«Auto gāze» – tas tiešām ir izdevīgi! 135

 
26.novembris 2003 0:00

Vēlies aprīkot savu auto ar gāzes iekārtu? Vēlies uzzināt, kādēļ tas ir izdevīgi? Vēlies uzzināt, kur to vislabāk un viskvalitatīvāk izdarīs? Šis raksts ir tapis tieši Tev! Raksta tapšanā izmantoti reāla firma un reāls auto...

Iepriekš uzdotie jautājumi noved pie pārdomām, kādēļ tas vispār vajadzīgs? Atbilde ir gluži vienkārša – litrs benzīna maksā aptuveni 42 santīmus, bet litrs gāzes - 22,4 santīmus (ar atlaidēm 21,3 santīmus).

Negribu uzsākt kārtējo diskusiju par to, kas ir labāks, kas ir lētāks, kas ir izdevīgāk. Vēlos pastāstīt, kādēļ es savu auto aprīkoju ar gāzes iekārtu un pats galvenais – kādēļ iesaku arī Jums izvēlēties firmu “Auto gāze”.

Pirms neilga laika iegādājos auto. Braucamo, kura cena pārsniedza 1000 Ls nevarēju atļauties, tādēļ izlēmu – pirkšu lētāku - Audi Coupe 2.0 GT. Šo, tāpat kā savu iepriekšējo auto, izmantoju gluži ikdienišķām vajadzībām - braukšanai. Gribēju braucamo, kura uzturēšanas izmaksas būtu pēc iespējas mazākas. Auto remonts neprasīja ievērojamus līdzekļus, taču mani apbēdināja fakts – ar katru dienu pieaugošais benzīna patēriņš un tādējādi aizvien pieaugošās izmaksas, kuras uz maniem pleciem no dienas uz dienu gūlās aizvien smagāk. Lai nu ko, bet “mazo, rijīgo nezvēru” piebarot nespēju. Daudzi varbūt teiks: “Ja nevari atļauties ieliet savā braucamajā benzīnu, tad jāstaigā ar kājām.” Varbūt... Taču es izvēlējos alternatīvu – gāzes iekārtu.

Ceturtdienas vakars. Zvana Elmārs, iauto Redaktors: “Sveiks, rītdien varēsi atbraukt uz Autogāzi?” “Jā”, atbildu. Esmu priecīgs un tai pašā laikā nobijies – ja nu piepildīsies draugu stāstītās pasakas par smirdošiem, no cigaretes oglītes eksplodējošiem Audi?
Piektdienas rīts. Pārbraucot Deglava tiltam, labajā pusē jābūt izkārtnei “Auto gāze”. To ieraugot, nogriežos pagalmā.

ag_logo.jpg
Tālākajā mani laipni apkalpoja, pajautāja par auto tehniskajiem datiem, kopīgi noskaidrojām dzinēja kodu... vienkārši aprunājāmies. Es izvēlējos savam auto piemērotāko gāzes balonu, kura tilpums - 45 litri. Kopīgi izdomājām, kā labāk novietot balonu automašīnas bagāžas nodalījumā. Viss notika ļoti laipnā un pretimnākošā gaisotnē. Ap 10.00 iebraucu auto darbnīcā, atstāju savu telefona numuru un devos klaiņot Rīgas ielās.

15.30 atskan telefona zvans: “Labdien, varat nākt pakaļ savam auto!” Kad ierodos darbnīcā, mans “dzelzs zirgs” jau stāv pagalmā. Aizeju nokārtot “papīrus” un saņemu pēdējo pamācību “gāzes lietošanā”. Lai nerastos jautājumi, uzreiz jāpiebilst – firma “Auto gāze” izsniedz sertifikātu par to, ka Jūsu auto ir aprīkots ar gāzes iekārtu. Tādējādi nebūs lieku problēmu ejot TA.

poga2.jpg

Iesēžoties automobilī, esmu patīkami pārsteigts. Paneļa kreisajā apakšējā stūrītī parādījies glīts slēdzītis un gaismas diode – tas arī viss. Man patīk. Startēju – diode iemirdzas sarkanā. Nekas nav mainījies. Dzinējs strādā tieši tāpat. “Tas ir ar benzīnu...”, paskaidro “Auto gāze” darbinieks, “sarkanais ar benzīnu, zaļais ar gāzi.” Pārslēdzu – diode iedegas zaļā krāsā. Nekādas izmaiņas. Viss ir pa vecam, tikai tukšgaitas apgriezieni tagad rāda mazliet zem 1000. Atvados un braucu mājās.

dzinejs1.jpg

Kādu laiku lietojot gāzes iekārtu, ar izbrīnu bija jākonstatē, ka mans “mazais, rijīgais nezvēriņš” bija pārvērties par “lielo, rijīgo mežoni”. Tagad viņam uz 100 km jau vajadzēja nevis 10 litrus benzīna, bet 20 litrus gāzes (!!!). Aizrakstīju firmai “Auto gāze” draudīgu vēstuli. Atbildi saņēmu – tikai bez uztraukuma – gāzes iekārtai jāpiestrādājas, tas ir normāli. Pēc 500 līdz 1000 ar gāzi nobrauktiem kilometriem apciemojiet mūs, mēs jums visu noregulēsim.

mixeris.jpg

Tā arī izdarīju - nākamās nedēļas piektdienā apciemoju firmu “Auto gāze” un viss bija kārtībā. Mans auto atkal ēda 10 litrus uz 100 km, tikai šoreiz – gāzi. Jāatzīmē, ka pirmā gāzes iekārtas apkope jāveic pēc aptuveni 1000 nobrauktiem kilometriem. Firma “Auto gāze” par to neprasīs ne kapeiciņu.

balons.jpg

Jāatzīst, ka esmu apmierināts. Gāzes smakas salonā nav. Braucu lēti – pašlaik man 350 ar gāzi nobraukti kilometri vidēji izmaksā 8 Ls. Nekādas izmaiņas dzinēja darbībā arī nejūtu. Automobiļa gaitas īpašības arī būtiski nav mainījušās. Varbūt pie lieliem apgriezieniem ar gāzi nav “tā cirpiena”, taču kurš gan ikdienā braucot liek dzinējam strādāt 5000 līdz 7000 apgriezienu diapazonā? Un ja nu tomēr kādreiz vajag – atcerēsimies - panelī taču ir podziņa...

Nobeigumā jāpiebilst, ka tagad, maksājot par degvielu tik pat, varu aizbraukt gandrīz divas reizes tālāk. Un draugu pasakas par smirdošiem un eksplodējošiem Audi arī nepiepildījās, jo, kā izrādās, kvalitatīvi uzstādot gāzes iekārtu, tas nemaz nav iespējams.

map.gif

Sīkāku informāciju par gāzes iekārtas uzstādīšanu, tās ekonomiju, plusiem, Jūs atradīsiet firmas “Auto gāze” mājas lapā: www.autogaze.lv

SIA “Auto gāze”
Adrese : Rīga, A. Deglava ielā 60, LV-1035
Tālrunis : (+371) 7 80 24 80
e-mail :
autogaze@autogaze.lv

Shearer, speciāli iAuto

Apmaksāts reklāmas raksts

 
Visi komentāri
 
106082. viesis 25.novembris 2003 23:12
0 0 Atbildēt

nuja teu pec 'draudigaas vestules' klanijas jo par to raxtisi reklamas raxtu bet parastam cilvim iespejams 'mates valodaa' paskaidros ka pac vainigs. cik zinu tas ir RU kantoris..

106084. viesis 25.novembris 2003 23:50
0 0 Atbildēt

Šodien , pēc 668km ielēju degvielu uz ls 13,34 .UNO-X atkal nebija salvetes , smirdēja . Šī nav apmaksāta reklāma .

106086. viesis 26.novembris 2003 0:00
0 0 Atbildēt

a man piedur,ka tur tik daudz pozitivu apzimetaju- laipni,pieklajigi,utt.

skan paleeti.bet var jau but,ka viss ok

106093. viesis 26.novembris 2003 0:21
0 0 Atbildēt

Bet cik tad maksaaja taas iekaartas uzstaadiishana? Tas rakstaa nebija mineets. Tad jaapareekjina, cik ilgaa laikaa taa parikte atmaksaajas. Un vispaar jau baigi neerti, tas balons bagaazhniekaa...

106094. viesis 26.novembris 2003 0:24
0 0 Atbildēt

shearer:

vai laipnajai attiexmei un aatri padariitajam darbam nav sakara ar to, ka par tevi vaardu aizlika iauto? man domaat ka bija... liidz ar to nebija vajadziibas iipashi uzsvert shos labumus kurus izbaudiiji. mees vareetu sadereet uz 100 ls, ka teiksim aizbraucot man ar savu Audi, attiexme ne tuvu nebuutu taada :)

106096. viesis 26.novembris 2003 0:39
0 0 Atbildēt

Par to iAuto palīdzēšanu: neviens jau neliedz jums visiem, iegriežoties pie Autogāzes, piebilst, ka esat iauto lasītājs...

Redaktors 26.novembris 2003 0:46
0 0 Atbildēt

ameno: kļūdies, tas nav nekāds RU kantoris...

106102. viesis 26.novembris 2003 1:08
1 0 Atbildēt

skaisti. Cik daudz latvijas prechu.... pilniigi asara saak birt... Labi, ok. ok, reklaama ir reklaama. Bet man patiktos gaaze, vieniigi nepatiik, ka ti stulbo balonu nav kur normaali iebaazt - balons bagazhniekaa mani neapmierina, bez zapasenes tizli braukt, a ja zapasene meetaajas pa bagazhnieku, taavairs nav braukshana.

106104. viesis 26.novembris 2003 1:21
0 0 Atbildēt

nezinu.. es labaak izveeletos diizeliiti...

106107. viesis 26.novembris 2003 4:17
0 0 Atbildēt

shim motoram ielikt gaazi beernu speele,un neaizmirsti ka sertifikaats vaidziigs jo autinjam jamaina tehniskaa pase-savaadaak nebuus TA

106112. viesis 26.novembris 2003 8:35
0 0 Atbildēt

Un cik tad 'isti t'ada iekarta Tev butu maksajusi/maksaja?

106114. viesis 26.novembris 2003 8:51
0 0 Atbildēt

Smird un eksplodē Audi pēc trešās apkopes.

Tev viss notiksies, kā tu vēlējies...esi pacietīgs!

106117. viesis 26.novembris 2003 9:11
0 0 Atbildēt

Savai Mazdai uzstaadiiju gaazes iekaartu Pushkina ielaa 13. Nobraucu 60 000 km bez nekaadas reguleeshanas (Ja neskaita apsviedienu uz jumta ...) Peec taa gaazes iekaarta tik un taa straadaaja kaa nekas nebuutu bijis.

Rakstaa mineetajaa Deglava ielaa uzstaadiiju gaazes iekaarttu savam 1988.gada Audi 100. Viss OK, labi izskataas, laba apkalposhana, tacju ik peec 3000 km prasiijaas peec reguleeshanas, jo krita apgriezieni - visu laiku bija jaapieregulee gaazes iekaarta. Neesmu specs, tacju ... Tagad domaaju atkal iegaadaaties Audi 100 Avant 1987 - 1990. Nezinu gan, laikam tomeer Pushkina 13 braukshu. Tur sola izzinju pirms apskates izieshanas. It kaa laba braukshana svariigaaka par skaistu papiiru ... Kaa domaajiet Juus ?

106119. viesis 26.novembris 2003 9:16
0 0 Atbildēt

NU ja iešpriceij tas izmaksa apruveni700Ls nu nezinu vai tas ir tik izdevigi

106120. viesis 26.novembris 2003 9:17
0 0 Atbildēt

Patiesi - kāpēc nav minēta uzstādīšanas cena??? Saprotu ka viņa droši vien atkarīga no konkrētā auto, balona tilpuma utt bet nu tomēr... ierīkošanas cena ir būtiska! Bez tās grūti spriest cik tas izdevīgi/neizdevīgi

Redaktors 26.novembris 2003 9:18
0 0 Atbildēt

Izziņa: Shearera auto gāzes iekārta izmaksāja zem 240Ls.

106124. viesis 26.novembris 2003 9:31
0 0 Atbildēt

Mans audi 80 ar bezīnu par ls 10 var nobrukt 400 Km , Nezinu vai baigi atmaksāsies mainīt. Nu ieekonomēšu gadā Ls 100 , bet tas nav nopietni.

106125. viesis 26.novembris 2003 9:31
0 0 Atbildēt

Zem 240, taatad 235 aptuveni.. Nu taa praktiski maxsaa visur.

Bet tas atmaxaajas un diezgan aatri. Bet pastaav probzas ar tuksgaitu, tacu ispeejams reguleet.

Taa balona ievietosana gannn... nu tajaa kupejaa izskataas diezgan drankiigi.. bet ja siirim patiik, tad lai jau tiek.

Ar ieguuto ekonomiju vismaz CP pieciisu nomaxai pietiek.

106129. viesis 26.novembris 2003 9:38
0 0 Atbildēt

Vismaz butu izvacis visu lieko no auto lai foto tāds labāks.

Par 10 litriem gāzes 10 litru benzina vietā nav ticamiba!

106130. viesis 26.novembris 2003 9:45
0 0 Atbildēt

Man patīk teksts par tiem eksplodējošiem Audi. Vai tiešām tādi stāsti ir dzirdēti? Man nav gadījies.

Bilde ar bagāžnieku bardaka (un rakursa) dēļ tiešām nav diezko informatīva.

106131. viesis 26.novembris 2003 9:46
0 0 Atbildēt

Jo lielaks dzineja tilpums jo vairak atmaksajas gazes iekarta. Uzpildot gazi pa 10Ls ar manu BMW 325i (86g.) var nobraukt no 400 līdz 550 km.. Viss atkarigs no braukshanas stila. Shovasar Deglava iela mainiju gazes balonu. Attieksme pret klientu tiesham apmierinaja. Iesacejiem jauzmanas ziema neaizsaldet gazes reduktoru! Mashinai gazes iekarta ir uzstadita vismaz 4 gadus un viss ir oki :))

106132. viesis 26.novembris 2003 9:49
0 0 Atbildēt

Mazss gan tas baloniņš tur ielīdis. Es arī pagājušonedēļ savam MB 420SE 90` iebāzu, tikai 120l.

106133. viesis 26.novembris 2003 9:54
1 0 Atbildēt

Viss atkarigs no taa cik daudz sanak braukt . Man minimala izmaksu starpiba starp benzina auto(V6) un dizeli (TDI) katru nedelu sastada ~ls 10,- , tikai braucot uz darbu vien . Gada ir 52 nedelas , aritmetika vienkarsa . Ja nevaretu atljauties nopirkt TDI , noteikti njemtu kadu V6 un krametu gaazes inzjektoriekartu virsu . Impone ari tas ka uzpilda ''uzpilditajs'' , pasham rokas nav jasmere , grabstoties gar netiriem dzelzjiem . UNO iksaa visu laiku bija papira dvielji , bet nu jau otro nedelju nav , katra uzpilde beidzas ar smirdigam kjepam - ar gazi taa nebuutu .

106136. viesis 26.novembris 2003 10:01
0 0 Atbildēt

Laipni apkalpoja un mantu kaudzee iesvieda arii gaazes balonu :)))

106138. viesis 26.novembris 2003 10:13
0 0 Atbildēt

10litru benzīna pateriņa nomainīja 10Ls gāzes patēriņš => bulšits=> gāzi vienmēr ēd mazliet vairāk ...

Mib

106148. viesis 26.novembris 2003 10:37
0 0 Atbildēt

Nafig 325i ar gāzi? :)

Locekļa pagariātājs ar atlaidi ? ;)

Ja nevari atļauties normāli pabarot savu zirdziņu, tad pērc nemašīnu ar nemorotu, nav ko kropļot normālas mašīnas!

Būs jāraksta vēstules, lai auto gāzi arī apliek ar akcīzes nodokļa, a to daži haļavščiki te negrib piedalīties ceļu labošanā, bet bedres taisa vairāk, kā benzīna vai dīzeļa braucēji, jo vairāk brauc.

106149. viesis 26.novembris 2003 10:47
0 0 Atbildēt

Varu padalities ar savu pieredzi saistiba ar gazi. Man ir '93 gada BMW 530 touring. Sho auto izvelejos, jo esmu shis markas fans un gimenes apsverumu del-touring. Pirku benzinu nevis dizeli, jo gribejas vairak ekstru un doma par gazi bija no pasha sakuma. Liels man bija shoks, kad pec nopirksanas apbraukaju vairakas vietas un konstateju, ka neviens shim motoram nenemas likt gazi, jo neesot tadas iekartas. Bet tad man ieteica firmu Lovavto(ceru, ka pareizi atceros), Pernavas ielaa pie AutoRinga. Tur man teica-nekadu problemu un pec dienas es jau braucu ar gazi. Ir protams ta problema ar gazes balona novietoshanu-no kaut ka jaatsakas, vai no vietas bagazhnieka, vai zapaskas. Par cenu, varu neslept, shim motoram tas nav parak leti-400Ls. Paterinsh pilseta 14-16l/100km, arpus pilsetas 11-12l/100km. (neko daudz lielaks par benzina paterinju nav). Braukshanas dinamikai izmainas pilnigi nekadas. Parejo problemu (tfu, tfu) ari nav. Nevienu neagiteju tagad ari likt gazi, domaju, ka tas ir gaumes jautajums.

106152. viesis 26.novembris 2003 10:57
0 0 Atbildēt

Gāze rullē!Man tā atrodas uz RANGE ROVER 3.5 V8i ar automātisko ātrumkārbu-naudas patēriņš 13 ls uz 350 km,pie tam mērīts velkot uz piekabes SAAB 9000.Pilsētā tik smalki nemēru,bet ar 70 l balonu pietiek ilgāk kā nedēļu katru dienu braucot.Pie tam darba dienās pildoties Skanstes ielas stacijā ir iespēja mest kauliņus,un ja sakrīt 3 skaitļi uzpilde nav jāapmaksā.Salons arī nesmird,kaut gan iekārta nav jauna,bet bija uzstādīta jau iepriekšējā auto īpašnieka laikā.

106156. viesis 26.novembris 2003 11:07
0 0 Atbildēt

KAD TO GĀZI BEIDZOT APLIKS AR AKCĪZES NODOKLI?

106158. viesis 26.novembris 2003 11:08
0 0 Atbildēt

Q: vai par 0,5cm garaaks loceklis ir uzskataams par loceklja pagarinaajumu? :)

106159. viesis 26.novembris 2003 11:11
0 0 Atbildēt

a kas - vairaak nevareeji izspiest, Kamikadze?

tagad ir 12,5???

106160. viesis 26.novembris 2003 11:11
0 0 Atbildēt

kārtmen-nepiesauc nelaimi-kas tev labāk paliks,ja to akcīzi pieliks?Tāpat tas atsauksies uz visiem-ne jau nu piegādātājs no savas kabatas segs to cenu starpību,bet pircējs pie gala produkta cenas.

106161. viesis 26.novembris 2003 11:14
0 0 Atbildēt

Man paliks labāk, jo šie haļavščiki arī sāks maksāt par ceļu remontu. A to man nākas muģīties un apbraukt bedres, ko iesituši ar gāzi darbināmi ziliņi utt.

106162. viesis 26.novembris 2003 11:21
0 0 Atbildēt

Sen jau buutu laiks to gazes padariisanu aplikt ar akciizes nodokli. Nesaprotu kapec dalai ir jamaksaa par celu remontiem, bet otra dala rulle par sviestmaizi.

Kaut gan ja pats brauktu ar gaazi gluzi jau nu taa nedomaatu:)

106165. viesis 26.novembris 2003 11:31
0 0 Atbildēt

ehh, kiska, kiska, njeuvazjajesh tu savus liidzcilveekus, lai arii kaadi tie nebuutu ... tev ta kaada starpiiba, vai 12,5 vai 12?

106168. viesis 26.novembris 2003 11:54
0 0 Atbildēt

Kārtējo reizi parādās latviešu daba (ja ne man tad nevienam): Kad apliks ar nodokli?

Un ja arī apliks vai tad kaut kas mainīsies? Ceļi paliks labāki?

Būt priecājušies, ka ir iespēja vizināties lētāk

:):):):)

106169. viesis 26.novembris 2003 11:55
0 0 Atbildēt

Jau otrais auto ir ar gāzi un neko būtiski sliktu nevaru teikt.BMW 318 1984.g ar karburatoru liku Senču ielā 1998.g, 185,-Ls.Vienīgais varbūt nevajadzēja likt tik lielu balonu jo čakarē aizmugures atsperes.Tagad braucu MERCEDES-BENZ 300TE 4matic 1988.g iešprice, uzstādīja Piedrujas ielā 2000.g 215,-Ls.Protams pirms uzstādīšanas apbraukāju gan Deglava, Maskavas,pie bijušā VAZ centra, bet cenas tomēr atšķīrās-izvēle katra ziņā!!!

106170. viesis 26.novembris 2003 12:11
0 0 Atbildēt

Interesanti tie nodoklu d-i-rseejkarseeji , savus nodoklus kartigi maksaa?? Katrs cilveks savus izdevumus , atbilstoshi pastaavoshai likumdoshanai un iespeejaam , ir tiesiigs plaanot pats . Visaadi shrotuuseri iesnutapas njemas spriest par to cik kruta ir ar sponsoretu V8 atvilkt sveetdienaa , nez kaa buutu ja par savu NOPELNITU naudu , peec VISU nodoklu un nodevu nomaksasanas , naaktos uztureet maju , gimeni un megapower benzina kapseetu . Tad laikam uzreiz mekleetu doska.lv kur ''pogjeshevlje'' u djadi vasji pod zaborom , ieskruveet gaazes iekaartu un smirdeet citiem zem deguna . Cilveeki zolidos kantoros uzliek , par attieciigu samaksu, normaalu iekaartu un brauc ,citiem netrauuceedami un ar sevi apmierinaati - ir gan V8 , gan kaaposts citaam lietaam .

106172. viesis 26.novembris 2003 12:32
0 0 Atbildēt

normaals reklaamas raxc

gaazes iekaartai regulaari jaabrauc filtru nomainiit, tur ir taads, kur sausie atkritumi savaacas no pasas gaazes.

106173. viesis 26.novembris 2003 12:38
0 0 Atbildēt

Cartman

Varu iepriecināt, no 01.01.2004 akcīzes nodoklis būs uz visiem energoresursiem, t.i. sākot ar kūdras briketēm, oglēm un beidzot ar degvielu...

Welcome to EU! :(

106174. viesis 26.novembris 2003 12:43
0 0 Atbildēt

Ups, kļūda!

No 01.01.2004 - 10 gadu laikā

106179. viesis 26.novembris 2003 14:04
0 0 Atbildēt

Sašķidrinātā gāze – mūsdienu degviela tīrākai nākotnei.

Sašķidrinātā gāze salīdzinājumā ar benzīnu vai dīzeļdegvielu ir apkārtējai videi mazāk kaitīga, salīdzinājumā ar benzīnu. Automobiļa, kas degvielai izmanto sašķidrināto gāzi, izplūdes gāzēs ir par 12% mazāk CO2 un par 30% mazāk NO, NC, CO, bet salīdzinājumā ar dīzeļdegvielu – izplūdes gāzēs ir par 90% mazāk NO un nav cieto daļiņu.

Sašķidrinātās gāzes ietekme uz vasaras smoga veidošanos ir apmēram 2 reizes mazāka, bet uz ziemas smoga veidošanos un atmosfēras skābuma paaugstināšanos – 5 reizes mazāka par benzīna ietekmi.

Sašķidrinātās gāzes izmantošana samazina arī motora trokšņa līmeni. Salīdzinājumā ar dīzeļmotoru sašķidrinātās gāzes motora troksnis ir par 50% zemāks. Troksnis, kā zināms, ir vēl viens būtisks piesārņojuma veids.

106180. viesis 26.novembris 2003 14:09
0 0 Atbildēt
106182. viesis 26.novembris 2003 14:22
0 0 Atbildēt

Parekinaju taja kalkulatoraa, ka man taa iekarta atmaksaasies 1,5 gadu laikaa. Tad nu gan jeega liela:) Pluss vini neskaita, ka apkope paliek lielaaka:(

106184. viesis 26.novembris 2003 14:26
0 0 Atbildēt

Pēc tā kalkulatora sanāk, ka gāze nemaz nav degviela, jo zaudējums rodas, izmantojot degvielu. Kam es pilnīgi piekrītu, jo neizmantojot degvielu izdevumu, tātad arī zaudējumu nav.

106188. viesis 26.novembris 2003 15:03
0 0 Atbildēt

Ar 2,5 l lielu motoru manam autinjam marsuts Riga–Liepaja–Riga, braucot ar gazi, izmaksaaja Ls 11 :):):D

Tika veikti 450 km. Vasaaraa vareeju daudz vairaak paceljot. Miinusi ir Igaunijaa. Tur ja nemaaki pats uzpildiit gaazi tad gruuti buus pierunaat poperatoru to izdariit vinjam pasam. Igaunijaa autogaze nau populaara. Savukaart Lietuvaa nekaadu probleemu. :)

106190. viesis 26.novembris 2003 15:10
0 0 Atbildēt

Auto gāze – tas tiešām ir perversi!

Auto gāze – tas tiešām ir smirdīgi!

Auto gāze – tas tiešām ir apkaunojoši!

106196. viesis 26.novembris 2003 16:33
0 0 Atbildēt

REKETS=benzintanka iipasnieks :)

106198. viesis 26.novembris 2003 16:39
0 0 Atbildēt

Eee, pēdējā bildē bagažniekā redzams mans spinings un mana makšķerēšanas piederumu kaste :)))

Edzulis

106199. viesis 26.novembris 2003 16:40
0 0 Atbildēt

varbūt rekets vienkārši ir degvielas zaglis.

nu tas - kurš urbj naftas vadā caurumus un piedirš visu zemi ar dīzeli, kurš visur tek garām

106202. viesis 26.novembris 2003 16:52
0 0 Atbildēt

Konkrētos gadījumos gāze protams ir OK, bet

1) varēja normāli pašā sākumā pateikt - reklāmas raksts;

2) 42s litrā nav tā tipiskākā benzīna cena;

3) aprēķinot atmaksāšanās laiku jāņem vērā tāds sīkums, ka nauda par gāzes iekārtu jāmaksā uzreiz, bet par benzīnu, kad kārtējo reizi uzpilda bāku - faktiskais atmaksāšanās laiks ir ilgāks par vairumā gadījumos reklamēto.

106205. viesis 26.novembris 2003 17:35
0 0 Atbildēt

Īsten'bā ir tā ka pa 8 ls var nobraukt tikai 300 km un veel jaapiereekina pilseetas ciklaa pie visa tā veel kaa di 2 ls benziinam, kaameer aut iesilst Kopaa 10, Ar normaalu 2.0 16v ar 10 Ls var nobraukt 250 - 270 km ... taakaa ekonomija neaz tik liela nesanaak ..

106206. viesis 26.novembris 2003 17:48
0 0 Atbildēt

vasaraa jau nav jaasilda motoriic, var braukt taapataas uzreiz ar gaazi

106207. viesis 26.novembris 2003 17:51
0 0 Atbildēt

bradaks gan tajaa auto riktiigs, pirms fotografeeshanas vareeja biku tachu iztiiriit :)

106208. viesis 26.novembris 2003 18:02
0 0 Atbildēt

nu re atkas sākas arī šeit - RU kantoris, nav RU kantoris...apnicis !!!

106209. viesis 26.novembris 2003 18:23
0 0 Atbildēt

gribi lai aatri atpelnaas? brauc ar 5.0V8 :) :)

106211. viesis 26.novembris 2003 20:21
0 0 Atbildēt

Man bija Mazda 323 no shveices ar labu italju sistemu. Mazda Latvija bija jau no 98 gada. Tikai reizi gada bija jaiztira reduktos (velams), kas maksaja 10Ls un 2002 gada nomainit reduktora blives pa 15Ls. Un tas ari viss. Vairak nekadu problemu. Eda ap 8 l uz sotaku = 1.70 Ls Smirdet ari nesmirdeja jo bija katalizators. Tie bija labi laiki, jo tika apbraukata pus Latvija - gada nobraucu 40 000. Tagad gan auto ir pardots jo bija vecs un sagrabejis. Bet gaze rulle :-)

106212. viesis 26.novembris 2003 20:35
0 0 Atbildēt

jaa iekaarta motoru nebojaa bet gaazes kiimiskais sastaavs un iekaartas nepareiza ekspluataacija gan

106217. viesis 26.novembris 2003 21:58
0 0 Atbildēt

ekonomija ir tikai loooti daudz braucot - toties atri sadeg motors un uz cenu starpibu vari likt jaunu :))) Ato gaze - tomer fufels!!!

106220. viesis 26.novembris 2003 22:26
0 0 Atbildēt

jUs visi sUkAjat pimpjus!xe,xe...

106228. viesis 27.novembris 2003 0:01
0 0 Atbildēt

Neka nebija. Vienreiz auto Dienā bija raksts par gazes ietekmi uz dzineju. Izradas ka ta nemaz nav. Visi tikai ta doma. Gaze neietekme dzineja muzju. Vai kads var paradit auto kura dzineja nave butu vainojama ilgstosha gazes lietoshana?

106230. viesis 27.novembris 2003 0:01
0 0 Atbildēt

Neka nebija. Vienreiz auto Dienā bija raksts par gazes ietekmi uz dzineju. Izradas ka ta nemaz nav. Visi tikai ta doma. Gaze neietekme dzineja muzju. Vai kads var paradit auto kura dzineja nave butu vainojama ilgstosha gazes lietoshana?

106231. viesis 27.novembris 2003 0:02
0 0 Atbildēt

Neka nebija. Vienreiz auto Dienā bija raksts par gazes ietekmi uz dzineju. Izradas ka ta nemaz nav. Visi tikai ta doma. Gaze neietekme dzineja muzju. Vai kads var paradit auto kura dzineja nave butu vainojama ilgstosha gazes lietoshana?

106232. viesis 27.novembris 2003 0:02
0 0 Atbildēt

Neka nebija. Vienreiz auto Dienā bija raksts par gazes ietekmi uz dzineju. Izradas ka ta nemaz nav. Visi tikai ta doma. Gaze neietekme dzineja muzju. Vai kads var paradit auto kura dzineja nave butu vainojama ilgstosha gazes lietoshana?

106233. viesis 27.novembris 2003 0:02
0 0 Atbildēt

Neka nebija. Vienreiz auto Dienā bija raksts par gazes ietekmi uz dzineju. Izradas ka ta nemaz nav. Visi tikai ta doma. Gaze neietekme dzineja muzju. Vai kads var paradit auto kura dzineja nave butu vainojama ilgstosha gazes lietoshana?

106237. viesis 27.novembris 2003 0:40
0 0 Atbildēt

:-)

106240. viesis 27.novembris 2003 1:19
0 0 Atbildēt

Man jau patiik tie eezelji, kas saka, ka deelj gaazes ?nodegot? motors. Nav jau spiesta lieta to sisteemu likt, nelieciet, neviens jau par to dupsii nenjem, nebaidieties. Bet muldeet aplamiibas ir stulbi. Ja liek mormaalaa vietaa, kur dod sertifikaatu, tad viss ir kaartiibaa.

106270. viesis 27.novembris 2003 9:09
0 0 Atbildēt

Hagy wrote: ..gaze neietekme dzineja muzju. Vai kads var paradit auto kura dzineja nave butu vainojama ilgstosha gazes lietoshana?

JAA, var paraadiit! Tie ir cilveeki, kas straadaa servisos un kam ir naacies jaukties motora iekspusee. Tad kluust redzams autogaazes nodariitais posts.

106289. viesis 27.novembris 2003 10:06
0 0 Atbildēt

kā tad tur īsti ir ar to jaudu, tad viņa pieaug uzliekot gāzi, nemainās vai samazinās.

piemēram BMW priekš vācijas kādu laiku atpakaļ jau no rūpnīcas ražoja 530i kas bija paredzēts tikai priekš ģāzes (protams ļoti mazā sakitā), tad tur bija dota dzinēja jauda 184Zs (tā pat kā dīzelim), bet kā jau lielākai daļai ir zināms BMW 3.0i ar benziinu dod ārā 231Zs?

vai tas nozīmē, ka BMW rūpnīca ar visiem viņu izpētes centriem utt neprot uzstādīt gāzes iekārtas tik labi kā mūsu dzeki no gāzes kantora???

PS pats reizēm domāju par gāzes uzstādīšanu, bet tad atkal iedomājos: BMW 525i + sporta atsperes + 17 collu diski + CHIPS + daži TEIA spoileri (antireklāma, dzeki strādā ļoti, loti, loti sūudiigi!!!) un tad vel + "GĀZE" ?!?!?!?

106298. viesis 27.novembris 2003 10:33
0 0 Atbildēt

Jauda zud bet ne daudz. Lieliem motoriem to nejut!

106305. viesis 27.novembris 2003 10:53
0 0 Atbildēt

lielākā daļa gazes nolicēji paši ir apdomājuši iespēju to uzstādīt! Esmu par to pārliecināts! Bet viņiem ir psiholoģiska problēma saistībā ar to! Viņi baidās to darīt, jo ko tad domās citi nolicēji, ka viņš ir mīkstais un nabags? Nu nē, kurš tad to grib!!!

Ir iegājies mūsu sabiedrībā, ka ja tu brauc ar gāzi, tad esi bedņaks! 'Vai tiešām tā ir? Ja cilvis var atļauties uzreiz samaksāt lielāku summu par iekārtu tad viņš ir švakais??? Tad jau dīzelisti arī ir tādi!

Tev pašam jāizvērtē kas ir svarīgāks! Krutums citu acīs, vai normāla personīgā grāmatvedība!

JAuda nedaudz zūd, bet niecīgi! Varbūt tev gāze neder, ja tu skaiti katru zs!

106322. viesis 27.novembris 2003 11:51
0 0 Atbildēt

Un cik tas prieks vinjam izmaksaaja? To arii vajadzeeja pateikt:)

106334. viesis 27.novembris 2003 12:09
0 0 Atbildēt

Interesants fakts , ka cilvēks meklējot lētāku ekspluatāciju izvēlas sporta auto , manuprāt šīs ir divas nesavienojamas lietas . Jatas būtu kāds vecs Golfs ok . Un vispār man liekas visai jocīga cilvēku lielmanība iepirkt mega limuzīnu ar mega motoru un tad saprast , ka degvielai un riepām naudas nav . Bēdīgas skats kad kāds biezais Audi , MB pārvietojas ar galēji nodilušām lētā gala riepām un ar papildus opciju GĀZE . Taupīgajiem ir domāti mazlitrāžas benzīna vai dīzeļa auto . edgars

106341. viesis 27.novembris 2003 12:46
0 0 Atbildēt

Edgar:

pilnīgi piekrītu!

106348. viesis 27.novembris 2003 13:21
0 0 Atbildēt

Diezin, kapec tad lielas kompanijas savus limuzinus apgada ari ar dizeliem? Merot no gazes pretinieku nepamatoti nicigas attieksmes var saprast, ka ari dizelisti ir mikstie, jo perk mashinas, kas ir skalakas un smere rokas uzpildoties tikai tapec, ka dizelis letaks (un ja vel var dabut kreiso!). Un pahi pretinieki ar ko brauc? 2.0l? Ko tad tik maz? Kapec ne ar 2.5 vai 3.0?

106376. viesis 27.novembris 2003 14:56
0 0 Atbildēt

Nesaprotu! Ja man nepatīk mazas mašīnas, kapēc man ar viņām jābrauc? Var nopirkt lielāku, ielikt gāzi un braukt ar komfortu, nevis kratīties kā idiņam pa bedrēm! Sviests! Katram ir tiesības izvēlēties, un ja kādam nepatīk, lai sēž savā mazlitrāžas tarataikā un brauc smaidīgs!

106378. viesis 27.novembris 2003 14:59
0 0 Atbildēt

Ļoti daudzi cilvji latvijā ir pārāk aizspriedumaini, un nespēj pieņemt jaunas lietas! Pamazām šiem jau sāk skaist tas, ka kāds ar gāzi var mazāk naudas iztērēt braucot! Sāk jau kaut ko gaudot par nodokli!!! Ņergas un lūzeri kompleksainie!!!

106399. viesis 27.novembris 2003 16:36
0 0 Atbildēt

Ja vajag skriet braucu uz benziinu - jo 98 ultima ir jestraka par gaazi, ja mieriigi - tad ar gaazi. Un nevajag te muldeet ka gaaze ir slikti. Kurs no muldeetaajiem lej baakaa tikai un vieniigi 98 Ultimu??? Pasi nabagi un siekalzakji kuri brauc ar 95 vai 92 degvielu un nopirktaam lietotajaam riepaam.

Piedodiet ja kaadu aizskaaru. Tas nebija ljauni domaats, tikai kaitina lielie noslaanjotaaji :( RRRRRRRRrrrr

106403. viesis 27.novembris 2003 16:43
0 0 Atbildēt

Raksts, protams, ir ļoti aizkustinošs (it īpaši vietās par ļoti laipno apkalpošanu - gluži vai apraudājos), bet pietrūkst vienas ĻOTI BŪTISKAS lietas - cik maksāja pati gāzes iekārta un tās uzstādīšana??? Lai es varētu priekš sevis aprēķināt, vai tas ir izdevīgi, vai nav, bez šīs informācijas tas ir neiespējami. Bet pats reklāmraksts ir uzrakstīts tā, ka rodas iespaids - iekārtas uzstādīšana neko nemaksā, un svētlaimīgā ietaupīšana sākas jau no pirmās ekspluatācijas dienas.

106406. viesis 27.novembris 2003 17:57
0 0 Atbildēt

Gāzes iekārtas uzstādīšana iešpricei maksā Ls 220 + Ls 25 (automātika).

106414. viesis 27.novembris 2003 19:07
0 0 Atbildēt

man iekārta atmaksājās 10 mēnešu laikā, tagad jau iet 14 mēnesis. uzliku senču ielā - serviss un apkalpošana bija briesmīga. tagad regulārās apkopes vai iekārtas regulēšanu veicu deglava ielā - tur ir labāka apkalpošana. par uzlikšanu samaksāju 250Ls, jo man ir speciālais balons(rezerves riteņa vietā). ar gāzi motors strādā labāk nekā ar benzīnu, ja uz ielas vajag uzraut no krustojuma tad labāk to darīt ar gāzi, bet ja vajag uz šosejas apdzīt tad jāpārslēdzās uz benzīnu.

ar ieguldījumu esmu ļoti apmierināts.

106419. viesis 27.novembris 2003 19:37
0 0 Atbildēt

Veelreiz: gaazes iekaarta maksaaja mazaak nekaa 240ls!

Un ietaupiishana tieshaam sakaas no gaazes iekaartas uzstaadiishanas briizha...

Shearer

106424. viesis 27.novembris 2003 21:06
0 0 Atbildēt

Shearer

Tad saki cik! Mazāk par 240.- ir 239.99 Ls arī...

106426. viesis 27.novembris 2003 21:15
0 0 Atbildēt

to Supermario 27.11.2003 17:57

Gāzes iekārtas uzstādīšana iešpricei maksā Ls 220 + Ls 25 (automātika).

kas tā par automātiku?

man kompi gāzei piedāvāja pa 100Ls

106430. viesis 27.novembris 2003 21:31
0 0 Atbildēt

Man ir VW-vento VR6 automaats. Videejais benziina pateerinsh, paarsvaraa braucot aarpus pilseetas, ir 9,5 litri uz 100 km. Benziinam katru meenesi teereeju 50-60 latus, nobraucot 1200-1500 kilometrus. Gaazi likt negribu - svariiga ir bagaazhnieka ietilpiiba.

106437. viesis 27.novembris 2003 22:28
0 0 Atbildēt

Man patiik sievietes ar pikantiem apaljumiem, taadas, kam miesa ljum, kam ir miikstas ciskas un nav jaaliek polstereetie kruushturi. :)

106443. viesis 28.novembris 2003 3:42
0 0 Atbildēt

Izskatas, ka te dazhiem labiem liekas, ka ja ir sertifikats nu tad cool, ziniet es ar jums varu iedot sertifikatu... da jebkadu, kadu gribat!!! Manas acis jebkursh sertifikats ir vienkarshi papirits. Es ar savam auto nelikshu gazi - varbut tapec, ka bagazhnieku atnem, varbut del parliecibas, bet galvenokart del ta, ka ta ari nav viena vienota viedokla par gazes ietekmi uz dzineju! A un vel te kads prasija kursh lej sava dzineja tikai 98ultima, tad varu parliecinoshi teikt, ka mans V6 ir redzejis tikai 98ult

106448. viesis 28.novembris 2003 8:37
0 0 Atbildēt

hi, mans BMW 525 24V ari barojas tikai ar 98 ultima ;)

PS. neitrāla persona

106460. viesis 28.novembris 2003 9:49
0 0 Atbildēt

Tas bija domaats uz tiem kas visu krasi noslaanjo, nevis vienkarsi izpauz savu viedokli, t.i., tiinjiem kas te bljaustaas.

106475. viesis 28.novembris 2003 10:50
0 0 Atbildēt

to aivarish 27.11.2003 21:15

Manaa gadiijumaa automaatika nodrosina automaatisko paarsleegsanos uz gaazi motoram nedaudz uzsilstot un sasniedzot 2,5 tk. apgriezienus.

106477. viesis 28.novembris 2003 11:16
0 0 Atbildēt

Man gan labaak patiik manuaali parsleegties nekaa automaatika.

106492. viesis 28.novembris 2003 14:04
0 0 Atbildēt

Par SIA "AUTOGAZE".

Pēc drauga ieteikuma gāzes iekārtu savam cigāram liku tieši tur. Par attieksmi pret klientu - o.k., visu cieņu, tas ir - laipni pasūta nah..., kad Tev kaut ko vajag. Tā ievajadzējās noregulēt atgāzes pirms TA. Nācās gaidīt četras stundas, lai izdarītu regulēšanu, kas prasa trīs minūtes. Jo uz regulēšanu rindā neraksta. Tā lūk. Labi, nogaidījies līks, noregulējis atgāzes, braucu uz TA. Izkrītu dēļ tikko noregulētām atgāzēm. Augstākaprakstītais process atkārtojas, tagad jau par velti. (Atgāzu regulēšana neietilpst garantijas apkopē.) Aizbraucu uz TA vēlreiz - atgāzes neder!!! Uz ātru roku (noskatījies kā to dara) turpat uz stenda pieskrūvēju pats. Tehnisko tomēr izgāju. Uz jautājumu - kas par mistiku, kādēļ lēkā atgāzes un nepārtraukti palielinās gāzes patērīņš, "Autogāzes" pārstāvji atbildēja, ka nepieciešams maksas remonts, jo uz konkrēto šaizi garantija neaattiecas!!! Un tas ir jaunai iekārtai, ko viņi paši pirms trim mēnešiem bija uzstādījuši. Paldies! Lai "Autogāze"ar savu laipnību iet di...st!!!

106493. viesis 28.novembris 2003 14:11
0 0 Atbildēt

P.S. Par SIA "AUTOGAZE"

Ja jums ir ko man teikt, atrakstiet: ozon@navigators.lv

106496. viesis 28.novembris 2003 14:24
0 0 Atbildēt

Vienreiz biju aizbraucis uz SIA "Autogāzi" ar vecu gāzes iekārtu, kurai tosolu dzina uz dzinēju. Galvenais džeks (Rolands) sāka stāstīt, ka jāmaina reduktors, ka tur esot kaut kas tā izdilis, ka nevarot neko izdarīt. Teicu - "Paldies, man jaunu reduktoru nevajag". Aizbraucu pie cita džeka, kurš pa Ls 12 visu sataisīja.

106508. viesis 28.novembris 2003 15:49
0 0 Atbildēt

Luudzu TDI (un varbuut arii citus) precizeet datumus, kuros Uno-X uzpildes stacijaas nav bijushi dvielji ! 25-11 ir piefikseets, vai ir arii citi taadi gadiijumi?

Cienjaa: Uno-X

htl@hydrotexaco.lv

106541. viesis 28.novembris 2003 17:28
0 0 Atbildēt

Sveicināti!

Tas viss ir galīkd blefs! Ja nevar atļauties braukt ar benzīnu, tad nav ko pirkt attiecīgu auto ar benzīa motoru! Nav ko beigt labu lietu! Ja nu gluži gribas braukt ar gāzi, tad vajaga pirkt auto, kuram gāzes iekārta ir uzstādīta jau uz konveijera rūpnīcā! Manuprāt, pastāv atšķirības starp motoru tikai benzīnam un motoru gāzei/benzīnam (eļļošanas sistēma, dzesēšanas sistēma, uc.)!

Ja runa ir par BMW, tad gāze uzstādīšana motoram ir ļoti ātra nāve!

106554. viesis 28.novembris 2003 17:48
0 0 Atbildēt

To UNO-X : Cheki atdoti buhalterijaa , apskatiet kad pildijas karte Unilizings 95 nr. 708412 01 0001619 5 , pedejas divas reizes to dvielju Kulmanja gatvee nebij . Ta ir gadijies ari agraak , bet kad divreiz pec kartas ta notiekas , tad saak paarnjemt niigrums .

TDI

106559. viesis 28.novembris 2003 18:01
0 0 Atbildēt

to viesis 28.11.2003 17:28

Tikpat labi var pateikt, ka nav ko tjūnēt mašīnas, ja nevar atļauties tjūnēt sertificētā kantorī.

106565. viesis 28.novembris 2003 18:45
0 0 Atbildēt

Teikšu godīgi Jūs esiet optimisti, kad mans 100 Audi dzinējspēc 1,5gadu kalpošanas izbeidzās, Izdega vārsti, sabira gredzens, viss izdila, es vēl domāju, nu pavecāks tas autiņš bija, nu štrunts, pēc tam mans paziņa savam skorpim uzkabināja gāzi, gadu nobrauca, un tieši tāds pats iznākums, vai tā ir sakritība?

106598. viesis 29.novembris 2003 10:06
0 0 Atbildēt

Agrāk likās,ka Shearer tāds normāls cilvēks, a izrādās, ka nē...

Skumjš fakts, un, lai arī saprotu,ka portālam mēs naudu nemaksājam ( :) ) tādēļ tur nevar nebūt šādi raksti, raksts ir nožēlojami tendenciozs. Kaut vai par to, ka benzīna cena esot ap 42 sant. litrā.Nu nav jau tai kupejai tikai 98 jālej- ja var braukt uz gāzi, var liet kaut vai zivju eļļu... Un kāda būs gāzes cena pēc 1.maija, to tik Briselē vien zin. Gāzenieki grib noraut beidzamo kušķi..

Karoče - sajājāt savas mašinas ar gāzi? Apsveicu!!!

106600. viesis 29.novembris 2003 10:20
0 0 Atbildēt

Vēl palasīju pie jautājuma par dzinēja bojāšanu...Nu sviests. Tāda sajūta, ka īstie veči ir tie, kas rulzo pa Rīgu ar 6-litrīgām mašīnām un nevar atļauties ieliet bendžu, bet bojāt citiem plaušas ar gāzes smirdoņu var... Un tādi, kas nobrauc 5 gados 50.000 km !!!! (tik cik es 10 mēn., dzīvojot 3km no darbavietas) un liek gāzi ekonomijai....

Man sagribējās pavemt. Labāk kādu brīdi iauto vairs neapmeklēšu. Kompāniju tak var izvēlēties...

106609. viesis 29.novembris 2003 15:19
0 0 Atbildēt

reklāpmarksts normāls - nav ko lekt uz ecēšām - ja mēs gribam kautko pierādīt, tad kā parasti operējam ar nepārbaudāmiem skaitļiem :) tieši tāpat bija fufeļmaksa gadījumā :)

viesis 26.11.2003 14:09

Gāzes kalkulātors iesako :):):)

viš rēķina, ka gāzes patēriņš būs tāds pats kā benzīna :) man autiņam atšķirība starp 95 un 98 beņdžu jau ir ap 4%, ar gāzi patēriņš noteikti ir lielāks.

nevienam necenšos uzspiest savu viedokli, bet gāzes iekārtu autiņā nelikšu - vai tikai dīzelim nesanāk tie paši cenas rādītāji:)

106736. viesis 1.decembris 2003 10:58
0 0 Atbildēt

Rakstā trūkst būtiska lieta - Gāzes iekārtas uzstādīšanas izmaksa.

Principā bišķiņ neticu patēriņam. Man bijuši 5 auto ir ar gāzi aprīkoti, un visiem parēriņš ir bijis ~10 -15% lielāks, kā bendzīna. Bet visā visumā ir pilnīgi skaidrs, ka Laba gāzes iekārta nerada problēmas na auto īpašniekam, ne pasažierim.

106740. viesis 1.decembris 2003 11:07
0 0 Atbildēt

Jā un vēl kas, nezkāpēc PRET gāzes iekārtu izsakās tie, kas to NEKAD NAV PAMĒĢINĀJUŠI... un arī viņu pažiņas neko par to nezin, bet "viena tante teica, ka tas ir slikti"...

Kurš te par BMW (gāze - nāve motoram) iztecās.. kau vienu tādu BMW ar gāzi zini ?? un vai nokāvies tas ir dēļ gāzes ?? jeb deļ blīvītes (stūre-beņķis) ???

Starp citu, Gāze rada daudz MAZĀKU CO2.. arī citi kaitīgie rādītāji autiņam ir daudz dabai draudzīgāki. a par smirdoņu - tā ir speciāla viela, ko pievieno gāzei (kas būtībā ir bez smakas), lai varētu konstatēt gāzes nolūdi. Tobīš, ja auto smird - meklē, kur laiž garām. Šur tur ir dzirdēts, ka tās smirdīgās smakas vietā pievienojot patīkamu aromātu :))

106778. viesis 1.decembris 2003 13:34
0 0 Atbildēt

Gāzei nav ne vainas ne smird salonā, ne čakarē motoru. 1999.gadā VW Golf ar noskrējienu 272 000 uzstādīju gāzes iekārtu Ganību damb.24 kantorī, patreiz noskrējiens 370 000. Divas reizes mainīts reduktora blīvju komplekts, kā arī garantijas laikā apmainīts balona pludiņš, protams pa brīvu. Cena par uzstādīšanu bija Ls 180. Secinājums gāzes iekārtu vērts uzstādīt ja nobrauc gadā vairāk kā 10 tkm un grib par to uz pusi mazāk maksāt.

107912. viesis 9.decembris 2003 17:25
0 0 Atbildēt

Man domaat ka jeega ir, bet tiesaam, ja ikdienaa jaabraukaa tipa Riiga - Ceesis un mashiina nau jaunaaka par 95 gadu...

un jaadomaa drusku autinju iepeerkot...tipa, var iegaadaaties bifuelus visaadus, ir taadi volvo un gan jau veel visaadi.

un tomeer, vai nau taa, ka ja grib taupiit uz nobraukto kilometru cenu, bet drusku piemaksaat - nu var tacu iegaadaat diizeli

man subjektiivi nepatiik kautkaa gaazes iekaartas liktaas -- kaut vai deelj taa balona kas diezgan vietu aiznjem, un deelj pashas idejas... vispaar, tas pasaakums diez vai tik aatri atpeerkas (cena, pateereetais laiks, iespeejamas, lai arii neiciigas probleemas veelaak, autinja cena no tam nepieaug neko)

turklaat - ja manu paardoshanaa auto ar gaazi, uzreiz zuud interese, iedomaajot par probzaam eventuaali esoshaam, ja arii to iisteniibaa varbuut nav

bet tas baigi individuaali - katram savi paradumi, savas vajadziibas.

raksts slikts, paarlieku tendenciozs, tipa reklaamraksts.

107915. viesis 9.decembris 2003 17:35
0 0 Atbildēt

Tev taisnība viesi, tas jau arī ir reklāmraksts un tie savādāki nemēdz būt :)

108140. viesis 10.decembris 2003 15:48
0 0 Atbildēt

108141. viesis 10.decembris 2003 15:51
0 0 Atbildēt

Pasakiet kāds- kur avantam iebāzt balonu, lai atstātu rezerves riteni vietā?

108142. viesis 10.decembris 2003 16:05
0 0 Atbildēt

Dirsa. Rezerves riteni ari!

108569. viesis 15.decembris 2003 13:53
0 0 Atbildēt

Ģāzes iekārta atmaksājas vidēji 4 gados. Pēc 4 gadiem es savu mašīnu jau būšu nomainījis. Kamdēļ pūlēties citu labā?

110144. viesis 6.janvāris 2004 23:17
0 0 Atbildēt

es lietoju gaazi, man patiik, ellja ir tiiraaka un brauksana ir lieliska. Ja neskaita membraanu, kas jaamaina un aukstos laika apstaakljos slaapst nost kameer uzsilst. Nekas protams nav ideaals. Taapeec ir sarkanaa podzinja (uz benziinu kameer auksts). Detonaacijas pakaape mazaaka, zirdzinju arii mazaaak. dziivot var, diezgan leeti sanaak. No 2.3 audika 100 uz gaazes 190 no kalna tikai taa:)

112545. viesis 26.janvāris 2004 15:46
0 0 Atbildēt

Manu uz C4 ar 2.6. motoru uzlika un iet ka zvers. Principa kantoris viens no labakajiem Riga. Uz to kaktu darbnicu fona sitie laikam zin ko dara.

113950. viesis 7.februāris 2004 14:46
0 0 Atbildēt

mana mašīna arī ir aprīkota ar gāzes iekārtu. es ilgi vilcinājos pirms to izdarīt, ne jau aiz bailēm, bet gan dēļ tā, ka tas prieks nemaz nemaksā maz, tomēr 200Ls. saņēmos un pērn vasarā uzliku, izmantojot līzinga pakalpojumus, varu teikt tik vienu, ja mašīnai bija labs uzrāviens ar benzīnu, tad tas pats saglabāsies arī ar gāzi, protams 10% it kā zūd, bet nieks vien ir, toties kāda ekonomija! gāzes veči uzreiz brīdināja, pildīties tikai Lukoil, jo viņiem ir kvalitatīva gāze. tā arī izdarīju, pēc 8000km pārbaudīja gāzes filtru, tas bija absolūti tīrs un reduktors sauss, kā jau tam jābūt , ja lieto labu gāzi. vēl iegādājos Lukoil atlaižu karti, vispār labi! un tagad pateiksū ,kas par mašīnu man ir-Opel Kadett 1.6L. bizo mana mazā, ka prieks!

115388. viesis 17.februāris 2004 14:49
0 0 Atbildēt

Jā spēcīgi vārdi te par te pret...

1996. gadaā nopirku auto ar gāzes iekārtu kura nestrādāja. Pamudījos, beigās atradu darbnīcu kur ar to nodarbojās, veco reduktoru nesalaboja, taču atpirka un pieliekot 30 Ls tiku pie jauna ar elektroniku. Nobraucu pāri par 70000 pirms pārdevu, protams ka nācās regulēt un mainīt membrānas reduktorā, bet tas finansiāli neko nemaina. Dzinēju ar noregulētu gāzes iekārtu nokaut nevar. Domāju ka tie kas ir nokāvuši ir ignorējuši ka dzinim ir kāda vaina un domājuši ka gāze to atrisinās:) diemžēl tā nenotiek...

Tagad braucu uz benzīna un par gāzi kā lētāku degvilu vēl neesmu aizmirsis

115457. viesis 17.februāris 2004 19:58
0 0 Atbildēt

Man pasham audi 100 2.3 gaaze par to kad eed tikpat cik benziins nav taisniiba eed vairaak, bet izdeviigaak ir un man pat ar gaazi ir testeets 200 kmh

126346. viesis 14.maijs 2004 15:28
0 0 Atbildēt

Interesanti, ko pašlaik domā gāzes iekārtu pesimisti un dīzeļa/benzīna aizstāvji? :)

126352. viesis 14.maijs 2004 16:37
0 0 Atbildēt

Cik dzird no gāziniekiem, šobrīd balonu uzstādītāji automāšinās , strādājot 3 maiņās bez brīvdienām ! Bet, domāju, ka tie prieki diez vai būs ilgstoši, jo valdības gaiteņos domas par gāzes akcizes palielināsanu var aktualizēties itin drīz.

127339. viesis 20.maijs 2004 15:48
0 0 Atbildēt

Gāze mēdz būt dažāda. Tīra gāze var būt arī nebojā dzinēju, bet gadās visāda. Man domāt ka gāze visai bieži satur sēru, kas visai labi reaģē ar metālu uzkarsētā dzinējā. Metāls + sērs + ūdens + temperatūra.

Paklausoties par tām gāzes ieārtas regulēšanām - arī jokaini paliek. Gribas braukt nevis regulēt. (laikam kā nu kuram)

Nez kas notiek avārijas gadījumā?

Mēgināšu iedomāties.

Smags gāzes balons inerces pēc triecas aizmugurējā sēdeklī, atvienojas gāzes caurule, gāze plūst ārā un vienmērīgi aizpilda visu telpu ap mašīnu meklējot kaut kādu dzirksteli. Benzīns to pašu meklē plakaniski sasūcoties zemē.

Ap mašīnu veidojas maisījums telpiskajam sprādzienam.

127609. viesis 22.maijs 2004 7:48
0 0 Atbildēt

esmu dzirdējis arī par citiem ekonomijas veidiem, peim;ēram, Rav metālkeramikas apstrādi 2 reizes pa 12Ls. ielēju pirmo reizi Audi80, jau pēc 200km jūt, ka cits rāviens, arī pat bez gāzes spiešanas ar pirmo iet citādi, pagaida'm kompresiju un izpl gāzes neesmu mērījis. vēl esot fuelmax- degvielas sīkākai izsmidz un albākai sadegšanai, kāds ir mēģinājis. resursi google.com- Fuelmax Raimondsm

127610. viesis 22.maijs 2004 7:52
0 0 Atbildēt

kas attiecas uz vechiem, kas saka ka kaut kas ir jaamaina, kaut gan var salabot leetaak, vinji tachu pelna maiziiti

127611. viesis 22.maijs 2004 7:54
0 0 Atbildēt

par baloniem- tie ir arī no kaut kāda cita materiāla, ner metaļa, riteņa formā, atā ka rezerves riteni iebāzt var

132002. viesis 5.jūlijs 2004 13:27
0 0 Atbildēt

Cartman_626 - vinam pasam vienkarsi nav naudas uzlikt savam braucamajam gazi, tapec ari ta raud par to nodokli!!!!!!

132159. viesis 6.jūlijs 2004 16:06
0 0 Atbildēt

Hi! Luudzu iesakat kur leetaak un labaak ielikt autinjaa gaaziiti!

Paldies...

bburago@one.lv

160246. viesis 14.marts 2005 18:00
0 0 Atbildēt

mja, dargakais benzins 98ultima 0,42Ls :):):)

160594. viesis 16.marts 2005 14:41
0 0 Atbildēt

Esmu ielicis gāzīti nelegāli (pa leto) - vai kāds nezin - kā tikt pie sertifikātā?

160595. viesis 16.marts 2005 14:42
0 0 Atbildēt

Par sertifikāta iegūšanu gāzes iekārtai - rakstīt uz kaaarums@inbox.lv! Izskatīšu visus piedāvājumus! :)

170788. viesis 22.jūnijs 2005 10:33
0 0 Atbildēt

Nu taa auto gaze ir viens suuda kantoris!! Nevienam neiesaku tur griezties! Lieta tada, ka sava auto gazes iekartu nacas uzstadit tiesi saja kantori. Pirms gazes iekartas uzstadisanas (vadoties pec ieteikumiem) aizdzinu savu auto uz °motora diagnostiku. Tika atklats, ka nestrada gaisa masas potensometrs un tas tika nomainits. Ok, uzstadija man gazes iekartu! Tikai kautka sanaaca ka ar 48 litriem gazes iznaca nobraukt tikai 300 km. Vairakas reizes braucu skaidroties, bet autogazes specialisti aizbildinajas, ka nestradajot tuksgaitas stabilizators utt. Motora diagnostikas veiceji teica, ka viss ir ok. Paterins kaa palika 300 km ar 48 litriem taa palika. Nenemot vera to, ka auto gazes specialisti lida tajos aizdedzes mezglos grozit, kur viniem nebija nekadas sajegas. Ok pec riktigas skaidrosanas un naudas izmesanas gaisa (uzpildoties) tika konstatets, ka pastav redukrora defekts. Reduktoru nomainija, bet bilde nekluva labaka ar 48 litriem 320 km. Ok, pec draugu ieteikuma aizbraucu uz pavisam citu gazes kantori un pastastiju, ka neapmierina paterins. Viss ok, dzjeks veica regulejumus un bac paterins braucot pa pilsetu kluva 450 km ar 48 litriem, bet soseja 480 km ar 48 litriem. Bez ta visa tika konstatets, ka Autogaze kantora specialisti ir uzstadisjusi sazin kadu gumijas trubu (no reduktora lidz iepludes kolektoram) tapec auto salona pastavigi smirdeja pec gazes. Truba tika nomainita pret paredzeto. Brauksana kluva ekonomiska un nesmirdiga!

183126. viesis 24.oktobris 2005 16:44
0 0 Atbildēt

nu iedod to adresi kur tu taisiiji to gaazes iekaartu???

185819. viesis 19.novembris 2005 17:04
0 0 Atbildēt

nesen ieliku gāzi un gāzes vecis teica ka esot vēlams pārregulēt aizdedzi, lai tā būtu 3 grādi ātrāk nekā paredzēts. vai kāds ko tādu ir dzirdējis?

194765. viesis 10.marts 2006 23:25
0 0 Atbildēt

Freds 10.03.2006 2000.gadā nopirku Ford SierraDOCHar gāzes iekārtu.Automašīnu lietoju katru dienu.Dzinēju tā arī neizdevās nokaut.Kad tas morāli novecoja ,nesen to nācās pārdot ar bojātu ātrumkārbu.Svarīgi,lai dzinējam būtu ielieta kvalitatīva eļla(lietoju mobil sintētiku vai pussintētiku).Ir iespēja gāzes iekārtu uzstādīt dīzeļiem(cena1000ls)

201305. viesis 17.maijs 2006 10:32
0 0 Atbildēt

Kur vislabāk veikt gāzes iekārtas apkopi??

209817. viesis 25.augusts 2006 14:48
0 0 Atbildēt

ljoti nekompetenta un negodiiga iestaade auto gaaze deglava ielaa. neiesaku nevienam.

267973. viesis 27.marts 2009 8:42
0 0 Atbildēt

man stv uz audi 2.3 gazes iekrta esot bet viu vajag prlikr uz mercedes benz clk 3.6, vai kds zin vai tas ir iespms vai tada iekarta pavilks tik lielu motoru?

281794. viesis 25.februāris 2011 16:18
0 0 Atbildēt

incanti, cik atlaidi iedeva par shitaadu reklameeshanos? es laikam bik pakautreetos shitaa reklameet. lai gan vispaariigi par gaazi piekriitu, nekas slikts tas nav.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus 1.ceturksnī – pieprasījums pēc e-auto auto nokrities, pēc hibrīdiem – audzis

KBA (federālās motorizēto transportlīdzekļu aģentūras) apkopotie dati liecina, ka arī trīs mēnešu griezumā pieprasījuma kritums pēc elektroautomobiļiem ir gana iespaidīgs. Lasīt vairāk

 

Valsts policija pastiprināti kontrolēs atļautā braukšanas ātruma ievērošanu (+ VIDEO) 3

No 15. līdz 21. aprīlim Eiropas Savienības dalībvalstīs organizē Eiropas ceļu policijas tīkla ROADPOL akciju "Atļautā braukšanas ātruma kontroles nedēļa". Akcijā piedalās arī Latvija, un Valsts policija 19. aprīlī organizē 24 stundu ātruma kontroles maratonu, kura laikā pastiprināti uzrauga atļautā braukšanas ātruma ievērošanu. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 12

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti