Eļļa tavam auto 55

 
14.decembris 2001 11:14

Iegriežoties jebkurā autopreču veikalā vai benzīna uzpildes stacijā, varam atrast plašu auto dzinēju eļļu piedāvājumu, bet ne vienmēr ir skaidrs, kāda eļļa būtu jāizvēlas tieši jūsu automobīlim…

iAuto iepazīstina jūs ar ADDINOL eļļas importētāju Latvijā - firmu "Dino & Co" un sarunājas ar tās speciālistu Dmitriju Afanasjevu. Latvijā kopš pavasara tiek tirgotas ADDINOL ECO eļļas, par kurām daudzi ir dzirdējuši, bet nereti pat no tirgotāju puses ir dzirdēta aplama informācija tieši par šo eļļu. Ar ko ADDINOL ECO atšķiras no citām eļļām? Tas tik tiešām ir revolucionāri jauns produkts, ko ir izstrādājusi tieši pati ADDINOL firma. Viens no galvenajem eļļas uzdevumiem ir samazināt berzi starp detaļu virsmām. Zem mikroskopa skatoties, metāla detaļas nav pilnīgi līdzenas. Lielākā daļa eļļu vienkārši aizpilda mikroskopiskos nelīdzenumus un tādā veidā cenšas radīt mazāku berzi. Tik un tā berzes rezultātā nelīdzenumu virsotnes tiek noberztas un eļļa tiek piesārņota ar metāla daļiņām. Daļa metālisko daļiņu aizķeras eļļas filtrā, bet daļa tomēr paliek eļļā. Tas ir viens no galvenajiem iemesliem eļļas regulārai mainīšanai. Jaunās ADDINOL ECO eļļas pamatā izmantota metālu plastiskās deformācijas ideja, ko panāk ar speciālu berzes modifikataru "Protec 100". Ši tehnoloģija SURFTEC, būtiski samazina berzi dzinējā. Piedevu darbības principa pamatā ir to iedarbība uz metāla detaļu virskārtu mikroskopiskā dziļumā, virskārtas plastifikācija un mikronelīdzenumu nolīdzināšanas turpmākajā darba procesā. Vissvarīgākais ir tas, ka detaļu piestrāde notiek bez metāla atdalīšanās no darba virsmām. Šo procesu varētu salīdzināt ar divām smilšu kaudzītēm, kas nobērtas blakus uz kāda pamata. Lai iegūtu vienmērīgi gludu virsmu, var nošķelt tām virsotnes vai vienkārši - izlīdzināt tās sakratot pamatu un materiāls nepazūd. ADDINOL ECO izlīdzina virsmu un ievērojami samazina berzi starp detaļām dzinējā. Šī eļļa Latvijā ir jau kopš marta, bet mēs tomēr sākumā izmēģinājām šo eļļu paši. Devām iespēju izmēģināt jauno eļļu pat autosportistiem, kas izteicās ļoti atzinīgi. Tagad esam pārliecinājušies, ka šī eļļa reāli dara to, kas rakstīts uz kannas. Kā ir ar citām eļļas piedevām? Parasti, teflona vai molibdena disulfīta saturošas piedevas, tikai aizsmērē nelīdzenumus uz neilgu laiku un piesārņo eļļu. Turklāt katrai mūsdienīgai eļļai jau ir pievienotas visas nepieciešamās piedevas, un, ja pievienosiet vēl kaut ko, tad neviens eļļas un auto ražotājs negarantēs jūsu mašīnas dzinēja normālu darbību, jo iespējams, ka šīs piedevas nespēs "sadzīvot" ar eļļām kas jau atrodas eļļā, un radīs kādu blakusefektu. Jāatzīmē, ka lielāko daļa piedevu, kuras pārdod veikalos, nav atzinis neviens nopietns auto ražotājs. Tas nozīmē, ja pievienosiet sertificētai eļļai šādu piedevu, zaudēsiet jebkādas dzinēja garantijas. Kāds būs ieguvums no ADDINOL ECO LIGHT eļļas? Lietojot savā automobīlī tieši ADDINOL ECO motoreļļu, līdz pat 5% palielināsies degvielas ekonomija. Liekas, ka tas nav daudz un, iespējams braucot pa pilsētu, jūs to nejutīsiet, bet ja saskaitīt to uz nobraukumu starp eļļas maiņām, var redzēt, ka vismaz eļļa sevi atmaksā pilnībā. Turklāt palielināsies arī mašīnas jauda. To gan vairāk izjutīs mazjaudīgo automašīnu īpašnieks, taču jaudīgo un komercauto īpašnieki noteikti sajutis degvielas ekonomiju. Un tie nav brīnumi, jo samazinot berzi saglabājas jauda un dzinējam vajag mazāk degvielu un tas strādā klusāk. Un vissvarīgākais aspekts - palielinās dzinēja mūžs. Cik ātri iedarbojas ECO? Tas ir atkarīgs no mašīnas stāvokļa, bet viennozīmīgi varu teikt, ka eļļa sāks "strādāt" uzreiz pēc tās ieliešanas. Daži juties izlabojumus pēc neliela nobraukuma, citi pēc dažiem tūkstošiem. Tas ir atkarīgs no darba virsmām dzinejā. Rezultāts būs noteikti! Cik bieži ir jāmaina ADDINOL eļļa? Šis ir jautājums, kas rada sajukumu autoipašniekam. Daudzi domā, ka lietojot jaunākās paaudzes eļļas var braukt ilgāk, kā noteicis auto ražotājs. Muļķības! Eļļa jebkurā gadījumā ir jāmaina tieši tik bieži, cik to ir noteicis auto ražotājs, jo tikai ražotājs zina, kas notiek konkrētajā dzinējā noteiktajā laikā. Tāpēc mūsu eļļu jāmaina tikpat regulāri, ka jebkuru citu. Kādām mašīnām ir derīga ADDINOL ECO eļļa? Šīs eļļa der daudzām vieglo automašīnu markām, kas aprīkotas ar benzīna vai dizeļdzinēju. Eļļa atbilst ACEA A3/B3 un API SJ/CF, kaut gan sintētiska eļļa ECO LIGHT 5W-40 atbilst pat SL/CF. Autoražotāji vispirms rūpīgi pārbauda jaunās eļļas - vai tās ir atbilstošas mašīnas vajadzībām. Arī ECO eļļa ir pārbaudīta un sertificēta lielākajai daļai pie mums sastopamo automobīļu. ADDINOL ECO EĻĻU droši varat lietot tādu mašīnu dzinējiem, kā: MB, VW/AUDI, BMW, PORSCHE. Tās, protams, nenozīmē, ka nevar lietot ari OPEL, VOLVO vai kādā citā dzinējā, kuri nenodarbojas ar eļļu testēšanu. Vai vecai mašīnai arī der ADDINOL ECO LIGHT? Protams, tā der jebkura vecuma mašīnai. Ir radies tāds mīts, ka laba eļļa domāta tikai labiem un jauniem auto. Nē! Tieši šī labā eļļa attālinās veco automašīnu no kapitālā remonta. Kur tiek ražota ADDINOL eļļa? Addinol eļļa tiek ražota tikai vienā rūpnīcā Rietumvācijā. Viens liels pluss ir tas, ka ADDINOL paši ir gan izgudrotāji, gan arī eļļas ražotāji. Līdz ar to ADDINOL pats arī 100% atbild par eļļas kvalitāti. Vai jaunajai ADDINOL eļļai ir arī īpaša cena? Eļļas cena ir normāla, ne ar ko īpaši neatšķiras: piemēram, pussintētiskā eļļa ECO SYNTH maksā ap 12 latiem par 4 litriem; sintētiskā ECO LIGHT - ap 18 latiem par 4 litriem. Kur var nopirkt ADDINOL eļļu? Visvieglāk šo eļļu var atrast DINAZ benzīna uzpildes stacijās, PREMIUM PETROLIUM stacijās, kā arī labākajos auto detaļu veikalos. Ja jūs vēlaties pirkt eļļu vairumtirdzniecībā, tad meklējiet mūs Skanstes ielā 8, tālrunis 7371169. DINO & Co novēl iAuto lasītājiem? Neaizmirstiet laikā nomainīt eļļu - tas ir ļoti svarīgi, lai dzinējs ilgi kalpotu! Protams, ziemā esiet īpaši uzmanīgi! Laimīgu ceļu! Fotoaparāts no CANON centra iAuto redaktors arī pievienojas Dino&Co novēlējumam
 
Visi komentāri
 
6859. viesis 14.decembris 2001 13:01
0 0 Atbildēt

nju ok, bet ja es gribu lai manu veco ellju nomaina uz sho te ellju, ko tad dariit, ja pasham negribaas to procesu izveikt??

Redaktors 14.decembris 2001 13:03
0 0 Atbildēt

Nopērc jebkurā benzīntankā ADDINOL ECO eļļu un brauc uz kādu kantorīti nomainīt.

6863. viesis 14.decembris 2001 13:19
0 0 Atbildēt

Ieteikums readaktoram, nepārvērst normālu mājaslapu par reklāmu mīklu, svarīgi ir dažādi viedokļi nevis eļļas izplatītāju teiktais, kurš tad teiks ka viņa importētā eļļa ir slikta, tad kāpēc visiem lasītājiem tas būtu jālasa, jo tā ir vienkārši trula reklāma, Vai ar banneriem nepietiek?

Redaktors 14.decembris 2001 13:26
0 0 Atbildēt

Paldies par ieteikumu, bet skiet, ka tomer ir pietiekosi daudz informacijas ari bez reklamas saja vortalaa, (nevis majas lapa) - tas jums - airbaltic - ir majas lapa!

6865. viesis 14.decembris 2001 13:36
0 0 Atbildēt

Redaktoram - visu cieņu jūsu IT prasmēm, lai gan par to patreiz neiet runa, taču šķiet pēc jūsu atbildes esmu jūs diezgan aizskāris, ja esat gatavs pārkāpt savu žurnālista anonimitātes prezumciju, tāpēc atkal turpināšu ar ieteikumu neuztvert visu tik asi un vairāk laika veltīt sava VORTĀLA (ja drīkst tā izteikties) veidošanai, jo visiem komentāriem tāpat līdzi neizskriesi.

6867. viesis 14.decembris 2001 13:47
0 0 Atbildēt

reklāmas BS, protams, par par vienu lietu cienu - godīgi pataeica, ka jāmainā kā AUTO RAŽOTĀJS noteicis, nevis ka var mizot 2x, 3x ilgāk, kā to reizumis dara citu super-puper eļļu ražotāji.

6871. viesis 14.decembris 2001 14:25
0 0 Atbildēt

Man būtu aicinājums Redaktoram ļoti skaidri savā vortālā norādīt, par kuriem rakstiem ir samaksāts (respektīvi, kuri ir reklāma). Ja par eļļām vai citām precēm ir dažādi viedokļi, tad es varu izvērtēt, ko man vajag. Ja stāsta tikai attiecīgās preces izplatītājs savā reklāmas rakstā, ir skaidrs, ka viņš stāstīs visu to labāko neatkarīgi no preces patiesās kvalitātes. Ja cienāt lasītāju, tad Jums jāatzīst, ka lasitājam ir tiesības skaidri zināt, kas ir kas!!!!!

6872. viesis 14.decembris 2001 14:33
0 0 Atbildēt

Laikam komentētāji sakāpa redaktoram uz varžacīm, ka šis noslēpa asti kājstarpē...

Redaktors 14.decembris 2001 14:46
0 0 Atbildēt

Teikšu jums savādāk. Manā vortālā nereklamēsies firmas, kurām es neticu!

6877. viesis 14.decembris 2001 14:55
0 0 Atbildēt

Nu gan kritērijs atradies!!! Katrs tic kaut kam citam, un tā nav nekāda objektīva pazīme. Un fakts, ka par šīm "ziņām/reklāmām" maksā naudu, mazina paša Redaktora kunga uzticamību.

Reklāmas skaidra identificēšana visas problēmas atrisinātu, jo tad Redaktoram nav jāuzņemas atbildība par reklāmas saturu.

6881. viesis 14.decembris 2001 15:19
0 0 Atbildēt

par ko ir runa? jums nav @#$%^# vai taa ir reklaama vai nav? es piemeeram liidz shim neko par shaadu elju nezinaaju... taa kaa man shitas raxtinah nav nekaada reklaama bet gan informaacija, ka tur un tur un par tik un tik sho elju var iegaadaaaties.

(viesim, 2001-12-14 14:25:31, citeeju: "Autoražotāji vispirms rūpīgi pārbauda jaunās eļļas - vai tās ir atbilstošas mašīnas vajadzībām. Arī ECO eļļa ir pārbaudīta un sertificēta lielākajai daļai pie mums sastopamo automobīļu. ADDINOL ECO EĻĻU droši varat lietot tādu mašīnu dzinējiem, kā: MB, VW/AUDI, BMW, PORSCHE. Tās, protams, nenozīmē, ka nevar lietot ari OPEL, VOLVO vai kādā citā dzinējā, kuri nenodarbojas ar eļļu testēšanu."

shitaa elja ir testeeta un atbilst visiem standartiem. Izveele vai to lietot vai nee Juusu zinjaa... razhotaaja subj. viedoklis tur njiprichom...

6888. viesis 14.decembris 2001 15:53
0 0 Atbildēt

Da bļa jums nav vienalga reklaama vai nereklaama; taa kaa taadi kuceeni nemas

redaktors ar labais - da liecieties juus visi mieraa; a nee - galvenais cik kurs kuram samaksaajis...

davai, es samaksaasu, un jums buus visu menesi manaa purnaa jaaluur; un apaksaa buus texc "apmaksaata relaama"

idinji :E

6889. viesis 14.decembris 2001 15:57
0 0 Atbildēt

Nu tu samaksā un tad mēs paskatīsimies kurš ir idiņš

6891. viesis 14.decembris 2001 16:10
0 0 Atbildēt

vovo haaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

6911. viesis 14.decembris 2001 18:17
0 0 Atbildēt

REVOLUCIONĀRA EĻĻA REVOLŪCIJAS EŠELONAM!

ADDINOLS RULLZZZZ!

PĒRCIET PSRS MIKROSHĒMAS - LIELĀKĀS MIKROSHĒMAS PASAULĒ!

6915. viesis 14.decembris 2001 19:11
0 0 Atbildēt

a vot taa jau ir reklaama.

6974. viesis 17.decembris 2001 12:27
0 0 Atbildēt

Šo eļļu gadījumā neizplata Dinaz grupa?! Dinazam gan man nav nekādas uzticības! Un kurā valstī ražo šo eļļu?

Redaktors 17.decembris 2001 12:32
0 0 Atbildēt

Tur gan bija rakstīts: vienā rūpnīcā Vācijā.

6994. viesis 17.decembris 2001 14:24
0 0 Atbildēt

Man patik, ir rakstits, ka shi ella deriga ari vecam mashinam, bet nav rakstits cik vecam. Cik es zinu ja ielit sintetiku (cik es saprotu, shi ella ir tikai sintetiska) veca mashinaa (kaut kur 1987. gada), tad pec kaud kadu isu laiku vecam dzinejam bus jataisa kapitalo remontu, tapec ka vecam mashinam der tikai mineralella.

6995. viesis 17.decembris 2001 14:44
0 0 Atbildēt

Jā, es arī gribētu beidzot noskaidrot, kas ir veca mašīna. Man viens pazīstams cilvēks tikko pārdeva savu 2000 g. džipu, teikdams, ka jābrauc tomēr esot ar jaunu mašīnu un nopirka 2001.g. modeli. ????

Redaktors 17.decembris 2001 14:49
0 0 Atbildēt

Piezvaniet uz DINO&Co un pajautajiet - raksta tel. nr. ir minēts!

7036. viesis 18.decembris 2001 1:11
0 0 Atbildēt

bljin kaa tie viesi meedz izbesiit laukaa :E

ei tak tu nost. zem raxta uzraxtiits mells uz balta - apmaxaata reklaama. juus analfabeeti esat? ko jums veel vaig? redaktoram varbuut uzscriptot kaadu leekaajoshu sniegbaltiiti kurai uzshtampeleets 'reklaama' uz pakaljaz? speciaali prieksh tiem antinjiem kuriem datorkursos septiitajaa stundaa veel nevar iemaaciit kaa pieregjistreeties. :E

viesis 2001-12-14 13:19:03 ir iipashi gudrs, nobela preemijaz laureaats. :E

viesis 2001-12-14 14:25:31 ir kaarteejais spruxtinjsh ar aciim pakaljaa :E paseedies malaa, paveers peecpusi pret sava melnbalto monitoru un izlasi kas peec raxta uzshviikaats. tas buus tev kaa reebuss. es kaa sirsniigs un laipns cilveex pateikshu priekshaa ka tur ir kaukas kas satur vaardus 'apmaksaatz' un 'reklaama'. lai tu liidz pariitdienai buutu ticis skaidriibaa. rubii? :E

ps. paarlasiet ko shiiris raxtiija.

pps. ble atnaakushi redaktoram uzkraameet, @#$%^ ibio.

ppps. arlabunakti :).

7045. viesis 18.decembris 2001 11:02
0 0 Atbildēt

ADDINOL pieder Krievijas kompaanijai LUKOIL, pirms dazhiem gadiem firma bija izlikta uz paardoshanu par VIENU DM, pirceejam bija jaasablekjo arii visi ADDINOL paraadi un tamliidziigi. Gadus triis neviens vinju negribeeja nafig , beigaas paraadiijaas LUKOIL un nopirka sho kantori, normaals process, lai "spiestos uz Rietumiem", ko LUKOIL dara visai meerkjtieciigi.

LUKOIL eksportee uz vaaciju visai lielus daudzumus Krievijaa razhoto baazes ellu, kas ar taam notiek, atliek vien mineet. Lielie koncerni kategoriski atsakaas straadaat ar Krievijas baazes ellaam to nestabilaas kvalitates deelj, dazhi razho Krievijas ieksheejam tirgum produktus Krievijaa (shis tas nonaak arii sheitan). A visumaa - nu nav tas ADDINOL neko jaunu izgudrojis, to vispaar ir visai gruuti shodien, sevishkji ne visai lielai firmai, kura zinaatnee nevar atljauties "apglabaat" miljardus $$$. Ar siiceni un entuziasmu vien shinii jomaa neko nevar izdariit jau gadus 30. Citiem vaardiem - normaala vidusmeera "second brand" firma, bez iipashiem truukumiem vai benefiitiem, atklaataa shmuguleeshanaa piekjerta nav :-) ja cena apmierina un mashiina njem pretii bez kurneeshanas - droshi, veel jo vairaak taapeec, ka imports ir legaals, gadiijumaa, ja rodas kaadas probleemas, tad ir kur galus mekleet - Levans nepievils:-)

7047. viesis 18.decembris 2001 11:04
0 0 Atbildēt

att Perfectyon tu esi vislabākais čatotājs un atsauksmju devējs, tev ir visstilīgākais segvārds un tā dēļ noteikti bija vērts pamocīties pie tā iegūšanas, tavas un redaktora dziļās saiknes ir apbrīnojamas

Best regards

Redaktors 18.decembris 2001 11:07
0 0 Atbildēt

viesis 2001-12-18 11:02:15 -

Nevajag komentārus izmantot antireklāmas radīšanai. Un ja to vēlaties darīt, tad pasakiet visiem - kādu eļļas firmu Jūs pārstāvat.

7051. viesis 18.decembris 2001 11:29
0 0 Atbildēt

Apskatiet www.addinol.de - vai tiešām tā ir LUKOIL eļļa ? Un kāpēc tad to netirgo LUKOIL tankos?

7067. viesis 18.decembris 2001 13:21
0 0 Atbildēt

To: viesis 2001-12-18 11:04:39

Kaa jaasaprot "tavas un redaktora dziļās saiknes ir apbrīnojamas".....?

7083. viesis 18.decembris 2001 13:55
0 0 Atbildēt

k1sa: tikai nevajag par tiem vecajiem motoriem...viņi mirst ne jau no sintētikas ;))

7088. viesis 18.decembris 2001 14:01
0 0 Atbildēt

jaa. mirst no taa ka kameer jauni bija tikmeer visaadi &^&^%# tajos gaaza iekshaa oliiv, tas ir, mineraaleljjlu :P.

7097. viesis 18.decembris 2001 14:57
0 0 Atbildēt

God redaktor, antireklāmu es neradu, vienkārši viss ir saistīts šai nozarē, nesaprotu, kāpēc par to jāklusē? :-) Tāpat, kā par tā paša LUKOIL saistību ar amerikāņu PENNZOIL - vai kādam tas nāk par sliktu? LUKOIL eļļu lietotājiem noteikti nē :-) Un vismazāk jau nu ADDINOL lietotājiem!!!

Bez visa šai reklāmā ir arī neprecizitātes, bet lai paliek uz citu reizi...

Es nepārstāvu nevienu eļļas firmu, nu jau zināmu laiku, kas man dod iespēju un tiesības mierīgi runāt par lietiņām, kuras agrāk mīļā miera labad likām mierā.

iauto 13:55:58 - preciizi!

7098. viesis 18.decembris 2001 15:28
0 0 Atbildēt

nu tad regjistreejies klaat lai var sakariigaaku bazaru stumdiit.

mums tieshi par eljljaam bija bazarinjsh, kas krutaax ;) - mobil vs castrol :).

7122. viesis 18.decembris 2001 18:24
0 0 Atbildēt

Tiešām nejēdzīgs čats te ir sanācis!

Normāla parādība - maksas raksti - tādi ir visos preses/mēdiju izdevumos.

Vienīgi nepiekrītu Redaktoram 2001-12-14 14:46:07: Ja reklāma, tad manuprāt, vienalga tici vai netici! Ja atnāks pārstāvis un Dāmu Zonā piedāvās ielikt reklāmrakstu par Aldays biksīšu ieliknīšiem - teiksi, ka tici tiem, vai ka nē? ;-)

Pārdomājot pēdējo Perfectyon ieteikumu - varbūt iauto visu šo viesu izteikumus varētu rādīt nevis ar melniem bet ar pelēkiem burtiem. Vienu nedēļu. Ekspermeta pēc. ;-) Es domāju daudzi piereģistrētos. Savādāk tiešām grūti izsekot šo daudzo gudrinieku domu gājienam (ja tāds vispār ir!).

7123. viesis 18.decembris 2001 18:25
0 0 Atbildēt

Piekrītu K1SA, ka ja vecā motorā iegāzīs sintētiku, kuras konsistence ir krietni šķidrāka par minerāleļļu, tad pēc tam var visādus brīnumus (problēmu veidā) gaidīt. Par Addinol - manuprāt par to cenu var dabūt arī kaut ko labāku un eksperementi ar automašīnas dzinēju mūsdienās maksā ļoti dārgi. Turklāt tirgotājs jau var teikt ko grib kā nekā lielākā mēķa auditorija Latvijā ir vecu automašīnu īpašnieki uz tiem arī jāspēlē - der viņu mašinām sintētika vai nē, tas jau nav galvenais jautājums, tuklāt jaunas automašīnas īpašnieks diez vai savas automašīnas motorā gāzīs nezināmas kvalitātes eļļu.

P.S. Eļļas tirgotājus nepārstāvu

Sniega Roze

7180. viesis 19.decembris 2001 13:13
0 0 Atbildēt

Kaada starpiiba, pieregjistreejies vai ne - no taa bazars saturiigaaks/nesaturiigaaks nekljuus :-) Un Mobil nekljuus krutaaks par Castrol un otraadi arii nebuus. Katram kantorim ir savi "krutie" produkti, parasti nedaudzi, paareejais vairums ir vienkaarshi labas/teicamas kvalitaates produkti, kurus paardod milzeniigos daudzumos (iisteni kruto iipatsvars realizaacijaa visbiezhaak ir meeraams procentu daljaas pat - CENA!) un pelna naudinju, uz kuras reekjina ir iespeejams iisteni krutajiem sakaartot taadu cenu , par kuru kaads vinjus vispaar speej nopirkt :-) Jauna produkta (motorellas, antifriiza) izstraadaashana un "field tests" var ilgt 5-6 gadus un izmaksaat vairaak par 100 000 000 USD, liidz to var saakt razhot un izplatiit kaa "globaalo produktu" - tikai tad ir iistaa atdeve, bet taadus liidzekljus ieguldiit uz ilgaaku laiku var tikai visai turiigas kompaanijas :-) Taa ka iisteni lielu vai ljoti advanceetu firmu produkti ir saliidzinaami, katrai firmai ir kaada "odzinja" , taa saciit, lai nav garlaiciigi, a paareejais ir kubatuura nepiecieshamajaa (pateereetaajam) kvalitaatee.

viesi 18-12 18:25:12 , konsistence ir smeervielaam, ellaam ir viskozitaate. Tas , ka ella ir sinteetiska vai mineraalas izcelsmes vai 1/2 sinteetiska, nebuut nenoziimee, ka taa ir shkjidraaka/biezaaka/ hvz kaada. Un ne jau shkjidrumaa / biezumaa ir sinteetisko ellu iedomaataa nederiiba veciem motoriem, vairaak tur speelee materiaalu nesaderiiba, bet tik vecu auto driiz nebuus arii pie mums :-)))

7182. viesis 19.decembris 2001 13:39
0 0 Atbildēt

Mja, paartapu no anoniimaa par Klokjvaarpstu :-)

Man patiik ella ... es peldu tajaa :-)))

7792. viesis 28.decembris 2001 14:54
0 0 Atbildēt

vajprac kaukaac. ko var piesieties reklaamai. logiski ka tas ir reklamas raksts. nu un tad? kaa tad savadak shis vortals izdzivotu?

redaktoram:

tas ka nereklameesies tie kas tev nepatiik - mulkjigi man liekas ;) reklaama paliek reklaama. ja tev maksaa tad tik liec nevis skaties cik klientam dzelteni zobi :)

7794. viesis 28.decembris 2001 16:14
0 0 Atbildēt

Ja kaadam nepatiik reklaamas, lai nelasa.. Un nav nemaz tik slikti, ka kaac reklamee taas eljljas vai ko citu ->lasiitaajiem te ir perfekta izdeviiba sniegt antireklaamu :)) Taapeec nepukojaties par shiim lietaam :)

8032. viesis 4.janvāris 2002 8:48
0 0 Atbildēt

D. Afanasjevs.

Es uzmanīgi sekoju atsauksmēm par rakstu un par cik sen neviens neko neraksta, pacentīšos izteikt savas domas par tām.

Pirmām kārtām, paldies visiem par atsauksmēm; otrām kārtām, apsveicu visus ar Ziemassvētkiem un Jauno gadu; trešām kārtām, gribu brīdināt, ka nerakstu ar mērķi iesaistīties diskusijās.

Notiek daudz strīdu vai tā ir reklāma vai nav? Jā, tā ir apmaksāta reklāma. Bet vai tas ir slikti, ja es gribu pasniegt informāciju par jauno produktu minētā vortāla lapas pusē.

Gribu pievērst uzmanību komentārijam viesis 2001-12-18 11:02:15 . Viss, ko Jūs uzrakstījāt, par ADDINOL un LUKOIL sakariem ir Jūsu slimīgās fantāzijas sekas. Ja Jūs tā neuzskatāt, tad mēģiniet nosaukt kaut vienu, pietiekami nopietnu, informācijas avotu. Jūs melojat jau pietiekami ilgu laiku, mēģinot nomelnot mūsu kompāniju. Taču katru reizi Jūs izdomājat kaut ko jaunu, piemēram, ka ADDINOL kompānija pieder Čečenijas pilsonim, he he he. Jūs arī melojat, ka nepārstāvat eļļas kompāniju. Gan Jūs, gan mēs, zinām patieso lietas būtību. Jūs ņemat kaut kādus skaitļus no gaisa (apglabāt miljardus $$$ jaunu produktu izstrādei). Un uz tā pamata izdariet secinājumus, ka ADDINOL neko jaunu nav bijis spējīgs izstrādāt. Es pieņemu, ka šie skaitļi - uzmanības novēršana no tā, ka Jūsu pārstāvētā kompānija jau 30 gadus nav piedāvājusi jaunus produktus.

Noslēgumā lūdzu cienījamos vortāla lasītājus nepievērst uzmanību analoģiskām muļķībām, bet izmantojot internētu, ieiet kompānijas saitos ir iepazīties ar jauniem produktiem un kompānijas vēsturi no pirmavotiem, bet ne no “labvēļiem”.

8439. viesis 8.janvāris 2002 11:08
0 0 Atbildēt

labaakaa ellja bija ir un buus CASTROL.

8549. viesis 8.janvāris 2002 16:48
0 0 Atbildēt

Kaukāza reģiona produkts - ADIN OIL.

8680. viesis 9.janvāris 2002 17:56
0 0 Atbildēt

domāju, ka nu jau vairs nav nopietns gājiens - nopirkt eļļu un braukt kautkur mainīt...Iebrauc servisā, vēlams specializētajā un nomaini tīri un bez maksas vienā vietā! Es mainos Esso, leju sitētiku, neko nezinu par eļļas kvalitāti, bet neko sliktu pateikt par to nevaru. Kādam ir kāds fleims arī uz to?

8767. viesis 10.janvāris 2002 15:18
0 0 Atbildēt

Kā lai izvairās no viltojumiem ? Kā pret to ir nodrošinājies ražotājs ?

8768. viesis 10.janvāris 2002 15:28
0 0 Atbildēt

Kad gaidāma atbilde ? (2002-01-10 15:18:48 rakstītais raksts )

8776. viesis 10.janvāris 2002 16:03
0 0 Atbildēt

ar eļļām ir tāpat kā ar automašīnām, tiklīdz ražotnes tiek pārceltas uz trešajām valstīm vai notiek apvienošanās ražotājiem, bieži tiek zaudēta kvalitāte (tajā skaitā arī slavenām firmām). Lai izvairītos no iespējamām kļūdām jāzin, ka laba eļļa nemaksā lēti, izlejamo eļļu grūti kontrolēt, jāmaina drošā servisā (ir gadījies, ka neielej īsto),jāpērk pie tiešajiem dīleriem, nevajag eksperimentēt ar nezināmām markām utt...

8994. viesis 13.janvāris 2002 22:29
0 0 Atbildēt

9194. viesis 14.janvāris 2002 14:07
0 0 Atbildēt

Pareizi bija teikts-eļļas viskozitāti raksturo skaitļi 10W-40, 15-W40 utt.Piemēram 10W-40 var būt gan minerāleļļa, gan pussintētika, gan sintētika.

9361. viesis 16.janvāris 2002 9:24
0 0 Atbildēt

Neticu taam adinoll eljljaam,lai kaa vinjas reklameetu.

9367. viesis 16.janvāris 2002 10:00
0 0 Atbildēt

God. Afanasjeva kungs,

Vispirms , laimiigu Jums un visiem citiem šīs diskusijas daliibniekiem Jauno Gadu, vismaz labāku par iepriekšējo!

1. Par "slimiigo fantaaziju": palasiet 90. gadu saakuma "Petroleum Rewiew" un "IP Reports" - tur šī tēma ir pietiekami sīki aprakstīta un iztirzāta.

2. Esmu rakstiijis tikai vienu reizi, tā kā Jūsu slimīgā (šoreiz lai būtu tā) fantāzija Jums būs melojusi :-)

3. Pirmo reizi dzirdu par Čečenijas pilsoni (kas tas tāds? Čečenija, cik zinu, ir Krievijas subjekts un tās iedzīvotājiem ir Krievijas pases).

4. Jau vairāk par gadu neesmu nevienas eļļas/naftas kompānijas štatu sarakstos, tā , ka gluži melots vis nebūs. Tiesa, savu dalību API (American Petroleum Institute) un IP (Institute of Petroleum, UK) neesmu izbeidzis, jo tas ļauj tikt pie lēruma noderīgas informācijas, arī personīgos kontaktus pārtraucis neesmu.

5. Noliedzot manis sauktās izmaksas Jūs diemžēl parādāt tikai savu nekompetenci. Piemēram: mana kādreizējā darba devēja kompānija, izstrādājot tā saukto "globālo" produktu, motoreļļu kravas automobiļiem, veica izmēģinājumus ar 1700 kravas automobiļiem 4 kontinentos, kopējais šo auto nosbraukums sasniedza gandrīz miljardu km - kā jūs domājat, vai tas tika velti darīts? Un cik tas varētu izmaksāt, tikai izmēģinājumi? Es nerunaaju par tiem miljonu maisiem, kuri ieguldīti "'tīri" zinātnē. Un galvenais - tas viss pēc tam atmaksājas.

6. Ilgajā laikā , ko nostrādāju eļļas kompānijā, nācu pie secinājuma: ja jauno produktu izstrādē nodarbināto kopējais skaits ir neliels, par nopietnu jaunu produktu radīšanu runas būt nevar, varbūt par "malā" iegādātu receptūru adaptāciju un pielāgošanu konkrētiem apstākļiem. Pilnīgi jauna produkta izstrāde diemžēl izmaksā simtus miljonu, un uz to spējīgas vienīgi "pirmā lieluma" kompānijas, bieži arī tās apvieno spēkus šāda mērķa dēļ.

7. Mana kādreizējā kompānija nepārtraukti izstrādā jaunus produktus, iepriekšējās paaudzes produktu receptūras pārdodot "rangu zemākām" kompānijām - tāda ir pasaulē vispārpieņemtā prakse, tur neko nevar darīt. Un ne tikai eļļu biznesā.

8. Vairāk lasiet speciālo literatūru un varbūt kļūstiet par kādas lielas starptautiskas eļļotāju organizācijas biedru - tad varēsiet ar lielāku pārliecību runāt, vismaz tādas kļūdas , kā Jūsu tekstos par Jūsu kompānijas produktiem, nepieļausiet. Es varbūt nekļūtu nikns, bet gadījums pirms dažiem gadiem, kad Jūsu kompānija piedāvāja lielam korporatīvam klientam Latvijā pat pēc produkta apraksta pilnīgi neatbilstošu produktu, uzsvars tika likts vienīgi uz dempinga cenu, tam vajadzētu likt drusku padomāt. Pieļauju, ka Jūs tai laikā vēl nebijāt tagadējā amatā, bet zināt SAVAS kompānijās vēsturi Jums vajadzētu.

Sekmes vēlot,

Viesis OTRO REIZI PAR ŠO TĒMU!

9427. viesis 16.janvāris 2002 14:47
0 0 Atbildēt

Viesi, šitik daudz uzrakstot, varēji vismaz parakstīties.

Čečenija ir gan , bet cīņa jau notiek par Respubļiku Ičkeriju. Pieļauju, ka eksistē arī tās pilsoņu pases.

9880. viesis 21.janvāris 2002 13:35
0 0 Atbildēt

Labdien, bet ljoti interesanti,

9921. viesis 22.janvāris 2002 9:58
0 0 Atbildēt

viesīm 2002-01-16 10:00:44 -

pilnīgi piekrītu, neskatoties ka esmu eļļas firmas pārstavis.

40974. viesis 27.septembris 2002 10:12
0 0 Atbildēt

eh, nez ko te runaa un kam taisniiba, bet es savam iegaazu Addinol pussinteetiku ~1.60Ls/L un veelviens savam Audi 100 un abi esam apmierinaati...

46546. viesis 29.oktobris 2002 23:56
0 0 Atbildēt

ja taa godiigi, tad Addinol reaali sako, jo gan Madonas gan citu pilseetu (Ceesu)autobusu parku shoferi reaali noliek shito ellju pie vietas. Saka ka suuc, gan aatri melna paliek, gan paaraak skjidra jo tek kaa uudens. Addinol savai cenai Neatbilst !!!@!!!

46547. viesis 30.oktobris 2002 0:00
0 0 Atbildēt

Shii Addinol reklaama ir un paliek reklaama!

Ticiet man es jau 2 gadus lietoju Statoil SuperWay pussinteetiku par apt. 1,69 Ls/1L un motorins dziivo ar prieku!

Bet Addinol manam paziistamam dzekam reaali sagaaza motoru...

un ko lai dzeks tagad dara???

49745. viesis 15.novembris 2002 9:25
0 0 Atbildēt

Nubet SIERRA 4x4 2.8 Vēl joprojām BOSAl nevar neko piedāvāt.

(Izpūtēju)

Vismaz norādītajos termiņos noteikti . Vai Redaktora kungs varētu ko teikt ? A to sanāk ka lasu BOSAL SPAMU !

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Geparda – 110 km/h ātrs un jau no 16 gadiem (+ FOTO) 7

Ar pārbūvēto Volkswagen Up Vācijā drīkst braukt A1 kategorijas vadītāju tiesību īpašnieki, kas pie tādām var tikt jau no 16 gadu vecuma. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 1

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 

Nepilni 18 000 eiro - jaunais Dacia Duster arī Latvijā 24

Piedāvājumā pilnais hibrīds HYBRID 140, jaunais benzīna dzinējs TCe 130 Mild Hybrid, pilnpiedziņas versijas, benzīna/LPG divdegvielu dzinējs ECO-G 100 un klientu iecienītās augstākā līmeņa Extreme un Journey aprīkojuma versijas, kas papildina viena otru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti