«Pininfarina Enjoy» – prieks braukt 13

25.novembris 2003 0:00

Saule, šoseja, vējš, brīvības sajūta - motociklu īpašnieki noteikti sapratīs, par ko ir runa. Varbūt arī kāda “žiperīgāka” kabrioleta īpašnieka sejā pavīdēs atmiņas par vasaras burvību, taču ne par to šoreiz stāsts. Pininfarina Enjoy būs kā radīts tiem, kuri baidās pārvietoties uz diviem riteņiem.

a1.jpg

Vispirms jāpiebilst – šis automobilis nebūt netiek pielīdzināts motociklam tiešā nozīmē, kaut arī, braucot ar Pininfarina Enjoy, noteikti ir iespējams gūt tādas pašas vai vismaz līdzīgas izjūtas. Taisnība vai nē - mums par to spriedelēt nebūtu jēgas. Koncerns Pininfarina droši apgalvo - saule virs galvas, ziedu smarža un brīvības sajūta – tas viss “nāk” sērijveidā. :)

a2.jpg

Tā nebūt nav, ka zem 140 km/h šis auto ir garlaicīgs. Īstais braukšanas prieks tomēr parādās tieši pie šāda ātrumu, kad vēja un paātrinājuma iespaidā galva paliek mazliet vieglāka un mutes kaktiņi savelkas nesamākslotā smaidā. Bez ķiveres ar šo auto tiešām nebūtu vēlams braukt – dažādi lidojoši objekti (mušas, lapsenes, maijvaboles) var patiesi sabojāt ne tikai braukšanas prieku, bet arī daudz ko citu.

a3.jpg

Interesanti, ka Pininfarina Enjoy ir uz angļu šasijas Itālijā būvēts auto. Koncerns Pininfarina, kas ir atbildīgs par tādu sērijveida auto kā Peugeot 406 Coupe, Mitsubishi Pajero Pinin un Ford Streetka dizainu un citu atribūtiku, neatteicās no idejas uzbūvēt ļoti vieglu un sportisku rodsteru. Starp citu, virsbūve veidota no materiāla, kas līdzīgs parastajai un samērā vieglajai stikla šķiedrai. Tādējādi 100 km/h robežu auto ir spējīgs sasniegt 5,9 sekundēs.

a5.jpg

Automobiļa šasija tika aizlienēta no Lotus Elise. Mazliet pastiepta riteņu bāze, mazliet “pielabots” dzinējs un lūk – Pininfarina Enjoy gatavs! Pareizi – dzinēja jauda vien 135 Zs. “Nīkulis”, Jūs teiksiet. Nebūt nē – lai pienācīgi iekustinātu 750 kg vieglo auto pilnīgi pietiek.

a6.jpg

Jāatzīmē, ka automobiļa būvētāji atteikušies no pilnīgi visām mūsdienīgām, kā arī ne tik mūsdienīgam ekstrām. Stūres pastiprinātājs, ABS, ESP, kondicionieris (smieklīgi) utt. šim automobilim nav vajadzīgs. Jautājums - kam vispār tādas lietas ir vajadzīgas? Galvenais taču ir prieks braukt.

Shearer, speciāli iauto
Foto: AUTO BILD

 
Visi komentāri
 
105938. viesis 25.novembris 2003 9:59
0 0 Atbildēt

Interesanti, protams, bet iisteniibaa pilniigs fufelis. Par to pashu Lotus Elise - vinjai ir pilniigi gluda apaksha! Ljoti jauki aerodinamikai, bet taa ir noklaata ar materiaalu, kas stipri atgaadina foliju... Kas notiek uz ne-ideaala celja?

Speeljmantinjas bez pamatojuma!

105955. viesis 25.novembris 2003 10:42
0 0 Atbildēt

brauk mashiinaa un seedeek kjiveree!!! kas shitaads aruto ir vajadziigs???

105975. viesis 25.novembris 2003 11:44
0 0 Atbildēt

Sajūtas varētu būt līdzīgas kā ar kartingu... :)

106006. viesis 25.novembris 2003 14:04
0 0 Atbildēt

Es veel saprastu ja tiesaam buutu monstrs zem kapota tad jau tiesaam nevajag nekadu ekstru, bet ar sitadu motoru un svaru tas jau tads Golf vien bus sanacis tikai bez jumta:)

106037. viesis 25.novembris 2003 16:11
0 0 Atbildēt

pamegini golfu ar 135 ZS iekustinaat lidz 100 km/h 5.9 sekundees...aplauziisies

Ivicks

106144. viesis 26.novembris 2003 10:27
0 0 Atbildēt

Ar Lotus Elise brauktprieks tiehsaam vareetu buut lielaaks. Bet taa ideaali - ielas kartings :]

106154. viesis 26.novembris 2003 11:03
0 0 Atbildēt

Aha, bet ja tuvumā gadās kāds nelietīgs putns... ;-)

106193. viesis 26.novembris 2003 15:59
0 0 Atbildēt

Nu jaa! Fufelis, suuds, ielas zapinsh utt. A vot ja uz haubes buutu cetri rinkji, vai viens rinkjis ar krustu viduu, tad sajos komentaaros buutu rakstiits "Super, labais, reaals verkjis, spridzeklis, karalis... "

Bara instinktam ir noteicosha noziime...

kaut kaadi LAUKI blj...

Kvatreklis

106275. viesis 27.novembris 2003 9:21
0 0 Atbildēt

mans domaat, ka visreaalaak buutu shito murgu uz jumta apmest!! droshi, ka bardachokaa tie kakla stiprinaajumi baazes modelii naak liidz:)

106285. viesis 27.novembris 2003 9:39
0 0 Atbildēt

jea...

kamikadze auto.

106371. viesis 27.novembris 2003 14:52
0 0 Atbildēt

This car realy sux

106916. viesis 2.decembris 2003 13:16
0 0 Atbildēt

106917. viesis 2.decembris 2003 13:19
0 0 Atbildēt

Ak jūs praktiķi.....Grrr

Ar saadiem auto pa laukiem nevizinās ,tas domāts svēdienā ko uz klubu aizmaukt.

bez tam vaards Lotus jau vien rada zināmu auru..., bet galu galaa katram savs!

Respect Pininfarinai

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vairāki 100 tūkstoši eiro skāde - vācu pensionārs realizē „krusta gājienu” pret fotoradariem 1

Vācu pensionārs sabojājis sešus fotoradarus, nodarot milzu zaudējumus, kas sasniedz vairākus tūkstošus eiro. Lasīt vairāk

 

Autoservisu aptauja uzrāda milzīgas atšķirības apdrošinātāju pakalpojumu kvalitātē

Auto Asociācija ir veikusi apdrošināšanas sabiedrību darbības novērtēšanu, anonīmi aptaujājot autorizēto un neatkarīgo virsbūvju remonta uzņēmumu pārstāvjus, kuru darbs ikdienā ir tieši saistīts ar apdrošināšanas sabiedrībām un kuri nodrošina apdrošināšanas sabiedrību klientu transportlīdzekļu remontu. Lasīt vairāk

 

2,4 miljonu vērtajam Bugatti Chiron atrod defektu konstrukcijā 5

ASV transporta drošības aģentūras (NHTSA) speciālisti atraduši defektu 2,4 miljonu eiro vērtā varenauto Bugatti Chiron konstrukcijā, kā rezultātā 47 automašīnām būs jāiegriežas servisos uz pārbaudi un, iespējams, arī remontu. Lasīt vairāk

 

Vai policija ceļu satiksmes negadījumu izskata pēc būtības? (+ foto) 44

Portālā iAuto.lv vērsās kāds lasītājs, kurš ir neizpratnē par policijas lēmumu, izskatot ceļu satiksmes negadījumu Krasta ielā, Rīgā. Saskaņā ar lasītāja teikto, negadījuma vaininieks ir autovadītājs, kas piebraucis kas no otrās joslas centies tikt ceturtajā, tomēr policija lēmusi citādāk. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti