Struktoru ielas satiksmes «jaunā kārtība» 47

 
24.novembris 2003 10:43

Jau vairāk kā nedēļu Struktoru iela ir pārvērtusies par sastrēguma vietu. Kāpēc? Iepriekš 17.,14.,7. maršruta trolejbusi un autobusi kursēja pa Biķernieku ielu (virzienā uz centru) un izmantoja Brīvības - Biķernieku ielas krustojumu, bet tagad satiksme tika novirzīta sekojoši: Biķernieku - Struktoru - Brīvības iela.

st1.JPG

Rezultāts - sastrēgums, uz Struktoru ielas parasti pulcējas ap 20 sabiedriskā transporta transportalīdzekļiem, neskaitot vieglās automašīnas. Tāpat arī Struktoru ielas autostāvietā (pie Struktoru un Biķernieku ielas krustojuma) iebraukt un izbraukt izdodas ar lielām grūtībām.

st2.JPG

Piezīme. Lai iebrauktu, izbrauktu no autostāvietas, kad auto tiek novietots perpendikulāri brauktuvei, ir nepieciešami 6m manevra distance. Struktoru ielā, sastrēguma brīdī veidojas divas un dažbrīd pat trīs braukšanas joslas, skat fotouzņēmumu (Struktoru iela ir vienvirziena iela virzienā uz Brīvības ielu).

st3.JPG

Jāpiebilst, ka iepriekšējā satiksmes organizācija bija daudz veiksmīgāka:
 
1. Sabiedriskais transports izmantoja Biķernieku - Brīvības ielas krustojumu, lai nogriestos virzienā uz centru, bet vieglais autotransports izmantoja Struktoru - Brīvības ielas krustojumu.
2. Neveidojās tik lieli sastrēgumi.
3. Bija iespējams lietot minēto autostāvietu (fotogrāfijā ir arī iespējams aplūkot cik neiespējami un nedroši ir lietot redzamo autostāvietu pie Latvijas valsts agrārās ekonomikas institūta)
4. Bija daudz drošāka satiksmes organizācija.
 
Kādi varētu būt risinājumi?

Grūti spriest, bet dzirdot trolejbusu vadītāju atsauksmes (nespēja iekļauties grafikos, jo no rītiem uz Struktoru ielas var saskaitīt līdz pat 20 trolejbusiem).

Iespējams ir nepieciešams izmainīt luksafora signālu laikus.

Bet varbūt vispar ir labāk vēlreiz izskatīt sastiksmes organizāciju, jo ja pēc šķietamiem uzlabojumiem veidojas šādas nejēdzības, tad noteikti kaut kas ir jāmaina.
 
P.S. Mašīnu uz ielām ir tiešām daudz, bet pēdējos 5 gados šajos krustojumos tik lielus sastrēgumus nebiju novērojis.
 
Ar cieņu!
Kristians, iAuto lasītājs

 
Visi komentāri
 
105644. viesis 24.novembris 2003 10:50
0 0 Atbildēt

Vai kads nevar paskaidrot kada suda pec tika veidoti shadi "uzlabojumi"???

105649. viesis 24.novembris 2003 10:52
0 0 Atbildēt

Šis gadījums ir kārtējais RD SatDep izraisītais bardaks. Vēl nesen bija Mežciems, bet tagad topā gribētos likt šo.

Pagaidām nav skaidrs, kāpēc neatstāja pa vecam, jo tagad tā josla uz biķernieku - brīvības krusta, kur kursēja sab tr ir tukša.

Varbūt ka tajā krustā sab tr bija problēmas izgriesties uz brīvības ielu, bet nebija vismaz jāstāv sastrēgumos.

105652. viesis 24.novembris 2003 10:58
0 0 Atbildēt

Satiksmes departaments izceļas atkal... :-(

105657. viesis 24.novembris 2003 10:59
0 0 Atbildēt

Nu jaa... taa vietaa, lai uz Bikernieku ielas sab. transportam iedegtu zaljo gaismu kaadas 10-15 sek atraak nekaa tiem autinjiem, kas uz Briiviibas ielu izgriezhas no Ropazhu ielas (tad trolejbusiem uz Briiviibas ielas buutu vieta), labi ljautinji izdomaaja sab. transportu paarnest uz Struktoru ielu...

Jauks piemeers, pie kaa noved leemumu pienjemshana, seezhot tikai pie galda. Ja kaads buutu no riitiem pirms leemuma pienjemshanas apskatiijies shos 2 krustojumus (Bikernieku/Briiviibas; Struktora/Briiviibas) un papeetiijis, kur ir probleema un kaadas ir iespeejas, varbuut nebuutu nauda veejaa izsviesta...

Shkiet, ka naakamais solis, kas vareetu sekot, ir speciaalas sab. transportam domaatas joslas izveidoshana Struktoru un Briiviibas ielaa (no Struktora ielas liidz VEF)...

105659. viesis 24.novembris 2003 11:00
0 0 Atbildēt

Laikam kāds naids pret Mežciema iedzīvotājiem... iepriekšējais variants bija ideāls no tā viedokļa, ka sabiedriskais transports sastrēguma stundās (gluži kā pārējā laikā) brauca pa tikai sev domātu ceļu līdz Brīvības ielai un pēc tam pa savu joslu gar VEF. Nākamais solis būs šīs joslas likvidēšana un vadītāju nekaunības pārbaudes uzbraucot uz Gaisa tilta???

105660. viesis 24.novembris 2003 11:00
0 0 Atbildēt

Droši vien trolejbusam nepatika griezties Biķernieku uz Brīvības?

Visi BMW brauc taisni un tur sanāk nedaudz nobīdītas tās pretējās ielas?

Tā nu i sanāca, ka trolejbuss gaida kamēr visi BMW aizbrauc, pataurē viens uz otru, pamētā pirkstus. Nevar saprast.

105661. viesis 24.novembris 2003 11:02
0 0 Atbildēt

nez, iespeejams, ka megasastreegumi uz Ropazju ielas tagad mazinaajushies ... un vispaar, sastreegums uz Struktoru ielas ir taapeec, ka losiishi autobrauceeji nejeedz izbraukt Struktoru un Briiviibas ielu krustojumu, tie, kas brauc pa Briiviibeni, iebrauc tajaa krustaa iekshaa, kaut gan redzams, ka to krustu zaljajaa gaismaa nesanaaks izbraukt, tad nu tie, kas brauc no Struktoru ielas nekur netiek taalaak, jo Briiviibene ir noblokjeeta ... taapeec arii nav nekaads briinums, ka rodas sastreegums uz Struktoru ielas ... ja negrib tajaa sastreegumaa tupeet, tad var panjemt blakus ielu un braukt pa Bajaaru ielu, man domaat, ka izredzes nokljuut uz Briiviibenes buus daudz labaakas nekaa braucot pa Struktoru ielu shaadaa sastreegumaa. un vispaar, nafig braukt ar personiigo auto?? jaaizmanto sabtransports :P

105663. viesis 24.novembris 2003 11:03
0 0 Atbildēt

Mani tikai interesē-KAM UN KĒPĒC tas ir izdevīgi, jo korķi ir kļuvuši vēl lielāki. Autovadītaji korķī stāv vēl ilgāk, papildus stāvēšana ir arī sab.transporta pasažieriem, citreiz pat 30 minūtes. Iepriekšējā variantā vienīgā problēma bija tikt uz Brīvības ielu, bet tas paņēma vienu divas minūtes, tagad - 15 - 30 minūtes. Kam un kāpēc tas ir izdevīgi?

105664. viesis 24.novembris 2003 11:03
0 0 Atbildēt

tur sastreegums ir taapeec, ka taalaak aiz Brivibas un Vairoga krusta vienaa joslaa kaut ko remontee

105665. viesis 24.novembris 2003 11:04
0 0 Atbildēt

jaa, es ar nesapratu kapeec vajadzeeja sabiedrisko novirziit uz Struktoru ielu?????

105675. viesis 24.novembris 2003 11:19
0 0 Atbildēt

Bišku varētu paātrināt krusta izbraukšanu, ja noņemtu gājēju pāreju uz Brīvības ielas krustojuma centra pusē. Nav jau naids pret gājējiem, bet viņu tur maz, bet kad iet pāri tad velkas. Var tak pāriet pār Brīvības ielu krustojuma Juglas pusē.

105680. viesis 24.novembris 2003 11:30
0 0 Atbildēt

viesis 24.11.2003 11:19, gaajeeji nav taa pati lielaakaa beeda shajaa krustaa bet gan losiishi autobrauceeji, kuri nejeedz izbraukt krustojumus :)

105682. viesis 24.novembris 2003 11:31
0 0 Atbildēt

Es arī pagaidām sliecos cerēt, ka šis sastrēgums ir dēļ tā ka pie Vairoga pārvada Brīvības ielai ir sašaurināta ('vienbrīd bija arī slēgta) pirmā josla un daudzi vienkārši tur baidās braukt divās joslās... Un vispār sastrēgumi šai rajonā pārsvarā rodas no tūļīgiem autovadītājiem, kas nejēdz laicīgi uzsākt kustību pie zaļā signāla, jo tad tikai sāk meklēt, kur 1.ātrums!

Pieļauju, ka varēja saglabāt dažu maršrutu (autobusu un trolejbusu) dalījumu - vieni izmanto Struktoru ielu, citi Biķernieku ielas maršrutu, kas tagad tiešām ir kļuvis pavisam tukšs un pamests.

Un vēl - KREISO PAGRIEZIENU AIZLIEDZĒJIEM,- visi tie, kas agrāk veica kreiso uz Indrānu ielu, tagad 2x palielina trafiku uz Gaisa tilta, jo Gaisa tiltu šķērso 2x- turp un atpakaļ, pie tam uzgriežoties uz tilta Teikas pusē, rada papildus satiksmes kavējumu un rada bīstamus momentus, jo mēdz izmantot abas tilta joslas.

P.s.Šorīt biju pārsteigts, ka sastrēguma Struktoru ielā gandrīz nebija, bet protams, ka bija uz un aiz tilta!

P.s.s.Kamikadze, no Bajāru ielas uz Brīvības ir tikai "maksas" kreisais, tā kā nevajag !

105684. viesis 24.novembris 2003 11:35
0 0 Atbildēt

RD par sab.transportu ilgi runā kā par prioritāti, bet šis gājiens ar zirdziņu ir absolūti neadekvāts iepriekš pasludinātajam mērķim. Pat agrāk uz Struktoru ielas gadījās stāvēt minūtes 5-10, jo uz Brīvības ielas ļaudīm patīk iebraukt krustojumā (bet tas jau ir braukšanas kultūras trūkums). Tagad ir jāizbrauc 20 minūtes agrāk, lai paspētu.

Pa reizei rīta pusē sanāk izmantot trolejbusu pakalpojumus, kur ļoti labi var redzēt pasažieru un konduktoru nopūtas par absolūti bezjēdzīgo stāvēšanu Struktoru ielā. Savukārt uz Bajāru ielas nav luksofora, līdz ar to pagriezties pa kreisi korķa stundās ir ļoti problemātiski.

105687. viesis 24.novembris 2003 11:36
0 0 Atbildēt

Katru rītu tru braucu un neesmu redzējis nevienu sastrēgumu tur. :-) Bet 2 lietas gan var vēl uzlabot: palielināt zaļā signāla degšanas ilgumu un gājēju pāreju pāri Brīvības ielai tikai Teikas pusē.

105691. viesis 24.novembris 2003 11:39
0 0 Atbildēt

Yukki

Cikos brauci pa Struktotu ielu? Šorīt trolejbuss no 8-35 - 8-57 brauca no Struktoru ielas vidus līdz Vairogu ielas pieturai...

Remonti nav pie vainas - vainīga ir satiksmes neorganizētība.

105693. viesis 24.novembris 2003 11:40
0 0 Atbildēt

Yukki, nez vai tieshaam ir maksas kreisais pagrieziens no Bajaaru uz Briiviibenes, bet pat ja buutu, neviens taksh neliedz pagriezties pa labi uz Briiviibenes un tad krustojumaa mest rinkjii, tur jau nu toch ir ljauts griezties rinkjii uz Briiviibenes ... kaut gan shkjiet, ka tas nav maksas kreisais, vismaz horizontaalie celja apziimeejumi par to neliecina

105702. viesis 24.novembris 2003 11:54
0 0 Atbildēt

Eu nu, tas gan ir stulbums.Sabiedriskais normaali kurseeja pa Bikernieku ielu viss bija OK. Kapeec vajadzeeja shito murgu?? Bikernieku un Briivibas vajag vienkarshi sabiedriskajam uztaisiit drusku ilgaaku zljo, lai tie var veiksmiigi nogriesties pa kreisi un viss buutu bijis OK.

105707. viesis 24.novembris 2003 12:02
0 0 Atbildēt

viesis 24.11.2003 11:54, sabtransportam no bikjernieku ielas bij suudiigi iegriezties uz Briiviibas ielas, kaa arii sabtransports trauceeja cilvjiem braukt no Ropazju ielas taalaak uz Bikjernieku ielu

105709. viesis 24.novembris 2003 12:08
0 0 Atbildēt

Kamikadze 24.11.2003 11:40

taa normaali satiksmi neviens neorganizee

105725. viesis 24.novembris 2003 12:25
0 0 Atbildēt

Nu cik es tur biju redzeejis, tad imho jau nu tur probleemas ar nogrieshanos trolljiem nebija paaraak lielas, jo taas paaris mashiinas no ropazhu uz bikernieku ielu var arii palaist. Jo imho jeega no ropazhu ielas braukt uz bikernieku ir tikai tad, ja uz ropazhu ielas uzbrauc posmaa no teikas liidz ropazhu ielas beigaam (vef k. pils), savaadaak ir forshaak braukt pa dzjutas ielu un tad uz bikernieku ielu pa mazajaam ielinjaam. Buutu interesanti uzzinaat sat.dep. viedokli jautaajumaa- nafig vinji taa ir izdariijushi?

105732. viesis 24.novembris 2003 12:44
0 0 Atbildēt

Nevajag runāt muļķības, piemēram, šorīt varēja izbraukt kā " vecajos, labajos laikos" - bez JEBKĀDIEM korķiem!

105744. viesis 24.novembris 2003 13:05
0 0 Atbildēt

Kaa man pa kluso pstaastiija *SBA «Riigas Dome» santehnikjis, uz Mazaas Bikernieku ielas tagad cels jauno veikalu «T-Drive». Sakaraa ar to sabiedriskaa transporta josla tika likvideeta.

*SBA Sabiedriiba Bez Atbildiibas :)

105751. viesis 24.novembris 2003 13:21
0 0 Atbildēt

"HIPPY" papildinu Tevi - un bijušajā sabiedriskā transporta joslā tiks ierīkotas stāvvietas. Tikai nezinu vai maksas. Un satdeps jau bīda strelkas, ka uz Struktoru ielu trolejbusu prasījuši no TTP, pārregulēt Biķernieku luksoforu nav iespējams. Kā arī šajā krustojumā palielinājies avāriju skaits. Bet trolejbusiem šajā vietā bijušas tikai kādas 3 avārijas, pārējas tikai tāpēc, ka no pirmās rindas mēģina braukt Juglas virzienā taisni. Tā kā "satdeps" atkal meklē pārmijnieku. Un ne pie sevis...

105764. viesis 24.novembris 2003 13:55
0 0 Atbildēt

Vait kaut kas muusu valstii vispaar pakljaujas jebkaadai logikai un sapraatam? Jo bezjeedziigaak un stulbaak, jo labaak!!!

Taads iespaids, ka dara kaut ko dariishanas peec, lai izskataas, ka kaut ko dara...

105800. viesis 24.novembris 2003 15:29
0 0 Atbildēt

1.Ja trolejbusi nebuutu vareejushi izbraukt Bikjernieku krustu, tad tiem vajadzeeja staaveet garaa rindaa uz Bikjerniku ielas, tachu taa nebija!!!

2. Tad lai laizh tagad vieglaas mashiinas imho taisni pa Bikjernieku ielu aaraa uz Briiviibeni!

3. Piekriitu, shoriit korkja nebija, bet es agraak braucu!

105806. viesis 24.novembris 2003 15:52
0 0 Atbildēt

Dzīvoju uz Struktoru ielas līdz ar to perfekti varu redzēt tur esošos rīta sastrēgumus. Es jau diezgan sen (apmēram pirms kāda ~pusgada) ieteicu satdepam viņu mājaslapā (www.satdep.lv) paregulēt Biķernieku ielas krustojumā luksoforu, tā lai sab transports varētu izbraukt kādu brīsniņu ātrāk nekā no Ropažu ielas, jo no Ropažu ielas braucošās mašīnas piedzen Brīvības ielu pilnu un troļļi paliek krustojumā. Tad man krutie džeki satdepā atbildēja, ka troļļi brauks pa struktoru ielu. Jebkurā gadījumā šitais risinājums nozīmē tikai un vienīgi to, ka sab transports brauks divus bremzīgus kvartālus vairāk nekā līdz šim. Pie tam sastrēgumi uz Struktoru ielas rītos ir pilnīgi neprognozējami tb visdrīzāk, ka pirmdienās būs, par pārējām dienām laikam atkarīgi no mēness fāzēm. Un tie bija arī tad, kad Brīvībenes posmā aiz Vairoga nebija nekāda remonta un josla bija vaļā.

105809. viesis 24.novembris 2003 16:00
0 0 Atbildēt

viesis 24.11.2003 15:52, es arii no riitiem brokastojot skatos, cik garsh sastreegums shoreiz ir uz Struktorenes ... nu galiigi nepatiik man kaa tie trolljuki neesaajaas gar logiem, a viss saakaas ar to, ka Struktoreni uztaisiija par vienvirziena ielu

105813. viesis 24.novembris 2003 16:13
0 0 Atbildēt

To kamikadze

No viesa kļuvu par neanoņimku.

Njā tais senajos laikos, kad tā vēl nebija (tb struktoru iela bija divvirzienu) viens no mājas saimnieka galvenajiem argumentiem bija, ka uz šitās ielas ir kluss kā kūrortā ;)

Bet vispār es biju domājis, ka troļļi izraisīs lielāku troksni, patiesībā nav tik traki.

Neesmu notiem, kas "karkajet" bet šoreiz jei bogu satdepam gribas teikt - es jau jūs brīdināju.

105815. viesis 24.novembris 2003 16:16
0 0 Atbildēt

driks, man jau laacha miegs, to troksni naktii taapat nedzirdu, bet nu besii taapataas, principa peec :D taadaa zinjaa tieshaam abidno, ka transports intensiivaaks kljuvis uz taas ielas, puteklji arii maajaas aatraak sarodaas no nekurienes nekaa citus gadus :(

105826. viesis 24.novembris 2003 17:16
0 0 Atbildēt

Es jums, ļautiņi, pateikšu, kas notiek: tā ir organizēta provokācija pret nabaga Gunti Pilsumu (www.rcc.lv/about/deputati.asp?id=701) un citiem neatkarīgajiem Centra deputātiem lai diskreditētu to daba vērtību Rīgas Domē! :-))))

105933. viesis 25.novembris 2003 9:50
0 0 Atbildēt

Kas tie par slima suņa murgiem? Kas to izdomājis? Un kas tagad brauc pa Biķernieku ielu? Tur vispār aizliegts?

105937. viesis 25.novembris 2003 9:56
0 0 Atbildēt

to Kamikadze.

Nu protams! Tagad visiem ir "labāk"...

105951. viesis 25.novembris 2003 10:30
0 0 Atbildēt

Vakar pēc divu nedēļu pārtraukuma izdomāju palietot 17 trolejbusu- ieraudzījusi ka šis griež uz struktora ielas gandrīz izkāpu ārā- jo likās ,ka ne tajā trolejbusā iekāpu , turklāt parasti no savas pieturas līdz centram ar sab. transportu varēju aizbraukt aptuveni 30 min. bet tagad jārēķina visaz stundu- braucu jau pēc sastrēgumu laika ap 19 vakarā- un vienalga iepriekšējo 30 min vietā bija jābrauc 50 min, tab kas būs sastrēgumos? Laikam ātrāk no purvciema ar kājām būs tikt uz centru.:((((((((

105978. viesis 25.novembris 2003 11:54
0 0 Atbildēt

Es ar tur dziivoju. Kaadreiz kad vispaar bija divvirzienu iela tur dienas viduu vareeja uz ielas guleet. Praktiski nebija autinhu. A tagad bardaks pa pirmo un vel pie mana veikala ari parkojas visadi garam braucoshi cirvji un es tur nevaru erti piebraukt. Tas par 20 sab transportiem uz sis ielas ir interesanti jo ta ir tikai nedaudz vairak ka 400m gara.

105996. viesis 25.novembris 2003 13:15
0 0 Atbildēt

Arī šorīt varēja normāli caurbraukt Struktoru ielu - viss ir super ar jauno satiksmes organizāciju!

106032. viesis 25.novembris 2003 15:50
0 0 Atbildēt

Sodien tiesam bij patukss, visi laikam nobijas un brauc rinki. Divaini, bet kaut ka tiesi pirmdienas ir visgarakais korkis!! Taja rajona vajadzeja manuprat drusku savadak ari partaisit Ropazu ielu - palaist auto pari sliedem pirms Bikernieku krusta, lai vismaz tie nemaisas. No maizes ceptuves lidz lmt jaunai majai ir briksni otrpus sliedem, kaut vareja mierigi kadu joslu uz jauno tiltu palaist.

106041. viesis 25.novembris 2003 16:16
0 0 Atbildēt

Jā "ļoti" gudri cilvēki "domāja līdz izdomāja :( Laikam tie lēmēji paši nekad pa to ielu iepriekš nebija braukuši.Interesanti kas notiks,kad atkal uzsnigs?Pirmā sniega laikā jau tur bija mazas avārijas un pat vieglās mašīnas knapi varēja garām tikt.Trollīši tad vēl par laimi tur nekursēja.Būs korķis tāds kā vēl nekur!!Šībrīža korķīši tāds nieks vien liksies! Skaidrs,ka atkal daži cilvēki tikai lūkojas Rīgas kartēs un fiksi kaut ko izdomā,lai skaitītos,ka savu algu atpelna!

106079. viesis 25.novembris 2003 22:40
0 0 Atbildēt

iistenibaa es tur dziivoju blakus un regulari braucu ar trolleejbuus.

kad bija vecaa satiksmes organizaacija pa bikernieku ielu - trollejbusi staaveeja diezgan ilgi tajaa krustaa jo:

1) zaljaa gaisma dega 10-15sec

2) no ropazhu ielas braucoshaas mashiinas trauceeja trolejbusiem jo mashiinaam bija priekshroka

taadejaadi bija ljoti daudz avaarijas situaaciju. pats braucot pa nedeelju kaadas 3-6 stabili redzeeju. un tieshi taa vieta radija pamatiigu spriedzi gan trol vaditaajiem gan autovaditajiem...

pietam tur ir tada iipatniba it iipashi intensiivas satiksmes gadijumaa - kad troll griezh tad nakamais luksafors ir sarkans (brivibas / vairogu) taatad ja ir intensiiva satixme tad tur jau staav mashiinas liidz bikernieku un brivibas krustam un kas notiek ja tur griezhas veel lieli neveikli trollejbusi un mashiinas no ropazhielas????

biezhi vien gadijaas palikt celja viduu ar troll kaadu laicinju kad dega zaljaa gaisma uz briiviibenes un mashiinas jau brauca arii taa radot nepaarprotamus draudus satiksmes droshiibai.

+ veel viena lieta ka tur sasleedzas tie troll vadi (bik/briiv) un tad tur tajaa sasleedzeejaa nav kontakta (speciaali.. tur advanceeta fiicha ;)) ) un pat ir bijis taa ka troll paliek viduu a elektriibas nav :)))))

1x pat naacaas stumt trollejbusu lai buutu kontakts un novaaktu to no briiviibas ielas :)))

par sastreegumiem struktorielaa neesmu neko dzirdeejis - gan no riita 7-9 gan peecpusdienaa gan vakaraa nav maniiti taadi.

taakaa luugtum daargie autovadiitaaji lieki nerunaat "a tas tur taa un tas tur shitaa", bet gan kaut reizi izbraukt ar veco labo sabiedrisko transp ;)))

paldies.

106080. viesis 25.novembris 2003 22:44
0 0 Atbildēt

ps.

par pirmdienas riitiem gan neko nezinu jo parasti tajaa laikaa gulju taakaa uz manu pusi veerstu kritiku varat aiztaupiit ;)))

106484. viesis 28.novembris 2003 12:47
0 0 Atbildēt

to hmnc. a kapeec tu guli pirmdienas riitos ? vajag braukt ar trolli nevis guleet, ja ?

106537. viesis 28.novembris 2003 17:24
0 0 Atbildēt

Vienkārši jāizliedz apstāties un stāvēt autotransportam un visas problēmas būs atrisinātas, jo šobrīd reāli pastāv izbraucama tikai vien josla.

106606. viesis 29.novembris 2003 14:15
0 0 Atbildēt

114671. viesis 12.februāris 2004 12:09
0 0 Atbildēt

Nu ko ļautiņi, tagad atbildīgajiem atliek atkal veikt izmaiņas (uz pozitīvo pusi, iespējams atpakaļ uz veco variantu) un par paveikto saņemt prēmijas.

114672. viesis 12.februāris 2004 12:10
0 0 Atbildēt

Gribētos kādreiz dzirdēt par sodiem, piemēram, visiem atbildīgajiem noņemt summu 4algu apjomā. Piemēram par šo shitu, kas tagad tur tika izveidots

114678. viesis 12.februāris 2004 12:26
0 0 Atbildēt

Un vispār, varbūt problēmas ir tādēl, ka liela daļa mūsu studentu nevis mācās, bet vienkārši iegūst diplomus? Atnāk uz eksi vai ieskaiti un NEKO nesaprot ko murmulē.

114680. viesis 12.februāris 2004 12:27
0 0 Atbildēt

Un vispār, varbūt problēmas ir tādēl, ka liela daļa mūsu studentu nevis mācās, bet vienkārši iegūst diplomus? Atnāk uz eksi vai ieskaiti un NEKO nesaprot ko murmulē. A pec tam ar to papīriņu tiek darbā, kur vajag kau-ko jēgt... bet nejēdz tak

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti