Lasītāja sašutums: Autobusa ikdiena 32

14.novembris 2003 10:16

Sveiki! Gribētu pastāstīt par gadījumu, ar ko daudziem braucējiem, kas no rītiem brauc pa Ventspils šoseju uz Rīgu, ir jāsastopas. Tātad. Ap plkst. 8.30 regulāri katru rītu pie Spuņciema nākas satikt autobusu, kas kursē pa Ventspils šoseju...

Tas varbūt nebūtu nekas īpašs, ja šis autobus (Ikarus, pieder firmai Jūrmala SV) nevilktos pa šoseju uz 50 (vai mazāk) km/h. Tādējādi tas katru rītu izraisa ne vienu vien avārijas situāciju, kad nākas strauji bremzēt pirms tā.

Dažraiz tas savukārt neievēro noteikumu, ka autobusam ārpus apdzīvotām vietām ir jāpagaida, kamēr aizbrauc mašīnas un tad tikai jāuzsāk braukšana. Šodien (13.11.2003) tas vispār bija nostājies ceļa malā slīpi pāri brauktuvei, kur izlaida pasažierus, un aizšķērsoja visu joslu. Gribu vēl piebilst, ka uz Ventspils šosejas šajā posmā vispār gandrīz nav nevienas iezīmētas pieturvietas, tādēl tas apstājas, kur pagadās.

Saprotu, ka ar firmai, kas sniedz pasažieru pārvadājumu pakalpojumus, ir nolietojies autoparks, bet, vai tiešām uz šosejas būtu jālaiž autobuss, kas nespēj izkustēties no vietas, kas drausmīgi smird, kas izraisa avārijas  utt.

Ar cieņu,
iauto lasītājs.

 
Visi komentāri
 
104636. viesis 14.novembris 2003 10:25
0 0 Atbildēt

Spuņciems ir apdziivota vieta ar balto šilti. Pēc CSN sabiedriskam transportam ir PRIEKŠROKA. Tas viens. Es arii katru riitu braucu pa šo maršrutu. Vai tad tiešām ir grūti palaist autobusu pa priekšu?( protams ja neesi jau aizmugurē) Ieraudzīji ka rāda pagriezienu, piebremzē, palaid, viņam taču ir grūtāk uzsākt, pēc tam vari apdzīt tev tak vieglāk un no Rīgas plūsma arī mazāka. Ja busiņš gaidīs kamēr paies plūsma garām pienāks pusdienlaiks. Cienīsim viens otru.

104641. viesis 14.novembris 2003 10:32
0 0 Atbildēt

njāa. vienreiz arī autobuss brauca tālu pa priekšu(tikai pie Siguldas)... man ātrums bija paliels... skatos pietura.. ieslēdz autobuss pagriezienu.. ok.. pretī mašīna, labi gan jau autobuss nogriezīsies pieturaa un saiesim..

kā tad palika slīpi pāri ceļam... pretī mašīna ātrums ap 140.. šāku bremzēt... jutu, ka nekad nesaies.. bremzēt varu kā gribu... pre†ī braucošie arī nebrauc uz labo malu.. ok.. purnā jau nelikšu jāliek autobusam aizmugurē.. kad biju pie paša autobusa.. palaidu nedaudz bremzi vāļā un kizstūrēju pa visu starp autobusu un pretīmbraucošu...

karoč reāli izbesīja tas autobusists..

104642. viesis 14.novembris 2003 10:34
0 0 Atbildēt

Spuņciemā ir zīme "70" un nepārtrauktā līnija... Nav tur ko ātrāk lidot. Pieturas ir apzīmētas pašā ciemā.

Ceļš tur ir plats. Vēlāk var ikarusu apdzīt bez problēmām.

104643. viesis 14.novembris 2003 10:34
0 0 Atbildēt

Tas ir labais businsh, kas parasti brauc kaa sanaak..;) Piekriitu raxta autoram.

To VV: Spunjciems piekriitu, bet vinsh shos trikus veic aiz un pirms spunjciema, pasham paaris reizes ir naacies nekorekti apdziit sho businju.

104645. viesis 14.novembris 2003 10:46
0 0 Atbildēt

Gan jau ka taa nav vieniigaa vieta, kur taa notiek.

Piem, katru vakaru atobuss kursee no Riigas uz Meceniekiem,

aatraak pa 50-60 km'h vinjsh nespeej pabraukt.

Man liekas, ka tie ir pilseetaa braukshanai paredzeeti autobusi, kas shosejaam nav domaati, protams, ka arii tie shoferi nekur nesteidzas un vinjiem po, ka tu taa vietaa lai uz 100 brauktu, velcies aiz vinjs uz 50.

104647. viesis 14.novembris 2003 10:52
0 0 Atbildēt

Sv Juurmala ir sviests. Juurmalas pilseetaa kursee viens turku minibusinsj (24pers), kurs pieduumo apkaartni kaa diizeljvilciena lokomatiive... :(

Mosh peec futbola vonjam riepas paardurt... Varees veel meediju uzmaniibas lokaa nonaakt - tipa politiskie motiivi... :)

104652. viesis 14.novembris 2003 11:11
0 0 Atbildēt

Aizliegt nafig visus busus un businjus ! :P

jox

104653. viesis 14.novembris 2003 11:17
0 0 Atbildēt

Īstenībā šitos viepļus ar ikarusiem, kas domā ka ir ceļu karaļi vajag čakarēt, jo vairāk, jo labāk.

P.S. Par to akciju cienīsim viens otru- tai taču vajadzētu būt appusējai??? un teiciens vēstī kā sauc tā atskan, ja jau tie kretīni nevienu neņem vērā un brauc apdraudot satiksmes drošību, tads to pašu viņiem būtu jāsaņem pretī ;o)

104654. viesis 14.novembris 2003 11:19
0 0 Atbildēt

bet lielo starppilsētu autobusu vadītāji gan ir baigi ok... brauc arī labi..

104659. viesis 14.novembris 2003 11:25
0 0 Atbildēt

Tiem busistu aizsātvjiem gan jākļūst reāliem - ja nu spēj ;-)

Pamēģiniem kaut pa Bauskas šoseju pabraukt. Tie neadekvātie tipi, kurus nez kāpēc algo bijušais Bauskas ATU kā šoferus, kā stilu piekopj jebkurā vietā un momentā griezt laukā no pieturas un nelikties ne ziņas par CSN... rezultātā par normu ir kļuvis ieraugot busu pieturā - vai nu bremzēt, vai arī vilkt pa pretējo joslu... Negribās taču pret to miskasti savējo auto sist. Zināms tachu, ka pat ja to nelaikā dzimušo atdzīs par vainīgu, anyhow - jāčakarējās ar apdrošinātājiem būs pašam, utt. Un neklepojiet, ka esmu lidotājs - salabonisma vecums sen jau pāri un pārsvarā virs 110km/h nelienu uz koplietošanas ceļiem.

Tāpēc arī piederu pie tiem, kas čakarē sabiedriskos cik vien var!

Shadow

104662. viesis 14.novembris 2003 11:46
0 0 Atbildēt

nu, tas ikaruss tiešām ir ūnikums, šitā vilkties pa šoseju.

104682. viesis 14.novembris 2003 12:54
0 0 Atbildēt

:) mjaa, ikaruss reiz mani gandriiz par plaaceni pataisiija. vobshem apdzenu fuuri, bet ikaruss priekshaa bez kompleksiem izlien no pieturas un leenaa garaa uznjem aatrumu. pretii naak fuure. Un tad kolosaalas izjuutas, kad esi sabremzeejies pie pashas ikarusa pakaljas, bet no aizmugures naak fuure, kas nespeej to izdariit, tapee iet uz opgonu. labi, ka shoseja bija pietiekami plata, un uz taas speeja izmainiities 2 fuures un 1 ikaruss. bet nu interesanti, tas gan.

104684. viesis 14.novembris 2003 13:09
0 0 Atbildēt

Nevajag klupt uzreiz businjiem virsuu, pasji vinjus taadus uztaisam ka cits nekas neatliek kaa vienkaarsji greizt aaraa no pieturas. Pasjam tajaa posmaa regulaari sanaak apdziit autobusus. Ja laiciigi businjs paraada ka brauks no pieturas, palizju, vinjs savukaart paraada man ka var apdziit, nav pretimbraucosjo. Protams ir visaadi vadiitaaji, bet lielaakoties visi vinji ir normaali cilveeki. Otrkaart) Ne jau nu pirmo dienu sjeit esosji ir pie stuures un situaacijas ir jaaparedz. Tas arii daudzreiz atvieglo dziivi :)

104687. viesis 14.novembris 2003 13:26
0 0 Atbildēt

Bench, kaut kas neshtimm. Kaa tad vareeja 2 fuures un ikaruss izmainiities, a tu nevareetu un bij jaabremzee? Vai tad tu arii ar fuuri brauci? Padomaa par shito aplamiibu, ko uzrakstiiji!

104691. viesis 14.novembris 2003 13:53
0 0 Atbildēt

Par sabiedrisko vispaar - nu bezjeedziigi nahali, pilniiga visatljautiiba!!!

Par Riigas Ikarusiem un kraviniekiem - vai tieshaam vinjiem nav TA jaaiet un atgaazes jaameera??? Shad tad gadaas, ka uzrauj veemienu un ģiibiens naak virsuu, kad priekshaa vai saanos korkjii tuseejas kaads idinjsh, kuram diizels vairaak naak pa trubu aaraa, nekaa sadeg! Shitos tieshaam vajadzeetu likvideet kaa sugu!!!

104692. viesis 14.novembris 2003 14:00
0 0 Atbildēt

to viesis 14.11.2003 13:26

:) laikam jau noraustiijos. nezinu, mosh taa fuure, kas brauca aiz manis neredzeeja to, kas brauca pretii. tur bija taads leezens liikums pa labi. es to fuuri ieraudziiju pa ikarusa labo saanu, kad veel nebiju vinjam pashaa pakaljaa. tapee vairaak spiedos celjam labajaa pusee. bet fuurei, kas naaca aiz manis bija izveele vai nu nesties man pakaljaa, autobusam kreisajaa stuurii, vai arii iet uz opgonu, ko vinsh arii dariija. ikaruss jau pamaniija, ka notiek kaut kas ne taa. tapee arii nedaudz pa grunti nolaida. par to otru fuuri nezinu kaa vinja izvairiijaas. kaut kaa nepiefikseeju. vispaar man jau pasham tas viss schita diezgan nereaali, jo ieprieksh nekaa nevareeju iedomaaties, ka kaut kas taads var notikt.

104694. viesis 14.novembris 2003 14:11
0 0 Atbildēt

labaak aizliegt shitos lasiitaaju rak.., tb, murgus!

104695. viesis 14.novembris 2003 14:22
0 0 Atbildēt

slimas rokas kaarteejam shoferiitim?? slinkums pakustinaat pakalju lai apdziitu autobusu??? :)))

Man ir reaalaaka probleema, mani besii tas ka kaiminshvislaik nodzeesh trepjutelpaa gaismu. Nost ar kaiminju?? Bet vispaar sviests :))))

104696. viesis 14.novembris 2003 14:24
0 0 Atbildēt

Piekrītu viesi 14:11, jo visi šie raksti pamatā ir vienādas shēmas:

Sveiki! Gribētu pastāstīt par atgadījumu BLA BLA BLA, tātad BLA BLA BLA.

Tāpēc BLA BLA BLA, man nācās BLA BLA BLA.

Bet citreiz BLA BLa BLA, savukārt ir novērots, ka dažreiz BLA BLA BLA. Kā vienmēr BLA BLA BLA es BLA BLA BLA. Pēdējā mirklī BLA BLA BLA tomēr BLA BLA BLA. Pierakstīju BLA BLA BLA

Vai tiešām BLA BLA BLA?

Ar cieņu,

iAuto lasītājs

Visi šie raksti ir tik ļoti vienveidīgi, ka vajadzētu uztaisīt kaut kādu template, kur standartfrāzes jau ir iekšā un 30 sekundēs varētu uzcept šādu rakstu.

104706. viesis 14.novembris 2003 15:32
0 0 Atbildēt

nau ko lidot uz nez cik. atljautais ir 90 un no taa var savaakties. vai kaads no komenteetaajiem ir braucis ar kaadu smagsvara aparaatu? paaatrinaajums ir tuvs nullei.

104739. viesis 14.novembris 2003 19:54
0 0 Atbildēt

viesis 14.11.2003 14:24

Tad ko tu, mudzi, te lien?

Ej tur kur par tamboresanu un piparkuku cepsanu pieredze dalas...

104748. viesis 15.novembris 2003 1:22
0 0 Atbildēt

Tas viss ir suds.

104749. viesis 15.novembris 2003 8:57
0 0 Atbildēt

SABIEDRISKIE TIE IR VISPAR KAUTKADI ATSALDETIE SPOGULOS VISPAR NESKATAS TIKAI GRIEZ ARRA VINIEM POFIGS ,KAS TUR NOTIEK VAI AUTO VAR SAVAKTIES VAI NEE ,VIENREIZ VIENAM NOLIKU PRIEKSA UN IEDEVU BIETEE MAN LIEKAS KA VINS VAIRS NEBRAC KA AUNS .:)TIKAI TADA AUDZINASANA VAR KAUT KO MAINIT

104753. viesis 15.novembris 2003 9:33
0 0 Atbildēt

Jūrmalas SV šefs ir bijušais ilggadējs padomju VAI un CP darbinieks, kuram ir itin labas attiecības ar pašreizējo CP vadību. Šajā sakarā, Jūrmalas šoferi nevar īpaši lepoties ar CSN ievērošanu. Līdzīgi kā Rīgā, ar bandītisku braukšanas stilu, "brīvi un nesodīti" jūtas mikrobusu šoferi. Autobusu vadītāji lielākā daļa, cik man zināms, ir sirmi kungi, kuri busus vada itin delikāti.Vispār jau lielākā daļa Jūrmalas busu ir pajauni Merši, brīnos kur ikars vēl gadījies. Ja nu vienīgi uz tādu moļeni kā spuņciems (bij. kolhozs: padomju latvija) mersi nav vērts laist. Raksta autoram tikai vēlētos atgādināt, ka Jūrmalas apvedceļs NAV nekāda automaģistrāle vai autobānis, kur stāvošs buss var būt nopietns šķērslis.

104812. viesis 15.novembris 2003 13:15
0 0 Atbildēt

Nav ko izgāzt žulti... iedomājies, ja tev pašam vāgens ātrāk par 50km/h neviltu, bet braukt vajadzētu un peso nav par ko jaunu iegādāties?

Jāpiebilst, ka es to busu redzu un apdzenu gandrīz katru dienu, nekad viņš mani nav traucējis, kā arī nav gadījies redzēt, ka traucētu citiem satiksmes dalībniekiem.

104874. viesis 15.novembris 2003 18:34
0 0 Atbildēt

Gribeeju pateikt tikai to, ka ikkarusi rullee. Iedomaajies ka tev 30 gadus no vietas dienu dienaa buutu jaanomauc n-tie km. Vinjsh tachu arii ir piekusis. Taapeec nevajag apd**st ikarusus. Vinji tomeer veel reaali rullee, tas nekas ka ne aatraak par 50 kiljiem stundaa:-)

104902. viesis 17.novembris 2003 1:49
0 0 Atbildēt

Tiesham jabut galigi stulbam ja neproti pabraukt garam stavosham busam shoseja!

104918. viesis 18.novembris 2003 1:08
0 0 Atbildēt

Uz Bolderaajas celja shaadas situaacijas ir ikdiena. Piekam ne tikai ar veciem ikarusiem, bet arii ar jaunajiem pilseetas businjiem. Celjsh ir shaurs, satiksme pietiekoshi intensiiva, a pieturas ir taadas ka autobuss nespeej pilniibaa ieliist kabataa nost no celja. Vot i reegojas autobusu peecpuses uz celja. I aatruma ierobezhojums arii tur ir 70km/h, bet tas nenoziimee ka taa nav apdziivota vieta un sabiedriskais transports nav jaaizlaizh no pieturas.

Protams stulbi, bet IMHO probleema ir jaameklee ne jau autobusos.

104991. viesis 19.novembris 2003 12:04
0 0 Atbildēt

Vakar so busu redzeju - braucam ar divstavnieku uz koncertu talsos. Un divaini ieverojam pirmkart tadel, ka ta aizmugurejais tilts uzvedas ta, itka amartizatoru nebutu vispar - t.i. abu pusu riteni nepartraukti lekaja un briziem redami atravas no zemes. Pec tam ari musu busam nacas bremzet ta, ka snabis gandriz izlija - labi gan kadreiz nebut pie stures :), jo jurmalas buss stasanos pietura izveica sakot bremzet no sava sakotneja ~50 ta itka butu no 150 jaapsatajas.

Un tiem, as te aizstavibas rakstus sarakstijusi - padomajiet vai satiksmes buss bez amortizatoriem nav noziegums?

105495. viesis 22.novembris 2003 3:07
0 0 Atbildēt

Runaajot par ikariem... reiz, dazjus gadus atpakalj, braucu uz Aizputi no Riigas ar ikaru. Tas ikars gan pa shoseju, gan pa grunteni, kas, ja nemaldos, ir pirmais pagrieziens uz Aizputi peec Skrundas, mizoja uz 120!!! Pac biju riktiigi uz pakaljas par taadu aatruma rekordu no tik nenormaali veca luuzjnja. Pie kam es ar savu auto pa to grunteni aatraak par 60 neriskeeju braukt, jo tajaa laikaa tur bija baigaa trepe. Bet jaaatziist, ka ikaram tas sanaaca visai labi.

Taa ka nestaatsiet, ka ikari aatraak par 50km/h neiet!!!

Bet vispaar, piekriitu, ka sabtransports ir jaapalaizj, kaut arii pasham tas reizeem reaali besii! :)

105502. viesis 22.novembris 2003 12:28
0 0 Atbildēt

Vienreiz braucu 5dienaa Riga-Malpils 85 gada ikarusa tas bija garais variants bez staavietaam.Ika russ bija pilns man bija jaastaav pie pasaam durviim. Uz rigas-siguldas soshejas. Ikaruss brauca uz 120 kmh.

105742. viesis 24.novembris 2003 13:04
0 0 Atbildēt

pārāk ar laipnību nevajag aizrautie, jo mistiski sākot bremzēt tur kur to no tevis negaida, tu radi avārijas situāciju... Protams distance, bla, bla bla, bet kas notiks, ja laipni cilvēki pa galveno braucot sadomās kādu pie trīstura palaist! Pakaļā braucošais izbrīnīsies!

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Gandrīz 18 miljoni - pārdots retro "Ferrari" (+ foto)

"RM Sotheby’s izsolē" pārdots 1959.gada "Ferrari 250 GT California Spider Competizione", atnesot savam pēdējam īpašniekam gandrīz 18 miljonus dolāru. Lasīt vairāk

 

Mazda6 Limited Edition – katrs brauciens ir īpašs 4

Speciāli izveidota Mazda6 automobiļu sērija ļauj izbaudīt atraktīva japāņu auto iespējas par samazinātu cenu. Lasīt vairāk

 

Briti uzbūvēs sešriteņu kabrioletu uz apvidnieka "Land Rover Defender" bāzes (+ foto) 5

Britu tūninga kompānija "Kahn Design" izstrādā sešriteņu kabrioletu uz apvidus auto "Land Rover Defender" bāzes, kas līdzināsies īpaši greznajam un īpaši dārgajam "Mercedes-Maybach G 650 Landaulet". Lasīt vairāk

 

iAuto izmēģina japāņu mākslas darbu "Lexus LC500" (+ FOTO) 25

Pārdošanā nonācis Japānas autoražotāja Lexus flagmanis LC, kas pieejams gan V8, gan V6 hibrīda versijās. iAuto.lv izmēģināja LC500 ar piecu litru 477 Zs V8 dzinēju. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti