbs, triis reizes ljaut skraapeet mashiinu. Taa, shkjiet ir iipasha stulbuma pakaape.