Vācija gatavojas privatizēt autostrādes 11

14.janvāris 2004 9:41

Vācijas ekonomikas ministrs Vofgangs Klements (Wolfgang Clement) ir izteicis domu, ka tuvākajā laika posmā tiek plānots nodot privatizācijai autostrādes. Viņš norādīja, ka vairākās ES valstīs šāda veida politika nav nekas jauns.

Iegūtos līdzekļus tiek plānots novirzīt izglītībai un zinātnei, lai palielinātu valsts izdevumus šajā jomā no pašreizējiem 2,5% uz 3% 2010. gadā. Privatizējot autostrādes, tiks ieviesta maksa par ceļiem.

www.eiropa.lv

 
Visi komentāri
 
111121. viesis 14.janvāris 2004 10:02
0 0 Atbildēt

Latvieshi varetu samesties un iepirkt dragreis vajadzibam dazhus gabalinjus.

111124. viesis 14.janvāris 2004 10:11
0 0 Atbildēt

Man gan liekas stulbi ka par visu brauceju maksatajiem nodokljiem tiek buveti celji un lai par tiem parvietotos atkal jamaksa. Nebus nekads brinums, ka ari latvju 100 gudrakas galvinjas izdomas sekot shim piemeram.

111133. viesis 14.janvāris 2004 10:57
0 0 Atbildēt

Nu domaaju ka runa ir par autobaanjiem un neshaubos, ka joprojaam buus pieejami "parastie" celji, kuri gan ljoti ticams nebuus tik kvalitatiivi (daudz joslu un bez vai nelieliem aatruma ierobezhojuma) kaa valsts celji.

111135. viesis 14.janvāris 2004 11:25
0 0 Atbildēt

Piekrītu Hagy, šāds precedents mūsējiem būtu kā medusmaize, kur atkal pasildīt rociņas.

Saprotu arī Vācu ekonomistus, ieilgusī krīze liek apdomāt visādus veidus naudiņas iegūšanai, bet vai pusprocents pieauguma vienā izdevumu postenī, ļaus šo pieņemt... tur jau nav mūszemīte, kurā var nerēķināties ar vēlētāju domām. Mazajiem ciematiem gan no šādas politikas tikai tīrs ieguvums, vairāk caurbraucēju, kas iepriekš aizskrēja garām pat nepamanot miesta smuko strūklaku un paskartiņu bodīti.

111144. viesis 14.janvāris 2004 12:24
0 0 Atbildēt

Tieshi taa, runa ir par autobanjiem un probleema ir taa, ka Vaacija atrodas burtiski visu Transeiropas marshrutu krustpunktaa, teritoriju pa baanjem shkjeerso miljoniem auto, kuri brauc tikai cauri Vaacijai, bet nodokljus tur nemaksaa. Blakusvalstiis sen ir maksas prakse ar samaksas postenjiem vai speciaalaam uzliimem. "Postenju" celjus, vismaz Francijaa, apsaimnieko privaatfirma, un jaasaka, ka franchu maksas baanji ir kudii krutaaki par vaacu baanjiem. Protams, visaas shais valstiis ir iespeejas paarvietoties pa normaaliem divjoslu celjiem praktiski paraleeli baanjiem, nokluut baanjiem otraa pusee neizbraucot uz tiem utt.. Shos celjus ta aarii buuve un uztur par shiem pashiem nodokljiem ...Principaa Vaacijas zaudeejumi deelj tiem bezmaksas tranziitiem bij suuraakie miljardi gadaa :-(

Kolenvals

111145. viesis 14.janvāris 2004 12:26
0 0 Atbildēt

Es gribeetu nopirkt 3. joslu un Jūmalenes, un nelaist savā īpašumā nevienu, arī mentus. Valstij tas toch būtu izdevīgi.

111200. viesis 14.janvāris 2004 16:07
0 0 Atbildēt

Jā Vācija beidzot sāk mācīties no Latvijas prihvatizēt , droši vien krievu mafija nopirks un % atskaitīs atbildīgām personām.

111209. viesis 14.janvāris 2004 17:10
0 0 Atbildēt

šausmas

111240. viesis 14.janvāris 2004 21:54
0 0 Atbildēt

Nezinu... Itkā jau mazliet skumji, ka par ātru braukšanu būs jāmaxā... No otras puses - personīgā pieredze uz Francijas un Spānijas maxas ceļiem rāda, ka tie, lai gan skaitās ar ierobežotu ātrumu, patiesībā ir tikpat neierobežoti, cik Vācijā, un menti tur ganās tikai uz valsts bezmaxas ceļiem.

Bet fričos pa kādam mentam gadās, plus vēl visādas gudrās pariktes tevis bildēšanai/filmēšanai/ātruma mērīšanai, utt. Nesen Austrijā samaxāju 70 EUR sodu, lai gan nu nemaz tik ātri i nebraucu... :-) Nelabie bija sēdējuši man astē ~15min ar pilnīgi neuzkrītošu, nemarķētu Vectru, un filmējuši, kā es eju uz 17 pie 13... :-/ Labi vēl, ka tikai 17, jo bija baigais trafix un man autiņš pilns, citādi teica - ja būtu +50 virs limita, būtu jāšķiras no papīriem... :-/

A Francijā, Spānijā uz maxas ceļa uzbrauc un vālē, cik iet.

Tākā - ja tas tā izveidojas, ka axājot par ceļa lietošanu, veicu priekšapmaxu par nekavēti ātru pārvietošanos - mans ir gatavs maxāt.

A vot piezīmes par mūsu bāleliņu 'piemēra ņemšanu' mani arī uztrauc, jo lai cik stulbi, bet var izrādīties patiesi...! Pipari uz mēles 'pravietim', kurš pirmais šo domu izteica! :-)

114695. viesis 12.februāris 2004 13:16
0 0 Atbildēt

Reāla iespēja lietas sakārtot tā, lai maksa par braukšanu pa bāni būtu proporcionāla izmantošanai (varbūt daži nekad tur nav braukuši, bet nodokli maksā), kā arī bāņa uzturtēšana, parasti privātajiem tas sanāk krietni lētāk un nav skandālu par konkursiem utt.

114699. viesis 12.februāris 2004 13:21
0 0 Atbildēt

:):) jaa un lai atvestu tagad taas pashas mashinas no Vaacijas, tas process buus dargaaks.

Smiekligi, ka vesela rinda tagad cilvecinju cer, ka ar ES robezu atvershanu auto paliks letaaki no Vaacijas. Te vel viens pieradiijums ka buus tieshi preteeja tendence.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto lietotāja tests: kompaktais SUV "Škoda Karoq" 2

Portāla iAuto.lv lietotājs un foruma biedrs Rupucs dalās savos iespaidos pēc testa brauciena ar jauno "Škoda Karoq" kompakto apvidus automobili. Lasīt vairāk

 

Jaunais Audi A7 Sportback – sportisks luksusa klases modelis (+ foto) 6

Jaunais Audi A7 Sportback ir četrdurvju kupeja, kas uzskatāmi atspoguļo zīmola jauno dizaina valodu, padarot eksperimentālo dizainu un luksusa tehnoloģiju progresivitāti par realitāti. Lasīt vairāk

 

Automašīnu pārbaužu skandāla dēļ "Nissan" aptur Japānas tirgum paredzētu automobiļu ražošanu 4

"Nissan" atzinis, ka šīs pārbaudes veikuši darbinieki, kuri nav sertificēti pārbaudīt automobiļus atbilstoši Japānas valdības noteiktajiem standartiem. Lasīt vairāk

 

40% auto problēmas ar apgaismes ierīcēm, akumulatoru un drošības sistēmām 11

41% automobiļu ir problēmas ar apgaismes ierīcēm, 39% nekvalitatīvi darbojas akumulators, savukārt 44% ir problēmas ar drošības sistēmām - nedarbojas airbag jeb drošības spilvens vai ABS bremžu sistēma. Lasīt vairāk