Sūdzība: «Enri» auto mazgātuvju līmenis regresē 46

 
13.novembris 2003 0:01

Sveicināti! Šī, diemžēl, nebūs labu atsauksmju vēstule, bet gan tīra kritika un sūdzība. Tā kā uzņēmums, kurā es strādāju, ir noslēdzis līgumu par darbinieku iespējām izmantot Enri automazgātuves pakalpojumus ar Enri kreditkarti, jau gadu izmantoju tikai Enri sniegtos pakalpojumus.

Ja sākumā biju ļoti apmierināta gan ar servisu, gan darba kvalitāti, tad tagad, neizskaidrojamu iemeslu pēc, apkalpošana Enri automazgātuvēs ir spēcīgi degresējusi.

Īpaši gribu pieminēt Kārļa Ulmaņa gatves un Kandavas ielas automazgātuves punktus. Mans auto tika pamatīgi saskrāpēts un saskrambāts jau trīs reizes. Pirmajā gadījumā dzinēja pārsegs tika absolūti saskrāpēts, redzamas mazgāšanas pēdas, it kā būtu berzts ar dzeloņdrāšu birstēm.

Nākamajā reizē saskrāpēja lukturu stiklus, bet tagad, pāris dienas atpakaļ tika pamatīgi (es teiktu, ar nolūku) sagriezts paneļa segums. Pie kam, darbinieku attieksme (īpaši uzsveru Kandavas ielas meiteni,kas tīra salonu) ir klaji nekaunīga un klientu aizskaroša.

Lūdzu Enri padomāt par darbinieku kvalifikāciju un atbilstību amatam, kā arī iesaku uzstādīt novērošanas kameras, jo sūdzību par ENRI iestādi ir dzirdēts daudz. Nezinu vai kāds jau ir iesūdzējis tiesā, lai piedzītu segt radušos zaudējumus pēc šādām auto mazgāšanām, bet, ja nekas nemainīsies, tas notiks ļoti drīz. Šobrīd Enri automazgātuvēm ir ļoti slikta slava (izņemot Juglas punktu).

Pieminēšu, ka man ir jauns un dārgs auto un radītie zaudējumi būtu mērāmi ~ 300Ls. Tā nav liela summa, taču absolūti pietiekama, lai pieprasītu administrācijai nest atbildību par šiem zaudējumiem.

Es, protams, Enri pakalpojumus vairs neizmantošu un nekavēšos informēt par tur notiekošo citus cilvēkus, taču ceru, ka Enri padomās par sava prestiža celšanu un veiks arī kādas soda sankcijas pret bezatbildīgajiem darbiniekiem.

Ar nožēlu,
vīlusies kliente.

iAuto rīcībā ir arī sūdzības autora kontaktinformācija.

 
Visi komentāri
 
104440. viesis 13.novembris 2003 8:15
0 0 Atbildēt

Ir nu gan praata darbs, triis reizes ljaut skraapeet mashiinu. Taa, shkjiet ir iipasha stulbuma pakaape.

104441. viesis 13.novembris 2003 8:33
0 0 Atbildēt

mosh raksta autore braukusi kaut kur pa kruumiem buchaaties ar miiljaako un saskraapeejusi pate auto un ta lai nomazgaatu dubljus, etc, lai viirs nepamana, braukusi mazgaat auto :) a tur - votjena - skrambas ... kaa taas izskaidrot?? viirs dusmosies, etc ... ta nu noliekam mazgaashanas kantori :)

104442. viesis 13.novembris 2003 8:41
0 0 Atbildēt

Man gan nav nācies ciest no ENRI pakalpojumiem. Varbūt raksta autorei vienkārši nav paveicies.

Bet principā - es pārsvarā izmantoju DINAZ automazgātuvju pakalpojumus.

1. Lētāk - 2.00 LVL

2. Kvalitatīvi.

3. Diezgan ātra apkalpošana.

104452. viesis 13.novembris 2003 9:07
0 0 Atbildēt

Nejauki, protams. Nevajadzētu uzreiz braukt virsū raksta autorei, viņas aizvainojums ir saprotams. Tomēr, manuprāt, vispirms būtu bijis jārunā ar enri vadību, jo pēc šāda raksta tas varētu būt sarežģītāk un nepatīkamāk.

104455. viesis 13.novembris 2003 9:21
0 0 Atbildēt

Pirmie divi komenti galīgi nevietā, jums laikam citu darīt nav ko, kā gaidat jaunu rakstu , kurā varētu ielikt "kluci"...

104456. viesis 13.novembris 2003 9:21
0 0 Atbildēt

Piekrītu to Qued.

Ir cilvēku suga, kas vispirms savu netīro apakšveļu izkar logā un tikai pēc tam sāk skatīties, kur ir washmašīna. Personīgi es jau pēc pirmā brāķa runātu ar servisa direktoru vai pārvaldnieku un tikai galējas neatsaucības gadījumā vērstos man pieejamos MSL. Blondums neiedzimst! iauto degradējas!

104464. viesis 13.novembris 2003 9:38
0 0 Atbildēt

Runātu ar "vadību" :D:D:D Biķernieku ielā 121 bijušo siltumnīcu teritorijā ir viena cita mazgātuve (mazgātava?:)), kur es reiz mēģināju norādīt uz švīkām, kas paliek pēc viņu pakalpojumiem. Man vienkārši uzbrauca, sakot, ka ja kautkas nepatīk, lai nebraucot. Protams, ka paklausīju un tur vairs nebraucu un arī citiem neiesaku. Un tas ir tikai pareizi, ka autore jau laicīgi brīdina pārējos nemaz nemēģināt minētā uzņēmuma pakalpojumus, un arī uzņēmuma vadībai tas, iespējams, liks vairāk piedomāt pie kvalitātes. Jeb tiem, kas kritizē raxta autores publisko paziņojumu labāk patīk visu izbaudīt pašam, t.sk. iespēju pārkrāsot saskrāpētu auto, jo neviena moika atbildību par saviem pakalpojumiem nenes?!

104465. viesis 13.novembris 2003 9:38
0 0 Atbildēt

To FunFan

Nē - iauto degresējas!!! (vārda skaidrojumu skatīt rakstā)

104466. viesis 13.novembris 2003 9:44
0 0 Atbildēt

Nez, es Kandavas iela visu laiku mazgaju savu varbut ne tik jauno un ne tik dargo V40 Volviti un nekas, nekas, labi, ja pareiza laika iebrauc atri un patikami viss ir. Slikta pieredze varbut, jeb ari viens no tiek cilvekiem, kam nekas nav labi. Ej nu sazini.

104467. viesis 13.novembris 2003 9:45
0 0 Atbildēt

Ljoti biezji ciesh automazgaatuves ar shaada vai citaada veida uzbraucieniem. Piem. atbrauc klients ar meganetiiru mashiinu, mashiinu nomazgaa un uz taas ir redzami visaadi briinumi,taadi kaa skraapeejumi nobraazumi un visaadas citaadas "traumas". Kas vainiigs??? Protams ka nabaga automazgaataajs. Vinsh tak peedeejais pieskaaraas pie automashiinas.Rodas veel viens jautaajums kaa mashiinas iipashnieks var zinaat vai zem netiirumu kaartas bija vai nebija kaada sviika vai tieshaam taa ir paraadiijusies mazgaashanas rezultaataa vai arii taa paraadiijusies laika posmaa starp mazgaashanaam.

Ir naacies saskaarties ar gadiijumiem kad mashiinas iipasnieks speciaali uztaisa "patstavu"nocjakareetu un saskraapeetu mashiinu nobrauc liidz taadam staavoklim ka vairs kraasa nav nosakaama un tad brauc uz mazgaatuvi.Nomazgaa un JO@#$%$ij "njebila tokova mashina tolko iz pokraski pid@#$%si pacarapalji"

Pats esu saskaaries ar taadiem gadiijumiem. Risinaajums vienkaarsh.Pretenzijas gadiijumaa tiek piedaavaats saukt policiju un veikt neatkariigu ekspertiizi uz klienta reekjina 100% gadiijumaa klients atsakas.

Veel var ilgi un dikti staastiit par sho teemu.

Raxta autorei- Leeti un labi nekad nebuus.

Sleedzot liigumus par automazgaashanu vajadzeetu uzzinaat vai firmai ir apdroshinaata profesionaalaa darbiiba.

Un ja jau ir bijushi ekscesi tad kaapeec Juus veel turpinat izmantot shaas kompaanijas pakalpojumus.

Konkreeti par sho mazgaatavu: bija gadiijums kad jameejie aptina ap koku klientes automashiinu

Kaadaa veidaa? Elementaari sanarkojies meistars.

Pie mego tajaa moikaa vienu laiku straadaaji narkomaani 100% zinu.

Vienam manam klientam no mashiinas enri moikaa izzaga kaukaadus aksesuaarus prieks shautuves.Gadiijumi nepatiikami ir zinaami daudz.

Cilveeks kas kautko rubii no shaada veida biznesa :)

104468. viesis 13.novembris 2003 9:48
0 0 Atbildēt

To Yukki.

Varbūt tev ir taisnība, bet varbūt nē, jo es tajā Biķernieku ielas mazgātuvē autiņu mazgāju gandrīz 2 gadus un - no problemos. Moška autiņš bij saskrāpēts jau citur, bet zem dubļiem neredzēja? Salonu gan tur nemazgāju, tikai ārpusi.

104470. viesis 13.novembris 2003 9:59
0 0 Atbildēt

Yukki, tev auto saskrāpēja uz ielas, nevis moikā! Tā ka neļečī uz nevainīgajiem automazgātājiem. Mēs taču zinām patiesību, vai ne!

104471. viesis 13.novembris 2003 10:03
0 0 Atbildēt

Yukki

Kaa tu zini ka neviena nenes atbildiibu. Atbildiibu nenes gandriiz neviena mazgaatuve. Nenes taapeec ka ir daargi.

Autorings un Eurostop darbiiba ir apdroshinaata.

104472. viesis 13.novembris 2003 10:08
0 0 Atbildēt

hmm... cilveekam, kas "kauko rubii" - peec viena automazgaatuves apmekleejuma arii "nulliitei" Civicam paraadiijaas "zem netiirumiem pasleepushies" noskraapeejumi, kaa reizi tur, kur ar smilshainu lupatu bija puleets. atrisinaats konflikts (mazgaataajs protams neko nezina, "taa jau bija pirms tam", "mees neparko neatbildam") tika vienkaarshi - uz turieni vairs nebraucam. :)

104473. viesis 13.novembris 2003 10:09
0 0 Atbildēt

Njaa shkjeit ka viesis 13.11.2003 09:45 ir sailem :)

104476. viesis 13.novembris 2003 10:15
0 0 Atbildēt

vajadzēja uzreiz ar slapju lupatu uzšaut pa muti))))))

104478. viesis 13.novembris 2003 10:17
0 0 Atbildēt

FunFun es savu auto vasarā vaskoju pats savām rociņām, un 6x pēc kārtas nomazgāju tajā moikā, tāpēc nebija grūti pasekot līdzi kā vienreiz "sašvīkājas" motorvāks, un citās 2 reizēs arī jumts. It kā jau ļoti gribējās sevi pārliecināt, ka "tā nevar būt", bet nācās tomēr noticēt acīmredzamajam. Galu galā pasekoju līdzi tiem puikiņiem un konstatēju, ka šiem ir tendence ekonomēt uz slaukāmajiem materiāliem - smilšainās lupatiņas maina reti... Man nav nekāda interese celt tam kantorim neslavu, jo 1.kārt dzīvoju netālu un būtu ļoti jauki, ja autiņu varētu samazgāt pie mājām, nevis kautkur speciāli braukt, 2.es, atšķirībā no viesis 13.11.2003 09:45 šajā biznesā nestrādāju un arī konkurentus neslavēju (lai gan dažus varu ieteikt:)).

to: viesis 13.11.2003 09:45

Kas mainās, ja firmai ir apdrošināta profesionālā darbība?? Izmaksā naudiņas, ja meistars aptin auto ap koku? Un, ja izsauc policiju un taisa expertīzi, vai ir iespējams konstatēt, kad tieši auto krāsa ir bijusi saskrāpēta - šodien vai pirms mēneša?? Saprotu, ka ir grūti noteikt vai klients taisa "padstavu" un kas tam atrodas zem dubļu kārtas, bet es pats vismaz zinu, kad un kur mans auto ir ticis saskrāpēts.

Anyway - visās moikās (tāpat kā autostāvvietās) ir brīdinājums, ka moikas ne par ko neatbild, tā kā nekāda apdrošināšana/expertīze nelīdzēs, tāpat klients būs vainīgs. Skumji.

104480. viesis 13.novembris 2003 10:20
0 0 Atbildēt

Juron, es nerunāju par švīku (precīzāk grāvi visbūves krāsojumā), ko man nesen nariki uztaisīja uz ielas vai autostāvvietā, bet gan par pagājušo vasaru, kad saskrāpēja haubi un jumtu :|

104483. viesis 13.novembris 2003 10:26
0 0 Atbildēt

Es arii jau kaadu laiku neizmantoju ENRI pakalpojumus tieshi shii iemesla deelj.

104487. viesis 13.novembris 2003 10:34
0 0 Atbildēt

Yukki

Policija tiek izsaukta lai nokonstateetu faktu.Taadas ir apdroshinaataaju prasiibas.Neatkariigajaa ekspertiizee gan jau nestraadaa taadi lohi kas vevar pateikt vai skraapeejumi ir radushies svaigi no mazgaashanas vai arii kaukur gar miskasti vai dzelonjdraashu zjogu nobraucot.

Profesionaalais risks tiek apdroshinaats taadam gadiijumam ja automashiina tiek sabojaata automazgaataaju vainas deelj.

Elementaars piemeers.Augstspiediena *******olei noshauj no gala putu uzgali (nez kaapeec vinsh ir no plastmasas) gals traapa pa stiklu vai pa dzelzi vienalga. ja nebuus apdroshinaashana tad tu savu naudinju vareesi no taas mojkas gaidiit ilgi un dikti protams ja mashiina nebuus 72 gada golfs.

Piem no dziives.moishiks mazgaa 600 mersi vis ir ok tad peeksnji vinsh pasliid un kriitot ar *******oli iemauc jameejam pa kapotu rezultaataa bukte uz spaarna un kapota protams ka moishiks ir paraxtiijis ar darba deveeju liigumu kur ir ietverts punkts kas skan taa ka moishiks sedz visus zaudeejumus klientam par nodariitajiem zaudeejumiem.nahren darba deveejam ir jaacjakareejas ar to mersi vinsh novicina jameejam gar degunu darba liigumu un pasaka ja kas neapmierina lai suudz tiesaa to vasju kas saskaadeeja mersi. Un vasja tev maxaa kaadus 8 gadus pa 12 ls meenesii.

Taatad basnjas moraale.

Ja brauc ar daargu labu mashiinu izveeleeties taadas vietas kur prof darbiiba ir apdroshinaata.

Atceraties par dzemdiibu namu un arsu nez kaapee tur arii nekas nav apdroshinaats

sailem

104488. viesis 13.novembris 2003 10:34
0 0 Atbildēt

Statoil ar savām automātiskajām mazgāšanām regulāri skrāpē un buktē mašīnas.

Kad cēlu pretenzijas, viņu reģiona atbildīgais menedžeris ne par ko nevēlējās atzīt vainu par skrāpējumu uz auto durvīm. Viņa vārds ir Ainārs, lai šie kreņķi ir uz viņa sirsapaziņas. Ja būtu normāla attieksme, kompensētu zaudējumus - es turpināt viņus cienīt. Rezultātā esmu aizmirsis par STATOIL kā vietu, kur mazgāt auto.

STATOIL tik viegli atvadās no saviem klientiem. Lieli uzņēmumi - kā dinozauri - ar laiku kļūst lempīgi un lēni domā.

Laba auto mazgātuve ir Zolitūdes ielā 34 - mazgājos jau no 1999 - profesionāļi - auto ir tīrs, noslaucīts sauss. ENRI atdod mašīnu mazliet mitru. Kandavas ielā puisis man svilpa (es biju 2.stāvā), kad auto bija gatavs. KAS, ES SUNS, KĀDS?????

104489. viesis 13.novembris 2003 10:35
0 0 Atbildēt

kaapees P I S T O L E tiek likta virsuu cenzuura????

sailem

104492. viesis 13.novembris 2003 10:39
0 0 Atbildēt

ne pa teemu, hi hi hi:

"apkalpošana Enri automazgātuvēs ir spēcīgi degresējusi" - DE... DEGRe... KO ??? :P labi ka ne dragrejsojusi :)

"dzinēja pārsegs tika absolūti saskrāpēts" vai var to saskraapeet neabsoluuti ? :D

"lai piedzītu segt radušos zaudējumus "... hm... piedziit segt, labs, labs :)

tagad par teemu:

jaa, arii es esmu saskaaries ar to, la shii kantora pakalpojumi peedeejaa laikaa ir stipri taa teikt "DEGRE...", iisaak sakot - pakalpojuma kvalitaate ir ssuudiiga... darbinieku attieksme pret auto biezhi vien ir brutaala un pavirsha, mazgaashanas kvalitaate zema... kas ir tas ir, tur raksta autorei taisniiba :(

104493. viesis 13.novembris 2003 10:45
0 0 Atbildēt

Kaut ko labu arii driikst? :)

Vislabaakaas atsauksmes man ir par Kandavas ielas ENRI. Man gan ir 16gadiigs autinjsh un droshi vien saskraapeets (manas vainas peec) visaas malaas, tachu ilgstoshi apmekleejot sho kantori, nekas papildus nekad nav sabojaats, personaals ir bijis ljoti izpaliidziigs un straadaajis ljoti ruupiigi, izdarot pat vairaak, nekaa klients gaidiijis.

Citi ENRI nav apmekleeti, nevaru komenteet.

104494. viesis 13.novembris 2003 10:46
0 0 Atbildēt

Domāju, ka minētā poblēma ir aktuāla vismaz pēdējos 25 gadus gan pie mums, gan ES. Augstu līmeni šajā "zinātnes" nozarē diez vai izdosies sasniegt. Savu auto es mazgāju TIKAI mājās, pielietojot sen pārbaudīto "spaiņa" vai ''šļaukas" tehnoloģiju. Reizi mēnesī auto obligāti apstrādāju ar pulēšanas līdzekļiem. Par kvalitāti nesūdzos - švīku nav. Arī smalkām dāmītiem varētu ieteikt pāris reižu nedēļā uzvilkt gumijas zābaciņus , un ofisa teritorijā pašām nomazgāt un nopucēt savus glaunos braucamos. Manuprāt, mazgāt JAUNAS mašīnas mehāniskajā moikā, vispār ir noziegums pret jaunu auto. Būs gan lētāk, gan kvalitatīvāk + vēl neliela fizkultūra, kas arī šodien nav mazsvarīgi.

104497. viesis 13.novembris 2003 11:05
0 0 Atbildēt

Uz ENRI vairs nebraucu jo arii sastapos ar nepatiikamu attiexmi. Paldies autorei un citem, kuri te pasaka savu pieredzi - tas noteikti paliidzees citiem neiekrist uz leetumu. Bet tie, kas tek "rubahu rvut" par "taisniibu" laai brauc uz savu enri vai biķerniekiem uz veseliibaam un izbeidz te praatuljot. Taa vien liekas, ka i-auto ir vieniigaa vieta, kur $ameejo viedokli kaads uzklausa. Noriebies tas amatierisms. Pats auto mazgaaju Autoringaa un Statoilaa. Pie kam Autoringaa reiz, kad 2 stundas veelaak pamaniiju , ka salons nav iztiiriits un iebrucu to pateikt, vinji salonu iztiiriija veelreiz kaa pa$saprotamu lietu. Cienu vinjus par to. Vot.

104503. viesis 13.novembris 2003 11:46
0 0 Atbildēt

Sen atpakaļ strādāju iestādījumā, kuram ar auto mazgāšanu gan nebija nekāda sakara, bet kura saimniece uzskatīja, ka viņas padotajiem jāmazgā viņas beemve. Nu ta nomazgāju ar - ar riktīgu škrubi noberzu visus piekaltušos mēslus :) Jā, un kad noskaloju putas - atklājās, ka līdz ar netīrumiem arī pulējums šur tur paķēries līdz :) bet šamējā pat nepamanīja. :D

Tas tā - ne pa tēmu... :)

104504. viesis 13.novembris 2003 11:52
0 0 Atbildēt

Es nevienam neiesaku mazgāt savus autiņus ENRI, jo man arī ir pieredze krāsas bojāšanā. Un runāt ar viņu vadību nav jēgas, ja tev nav aizmugure. Tie , kas gudrojas ir tādi puišeļi. Vispār visa darba organizācija ENRI ir stulba un attieksme arī. Nesaprotu, kā viņiem vēl klienti rodas, laikam juridiskas personas, kam vienalga par darba autiņiem. Manam autiņam labvēlīgākā vieta pagaidām ir DEglava ielā Karcher mazgātuve.

104506. viesis 13.novembris 2003 12:13
0 0 Atbildēt

man autiņu arī saskrāpēja Ulmaņa gatves enri, kad ieraudzīju tās pašas dienas vakarā pildot degvielu, nodomāju, ka laikam veci skrāpējumi, ko nebiju pamanījis. Bet no rīta pa gaismu apskatot redzēju, ka tie ir pavisam svaigi. Skrāpējumi bija uz aizmugurējā spārna - vertikāli, tādi parasti no krūmiem negadās, kā arī srāpēts bija jumts.

104509. viesis 13.novembris 2003 12:29
0 0 Atbildēt

Palasīju komentārus un konstatēju, ka tā ir drosme kaut ko ievietot publiskā webā apspriešanai. Par Enri- tur jau tā lieta,ka neko ar viņiem nevar sarunāt. Vieni bandīti. Man tur vispār būtu bail kaut iepīkstēties,negribas lai pēctam sadod pa muti. Ko man,meitenei, tur lekties ar veselu baru veču?? Tāpēc jau rakstu i-auto. Tā tiešām vienīgā vieta,kur kāds par kaut ko vispār cīnās. Es domāju- par taisnību.

104510. viesis 13.novembris 2003 12:33
0 0 Atbildēt

Enri Ulmanja gatvee smirdeet saka jau pusgadu pec atversanas , brinums ka dazs laps tagat tik pamodies . Pieredze rada ka moika normali sance tik ~1/2 gadu pec atversanas , talak sakas kadru mainjas un tjaplap stila pakalpojumi . Pediga moika kas rulz ir uz lubanchika pretim nariku tochkai -tjipa FORTE saucas, tur man x-zin kadu notecejumu , kurs uz autinja ir jau kopsh iegaades , tris puikas trijas minutes notiirija .Cik ilgi taa moika rulles xvz . Citadi iepirku leeto keheriti OBInieka(69ls) un mazgaju savus pepelocus pats , uudeni nezeelojot , saprotams ne jau nu ziema .

TDI

104523. viesis 13.novembris 2003 13:20
0 0 Atbildēt

Nekrekts raksts. Principaa Redam vajadzeetu publiceet ar ENERI viedokli. Kaa tas ir, ka sagriezts panelis??? Kaa tad vinju var taa sagriezt???

Faktiski ir pilna Riiga ar tiem, kuriem savs klimaks jaauzvelj uz citu pleciem. Ja man nepatiik dotaa firma es izveelos citu un nekaads sadarbiibas liigums man nepiespiediis izmantot tos pakalpojumus, kuri rada man zaudeejumus. Principaa- shis ir klaja aprobezhojuma atspoguljojosh raksts.

Redaktors 13.novembris 2003 13:22
0 0 Atbildēt

Šis raksts (sūdzība) ir arī nosūtīta uz pašu ENRI firmu. Cik es sapratu no "sūdzībnieces", tur ar viņu īsti neviens nerunāja.

104532. viesis 13.novembris 2003 13:31
0 0 Atbildēt

Auto Rings tagad arii skraapee mashiinas un slikti mazgaa

104538. viesis 13.novembris 2003 13:46
0 0 Atbildēt

ENRI firma galiigi nerullee - man arii ir pieredze ar to, ka noskraapeeja autinju, to puleejot ar netiiru lupatu, ir bijushas reizes, kad peec auto mazgaashanas un vaskoshanas uz durviim paliek dublju pika, kas man veel ir jaaparaada, un to ar netiiru lupatu uz vietas notiiriija. Esmu bijis ENRI, kas ir uz Staarkju/Ierikju stuura. Vairaak uz turieni nebraucu...

104558. viesis 13.novembris 2003 14:41
0 0 Atbildēt

Man ENRI nolauza handfree un paziņoja - on otlomalsa

104576. viesis 13.novembris 2003 15:57
0 0 Atbildēt

Atvars paneli var sacjakareet vienkaarshi.

Tiirot spraugas ar pindzeli. Pindzelei uz kaata ir metaala taads hvz kaa vinjs saucas nu tur no kurienes naak aaraa sari.

Tas ir ass. Ja losiski tiira tad var saskraapeet un ja panelis ir veel apvilkts ar aadu aada dabiigi pushu.

Taa arii var.

Sailem

104577. viesis 13.novembris 2003 16:03
0 0 Atbildēt

Hmm... šad tad piebraucu uz Kandavas ielas ENRI, it kā neko nopietnu auto izskatu apdraudošu neesmu manījis šamo darbībā, būs jāpievērš uzmanība... darbinieki gan reizēm izskatās kā no kādas kolonijas 'narjadā' atdzīti... vienīgais, katru reizi mazgātājam jānorāda, ka mana auto niķelētais izpūtēja gals arī grib būt tīrs, bet šos sīkumus atsver varen gardā kafija, kas ir nopērkama ENRI...

104589. viesis 13.novembris 2003 16:51
0 0 Atbildēt

Ja man moishikam ir jaatraada katra detalja, piem hromauspuff , tad piedraazju es taadu moiku , ar visu gardo kpizinu . Biki apsurdi sanak ka man pa savu naudu kaut kas vel ipashi jaapaluudz , gluzji vaj ka kaadreiz ''f stranje sofetoff ''.Konkreeti ENRI manu ''galu'' regulari atstaaja netiritu , ikreiz bija jaiebaksta ar degunu , tapatam skjirbas ar gaisu suudiigi izpuuta , regulaari noteceeja .

TDI

104591. viesis 13.novembris 2003 16:53
0 0 Atbildēt

Sailem , tavaa ESTOPA ari hernja daras , kad Tevis tur nav .

TDI

104603. viesis 13.novembris 2003 17:37
0 0 Atbildēt

TDI

Piem?

Gribu zinaat kaadas lai vareetu pienjemt meerus.

To taa atstaat nevar.

P.s. tas nav mans estops. arii negribeetu lai buutu mans. Me ir algots darbonis. :)

sailem

104610. viesis 13.novembris 2003 18:40
0 0 Atbildēt

Kaada tad ir taa tava jaunaa un daargaa mashiina?????

104611. viesis 13.novembris 2003 19:14
0 0 Atbildēt

Cien.kliente, ja jums tur pirmo reiz nepatika,ko tad jus aizbraucat uz turieni otro reizi? Ja nepatik automazgatuves, mazgajiet pati savu dargu mashinu. Kaut kada veida ari fizkultura un viss bus labi, tiri, un bez sudzibam!

104618. viesis 14.novembris 2003 0:25
0 0 Atbildēt

Es (īpashi ziema, jo vasara nav problemu ari pasham veltit pusi dienas un panemties ap auto)mazgaju Eksporta ielas Statoila (tur automatika ar struklam, ne birshtem) un nemu Zeltu, jo tam ir viena loti laba papildus funkcija - nomazga auto apakshu un vismaz kaut cik tie sali noiet!

Sailem - kur ta moika atrodas, ja jau tur kads cilveks kaut cik zinams, tad jau mosh var aizbraukt baigi kvalitativi nomazgat un nopulet (ar tiram lupatam :) ). A jums tur salona kimiska tirishana ar ir? Man uz pavasari ta ka vajadzes.

104629. viesis 14.novembris 2003 9:32
0 0 Atbildēt

labi, ka muusu darbavieta neapmaksaa mazgaasanu - liidz ar to man taadu probleemu nav, jo ziemaa auto nemazgaaju - itkai noskaloju stiklus un lukturus

104794. viesis 15.novembris 2003 11:58
0 0 Atbildēt

Es gan taadas firmas pakalpojumus neizmantotu peec pirmaas reizes, bet citi laikam meklee kašķi

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 33

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 4

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 20

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 18

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti