Ducati prezentē 2004.gada Moto GP motociklus 9

 
10.februāris 2004 6:03

Pagājušajā nedēļā prestižākās motošosejas klases “Moto GP” komanda “Ducati Marlboro” prezentēja jaunos 2004.gada sezonas motociklus, kuru pirmā izmēģināšana notiks Malaizijā no 11. līdz 13.februārim.

“Ducati Marlboro” vienība ir uzsākusi nopietnu gatavošanos jaunajai “Moto GP” motošosejas sezonai, kura sāksies 18.aprīlī Dienvidāfrikas pilsētā Velkomā. Tās ietvaros 4.februārī Itālijas starptautiskajā lidostā “G.Marconi” komanda kopā ar saviem vadošajiem motosportistiem – Lorisu Kapirosi un Troju Beilisu – medijiem un citiem interesentiem atrādīja uzlabotos “Ducati” motociklu modeļus, ar kuriem vienība plāno izcīnīt daudz uzvaru.

2004.gada “Ducati” modelis “Desmosedici” tika radīts, balstoties uz 2003.gada modeļa bāzes, kas izrādījās pietiekami veiksmīgs, ļaujot “Ducati” vienībai debijas sezonā izcīnīt 2.vietu ražotāju vērtējumā. Jaunajam modelim ir vairākas atšķirības – tas ir aerodinamiskāks, ir veikti būtiski uzlabojumi, domājot par šasijas konstrukciju un motora darbību.

ducati_2004.jpg
Klaudio Domenicali, “Ducati Corse” rīkotājdirektors: “Šodien mēs sūtām “Ducati Marlboro” komandu pretī 2004.gada “Moto GP” čempionātam. Mēs esam lepni, ka varam pateikties “Ducati Motor Holding” kompānijai par uzticēšanos, veidojot šo komandu, un saviem sponsoriem par atbalstu. 2003.gada sezona bija apliecinājums tam, ka komandas izveide bija pareizs lēmums, uz ko norāda čempionāta rezultāti. Debijas sezonas laikā iegūtā pieredze ir stabils pamats, uz kura turpināt attīstīties un sasniegt aizvien labākus un labākus rezultātus. Esmu pārliecināts, ka šogad mēs esam spēcīgāki nekā pērn un jaunajā sezonā būsim daudz konkurētspējīgāki.”

Arī jaunajā sezonā komandas kodolu veidos Loriss Kapirosi un Trojs Beiliss, kuri aizvadītās sezonas kopvērtējumā ieguva attiecīgi 4. un 6.vietu, bet izmēģināt dažādās trasēs motociklus viņiem palīdzēs komandas trešais numurs Vittariano Guareči. Šie motobraucēji ne tikai demonstrē lielisku braukšanas prasmi, bet arī darbojas ar milzīgu entuziasmu un apņēmību, kas ir viņu un visas komandas panākumu pamatā.

“Ducati Marlboro” komanda Malaizijas pilsētā Sepangā uzsāks savu gatavošanos čempionātam ar triju dienu pārbaudes braucieniem, vēlāk to turpinot ar izmēģinājumiem pa Austrālijas jurisdikcijā esošās Filipa salas sacensību trasi.

 
Visi komentāri
 
114163. viesis 10.februāris 2004 9:19
0 0 Atbildēt

Itaali baigi spiez uz sportu :D

114168. viesis 10.februāris 2004 9:48
0 0 Atbildēt

Vis ir ok tikai serijveida nav 4 cilindru duksis. Par kadu bazes modeli iet runa, jo tas tads modelis tiek veidots, bet kadstur ielas aparats. Man jau labak patika SBK kur tiesam brauca ists dukats. Nu lai gan tur nebuija citu konkuret spejigu aparatu, jo Dukats ienema pirmo 10 stabili. Viniem vajag spejigakus braucejus jo mocis ir ja ne pats atrakais tad viens no atrakajiem, ko var redzet starta un pirmajos aplos.

114319. viesis 10.februāris 2004 16:04
0 0 Atbildēt

sportā ducati ir spējīgs , bet uz ielas ? Jauda - , vadāmība + ,

cena - , izskats + , detaļu izturība + , cena - , utt. :)

114883. viesis 13.februāris 2004 19:16
0 0 Atbildēt

Izturība duksim klibo vairāk par dārgo cenu, turklāt vidēji par 15% smagāks par līdzīgiem japāņu močiem un par 15% mazjaudīgāks par tās pašas klases japāņiem.

115315. viesis 17.februāris 2004 11:45
0 0 Atbildēt

Redzeesim veel cik vinjsh ir mazjaudiigs un svariigs shosezon Bikjerniekos!!! Es ljoti ceru, ka redzeesim!!!

115385. viesis 17.februāris 2004 14:42
0 0 Atbildēt

A kur jus redzejat kaut ko par ielas moci. Runa ir tikai par MotoGP. Par bazi njemts ir '03 gada MotoGP aparaats. No ielas mocha tur varbuut ir 2 mazas skruuviites ar ko piem. baaku pieskruuveet.

116686. viesis 29.februāris 2004 4:04
0 0 Atbildēt

atkal visiem paradiis kas ir iistais sporta mocis !!! itaalji tos japoshkas ieliek kautvai ar brauceejiem vien !!!!

vispaar jau ne velti shameejie dukati ir pasaules liideri ..eh

117643. viesis 6.marts 2004 15:20
0 0 Atbildēt

Ducati nekur nav pirmie, ne pasaules čempjos, ne nacionālajos! Vienīgī Ducati pasaules čempionātā, lasi superbaiku pasaules cēmpionātā, kur japāņiem jāliek ierobežotāji, Ducati uzvar. Un tad starp 30 ducati aizpagājušo gadu viena no 2 hondām uzvarēja un japāņiem vēl vairāk piegrieza skābekli. Baltijā neviens nebrauc ar ducati, jo viņi nekam neder. Visi mēģinājumi beigušies ar sabrukušiem motoriem u.tml.!

117655. viesis 7.marts 2004 0:22
0 0 Atbildēt

nu slims tu viesi (ed.) esi

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti