Lasītājs: Pilsēta nav stāvlaukums 40

30.novembris 2003 14:19

Saņemta kārtējā lasītāja vēstule: Gribētos aizsākt diskusiju par visai kutelīgu tēmu - regulējams krustojums un braucēji.

Skumji, ka mūsu valstī nav un, šķiet, ka pagaidām ir bezjēdzīgi mainīt CSN kā Vācijā un, šķiet, Zviedrijā par tēmu - ja krustojumā iedegas zaļā gaisma un kādā nu ļoti kūtri (tracinoši lēni) kustību uzsākušajā braucamrīkā ietriecas aizmugurē kāds ātrāk uzsākošs - vainīgs ir arī satiksmes «bremzētājs». Pie mums sabiedrība tam vēl diemžēl nav gatava un ticamāk arī drīz nebūs.

Mans ierosinājums ir uzsākt akciju, līdzīgu citām CSDD rīkotajām akcijām - «Kreisā josla - princips» un līdzīgām. Doma varētu būt «Pilsēta nav stāvlaukums», vai kā citādi. Jau labu laiku atpakaļ TV raidījums «Zebra» veica eksperimentu - cik var un cik parasti krustojumu šķērso automašīnas. Tur bija acīmredzami, ka krustojumu caurlaidību var ievērojami palielināt, atvieglojot situāciju uz pilsētas ielām. Pie reizes neaizmirstot, atcerēties tos, kas iebrauc krustojumā, lai gan nevar no tā izbraukt. Ar šādu te «kolosālu» tehnisko satiksmes elementu izceļas ne tikai «biezie», to vislabāk pieprot sabiedriskais transports – lielie autobusi un trolejbusi. Pat ja ir skaidri redzams, ka tāpat līdz iedegsies nākamais «zaļais», nevarēs nekur no krustojuma nobraukt, bet iebraukt krustojumā vajag, lai pilnībā aizdambētu šķērsielu…

P.S. Man ir zināma daļa aizdomas, ka daļa atsauksmju ja būs ne par tēmu vai tikai tāpēc lai ko ierakstītu. Es domāju ka tēma ir nopietna un aicinātas ir atsauksmes ar konstruktīvām idejām, labi vai slikti izklāstītām – nav svarīgi...


Palaidniex, reģistrēts  iAuto lasītājs

 
Visi komentāri
 
106635. viesis 30.novembris 2003 14:34
0 0 Atbildēt

Mjaa, visbiezjaak iespruustu krustojumaa, kursh piebraucis pilns, ja brauc no Chakenes un pie stacijas "Origo" meegjinu nogriezties pa kreisi tirgus virzienaa.

Nereddzu tur nekaadu probleemas risinaajumu, jo viss atkariigs no pashiem autovadiitaajiem, kuri nespeej vai negrib paredzeet situaaciju un kaa auni baraa sabrauc krustaa, nereekjinaajoties ka nespees no taa savlaiciigi izbraukt, atljaujot citiem nogriezties vai skjeersot to...

106637. viesis 30.novembris 2003 14:42
0 0 Atbildēt

Nedomāju, ka ar akcijām būs lidzēts. Vismaz būtiskus uzlabojumus kreisās joslas problēmā neredzu.

106642. viesis 30.novembris 2003 15:05
0 0 Atbildēt

Mjaa, bet kreisaa josla - princips - uz shosejaam ir galeejs an.aalisms!!! Es braucu, un turpinaashu braukt pa kreiso joslu, ja vajag kaadu skreejeeju palaist - palaidiishu, bet KREISAJAA JOSLAA ASFALTA SEGUMS VIENNOZIIMIIGI IR LABAAKS!! Protams, ja labajaa joslaa klaajums ir OK, es no sava "principa" atkaapjos...

PAR SABIEDRISKO TRANSPORTU. Manupraat arii vinji ir SHOFERI, taatad vinjiem jaaieveero tie pashi LIKUMI, kas paareejiem autovadiitaajiem. Protams, arii vinjiem ir GRAFIKS, bet ja tu iebrauksi krustojumaa un ar to vinneesi labi ja 1 minuuti, bet aizdambeejot skjeersielu - vajadzeetu CP staadinaat nost un SODIIT, kaut vai pielietojot punktu principu - sapelni 10 soda punktus, un uz tiesiibu paarlikshanu - maksas, domaaju, taadi dzhigiti aatri vien saaktu domaat ne no poziicijas - es lielaaks, pan pohyj!!!

It seviskji te vajadzeetu padr.aazt MIKRINJU shoferus - abnagljelji galiigi!!!!!

106643. viesis 30.novembris 2003 15:14
0 0 Atbildēt

Atļaut labo pagriezienu pie sarkanās gaismas!!!!

106645. viesis 30.novembris 2003 15:50
0 0 Atbildēt

Par sab. transportu - populaaraakie krustojumi, kuru meedz nepamatoti un nevajadziigi aizdambeet sab. transports i r Deglava-Pērnavas un Stabu Chaka.

Par viļksanos pie beidzot iedegushaas zaljaas gaismas shedevrs ir Lielirbes iela LJūrmalas virzienaa - lai gan aiz krusta metros 100 ir ziime 70 km/h, shie 70 tiek sasniegti tikai pie Bowlero, pamatojumu neredzu...

106653. viesis 30.novembris 2003 17:39
0 0 Atbildēt

viesis 30.11.2003 15:50: nebrīnītos, ja statistika par LV autoparku norādītu, ka gandrīz 40% automašīnu 100km/h uzņem tuvu pusminūtei, te nevar gaidīt neko labāku. Un kāpjot degvielas cenām cilvēki nepirks jaudīgākus auto, labi, ja statistika tuvosies 15-20 sek. Atliek vēl naivi cerēt, ka tie spiedīs pedāli grīdā, tā tāda fantazēšana, kas var atrisināties tikai kādā fantastikas filmā -- visiem vienādas mašīnas, kam visām 100% autopilots...

Pasaulē vispār autobraucējiem nekur nav jāsteidzas un ir pilnīgi normāla parādība, ka auto sāk kustēties nevis iedegoties zaļajai gaismai, bet tad, kad aizgājuši visi gājēji, t.sk. tie, kas savu zaļo jau nokavējuši. Un tas viss arī Francijā, kas nav nemaz tik tālu no Vācijas...

106659. viesis 30.novembris 2003 18:23
0 0 Atbildēt

Pie mums tieshaam nebuus cilveeki gatavi taadaam akcijaam, jo sheit veeljoprojaam valda uzskats: Jo leenaak, jo droshaak.

Buus sashutushu cilveeku *******vieni: vai par maz nositushies shogad? Paluuriet tak statistiku! Juus veel gribat veicinaat aatru braukshanu!!! Veeee...

106664. viesis 30.novembris 2003 19:06
0 0 Atbildēt

to Mizx:

Problēma nav auto jaudā vai pedāļa grīdā spiešanā, bet gan ātrumkloķa meklēšanā tikai, kad zaļā gaisma jau deg!

106665. viesis 30.novembris 2003 19:07
0 0 Atbildēt

nezinu gan kaa var nosisties savlaiciigi uzsakot barukt pie zaljaa un biku tomeer paspiezhot gaazi, lai naf tik tukshgaitaa jaauzsaak ripinaaties... :)

106666. viesis 30.novembris 2003 19:24
0 0 Atbildēt

Papildinājums tēmai "Pilsēta nav stāvlaukums":

* ( "Brauktuvi braucošiem" )

* manuprāt nav lietderīgi izmantot brauktuvi transportlīdzekļu stāvēšanai, tadejādi samazinot efektīvi izmantojamo braukšanai platumu.

Brauktuve paredzēta braukšanai, stāvēšanai jānodrošina stāvvietas ārpus brauktuves !

BTW pagrieziēns pa kreisi arī ļoti 'efektīvi' samazina brauktuves efektīvo platumu, ka arī esot paaugstinātas bīstamības zona. Nesen redzēju kārtējo *blams* Vienības un Ulmaņa gatviju krūstojumā.

106667. viesis 30.novembris 2003 19:25
0 0 Atbildēt

man autoskolaa maaciija absoluuti pareizi - paarnesumaa ir jaaliek pie dzeltenaas, lai pie zaljaas jau var uzsaakt kustiibu.

cik nav katru dienu jaaskataas uz flegmaam kas tikai pie zaljaas saak graabstiities pie aatrumklokja. laikam baigi gruuti uzmineet ka peec sarkanaa - dzeltenaa seko zaljais nevis veelviens sarkanais....

106672. viesis 30.novembris 2003 20:29
0 0 Atbildēt

Man gan patik sakt grabstities gar klokji tikai tad kad zaljais deg jau vismaz 5 sekundes. Tas ir baigi kruti kad aizmugure braucoshais sak pipinat. Ja gribi vari paradit vinjam Fuck you. Ja negribi, neradi. Pedejais mans modes kliedziens ir sakt braukt tikai pie otra zalja signala. Tas ir tik aizraujoshi. Iesaku pamegjinat. Ipashi darbdienu ritos. Ko nu es te stastu. Pamegjiniet pashi :-)

106676. viesis 30.novembris 2003 20:59
0 0 Atbildēt

pietiktu jau ar to, ka visi praatiigi aarumaa ieliktu tad, kad iedegaas dzeltenais, nevis mekleetu klotkji tikai tad, kad zaljais jau deg!

necieshu flegmas pie zaljaas gaismas, 2 sec chamaashanaas un man jau peec tauriites prasaas

butters

106678. viesis 30.novembris 2003 21:08
0 0 Atbildēt

dzirnavu un valdemara arii ir klasisks piemeers, kur biezhi vien krusts tiek aizsprostots.

par kreso joslu. pilseetaa viss ok, ja brauc leenaak, brauc pa labo. aarpus pilseetas 1) kreisajaa paarsvaraa labaaks asfalts; 2) tumsaa braucot pa kreiso ir mazaaka iespeeja satikt kaadu peedaaljmineeju vai soljotaaju

butters

106684. viesis 1.decembris 2003 0:26
0 0 Atbildēt

1) Labo pagriezienu pie sarkanaa vajadzeetu atljaut.

2) Ja policija aktiivi pastraadaatu un kaadu meenesi kaartiigi pasodiitu tos, kuri paliek krustojumu viduu, situaacija krietni uzlabotos.

3) Kaa izaarsteet guljoshos pie zaljaas gaismas man nav ideju. Shtatos visi, kaa iedegaas zaljais taa spiezh griidaa, neatkariigi no taa cik jaudiigs ir autinjsh. Kaut kaa neticaas, ka pashi buus izdomaajushi, ka taa mazaaki sastreegumi veidojas.

106691. viesis 1.decembris 2003 2:56
0 0 Atbildēt

Ja jums viri liekas ka Riga pie zalas gaismas shoferi gul, tad aizlaizat paskatities uz Londonu, te vispar ta ka lenas dienas.... salidzinot ar Rigu, Riga soferi ir ka bultas un satiksme iet uz prieksu!

106698. viesis 1.decembris 2003 8:17
0 0 Atbildēt

Labo pagriezienu pie sarkanā? Nekad tas netiks atļauts, kamēr nesāks ievērot gājējus. Cik tiek nobraukti uz pārejām? Tā kā paši vadītāji vien vainīgi, ka nav atļauts labais pie sarkanā.

106700. viesis 1.decembris 2003 8:34
0 0 Atbildēt

Es gulētāju ārstēšanai, ja vien tiem nav kondzervbundžu bamperi, varētu ieteikt lēnu pieripināšanu un iestumšanu - ja jau nevar uzsākt, varbūt vaig palīdzēt?

106711. viesis 1.decembris 2003 9:12
0 0 Atbildēt

Un vispar es esmu slims tinis kuram ir nesaturesanas problemas€ tapec man pie katra topika vajag kaut ko stulbu ied!rst.

106713. viesis 1.decembris 2003 9:28
0 0 Atbildēt

Runa tieši ir par to, ka ārtumam ir jābūt ieslēgtam jau pie dzeltenā, lai iedegoties zaļajam signālam varētu uzsākt kustību. Es nesaku ka 100 km/h būtu vēlam sasniegt 6-8 sekundēs. RUna iet par atļautajiem 50 un atļautos (un ļoti vēlamos) 50 km/h visi auto var sasniegt aptuveni 4-6 sekundēs. Tracina jau arī vēl kas - ir cilvēki, kas ieraugot CP patruļu nomet ātrumu aš līdz 30 km/h ar domu, ka tik mani nenotur... Būtu jauki, ja CP šajos gadījumos atcerētos CSN pārkapumu par traucējoši lēnu braukšanu, jo šādi pārsteigumi pilsētas sapringtajā grafikā ielu caurlaidību nekādi neuzlabo...

106715. viesis 1.decembris 2003 9:40
0 0 Atbildēt

Tas nebiju es. Tas bija kads ar nesatureshanu slims tinis kuram vienmer vajag kaut kur padirst.

106716. viesis 1.decembris 2003 9:41
0 0 Atbildēt

pilnigi piekriitu rakstam, shada veida akcijas jau sen vajadzeja uzsaakt, tad arii sabiedriiba buutu jau tagad gatava!

106721. viesis 1.decembris 2003 10:05
0 0 Atbildēt

Vajag, vajag Akcijas. Mums tauta ir pastulba. Neiet runa, ka jāspiež pedālis grīdā, bet nu laicīgi tikt pāri krustam gribās ikvienam ... bet tad pie reizes ir "jāpiebremzē" tie, kas lido pāri pie dzeltanā (pirms sarkanā) ar domu "gan vēl paspēšu" . Es parasti nečakarējos pie zaļā, bet kādu sekindi vismaz nogaidu, lai nedabūtu sānā kādu "piezemes lidotāju" (pāris reizes esmu biis liecinieks šādās situācijās, mab pietika).

A par kreiso principa joslu - "labāks asfalts" ir kalja dir$ana (sorry). Pats pamatā izmantoju labo joslu, pa labo pusi neapsteidzu u.t.t. Latvijā nav daudz tādas vietas (ir protams daži pārsimtsmetru posmi) , kur labā josla ir būtiski sliktāka par kreiso, man šķiet, ta tas ir tas pats princims, ka braucot pa grants ceļu, neatkarīgi no virziena, ceļa kreisā puse liksies stipri labāka. Vajag tikai iesākt censties turēties brauktuves labajai malai un viss liksies OK. Naktī gan biki savādāk, jo mūsu valstī ir atsaldēti pašnāvnieki (gājēji, minēji un skūteristi) bez atstarotājiem/uguņiem .

106722. viesis 1.decembris 2003 10:11
0 0 Atbildēt

to Wampirius 01.12.2003 10:05

Ja nezini kur ir labā josla stipri sliktāks par kreiso tad aizbrauc no Rīgas uz Siguldu. :)

106723. viesis 1.decembris 2003 10:16
0 0 Atbildēt

Jā pa to gabalu var pilnā bezfilmā braukt - autiņš tāpat gropēs turēsies.

106725. viesis 1.decembris 2003 10:23
0 0 Atbildēt

iesaku akciju, kas vērstu uzmanību uz to, ka kreisais pagrieziens jāizdara no kreisās braukšanas joslas, it seviški no tramvaja sliedēm, jo p!dari vairākās vietās to nesaprot... piemēram:

1) nogriežoties pa kreisi no Aspazijas bulvāra uz Kr. Barona ielas;

2) nogriežoties pa kreisi no Kr. Barona ielas uz Aspazijas bulvāri;

3) nogriežoties pa kreisi no Basteja bulvāra uz Kr. Valdemāra ielu, kad tas atļauts.

Visi šie manevri veicami no tramvaja sliedēm...

106729. viesis 1.decembris 2003 10:40
0 0 Atbildēt

Tos tūļas CPisti varētu nolikt malā un vismaz ieteikt turpmāk "štekerēties" ātrāk, savādāk tiešām bessī! Atbalstu arī labo pagriezienu pie sarkanā, LT un tai pat Vācijā tas vairākās vietās ir atļauts un viss OK!

106730. viesis 1.decembris 2003 10:45
0 0 Atbildēt

to viesis 01.12.2003 10:11

Sliktie ceļa posmi, uz šosejām, kuras šad tad mēdzu lietot (tobiš, kur arī es izvēlos kreiso braukšanas joslu)

Rīga -Sigulda nu tur ir posms, kas sākas pie Garkalnes (nedaudz pirms tā pārvada sākas) līdz veitai, kad šoseja krusto dzselzceļu (Abos vircienos);

Pie Sēnītes kāds gabaliņš (bet tur praktiski abas joslas ir podā) Abos virzienos);

un vēl kaut kur aiz Sēnītes ir viens gabals. (virzienā no Rīgas)

Visa pārējā labā josla nav būtiski sliktāka par kreiso joslu.

Jūrmalas šoseja - līdz "SKY" tur visādas sīkās ieliņas "šurpu-turpu", bet tālāk jau nu nav liela problēma braukt pa labo joslu.

Jelgavas šoseja - es pat nezinu nevienu veitu, kur es mainu joslas dēļ safalta seguma (nereti braucu līdz Dalbei).

Šoseja uz Ogri, Tur kautkādas bedres bija aiz Salaspils, un pie Saulkalnes . Pārējā labā josla ir pilnīgi OK.

p.s. man auto ir diezgan jūtīgs pret sliktu (nelīdzenu, grubuļainu, bedrainu) ceļu (mīl mesties šķērsām). Ārpus pilsētas Braucu ~90 - 110 km/h. Sorry, ja es ar savu nestabilo auto PILNĪGI NORMĀLI varu pārveitoties pa labo joslu, tad neredzu problēmas to veikt visiem pārējiem (ar audi, BMW, MB u.c. megarulziem).

106735. viesis 1.decembris 2003 10:56
0 0 Atbildēt

Vācijā tik tiešām ir tādi noteikumi. Bet es tikpat labi varu likt priekšā pretstatu - Skandināvijas valstis, kur tādu noteikumu nav. Var jau teikt, ka pilsēta nav stāvlaukums, bet var arī teikt, ka pilsēta nav aerodroms. Braucot ar ātrumu 50 km/h, ar vāju vadītāja reakciju (5 sek.), ideālos ceļa apstākļos automobiļa bremzēšanas ceļa garums ir 25 m (ja priekšā esošais automobilis kustas, tad tik daudz nebūs vajadzīgs, lai izvairītos no sadursmes). Ja vādītājs nespēj 30m attālumā pamanīt lēni braucošu automobili, tad viņam nav pietiekami laba redze, lai mašīnu vadītu. Aklajiem vieta ir uz ietves ar balto spieķi rokā nevis pie automobiļa stūres.

106738. viesis 1.decembris 2003 11:00
0 0 Atbildēt

2 juha 01.12.2003 10:56

neiet runa par lidošanu, bet nu uzsākt tad, kad jau mirgi zaļais arī nav prāta darbs... un kur nu vēl iebraukt krustojumā un tur apstāties , lai šķērsiela arī būtu nobloķēta..

106742. viesis 1.decembris 2003 11:18
0 0 Atbildēt

tad nu laikam posms no Rīgas līdz Siguldai arī ir vienīgais zināmais, kur kreisā josla ir labāka, bet citur īpaši starpības neredzu.

Nedomāju, ka vajadzēti īpaši saspringt par cilvēkiem, kas nesavlaicīgi uzsāk braukšanu krustojumos, ja vien vietās, kur vairākas joslas, viņi nav ielīduši kreisajā. Tāi cilvēki bija, ir un būs, bez tam, tur tiek zaudētas tikai dažas sekundes, vairāk kaitina, kā te jau agrāk minēja, meistari, kas paliek krustojumos, aizstprostojot šķērsojošo ielu, šitādiem bieži vien gribas ielikt sānos un nostmt no ceļa, lai tālāk iet kājām, ja reiz braukt nemāk...

106747. viesis 1.decembris 2003 11:46
0 0 Atbildēt

--->viesis 01.12.2003 10:23

Pilniigi piekriitu par pagriezieniem no tramvaja sliedeem!

Man ir gadiijies nogriezjoties pa kreisi no Aspazijas bulvaara uz Barona ieli, ka kaads, kursh sho manevru veic ne no sliedeem, juutas dikti aizvainoc, megjinot no saakuma man noskraapeet labos saanus, tad iespruustot aiz veiktaa pagrieziena malaa staavosho mashiinu rindaa, peec tam par visaam variiteem mani apdzenot Barona ielaa pie Muzikas Akadeemijas un ceeli izdarot kreiso pagriezienu uz Merkjelja ielu jau no slideem, lai gan shajaa krustojumaa ir ziime, kas noraada, ka kreisais pagrieziens veicams NE no slideem, bet gan no labaas joslas. Respektiivi, diivainais indiviids paarkaapis noteikumus ir 2x un juutas veel dikti aizvainots no saakuma un peec tam lepns par paveikto, ka visnh arii taa maak:)

Labi ka sameeraa biezji dezjuuree CP, mineetajos krustojumos un "apmaaca" vadiitaajus par ~5Ls pareizaa manevra veikshanai ;)

106748. viesis 1.decembris 2003 11:48
0 0 Atbildēt

Nu nevar salīdzināt Rīgas situāciju ar citu valstu pilsētu satiksmes situācijām... Iemesli, kāpēc veidojas sastrēgumi tomēr ir dažādi. Iedomājieties kaut vai Romu, Atēnas no vienas puses, un Stokholmu no otras. Kur tad būs Rīga šajā sistēmā? Nesakārtotu satiksmes organizāciju un neattīstītu satiksmes infrastruktūru neatrisināsi ar 5 sek mazāku stāvēšanu krustojumā. Bet akcijas, protams, ir atbalstāmas.

106752. viesis 1.decembris 2003 12:12
0 0 Atbildēt

kameer RD satixmes dep. vadiitaajs ir klauns ar 4 klashu un muuzikasskola sizgliitiibu nekas nemainiisies.

106753. viesis 1.decembris 2003 12:14
0 0 Atbildēt

2 Pirate 30.11.2003 15:14

Pilnīgi piekrītu par labo pagriezienu pie sarnakā!!!

2 Wampirius 01.12.2003 10:45

Ir gan labaa josla suudiigaaka - piemeeram Riiga-Jaunolaine ... labaa josla ir ĻOTI nelīdzena. Un lietus laikā, tur iebrauktajās risēs ir sakrājies ūdens nodrošinot mašīnai akvaplanēšanu.

Par uzsākšanu pie zaļā - es parasti nolūru piem.m gājēju luxoforā ka iedegās sarkanais, tad ieštepselēju robā un līdzko man ir dzeltenais tad es metu sajūgu vaļā (ja esmu pirmais pie krusta) un pēc iespējas ātrāk pazūdu no krustojuma ...

Tā lūk !

106754. viesis 1.decembris 2003 12:15
0 0 Atbildēt

2 viesis 01.12.2003 12:12

Pilnīgi pareizi !!! :) :) :)

106759. viesis 1.decembris 2003 12:32
0 0 Atbildēt

to Bils

vēl jau sakainie tramvaja vadītāji reizēm sāk signalizēt, ja griežas no sliedēm, laikam jau arī nezin noteikumus...

106772. viesis 1.decembris 2003 13:14
0 0 Atbildēt

A man kaukaa intensiivas satiksmes apstaakljos jociigi liekas savienot skrieshanu peec iespeejas tuvaak priekshaa braucoshajam(tb uzspiest liidz 50km kas biezhi nav iespeejams) un neiespruust shkjeersielaa aizdambeejot satiksmi

pie sarkanaa labo jaatljauj!

107236. viesis 4.decembris 2003 13:34
0 0 Atbildēt

par rīga-sigulda posmu - tur patiesi vietām ir šādas problēmas, bet nevaig ķert krenķi - tas tiek risināts - novērots, ka pašiem smagajiem jau sāk nepatikt šī labā josla, un ceļa posmu viņi naktīs veic pa kreiso joslu - tā ka drīz abas joslas būs vienlīdzīgas :)

107287. viesis 4.decembris 2003 17:49
0 0 Atbildēt

Vel viens iemesls arpus pilsetas braukt pa kreiso joslu (vismaz tumsaja laika) ir gajaji un velosipedisti, kas uzskata, ka vinu pamanaisanai puslitrs snabja ir noderigaks neka atstarotaji. Braukajot regulari ziema vakaros slepot uz siguldu esmu redzejis pietiekami daudzus notriektus partizanus ritenbraucejus un negribu but viens no tiem, kas to ir izdarijusi.

Un tam, kurs kaut ko teica par grunts celu kreiso pusi varu pateikt, ka ta tiesam ir gludaka - jeb precizak sakot bedres nav tik asas. Tam pamata ir elementars bedru veidosanas process, t.i. izskalosana. Protams, tas neattiecas uz bedrainiem asfaltetiem celiem. Tur neviena puse neglabs no disku sadauzisanas.

Bet vispar jau raksta tema kartejo reizi ir par savstarpejo brauksanas kulturu. Tas ka es siguldas soseja braucu pa kreiso joslu, nozime tikai to, ka paraleli veroju spoguli vai netuvojas kads, ko vajadzetu palaist.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto.lv testē Samsung Galaxy Tab S3 planšetdatoru (+foto) 4

iAuto.lv izmēģina Samsung Galaxy Tab S3 planšetdatoru. Tas tiek uzskatīts par labāko planšetdatoru, kam ir Android operētājsistēma. Lasīt vairāk

 

130 000 eiro – pārdošanā izlikts rallija un bezceļu "Porsche" (+ foto) 3

Vācu ārsts un automobiļu kolekcionārs Ēriks Brandenburgs izlicis pārdošanā tīmeklī ne reizi vien redzēto "Porsche" 911 Safari, kas piemērots rallija entuziastiem un bezceļu piedzīvojumu meklētājiem. Lasīt vairāk

 

Ugunsdzēsēji aizbrauc, divi sasisti auto paliek (+ video) 18

Ugunsdzēsēju auto ar ieslēgtiem gaismu un skaņas signāliem lēnām šķērso krustojumu pie luksofora sarkanās gaismas. Viens vieglais auto piebremzē, lai palaistu operatīvo transportu, taču viņam sekojošais vadītājs tam nav gatavs. Lasīt vairāk

 

Ķīnas lielākais auto ražotājs "Chery" tēmē uz Eiropu – piedāvājumā kompakts krosovers (+ foto) 5

Frankfurtes autoizstādē (no 14.09) Ķīnas lielākais auto ražotājs "Chery" ieradīsies ar kompakta krosovera prototipu. Tas ir tikai sākums lielākiem plāniem, ko "Chery" grasās realizēt Eiropā tuvāko gadu laikā. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti