Netālu no Siguldas divi bojāgājušie un divi cietušie 73

12.februāris 2004 1:31

Rīgas rajonā Siguldas apkaimē trešdien notikusi traģiska autoavārija - pagaidām nenoskaidrotos apstākļos saskrējušās divas vieglās automašīnas, divi cilvēki negadījumā zaudējuši dzīvību, bet vēl divi guvuši smagas traumas un nogādāti slimnīcā.

Rīgas rajona policijas pārvaldes preses sekretāre Ingūna Gaile aģentūrai BNS pastāstīja, ka dažas minūtes pirms plkst.16 uz Rīgas - Veclaicenes šosejas apmēram 500 metrus no tilta pār Lorupi saskrējušās automašīnas "Ford Sierra" un "Honda Civic". "Honda" vadītājs un pasažieris no gūtajām traumām notikuma vietā miruši, bet divi otrajā auto braukušie cilvēki sadursmē guvuši smagas traumas un nogādāti slimnīcā.

Gaile atzina, ka viņas rīcībā pagaidām nav informācijas par bojāgājušo un cietušo personībām un avārijas apstākļiem, jo ceļu policija notikuma vietā ieradusies tikai pirms pārdesmit minūtēm. Zināms vienīgi, ka ceļš negadījuma vietā bija kaisīts ar granti un avārija nav notikusi slidenas brauktuves dēļ.

RĪGA, FEB 11, BNS

 
Visi komentāri
 
114610. viesis 12.februāris 2004 9:40
0 0 Atbildēt

vakara pa TV redzeeju.. stulbi

114611. viesis 12.februāris 2004 9:46
0 0 Atbildēt

Saskrējušās ar purniem, tas nav pieminēts.

114613. viesis 12.februāris 2004 9:55
0 0 Atbildēt

kura tv tad to raadija?

114614. viesis 12.februāris 2004 10:01
0 0 Atbildēt

Laikam lielās mašīnas tomēr ir drošākas! Izsaku līdzjūtību:(

114616. viesis 12.februāris 2004 10:04
0 0 Atbildēt

Lielāka mašīna ir smagāka, tādēļ frontālā sadursmē tai ir priekšrocības.

114619. viesis 12.februāris 2004 10:13
0 0 Atbildēt

JA nu sorit uzzinot ka pazistams jauns cilveks aizgajis boja ir ta sudigak.:(

114620. viesis 12.februāris 2004 10:15
0 0 Atbildēt

A kapec tad visi stati braukaa ar dzipiem? Un kapec dižā MEGANE statos piecu zvaigznishu vietaa ieguva knapi vienu ? Un kapec eiropa ne pakam negrib redzeet amerikanju autinjus uz eiropas celjiem?

Tapec ka eiropai ir p....g par cilveka droshiibu! ko var gribeet no mashiinas kuraa neatspraadzeejoties ar roku var notirit prieksheejos lukturus :(

114621. viesis 12.februāris 2004 10:15
0 0 Atbildēt

to VIESIS (IEM) juutu liidz!

114624. viesis 12.februāris 2004 10:19
0 0 Atbildēt

to RHINO

Tāpēc, ka degviela tur maksā 15 centi litrā....

114626. viesis 12.februāris 2004 10:26
0 0 Atbildēt

to REDAKTORS

normala gimene statos paplashinoties parasti ieperk vismaz CHEROKIE lai droshi vareetu parvadaat beernu.

Nu jaa eiropaa vel ilgi braukaas ar zales pljaaveejiem un aizmirsiis piespraadztties kur nu vel beernu piespraadzeet. Laikam jau gruuti saprast fizikas pamatprincipus ja galvenaa doma ir samazinaat degvielas pateerinju :((

114627. viesis 12.februāris 2004 10:29
0 0 Atbildēt

Tāpēc ka amerikāņu autiņiem pagriezienu rādītāji nav oranži!

Un nejauc Redoktoru ar Redaktoru!

114628. viesis 12.februāris 2004 10:29
0 0 Atbildēt

Nu, Nu Redaktor, degviela ASV tagad maksā apmērām 30 centus - 1,5 USD par galonu, a galonā ap četri litri būs.

114639. viesis 12.februāris 2004 11:04
0 0 Atbildēt

Kurs teica ka dzipi ir drosi ??? Tiesi jenkos tagad apspreiz to jautajumu ka visi brauka ar dzipiem un iedomajas tagad ka ir baiga drosiba un gaz uz nebedu...... uz kapiem !!!!! Un pamegini ar palielu atrumu ieiet asa likuma! Kas notiks...... vaks vai labaka gadijuma uz saniem !!!!

114640. viesis 12.februāris 2004 11:07
0 0 Atbildēt

RHINO

Iedod kaut kaadu atsauci uz tiem testiem. Varbūt ASV ir citādāka testu metodika - EuroNCAP testē automašīnas sadursmēs ar savas klases jeb aptuvena svara objektiem. Tā kā ASV pārsvarā ļautiņi braukā ar lieliem auto, tad, dabiski, ar mazu auto tur braukt ir mazāk droši - ja runa ir par sadursmēm.

Arī degviela Amerikā ir lēta un ceļi plati - kādēļ jamiem nebraukt ar lielām govīm?

114642. viesis 12.februāris 2004 11:10
0 0 Atbildēt

ronisr prichom te lielaa aatrumaa iet liikumaa? ja jau nau smadzenju ta ar jebkuru auto buus vaax jebkuraa vietaa. Un pie reizes p[amegjini noargumenteet ar ko ta dzhips buutu nedroshaaks par kautkaadu siiku eirosuudu?

vakar vakaraa redzeeju vienu no tiem sadauziitajiem auto, skats bija baigs...

114648. viesis 12.februāris 2004 11:21
0 0 Atbildēt

to RONIS

pat formulas nav droshas ja brauc bez galvas :)))

to QUED

protams shtatos testee autinja droshibu pret lielaakas klases autinjiem. Un viens no galvenajiem raaditajiem ir salona apjoma samazinashanaas. kur pretii NACAPS skatas vai iegutaas traumas buus savietojamas ar indiviida speju izdzivot :(

Ceru ka jus man piekritisiet: ko garaaks purns ko samiiciit to lielaaka iespeeja izdziivot.

Un negribu es agiteet visus braukt ar lielaam mashiinaam. labaak es braukshu ar lielu bet juus visi brauciet ar mazinjaam un es jutiishos droshi

114649. viesis 12.februāris 2004 11:23
0 0 Atbildēt

RHINO

Par to garāko purnu - atkarīgs, no kuras puses uzsit :)

114652. viesis 12.februāris 2004 11:32
0 0 Atbildēt

Qued, parasti ne tikai purns garaaks, bet arii otrs gals :)

114662. viesis 12.februāris 2004 11:45
0 0 Atbildēt

Redzēju sekas ar savām acīm Hondai priekšas faktiski nebija modelis bija no svaigajiem. A Fords tik traģiski neizskatījās.Hondas sēdošie laikam nebija piesprādzējušies jo sadurme bija purns purnā.

114664. viesis 12.februāris 2004 11:51
0 0 Atbildēt

to RHINO: nav arii lielaas mashiinas konfekte. Jo lielaaks svars, jo lielaaks arii bremzeeshanas celsh un mazaaka manevreet speeja. Kaa arii piemeeram SUV'us un dzjipus ir krietni vieglaak dabuut uz jumta vai saaniem nekaa saliidzinoshi mazaas mashiinas. Advantage no lielaakas masas ir TIKAI frontaalaa sadursmee ar citu vieglaaku mashiinu (bet nevis koku) vai pie nelieliem aatrumiem.

Jo ja nu nezini, tad kineetiskaa energija = m * (v ^ 2), kur m mashiinas masa un v ir aatrums- itogo aatrums ir pamatfaktors energijai nevis masa.

114666. viesis 12.februāris 2004 11:55
0 0 Atbildēt

Avārija bija apsolūti muļķīga... Ceļš ta bija kaisīts, bet slidens tik un tā. Honda nosaciiti lidoja (apm. 120km/h) no Siguldas, nedaudz aiz tilta (lēzens labais pagrieziens), drusku norāvās no špūrītes uz iekšmalu, bet raujot apakaļ ielidoja pretējā joslā toč purnā Sierrai. Tālāk - dūmi pa gaisu (no radiātoriem), klusums... Par skatu, kas notikās mašīnās labāk nerunāt (tipa kā raidījumā 112, tikai LIVE un vispār jābūt stiprai nervu sistēmai).

Bet policija atkal izcēlās. 2km uz Rīgas pusi šaudās ar radaru, informējam par notikumu (piestājot un pasakot), atbilde "ko ***!?", turpina šaudīties. Avārijas vietā probka veidojas ne pa jokam (viena josla aizņemta). Braucam iekšā Rīgā pie VOLVO servja (apm. 30 min pēc kreša), pretī lido poliču TRANSIT... (tas kuru varēja redzēt pa teļļuku)...

114667. viesis 12.februāris 2004 11:57
0 0 Atbildēt

Nu ja visi un visur brauktu ar galvu nevis d.irsu tad jau ari si avarija nenotiktu!!!!!

Vel par dzipiem! Bija vesala paaraide par dzipiem ieks USA. Vienkarsi vini del sava aukstuma likumos ir loti nestabili un tapec ir loti bieza tada paradiba kaa apgasanas !!!

TO uupizz Nu tad jau sanak ka visdrosak ir braukt ar furi vai kamazu ??? Un tu esi redzejis kas notiek kad fure ar furi saliek purns purna?? Es esmu skats ir vel drausmigaks neka vieglajiem!

114668. viesis 12.februāris 2004 12:00
0 0 Atbildēt

perkot SAABu viens no nosacijumiem bija droshibu. Reta mashina var iebraukt siena ar 7-8km/h un neko nesadauzit. Ta jau no rupnicas defaulta garantija.

114670. viesis 12.februāris 2004 12:08
0 0 Atbildēt

Lielo auto fani varbūt varēja sameklēt sadursmju statistiku kā tādu.

Cik no visām avārijām ir pretinbraucošu frontālas sadursmes, cik trieciens pa kādu nekustīgu objektu, utml.

Un cik nav redzēti tādi, kas sit pie krūtīm - man liela mašīna tāpēc lai es justos droši, a paši nesprādzējas.

114676. viesis 12.februāris 2004 12:14
0 0 Atbildēt

1) benziina cena Kalifornijaa patreiz ir ap 1.90 - 2.20 USD atkariibaa no klases. Diizelis ir tikai nedaudz leetaaks - 1.70 - 1.90 USD. Taatad bendzha sanaak ap 0.28 latiem.

Bet braucot to attalumus vienalga sanaaaca padaargi.

2) nevajag paarspiileet ka tur visi tikai ar dzipiem brauc.

daudz ir arii kompaktklases autinji. bet starp dzjipiem ir taadi exemplaari kaa kravas mashiinas - daudz lielaaki par muusu Land Cruiseriem ar nikjelotiem suudiem visapkaart.

es gan neiebraucu kaaadeelj ar taadu kravinieku ir jaapaarvietojas pilseetaa, bet laikam tas ir stila jautaajums - jo lielaaks jo krutaak.

114681. viesis 12.februāris 2004 12:27
0 0 Atbildēt

pirmkaart:

Es vienmeer piespraadzeejos!

orkaart:

man ir pie kaajas ar ko juus brauciet!

treskaart:

ja taa nebuutu bijusi H CIVIC dakteriem buutu daudz darba, bet nebuutu divu likju un vesala kaudze nelaimigu piederigo.

Ja jums ir degvielas cena un asi likumi svariigaaki par tiem kas juus gaida maajaas - eh tadus jau maajaas negaida, kam es te meeginu ko pieraadiit :(

114682. viesis 12.februāris 2004 12:30
0 0 Atbildēt

Var pirkt kādu mašīnu grib, bet ir jājēdz arī braukt. Ceļš tur ir pietiekami šaurs, lai netaisītu nekādus eksperimentus, ja vien... Es tikai nsesaprotu, kad beidzot vairumam braucēju sāks pielekt, ka visas šīs traģiskās avārijas ir par mācību...

114683. viesis 12.februāris 2004 12:36
0 0 Atbildēt

Kovacs - vēl bez enerģijas pastāv arī inerce, virsmas pretestība, materiāla elastība un stiprums, spēka virziens un iedarbošanās laukums. Spēka virziens, virsmas pretestība un laukums un materiāla īpašības noteiks, cik lielas deformācijas tiks radītas.

Elastība nosaka, cik lielā mērā materiāls atjaunos iepriekšējo stāvokli pēc iedarbošanās. Inerce un pretspēks(tajā skaitā virsmas pretestība) nosaka, cik ātri iedarbes spēki tiks apslāpēti vienlaikus iedarbojoties uz otru ķermeni.

Tā ka ātrums nav noteicošais. Ja tu ietrieksies T700 riepā ar zapiņu kaut uz 100 kmh, nekādus paliekošus bojājumus tai riepai neizdarīsi.

114691. viesis 12.februāris 2004 13:12
0 0 Atbildēt

Pilniibaa piekriitu, IR JAABRAUC UN JAADOMAA. Nu nevar tikai lidot... Veel jo vairaak ar taam mazajaam mashiiniiteem tagad ziemaa, jebkursh sniega sanesums uz celja to mashiinii saak raustiit.

Piekriitu, ka liela mashiina vai dzhips buus daudz droshaaks, tikai buus jaadomaa par uzvediibu liikumos un tad jau ir ok. Protams ka to mashiinu var vieglaak nolikt uz saaniem... Bet cik juus esat redzeejushi noliktus dzhipus uz saaniem pret taam avaarijaam, kas notiek liidziigi kaa shii???

UN PROTAMS - IR JAASPRAADZEEJAS!!! Kaa pilseetaa, taa aarpus taas. Un tur atkal amerikaanji ir priekshaa eiropieshiem, jo vinjiem daudzos auto ir t.sauc. automaatiskaas droshiibas jostas - lai arii neeertas, bet droshiiba ir un paliek droshiiba...

Taa dazhas dienas atpakalj viens veciitis bija tikko uzsaacis braukshanu, ka vinjam pilnaa aatrumaa viens ielika priekshaa. Vainiigais bija piespraadzeejis un liidz ar to vesels. Veciitis nebija piespraadzeejies - tagad reanimaacija.

Ne jau veltiigi taas jostas ir izdomaatas. Skan banaali, bet daudzi to nesaprot... :(

114694. viesis 12.februāris 2004 13:15
0 0 Atbildēt

Pārdomām. Civicā šoferis bija piesprādzējies! Salonā arī nekas iekšā nebija nācis! Izārdīts bija tikai mašīnas "purns". Tiesa nekādus AIRbagus arī neredzēja...

114698. viesis 12.februāris 2004 13:20
0 0 Atbildēt

Jaa, nu taa vieta tur ir stulba, esmu tur redzeejis liidziigu situaaciju ka Scorpis tieshi taapat ielido preteejaa joslaa, par laimi tam pretii nevies nenaaca. Un tas viss tikai taapeec, ka liekot jaunu asfaltu, neuzbeera normalu celja nomali.

114711. viesis 12.februāris 2004 13:53
0 0 Atbildēt

snow - iebraukšanai sienā ar 7-8 km/h un nekā nesadauzīšanai ar drošību ir gaužām maz sakara.

114713. viesis 12.februāris 2004 14:16
0 0 Atbildēt

Ja samērā jauns Civics airbagam vajadzēja būt.

Variants - Civics ir sists un pēc tam airbags nav atjaunots, jostas nav pareizi nospriegotas atpakaļ.

114714. viesis 12.februāris 2004 14:21
0 0 Atbildēt

"ko var gribeet no mashiinas kuraa neatspraadzeejoties ar roku var notirit prieksheejos lukturus : ("

:D:D:D

114716. viesis 12.februāris 2004 14:28
0 0 Atbildēt

Par SAAB drošības aspektiem var gūt pārliecinošu iespaidu, aplūkojot kāda crash bildītes, kur uz slidena ceļa SAAB 9000 saduroties ar kaut ko smagāku, ticis pilnīgi norauts motors (var redzēt mētājamies uz ceļa), taču pats 9K pasažieru nodalījums palicis nemaz nedeformējies- pat stikli nav izbiruši :).

Aplūkot var : www.raiconsystems.fi/jyrki/klonk/moottori.jpg

P.S. SAAB zonā ļaudis nesen gribēja redzēt, kā izskatās izšauts airbags. Tas arī šajā lapā ir aplūkojams :

www.raiconsystems.fi/jyrki/klonk/ilmatyyny.jpg

www.raiconsystems.fi/jyrki/klonk/penkit.jpg

P.P.S. Tas nav reklāmas materiāls.

JeTe

114727. viesis 12.februāris 2004 14:53
0 0 Atbildēt

Re, kur vēl par saab drošību: www.euro-ncap.com/details.php3?id=saab_900_1997

114729. viesis 12.februāris 2004 15:01
0 0 Atbildēt

Vēl viens SAAB drošības aspekts ir detaļu zvērīgākā cena. Ja kas noplīst, tad tu uz laiku esi drošībā, jo braukt nesanāk, kamēr nav naudas :)

114735. viesis 12.februāris 2004 15:46
0 0 Atbildēt

CIVIks nebija sists un spilveni bija izlidojusi ,bet nu ta jau ir mazaka klume un rezultatu redzam .

114737. viesis 12.februāris 2004 15:53
0 0 Atbildēt

BTW - amīšu lielajiem auto (sevišķi pick-up) ASV valdība dod lielas nodokļu atlaides - redzēju ciparu 8K USD, kurus valdība faktiski nosponsorē. Tāpēc arī pērk tās govis.

114738. viesis 12.februāris 2004 15:55
0 0 Atbildēt

BTW - kaut kur presē pavīdēja doma ka EU iestādes domā par to kā izlīdzināt liela/maza auto pasažieru izdzīvošanas iespējas frontālas sadursmes gadījumā.

Tā ka pilnīgi iespējams, ka pēc pāris gadiem tiem lielajiem džipiem būs "mīkstāki" purni, lai arī matīsiņiem utml auto ir izredzes frontālā sadursmē.

114740. viesis 12.februāris 2004 16:06
0 0 Atbildēt

RHINO

Tavs teksts par USA crash testiem izskatās pēc buļļa mēsliem -

1.kārt Renault iekš USA neimportē,

2.kārt testēšanas metodika ir approx tāda pati kā EuroNCAP - bliež pret betona kluci ar 40% pārklājumu (Eiropā kucis ir deformējams)

114761. viesis 12.februāris 2004 18:27
0 0 Atbildēt

Runaajot par dzzipiem un sstatiem - Kanaadaa biezza lieta ir slidenaa laika pa graavmaleem meetaajaas dzzipi. Proti, vinnus peerk viiri sievaam - maajsaimnieceem (dell droshiibas ?), bet laikam jau iztruukst braukshanas maaka un auto stabilitaate arii nav no labaakajaam.

114763. viesis 12.februāris 2004 18:34
0 0 Atbildēt

No shit, Megane USA nekad nav redzets...

114764. viesis 12.februāris 2004 18:38
0 0 Atbildēt

ASV uz ielaam vispaar nav redzeetas franchu auto. Arii internetaa taadas netiek tirgotas. nav tikai skaidrs kaads tam iemesls.

114766. viesis 12.februāris 2004 20:08
0 0 Atbildēt

Lielaa avaariju skaita sakne ir mekleejama muusu negausiigajaa tieksmee braukt paaraak aatri un par katru cenu apdziit pretim braucoshos. Shodien pabriiniijos par viena Opel-astra vadiitaaja stulbumu. Braucu ap plkst. 17 posmaa Iecava-Kjekava ar aatrumu ap 75 km/h. Mani panaaca pajauns Volvo vilceejs ar cisternu - puspiekabi. Volvo izdeviigaa briidii mani apdzina, un vinjam cieshi sekoja 3 vieglie auto, peedeejais no tiem Opel-astra, kursh peec apdziishanas nepaspeeja atgriezties savaa joslaa...

114769. viesis 12.februāris 2004 20:35
0 0 Atbildēt

Hulish tad brauc uz 75, taadi jau izraisa avaarijas situaacijas

114773. viesis 12.februāris 2004 21:25
0 0 Atbildēt

Atvainojiet, es paarteicos, gribeeju 45.komentaaraa teikt - ,,apdziit TAJAA PASHAA VIRZIENAA LEENAAK braucoshos,, . Shodien atgadiijums posmaa Iecava-Kjekava veiksmiigi beidzaas ar manis, pretim braucoshaa vieglaa auto un Opel-astra vienlaiciigu izmainiishanos. Kaapeec es braucu uz 75? Taapeec, ka tas man ir ekonomiski izdeviigi, jo ir mazaaks degvielas pateerinsh. Gadaa taadaa veidaa ietaupu ap 50 latiem, kurus nopelniit nav viegli. Var teikt arii taa - man nepatiik savu suuri pelniito naudu palaist veejaa

114775. viesis 12.februāris 2004 21:39
0 0 Atbildēt

Tā ir kaitniecība, apzināti braukt lēnāk par atļautajiem 90km/h. Tajā pašā USA soda arī tos, kas brauc -10mi/h, ja nekas netraucē pārvietoties atļautajā ātrumā.

114776. viesis 12.februāris 2004 22:11
0 0 Atbildēt

Viesi Nr.48, kategoriski noraidu Juusu paarmetumus par kaitnieciibu. 90 km/h ir maksimaalais atljautais, nevis vieniigais veelamais aatrums - tas tachu vienreiz ir jaasaprot. 75 km/h - ljoti optimaals aatrums Latvijas ziemas, slikto celju un no mezhiem uz celjiem izskriet gribosho zveeru apstaakljos. Varu arii paveestiit, ka shoriit 16 graadu salaa panjeemu 20 kilometrus pa celjam divus sestklasniekus, bet tie, kas ieprieksh bija garaam braukushi uz 110 km/h, to nebija izdariijushi.

114777. viesis 12.februāris 2004 22:43
0 0 Atbildēt

to 174 zirgi:

pareizi - visi aizmirst, ka 90 tas ir max. ir jaabrauc taa lai nekas nenotiktu! bet nu cilveeks jau bez adrenaliina nevar :(

zirgz

114778. viesis 12.februāris 2004 22:43
0 0 Atbildēt

Tengizs ir atgriezies :)

114781. viesis 12.februāris 2004 23:43
0 0 Atbildēt

Man gan nekaads adrenaliins nav nepiecieshams.

114784. viesis 13.februāris 2004 6:44
0 0 Atbildēt

Par taadiem, kas principaa bliezh tikai ar maksimaalo atljauto + 20, parasti staasta zinjaas: "autovadiitaajs izveeleejaas nepareizu braukshanas aatrumu uz apledojushaa celja...."

114785. viesis 13.februāris 2004 6:54
0 0 Atbildēt

Viesi Nr.53, pilniigi piekriitu.

114789. viesis 13.februāris 2004 8:05
0 0 Atbildēt

Principaa es piekriitu variantam- brauc aatri, mirsti jauns, it kaa- kas tur citiem buutu par dalju. Tomeer sis gadiijums ir taads, kaa biezi notiek- aatri brauc viens- mirst cits. To es nevaru atbalstiit aiz taa vienkaarsaa iemesla, ka ne visai veeleetos buut to otro vietaa.

Doto vietu izbraucu peec 19.00, tur veel nebija beigusi darboties. Saja gadiijumaa taisniigi buutu, ja taa Honda buutu beigusi savu trasi Lorupes gravas eglu galotnees. Liecinieki tur bija pietiekami, lai saubas nerastos par trageedijas iemesliem. Trageedijas- pretimbraucosajam. Normaala, logiska nosleeguma- vainiigajam. Ljoti ceru, ka vainiigais izdziivos, bet paliks par kropli. Ja vien tik godaajamu vaardu var attiecinaat uz to, kas nogalinaajis divus..

Domaaju, ka te vairums rakstoso aktiivistu ir ar staazu

114791. viesis 13.februāris 2004 8:31
0 0 Atbildēt

Es tajaa vietaa pirmdien braucu uz 100 km/h un tagad nozheeloju, ka paaraak aizraavos, parasti braucu tur leenaak. Nekas jau nenotika, bet vareeja notikt.

114805. viesis 13.februāris 2004 9:51
0 0 Atbildēt

To 174 zirgi: Ja kautkur 90 ir par daudz, tas tiek norādīts ar zīmēm. Ja visi brauc uz 90 un viens mērkaķis iz 75, tas rada paaugstinātu avāriju risku, jo visi pārējie centīsies to lēno apdzīt.

114807. viesis 13.februāris 2004 9:55
0 0 Atbildēt

Stulbi gan:(

114814. viesis 13.februāris 2004 10:53
0 0 Atbildēt

to viesis 8:05!!!

Honda ielidoja purnaa Sierrai. Uz vietas "izbeidzaas" abi Hondaa braukushie. Toties zheel to Sierraa braukusho chali un daamiiti, kuriem tagad ljoti nopietni jāārstējas viena speciaalista (Hondista) deelj...

114815. viesis 13.februāris 2004 10:56
0 0 Atbildēt

to 174 Zs

Pilnīgs idiots! Tādiem kā tev ir jāsēž mājās - tad netērēsies nauda benzīnam un arī "zvēri" neskries pāri ceļam. Mudaks, tu!

114828. viesis 13.februāris 2004 11:55
0 0 Atbildēt

viesis 13.02.2004 10:53

to viesis 8:05! !!

Honda ielidoja purnaa Sierrai. Uz vietas "izbeidzaas" abi Hondaa braukushie. Toties zheel to Sierraa braukusho chali un daamiiti

Jaa, sorry, nebiju gana veeriigi izlasiijis.. Nu, bet mana uzbrauciena buutiiba jau no taa nemainaas. Tiem diviem jau nav vieglaak no taa, ka vainiigais paslaik veltiigi klapee pie Peetera durviim.

114848. viesis 13.februāris 2004 14:01
0 0 Atbildēt

Viesi Nr.57 un 60 - papriekshu vajag sataisiit celjus! Pa shaadiem bedru izraibinaatiem celjiem neveelos traumeet sava suuri, gruuti naakushaa auto diskus, riepas un saiisinaat piekares muuzhu! Bez tam tie, kas mani panaak ar 90 km/h, ar apdziishanu lieki neriskee un nesaspringst. Tie neapmierinaatie un paarmeeriigi ,,griboshie,, ir tie, kas stipri paarkaapj, braukdami uz 110, 120, 130.

114860. viesis 13.februāris 2004 16:07
0 0 Atbildēt

174 lopi: nu, eezelis, kas eezelis !!!! tevis deelj cik cilveeki neriskee ar savaam un citu dziiviibaam ???? *******, to suuda 50 latu deelj tu ljuusti par nekam nederiigu pensionaaru, ibio !!!!

114861. viesis 13.februāris 2004 16:08
0 0 Atbildēt

Nav ko pirkt 174 zirgus ja zeel benziina. Satiksmes noteikumos noteikumos ir iedrukaats, ka apzinaata satiksmes kustiibas trauceessana ir paarkaapums.

114864. viesis 13.februāris 2004 16:24
0 0 Atbildēt

Nekam nederiigs pensionaars - ljoti negliiti teikts par muusu teeviem un maateem, kas muus izaudzinaajushi! Viesi Nr.63, aizej nokaunies par shaadiem teicieniem!

114875. viesis 13.februāris 2004 18:13
0 0 Atbildēt

174 zirgi:tikai nevajag domāt,ka šādi braucot tu vairo drošību uz koplietošanas(uzsveru-koplietošanas)ceļiem.Ja atļautais ātrums ir noteikts 90 km/h,tad brauc ar 90 km/h,ja nevari,tad pielīmē sev uz pakaļas zīmi-max pieļaujamais ātrums 75 km/h(un vēlams pēc iespējas lielāku un labām atstarošanas īpašibām,lai naktī spīd pa gabalu)!!!

114885. viesis 13.februāris 2004 19:40
0 0 Atbildēt

SEMSS, atljaushos oponeet - 90 km/h ir maksimaalais atljautais aatrums, bet vienliidz labi un deriigi aatrumi ir gan 85, gan 80, gan 75, gan 70. Mazaak par 70 pa shoseju ir pamaz. Turpretii vairaak par 90 braukt nav briiv un ir sodaama un nosodaama riiciiba.

114894. viesis 13.februāris 2004 21:11
0 0 Atbildēt

Diemzheel jaakonstatee, ka Lietuvaa un jo iipashi Igaunijaa autovadiitaaju discipliina ir labaaka nekaa pie mums - mees shajaa zinjaa smagi suukaajam.

114904. viesis 14.februāris 2004 10:21
0 0 Atbildēt

da tas bij 1992-1995 gada civics. airbagi daudziem no tiem naw. un vispaar besii aaraa, ka braucot pa celju mieirigi purnaa var ielidot kaads, taaadiem tiesiibas newajadzeeja dot.

114994. viesis 15.februāris 2004 15:57
0 0 Atbildēt

pec idejas kur vajag skriet? labäk savlaicigi izvakt pakalju no gultas... nevis pedeja bridi skriet...

114998. viesis 15.februāris 2004 16:29
0 0 Atbildēt

Tas Civic bija 2000 gada ar visiem airbagiem un arii piespraadzeejushies bija! Vinsh ar aizmuguri uzskreeja uz apmales un vinju sameta vinsh taisnoja un vinju iesvieda preteejaa joslaa, ja tur nebuutu bijis Ford Sierra tad vinsh buutu izgriezis.

115011. viesis 15.februāris 2004 20:16
0 0 Atbildēt

Ja nejēdz taisnot, tad gan nevajag taisnot, tas nu gan arī ir fakts, bet nu vispār tagad jau ir skaidrs, ka vadītājs bija izvēlējies ātrumu, kurš krietni pārsniedza viņa paša spējas. Nu ko lai saka, ļoti jauzmanās no tādiem...bet garantijas, ka neuzdrāzīs virsū vienalga nav.

115017. viesis 15.februāris 2004 21:38
0 0 Atbildēt

Ko Jūs te bliežat !? Palasot komentus rodas sajūta ka retais no Jums (nothing personal) nav nopietni vadijis auto , un nav izpratis apstākļus un iespējamības kas Jūs sagaida aiz katra nākošā ceļa stabiņa. Es katru dienu no rīta uz un vakarā no Rīgas uz Cēsīm mēroju ceļu , un varu Jums teikt vienu - ja brauc kā pienākas un spēj iekļautis plūsmā ( max pieļaujamais -5 - +20) tad no problems. Bet ja gadās kāds kas -20 , nu sorry , kāda vella pēc TU rādies uz koplietošanas ceļiem. (ja tie nav piespiedu apstākļi). Protams neesmu nekāds dievs vai "kalnietis" , bet pēdējo divu gadu laikā uz darbu esmu nokļuvis laikā .

P.S. Arī crash neesmu piedzīvojis.

Vēlu visiem veiksmi, un pirms noriet citu paskatīties uz SEVI.

Ar cieņu : C3

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto lietotāja tests: kompaktais SUV "Škoda Karoq" 4

Portāla iAuto.lv lietotājs un foruma biedrs Rupucs dalās savos iespaidos pēc testa brauciena ar jauno "Škoda Karoq" kompakto apvidus automobili. Lasīt vairāk

 

Jaunais Audi A7 Sportback – sportisks luksusa klases modelis (+ foto) 7

Jaunais Audi A7 Sportback ir četrdurvju kupeja, kas uzskatāmi atspoguļo zīmola jauno dizaina valodu, padarot eksperimentālo dizainu un luksusa tehnoloģiju progresivitāti par realitāti. Lasīt vairāk

 

Automašīnu pārbaužu skandāla dēļ "Nissan" aptur Japānas tirgum paredzētu automobiļu ražošanu 4

"Nissan" atzinis, ka šīs pārbaudes veikuši darbinieki, kuri nav sertificēti pārbaudīt automobiļus atbilstoši Japānas valdības noteiktajiem standartiem. Lasīt vairāk

 

40% auto problēmas ar apgaismes ierīcēm, akumulatoru un drošības sistēmām 11

41% automobiļu ir problēmas ar apgaismes ierīcēm, 39% nekvalitatīvi darbojas akumulators, savukārt 44% ir problēmas ar drošības sistēmām - nedarbojas airbag jeb drošības spilvens vai ABS bremžu sistēma. Lasīt vairāk