Absurdais ceļa posms no Ādažiem uz Rīgu... 106

 
18.decembris 2003 0:02

Man gribējās izteikt savu viedokli par 50 zīmēm. Katru dienu braucu no Ādažiem uz Rīgu un viss šis ceļa posms ir jāveic ar ātrumu 50mk/h, lai gan uz ceļa jau sen vairs nenorisinās nekādi remonta darbi, zīmes joprojām nav novāktas un katru dienu tur dežūrē vairākas CP ekipāžas ar radariem.

Kartējā nolaidība mūsos pašos jeb likumdošanā? Man gribas paņemt lielos miskastes maisus un vienā naktī tās visas ceļa zīmes apvilkt ar šiem maisiem! Nu tas taču nav normāli, ka pa jaunu pusotras joslas šoseju jābrauc ar ātrumu 50km/h! Es saprotu, ka tuvojas Ziemassvētki, un CP darbiniekiem arī ir jāpērk dāvanas saviem tuviniekiem, taču tas, manuprāt, ir pilnīgs idiotisms. Liela, plaša, laba seguma šoseja - un mums jābrauc ar ātrumu 50 km/h! Ar kuru galu domā tie, kas šīs zīmes uzstādīja un nav novākuši??? Pa ziemu taču nekādi remontdarbi tur nenotiks, kādēļ mums jacies? Katru rītu ir jāizbrauc 10 minūtes agrāk uz darbu, lai paspētu laicīgi ierasties. Paldies Dievam, ir SPONSORI un bieži vien es pats tur braucu ar ātrumu 100 - 120km/h un noskatos uz tiem, kas velkas ar 50km/h. Ar cieņu, iAuto lasītājs KALVE
 
Visi komentāri
 
108907. viesis 18.decembris 2003 0:09
0 0 Atbildēt

Ai, muusu valstii shitaadu "anaalismu" pilns. Jo neviens nedomaa, kaa buutu pareizaak un labaak, bet gan kaa sev kabataa ieraust. Gan tie kas ziimes liek (aiznjemti ar svariigaakaam lietaam gan jau, neba ar celju sakaartoshanu), gan CP, kas tik taisa "navaru" uz shaadu idiotisku situaaciju. Pareizi dari, ka velc uz 120 un lai taa sisteema at.....

108913. viesis 18.decembris 2003 0:40
0 0 Atbildēt

Nu katru dienu nebraukaaju pa to celju, bet ja braucu, tad braucu savus 120 km/h. Un arii briinos par taam 50 ziimeem ka nav novaaktas.

108921. viesis 18.decembris 2003 3:00
0 0 Atbildēt

Bet nu drikst tie CP shaudities ar radariem uz savu galvu vai nedrikst? Neba jau katru dienu taja vieta reidus taisa.

108926. viesis 18.decembris 2003 8:41
0 0 Atbildēt

ei gudrīši pamēģiniet to ceļa posmu novālēt uz 160km/h....

Man arī besī tas, ka jābrauc uz 50, bet jaunie gurķi kas vālē uz 120 kur ir apdzīvotas vietas besī vēl vairāk.

108927. viesis 18.decembris 2003 8:42
0 0 Atbildēt

Ja jau tās zīmes tur, tad jau vajag ievērot, katrā gadījumā CP būs taisnība. Iespējams, ka tās zīmes atstātas, lai tas jaunais asfalts labāk "noguļās", t.i. lai tas ātrums būtu mazāks, iespējams, ka tas pavisam jaunam asfaltam ir labāk.

108929. viesis 18.decembris 2003 8:52
0 0 Atbildēt

Ir ljoti daudz un dazhaadi iemesli kaapeec shiis ziimes nav tikushas novaaktas. Un tikai viens no shiem iemesliem nav attaisnojams. Bet IMHO ne tur taa saals...

Neatkariigi no taa vai shii celja ziime ir vietaa vai nevietaa - TAA IR JAAIEVEERO gari nepraatojot. 10 minuutes ir suuds saliidzinot ar cilveeka dziiviibu un veseliibu, bet TAVAS zinaashanas noteikti ir par iisu lai objektiivi spriestu par to vai ziime ir vietaa vai nevietaa shai situaacijaa.

Panjemsim kautvai situaaciju kur ziimes 50 bija uzliktas laikaa un vietaa - viadukts uz lidostu Riiga pagaashvasar. Tiek remonteets tilts, dalja ar joslaam sleegta, uzlikts aatruma ierobezhojums remontdarbu vietaa. Bet NEVIENS nemaz i nedomaaja ieveerot sho aatruma ierobezhojumu! Kaapeec par to tiek kluseets? Varbuut tur arii ziime bija nevietaa? Vienkaarshi braukshanas kultuura jau ir taada - "es tas visgudraakais un man visaatraak vaig", sliktaakais tas ka shaadu visgudraako uz celja saak kljuut paarmeeriigi daudz. Piemeeram vakardien tikko sadauziits ford sierra pa svaigo sniedzinju vaalee uz ~90km/h, laikam sitiens bijis par mazu - liidz bliivei starp pedaaljiem un stuuri nedagaaja.

IMHO kameer mees chakareesim (piekaasiisim) celju satiksmes noteikumus, tikmeer tie chakarees muus. Tikai ciinja ir nevienaada - CSN pusee ir gan CP gan liktenis...

108930. viesis 18.decembris 2003 8:54
0 0 Atbildēt

Pieziimeeshu ka tas ford sierra 90km/h paarvietojaas Riigaa pa ielaam, nevis aarpus apdziivotas vietas.

108932. viesis 18.decembris 2003 9:09
0 0 Atbildēt

gribeetu redzeet gan viesis 18.12.2003 08:52 kaa tu tur izbrauktu pa tikko izremonteetu un platu shoseju uz 50km/h, kur visi remonti toch beigushies??? ja neesi tur braucis, tad beidz stastiit par noteikumu ieveeroshanu, ja arii kaads hljupiks izlien uz celja nevietaa, tad pac vainiigs, tur ir tallinas shtraase un nav ko vazaaties pa brauktuves dalju, taapeec tur visur gar celjmalu trotuaarus izbuuveeja!!! pac katru riitu tur braucu un par 70km/h leenaak neuzdroshinos tur braukt:)

108934. viesis 18.decembris 2003 9:22
0 0 Atbildēt

Njaa mani ar tur uzshaava ar radaru 90 ... pieciitis bija baigs uz vietas ... Iiteniibaa ir biki marasms ka braucot no siguldas uz riigu tai 50 zonaa ir viena mistiska ziime 70 un peec 5-10 metriem nomainaas atkala ar 50 :)) Kaa sak 5-10 metrus vari iezmiegt bet tad bremzee ko maaki :))

108937. viesis 18.decembris 2003 9:31
0 0 Atbildēt

Mjā. Piekrītu raksta autoram! Tas, ka katru rītu ir jāizbrauc 10 minūtes ātrāk, tas ir ļooooti problemātiski un absurdi! Galu galā darba nedēļas laikā gandrīz stunda sanāk! :oP

P.S.

Kas Tev traucē braukt uz 110 un 120 un 160 pa to ceļu, ja jau tik kruc esi? Nu brauc taču! Ko ņerksti? Citi pa kājām maisās kreisajā malā? Nu pamirkšķini un brauc tālāk!

108938. viesis 18.decembris 2003 9:34
0 0 Atbildēt

No Siguldas? :)

108940. viesis 18.decembris 2003 9:38
0 0 Atbildēt

jaasaka kaa Riigas augstajiem kungiem - tai ziimei bija jau sen jaabuut novaaktai - taadeelj driikst paarkaapt. ;)

108943. viesis 18.decembris 2003 9:47
0 0 Atbildēt

Tas ceļš tiek remontēts pa ES naudu, un domāju, ka pastāv kaut kāds standarts, kas nosaka: kamēr ceļš nav nodots (salikts apgaismojums, salikti atstarojoši stabiņi / barjeras pa malām, utt.) formāli nav atļauts novākt zīmes 50.

Stulbi ir tas, ka CP uz to piepelnās, un ne jau IeM, bet CP privāti. Jo tur noteikti reti paņem uz +10 +20, bet parasti jau ir dārgais tarifs, kad 80% cenšas tikt galā ar Ls5

Līdzīga diskusija bija par posmu aiz Gaujas tilta - jauns, apgaismots ceļš, bet - standarta 90. Laipni lūdzam Eiropā :)

108946. viesis 18.decembris 2003 9:57
0 0 Atbildēt

"CP darbiniekiem arī ir jāpērk dāvanas saviem tuviniekiem, taču tas, manuprāt, ir pilnīgs idiotisms"

Es gan neparko nebrīnos...

108950. viesis 18.decembris 2003 10:07
0 0 Atbildēt

Domāju ka kultūra ir jāuzlabo ne tikai autovadītājiem, bet arī tiem kas lemj par ceļa zīmju uzstādīšanu un novākšanu. Un nēesam mēs autovadītāji taču akli ceļa zīmju izpildītāji. Pašiem taču arī galvas ir un ja tās, kas izlemj par ceļa zīmēm ir stūlbākas, tad veidojas rakstā aprakstītā situācija.

Būtībā ja jau uz visiem ceļiem aizliegtu braukt ātrāk par 50 km/h domāju ka avāriju skaits mazinātos, bet vai tas mums ir vajadzīgs...

108951. viesis 18.decembris 2003 10:13
0 0 Atbildēt

kurs ko zin par taxi avaariju uz salinieka vakar??

108952. viesis 18.decembris 2003 10:15
0 0 Atbildēt

Tie paši brīnumi ir novērojami, ja brauc no Valmieras uz Cēsīm pa apvedceļu (jo taisnajā gabalā notiek remonts).. Pats reti braucu pa šo ceļu, nogriežos no Valmieras uz apvedceļu (ap 20.00 šo svētdien), ceļš ideāls sauss, normāli vicoju ap 110. Pēc puskilometram zaļie dabas draugi ar radaru aptur un vaicā:

- kur skrienam ar 109???

Es saku uz mājām-))

- a zīmi 50 redzējām?

Es tā kā apstulbu (no domām, ka 1.Tiesības uz ilgiem laikiem čau, kā nekā + 59 pārsniegts..2.Ka tiešām nepamanīju utt.) godīgi teicu, ka nē..

-(laikam man bija tik astulbis skats, laikam ne pirmajam..) - mjaa, vai LS 5 uz vietas būs ko samaksāt??

protams -)) ar kvīti kā nākas, pirmo reizi dzīvē man nebija jākāp ārā no auto, visu noformēja CP pats savā autiņā...

Saņemot atpakaļ tiesības - uzdevu jautājumu. A kāda .... pēc šeit ir zīme 50, ja braucot virs 100 taisnā gabalā viss ir droši???

- āaaaaaa, tikko šeit uz bedrēm uzklāja jauno šķembu segumu, uznāca sals, tāpēc iespējamas problēmas...un tur tālāk ir līdzīgi...

Mani secinājumi ir sekojoši:

1.ceļinieki saliek zīmes 30, 50 utt - zvans CP (cja Pēteri, es te tikko zīmi uzliku - būs Tev laba haltūra, tikai mani nepiemirsti..-))

2.Kāda jēga sodīt, ja esmu jau riktīgi noivilcis kādu km (par zīmi nezinādams), ja tiešām problēmas ir ar ceļa segumiem, tad varbūt šīs piepeši uzliktās zīmes izgaismot vai kā citādi padarīt redzamas, jo, ja lietus laikā utt...

3.Tad lai CP stāv pie zīmes un norāda uz to grozīdami galvas..-))

Tas pagaidām viss Yris

108953. viesis 18.decembris 2003 10:15
0 0 Atbildēt

Zīmez LR neviens neivēro , tāpēc , ka tās tiek liktas nejēgā!

uzbūvē jaunu, dārgu ceļu un atstāj 50km/h... un saka, ka tas esot LIKUMS, KURŠ JĀIEVĒRO.

108956. viesis 18.decembris 2003 11:07
0 0 Atbildēt

Es tik kritiski šai lietai nepieietu. Uz Ādažiem braucu reizi divās nedēļās, un kaut cik pārzinu šo posmu pirms un pēc remonta. manuprāt, nekāda "zemā lidošana" vēl nevarētu notikties, jo jaunais autoceļš, konkrēti - jaunie ceļa uzbērumi, vēl nav aprīkoti ar metāla barjerām. Tās jau droši vien liks tikai pavasarī. Bet, ja braucot pa jauno posmu, nedaudz paskatās uz malām, tad itin daudz ir tādu vietiņu, kurās var noslīdēt ar "kritiena efektu".

Domāju, ka tāpēc atruma ierobežojumu zīmes nav novāktas.

108957. viesis 18.decembris 2003 11:09
0 0 Atbildēt

tas taču vispārējā budžeta pildīšanas nolūkā viss ir taisīts - tāpat kā ātrumzīmes tiek izvietotas arī apstāšanās aizlieguma ziemas (sniega izvedamās) zīmes, kas nostāv līdz jāņiem

vienu laiku menti vaktēja gājējus. pie stacijas makdonalda (katru rītu braucu garām) brīnījos, ko ta gājēji pēc veca paraduma nemetas zem riteņim. izrādās tālāk stāv starp mašīnām menti un vicina puļķīti. itkā pieskata gājējus, bet sakarā ar to, ka no gājējiem grūti iekasēt piecīšus (tiem nav tiesību ko atņemt) šķibi lūr uz braucējiem - moš kādam nebūs tehniskā vai lukturis nedegs :(((

108961. viesis 18.decembris 2003 11:32
0 0 Atbildēt

Satiksmes noteikumi ir domaati, lai paliidzeetu satiksmes daliibniekiem. Ja tiem sii paliidziiba nav vajadziiga, tos var neieveerot. Par maksu, protams.

108962. viesis 18.decembris 2003 11:35
0 0 Atbildēt

Pilniibaa piekriitu Yanny,ka daudzi autovadiitaaji tieshaam ignoree ziimes deelj taa,ka taas ziimes,vietaam tieshaam ir saliktas nejeegaa un NELAICIIGI novaaktas.Varbuut tieshaam taisniiba ir tam cilveekam,kursh te iemineejaas par to,ka kameer celjsh pilniibaa nav nodots ekspluotaacijaa - ziimes novaakt nedriikst....Bet spilgts piemeers no pasha pieredzes: Aizpagaajushaa vasara - celjs Riga - Jelgava.Visu vasaru celjsh remontaa,remonta beigaas viss posms ziimes 70....CP savaa vietinjaa staav katru dienu ! Vienu dienu braucu - viirinji sarkanaas vestiites lasa nost beidzot taas ziimes,kas veel nava nolasiitas,taas sagrieztas shkjeersaam....Attieciigi 90 var braukt.Nu dudinu savus 100 mieriigaa garaa.Jaa,CP ar divaam patruljmashiinaam !!!!!!! Kaa vienmeer savaa vietinjaa,jau 4 mashiinas apstaadinaatas,bet taam runa aatri beidzaas - iekaapj un izkaapj no CP un dodaas taalaak.Nu man taads pats liktenis - bet saku,ka ziimes tieshi vaac nost,atstaashu piechuku un braukshu atpakalj veelreiz paarliecinaaties...Taa arii izdaram.Aizlaizhu - jaa,pat taas kas sagrieztas bija - pat taas novaaktas....Nu es pie shiem atpakalj - taa un taa,ko juus te visu par lohiem turat ? Shie aatri piechuku atdeva,un paarlieciibas peec viens veel ieleeca savaa mega-auto un aizmetaas paarliecinaaties ar savu aci....Vot interesanti,cik vadiitaajus vinji shitaa izd....a ? Ja,es tur pabiju minuutes 10 ne vairaak,un jau kaadas piecas mashiinas tika apstaadinaatas.....Normaals rulleejiens !!!!!!!!

108963. viesis 18.decembris 2003 11:36
0 0 Atbildēt

Es ar savu richuku ari biju ielicis komentu ka mans richuks atrak pa 38 km/h neiet un mani shitas te galigi nesatraucina, bet nez kapec mans koments ir pazudis. Taka rakstu velreiz.

108965. viesis 18.decembris 2003 11:45
0 0 Atbildēt

Nu neesmu tur braucis, bet ja ie raa kaa raksta autors saka, ka tur ir teikko jauns uztaisiits celjsh, tad vajadzeetu buut atljautajiem 90 km/h, jo piemeeram braucot no riigas uz Bausku kaadus 15 km no iecavas, liidz dzelzcelja paarbrauktuvei ir tik briesmiigs celja segums, ka tur toch ir biistami uz tiem pashiem 90 km/h braukt ...

blin - domaa vinji visi ar pakalju nevis ar galvu ...

108966. viesis 18.decembris 2003 11:45
0 0 Atbildēt

a viesim ar richuku - respect ! :D

108972. viesis 18.decembris 2003 11:55
0 0 Atbildēt

kalve... 100-120... 50 vietaa... sponsori... likumdoshana... tu kaut kaads pajolinjsh izklausies :) vai izliecies ? :)

108975. viesis 18.decembris 2003 11:58
0 0 Atbildēt

me vienmeer rulee uz 70, ja ir sponsori, tad aatraak, reizeem bez sponsoriem velku, gadiijumaa ja jaasteidzas.

108980. viesis 18.decembris 2003 12:31
0 0 Atbildēt

Man var teikt ko te katrs grib, bet ja uz Vidzemes (Pleskavas) šosejas var uzlikt zīmi 50 km/h un pamatot to ( pa tālruni, kad uzzvanīju), ka ir jāsaudzē pārbrauktuve, jo regulāri tiekot pārkāpts atļautais svars uz asi ( !!!!) , man vispār nebija ko teikt.

kā var uzlikt zīmi 30km/h!? kā var uzlikt 70 uz 3 joslu jaunas šosejas? uzbūvēt jaunu p''arvadu ( pie LMT) un atstāt atļauto ātrumu 50 km/h ??? ( tagad tur ir 70, bet es pats esmu tur samaksājis)

labi, remontē ceļu - bet tak vajag ar galvu domāt. daudz pieminētajā Vācijā remontarbu laikā uz bāņa min zīmi esmu redzējis 60! . kas viņi , stulbāki nekā mūsu CSDD?

Norvēģijā - ja zīme ir 80, tad tā ir max ātruma ierobežojums un par to ātrāk pabraukt vienkārši nevar. tā var turpināt cik uziet.

piedodiet, man ir galva dota, lai domātu. ja kāds ir pieradis pie sociālistiskā auna statusa, aber lūdzu. bet tas, ka visur vaino autovadītājus, ir smieklīgi. ceļ sodus, liek zīmes, liek policistus uz ceļiem, bet situācija nemainās uz labo pusi. varbūt tomēr ar domāšanu un piemēroto taktiku kaut kas nav kārtībā?

108982. viesis 18.decembris 2003 12:46
0 0 Atbildēt

Yanny - istinu glagoļiš, ceru, ka kāds no CSDD (+SatDep, LAD & CP) to arī izlasīs un aizdomāsies!!!

108983. viesis 18.decembris 2003 12:51
0 0 Atbildēt

Zīmes no Ādažiem līdz Baltezeram vakar noņēma, bet daudzi pēc paraduma joprojām velkās.

108984. viesis 18.decembris 2003 13:22
0 0 Atbildēt

Yukki - es periodiski kaut ko viņu mājas lapā ieraxtu - tak zirņiem pret sienu.

vakar saskāros ar viņu pārvaldīto tehnisko apskati:D. 3.5 stundās izgāju, divos piegājienos. nepārspīlēsu, ja teikšu, ka man bija jaunākais auto visā tajā placī. bet tas ir cits stāsts. kad būs un ja būs attīstība, uztaisīšu topiku. arī IAuto.

108988. viesis 18.decembris 2003 13:43
0 0 Atbildēt

par agru gan mūsu šoferus gan valdību ar ES salīdzināt.... PAR AGRU !!!!! Viens no pieradijumiem ir sis raksts... Un IMHO pa jaunu asfaltu nav ko ardities uz 120 lai bedres netaisas - pofig kads svars

108989. viesis 18.decembris 2003 13:43
0 0 Atbildēt

Vai cik te visi gudri, tie kas ir lohi un uzksta ka pa jaunu šoseju kura ir sen pilnībā pabeigta ir jābrauc uz 50km/h jums lūdzu ir jāiet uz CSDD un brīvprādīgi jāatdod savas vadītāja apliecības.Jo dēļ tādiem kas uz ceļa ĀTRI STĀV jau arī rodas lielākie sastrēgumi.Izlien viens sapuvis žigulists un velk ar ātrumu 35km/h Jā piekrītu ka nav tur saliktas tās apmales, bet nu ķipa jūs visi tagad taisaties tur krist ja???Cilvēki ar kuru galu jūs vispār domājat???Šeit runa iet par šoseju A1 jūs zinat kā tā ir galvenā šoseja Baltijas Valstīs????Lauķi nezvai to zinās un uz šis šosejas ātruma ierobežojums 50km/h manā skatījumā vispār nav pieļaujams kā minimums 70km/h arī Baltezerā nav vajadzīgas šis pretīgās 50km/h zīmes tur tagad ir trotuāri pa kuriem gājēji var brīvi pārvietoties!Visi tie kas man nepiekrīt lai izbrauc šo ceļa posmu teiksim ap pusnakti tad tur būs maz mašīnu un tad es gribēšu redzēt kā jūs novilksiet 20km posmu ar ātrumu 50km/h!!!!Tas pa spēkam ir tikai tiem kam 50km/h ir gals!!!

Nu nevar braukt ar ātrumu 50km/h manuprāt tas vispār nav diskutabls jautājums.Kādam liekas nepieņemami kas es braucu ar 110-120km/h vietā kur atļauts 50km/h? Varam no rīta apskatīties kurš ātrāk nokļus rīgā un kuram būs nervi čupā no 20km ar 50km/h.Pa šoseju brauc arī ārzemnieki un viņi jau arī nopietni atvelk.Un es vilkšu kamēr nekas nemainīsies likmdošanā.Ku jūs te vispār murkšķat par avārijām jūs lielie gudrinieki zinat ka avārijas izraisa 90% tie kas nebrauc plūsmā???Ja mēs visi tur velkam uz 120 un viens lohs pa visu maisās ar 50 loģiski ka būs avārija.Jo tas kurš brauks uz 50 būs pielicis bikses, jo tie pārējie viņam nežēlīgā ātrumā lido garām.Un stresa pārņemts viņs izraisīs avāriju.Tādu ģēniju netrūkst.

Paldies visiem kas brauc kā minimums ar 70km/h.

Ar cieņu raksta autors KALVE

108992. viesis 18.decembris 2003 14:03
0 0 Atbildēt

Kalve -visu cieņu. piekrītu. Bet izskatās, ka mēs esam citas paaudzes autovadītāji.

108993. viesis 18.decembris 2003 14:15
0 0 Atbildēt

Jā nu tā gan ir kā saka Yanny, Mēs jaunie esam reālisti un mums laiks ir nauda.Vecie kraķi ievēro visus noteikumus.Protams ir izņēmumi.Bet manā skatījumā ir labi braucēji gan starp vecajiem gan starp jaunajiem!

Bet vecajiem nekad nebūs pieņemams tas kā brauc jaunie, jo jaunie jau trako un ar galvu nedoma!!!

109003. viesis 18.decembris 2003 15:21
0 0 Atbildēt

Man piemeeram nav nekaadu pretenziju ja visi paarsniedz aatrumu, man nepatiik tie nahali, kas apdzen pa preteejo joslu pirms krustojuma un pielien priekshaa, un veel ja uz briiviibenes taisa kreisos, kur tas ir aizliegts. ZB satiksimi kaveet.

109005. viesis 18.decembris 2003 15:37
0 0 Atbildēt

10 minūtes jau nu gan tajā ceļa posmā nevar zaudēt. Tas posms ir kādus 7 kilometrus garš, ja brauc ar 50 km/h, tad var 7 kilometrus nobraukt 8 minūtēs un 24 sekundēs. Ja brauc ar 100 km/h, tad var nobraukt 4 minūtēs un 12 sekundēs. Tā kā lielajiem skrējējiem nav ko saspringt: no rīta jāceļas ir tikai 4 minūtes un 12 sekundes ātrāk! :) :) :)

Vārdu sakot, autoru es neatbalstu, bet atbalstu Juriz, IkdienasViesi un citus mierīga braukšanas stila aizstāvjus. :)

109008. viesis 18.decembris 2003 16:03
0 0 Atbildēt

Sodus vajag salik ka ES un tad paskatisimies kads laiks

atbilst kadai naudai :))

un panakt lai CP nevis Piecishus nem bet pagaidu tiesibas dala

un visas razborkas parcelas uz CP parvaldi. :)

Lai tas ta butu sistema ljoti vienkarsha.

30% no piespriesta soda sanem inspektors kas aizturejis parkapeju ka premiju.

un ticiet man neviens inspektors tad vairs piecishus nenems.

Bet izskatas ka vadibai un valstij ir izdevigi ka bardaks notiek

uz cela. pectam paradas visadi raksti par ziedoshanu cilvekiem kam kamaza ritenbrucejs parskrejis pari uttt....... !!!!

109013. viesis 18.decembris 2003 16:22
0 0 Atbildēt

robchik:

tu esi kaarteejais no tiem blaaveejiem, ka visu mums vajag kaa "es" - tikai par algaam piemirstaas..

109016. viesis 18.decembris 2003 16:31
0 0 Atbildēt

viesim 15:37 - 1) 4 minūes katrā posmā, kurš katram "prātīgajam" liksies bīstams X 64 km ( attālums, kuru braukāju pa Tallinas šoseju vasarā 2x dienā) un man rodas pamatots jautājums - varb;ut jums braukt ar sabiedrisko? savākt kādus 30 potenciālos avāriju radītājus( uz šosejas 70km/h ārpus apdzīvotām vietām) un pasargāt braucējus no nevajadzīga texta.

2) varbūt uzlikt zīmi 30 km/h . Tev patīk rēķināt - izrēķini..

3)katram ir tiesības braukt netraucējot citus. es jūs apdzenot , netraucēju. Jūs braucot 70 un 50 vietās , kur droši var braukt 120, traucējat daudzus!

ja jūs uzskatas, ka jaunizbūvētajā Tallinas šosejas posmā 120 km/h ir bīstams ātrums, iesaku braukt ar vilcienu un tikai. ne visi cilvēki ir radīti auto vadīšanai.

109017. viesis 18.decembris 2003 16:45
0 0 Atbildēt

Yanny: 1) es pa to posmu nemaz ikdienā nebraucu, jāsaka pat, ka vispār uz darbu ar auto nebraucu;

2) vienmēr palaižu ātrāk braucošos apdzīt, pavirzīdamies maksimāli pa labi;

3) ierobežojums ir uzlikts ar tādu aprēķinu, lai iebraucēji no tālienes varētu orientēties un tumsā nenolidotu no ceļa klātnes, jo gar ceļmalu nav atstarotāju. Piekrītu, ka tie, kas tur regulāri rullē un pārzin ceļu, varētu atļauties braukt arī ātrāk, taču tas viņiem jādara pašiem uz savu risku - ja ielidosiet grāvī, paši vainīgi, ka pārāk ātri braucāt.

109018. viesis 18.decembris 2003 16:51
0 0 Atbildēt

Izskatās, ka "zemie lidotāji" jūtas kā ceļu karaļi. It kā jau pastāv zināmi CSN, kuri nosaka noteiktas "normas", pastāv arī pa kādam CP, kurš iekāš "piecīti", pastāv arī nerakstītās savstarpējās autovadītāju attiecības. Bet, tas ir neviennozīmīgs jēdziens, kuram precīzs skaidrojums vēl nav izdomāts, tāpēc katrs vadītājs to tulko dažādi, kādēļ arī rodas pa konflikta situācijai. Ja es ievēroju CSN noteiktās prasības, nu neviens "lidotājs" nevar man prasīt, lai es ar savu auto metos maliņā, kad no aizmugures uz 200 kāds "lido".... Protams, bez signāla u zilajām lampām....

109019. viesis 18.decembris 2003 16:53
0 0 Atbildēt

Ikdienas Viesi, simtprocentīgi Jums piekrītu.

109020. viesis 18.decembris 2003 16:57
0 0 Atbildēt

Piekritiishu visim tiem, kas saka ka shajaa vietaa NAV jaabrauc uz 50km/h, iznjeemums ir Baltezers kaa apdziivota vieta.

109021. viesis 18.decembris 2003 16:57
0 0 Atbildēt

viesi - uz cik mūsu LR ceļiem gar malām ir atstarpotāji? visur uzliksim 50 ?

109022. viesis 18.decembris 2003 17:00
0 0 Atbildēt

IkdienasViesim: zjeel ka Latvijaa pastaav shaadi autovadiitaaji ar tik zemu kultuuru kaa tev, ja iet runa par konkreeto celja posmu, tad tur ir 1,5 josla, un ja vien tev spogulji nav domaati tikai lai sakaartotu frizuuru, tad tu arii uz saviem 50km/h vareetu patiities druscinj pa labi, lai paareejie tiek garaam, es nekad neesmu juties kaa celju karalis un arii nejutiishos, bet konkreeti tracina eezelji, kas pa vairaakjoslu shosejaam iekaartojas brauktuves kreisajaa joslaa un dudina uz 80km/h.

109023. viesis 18.decembris 2003 17:03
0 0 Atbildēt

Yanny, bet uz šāda līmeņa maģistrālā ceļa autovadītāji, sevišķi no citām valstīm, sagaida, ka atstarotāji gar ceļa malu būs. Atstarotāji ir arī posmā Gauja - Lilaste, tāpēc arī posmā Ādaži - Baltezers prasās, lai tie būtu !

109024. viesis 18.decembris 2003 17:17
0 0 Atbildēt

Pareizi ir, ka tur ir piecdesmit, citādi daži, kas ātrumu izvēlas tikai pēc zīmēm vēl nolidos no ceļa, ja zīmes noņems, maliņas taču nav uzkrāsotas. Laikam, domā, ja ir atļauts 90 tad obligāti tā arī jābrauc. Atgādinu tas ir max. ātruma ierobežojums,variet rāpot kaut uz 10, bet nemaisiet citiem dzīvot. Bet, ja arguments ir nepabeita apzīmējumu uzstādīšana, tad visā Latvijā pamatā būtu jābūt tādām 50 vai 30 zīmēm. Tos ceļus, kur ar horizontālo apzīmējumu viss ir ok, var uz vienas rokas pirkstiem saskaitīt, īpaši jau ziemā.

109025. viesis 18.decembris 2003 17:44
0 0 Atbildēt

Piekritu visiem viesiem. Viesis.

109026. viesis 18.decembris 2003 17:55
0 0 Atbildēt

Tā tas ir.Mana vasarnica atrodas Saulkrastos un es braucu uz turieni caur Ādaziem.Šajā ceļu posma jau sen vajadzēja noniemt zīmes 50 un uzstādīt 100.Vot tās i mans viedoklis.

109027. viesis 18.decembris 2003 18:23
0 0 Atbildēt

"Paldies visiem kas brauc kā minimums ar 70km/h."

Vienmer laipni 8)

109028. viesis 18.decembris 2003 18:26
0 0 Atbildēt

Bet viesi uz Saulkrastiem var aizbraukt ari caur Jaunciemu un Carnikavu. Celjsh gan tur ir galiga dirsa, bet lidoshanai jau po... Ja jau tas minutes tik dargas tad brauc caur turieni. Ari CP tur neesmu manijis.

109040. viesis 18.decembris 2003 20:48
0 0 Atbildēt

Dažiem gudriniekiem gribas mirt jauniem jaunos autiņos. Un vainīgi, protams, būs tie, kas ievēro noteikumus.

Arī ārzemēs ir atsaldētie lidotāji, taču daudz mazāk.

109048. viesis 18.decembris 2003 22:21
0 0 Atbildēt

Legacy: piekriitu.

109050. viesis 18.decembris 2003 22:47
0 0 Atbildēt

Viesim 17:00

Tu, graudziņ. bišķiņ fleitē...ja es rulzēju uz 90-110km/h, nav mans pienākums skatīties atpakaļskata spogulī, un gaidīt "zemos lidotājus". Arī uz Ādažu- Saulkrastu ceļa. Protams, ja mani pārņem filozofiskas pārdomas, un es studzinu uz 70-80 km/h, satiksmi kavēt nevēlos - laipni iebraukšu labajā pusjoslā, un palaidīšu visus garām. Bet, ne MIRKLI, negatavojos novirzīties no "kursa", braucot ar vidējo ātrunu ap 100 km/h. Un neiesaku arī pārŗjiem braucējiem "zemajiem lidotājiem" dot visur un vienmēr "zaļo gaismu"..../Ikdienas Viesis mājās/

109051. viesis 18.decembris 2003 23:09
0 0 Atbildēt

Ikdienas viesi, piekriitu.

109058. viesis 19.decembris 2003 0:44
0 0 Atbildēt

Nu ko lai saka, žēl man to kuri nevar pārvietoties pa ceļu jo redz neēsot baltā līnija uzkrāsota!!!ak dievs cilvēk tu akls esi neredzi ceļa malu????Tu laikam pārvietojies tikai pa tiem ceļiem kur it baltā līnija!

ja visi autovadītāji iegaumētu šādu elementāru likumu:

MAXIMĀLAIS ATĻAUTAIS ĀTRŪMS IR MINIMĀLAIS ATĻAUTAIS tad uz ceļiem nebūtu nekādu problēmu.

109060. viesis 19.decembris 2003 2:29
0 0 Atbildēt

kaadi 50?

tur tak normaals aatrums 150!

:)

109061. viesis 19.decembris 2003 5:04
0 0 Atbildēt

Pilniigi piekriitu raksta autoram!!! Pat, ja tur kaukas nav pabeigc - nu ja nejuuties droshs, tad dudini pa labo malu un nemaisies pa kaajaam! Tur tochna var uz 150 normaali braukt! Oke, pa nakti 100! Un baltezeraa vismaz 70 var droshi dudinaat.

109066. viesis 19.decembris 2003 9:03
0 0 Atbildēt

dziivoju baltezeraa, buus kaadu dienu prikola peec jaapastaav pie luksafora un japaspaida podzinja

109068. viesis 19.decembris 2003 9:18
0 0 Atbildēt

Viesi plkst. 9:03, tas nebūs nekāds prikols, bet tā būs kaitniecība. :(

109069. viesis 19.decembris 2003 9:26
0 0 Atbildēt

Ikdienas Viesim Māj;as - un kas tad ar Tevi notiks, ja palaidīsi zemo lidotāju? aizvainojums pārmāx pašcieņu?

pēc Taviem kritērijiem esmu "zemais lidotājs". ir vēl viena atšķirība, skaidri manāma starp mums - man nav problēmu pavākties malā, mana pašcieņa no tā necietīs? varbūt ir kādi citi motīvi,kapēc Tu nedosi ceļu? būtu interesanti izlasīt...

109072. viesis 19.decembris 2003 9:36
0 0 Atbildēt

A juus labaak veel ieveerteejiet taas ziimes, kas ir no Seeniites puses iebraucot Riigaa. Jomajo, tur vispaar kaut kaads sviests. Vienaa mirklii 50, peec briizha 70 (bet tikai kaadus 20 metrus), tad atkal 50, un taadaa garaa. Nu es nezinu, vispaar tie, kas visu laiku tur taas ziimes un noraades baaza, ir pashi kaut kur jaaiebaazh!!!

109073. viesis 19.decembris 2003 9:37
0 0 Atbildēt

Teikšu dažus vārdus Ikdienas Viesa aizstāvībai. Yanny, ja vadītājs močī ar atļauto ātrumu vai pat drusku ātrāk, tad viņam nav visu laiku jāsaspringst par aizmuguri, jo lielāku uzmanības koncentrāciju, neapšaubāmi, prasa priekšā notiekošais. Ja pamana aizmugurē braucošo - OK, var palaist, bet ja šis lielā ātrumā (piemēram, ap 130 km/h) tīri nemanot piezadzies - nu tad nekā...

109074. viesis 19.decembris 2003 9:38
0 0 Atbildēt

... un tagad visi visas šīs domas CSDD mājas lapā. lai atbild un pamato. bet tak nekas nemainīses.

109076. viesis 19.decembris 2003 9:45
0 0 Atbildēt

2 viesis 09.37... kas ir liels ātrums, jautājums visnotaļ strīdīgs.cerams, tam tā kā varētu piekrist.citam tas var būt 100km/h , citam 160, citam 200. tas šobrīd nav apspriešanas vērts. jautājums ir cits - kādas problēmas normāli salikt zīmes un neizlikties, ka LR vispār neviens braukt neprot, tamdēļ salikt nekam nesaprotamas, max ātrumu ierobežojošas zīmes ? un kamdēļ daļa autovadītāju LR nesaprot , ko nozīmē "braukt pa brauktuves LABO pusi "?

par to pašu Baltezeru - ja jau tur ir tik bīstami nenomarķēto malu dēļ, kamdēļ nevar uzlikt tiexim 'brīdinošo zīmi ar izsaukuma zīmi centrā?

man baigi patika Typ81 piemērs. absolūta Latvijas realitāte.

109078. viesis 19.decembris 2003 9:58
0 0 Atbildēt

gadījās tā:

braucu uc Viļņu. Ievēroju, ka uz pretējās brauktuves (autostrāde Paņeveža-Viļņa) tiek veikti kautkādi darbi (vēlāk izrādījās līniju krāsošana), ir zīmes ar ātruma ierobežojumiem. Tātad atpakaļ, pa nakti, būs jābrauc uz kādi 70. paspēju sakumt, bet velti, vakarā darbi bija pabeigti, un zīmes NOVĀKTAS!!!!!!!! es neko nesapratu. kautkur apziņas dzīlēs dzima doma VAI TIEŠĀM??? VAI TIEŠĀM IR IESPĒJAMS KAUTKAS TĀDS: PĒC DARBU PABEIGŠANAS NOVĀKT ZĪMES!!!!!!!!! TAS NAV NORMĀLI!!!!

tas, kas notiek pie mums, tas ir normāli: zīmēm jāstāv vismaz 1/2 gadu, asfalts bedrītēs ir jāmet iekšā, kamēr bedrītēs atrodas ūdens, nevis kā pie galīgi atpalikušajiem Leišiem: pēc izfrēzēšanas un izžāvēsanas. pie mums ir labi. ir daudz sašutušu ļaužu, kuri publiski stāstā, kā viņi visu ievēro un dara pareizi, bet tie citi, tie (jaunie) ļaunie tie gan vienmēr pārkāpj.

BEIDZIET *******, *******S!!!

109079. viesis 19.decembris 2003 10:00
0 0 Atbildēt

jā aizmirsu pateikt: mācīties satiksmes organizāciju jābrauc kautkur patālā, uz Portugāli, vai apskatīt un izvērtēt seno Inku lielceļus.

109080. viesis 19.decembris 2003 10:02
0 0 Atbildēt

Es vispār nesaprotu, ka var braukt pie stūres un neskātīties, kas notiek aizmugurē, bet skatīties, tikai uz priekšu. Pastāvīgi ir jāvērtē situācija gan priekšā, gan aizmugurē, gan arī sānos. Var jau būt, kāds arī uzskata, ka braucot +10km/h virs atļautā viņš ir kings un neviens viņu nevar noķert, bet ticiet man tā nav, tāpēc nepārtraukti, uzsveru, nepārtraukti ir jākontrolē viss apkārt notiekošais. nedomājiet, ka avārijas uz "lielceļiem" notiek tikai saduroties pretimbraucošajiem autiņiem. Tas pats "nemanāmi" piezadzies lidotājs jūs var nonest no ceļa ar vēl traģiskākām sekām nekā pretimnākošais, ja jūs tam nebūsiet gatavs.

109082. viesis 19.decembris 2003 10:04
0 0 Atbildēt

viesis 19.12.2003 10:00, kādu murgu tu te uzrakstīji, pats vismaz saproti

109083. viesis 19.decembris 2003 10:08
0 0 Atbildēt

visiem savu tiesību zinātājiem ( +10km /h un neviens man neko nedrīxt aizrādīt), iesaku pabraukt pa R-Eiropu, Skandināvijas valstīm (izņemot Somiju). ja vēl tad domāsies tā pat kā līdz šim - jums labāk pārvietoties ar sabiedrisku transportu. jums un citiem nervi būs veselāki.

109084. viesis 19.decembris 2003 10:11
0 0 Atbildēt

Uculs, nu jā, skatīties, kas aizmugurē notiek, vajag. Bet kādam varbūt paziņu lokā nav neviens tāds, kas močī uz 150 un vairāk. Iauto arī viņš nelasa, un viņam tāpēc nav radies tāds priekšstats, ka viens otrs mēdz tik ātri močīt. Tāpēc viņš, piemēram, mierīgi rullē uz 95 km/h un laiku pa laikam skatās spogulī. Apskatās, piemēram, ka lielu gabalu, piemēram, kādu kilometru aizmugurē neviena nav un nodomā, ka tagad nu dažas minūtes neviens viņu nepanāks, par aizmuguri var nesaspringt. Taču pēc pusotras minūtes (ātrāk, nekā viņš gaidījis) viens ar 170 braucošs šo tomēr panāk un jūtas baigi neapmierināts, ka jābremzē, jo nevarēs tikt garām. Šādā situācijā, manuprāt, sliktāks ir tas lielais skrējējs. :)

109085. viesis 19.decembris 2003 10:16
0 0 Atbildēt

Tas, ka pielidojušais jūtas mani galīgi neinteresē un par to es nekad nasatraucot, tās jau ir viņa problēmas. Es tikai saku, ka nedrīkst viņu neredzēt, jo ja jau lido tad apdzīs, bet ja nu dunduks un nemāk apdzīt. Vienkārši ir jākontrolē, kas ap tevi notiek, lai varētu adekvāti reaģēt.

109086. viesis 19.decembris 2003 10:18
0 0 Atbildēt

Yanny ir viens nervozs egoists - viņš domā, lai tikai pašam būtu labāk... :( Nesaprot, ka ir arī vadītāji ar mazāku pieredzi, kas lieki neriskē un nepārvērtē savus spēkus. :(

109087. viesis 19.decembris 2003 10:21
0 0 Atbildēt

viesim 10-11. PILNĪGAS MUĻĶĪBAS. 1)LR brauc ar gaismām, 2)ja šis "95km/h" brauktu pēc iespējas pa labi, nebūtu jau nekādu kreņķu, 3) cilvēx , kurš brauc ar 170, rēķinās ar distances samazināšanos, bet nevar rēķināties ar netipiskajiem manevriem, kurus var izpildīt priekšā braucošais apzinīgais.

ir cita problēma - brauc viens, dudina 70-95km/h stundā. aiz viņa rinda krājās, jo visi tak zin, ka vismaz +10 km/h pat CP neaiztiek. šoseja noslogota, garām netiek, jo ne visi auto ir radīti ar iespaidīgiem griezes momentiem. ziniet kādam ir jābūt ātrumam, lai apdzītu mašīnas 10-15 ādažu taisnajā posmā, kura galvgalī ir viens "prātīgais"? x2 un + vēl no priekšā braucošā ātruma. kurš te ko apdraud?

109088. viesis 19.decembris 2003 10:22
0 0 Atbildēt

Neviens normāls cilvēks (kurš saprot, ka noteikumi ir ne tikai tāpēc, lai ielasētu Ls) pie šī raksta savus comments vairs neliek.

Un pareizi dara. Jo te ir salasījušies lidotāji, kas samērās ar xxx un tīksminās savā spējā izspiest 150.

109089. viesis 19.decembris 2003 10:23
0 0 Atbildēt

viesis 19.12.2003 10:11, es sevi arī nepieskaitu pie tiem, kas vienmēr ievēro ātruma limitus, bet tas nenozīmē, ka es neskatos, kas notiek aiz manis. Ir gadījies redzēt arī tādus, kas aizlido tik ātri cik mana mašīna vispār neiet un, ja nu es neredzot tādu lidotāju, bet braucot pietiekami ātri, lai domātu, ka mani neviens nepanāks, izdomāju apbraukt kādu peļķi vai bedri ceļa malā, pavirzoties pa kreisi tikai kādu pus metru, sekas var būt letālas.

109092. viesis 19.decembris 2003 10:24
0 0 Atbildēt

Yanny, ar +10 km/h CP neaiztiek, taču drošību dažkārt tas nenodrošina. Tāpēc arī rullē ar -10 km/h, tas ir, 80 km/h. Un nevajag gribēt par katru cenu kolonnu apdzīt - vajag tikai no rīta izbraukt dažas minūtes ātrāk. :)

109093. viesis 19.decembris 2003 10:25
0 0 Atbildēt

viesis 10-18. arī man kādreiz bija logā 70. un es tos arī ievēroju . tikai kurā brīdi parādās "savu spēju nepārvērtēšana " un "lieka neriskēšana" - braukšanā pa ceļa vidu , garām nelaišana, braukšana zem max atļautā ātruma? tad nu tiešām jātrennējās kaut kur prom no civilizācijas, ja pat atļautie 90km/h sagādā maximālu stresu.

egoists - bet tās tak ir arī manas tiesības atrasties uz ceļa un prasīt kaut kādu loģiku notiekošajā.

nervozs - tas jau ir personisks apvainojums argumentu trūkuma dēļ.

109094. viesis 19.decembris 2003 10:26
0 0 Atbildēt

Uculs, ja jāapbrauc peļķi, tad ir cita lieta - aizmugures nokontrolēšana spogulī ir absolūta nepieciešamība pie jebkura ātruma. :)

109098. viesis 19.decembris 2003 10:34
0 0 Atbildēt

Ja šoferis nekontrolē situāciju arī mašīnas aizmugurē viņš nevar būt drošs par to, ka pie nepieciešamības ekstremāli bremzēt, jo tad vairs nebūs laika skatīties spoguļos, neizraisīs vēl lielāku avāriju nekā nebremzējot vispār. Varbūt to prātigo braucēju jau kāds smagais vai k700 ir panācis un pārbrauks pāri nepaspējot nobremzēt.

109100. viesis 19.decembris 2003 10:40
0 0 Atbildēt

ucul - Tu te tādas sarežģītas lietas stāsti:D tas tak grūti braukt un spoguļos skatītes. novērš uzmanību no ceļa :D

109101. viesis 19.decembris 2003 10:42
0 0 Atbildēt

:-)

109108. viesis 19.decembris 2003 11:28
0 0 Atbildēt

Jā, spoguļos skatīties ir briesmīgi nogurdinoši. Tikai, diez kā man tas izdodas vismaz reizi pusminūtē uz šosejas plus pirms katra manevra. Laikam, esmu ar labāku iedzimtību, kā tie invalīdi, kam acis kustas reizi 10 minūtēs, kā te viens stāstīja.

Apdzīt kolonnu gan ir muļķības. To nemaz nedrīkst darīt, nerunājot par to, ka tas ir bīstami. CSN atļauj apdzīt vienu automobili vienlaicīgi un gadījumos, kad ir kāds smagais un aiz viņa kaudze prātīgo, es viņus apdzenu pa vienam vai diviem, atkarībā no ceļa pārredzamības, un tad uz brīdi iespiežos pa vidu. Ja kāds neievēro distanci, tā strauji kļūst no manas problēmas par viņējo un viss atkal ir ok :-)

109122. viesis 19.decembris 2003 12:43
0 0 Atbildēt

dirseju bars vajag tas zimes ar flexi vai oneimatiskam kusachkam nokozt

109132. viesis 19.decembris 2003 14:02
0 0 Atbildēt

Bla bla blā, tagad es skaots ka te jau tēma pat nomainījusies, bet kāpeēc kollona jāapdzen pa vienam?Ja es braucu ar sporta mašīnu un varu apdzīt viņus visus nafig man tur čakarēties un apdzīt pa vienam?

Protams arī šeit viss atkarīgs no šofera nerviem, mašīnas. utt.

Mosh mēs varam vienu vakaru satikties pie Baltezera kapiem tur tagad smuka stāvvieta uztaisīta, un savilkt tām zīmēm virsū tos maisus?Sak laba mērķa vārdā, lai pa ziemu lietus ūdeņi nekaitē zīmei!

109133. viesis 19.decembris 2003 14:07
0 0 Atbildēt

Kalve turpina patīkami pārsteigt.

109135. viesis 19.decembris 2003 14:21
0 0 Atbildēt

KALVEs iecere pārvilkt ceļa zīmes ar maisiem ir nelietīga !

109136. viesis 19.decembris 2003 14:24
0 0 Atbildēt

To Cartman_626 19.12.2003 11:28

tas ta tavai zinashanai.

"apdzīšana — braukšana garām vienam vai vairākiem transportlīdzekļiem, iebraucot pretējā braukšanas joslā (brauktuves pusē) un atgriežoties iepriekšējā braukšanas joslā (brauktuves pusē);"

/Robchiks/

109137. viesis 19.decembris 2003 14:29
0 0 Atbildēt

X. Apdzīšana, samainīšanās

ar pretim braucošu transportlīdzekli un apsteigšana

77. Pirms apdzīšanas sākuma vadītājam jāpārliecinās par to, vai:

77.1. neviens aiz viņa braucošo transportlīdzekļu vadītājs, kuram viņš varētu traucēt, nav sācis apdzīšanu;

77.2. pa to pašu joslu priekšā braucošā transportlīdzekļa vadītājs nerāda kreisā pagrieziena signālu;

77.3. apdzīšanas laikā netiks traucēti pretim braucošie transportlīdzekļi;

77.4. pēc apdzīšanas viņš varēs atgriezties iepriekšējā braukšanas joslā, netraucējot apdzenamo transportlīdzekli.

78. Apdzenamā transportlīdzekļa vadītājam aizliegts traucēt apdzīšanu (palielināt braukšanas ātrumu u.tml.).

79. Aizliegts apdzīt šādās vietās:

79.1. regulējamos krustojumos;

79.2. neregulējamos krustojumos, izņemot gadījumus, kad apdzen uz galvenā ceļa attiecībā pret šķērsojamo ceļu;

79.3. uz dzelzceļa pārbrauktuvēm un tuvāk par 100 m pirms tām;

79.4. augšupceļu beigās, bīstamos pagriezienos un citos ceļa posmos, kur redzamību ierobežo apturēti transportlīdzekļi, ēkas, apstādījumi u.tml.;

79.5. uz gājēju pārejām un tuneļos.

80. Ja ārpus apdzīvotām vietām ceļa platums vai brauktuves stāvoklis, ņemot vērā pretim braucošo transportlīdzekļu satiksmes intensitāti, neļauj apdzīt lēni braucošu, lielgabarīta vai ar noteiktu ierobežotu ātrumu braucošu transportlīdzekli, tā vadītājam, netraucējot citus ceļu satiksmes dalībniekus, jābrauc iespējami tuvāk ceļa (nomales) labajai malai un, ja nepieciešams, jāaptur transportlīdzeklis un jāpalaiž garām transportlīdzekļi, kas aiz tā izveidojuši sastrēgumu.

81. Ja samainīšanās ar pretim braucošo transportlīdzekli ir apgrūtināta, vadītājam, kura pusē atrodas šķērslis (kavēklis), jādod ceļš pretim braucošajam transportlīdzeklim. Ja stāvos lejupceļos, kas apzīmēti ar attiecīgām ceļa zīmēm, ir šķēršļi, ceļu dod lejup braucošā transportlīdzekļa vadītājs.

82. Lai pievērstu apdzenamā transportlīdzekļa vadītāja uzmanību, atļauts signalizēt ar lukturu gaismu pārslēgšanu saskaņā ar šo noteikumu 134.punktā noteiktajām prasībām.

83. Ārpus apdzīvotām vietām uz ceļiem ar divām vai vairākām braukšanas joslām vienā virzienā aizliegts apsteigt tajā pašā joslā priekšā braucošo transportlīdzekli pa labo pusi, izņemot gadījumu, kad tas rāda kreisā pagrieziena signālu un ir uzsācis manevru.

/CSN/

109138. viesis 19.decembris 2003 14:34
0 0 Atbildēt

kur ir teikts, ka nedrīkst apdzīt vairākas automašīnas? Cartman ?

109139. viesis 19.decembris 2003 14:39
0 0 Atbildēt

Nonākam pie vecā labā secinājuma - 90km/h sen jau ir daudz par lēnu mūsdienu satiksmei!

109140. viesis 19.decembris 2003 14:44
0 0 Atbildēt

Es gan viesa plkst. 14:39 izteiktajam secinājumam nepievienojos.

109142. viesis 19.decembris 2003 15:29
0 0 Atbildēt

Ganjauka ir kautkaadi standarti... tik un tik ilgu laiku pa jaunuzlietu segumu jaabrauc uz 50km/h.

109143. viesis 19.decembris 2003 15:29
0 0 Atbildēt

Neko jau sev diskusija izvērtusies.... Vai tad uz Z-svētkiem nevar sabojāto ikrītu aizmirst un pateikt paldies C-daļai par nenovāktajām zīmēm ?....:) Esiet iecietīgi.

109147. viesis 19.decembris 2003 17:34
0 0 Atbildēt

Piekrītu ,ka 50km ir absurds,bet ar 100km arī nav prāta nesties,tur taču ir arī privāto māju sektors,mazums bērni srkraida,ko tad?

109151. viesis 19.decembris 2003 19:23
0 0 Atbildēt

Es tos 50 km/h ievēroju tikai Baltezerā..., man arī nav skaidr kādēļ citur būtu jābrauc tik lēni!!!

Bet nu kad ani vienreiz paņems aiz d!rsas...!!!

109154. viesis 19.decembris 2003 22:30
0 0 Atbildēt

straadaa tur vechi pa dienu- liek brugji utt. traktoriitis izlien ik pa laikam no kaadas izbrauktuves. nez vai juus gribeetu straadaat un paarvietoties pa shoseju, ja tur buutu ziime 90 kuru taapat nevien neieveerotu un vaaleetu uz 120. tagad vismaz 50 +30 taapat sanaak mazaak.

109156. viesis 19.decembris 2003 23:16
0 0 Atbildēt

pilniiga purga tai muusu karalistee,diemzeel!!!diemzeel visiem truukst skaidrinieka...

109188. viesis 20.decembris 2003 18:43
0 0 Atbildēt

Blaaaaaaaaaaa

Pilnīgi atsaldēti cilvēki pārvietojas pa mūsu ceļiem un galvenais ka AKLI!

No Ādažiem līdz Baltezera, atļautais ātrums ir 90km/h nevis 50 šodien biju aizlidojis uz Saldu, tur vispār bardaks pilsētā viens milzīgs korķis un debīli krustojumi.Bet tas ne pa tēmu.

Vārdu sakot no rīta viss bija okey aizlidoju no Ādažiem uz Rīgu no problem mentu nebijua manējais arī 120km/h vilka līdz Rīgai.

Braucu atpakaļ kaut kādi idioti jau pa Baltezeru velk ar 45km/h un aiz zīmes Baltezers beidzas turpina, un sukas nevācas nost labajā malā, es sāku mest ar uzguņiem un ši novācās malā!!!

Atvilku atkal savu ātrumu 120km/h un viens samīzies un akls vadītājs tā sapriecājās ka viens velk ka metās man pakaļ viņa prieki gan nebija ilgi jo es jau tikai līdz Ādažiem.

Bet cilvēki jūs taču pat neredzat ka zīmes ir novāktas!!!!

man radās doma ka varam uz zīmēn nevilkt miskasetes maisus, bet esjot garām tām netīšām uzgrūsties un sagriezt lai saktās tās zīmes uz neceļa pusi!!!!

109204. viesis 21.decembris 2003 13:35
0 0 Atbildēt

A vai par ceļa zīmju ķaunprātīgu maitāšanu kriminālatbildība neiestājas?:)

Vakar braucu uz Saukrastiem, nebija vairs tur to zīmju, vien starp Baltezeru un dzelzsceļa pārbrauktuvi, bet tur jau vēl remontdarbi nav pabeigti...Man jau arī patīk lidināties, bet drošās vietās, ne uz kaut kādiem bedrainiem lauku ceļiem... Vobšem, lidotāji, lidojiet, dzīvojiet ātri, mirstiet jauni, bet līķi gan laikam skaisti nebūs....

109206. viesis 21.decembris 2003 15:05
0 0 Atbildēt

Šoseja A1 tak ir ideāla priekš lidotājiem!

Tuvojas Z-svētki es iesaku visiem nolikt mašīnas un pārvietoties ar sabiedrisko transportu, drošības apsvērumu dēļ, lai šie jums nebūtu pēdējie svētki!

IZGLĀB DRAUGU, NEĻAUJ BRAUKT DZĒRUMĀ!!!

109262. viesis 22.decembris 2003 10:17
0 0 Atbildēt

Pilnīgi piekrītu!

109267. viesis 22.decembris 2003 10:25
0 0 Atbildēt

Piekrītu, ka varbūt kaut kas vēl tur darāms, nav pilnīgi droši utt. bet kāpēc tad nevarētu pagaidām vismaz 70 būt? 50 tas tiešām ir drusku stulbi, tas nozīmē, ka "a priori" jau skaidrs, ka puse pārkāps. Es personīgi cenšos ievērot visas zimes, bet šeit sanāk, ka es "velkos" un traucēju citiem braukt.

109300. viesis 22.decembris 2003 11:42
0 0 Atbildēt

Značit tā:

1) kurš teica, ka darbi ir beigušies un ceļš nodots ekspluatācijā?

2) kurš atbildēs par to, ka cien. lasīt. KALVE iebrauks grāvī vai nositīsies pret ceļa apmalē braucošu vai stāvošu ceļa rulli? Nu protams vēl pacentisies iesūdzēt tiesā ceļa remontētājus par nepareizām zīmēm u.c. KAS ŠOBRĪD IR LIKUMĪGIE BŪVLAUKUMA PĀRVLADNIEKI UZ DARBU LAIKU (līdz 2004, gada jūlijam)

3) Ir jau bijis precedents - kas smagais uzjāja autobusam, pirmā lieta uz ko skatījās (un acīmredzot cerēja smagā vadītājs) bija ceļa zīmes - vai avārijas brīdī tās atradās vietā vai nē.

4) sakiet paldies, ka vispār ļauj tur braukt. A to varētu piļīt uz Ādažiem caur Careni vai Raganu!

109907. viesis 3.janvāris 2004 1:58
0 0 Atbildēt

IIsteniibaa - peerkam radardetaktoru un taadas debiilas vietas ignoreejam :)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti