Jūrmalas caurlaižu postenis atkal būs Vaivaros! 30

 
10.decembris 2003 12:48

Ar nākamā gada sākumu īpaša režīma zonas iebraukšanas caurlaižu postenis no Dubultiem tiks pārvietots atpakaļ uz Vaivariem, kur tas atradās visus iepriekšējos gadus un kur caurlaižu režīma kontrolei ir nodrošināti nepieciešamie apstākļi.

Dubultos praktiski nav iespējams kontrolēt caurlaižu režīma ievērošanu, jo virzienā uz pilsētas centru nav izveidota automašīnu bremzēšanas josla jeb tā saucamā kabata un tāpēc automašīnu apturēšana caurlaižu režīma ievērošanas kontrolei traucē satiksmi un rada avārijas situācijas. Tādēļ policisti savu funkciju veic otrā ceļa pusē, taču, izbraucot no īpaša režīma zonas, šādai kontrolei vairs nav būtiskas nozīmes. Tāpat nepiemērots ir caurlaižu automātu izvietojums koplietošanas autostāvvietā pie Dubultu stacijas. Uz šiem trūkumiem domei vairākkārt ir norādījusi pilsētas policijas pārvalde, kas nekad nav atbalstījusi posteņa pārvietošanu.

Lai infrastruktūru Dubultos sakārtotu caurlaižu režīma kontroles posteņa darbam atbilstīgi, ir nepieciešams ieguldīt lielus līdzekļus, kas nav racionāli, ja Vaivaros jau ir viss postenim nepieciešamais. Turklāt posteņa pārvietošana nav devusi arī gaidīto ekonomisko efektu un stimulējusi biznesa attīstību posmā Vaivari - Dubulti.

Par caurlaižu posteņa pārvietošanu atpakaļ uz Vaivariem jau augustā ir lēmusi Transporta un komunālo jautājumu komiteja, kā arī Drošības un kārtības komisija, par to spriests satiksmes drošības dienestu un speciālistu sanāksmē pie domes priekšsēdētāja.

Caurlaižu režīma zonas kontroles punkta pārcelšana uz Dubultiem pirms gada bija sasteigta un līdz galam nepārdomāta iepriekšējās domes vadības rīcība, jo netika izstrādāts un realizēts pilnīgs posteņa iekārtošanas projekts, norāda Jūrmalas pilsētas domes priekšsēdētājs Juris Hlevickis.

Domes vadības galvenā speciāliste
sabiedrisko attiecību jautājumos
Veronika Ramāne
12:31, 10 decembris 2003

 
Visi komentāri
 
108074. viesis 10.decembris 2003 12:52
0 0 Atbildēt

Pareiz darīs, jo pēc posteņa pārvietošanas Jurmalā satiksmes intensitāte jau bija pietuvojusies Rīgas līmenim, pie dažiem luksoforiem vasarā veidojās satrēgumi uz 200-300m, ja ne vairāk. Pa Lienes ielu tagad arī satiksme notiek 2 joslās, t.i. abas pilnas. Visi droši vien lika mīksto uz tiem caurlaižu parātiem Duboltos, jo no rītiem uz Rīgu satiksme arī bija kļuvusi ievērojami inetensīvāka.

108075. viesis 10.decembris 2003 12:55
0 0 Atbildēt

Tas marasms vispār ir jālikvidē, kāpēc tai pilsētelei ir tādas priekšrocības, par kurortu jau to nosaukt grūti, drīzāk - geto.

108077. viesis 10.decembris 2003 12:57
0 0 Atbildēt

kas par murgu - nav iepseejams veikt caurlaizhu rezhiima ieveroshanu!. Kad tas ir dariits ?? Nesuuda tur neviens neprasa uzradit to caurlaidi, paarbauda teh.apskatei, apdroshinaashanu un siksnas (varbuut). Un kur veel idiotiskaks texts par "ekonomisko efektu un biznesa attīstību posmā Vaivari - Dubulti"? Murgs kautkaads. Vienkarshi barotava paaraak maza palikusi kungiem, tas arii ir iistais iemels

108078. viesis 10.decembris 2003 12:57
0 0 Atbildēt

es pa savu pilsētu gribu barukt bez stresa, tapēc Rīgā arī lienu iekšā tikai galējas nepieciešamības dzīts.

Gan jau Rīga arī drīz centru aiklapēs ciet, tā ka ...

108079. viesis 10.decembris 2003 12:58
0 0 Atbildēt

kuurorts ble - ar kuurortu tur saistiiba varbut tikai Lielupei, Bulduriem, paareejais ir vienkaarsha miskaste.

108080. viesis 10.decembris 2003 12:58
0 0 Atbildēt

Jūrmala kā pilsēta smird ...

108081. viesis 10.decembris 2003 13:01
0 0 Atbildēt

juriz, tad nopērc to pilsētu, lai būtu tava, un brauc bez stresa, kaut vai bez biksēm brauc...

108083. viesis 10.decembris 2003 13:06
0 0 Atbildēt

Marazms! Ko viņi gribēja, lai minētajā posmā dažu mēnešu laikā saaug lielveikali kā sēnes, lai būtu sasniegts "ekonomiskais efekts"? Un šāds solis tikai pierāda domes attieksmi - gribam uzstādam zīmes, gribam , aizliedzam. Ja kāds uzņēmums tur pēdējā laikā ir atvēris veikalu, tad iesaku griezties tiesā, lai piedzītu neiegūto peļņu.

Tāpat idiotisms ar to CP - ja viņiem nav vietas, kur stāvēt aiz ķieģeļa, tas nenozīmē, ka ķieģelis ir jāpārceļ uz ērtāku vietu, bet tikai to, ka mentiem ir jādomā, kur pārcelties! Vispār jau tās caurlaides Jūrmalā ir marazms!

108084. viesis 10.decembris 2003 13:07
0 0 Atbildēt

Es šajā pilsētā dzīvoju, un tāpec tā jau ir mana, ja manas pilsētas vadība dara kaut ko, lai atvieglotu manu dzīvi, tad es par to tikai priecājos, un ja jau Jūrmala smird, tad ko tad jūs tā starucaties - nu nebraucat uz šejieni.

108085. viesis 10.decembris 2003 13:11
0 0 Atbildēt

juriz, izklausās, ka tu pat pilngadību neesi sasniedzis, ja domā, ka dome cenšas atvieglot tev dzīvi. Smieklīgi.

108087. viesis 10.decembris 2003 13:14
0 0 Atbildēt

Nav labi. Ja man tagad līdz veselības rehabilitācijas centram tur pat 500m aiz posteņa vajadzēs iebraukt, vesels lats par to jāmaksā?

108088. viesis 10.decembris 2003 13:14
0 0 Atbildēt

Ne jau ar visiem pasākumiem viņi to dara, bet ar konkrēto noteikti.

108089. viesis 10.decembris 2003 13:17
0 0 Atbildēt

Es gan atbalstu šo ideju. Dubultos satiksmes intensitāte ir tik liela, ka tur neviens to caurlaidi vispār nepirka, jo CP to procesu nevaktēja. Caurlaižu iegāde notika stacijas laukumā , kur vienlaicīgi darbojas mikrobusu galapunkts, autobusa pietura, sagaidītāju autostāvvieta + gājēju pāreja un ātrumi ap 70 km/h. Nu, bet kārtībai ir jābūt, jo Jūrmala nebūt nav sliktāka par vecrīgu vai Vecāķiem. Reāli, CP mentiem šaurības dēļ pie Dubultu stacijas bija ļoti grūti strādāt, tika nopietni traucēta satiksmes drošība. Īpaši jau tad, kad CP aktīvisti varonīgi centās apturēt no Majoru puses pa otro joslu braucošos... Vaivaros, pie Talsu pagrieziena , situācija ir mierīgāka. Kad atvērs akvaparku Lielupē, izskatās, caurlaižu bizness piedzīvos kulmināciju 23 gadu pastāvēšanas laikā. /Ikdienas Viesis/

108090. viesis 10.decembris 2003 13:17
0 0 Atbildēt

Nomierinies, tā ir tikai naudas kāšana, tāpat, kā Vecrīga, jo reāli tas mašīnu plūsmu ietekmē maz, bet naudas plūsmu daudz. Pie tam, šim pasākumam nav nekāda loģiska pamatojuma.

108101. viesis 10.decembris 2003 14:09
0 0 Atbildēt

man patika, tagad bez caurlaides ir jābrauc pavisam 2x mazāks gabals :)

108148. viesis 10.decembris 2003 16:51
0 0 Atbildēt

nu ko barosim atakal zviedru 50 ore, ja kas es driiz uz zviedriju braucu! :)

Jurmalas pilsetas vadiiba Suckeri

108149. viesis 10.decembris 2003 16:55
0 0 Atbildēt

Man atkal ir regulāri reisi no Lietuvas. :-) Lai tā JD aizrijas!

108150. viesis 10.decembris 2003 16:59
0 0 Atbildēt

Droši vien tas tiek darīts lai cilvēki mazāk pamanītu to sajāto Asaru,...Dubultu prospektu. :D :-)

108153. viesis 10.decembris 2003 17:15
0 0 Atbildēt

Jā, kam nauda nepatīk un īpāši ja iebirst par skaistām acīm. Varbūt vecais(vecie) VOLVO, kas par caurlaižu naudu iepirkās nobraukt un laiks ņemt kādu jaunāku modeli (citādi nebūs gana respektabli) !

108156. viesis 10.decembris 2003 17:34
0 0 Atbildēt

nesaprotu tos cilvēkus, kas uz turieni brauc un maksā par caurlaidi...

108158. viesis 10.decembris 2003 17:38
0 0 Atbildēt

Daudzi gaužas par to latiņu. Bet vai ir vērts ? Jūrmalā taču pagaidām visas stāvvietas (izņemot pie koncertzāles) ir bezmaksas. Noliec auto atļautā vietā, un glabā kaut nedēļu, Jāpiķo nebūs. Un no Lielupes līdz pat Asariem jūras tuvumā super labas autovietas atrast var pat jūljā. bet Rīgā par stāvēšanu nomaļajā ieliņā aiz Nacionālā teātra - jāmaksā 60 sant. stundā ! Ko te vispār var salīdzināt ???

108163. viesis 10.decembris 2003 17:49
0 0 Atbildēt

viesi, kam galva nestrādā, lai strādā kājas. Iedo karti es tev ar sarkanu iezīmēšu visus haļavnijus un pushaļavnijus (ar loteriju 10 Ls vērtībā) parkingus centra apkaimē. Neteiktu, ka daudz, bet šķirba vienmēr atradīsies.

108188. viesis 10.decembris 2003 21:35
0 0 Atbildēt

Domei pirms gada bija jāklausa iedzīvotāji, bet ne biznesmeņi. Tagad nebūtu nekādu problēmu!

108211. viesis 11.decembris 2003 2:51
0 0 Atbildēt

Gribu, lai Vangazi burtu maksas pilseta un katrs, kas brauc pa POleskaveni, maksatu musu dome 1 Ls. Slabo? Tad ka var pirksti celties klabinat ka Jurmala ta drikst rikoties?

108217. viesis 11.decembris 2003 9:01
0 0 Atbildēt

Manis pēc par iebraukšanu var likt kaut vai 10Ls. Biju aizbraucis rudenī uz šo ''kurorta" pilsetu un spratu,ka tā ir krievu sādža modernā izpildijumā. Vislabāk patika frāze ko dzirdēju no garām ejošām divām sievietēm: "Naša Jurmala....". Viņām ir taisnība.

108223. viesis 11.decembris 2003 9:44
0 0 Atbildēt

Nu, kurorta pilsēta Jūrmala nav vairs vismaz 15 gadus. Drīzāk - guļamrajons BIEZAJIEM rīdziniekiem (Lielupes - Majoru zona) un pensionētajiem iebraucējiem (Kauguri). Lielākā daļa Jūrmalas pamatiedzīvotāju paaudžu paaudzēm dzīvo teritorijā no Slokas līdz Dubultiem. Pēdējās tendences gan norāda , ka BIEZAJIEM sāk iepatikties Asaru-Slokas zona, jo tur ir mazāk cilvēku, kādēļ dzīvošana arī mierīgāka. Zemes nodoklis Slokā arī desmit reizes mazāks nekā Lielupē. BIEZAJAM tas ir aktuāli..../Ikdienas Viesis/

108230. viesis 11.decembris 2003 10:21
0 0 Atbildēt

pārceļam šurpu - maksājam, pārceļam turpu - atkal maksājam, protams no mūsu nodokļu naudiņas

Dome stādā! Kurš to apstrīdēs?

108262. viesis 11.decembris 2003 12:49
0 0 Atbildēt

to ikdienas viesis

taa pilniigi nevar teikt, piemeeram majoros veel ir saglabaajusies daudz juurmalas pamatiedziivotaaji, mazliet ir arii lielupee(uzvaraa), arii pariitis Bulduros.

dex

108272. viesis 11.decembris 2003 13:51
0 0 Atbildēt

A es ar savu richuku dzivoju Dzintaros.

108492. viesis 13.decembris 2003 22:46
0 0 Atbildēt

Man vasaraa bija gadijiens

Gribeejaas oficiaali nopirkt to caurlaidi

nopirku

bet taalaak bija konkreets sviests

kameer pie Dubultiem bija sarkanais luksoforaa

peetiiju, kas labs sarakstiits tajaa caurlaidee

un peeksnji man viens no muguras uzpiipina

es padomaaju, ka zaljais un rulleeju uz priekshu un veel 15 vaagji aiz manis pakalj,

bet izraadaas, ka blakus joslaa kaazenieki piipina

un mees 15 pa sarkano paari!!!

Labi, ka cp bija pie naakamaa krustojuma...

mth

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Volvo izlaidis pēdējo eksemplāru ar dīzeļdzinēju 10

Zilās krāsas XC90, kas 2024. gada 27. martā noripoja no rūpnīcas konveijera Gēteborgā, kļuvis par pēdējo zviedru markas vieglo automašīnu, kurai iebūvēts dīzeļdzinējs. Lasīt vairāk

 

Nepilni 123 000 eiro – Mercedes prezentējis G-klases modernizēto modeli (+ FOTO) 4

G-klases 45 gadus ilgā vēsture turpinās. Cenas sākas no atzīmes 122 808 eiro, AMG modelis varētu maksāt nepilnus 200 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Mercedes-AMG GT tagad arī četrcilindru motora versijā (+ FOTO) 3

Divvietīgajai kupejai arī šādā versijā jaudas netrūks. Lasīt vairāk

 

Porsche Panamera sasniedz trešo paaudzi (+ FOTO)

Sportiskais modelis ir apritē jau 15 gadus, laiks jaunās paaudzes uznācienam. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti