Iesaka paaugstināt OCTA cenas vīriešiem 41

 
10.janvāris 2004 0:04

Igaunijas Transportlīdzekļu īpašnieku civiltiesiskās atbildības obligātās apdrošināšanas valsts fonds ieteicis apdrošināšanas kompānijām paaugstināt obligātās civiltiesiskās atbildības apdrošināšanas cenas vīriešiem, piektdien ziņo Igaunijas laikraksts "Eesti Paevaleht".

Avīze raksta, ka fonds piedāvā paaugstināt tarifus obligātajai civiltiesiskās atbildības apdrošināšanai vīriešiem vecumā no 20 līdz 29 gadiem par 38 procentiem, bet sievietēm šajā vecumā tarifus atstāt tādus kā patlaban. Fonds savas rekomendācijas pamato ar statistiku, kas liecina, ka tieši vīrieši vecumā līdz 30 gadiem visbiežāk izraisa autoavārijas. Paaugstinātos tarifus tiek piedāvāts ieviest arī cilvēkiem, kuri ir vecāki par 60 gadiem. Igaunijas likumi paredz, ka valdībai nav tiesību diktēt tarifus privātuzņēmumiem, tāpēc Transportlīdzekļu īpašnieku civiltiesiskās atbildības obligātās apdrošināšanas valsts fonds tarifus var tikai ieteikt. TALLINA, JAN 09, BNS
 
Visi komentāri
 
110639. viesis 10.janvāris 2004 0:14
0 0 Atbildēt

Vienkarshi pisec!!!! Vinjiem ta statistika no dirsas iznjemta??? Nekas, parrakstishu mashinu uz omi un maukshu tapat:-)

110640. viesis 10.janvāris 2004 0:17
0 0 Atbildēt

nu, bet logiski! visvairaak avaarijas izraisa vecumaa liidz 30 gadiem, jo tajaa vecumaa ir stipri vairaak aktiivu autobrauceeju nekaa ap 50.

110641. viesis 10.janvāris 2004 0:27
0 0 Atbildēt

Un tad visaam omeem buus pa paaris autinjiem. :)))

110642. viesis 10.janvāris 2004 0:46
0 0 Atbildēt

Tas i kaukads igaunju fenomens.. Riigaa meichas rullee un dauza vaagjus trakak kaa pusaudzi.

110643. viesis 10.janvāris 2004 0:50
0 0 Atbildēt

nu moins,ceru,ka ES par $adu feminismu vinus izdr****

mo$ Lv ar varetu lidzigu stulbumu noorganizet? :-D

vispar,ja kadam pacel praisu,tad kadam vaig ari nolaist,savadak apdr. kompanijas tikai iedzivosies papildus pelnaa.

110647. viesis 10.janvāris 2004 2:01
0 0 Atbildēt

OPANJKIIIIIIIIIII!!!!! Tad jau pie mums ar tuuliit buus, jo "Kaiminjvalstu veiksmiigaa pieredze liecina, ka ....blah blah blah...." A kaapeec negrib ieviest paaugstinaataas likmes paarkaapeejiem un regulaariem avareetaajiem, un atstaat mieraa tos, kam veel nav bijis neviena krasha? Taapeec, ka tur mazliet jaapastraadaa, un kaadam darbiniekas jaapieceljas tizlajaas kaajinjaas, un jaaatrisina probleema - kaa tad tur ar to datoru straadaaja, tobish, kaa atsleegt Solitaire.......

110649. viesis 10.janvāris 2004 2:16
0 0 Atbildēt

Pilnigi noteikti OCTA cenu reizes 3 var pacelt BMW un Daewo ipashniekiem !

110650. viesis 10.janvāris 2004 2:27
0 0 Atbildēt

diezgan loģiski... tie, kas vairāk brauc arī skaitliski vairāk izraisa avārijas... parēķinātu % skats būtu savādāks..

110651. viesis 10.janvāris 2004 2:55
0 0 Atbildēt

user vinjiem taa nav izdeviigi :)

110653. viesis 10.janvāris 2004 4:57
0 0 Atbildēt

Nu re, Latvija nav vienīgā muļķu zeme! Neviltots priex. Man ar ir viena ome. Aiziet tankisti!

110654. viesis 10.janvāris 2004 7:41
0 0 Atbildēt

Veči nemāk braukt :))) :))) Būtu kas tāds par sievietēm izlemts un uzreiz teiktu, ka prātīgākais lēmums, kas pieņemts. Bez tam Latvijas statistika par avāriju izraisītājiem ir stipri līdzīga igauņu

110656. viesis 10.janvāris 2004 8:03
0 0 Atbildēt

Uz Strazdbūru, cilvēktiesību pārkāpums.

110658. viesis 10.janvāris 2004 8:27
0 0 Atbildēt

un tagad tiem, kas neizraisa nekaadus negadiijumus, arii naakas ciest... muljkjiigi.

labaak likt maksaat ritiigus sodus tikai tad, kad jau ir izraisiits satiksmes negadiijums.

un tu, viesi, kas rakstiija par tiem BMW un Daewoo iipashniekiem - nu izkaap beidzot no pamperiem. Domaa, ka shie brauceeji ir tie lielaakie avaariju izraisiitaaji?

110659. viesis 10.janvāris 2004 8:47
0 0 Atbildēt

Ja statistiku skatamies tik virspusīgi kā kaimiņi, tad OCTA jāpalielina tieši WV (tā pat kā iepriekš neņemam vērā vadītāju skaitu arī auto skaitu neņem vērā) un tad jau gan būs labais vīrietis līdz 30 un VW būtu finansiāli neizdevīgi :o)))

110660. viesis 10.janvāris 2004 8:49
0 0 Atbildēt

Ir gan pārkāpums. Patiesībā ES nesen bija sagatavojusi šādu pētījumu pa valstīm. Principā atšķirības vērojamas uz pretējo pusi, bet tiek lemts par kopējas antidiskriminācijas politikas ieviešanu...

A kāds brīnums par pētījumu. Tas atbilst 'vidējā atsaldētā' aprakstam. Un arī man... ;-) M?/

110661. viesis 10.janvāris 2004 8:50
0 0 Atbildēt

Vispār šāda prakse, cik zinu ir arī Lielbritānijās, cik atceros, tur vecuma limits bija līdz 25 gadi un vēl dārgāka apdrošināšana ir arī jaudīgo mašīnu īpašniekiem, bet īsti neatceros, sen kaut kur lasīju.

Loģiskāk jau būtu samaksu diferencēt pēc negadījumu skaita, jo tas ir objektīvs rādītājs.

110662. viesis 10.janvāris 2004 9:01
0 0 Atbildēt

Apdrošinātāji KASKO jau 3 gadus Latvijā paaugstina prēmijas līdz 28 gadus veciem jamajiem.

110663. viesis 10.janvāris 2004 9:03
0 0 Atbildēt

drusku diskriminaacijas devas :)

110664. viesis 10.janvāris 2004 9:05
0 0 Atbildēt

Strazdbūris nepaliidzees, jams paliidz tikai situaacijaa, kad cilveektiesiibas ierobezho valsts. shajaa gadiijumaa tas ir bizness. tikpat labi vari suudzeeties ka nevar nopirkt viirieshu kruushturus ar caurspiidiigajaam lenciiteem :)))

110666. viesis 10.janvāris 2004 9:37
0 0 Atbildēt

!! tā ir diskriminācija! Ierosinu pacel tarifus blondīnēm līdz 28 gadiem

110669. viesis 10.janvāris 2004 10:12
0 0 Atbildēt

Aha! A gejiem, ko?

110670. viesis 10.janvāris 2004 10:24
0 0 Atbildēt

Tā būtu diskriminācija.

Starp citu, vai kāds no tiem, kas uzskata, ka sievietes izraisa vairāk akvāriju, var savus izteikumus argumentēt ar faktiem, statistiku?

110671. viesis 10.janvāris 2004 10:27
0 0 Atbildēt

Diskriminaacija *******:|

110672. viesis 10.janvāris 2004 10:33
0 0 Atbildēt

Nu nevar jau bez oficiāliem cipariem. Taču arguments, ka sieviešu-autovadītāju ir gandrīz tikpat daudz cik vīriešu, bet CSN vairāk izraisa vīrieši, arī nav objektīvs. Objektīvs ir tas, ka uz ielām pie stūres vairāk ir redzami vīrieši.

Nekļūdās jau tas, kas neko nedara - ja, piemēram, es dabūnu tiesības un 10 gadus marinēju tās pa maku, tad, protams, nekādas avārijas neizraisu.

Vīrieši varbūt brauc agresīvāk un nevajadzīgi riskē, tāpat runā, ka sievietes var vienlaicīgi uztvert vairāk apkārtējās vides detaļu kā vīrietis. Tādēļ vīrieši biežāk izraisa avārijas dēļ sava krāniņa garuma. Taču biežāk sievietēm trūkst tieši prasmes rīkoties noteiktā situācijā, traucē arī tieši vīriešiem pretēja īpatnība - izsvērt visus faktus un pieņemt labāko lēmumu, kas ir daudz par lēnu.

Varētu jau te veselu palagu pierakstīt, bet bez sausiem skaitļiem te neko nepierādīsi.

Taču kā vecis es saku - sievietas brauc lēnāk un piesardzīgāk, bieži vien arī egoistiskāk (tipa, pēc CSN man ir taisnība, tādēļ man nav ko uztraukties), tātad - sliktāk :).

110675. viesis 10.janvāris 2004 10:52
0 0 Atbildēt

Njā, nu gan statistika. Kā saka ir meli, lieli meli un tad nāk statistika. Vienkārši vīrieši šādā vecumā visvairāk brauc ar automašīnām. Pieredzējis šoferis jau pēc priekšā braucošā vadītāja nekonskeventās uzvedības 90% nekļūdīgi var pateikt, ka pie stūras ir sieviete.

Bet no tiesiskā viedokļa tā ir kādas iedzīvotāju grupas diskriminācija pēc dzimuma pazīmes. Protams, ka apdrošināšanas kompānijas savas prēmijas var noteikt pašas un katra brīva izvēle- apdrošināties vai nē, bet šādas diskriminējošas normas nevar būt vispārobligātas ar likuma spēku.

110676. viesis 10.janvāris 2004 10:57
0 0 Atbildēt

šodien 6dienas..

110677. viesis 10.janvāris 2004 11:12
0 0 Atbildēt

viesis - 'Protams, ka apdrošināšanas kompānijas savas prēmijas var noteikt pašas un katra brīva izvēle- apdrošināties vai nē'

tur jau taa lieta, ka nav briiva izveele. tev ir jaapdroshinaas, jo to prasa likums

110679. viesis 10.janvāris 2004 11:19
0 0 Atbildēt

Graberis 10.01.2004 10:33 > tipa, pēc CSN man ir taisnība, tādēļ man nav ko uztraukties), tātad - sliktāk. es arii (v, 24) braucu peec principa - ja braucu peec csn, taatad man ******* par paareejiem. ljoti pareiza attieksme. un tie kas brauc ne peec csn (lien, apdzen utt) par tiem man *******. bet taa kaa visbiezaak tomeer nebraucu peec csn, turu acis un ausis valjaa lai peec tam nav jaatur aanuss valjaa....

110680. viesis 10.janvāris 2004 11:23
0 0 Atbildēt

Ir personiski noveerots ka vairumaa gadijumu ''agresiju'' izraisa kaada sieviete , velkoties pa kreiso joslu vai citaadi ''stingri'' ieveerojot CSN un ja veel saak liit vai snigt nu tad vispaar pesec - luuk arii visa statistikas sakne . A runaajot par iipasniekiem reeka naak , man personigi 2 no 3 masinam ir uz sieviesu vardiem registretas , atliek gaidiit ''skidku damskuju '' .

TDI

110682. viesis 10.janvāris 2004 11:36
0 0 Atbildēt

Hmm, bet kur ir problema? Kamer pastaves debila sistema, ka apdrosinata tiek masina, nevis vaditajs (varbut ari tiesibas vajadzetu izsniegt masinai...) nav problema pieregistret auto tam, kam visletkais tarifs - omei, draudzenei, vai ari kaiminu janitim, kam vispar gadi 14 un personigais soferis.

110686. viesis 10.janvāris 2004 12:47
0 0 Atbildēt

Piekriitu Seene , tishi taa . Haa man veel piedevaam ir ''lauku registraacija'' - Juurmala , uahhhhh hahaaaa .Kad Jurmalaaa beigsies ''lauki'' , registreshu peec savaas meza maajaas adreses Dobeles raj.utt liidz bezgaliibai , kaa teica ''vanja'' '' vseh ne perebjosh'' un '' na hitruju zjopu jestj chlen s rezboj ''.

TDI

110687. viesis 10.janvāris 2004 12:57
0 0 Atbildēt

sisteema saknee ir stulba -kg un lauki .nevis stazs zs - kaa piem. Vaacijaa .

TDI

110689. viesis 10.janvāris 2004 13:07
0 0 Atbildēt

citaac:"Igaunijas likumi paredz, ka valdībai nav tiesību diktēt tarifus privātuzņēmumiem, tāpēc Transportlīdzekļu īpašnieku civiltiesiskās atbildības obligātās apdrošināšanas valsts fonds tarifus var tikai ieteikt. "

Respektiivi, nu kura firma tad izdariis tadu muljkjiibu un paaugstinaas tarifus, tas tak buutu solis pretiim bankrotam....pietiktu tikai vienai firmai nepaugstinaat tarigu, kaa taa kljuutu par tirgus liiders ar visu sakaino ESTi statistiku:)

Jautaajums izsmelts!

110693. viesis 10.janvāris 2004 14:03
0 0 Atbildēt

absolūti piekrītu Graberim un Seenei :)

110702. viesis 10.janvāris 2004 16:23
0 0 Atbildēt

Un kā būs pasīviem homoseksuālistiem, transvestītiem un citiem " - iem"? Kā tur bija ar ierobežojumiem pēc ādas, dzimuma, reliģijas u.t.t?

Karstie ikauņu puikas :D nejēdz stūrēt līdz 30 gadiem...

110724. viesis 11.janvāris 2004 2:19
0 0 Atbildēt

igaunji nekad nav baigi izceelushies ar lielu gudriibu :D

110736. viesis 11.janvāris 2004 18:16
0 0 Atbildēt

Man gan šķiet, ka sadursmes visbiežāk izraisa apdrošinātie autiņi.

110737. viesis 11.janvāris 2004 18:33
0 0 Atbildēt

Nevaru nepiekrist.

110788. viesis 12.janvāris 2004 9:34
0 0 Atbildēt

Par sievietem ir taisniba... vinjas izraisa ljoti maz avariju... bet ari nobrauc maz KM. Kaut kur biju lasijis, ka videjaa sieviete km skaitaa gadaa nobrauc pat lidz 3x mazak nekaa videjais virietis. Pie tam viriesi kam ir tiesibas lielaka dalja braucot ar autinju regulari, turpreti daudzas sievietes (neatceros precizi cik %, bet bija aptuveni 30) nebrauc vispar. Vot tev statistika.....

Un veel, braucot uz 60 km/h pa jurmaleni izraisit avariju laikam nav iepejams, bet sachakaret smadzenes parejiem satiksmes dalibniekiem ljoti viegli :) (kaut gan nervozajiem tomer vajadzetu aiziet pie psihologa) :)

110813. viesis 12.janvāris 2004 11:20
0 0 Atbildēt

Nu nez shaubos vai pie mums ko taadu ieviesiis, jo mums jau savaa zinjaa ir pat labaaka, nekaa shii eesti ideja. Tipo ja mashiina ir krashojusi, tad preemiju var palielinaat (pat par 100%) un ja nav krashojusi un visu laiku ir bijusi apdroshinaata, tad ir iespeejams sanjemt atlaidi liidz pat 50% (plus veel taam defaultajaam 30-40% atlaideem).

110831. viesis 12.janvāris 2004 12:59
0 0 Atbildēt

Vajag vēl izanalizēt statistiku, cik avārijas izraisa ar lieliem "gailīšiem", cik ar mazākiem un tad ejot pēc OCTA, vajadzēs atrādīt...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti