Braukšanu pa loku nosaka Ceļu satiksmes noteikumi! 47

10.februāris 2004 7:24

Pavisam nesen uz Mūkusalas ielas apļa, pie pagrieziena uz Centru notika avārija - klasiska avārija: auto pa ārējo joslu brauca pa apli, bet pa iekšējo joslu braucošais mēģināja tikt uz Salu tilta "pa taisno". Rezultāts - divi šroti... stabā...

stabs1.jpg

CSN
1.22. krustojums - vieta, kur krustojas, piekļaujas vai atzarojas ceļi vienā līmenī. Krustojums ir norobežots ar iedomātām līnijām, kas savieno brauktuves pretējo malu noapaļojuma sākumu.

Krustojumi veidojas ceļiem krustojoties dažādā skaitā un veidā - četrvirzienu, trīsvirzienu, daudzvirzienu, turklāt noapaļojuma rādiusi var būt dažāda lieluma.

Krustojuma robežas, kā iedomātas līnijas, kas savieno brauktuves pretējo malu noapaļojumu sākumu, nepieciešamas CSN prasību ievērošanai, nosaka atsevišķu aizlieguma zīmju darbības zonas beigas un satiksmes dalībnieku rīcības pareizai novērtēšanai, ja tiek pārkāpti CSN.

stabs2.jpg

CSN
52. Pārkārtojoties vadītājam jādod ceļš transportlīdzekļiem, kas brauc tajā pašā virzienā pa blakusjoslu. Vienā virzienā braucošiem transportlīdzekļiem pārkārtojoties vienlaikus, vadītājam jādod ceļš transportlīdzeklim, kas atrodas pa labi

Pārkārtošanās ir transportlīdzekļa atrašanās vietas maiņa uz brauktuves, lai braukšanu turpinātu citā braukšanas joslā (arī tajā, kura paredzētā pretim braucošajiem) vai rindā, lai nogrieztos, apdzītu vai apsteigtu. Pamatpriekšnosacījumi - ieslēdzot brīdinājuma signālu, informēt par savu nodomu citus vadītājus, un tikai pēc tam, pārliecinoties, ka manevrs neapdraudēs satiksmes drošību, drīkst to uzsākt secībā „spogulis - signāls – manevrs”.

Dažkārt rodas situācija, kad divi vai vairāki transportlīdzekļu vadītāji vēlas vienlaikus pārvietoties. Šajā gadījumā priekšroka tam vadītājam, kurš atrodas pa labi no otra. Tam vadītājam, kurš atrodas pa kreisi, ir grūtāk kontrolēt notiekošo labajā pusē, un tāpēc manevru viņš drīkst uzsākt tikai tad, kad pārliecinājies, ka ar savu rīcību neradīs draudus citiem satiksmes dalībniekiem.

stabs3.jpg

CSN
53. Pirms nogriešanās pa labi, pa kreisi vai apgriešanās braukšanai pretējā virzienā vadītājam uz brauktuves laikus jāieņem attiecīgs malējais stāvoklis, kas paredzēts braukšanai attiecīgajā virzienā, izņemot gadījumus, kad jānogriežas, lai iebrauktu krustojumā, kurā jābrauc pa loku, kur uzstādīta rīkojuma zīme ”Braukt pa loku” (409.ceļa zīme)

Zīme „Braukt pa loku” norāda, ka atļauts braukt tikai zīmē norādītajos virzienos.

CSN nenosaka, kādā attālumā pirms pagrieziena jāieņem attiecīgs malējais stāvoklis, bet tas jāieņem laikus, tāpat laikus jāieslēdz brīdinājuma signāls. Izņēmums ir gadījums, kad jānogriežas krustojumā, kurā jābrauc pa loku. Šajā gadījumā krustojumā var iebraukt no jebkuras joslas gan pirmās, gan no katras nākošās, bet izbraukt no krustojuma - tikai ieņemot labo malējo stāvokli

Zīmi „Braukt pa loku” uzstāda katrā vietā, kur paredzēta iebraukšana krustojumā vai laukumā ar lokveida kustību.

stabs4.jpg

CSN
56. Ja transportlīdzekļu braukšanas trajektorijas krustojas, bet braukšanas secība šajos noteikumos nav reglamentēta, ceļu dod vadītājs, kuram transportlīdzeklis tuvojas no labās puses.

Ēriks Griģis, BCDE

 
Visi komentāri
 
114138. viesis 10.februāris 2004 7:47
0 0 Atbildēt

Panjem vienu vecu '80. g. moskvichu un dragaa no riitiem pa apli pie Stahanchika. Es domaaju, ka pie otraa aplja pa areejo malu chrach ir garanteets ar kaadu, kas no 2. joslas gribees iet augshaa uz tiltu. Bez maz vai vakara jau par sapelniito brauc majaas ar citu marku.

114139. viesis 10.februāris 2004 7:55
0 0 Atbildēt

:) kaadus gadus atpakalj swh briidinaaja ka tajaa dienaa pa stahanchika apli neesaajaas balts golfs un pelna smuku naudinju... tipa kaadus 3-4 crashus klausiitaajs jau esot observeejis...

114140. viesis 10.februāris 2004 8:02
0 0 Atbildēt

Jaa,par avarijas izraisiishanu min sods ir 25 ls. Paskat, ja dienaa 4 crash uztaisa piipeejot, tad sotacinjsh kabata.

Katru dienu tur vairakkarteeji lidinos, buus jauzmanaas no tadiem:(

114145. viesis 10.februāris 2004 8:31
0 0 Atbildēt

Taas nu gan i aplamiibas, kaa var taisiit chrashus!

Sabojaat autinju - taa jau ir nelaime. Ko ta citi, polichi ...vai ta akli, vai?

114147. viesis 10.februāris 2004 8:32
0 0 Atbildēt

Es to Mukusalas apli katru dienu Å¡kersoju, tada sajuuta ka katrs otrs braucejs tiesibas nopirka. Nevajag nemaz uz to stahaniesa apli braukt, te pat braucot pa arejo malu pa apli 2 nepaspes uztaisit :)

114148. viesis 10.februāris 2004 8:32
0 0 Atbildēt

AutoNet: nevis kabataa bet aaraa no kabatas :)

uz to briidi veel taada lieta kaa octa veel nebija...un krietna dalja noreekjinaajaas uz vietas, tamdeelj podstavas veel rulleeja ... bet ja taa padomaa... skaade ja ne liela...tb to pashu 25-30 lashu apmeeraa tad ar jeedziigaak atdot uz vietas nekaa skraidiit apkaart pa klijaanu ielaam un zaudeet kaudzi ar laiku...

114150. viesis 10.februāris 2004 8:34
0 0 Atbildēt

10.02.2004 08:32

mans

114151. viesis 10.februāris 2004 8:39
0 0 Atbildēt

Cik debili var runāt, atdot naudu uz vietas!!! Ar tādiem argumentiem man arī gribēja piespiest maksāt uz vietas, lai nebūtu jāskraida. Pasūtiju tālāk, lai viņš skraida un dabū apdrošināšanu. Savukārt es kliānu ielā dabūju 35Ls sodu, kuru lūdzu pārvērst par tiesību atņemšanu, un tad, kad puse termiņa bija cauri, resp. 1 mēnesis, aizgāju un dabūju atpakaļ. Tātad par crash dabūju vienu mēnesi bez tiesībām un bez naudas maksāšanas. Padomājiet par to, vai tiešām nevar iztikt bez tiesībām?

Tete

114154. viesis 10.februāris 2004 8:46
0 0 Atbildēt

Tete: ja Tev ir iespeejas tad malacis... man auto ir iztikas avots taa kaa es bez tiesiibaam nekaa ...

114155. viesis 10.februāris 2004 8:52
0 0 Atbildēt

tiesh tiesh TAAA :)

114156. viesis 10.februāris 2004 8:53
0 0 Atbildēt

:)

114157. viesis 10.februāris 2004 8:55
0 0 Atbildēt

To tete

Vot duriks... ir cilveeki ,kas pat vienu dienu nespeej iztikt bez tiesiibaam ,kur nu veel meenesi...

Ja jau tu tik gudrs esi - tad vispaar kaadu maarutku peec tev vajadziigas tiesiibas - brauc ar tramvaju... ibio...

Cilveekam mosh tiesjaam bija jaasteidzas - naak pretii tev lai nebuuru probzas... truukst vaardu!!!

Es buutu paaris reizes uzsjaavis - vispirms duriks uztaisa avaariju... peec tam saaks gudri funktiereet, ka sods 35,- CP + visa diena izcjakareeta ir labaak nekaa smaksaat 25,- uzreiz un skjirties!!!

Kur taadi rodas!!!

114159. viesis 10.februāris 2004 9:03
0 0 Atbildēt

Kad nelieši sazīmēs stahančika apli ! Man tur citi vadītāji traucē braukt pa loku pirmajā joslā. Viemēr kāds idiots no otrās joslas mēģina uzbraukt uz tilta.

114160. viesis 10.februāris 2004 9:05
0 0 Atbildēt

bildēs var redzēt, brauc, kamēr uzbrauc!

114162. viesis 10.februāris 2004 9:17
0 0 Atbildēt

Da nu, mums jau tie apļi ir stulbi. Visās normālās valstīs (pilsētās) tauta saprot, ka ja aplī ir trīs joslas, tad labo un vidējo var atvēlēt nobraukšanai no apļa (jo no apļa atzarojas divjoslu iela katrā virzienā), bet vidējo un kreiso atstāt tiem, kas pa apli brauc. Situācija sanāk loģiska Labā josla pa labi, vidējā pa labi un pa apli, kriesā tikai pa apli... da vot tika LATVIJAS (Rīgas) satiksmes organizētāji, uzskata, ka labāk ir sastrēgumi un liekas avārijas uz apļiem.

CSN vajag ievērot un es nosodu tos, kas no vidējās joslas mauc ārā no apļa, bet satiksmes organizētājiem jau sen vajadzēja lielākajā daļā rīgas apļu salikt zīmes, kas atvieglotu satiksmi. Laikam jau tur nesanāk kabatā iebāzt ......

114171. viesis 10.februāris 2004 9:54
0 0 Atbildēt

Labi, ka izlasīju šo rakstu, jo līdz šim domāju, ka no 2. joslas var gan iebraukt, gan izbraukt no apļa. Sorry, labošos. Vispār jau piemirstās noteikumi, tiesības liku pirms 13. gadiem...

114173. viesis 10.februāris 2004 9:55
0 0 Atbildēt

Šitā ir reāla problēma. Slāvu apli šķērsoju katru dienu un tur nogriešanās no otrās joslas pa labi ir parasta lieta. Ja uz Slāvu tiltu tas tiek darīts lēnāk (sastrēgums parasti), tad uz Lubānas ielu ļautiņi griež pilnā ātrumā (gan retāk nekā uz tiltu). Man šķiet, ka tur arī strīpas īpaši nepalīdzētu. Ar rīksti jāstāv :) Vai, pareizāk sakot, ar zizli.

114183. viesis 10.februāris 2004 10:04
0 0 Atbildēt

Nobraukt var tikai no maleejaas labaas joslas un nau ko te purpinaat.

Es tik peec sii raksta nesapratu - kas atljaavis paarvitoties pa koplietosanas celjiem srotiem?

114185. viesis 10.februāris 2004 10:06
0 0 Atbildēt

Ja tā padomā, tad no otrās joslas nemaz fiziski nevar nogriezties no apļa, neizmantojort pirmo, tā kā viss notiek saskaņā ar CSN:D

114217. viesis 10.februāris 2004 10:44
0 0 Atbildēt

Tas toch jociigi- ka krustojumaa jaagriezh pa labi, visi zin ka jaaienjem labaa josla, a kaa tiek uz loka, taa viss aizmirstaas. Pa stahanchiku nu gan nevajadzeetu pelniit naudu! Tur satiksme ir tik drausmiigi organizeeta (neorganizeeta), ka pa noteikumiem tur ir gruuti izbraukt.

114218. viesis 10.februāris 2004 10:49
0 0 Atbildēt

pareizi ir-visiem sānos un uz šrotu, pēc tam pēc jauniem autiņiem pie apdrošinātājiem, un tā paliek mazāk mašīnas un vairāk jaunāki autiņi.Šrotam arī labums..

114226. viesis 10.februāris 2004 11:01
0 0 Atbildēt

Nu tagad vismaz zināšu, ka ir frukti, kas nezina, ka no apļa jānogriežas tikai no labās joslas. Es pats vienu reizi nogriezos no otrās, bet es zināju ka pārkāpju, un tāpēc pārliecinājos, ka nevienam neieskriešu sānā. Tagad turēšos tālāk no pirmās joslas, savādāk kāds ieliks sānā...

114239. viesis 10.februāris 2004 11:39
0 0 Atbildēt

Vinji jau bez avaarijas bija shroti

114242. viesis 10.februāris 2004 11:46
0 0 Atbildēt

Da shitaadi idoti, kas no aplja nemaak nobraukt ir papilnam, kaut vai pie Stahaanoviesha tilta papilno idiotu... Nezinu pat kaa vinjus maaciit.

114248. viesis 10.februāris 2004 11:55
0 0 Atbildēt

Ta blj.....gj, ( atvainojiet ) normalas valstis ir taa - aareeja josla tikai nogrieshanai pa labi, videja nogrieshanai vai taisni, bet iksheejaa tikai taisni. Savukaart, pie mums visus iesacejus, kaa nabaga mudakus samaca spitigi braukt taisni pa Mukusalas apli, kas peec butibas ir ljoti aatrs aplis un tad rodas visadas situaacijas. Es saprotu, noteikumi ir jamaca pareizi, tachu taja aplii braukt pa arejo malu taisni ir vienkarshi IDIOTISMS no praktiska viedoklja.

Es pats viereiz aizdomaajos un uz milimetriem paspeeju nesalikties ar tadu "pareizo" idiotu, kursh uzbraukshanas vietaa izvelejas braukt taisni. Mans shadus principaalos idiotus gribas kaut, jo nevajag jau noteikumus ieboreet, kaa nelokamu un akmenii iecirstu taisniibu, bet pielagoties un vietaa kur shii avarija notikusi ir jadoma ar galvu un braukshanai taini ir jaizmanto videja un ieksheja josla.

114251. viesis 10.februāris 2004 12:02
0 0 Atbildēt

A nafig kaut kam jaapielaagojaas? Noteikumos viss skaidri uzrakstiits.

114253. viesis 10.februāris 2004 12:05
0 0 Atbildēt

Hi, hi! Es katru dienu braucu pa apli, par kuru , laikam pat policisti nenojaush, ka tas ir aplis :))) Un tur paarkaapj apmeeram 100% vadiitaaju. Runa ir par apli pie Brasas tilta, kas peec taada nemaz neizskataas, tomeer ziimes ir uzliktas. Braucot uz tilta no Chiekurkalna visi aplii ienjem ieksheejo joslu, un taalaak arii pa to arii brauc uz tilta. Un, ja es, gudriitis, saaku braukt kaa driikst un vajag peec noteikumiem, citi satiksmes daliibnieki uz mani kljuust dusmiigi :)))

Taa pat daudzi no iekshjoslas brauc taisni uz Chiekurkalnu.

Slaavu aplis ir aarpraatiigs! Man tur ir gruuti izbraukt, lai nervi nebuutu chupaa. Aizpagajusho reizi apli braucu pa videejo joslu. Neseenjojot, protams. Ieksheejaa joslaa Passats. Diezgan ledains. Un te no Daarzciema ielas autobuss - skjeersaam visam aplim!!! It kaa manis, mazulja, tur nemaz nebuutu...

114259. viesis 10.februāris 2004 12:19
0 0 Atbildēt

piekritu Gintz 10.02.2004 12:05 paustajam viedoklim par apli pie Brasas tilta.

To vienkarsi vajag likvidet un viss, jo nologotākie virzieni ir no Ciekurkalna uz tiltu un atpakaļ. Priekškam tur aplis?!

114261. viesis 10.februāris 2004 12:22
0 0 Atbildēt

Loti iespejams, ka sis gadijums bija apzinati veidots, lai kads sanemtu apdrosinasanu par auto, kas jau ieprieks bijis shrots...

114262. viesis 10.februāris 2004 12:23
0 0 Atbildēt

Labak ir uz Mūkusalas ielas apļa, pie pagrieziena uz Jurmalas pusi, jo tur ta vieta pat neizskatas pec apla un citi brauceji doma ka taisnais cels ir galvenais un aplis zem tilta - pagrieziens pa kreisi.

114266. viesis 10.februāris 2004 12:28
0 0 Atbildēt

Man ir radušās aizdomas, ka tieši šos noteikumus vadītāji aizmirst pirmos, jo gadījumi, kad vadītāji no apļa nobrauc, neieņēmuši labo malējo joslu, nav saskaitāmi.

114304. viesis 10.februāris 2004 15:00
0 0 Atbildēt

es katru dienu shkjeersoju vairaakas reizes muukusalas apli, gandriiz katru reizi shitaadus briinumus redzu, vareetu jau CP pastaaveet un palasiit 5us, man nekas nebuutu pretii, tas atsveertu taas probleemas un laika zaudeejumus, kad deelj taadiem jefinjiem jaaraxta kaudze papiiru.

nesen redzeeju kaa pa labo joslu braucoshs smagais gandriiz (paaris cm) noshkjiila pa otro taisni STRAUMES virzienaa ejoshu bulku vaagji, smagais knapi paspeeja savaakties, bulku vaagjis arii leenu nebrauca, nez kaa buutu beidzies...

114305. viesis 10.februāris 2004 15:07
0 0 Atbildēt

Varbūt uz atsevišķiem apļiem piem. pie stahanchika un muukusalas ielas novietot ziimi - braukshana joslaas(un ieziimeet taas uz aplja)Bet pie ciekurkalna savukaart viss paliktu pa vecam. Jo pirmie divi mineetie patieshaam ir pietiekami plati.Viss.

114308. viesis 10.februāris 2004 15:26
0 0 Atbildēt

man sieva nesen lika tiesības, instruktors viņai esot stāstījis,ka tur esot vēl viena josla, kura nav aplis, kas iet no Mūkusalas uz Jūrmalas pusi. Kautkādas muļķības, jo uz visām ielām, kas pievienojas aplim ir zīme "kustība pa apli". Citu zīmju, kuras norāda joslu skaitu un braukšanas virzienu nav.

114374. viesis 10.februāris 2004 21:29
0 0 Atbildēt

Paturpinot teemu par izcili stulbi organizeeto krustojumu pie kapiem, kur saiet kopaa gaujas iela, celsh uz krematoriju un brasas tilts. varbuut ir iespeejams noskaidrot, vai shis pilniibaa ir krustojums pa loku vai kaa. braucot pa mineeto krustojumu pa aareejo joslu brasas tilta virzienaa, shjeersoju tramvaja sliedes un tad sastapos ar pii pii. bet ko tad ES daru nepareizi? Taa arii veel nav kljuvis skaidrs - ir tas krustojums pa loku vai nee, jo ieprieksh taadas ziimes ir. tagad braucu "kaa visi", tb pa kreiso joslu un vienmeer paluuru apkaart vai kaads netuvojas labajos saanos. paaris reizes ir arii tuvojies :>

114375. viesis 10.februāris 2004 21:38
0 0 Atbildēt

aha, komentaars jau bija. atdziishos greekaa. reiz braucu pa bulju dzirciema apli. viens nu aaaahuuuna naglijs opelis 2x uztaisiija priekshaa liishanas manevrus pa pusapli arii man 1x no taam. nu tad es skarbi pa ieksheejo joslu maucu un gana aatri, shis no otraas lidoja aplii iekshaa. kad atbrauca menti, es biju skaisti pirmajaa joslaa, tikai liidz pusei paspeejis iegriezties. a betiisteniibaa nevajag neko sliktu dariit. vajag pa taadu krustojumu mieriigi braukt pa aareejo malu. garanteeju, ka peec 2..3 apljiem buus babaksh. cilveeki ir tupi un nezin noteikumus. cik reiz tajaa aplii paaris lohi nau bremzeejushies, es gan tiesa arii, lai nebuutu crash.

114376. viesis 10.februāris 2004 21:40
0 0 Atbildēt

Cieniijamais raxta autor,

lai arii kaadas buutu Juusu emocijas vai viedoklis sakaraa ar radushos situaaciju, es neuzskatu, ka Jums ir tiesiibas abus atteelos redzamos auto saukt par shrotiem! Ja Juus gribat paust shaadu viedokli, dariet to komentaaros, bet rakstos, luudzu, pacentieties iztikt bez emocijaam.

Paldies!

114385. viesis 10.februāris 2004 22:56
0 0 Atbildēt

Hm. Shkjiet ka kaada no bildees redzamaa auto iipashnieks ieradies... Uhh kaa raksta autors tagad sukas dabuus. :]

Bet ir viena lieta - uz shiem auto nav nekaadu paziishanas ziimju kas ljautu noteikt kas ir sho auto iipashnieks. PROTAMS tikai pie noteikuma ja iipashnieks pats nepasaka ka tas ir vinjsh.

Protams ka nepatiikami ka kaads apdirsh tavu braucamo, bet taa diemzheel ir ikdiena pie kuras sen bij laiks pierast. Aiz kam labaakais ir "prikinutsa shlangom" lai vismaz neraada uz tevi ar pirkstiem un nenjemt pieree. Ir labs anglju vaardu salikums - Take it easy.

114390. viesis 10.februāris 2004 23:40
0 0 Atbildēt

to viesis 10.02.2004 22:56

kaadam par lielu prieku vai apbeedinaajumu neesmu neviena no sho auto iipashniekiem, ne arii kaadaa veidaa saistiits ar kaadu no iepriekshmineetajaam personaam. pats piederu pie tiem, kas neciesh, ka nepareizi nogriezhas no aplja.

mana ideja bija pavisam cita - tas, ka cilveex brauc ar ne iipashi daargu auto, nenoziimee, ka [shajaa gadiijumaa] raxta autoram vajadzeetu spriedeleet par auto shrota esamiibas faktu. man pasham arii kaadreiz ir bijis "shrots" (tagad braucu ar diezgan labu auto), kas vienalga bija MANS "shrots", taapeec arii neuzskatu par nepiecieshamu publisku mashiinu apcelshanu. taa, luuk

114507. viesis 11.februāris 2004 13:02
0 0 Atbildēt

To Isoquant,

esmu raksta autors, bet mana raksta sākumā ir cita komentārs.

Nevienu automobili savā rakstā neesmu nosaucis par "šrotu", kaut arī viņš tāds būtu.

114520. viesis 11.februāris 2004 13:51
0 0 Atbildēt

šroti ir un paliek šroti - nav tur ko liegties!

114539. viesis 11.februāris 2004 14:45
0 0 Atbildēt

Ja krustojums pa loku ir galvenais cels,kapec braucot ara no loka

114544. viesis 11.februāris 2004 14:58
0 0 Atbildēt

pareizi. ja tev ir galvenais ceļš - kāpēc braukt ārā? :-)

114559. viesis 11.februāris 2004 16:09
0 0 Atbildēt

Ara no loka jabrauc pamizt,vai pieradit ka man ir priekssroka un es aizbraucu tautas bez apstaaschanaas [email protected] taa pasta iela jusu nezinnai ir vienvirziena iela Atbildi,kaut 1nu gribeetu nopietnu,vai tu no lokiem nebumbum ? Nedomaajiet tikai par zirga lokiem.Ataalija

114585. viesis 11.februāris 2004 19:37
0 0 Atbildēt

to eriks_grigis 11.02.2004 13:02

ja tas teikums par shrptiem raxta saakumaa ir cita komentaars, tad tas ir atbilstoshi jaacitee, jo citaadi tas ir plagjiaatisms

114859. viesis 13.februāris 2004 15:39
0 0 Atbildēt

ejiet nahui

IP: 81.198.170.16

Redaktors 18.februāris 2004 11:40
0 0 Atbildēt

Par tiem šrotiem - tas bija mans ievads. Un domāts nebija, ka saskrējās divi šroti, bet gan - rezultāts: divi šroti. Vai tad tā nav? Vai tad kaut viens no tiem auto varēja turpināt piedalīties ceļu satiksmē? Nē! Tātad šrots. Kur ir problēma? Apvainoju kādu auto īpašnieku? Paskatieties uz sarkanā auto riteņu arkām...

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Aizsargbarjeras caurdurtais "Bentley" izlikts pārdošanā (+ foto) 1

ASV pārdošanā izlikts 2011.gada "Bentley Mulsanne", kas pamatīgi cietis avārijā, uztriecoties ceļa aizsargbarjerai. Lasīt vairāk

 

Savāktās nolietotās riepas var pilnībā pārstrādāt Latvijā 6

Nesenie notikumi, kad vairākiem atkritumu, tostarp nolietoto riepu, apsaimniekotājiem tika atklāti darbības pārkāpumi un piemēroti milzu sodi par saistību nepildīšanu, norāda uz neprecizitātēm atkritumu apsaimniekošanas sistēmā un uzņēmēju nevēlēšanos nodot pārstrādei atkritumus legālā un likumīgā veidā. Lasīt vairāk

 

"Android" nostiprinās Latvijā visvairāk lietotās operētājsistēmas pozīcijā 5

Otrajā vietā septembrī ar 25,4% gadījumu bija "Windows 7", kuru no kopš 2012.gada ieņemtās pirmās vietas "Android" nostūma augustā - "Android" operētājsistēma, lai no Latvijas pievienotos vietējām tīmekļa vietnēm, augustā tika lietota 26,7% gadījumu, bet "Windows 7" - 26,5% gadījumu. Lasīt vairāk

 

Valsts policijas vajadzībām par teju 420 000 eiro iegādāsies sešas jaunas automašīnas 4

Valsts policijas vajadzībām par teju 420 000 eiro tiks iepirktas sešas jaunas automašīnas, liecina Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā pieejamā informācija. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti