Hyundai plāno palielināt pārdošanas apjomus un peļņu 6

29.janvāris 2004 16:04

Hyundai Motors prezidents Čungs Mongs-Kū (Chung Mong-Koo) prognozē, ka 2004.gadā ienākumi no pārdotajām automašīnām sasniegs rekordaugstu līmeni – 26 miljardus ASV dolāru pagājušā gada 23,25 miljardu vietā. „Mēs to panāksim, turpinot uzlabot kvalitātes kontroles mehānismus, kā arī attīstot Hyundai brendu kopumā,” informē Mongs-Kū.

Mongs-Kū turpina, ka 2004.gadam uzstādīto mērķi ir plānots sasniegt, izmantojot četras galvenās vadības stratēģijas: globālā menedžmenta paātrināšanu, Hyundai brenda vērtības palielināšanu, kompānijas darbaspēka zināšanu un prasmju attīstīšanu, kā arī ilgtspējīga menedžmenta radīšanu.

Hyundai šogad plāno 710,000 automašīnu realizēt iekšzemes tirgū, t.i., Korejā, savukārt eksportu palielināt līdz 1,435,000 automašīnām, kas kopā sastāda 2,145,000 auto.

„Par spīti 2003. gada grūtajiem ekonomiskajiem apstākļiem Hyundai kompānija aizgājušo gadu noslēdza ar rekordlieliem pārdošanas apjomiem kompānijas vēsturē, un šāda tendence ir saglabājusies visus pēdējos gadus. Vidēji pārdošanas apjoms ar katru gadu pieaug par aptuveni 5,3 %, un mēs esam cieši apņēmušies tā turpināt,” informē Mongs-Kū.

Lai palielinātu kompānijas peļņu, tās mārketinga speciālisti īpaši pievērsīsies auto lietotāju atzinību jau iekarojušiem Hyundai modeļiem - Santa Fe, Sonata un XG, bet 2004.gadā Hyundai nāks klajā arī ar diviem jaunumiem.

„Šogad mēs turpināsim nostiprināt savas pozīcijas ar agresīvu investīciju politiku, koncentrējoties uz esošo pozīciju noturēšanu iekšējā tirgū un ārvalstu auto tirgu apgūšanu,” šī gada stratēģiskos plānus stāsta Hyundai prezidents, turpinot, ka pagājušajā gadā iekšējā tirgū realizēja 639,000 un eksportēja 1,26 miljonus automašīnu.

„Lai gan pārdošanas apjomi Korejā ir nedaudz samazinājušies, Hyundai Sonata jau piekto gadu pēc kārtas ir vispirktākais auto, bet Hyundai auto Korejā stabili ieņem pirmās trīs vietas populārāko modeļu kategorijā,” pabeidz Mongs-Kū.

Hyundai tirgus izpētei un attīstībai šogad plāno tērēt 1,2 miljardus dolāru, kas ir vēl vairāk nekā pērn un sastāda 5,2 procentus no realizācijas apjoma, lai sekotu līdzi konkurentu paveiktajam, kā arī esošo un potenciālo auto lietotāju attieksmes novērtēšanai kā pret pašu kompāniju, tā arī pret tās produktiem.

Uzņēmums Hyundai Motors ir dibināts 1967.gadā, un tas šo gadu laikā ir izaudzis par milzīgu starptautisku kompāniju. Tās sastāvā ietilpst Kia Motors un vairāk nekā 24 kompānijas filiāles. Hyundai Motors ir darba devējs gandrīz 50 000 cilvēkiem visā pasaulē, un šīs kompānijas auto kopumā tiek pārdoti 166 valstīs.

Arī Hyundai automašīnu oficiālā izplatītāja Latvijā "Skandi Motors" pārdošanas apjomiem piemīt strauji augoša dinamika. 2001.gadā Skandi Motors pārdeva 48 automašīnas, 2002.gadā pārdošanas rezultāti uzlabojās par 133% un sasniedza 181 vienības, savukārt 2003.gadā Latvijā tika pārdoti jau 307 Hyundai auto, kas ir 70% pieaugums, salīdzinot ar iepriekšējo gadu. 2004.gadā Skandi Motors Latvijā plāno pārdot 360 jaunas Hyundai automašīnas.

“RKT-Publicitāte”

 
Visi komentāri
 
112986. viesis 29.janvāris 2004 17:10
0 0 Atbildēt

manējie rullē!

112987. viesis 29.janvāris 2004 17:19
0 0 Atbildēt

Protams ka rullē, nav divu domu, tikai kura virziena?

112989. viesis 29.janvāris 2004 17:35
0 0 Atbildēt

uz priekšu dabīgi, turklāt bez problēmām!

112996. viesis 29.janvāris 2004 18:56
0 0 Atbildēt

DAEWOO rullē

113053. viesis 30.janvāris 2004 13:19
0 0 Atbildēt

...grāvī!

113084. viesis 30.janvāris 2004 19:40
0 0 Atbildēt

skandi auto pardeva vienu getz shodien. vismaz. zinu, jo biju liidzdaliibniex pirkshanaa :D

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto testē pavisam jauno "Škoda Karoq" (+ video) 1

Portāls iAuto.lv izmēģina jaunāko "Škoda" modeli - kompakto apvidus auto "Karoq", kas pirmo reizi Latvijā ieradies vien pirms pāris dienām. Testa auto ar jauno 1.5 TSI 150 ZS benzīna dzinēju. Lasīt vairāk

 

UAZ uzsāk komerctransportlīdzekļa “Profi” tirdzniecību 4

Krievijas apvidus auto ražotājs “UAZ” uzsācis komerctransportlīdzekļa “Profi” (ПРОФИ) tirdzniecību. Bāzes versijā automobilis ar 1500 kg kravnesību maksās 649 000 rubļu (9527 eiro). Vēlāk sola hibrīda modeli, kas atbildīs arī ES ekoloģiskajām prasībām. Lasīt vairāk

 

Šī gada Top 12 ātruma pārkāpuma rekordi Latvijā; "Audi", "BMW" un pat "Opel" 5

No kuriem lielākais bija kāds šoferis Ventspilī, kurš apdzīvotā vietā traucies ar 226 kilometru stundā lielu ātrumu. Lasīt vairāk

 

BMW, Audi un Porsche ražo labākos sporta auto 9

Vācijas auto žurnāla „Sport Auto” lasītāju balsojumā par labākajiem atzīti četri BMW, kā arī pa trim Audi un Porsche modeļiem. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti