Automobiļu revolūcija «M-Motors» salonā 25

4.februāris 2004 7:02

Iepriekš par to ir daudz dzirdēts, minēts un runāts. Nu tā ir klāt! Jaunā Mazda RX-8 - četru durvju sporta rodsters. No 2.februāra Mazda RX-8 ir apskatāma, izmēģināma un nopērkama pie M-Motors, Mazda oficiālā pārstāvja Latvijā, Rīgā, Dārzciema ielā 60.

rx81.jpg

Mazda ar RX-8 modeli piedāvā automašīnu ar augstas klases tehnisko un aprīkojuma izpildījumu, ko pieprasa sporta auto entuziasti. Tā ir četru durvju sporta rodsters ar četrām sēdvietām (četriem pieaugušajiem), aprīkots ar jaunas paaudzes atmosfērisko motoru RENESIS.

rx82.jpg

Patreiz Mazda ir vienīgais auto ražotājs, kas piedāvā šāda veida dzinēju – rotormotoru. Salīdzinot ar virzuļdzinēju RENESIS ir kompaktāks un vieglāks. Tas rada mazākas vibrācijas un klusāku skaņu.

rx85.jpg

Turklāt RENESIS dzinēji ir pārāki ar ievērojamo degvielas ekonomiju un samazināto izmešu līmeni. Mazda RX-8 ar RENESIS motoru ir pierādījums tam, ka arī ar maza izmēra dzinēju (1,3l) ir iespējams panākt ievērojami lielu jaudu – 231ZS.

rx83.jpg

Jaunās Mazda RX-8 izstrādātā piekares sistēma un svara sadalījums 50:50 nodrošina izcilu braukšanas stabilitāti gandrīz jebkurā situācijā.

Jaunā Mazda RX-8 izceļas ar sportisku, stilīgu, agresīvu dizainu, turklāt saglabā klasiskās sporta automašīnas proporcijas (par ko liecina garais motora pārsegs ar spēka ribu). Freestyle (uz abām pusēm atverams) durvju risinājums ļauj automašīnā brīvi un ērti iekļūt četriem pasažieriem.

rx84.jpg

Arī interjera dizainā Mazda RX-8 pauž sportisku un agresīvu gaisotni – āda kombinācijā ar alumīnija elementiem. Komfortu automašīnas salonā nodrošina anatomiska tipa ādas sēdekļi, kas arī garāku izbraucienu laikā neradīs neērtības. Stūre un ātrumu pārslēgs ir apvilkts ar ādu. Instrumentu panelis ir sadalīts trijās daļās ar lielu centrālo tahometru un digitālo spidometru.

GALVENĀS MAZDA RX-8 VĒRTĪBAS

  • Unikāls sporta automašīnas stils;
  • RENESIS (benzīna) rotoru motors;
  • Ideāls svara sadalījums 50:50;
  • 192ZS jauda piecpakāpju manuālās ātrumkārbas versijai;
  • 231ZS jauda sešpakāpju manuālās ātrumkārbas versijai;
  • Freestyle (uz abām pusēm atverama) durvju sistēma;
  • Augsta līmeņa drošības sistēma (priekšējiem drošības spilveniem vadītājam un pasažierim, sānu drošības spilveni un sānu drošības aizkari);

Visas šīs vērtības nodrošina Jauno Mazda RX-8 ar izcilu izpildījuma un komforta kombināciju!

Jauno Mazda RX-8 var apskatīt M-Motors autosalonā, Rīgā, Dārzcema ielā 60!

 
Visi komentāri
 
113586. viesis 4.februāris 2004 7:42
0 0 Atbildēt

Tas ir verķis - no Corsas kubatūras motora nosmelt 230 Zs :o.

Bet par to degvielas ekonomiju gan ir bleķis - 16L pilsētā auto ar 1,35 tonnu pašmasu nav nekāda ekonomija.

Kur ir tas āķis - kāpēc citi ražotāji netaisa tos rotordzinējus. Vai kāpēc tie rotori nav ikdienišķiem Mazda ielas auto?

113587. viesis 4.februāris 2004 8:24
0 0 Atbildēt

apaljais_buss TAPEE KA TAK I SENSAACIJA :)

113595. viesis 4.februāris 2004 9:14
0 0 Atbildēt

OK, tiešām izskatās pēc sensācijas... :)

Ja nu tiešām kāds zin, kāpēc tik maz rotornieku, tad nu lūdzu...

113597. viesis 4.februāris 2004 9:22
0 0 Atbildēt

Njammm... :)

113599. viesis 4.februāris 2004 9:29
0 0 Atbildēt

Uz kubaturu te nav jaskatas, dzineja tips ir pavisam cits un te ta kubatura kaut ko citu acimredzot nozime.

Kapec nav rotornieku parejam masinam? Drosvien jau izmaksas un ekspluatacija, ka ari dzineja resurss bus iemesli. Vel jau rotorniekus vienu bridi Lada razoja. Un tas smukais NSU...

113600. viesis 4.februāris 2004 9:31
0 0 Atbildēt

Daži no iemesliem:

1) Vai tikai tas Vankeļmotora patents netika savulaik pirkts un citi aplam to nedrīkst izmantot? Par šito neesmu drošs.

2) Mazda ir izgājusi vairāku gadu 10tu pieredzi ar rotorniekiem ielas, ielas sporta un pavisam sporta auto. Sāpīgi vai mazāk sāpīgi, bet Mazdai tagad ir īpaša kompetence rotorniekos. Citiem nav. Tātad jāpērk vai jāattīsta - dārgi un ilgi.

3) I dzirdēts, ka rotornieki vēl joprojām ir problemātiski no izplūdes gāzu viedokļa. Vot i nākas būvēt visādas sarežgītas (lasi - dārgas) elpošanas sistēmas, lai atbilstu mūsdienu normām. Nu neder tāds Hi-Tec motors vienkāršam ielas auto.

113601. viesis 4.februāris 2004 9:37
0 0 Atbildēt

rodsters ar divām durvīm? ok, nenoņemams jumts, to jau no klasiskās definīcijas pazaudējām labu laiku atpakaļ... ech ;)

bet Fēliksa jau 1924 gadā izgudrotais motors ir gana sarežģīts un kaprīzs, lai to liktu ikdienas auto. ja nemaldos tikai jaunās paaudzes motoru resurss ir pieaudzis no 100K līdz 300K.

113604. viesis 4.februāris 2004 9:48
0 0 Atbildēt

apaljais - imho, rotormotoriem veel arvien ir gruutiibas ar resursu. Lai dabuutu to kaut cik jeedziigu, jaaizmanto labi materiaali, jo motoriitis darbojas uz visai augstiem apgriezieniem (savaa izpratnee).

113625. viesis 4.februāris 2004 11:07
0 0 Atbildēt

Rotoram ir īss resurss

TAs atbilst pēc patēriņa 2.6 litru virzuļu motoram.

Pie šāda tilpuma virzuļnieki ir gan jaudīgāki, gan ekonomiskāki, gan lielāka grieze. (S2000 maksā tikpat - 240 Zs)

Ja tu galvu neesi kautkur iespiedis tad tu rotoru nepirksi.

113635. viesis 4.februāris 2004 11:45
0 0 Atbildēt
113644. viesis 4.februāris 2004 12:07
0 0 Atbildēt

Pirmaa tikshanas ar rx8 man bija Frankfurtes autosalonaa peernaa rudenii. Starp tukstoshiem auto shis ne iipashi izceelas starp apkaarteejie. Ljoto daudz liidziigu formu aut, bet cita liet, ka shis auto tiek uz celja.

Esmu braicis ar RX8. Kolosaals auto!!! Tas ko dara shis motors ir fantastika. Auto lido. Lieliska vadaaamiiba, ergonometrika ekselenta, bet dzineeja skanja ir miljons...

Diemzheel rotora dzineeja muuzhsh ir iis, bet sajuutas, kuras dod shis auto ir fantastiska.

Atvars/AutoInfo

113646. viesis 4.februāris 2004 12:13
0 0 Atbildēt

Vai kads zin cenu?

113648. viesis 4.februāris 2004 12:18
0 0 Atbildēt

Nu vispaar jau MAZDA ar resursu tika galaa jau gadus 15 atpakalj - ilgi un ciitiigi straadaaja, ieviesa jaunus materiaalus un aizgaaja taa lieta. VAZ RPD laboratorija tehnologjiskaa zinjaa palika vecaa NSU liimenii - dabiski, ar resursu probleemas. Un tagad RPD lab jau ir nospraagusi. Vispaar rotorniekus razho veel viens otrs, bet tie pamataa lido pa gaisu, dazhi arii pa uudeni brauc :-) Bet nu , lai legaali stradaatu, protams, ir jaapeerk patents. Krievi gan to nedariija.

Nu un viena probleema rotorniekiem ir - papildus augstaakam iipatneejam degvielas pateerinja, izpluudes gaazu sastaavs! Tas arii prasa leerumu Hi-Tech risinaajumu, lai ieliistu arvien stingraakajaas normaas. Taa ka, kameer virzuljnieki buus veel sameeraa leeti razhoshanaa, Vankeljmotoriem diezi vai izdosies tos kompleksi gaazt no pjedestaala ...

113649. viesis 4.februāris 2004 12:18
0 0 Atbildēt

kaut kur bija runa par 30tk jevrikiem - t.i. cena Latvijaa

Ivciks

113655. viesis 4.februāris 2004 12:59
0 0 Atbildēt

kam to resursu tur vajaga? parasti ar taadiem arkliem pilni sludeklji, jo lielaas jaudas deelj un braukt nemaaceeshanas deelj tie driiz vien nokljuust avaarijaas. parasti ar tiem brauc vai nu.... vai nu....

113659. viesis 4.februāris 2004 13:24
0 0 Atbildēt

Elmār, cepuri nost, ka PIRMO reizi pie relīzes bildītes PATS piemeklēji. Forši, bet varēji arī txt pārlasīt, jo tur ir salīdzinoši daudz kļūdu, vismaz pie MUMS paskaties, ja pašam slinkums meklēt :) O.K., vari dzēst laukā manu komentu :)

113672. viesis 4.februāris 2004 14:55
0 0 Atbildēt

Cik maksai?

113691. viesis 4.februāris 2004 18:23
0 0 Atbildēt

Jā, bet girezes moments tiem vankeļiem ir diezgan nožēlojams.

113692. viesis 4.februāris 2004 18:25
0 0 Atbildēt

Nez vai viņus Kalifornijā tirgo?

113731. viesis 5.februāris 2004 9:36
0 0 Atbildēt

Manuprāt Vankeļmotors ir vieglāks un kompaktāks, kas svarīgi sportiskiem auto, jo vieglāk sadalīt svaru un panākt ideālu izsvarojumu. Un asfalta sportauto griezes moments nav tas pats svarīgākais. Augstā litra jauda un vieglais svars ir Vankeļa trumpji.

113931. viesis 6.februāris 2004 19:09
0 0 Atbildēt

ROTORNIEKIEM PERFORMANCE - LABĀKĀ IPAŠĪIBA(FILMAS NESKATATIES - 2FAST 2FURIOUS - 1 DAĻA)

cTx

113932. viesis 6.februāris 2004 19:13
0 0 Atbildēt

SHITAS ROTORS PILNĪGI OFICIĀLI IELIEK M3(346 ZS),tādēļ, ka griežas 12,000 apgriezienos a vislabākie iekšdedzes dzinēji P. M3 - LĪDZ 9,000, NE VAIRĀK!

cTx

113933. viesis 6.februāris 2004 19:16
0 0 Atbildēt

JĀ - PATS GALVENAIS, NEAIZMIRSTIET SAGRUZĪTIES, VISI FANĀTISKIE BEMBIST u.c. ZVĒRI :)..

cTx

114792. viesis 13.februāris 2004 8:38
0 0 Atbildēt

re kur ir darbiibas princips he he www.keveney.com/Wankel.html

116448. viesis 26.februāris 2004 16:32
0 0 Atbildēt

M-motors nav vienigie:) www.auraauto.lv

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto lietotāja tests: kompaktais SUV "Škoda Karoq" 2

Portāla iAuto.lv lietotājs un foruma biedrs Rupucs dalās savos iespaidos pēc testa brauciena ar jauno "Škoda Karoq" kompakto apvidus automobili. Lasīt vairāk

 

Jaunais Audi A7 Sportback – sportisks luksusa klases modelis (+ foto) 6

Jaunais Audi A7 Sportback ir četrdurvju kupeja, kas uzskatāmi atspoguļo zīmola jauno dizaina valodu, padarot eksperimentālo dizainu un luksusa tehnoloģiju progresivitāti par realitāti. Lasīt vairāk

 

Automašīnu pārbaužu skandāla dēļ "Nissan" aptur Japānas tirgum paredzētu automobiļu ražošanu 4

"Nissan" atzinis, ka šīs pārbaudes veikuši darbinieki, kuri nav sertificēti pārbaudīt automobiļus atbilstoši Japānas valdības noteiktajiem standartiem. Lasīt vairāk

 

40% auto problēmas ar apgaismes ierīcēm, akumulatoru un drošības sistēmām 11

41% automobiļu ir problēmas ar apgaismes ierīcēm, 39% nekvalitatīvi darbojas akumulators, savukārt 44% ir problēmas ar drošības sistēmām - nedarbojas airbag jeb drošības spilvens vai ABS bremžu sistēma. Lasīt vairāk