Detroita: «Mercedes GST» ražos sērijveidā 10

 
8.janvāris 2004 9:58

Pašlaik notiekošajā Detroitas motoršovā Mercedes oficiāli rāda visjaunāko no saimes – GST, kurš, kā izrādās, drīzumā varētu nonākt pie dīleriem. Jaunajam „Grand Sports Tourer” eksperti jau tagad prognozē panākumus.

gst1.jpg

Starp citu, vārdu salikums „Grand Sports Tourer” par pašu automobili pastāsta ļoti daudz. Pēc Mecedes teiktā, trīs maģiskie vārdiņi ir pozitīvu ideju pilni: „”Grand” simbolizē ietilpību, komfortu un daudzfunkcionalitāti. „Sports” simbolizē dinamiku, spēku un jaudu. „Tourer” apzīmē piemērotu un komfortablu auto ceļošanai.”

gst2.jpg

Jāsaka, ka Mercedes pacenties – kopumā ir sanācis ļoti iespaidīgs braucamrīks. Apbrīnas vērta ir salona ietilpība – 5130 milimetru garajā virsbūvē puse vietas atvēlēta salonam un pasažieriem. Tas ir krietni vien vairāk, nekā citos augstākās klases limuzīnos.

Vietai starp priekšējām un otrās rindas sēdvietām vien atvēlēti 92 centimetri. Vietai starp otro un trešo sēdekļu rindu – 82,5 centimetri. Arī gari cilvēki šajā automobilī jutīsies komfortabli.

gst3.jpg

Lai ceļojot nekļūtu garlaicīgi, Mercedes automobilim piešķīris acīm tīkamu mērinstrumentu paneli – apaļas alumīnija ciparnīcas, kuras apskauj tāda paša izskata ietvari. Tam visam klāt viduskonsole ar platām alumīnija līstēm un glāžu turētājiem. Aizmugurējiem pasažieriem Mercedes piedāvā atsevišķi apkalpojamus DVD.

gst6.jpg

Par īstenu panākumu varētu nosaukt automobiļa sirdi. V8 hibrīd- dīzeļdzinējs kopumā spēj attīstīt 318 Zs lielu jaudu un 860 Nm lielu griezes momentu. 250 Zs nodrošina pats dīzeļdzinējs un 68 Zs elektromotors. Kopā pietiek, lai 100 km/h lielu ātrumu auto sasniegtu tikai 6,6 sekundēs. Maksimālais ātrums tiek ierobežots pie 250 km/h. Vēl jāmin degvielas ekonomija – šāds hibrīd- dīzeļdzinējs patērē aptuveni par 20 procentiem mazāk degvielas nekā līdzīgs dīzeļdzinējs. Hibrīddzinējiem pieder nākotne – neapstrīdams fakts.

gst4.jpg

Kā tad īsti strādā Mercedes GST hibrīddzinējs? Tas notiek sekojoši: Lēni braucot, noliekot auto stāvvietā, kamēr dzinējam nav vajadzīga liela jauda, riteņus piedzen elektromotors. Strauji uzsākot braukt, braucot ar lielāku ātrumu vai arī tad, kad izlādējies elektromotora akumulators, riteņu piedziņu pārņem dīzeļdzinējs. Kad automobiļa vadītājs bremzē, elektromotors strādā kā ģenerators un uzlādē akumulatoru.

gst5.jpg

2005. gada sākumā GST būs pieejams sērijveidā. Varbūt pie dīleriem nopērkamais auto nebūs gluži šāds, taču interesants braucamais tas noteikti būs. Gaidīsim...

Shearer, speciāli iauto

 
Visi komentāri
 
110283. viesis 8.janvāris 2004 10:03
0 0 Atbildēt

aizmugureejaa dalja augshpusee toch, toch, kaa jaunajai meganei :D

110284. viesis 8.janvāris 2004 10:04
0 0 Atbildēt

ehh- toch labs - smuks peec vella

110287. viesis 8.janvāris 2004 10:13
0 0 Atbildēt

Pofigs par dizainu, bet tas hibrīdmotors gan aicina uz zināmu izpēti, jo no raksta viss skaidrs nepalika.

110292. viesis 8.janvāris 2004 10:37
0 0 Atbildēt

Un maksaas taads autinjsh domaajams kaadus 45-55kLs :(

110301. viesis 8.janvāris 2004 11:46
0 0 Atbildēt

Izskatas jau nu baigi ne pec mersedesa :)

bet nu ko lai saka - driz visi eiropas autinji bus vienadi tikai shiltite uz redeles mainisies :)

110335. viesis 8.janvāris 2004 14:40
0 0 Atbildēt

Shearer uzcep luudzu arii rakstinju par jauno Mustang kas Detroitaa ir.

110417. viesis 8.janvāris 2004 17:03
0 0 Atbildēt

gribu, gribu, gribu!!!

A naudas ta nav...

110488. viesis 9.janvāris 2004 9:21
0 0 Atbildēt

Vienīgi žēl, ka panelī vairs nemana MB klasiskās apaļās formas un izkārtojumu, iepriekš tomēr ja biji braucis ar vienu mersedesu, tad bez skatīšanās viegli orientējies otra pogās, bet šis laikam vairs nav tas gadījums...

110507. viesis 9.janvāris 2004 10:47
0 0 Atbildēt

Deretu tada Mersi uz pakaleja sedekla nonemties ka lopam!

111136. viesis 14.janvāris 2004 11:28
0 0 Atbildēt

Nedaudz Voyageru no Cryslera atgadina!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 3

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 
 

Viens no iemesliem - pieprasījuma kritums: "Tesla" Vācijas rūpnīcā likvidēs 400 darbavietas 5

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" tā vienīgajā Eiropas ražotnē Vācijā likvidēs 400 darbavietas, teikts otrdien publiskotajā kompānijas paziņojumā. Lasīt vairāk

 

Mediķu secinājums bargs: Elektroskrejriteņi ir neveiksmīgi (+ VIDEO) 25

Elektroskrejriteņu mazie ritenīši, augstais smaguma centrs un pietiekoši lielais ātrums veicina to, ka pat dūres lieluma, pāris centimetrus dziļa bedrīte var izraisīt smagu kritienu. Tā intervijā “Rīta Panorāmā” sacīja Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīcas galvenais ārsts Uģis Zariņš. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti