Ne ko pielikt, ne ko atņemt – «Opel Tigra» 12

4.februāris 2004 7:02

Jau 2002. gada novembrī Opel paziņoja – Tigra būs. Ženēvas autosalonā, kas notiks martā, visnotaļ atraktīvais automobilis tiks prezentēts oficiāli, tādēļ ielūkosimies, ko tad piedāvā vācieši un – vai vispār ir vērts iegādāties šo auto.

tigra1.jpg

Jaunā Opel Tigra, kas tāpat kā iepriekšējais modelis, ir būvēts uz Corsa bāzes, iepriecina ar nolaižamu jumtu. Tā dēvētā „TwinTop” jumta konstrukcija jau sevi pierādījusi – sākot ar Mercedes SLK un beidzot ar Peugeot 206 CC – visi ir sajūsmā.

tigra2.jpg

Precīzi konstruētais mehānisms automobiļa īpašniekam nesagādās raizes – atliek tikai nospiest podziņu un pārvietojamies ar kabrioletu. Jumts tiks novietots gandrīz vertikālā stāvoklī tam paredzētā vietā starp bagāžas nodalījumu un salonu. Šī tehnoloģija nodrošinās pietiekami lielu bagāžas nodalījumu. Ar salocītu jumtu bagāžas nodalījuma tilpums sasniegs veselus 250 litrus. Jāatzīst, ka tas ir diezgan iespaidīgs rādītājs. Pārvietojoties zem jumta, pieejamais tilpums sasniegs gandrīz 440 litrus. Pat Mercedes SLK nobāl ieraugot šādus cipariņus! ( Mercedes bagāžas nodalījums 208/300 litri) Piedevām vēl 70 litrus lielais nodalījums aiz sēdekļiem, kas labprāt noglabās kādu nelielu somu vai jaku.

tigra3.jpg

Zem motora pārsega iesākumā atradīsim divus jau zināmus dzinējus – 1,4 litru 90 Zs jaudīgo un 1,8 litru 125 Zs jaudīgo benzīna dzinēju. Opel Tigra saņems piecu pakāpju manuālo ātrumkārbu, kas dzinēja jaudu novadīs uz priekšējiem riteņiem. Mazāk jaudīgo variantu pēc pasūtījuma būs iespējams aprīkot arī ar automātisko ātrumkārbu „Easytronic”, ar kādu pašlaik tiek aprīkota Opel Corsa.

tigra4.jpg

Un tagad mazliet par dizainu. Godīgi sakot – nav ko pielikt, nav ko atņemt. No ārpuses automobilis signalizē ļoti kompakta braucamrīka statusu. Jaunie Opel dizaina elementi šeit nepārprotami iederas – dzidrinātie lukturi, trapecveidīgā priekšēja reste un interesanti veidotais motora pārsegs atstāj moderna automobiļa iespaidu. Arī automobiļa aizmugurē saskatāmas „opelim” jaunas dizaina līnijas – gan hromētā līste, gan milzīgi aizmugurējie lukturi, gan zemu novietotā numura zīme. Varbūt kādam nepatiks jumts divās krāsās, taču tā jau ir gaumes lieta. Ak, jā – un priekšējie miglas lukturi arī nebūt nav moderni – ar ļoti līdzīgiem „migliniekiem” aprīkoti daži jau pāris gadus veci Mitsubishi Galant.

tigra5.jpg

Automobiļa salonā atradīsim divu krāsu sportiska izskata sēdekļus un hromētas mērinstrumentu ciparnīcas. Tam visam klāt vēl dažāda alumīnija atribūtika, kas patiešām atstāj sportiska automobiļa iespaidu.

Līdz brīdim, kad pirmie Opel Tigra aizceļos pie dīleriem, mazliet jāpagaida. Konkrētas automobiļa cenas un aprīkojuma varianti vēl pagaidām nav zināmi, taču klīst baumas, ka bāzes modelis maksāšot aptuveni 16500 eiro. Tad nu mazais Opel būtu piemērots cilvēkiem, kas tik daudz nepelna, lai iegādātos Mercedes SLK (SLK 200 maksā vismaz divas reizes vairāk). Starp citu, lielākais Opel Tigra konkurents Peugeot 206 CC, kurš ir vispārdotākais kabriolets Eiropā, varētu krietni trūkties – cenas un aprīkojuma ziņā mazais tīģerītis varētu būt pirmajā vietā.

Shearer, speciāli iauto

 
Visi komentāri
 
113593. viesis 4.februāris 2004 9:08
0 0 Atbildēt

a kāpēc pie mums ir stereotips, ka TIGRA - veceņu auto? man kādreiz tiktos tādu iehavot, bet šis aspekts man nepatīk... :-P

113594. viesis 4.februāris 2004 9:10
0 0 Atbildēt

Nu ko lai saka, vareetu padomaat par sho verkjiiti, tikai protams gribeetos izmeegjinaat pirms paarskaitiit naudinju.

113596. viesis 4.februāris 2004 9:22
0 0 Atbildēt

Tas stereotips, ka mazi sporta auto, kur no sporta ir tikai glita kupejas tipa virsbuve, ir vecenu auto, nav tikai pie mums. Nav slikts auto, protams, bet nevaru iedomaties, prieks kam tads virietim varetu but vajadzigs.

113609. viesis 4.februāris 2004 9:59
0 0 Atbildēt

Nu shitais modeliitis ir drusku, drusku labaaks par ieprieksheejo, bet vienalga izskataas kropli... Nu maza, maza taa mashiiniite ir.

113612. viesis 4.februāris 2004 10:15
0 0 Atbildēt

tāc pats kroplis kā bija tāds arī palika.......

113613. viesis 4.februāris 2004 10:31
0 0 Atbildēt

Pirmaa doma to tigru ieraugot bij - MAZDA?! :)

113626. viesis 4.februāris 2004 11:09
0 0 Atbildēt

Opelis paliek opelis, pluss dīlera atieksme t.i. garantijas ir bet reāli nedarbojas, tad arī šāda skaista mašina paliek par sūdu.

Jauna Opeļa īpašnieks.

113652. viesis 4.februāris 2004 12:31
0 0 Atbildēt

viesis 04.02.2004 11:09 ir tipiskais kapeiku pi.sējs. Da tavās rokās jebkas par sūdu pārvēršas...

113680. viesis 4.februāris 2004 16:12
0 0 Atbildēt

Sho to pieliktu sho to atnjemtu un buutu tiiri neko :)

113689. viesis 4.februāris 2004 18:18
0 0 Atbildēt

Essīts ir labaaks!

113690. viesis 4.februāris 2004 18:21
0 0 Atbildēt

Jāsāk ar to, ka jānoņem opel emblēma. :)

Bet tāpat drūmi pēc korsas smird.

120278. viesis 23.marts 2004 18:35
0 0 Atbildēt

reali

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto lietotāja tests: kompaktais SUV "Škoda Karoq" 2

Portāla iAuto.lv lietotājs un foruma biedrs Rupucs dalās savos iespaidos pēc testa brauciena ar jauno "Škoda Karoq" kompakto apvidus automobili. Lasīt vairāk

 

Jaunais Audi A7 Sportback – sportisks luksusa klases modelis (+ foto) 6

Jaunais Audi A7 Sportback ir četrdurvju kupeja, kas uzskatāmi atspoguļo zīmola jauno dizaina valodu, padarot eksperimentālo dizainu un luksusa tehnoloģiju progresivitāti par realitāti. Lasīt vairāk

 

Automašīnu pārbaužu skandāla dēļ "Nissan" aptur Japānas tirgum paredzētu automobiļu ražošanu 4

"Nissan" atzinis, ka šīs pārbaudes veikuši darbinieki, kuri nav sertificēti pārbaudīt automobiļus atbilstoši Japānas valdības noteiktajiem standartiem. Lasīt vairāk

 

40% auto problēmas ar apgaismes ierīcēm, akumulatoru un drošības sistēmām 11

41% automobiļu ir problēmas ar apgaismes ierīcēm, 39% nekvalitatīvi darbojas akumulators, savukārt 44% ir problēmas ar drošības sistēmām - nedarbojas airbag jeb drošības spilvens vai ABS bremžu sistēma. Lasīt vairāk