Kreisais pagrieziens no Murjāņu uz Brīvības ielu 24

 
1.decembris 2003 0:09

Sakarā ar jaunajām zīmēm "Braukt taisni" stulba situācija izveidojusies Murjāņu un Brīvības ielas krustojumā. Ļaudis, kas agrāk varēja no Brīvības ielas griezt pāri tramvaja sliedēm pa kreisi, tagad ir spiesti veikt sekojošu manevru: pirms "Globusa" iegriezt pa labi vienā mazā šaurā ieliņā, kur pilns ar slepkavīgām bedrēm, pa šo mazo tumšo ieliņu paralēli Brīvības ielai braukt līdz Murjāņu ielai un atpakaļ uz Brīvības... te sākas!!!

Zaļais signāls no Murjāņu ielas puses ir ļoti īsu brīdi, tā, ka normāli pie zaļā izbraukt var tikai viena mašīna. Bet tagad tur reizēm kreiso gaida 5-6 mašīnas! Turklāt tie, kuriem nevajag vis atpakaļ uz Brīvībeni, bet gan pāri sliedēm, tagad iemanījušies kreiso taisīt no LABĀS MALĒJĀS!!! (Zīmes par braukšanu joslās tur nekādas nav, kas nozīmē to, ka kreisais jātaisa no kreisās - Murjāņu iela ir gana plata, lai tur izveidotos pa 2 joslām - ļoti šaurām - katrā virzienā)

Un, kad iedegas zaļais, visi nenormāli liek uz gāzes, lai pagūtu pārnesties pāri. Dzīva avārijas situācija! Nekas tāds nebūtu, ja tur tomēr atļautu no Brīvībenes kreiso pāri sliedēm, vai vismaz uzregulētu tam luksoforam ilgāku zaļo signālu no Murjāņu ielas!!!

foibbe

 
Visi komentāri
 
106687. viesis 1.decembris 2003 1:21
0 0 Atbildēt

Absoluti! Pasham ta bija. Nesaprotu, kapec nevar atlaut teiksim pec 20.00 atlaut kreiso pagriezienu. Pie Gertrudes baznicas drikst (uz Cesu ielu), bet sheit ne. Stulbums. Sheit dzivo loti daudz cilveku un ko vinam tagad darit?

106692. viesis 1.decembris 2003 3:15
0 0 Atbildēt

Aga, un ko lai saka tie, as veelaas braukt taisni pa briiviibeni... kreisaa pagrieziena rezultaataa rodaas neiedomaajami korkji, it iipashi vakaros... Kreiso pagriezienu var aizstaat ar nogrieshanos pa labi un izdarot 180 graadu apgriezshanos, vietas tur pietiek... ok, varbuut ir veelams padomaat par zaljaa signaala laika palielinaasanu attieciibaa pret Briiviibas ielu, bet katraa zinjaa shaads pasaakums mazinaas sastreegumus uz briiviibas ielas.

Opels.

106696. viesis 1.decembris 2003 7:47
0 0 Atbildēt

driizaak vajag iistenot otro variantu par zaljaas gaismas ilguma palielinaashanu no murjaanju ielas puses.

par to vienu mashiinu gan taa nav. katru dienu tur braucu no riita. pie katras "zaljaas" gaismas izgriezhas kaadas 5 mashiinas no kreisaas joslas un apmeeram tikpat no labaas. tiesa, peedeejaas triis jau brauc pie sarkanaa. es, diemzheel, arii

/Isoquant

106697. viesis 1.decembris 2003 8:08
0 0 Atbildēt

ikdienā izmantoju šo krustojumu braucot uz darbu. man šķiet labāk būtu zaļo signālu no Murjāņu ielas puses pagarināt, jo kad iedegās zaļais signāls, tad pa brīvības ielu vēl joņo auto pie dzeltenā signāla un pāri pārbraukt var paspēt tikai viens auto. kad zaļais nodziest paiet pāris sekundes kad var griezt arā no pretējās ielas puses - tas nozīmē ka dažas sekundes ir dīkstāve

106706. viesis 1.decembris 2003 8:49
0 0 Atbildēt

Pabrauc nedaudz tālāk pa šaurajām ieliņām līdz Silciema ielai un tad griezies!

106709. viesis 1.decembris 2003 9:02
0 0 Atbildēt

es arī tur bieži veicu kreiso pagriezienu no murjāņu ielas uz brīvības ielu. jāpalielina zaļā signāla ilgumu! nu vismaz 2-3 sekundes! brīvības ielā tāpēc sastrēgumi neveidosies! tāpat visi atduras nākamajos krustojumos! papildus vajag arī barjeras uztaisīt gājējiem, lai neiet pāri brīvības ielai, kur tik ienāk prātā, lai piespiestu gājējus aiziet līdz pārejas vietai ar luksoforu! nu bet vispār ļoti sliktas konfigurācijas krustojums ar lielu krustojošos ielu nobīdi! eh! radikāli un efektīvi būtu'tās tramvaja sliedes pārcelt tik tālu uz sāniem, ka tā mazā paralēlā ieliņa tiek likvidēta un brīvības iela iegūtu papildus platumu! bet tas jau nenotiks! tā ir utopija!

106720. viesis 1.decembris 2003 10:02
0 0 Atbildēt

Visi svaigie Brīvības ielas kreisie aizliegumi ir liels pierādījums tam, ka RDSD zīmes liek pēc kaut kādiem standartiem ķeksīša pēc, absolūti nedomājot par iedzīvotāju ērtībām. Pilnīgi piekrītu tam, ka vakaros kriesos var atļaut. Pats nesen iebraucu no Berģiem ap diviem naktī, un dabūju diezgan nomocīties, lai tukšajās ielās neveiktu kādu aizliegtu manevru.

P.S. un tās "tikai taisni" zīmes uzreiz pēc krustojumiem - nafig tās vajadzīgas - ir taču dubultā nepārtrauktā strīpa.

106724. viesis 1.decembris 2003 10:17
0 0 Atbildēt

Braucu tur katru dienu un piennemu ka daudziem ssis jauninaajums rada probleemas, bet kameert tur pastaav ssaadi noteikumi esat tik laipni un netaisiet no briiviibas ielas to kreiso pagriezienu. Katru dienu noteikti ir kaada massiina kas tur meeggina pagriezties, radot sstoparu. Kad to vareeja dariit oK, bet tagad katru dienu ir situaacija ka 1 grib griezties zem ziimes un kaadi 15 vinnu gaida .

106732. viesis 1.decembris 2003 10:46
0 0 Atbildēt

Dzīvoju ārpus Rīgas, un katru dienu braucu pa Brīvības ielu. Man ļoti patīk jaunā kārtība. Protams, nedaudz žēl to, kas dzīvo aiz tramvaja sliedēm, bet nu paši vainīgi ,ka dzīvo Rīgā. Rīdzīnieki ar savu lecīgumu, ļoti bieži negrib saprast lauciniekus. Es, šoreiz, negribu saprast jūsu neērtības.

ceru, kašāda kārtība paliks ilgstoši.

Janka. hi-hi

106733. viesis 1.decembris 2003 10:48
0 0 Atbildēt

Kreiso aizliegšana uz Brīvības ielas kopumā ir laba doma, bet izpildījums ir zem katras kritikas, jo nekur nav padomāts par iespējamajiem apbraukšanas ceļiem. Ja kā apbraukšanas ceļš tiek minēts - iebrauc pa labi un tad met par 180grādiem apkārt atpakaļ, tad tas nav pārdomāts un satiksmi uzlabojošs variants!

Ņirga parāva, kad Timrots rādīja, kā jāgriežas pie Fizkultūras institūta - izrādās, ka vislabāk ir apbraukt apkārt Biķernieku mežam, lai veiktu šo pagriezienu !!! Es varu minēt vēl dažus labus variantus - uz D-pili, vistaisnāk un izdevīgāk sanāk caur Bausku, godīgi!

Atbalstu, ka pēc 20.00 (21.00)-7.00 (8.00) kreisos vajag atkal atļaut, jo tas nevienam netraucē!

106734. viesis 1.decembris 2003 10:54
0 0 Atbildēt

Ha, tagad 5 cilvēku dēļ akal vajag kreiso no Brīvibas, bet vairāki simti lai stāv un gaida uz Brīvībenes.

Pēc 21:00, ok, bet citā laikā - ejiet jūs dir$t. Es arī, lai tiktu līdz mājām, izmetu dažus liekus līkumus. So what?

106737. viesis 1.decembris 2003 10:59
0 0 Atbildēt

Labāk jau garāku zaļo signālu no Murjāņu ielas. Savādāk atkal būs tā, ka dēļ trijām māšinām, kas grib griezties pa kreisi, visa Brīvībenes kreisā josla būs nobloķēta.

106739. viesis 1.decembris 2003 11:04
0 0 Atbildēt

Ta iela paraleli tramvaja sliedem ari skaitas Brivibas iela, taka griezot pari sliedem un braukt atpakal nozime apgrieshanas manevru, tas jau nu nekadi nav parkapums...

106749. viesis 1.decembris 2003 11:56
0 0 Atbildēt

bet vai neesat padomajusi par to ko nozime zime - aizliegts nogriezties pa kreisi ?!?!?

tas nav tas pats, ko norada zime - tikai taisni(kuras tur nav) !

man doma ir sada - tiem kuriem vajag saja krustojuma nogriezties pa kreisi, parbraukt pari sliedem un braukt itka atpakal pa brivibas ielu tikai sliedem taja puse, to 100% var darit un pilnigi likumigi, jo tur uzstadita zime paredz aizliegumu nogriezties pa kreisi nevis apgriezsanos preteja virziena, ja ta maza ielina ir ta pati Brivibas iela, tikai pa vidu ir sliedes !!!

ludzu so situaciju nokomenteet kadiem specialistam....

106750. viesis 1.decembris 2003 12:01
0 0 Atbildēt

Vislielaakie ir tie lohi, kas ignoree ziimes ar aizliegumu nogriezties pa kreisi. Shiis celja ziimes pagaidaam ir pirmaas un vieniigaas, kas mani ir patiesi iepriecinaajushas manaa autovadiitaaja "karjeraa". Noliecu galvu to cilveeku priekshaa, kas to izdariija, bet ne liidz galam, jo veel truukst papildziimes par laikiem, kad ziime nav jaaieveero, man domaat, ka taas tomeer uzliks. Paldies vinjiem ;-)

106768. viesis 1.decembris 2003 13:03
0 0 Atbildēt

kaspis: ljoti labi ka kreisais no Brivibas ielas gandriiz visur ir aizliegts, ja vajag pa kreisi apbrauciet, vismaz satiksmes caurlaidiibas tagad ir normaala.

peace...

106781. viesis 1.decembris 2003 13:38
0 0 Atbildēt

Uz Murjāņu ielas pirms krustojuma ar Brīvības ielu notiekti vajadzētu uzstādīt norādījuma zīmi, kas atļautu no abām joslām griezties pa kreisi, savādāk vienreiz viens šoferītis bija tā kā apskaities par to, ka es no labās joslas nogriezos pa kreisi.

106792. viesis 1.decembris 2003 13:57
0 0 Atbildēt

Uz Brīvības ielas Indrānu ielas aizliedza kreiso, lai samazinātu sastrēgumus. Visi priecīgi, bet... Vai tas samazināja sastrēgumus? Nē, jo tie iedzīvotāji, kas tur agrāk griezās Indrānu ielā tagad kratās pāri Gaisa tiltam, pie nobraukšanas nomet līdz 5 km/h (bīstami), lai pagrieztos zem tilta un pēc tam lien otrā pusē atpakaļ uz tilta, veidojot papildus sastrēgumu arī uz centru!

RD tikai aizliedza, bet vajadzēja vispirms uztaisīt apgriešanās vietu zem tilta PIRMS dzelzceļa (tajā ejā no Nelss uz TTP), vēl arī varēja paplašināt un normāli nobruģēt (noasfaltēt?) to Gaisa tiltu, jo pašlaik praktiski izmantojamā viena josla katrā virzienā iz stipri par maz (drīkst lietot 2-as, bet šoferi to nelieto dēļ apaļā bruģa un slidenajām tr.sliedēm).

106804. viesis 1.decembris 2003 14:49
0 0 Atbildēt

Pats braukaaju katru dienu, caur Juglu pa Briiviibeni, esmu sajuusma, ka tagad taas ziimes uzkarinaatas, vareeja biki aatraak vinjas uzlikt (vasaraa).

106823. viesis 1.decembris 2003 16:04
0 0 Atbildēt

Ziimes uz briiviibenes atbalstu. tikai peec astonjiem jau nu gan vareeja ljaut griesties. Jeb RD riiciibaa ir peetiijumi, ka pluusmas intensitaate visu diennakti ir taada, kas to nepieljauj??? :D

nu tagad juglas statjiks arii ir caurbraucamaa seeta tiem kas grib pie sestaa galinja tikt iekshaa.

106955. viesis 2.decembris 2003 16:07
0 0 Atbildēt

RD paardomaam!

1. Sastreegums veidojas nevis saakot no krustojumaa pie Globusa, bet pie Tallinas veikala, kur atrodas autobusa pietura cela malaa!

2. Pilniigi pietiktu vietas, lai izbuuveetu papildus kreisaa pagrieziena joslas, bet laikam "RD veeders" tomeer svariigaaks

3. Murjaanu ielas krustaa vajadzeetu papildus ziimes, jo tieshaam veidojas avaarijas situaacijas, kur katram nervozajam vareetu buut taisniiba.

4. Lai tie menti nesleepjas aiz bijushaas mentenes Juglaa un arii aiz Juglas kino, TAAPAT vinus redz!!!

5. RD - eediet ZIEPES!!!

107005. viesis 3.decembris 2003 5:00
0 0 Atbildēt

Aiz taam sliedeem uz Briiviibenes nedziivo vis 5, kaa te viens laukjis izteicaas, bet vismaz 10 000 cilveeku, tur ir vesels mikrorajons ap Tirzas uc. mazajaam ielinjaam, tur ir Sporta akadeemija, veterinaaraa polikliinika, Juglas tirgus... Par ko mums taa? kaapeec nevar atljaut kreisos vismaz peec 21, a? Riigas Domi ziepees!

109797. viesis 29.decembris 2003 17:05
0 0 Atbildēt

Pats vainiigs, ka nevari tik aatri nogriesties pa kreisi.Seezot Masiinai pie stuures ir jaabrauc nevis "jaaseeno" un jaakavee paareejaa SATIKSME. Pagriezieni pa kreisi no Briiviibas ielas sajaa krustojumaa ir pilniigi IDIOTISKI. (Labi, ka tas tagad ir aizliegts).

113139. viesis 1.februāris 2004 16:35
0 0 Atbildēt

Absalūts sviests ir kreiso pagriezienu aizliegšana Brīvības ielas Juglas galā. Pēc pieredzes zinu, ka sastrēgumiņi tur veidojas piektdienās no pulksten 18 līdz apmērm 20. Turklāt tos neveido vieglais transports, gaidot pagriezienu pa kreisi, pimēram, nogriežoties uz Baltezera ielu, bet gan sabiedriskais transports, kura pietura atrodas tikai nedaudz aiz krustojuma. Risinājums varētu būt sekojosš - pie zīmes "Braukt taisni" pievienot zīmi ar laika norādi, ka tā darbojas Piektdienās no 18-20. Tad Juglas iedzīvotājim nebūs jāmet "Timrotu" cilpa, braucot caur Statoilu vai gar Rimi ( vieglāk izgriezt uz Juglas ielas), kas katru vakaru rada no 6-12 minūšu lieku patēriņu, kā arī veido visai bīstamus automanevrus. Bet sabiedriskā transporta pieturvietu var iebūvēt kā kabatu (vieta atļauj) un arī šis krustojums, manuprāt, būtu sakārtots.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 33

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 3

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 20

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 18

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti