«Volvo V50» – pirmie oficiālie foto 17

 
9.decembris 2003 9:32

Sākot ar 2004. gada aprīli pie auto dīleriem varētu parādīties jaunais Volvo V50, tādēļ auto ražotājs nolēmis parādīt oficiālos attēlus. Lai arī dizaina ziņā neko jaunu neieraudzīsim, tomēr šādus un tādus labumus jaunais modelis sniedz.

v503(1).jpg

Automobiļi ar universāla tipa virsbūvi ir modē – par to liecina ne tikai pieprasījums, bet arī lielie pārdošanas apjomi. It īpaši iecienīti ir tā dēvētie „Lifestyle” universāli, kas drīzāk ir automobilis atpūtai, nevis automobilis - darba zirgs. Lai nu kā, bet Volvo ar novecojušo V40 sevi nevarēja pieskaitīt pie līderiem. Ar jauno V50, kas ir V40 pēctecis, Volvo piesaka konkurenci pārējiem.

Starp citu, V50 parāda, kā tiks apzīmēti jaunie Volvo modeļi. Automobiļi ar sedana tipa virsbūvi tiks apzīmēti ar pāra skaitli (S40, S60 utt.), bet automobiļi ar universāla tipa virsbūvi – ar nepāra skaitli (V50, V70). tāpat kā S40, arī V50 tiks ražots un salikts kādā rūpnīcā Beļģijā, kuras modernizēšanā tika iztērēti 320 miljoni eiro.

v503(2).jpg

Kā jau iepriekš minēts, V50 dizains nekādus jaunievedumus nerāda. Taču tas nebūt nav trūkums – Volvo pieturās pie atzītām vērtībām. Tiem, kuri orientējas citos Volvo modeļos, V50 noteikti nebūs jaunums. Saskatāmas tās pašas logu formas, tās pašas sānu līnijas un tie paši dizaina elementi, kuri jau redzēti citos modeļos. Zviedriem laikam nepatīk eksperimenti, jo tie dažreiz mēdz neizdoties.

Salīdzinājumā ar iepriekšējo modeli, V50 kļuvis par 54 milimetriem platāks un par 27 milimetriem augstāks. Interesants fakts, ka jaunais V50 nav stiepies garumā. Izrādās, ka V40 ir par diviem milimetriem garāks, nekā V50. Mūsdienās šāds pārdrošs solis ir retums – pat Golf V sasniedzis izmērus, kad populārāko braucamrīku Eiropā pieskaitīt kompaktklasei kļūst neērti.

v503(3).jpg

Sākotnēji V50 tiks aprīkots ar trim piecu cilindru dzinējiem, kuru jauda svārstīsies no 140 Zs līdz pat 220 Zs. Dīzeļa cienītājiem būs jāsamierinās ar četru cilindru divu litru 136 Zs jaudīgu dzinēju. Uztraukumam nav pamata – dzinēju paleti laika gaitā Volvo noteikti apsolās paplašināt.

Nobeigumā „iemetam aci” automobiļa salonā. Tāds, kurš V50 gribēs uzkraut ēzeļa pienākumus, var rēķināties ar bagāžas nodalījumu no 417 līdz pat 1307 litriem. Ka jau šādiem auto pierasts - sēdekļus ir iespējams nolocīt. Lai pārvadātu garākus priekšmetus, iespējams arī nolocīt blakussēdētāja sēdekļa atzveltni.

Volvo jauno V50 apgrozība paredz laist 2004. gada aprīlī. Par aptuvenajām cenām pašlaik konkrētu ziņu nav.

Shearer, speciāli iauto

 
Visi komentāri
 
107799. viesis 9.decembris 2003 9:39
0 0 Atbildēt

Peec formaam, taa kaa uz pasaatu velk :)

107800. viesis 9.decembris 2003 9:39
0 0 Atbildēt

Sānu līnija ļoti līdzīga Passatam. :) Par trūkumu to gan neuzskatu. :)

107804. viesis 9.decembris 2003 9:50
0 0 Atbildēt

Vai tas nav taa kaa vairaak VW Passat universaala jaunais modelis? :))))

107805. viesis 9.decembris 2003 9:52
0 0 Atbildēt

fokuss - pokuss :)

107807. viesis 9.decembris 2003 9:54
0 0 Atbildēt

kas tas par "joystika" tipa kloķi panelī???

107808. viesis 9.decembris 2003 9:58
0 0 Atbildēt

Tas nav nekaads klokjis panelii, taa ir aizdedzes atsleega...

107810. viesis 9.decembris 2003 10:03
0 0 Atbildēt

Skumji noraudziities uz autobuuves globaalo pagrimumu dizaina jomaa. Pat Volvo ar katru modeli vairaak un vairaak pazaudé individualitaati.

Sitais jau nu tiesaam vairs nav Volvo, tas ir maarrutks vinju zina, kas... :F

107818. viesis 9.decembris 2003 10:20
0 0 Atbildēt

Nu prieks ka vismaz pie iekšpuse Volvo ir pielicis roku!

107837. viesis 9.decembris 2003 11:06
0 0 Atbildēt

Paara un nepaara skaitlli? Ja runaajam par pilniem skaitlliem, nevis pirmo cipaparu, tad jaatziimee, ka gan 40, gan 50 ir paara skaitlli...

107868. viesis 9.decembris 2003 12:52
0 0 Atbildēt

Salons labs, bet nu no ārpuses kaukaa iesuunojis gadus 7..

107875. viesis 9.decembris 2003 13:12
0 0 Atbildēt

"Sākotnēji V50 tiks aprīkots ar trim piecu cilindru dzinējiem" ---

TRĪS dzineeji vienaa auto - labs raadiitaajs :)

107887. viesis 9.decembris 2003 14:40
0 0 Atbildēt

ATKAL JAU TĀ pati šnite, kas 80-tajam un 60-tajam volvo modeļiem. No priekšas viņi tikpat līdzīgi, kā savulaik 01 un o11 žiguļi. Klasiskā Volvo līnija ir pilnīgi izzudusi....."smokings" vai "zviedru tanks", kā saka, noglabāti vēstures pūra lādē. Laiki ,protams, mainās, bet sevi varu uzskatīt par 900-to modeļu piekritēju un atbalstītāju. Diemžēl, šoruden neizdevās kļūt par noskatīta Volvo 960 īpašnieku, jo mājinieki ar balsu vairākumu izšķīrās par labu Ford Mondeo, nosaucot 960 volvo par "zārka formas" braucamo..?!

Jebkurā gadījumā neesmu sajūsmā par jauno Volvo īsti japānisko ārējo izskatu. Nekā ziemeļnieciska, nekādu "klinšu līniju", zviedrisku individualitāšu jaunajā dizainā nav, tikai austrumnieciski apveidi.

107949. viesis 9.decembris 2003 21:19
0 0 Atbildēt

Eu, zēni - šitās fočenes nekam neder - viņas neatspoguļo V50 visu dizaina krāšņumu - kā zināms, Volvo ir bišku problēmas ar fotogēniskumu pēdējiem modeļiem, tādēl marš visi uz www.volvocars-pr.com , kur var dabūt paraudzīties uz V50 no daudziem dažādiem leņķiem un tur viņš passātu nemaz neatgādina. Klasisks mūzdienu Volvo dizains. Ko var kaukt par 900-ajiem, nesaprotu...

107955. viesis 9.decembris 2003 22:02
0 0 Atbildēt

kaukt vai nekaukt, bet vecie volviķi tomēr ir klasika ! vismaz atbilst zviedriskajam nosaukumam un auto imidžam. šitie jaunie - japošku un passatboru pakaļdarinājumi, visi vienādi, tikai šiltes un cenas atšķiras ! tiešām, būs jāmeklē kāds 60 gadu vecais amerikānis, lai kaut nedaudz izlektu no vienveidības.

108006. viesis 10.decembris 2003 9:04
0 0 Atbildēt

Jā, piekrītu - vecie volviķi ir smuki un klasika. Jaunie arī smuki, bet vēl nau klasika, jo viņi ir jauni un smuki. Izlēkt no vienveidības mūsdienu autopasaulē var tikai braucot ar velosipēdu...:))

110691. viesis 10.janvāris 2004 13:45
0 0 Atbildēt

volvo is dead. uznemumiem uz lizingu perkams priekspiedzinas rausteklis :(

113925. viesis 6.februāris 2004 17:24
0 0 Atbildēt

A nuka marsh uz Volvo salonu, kad paraadiisies jaunais auto.... Bildes ir bildes, bet lieta jaaredz dziivee un jaaptausta. Tiem kantainju ciniitaajiem varu veltiit shaadu textu: Kursh buus tas kas shodien par "kantaino" Volvo klasiku buus gatavs maksaat 20 shtukas EUR ... a? Volvo shodien nav kravas auto uz tirgu kartupeljus vadaat vai, veel sliktaak, suudu chupu uz savu mazdaarzinju pavasarii aizvest. Palasiet par Volvo pamatveertiibaam....

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 2

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

Sieviete veikusi pirmo pasaules apceļošanu ar elektromobili (+ FOTO) 14

Leksija Olforda kļuvusi par pirmo cilvēku pasaulē, kas ar elektromobili apbraukusi apkārt zemeslodei. Lasīt vairāk

 

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Vecrīgā plāno ieviest no maija 6

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Rīgā plāno ieviest no maija, šodien preses konferencē informēja Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētājs Olafs Pulks (JV). Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti