Autoceļotāji Dānijā varēs braukt ātrāk 15

 
11.februāris 2004 9:09

Autoceļotājiem Dānijā drīzumā būs atļauts ātrāk pārvietoties uz autostrādēm. No šī gada 30. aprīļa varēs braukt ar 130 km/h lielu ātrumu. Līdz šim atļautais maksimālais ātrums bija 110 km/h.

Jaunie noteikumi attieksies gandrīz uz 55% Dānijas autostrādēm, izņēmums būs tikai Kopenhāgenas, Vajles, Orhūsas, Olburgas un Odenses pilsētu apkārtne kā arī Lielais Belta tilts.

www.eiropa.lv

 
Visi komentāri
 
114449. viesis 11.februāris 2004 10:14
0 0 Atbildēt

nez, kad pie mums atljaus braukt aatraak pa tiem celjiem, kuri jau tagad normaalaa staavoklii un vasaraas simtinju izliek

114452. viesis 11.februāris 2004 10:18
0 0 Atbildēt

Tad, kad ļautiņi braukt iemācīsies :)

114459. viesis 11.februāris 2004 10:21
0 0 Atbildēt

da jūs ko, kā var atļaut ātrāk braukt ... ja max būs nu kaut vai 110 tad cik procenti peņas zudīs!!! lielai daļai autobraucēju tā ir psiholoģiski pieļaujamā ātruma robeža, t.i. nez kur pazudīs čupa ar 'ļaunajiem' pārkāpējiem, kas parasti turēja gatavībā Ls5

114460. viesis 11.februāris 2004 10:22
0 0 Atbildēt

Qued, tu ko, pasakaam veel tici? :) tas nekad nenotiks, vismaz tik ilgi, kameer visi auto nebuus attiistijushies liidz taadam liimenim, ka vadiitaajam vajadzees tikai ievadiit brauciena beigu koordinaates un veelamo marshruta variantu ar pieturpunktiem, ja taadi nepiecieshami :)

114475. viesis 11.februāris 2004 11:12
0 0 Atbildēt

nava mums taadu celju, lai atljautu... Tas jau nekas, ka mees braucam aatraak par pieljauto, es piemeeram, esmu braucis 160 km/h pa taadaam bedreem, ka normaali buutu uz 70-80 km/h. Kad saaku veelaak domaat, tad taa i kaa i:)

114486. viesis 11.februāris 2004 11:37
0 0 Atbildēt

Tas vienkārši smi.rd pēc CCCP, kur gailvenais ir ģelo principa! Tas mozīmē, ja kaut kur uzliktu 130, tad visur gribētu braukt ar 130, vai kaut kā tā. Tāpēc nedrīkst grožus laist brīvāk. Šādi domāja 80tajos gados...

Mūžīgi aizliegta sitācija cilvēkos rada nepareizu reakciju, pārsniegt atļauto ātrumu liekas interesanti. Aizliegtais auglis, un tupums. Vai tas ir normāli, ka cilvēks ir nostādīts tādā situācijā, ka braukt var tikai ar maksimāli pieļaujamo + 10km par kuriem nesoda? Visu laiku jābalansē uz soda robežas. Es saku, ka tas ir pilnīgs tupums. Ja piem. un Jūrmalenes būtu 130, tas būtu tikai normāli. Un vai braucot pa līkumotu, sniegotu ceļu es visur žmiedzu ar 90? Atļauts tak ir! Ja slīd, tad brēcu uz visādiem dienestiem, ka nespēju savākties. Murgs!

Tāpēc es gribu pateikt visiem CP utjp. ka nekad nebūs tāda situācija, ka varēs izsekot viesiem braucējiem un piespiest viņus klausīt uz vārda. Tāpec nevajag provocēt cilvēkos stulbumu un atļaut domāt vairāk arī ar savu galvu.

Un braucējiem varu pateikt, ka max drošais ātrums ir atkarīgs no ceļa situācijas, nevis no ceļazīmes ar sarkanu maliņu...

www.rcc.lv

114521. viesis 11.februāris 2004 13:54
0 0 Atbildēt

Kaada gan pie mums var buut runa par aatruma pacelshanu, ja celji kljuust aizvien sliktaaki? Es briinos, kur te viens otrs redz tos labos celjus? Pleskavene, piemeeram, smagi suukaa - peec ziemas saliem ir daudz jaunu bedru izsists.

114548. viesis 11.februāris 2004 15:08
0 0 Atbildēt

Pilnigi piekritu Viesim - ir jadoma ar galvu ka braukt. Es uz zimem skatos tikai tik daudz, lai zinatu, ja gadas CP uz cik man butu jabrauc, bet savadak, es braucu tik atri cik uzskatu par droshu nemot vera savu bruaksanas prasmi, autinju, cela segumu, laika apstaklus, parejos satiksmes dalibniekus, un protams ari potencialos riskus, lai spetu no tiem izvairities laicigi.. Dazam labam ari uz 50km/h nedrixt laut izbraukt uz ielam.

114558. viesis 11.februāris 2004 16:08
0 0 Atbildēt

Vo beidzot veel kautkur beidz domaat ar bremzi!

114564. viesis 11.februāris 2004 16:54
0 0 Atbildēt

Katrā ziņā mans domā, ka vajag ieviest ātrgaitas maģistrāles ar divlīmeņu krustojumiem arī Latvijā, tāpat kā Lietuvā tās jau ir 20 gadus. Rīga-Daugavpils posms sen ļoti prasās pēc tā. Tāpat arī VIA Baltica Latvijas posms. Hmm, kur būs Eiropas Savienības līdzfinansējums? Vai atkal nodzers uz kaut kādiem sīkumiem, kā ļ. cien. premjerministrs uz to pusi izteicās? Polijā automaģistrāļu būvniecība rit pilnā sparā, arī lietuvieši teju, teju būvēs-paplašinās vēl automaģistrāles posmu no Kauņas līdz Marijampolei. Laiks ir arī Latvijai sekot infrastruktūras attīstībai un neradīt 'haļavņicas' iespaidu. Nekas vairāk nebojā dzīvi, kā pilnīgi nekā nedarīšana.

Tomēr prieks, ka beidzot arī Dānijā paātrina iespējami likumīgu pārvietošanās laiku starp punktu A un B.

Ok, manas pārdomas...

Solutions (šoreiz speciāli neielogojos)

114566. viesis 11.februāris 2004 16:57
0 0 Atbildēt

piemirsu pateikt, ka arī Rīga-Ventspils posms būtu modernizējams. Tauta redz, ka ir riskanta pārvietošanās aiz Jūrmalas. Policija tikai pelna naudu. Nekas cits netiek darīts problēmas atrisināšanai!

Solutions

114587. viesis 11.februāris 2004 20:49
0 0 Atbildēt

Nu, manuprat, Riga - Jurmala vasara varetu but ar zimi 130. Bet protams (dreams) ideali butu ja butu uz shosejas lielas elektroniskas zimes (ka daudzkur ES), kuras pec cela situacijas tiek mainits max atrums. Piemeram, ja pa nakti ir migla (kas tur ir diezgan biezhi vasara), tad paradas visadas izsaukuma zimes & uzraxti par miglu un, piem., max atrums 40 km/h!!!

114590. viesis 11.februāris 2004 22:37
0 0 Atbildēt

Яадо ехать 180

114591. viesis 11.februāris 2004 22:37
0 0 Atbildēt

Яадо ехать 180

114604. viesis 12.februāris 2004 6:28
0 0 Atbildēt

.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Iesaka eksperts: no kā jāuzmanās autovadītājiem pavasarī?

Varētu šķist, ka pavasarī, kad nokusis sniegs un kļuvis gaišāks, par ceļu satiksmes drošību var raizēties mazāk. Taču arī pavasarī ir vairāki būtiski faktori, kas jāņem vērā, lai droši un bez raizēm nokļūtu iecerētajā galapunktā, tāpēc Swedbank kopā ar Drošas Braukšanas Skolas direktoru Jāni Vanku sagatavojis padomus, kam jāpievērš īpaša uzmanība, pārvietojoties ar auto pavasarī. Lasīt vairāk

 

Frānsisa Skota Kī tilts pēc avārijas - postījumu apmērs (+ VIDEO) 16

Vakar pēc kravas kuģa DALI ietriekšanās sagruva Frānsisa Skota Kī tilts ASV ostas pilsētā Baltimorā. Drona lidojums ļauj novērtēt katastrofas apmērus, sagrauto tiltu un cietušo kuģi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti