Sākot ar 2004. gada aprīli pie auto dīleriem varētu parādīties jaunais Volvo V50, tādēļ auto ražotājs nolēmis parādīt oficiālos attēlus. Lai arī dizaina ziņā neko jaunu neieraudzīsim, tomēr šādus un tādus labumus jaunais modelis sniedz.
Automobiļi ar universāla tipa virsbūvi ir modē – par to liecina ne tikai pieprasījums, bet arī lielie pārdošanas apjomi. It īpaši iecienīti ir tā dēvētie „Lifestyle” universāli, kas drīzāk ir automobilis atpūtai, nevis automobilis - darba zirgs. Lai nu kā, bet Volvo ar novecojušo V40 sevi nevarēja pieskaitīt pie līderiem. Ar jauno V50, kas ir V40 pēctecis, Volvo piesaka konkurenci pārējiem.
Starp citu, V50 parāda, kā tiks apzīmēti jaunie Volvo modeļi. Automobiļi ar sedana tipa virsbūvi tiks apzīmēti ar pāra skaitli (S40, S60 utt.), bet automobiļi ar universāla tipa virsbūvi – ar nepāra skaitli (V50, V70). tāpat kā S40, arī V50 tiks ražots un salikts kādā rūpnīcā Beļģijā, kuras modernizēšanā tika iztērēti 320 miljoni eiro.
Kā jau iepriekš minēts, V50 dizains nekādus jaunievedumus nerāda. Taču tas nebūt nav trūkums – Volvo pieturās pie atzītām vērtībām. Tiem, kuri orientējas citos Volvo modeļos, V50 noteikti nebūs jaunums. Saskatāmas tās pašas logu formas, tās pašas sānu līnijas un tie paši dizaina elementi, kuri jau redzēti citos modeļos. Zviedriem laikam nepatīk eksperimenti, jo tie dažreiz mēdz neizdoties.
Salīdzinājumā ar iepriekšējo modeli, V50 kļuvis par 54 milimetriem platāks un par 27 milimetriem augstāks. Interesants fakts, ka jaunais V50 nav stiepies garumā. Izrādās, ka V40 ir par diviem milimetriem garāks, nekā V50. Mūsdienās šāds pārdrošs solis ir retums – pat Golf V sasniedzis izmērus, kad populārāko braucamrīku Eiropā pieskaitīt kompaktklasei kļūst neērti.
Sākotnēji V50 tiks aprīkots ar trim piecu cilindru dzinējiem, kuru jauda svārstīsies no 140 Zs līdz pat 220 Zs. Dīzeļa cienītājiem būs jāsamierinās ar četru cilindru divu litru 136 Zs jaudīgu dzinēju. Uztraukumam nav pamata – dzinēju paleti laika gaitā Volvo noteikti apsolās paplašināt.
Nobeigumā „iemetam aci” automobiļa salonā. Tāds, kurš V50 gribēs uzkraut ēzeļa pienākumus, var rēķināties ar bagāžas nodalījumu no 417 līdz pat 1307 litriem. Ka jau šādiem auto pierasts - sēdekļus ir iespējams nolocīt. Lai pārvadātu garākus priekšmetus, iespējams arī nolocīt blakussēdētāja sēdekļa atzveltni.
Volvo jauno V50 apgrozība paredz laist 2004. gada aprīlī. Par aptuvenajām cenām pašlaik konkrētu ziņu nav.
Shearer, speciāli iauto
Peec formaam, taa kaa uz pasaatu velk :)