Hyundai Motors prezidents Čungs Mongs-Kū (Chung Mong-Koo) prognozē, ka 2004.gadā ienākumi no pārdotajām automašīnām sasniegs rekordaugstu līmeni – 26 miljardus ASV dolāru pagājušā gada 23,25 miljardu vietā. „Mēs to panāksim, turpinot uzlabot kvalitātes kontroles mehānismus, kā arī attīstot Hyundai brendu kopumā,” informē Mongs-Kū.
Mongs-Kū turpina, ka 2004.gadam uzstādīto mērķi ir plānots sasniegt, izmantojot četras galvenās vadības stratēģijas: globālā menedžmenta paātrināšanu, Hyundai brenda vērtības palielināšanu, kompānijas darbaspēka zināšanu un prasmju attīstīšanu, kā arī ilgtspējīga menedžmenta radīšanu.
Hyundai šogad plāno 710,000 automašīnu realizēt iekšzemes tirgū, t.i., Korejā, savukārt eksportu palielināt līdz 1,435,000 automašīnām, kas kopā sastāda 2,145,000 auto.
„Par spīti 2003. gada grūtajiem ekonomiskajiem apstākļiem Hyundai kompānija aizgājušo gadu noslēdza ar rekordlieliem pārdošanas apjomiem kompānijas vēsturē, un šāda tendence ir saglabājusies visus pēdējos gadus. Vidēji pārdošanas apjoms ar katru gadu pieaug par aptuveni 5,3 %, un mēs esam cieši apņēmušies tā turpināt,” informē Mongs-Kū.
Lai palielinātu kompānijas peļņu, tās mārketinga speciālisti īpaši pievērsīsies auto lietotāju atzinību jau iekarojušiem Hyundai modeļiem - Santa Fe, Sonata un XG, bet 2004.gadā Hyundai nāks klajā arī ar diviem jaunumiem.
„Šogad mēs turpināsim nostiprināt savas pozīcijas ar agresīvu investīciju politiku, koncentrējoties uz esošo pozīciju noturēšanu iekšējā tirgū un ārvalstu auto tirgu apgūšanu,” šī gada stratēģiskos plānus stāsta Hyundai prezidents, turpinot, ka pagājušajā gadā iekšējā tirgū realizēja 639,000 un eksportēja 1,26 miljonus automašīnu.
„Lai gan pārdošanas apjomi Korejā ir nedaudz samazinājušies, Hyundai Sonata jau piekto gadu pēc kārtas ir vispirktākais auto, bet Hyundai auto Korejā stabili ieņem pirmās trīs vietas populārāko modeļu kategorijā,” pabeidz Mongs-Kū.
Hyundai tirgus izpētei un attīstībai šogad plāno tērēt 1,2 miljardus dolāru, kas ir vēl vairāk nekā pērn un sastāda 5,2 procentus no realizācijas apjoma, lai sekotu līdzi konkurentu paveiktajam, kā arī esošo un potenciālo auto lietotāju attieksmes novērtēšanai kā pret pašu kompāniju, tā arī pret tās produktiem.
Uzņēmums Hyundai Motors ir dibināts 1967.gadā, un tas šo gadu laikā ir izaudzis par milzīgu starptautisku kompāniju. Tās sastāvā ietilpst Kia Motors un vairāk nekā 24 kompānijas filiāles. Hyundai Motors ir darba devējs gandrīz 50 000 cilvēkiem visā pasaulē, un šīs kompānijas auto kopumā tiek pārdoti 166 valstīs.
Arī Hyundai automašīnu oficiālā izplatītāja Latvijā "Skandi Motors" pārdošanas apjomiem piemīt strauji augoša dinamika. 2001.gadā Skandi Motors pārdeva 48 automašīnas, 2002.gadā pārdošanas rezultāti uzlabojās par 133% un sasniedza 181 vienības, savukārt 2003.gadā Latvijā tika pārdoti jau 307 Hyundai auto, kas ir 70% pieaugums, salīdzinot ar iepriekšējo gadu. 2004.gadā Skandi Motors Latvijā plāno pārdot 360 jaunas Hyundai automašīnas.
“RKT-Publicitāte”
manējie rullē!