Ar lodlampu silda auto motoru un izraisa ugunsgrēku 45

12.februāris 2004 11:41

Ventspilī trešdien kāds vīrietis, ar lodlampu sildot automašīnas motoru, izraisījis ugunsgrēku, kurā aizdegusies automašīna un mājas siena.

Par to aģentūru BNS informēja Ventspils pilsētas un rajona policijas pārvaldes preses sekretāre Dzidra Šķute. Auto "Ford Transit" īpašnieks no rīta nav varējis automašīnu iedarbināt, tādēļ tās motoru nolēmis pasildīt ar lodlampu. Pēc tam viņš iegājis mājā, bet pēc laiciņa, kad nācis atpakaļ, ieraudzījis, ka automašīna aizdegusies un degt sākusi arī mājas siena. Auto saimnieks izsaucis ugunsdzēsējus, kas ugunsgrēku Kuldīgas ielā 159 likvidējuši. Mājas siena nopostīta 16 kvadrātmetru platībā. VENTSPILS, FEB 12, BNS
 
Visi komentāri
 
114659. viesis 12.februāris 2004 11:44
0 0 Atbildēt

mheh, liidzjuutiibas onkam, bet uguni bez uzraudziibas atstaat ar nebij diez ko praatiigi

114660. viesis 12.februāris 2004 11:45
0 0 Atbildēt

Malacis, tā tik turpināt. Nākošreiz ugunskuru zem mašīnas var uzkurināt. Dažs dīzeļmotora īpašnieks tā ir darījis.

114661. viesis 12.februāris 2004 11:45
0 0 Atbildēt

Nu gan durnis :)))) varbuut vel vareeja ugunskuru zem masiinas uzkurinaat un desinjas uzcept, jo gaazespliits nedarbgojaas :)))))

114663. viesis 12.februāris 2004 11:51
0 0 Atbildēt

Da vajadzeja lai tam pakim vispar masina nodegtu un maja ari!!! Sitadus atsaldenus vajag izolet! Atradies "Firestarter" :)

114665. viesis 12.februāris 2004 11:53
0 0 Atbildēt

nekas iipasjs nav,bet nu attstaat bez uzraudziibas:):):)

114669. viesis 12.februāris 2004 12:02
0 0 Atbildēt

Kaadreiz no viena onkas dzirdeeju, ka samais jauniibaa bargajaas ziemaas motoru (vecajai Volgai laikam) sildiijis, no riita sagaazot ieksaa karstu ellju, kuru pirms tam katlaa uz pliits vaariijis :) Ko tikai cilveeki neizdomaa :):):)

114675. viesis 12.februāris 2004 12:14
0 0 Atbildēt

Tipa katru vakaru eļļu nolējis un no rīta sildījis un lējis atpakaļ??? :)

114677. viesis 12.februāris 2004 12:23
0 0 Atbildēt

2 MrSvensons:

Savulaik Bugatti īpašniekiem bija rituāls (reglamentēts ar lietošanas instrukciju), kura viena no sastāvdaļām bija siltas

eļļas iepildīšana motorā. Tie bija 20-tie, 30-tie gadi. Un ļoti

īpaši auto. Kāpēc gan nepalutināt Volgu ar līdzīgām izdarībām?

114679. viesis 12.februāris 2004 12:26
0 0 Atbildēt

benziina baaku buutu forshi pasildiit, lai tilpums palielinaas ;)

114684. viesis 12.februāris 2004 12:49
0 0 Atbildēt

Njaa, vse babi umni posle voini. Gan jau, ka onka ne pirmo reizi taa darijies, bet redz vienreiz jau tas beidzaas slikti, labi, ka veel lielaaki suudi nesanaaca.

114685. viesis 12.februāris 2004 12:50
0 0 Atbildēt

cilveka stulbuma kalngals!

114686. viesis 12.februāris 2004 12:57
0 0 Atbildēt

Bet par to eļļas sildīšanu, jautri :)

Tete

114688. viesis 12.februāris 2004 13:03
0 0 Atbildēt

Vajag jau kaut ko tadu izdomat, labi ka sim neienak prata benzintanka to pameiginat, kaut ko tadu...

114693. viesis 12.februāris 2004 13:15
0 0 Atbildēt

Par to elljas sildiishanu.

Pajautajiet tiem, kas dieneejushi PSRS kada no tanku diviizijaam talaak ziemeljos. Tur tikai taa arii dariija - vakaraa ellja araa un katlaa iekshaa. No riita vaara un lej karstu dzineejos iekshaa. Iedarbinaat esot tad bijis tiirais nieks.

114696. viesis 12.februāris 2004 13:19
0 0 Atbildēt

Atceros, ka senos laikos shad tad vareeja redzeet kadrus, kas no riita mosiitim radiatoraa no teejkannas karstu uudeni leeja :)

114697. viesis 12.februāris 2004 13:19
0 0 Atbildēt

Un savulaik, kad tosola nebija, tad rituāls bija arī vakarā noliet dzesēšanas šķidrumu (ūdeni) un no rīta iepildīt. Nemaz ne tik sen.

114705. viesis 12.februāris 2004 13:44
0 0 Atbildēt

Shitas noteikti bija Ford kluba goda biedrs.

114706. viesis 12.februāris 2004 13:44
0 0 Atbildēt

Kādreiz labajās ziemās un labajos laikos, kad dīzelis maksāja 3 kapeikas litrā, ceļinieki objektos pa naktīm vispār neslēpēja dzinējus:) Bet ja noslāpēja, tad nākamajā dienā tikai ap pusdienlaiku dzīvus dabūja - gan eļļu karsēja ar lodlampām, gan verdošu ūdeni dzesēšanas sistēmā laida.

114707. viesis 12.februāris 2004 13:44
0 0 Atbildēt

Aha 412 moskvicham bija pat chaskas moptora blokaa lai sasalstot motoru nesaplesh, Pats paaris reizes esu meeginajis motoru atkauseet. baigi labais variants bija pieliekot baacinju motora lejasdaljaa ar spiraali :) Gandriiz kaa volvikjis piespraud pie 220 un pec minuteem 10 motors silts :)))

Bet leetaak ir normaala elja, tosols, ...

114708. viesis 12.februāris 2004 13:47
0 0 Atbildēt

RHINO - vienreiz mēs saplēsām mosītim motoru ar visām čaškām. Izspiest viņas jau izspieda, aber galvai vienalga bija kirdik:)

114709. viesis 12.februāris 2004 13:48
0 0 Atbildēt

es pat tagad kadu gadu atapkal savam opel kadetam leju uz motoru karstu udeni citadi motors negriezas ,ta ka senos laikus nemaz nav jamekle

114712. viesis 12.februāris 2004 14:04
0 0 Atbildēt

Cilvim nepaveicās.Atceroties jaunību;moskvičam 2141 vakarā karstā eļļā 1/2litrs benzīna + otrā rītā uz ieplūdes kolektora viena tējkanna verdoša ūdens un pie-25 grādiem var sākt valkāt sakaltušos žiguļus.

114715. viesis 12.februāris 2004 14:25
0 0 Atbildēt

Nu tad divas lietas, ko ir vērts darīt:

1. Ja eļļa tāda pabiezāka, tad vakarā uz nakti 1 glāze benzīna klāt eļļai, bišku pagriezt motoru, lai apmaisās un gulēt. Tas sašķidrina eļļu un ir vieglāk startēt, un no riita benz. uzsilstot iztvaikos un caur kartera ventilāciju - kolektorā un sadegs.

2. Ja degviela īsti nedeg, tad var sildīt visu, kas pirms ieplūdes kolektora, (karb.) pārējam jēga nebūs īpaši liela. Un ja sildat, tad labāk ar elektrisko lodlampu, jo pārāk daudz var sadedzināt... :) Un startējot, labi palīdz, ja pa gaisa trubu padod siltu gaisu.

Protams šie tā pat kā visi līdzīgie padomi ir seku likvidēšana, nevis cēloņu. Tie ir izmantojami tikai ārkārtas gadījumos, nevis ikdienā. Nevienam neieteiktu tā aizrauties. Daudz labāk palīdzēs normāla eļļa, tīrs sadalītājs, sveces+vadi, gaisa filtrs un protams akumolātors. Un ja vēl kompresija ir līmenī, tad varat nestresot par rītdienu...

Un ja tomēr izlemjat kaut ko beidzot nomainīt, tad iesaku nepirkt pašu lētāko preci, pats esmu sapratis, ka rezultātā tas NAV lētāk.

Nu tas tā...

Man pašam patikās skats, kā pie Vienības gatves smagajam tika dedzināta bāka- apakšā spainis ar piķi/petroleju, melli dūmi, šoferim priex. Jā un armijā ap '70 mans onka pats bij kūris ūdžu zem KraZu bīdeļiem.

Ko gan par to visu domā friči?

114719. viesis 12.februāris 2004 14:32
0 0 Atbildēt

Tā iet, kad čuras sakāpj galvā.

114721. viesis 12.februāris 2004 14:38
0 0 Atbildēt

Jocīgi tie kas te lielas acis taisa. Sildīt visus iespējamos šķidrumus un vietas bija PSRS laiku braucēju ikdiena. Jo aukstāks laiks, jo lielāks čakars. Tagad cilviņi izlepuši - ja knapi griež, un uzreiz nelec, tad viss - beigts. Tad ar to visu nācās tikt galā, plus vēl izmantojot sūdīgākus ekspluatācijas materiālus. Kautkādam modelim bija pat iebūvēts, vai tādu varēja pieskrūvēt, lai pie motora var iestādīt lodlampu un sildīt. Siltas eļļas un silta "dzesēšanas šķidruma" - jeb bieži vien ūdens iepildīšana bija standrata lieta.

114722. viesis 12.februāris 2004 14:38
0 0 Atbildēt

Jā un vēl piemirsu; ja aķis vecs un neuzticams, tad pa nakti siltumā .Pie lieliem mīnusiem atdeve samazinaas ļoti ievērojami.

114724. viesis 12.februāris 2004 14:46
0 0 Atbildēt

Es arī 8 tajā klassē bieži izmantoju terminu 'čuras sakāpj galvā'. Nelasi, ja neko nesaproti! Vai tu juha vispār zini kas tosols?

114730. viesis 12.februāris 2004 15:02
0 0 Atbildēt

bet rezultāts tad ir ! :) Motors tak palika silts !!!! :)

114734. viesis 12.februāris 2004 15:37
0 0 Atbildēt

Ta vien izskatas ka liela dala komentu raxtitaju ir kantorzurkas, kuras gadijuma jo tomer aizsalas vinu masinas (vai prognozejamas masinas) vispar nezinas ko darit - vai nosalt uz cela vai tricosu rokeli spaidit mobilo.

Jazin ir viss un jamak pasam izkulties ar paretam no situacijas lai cik tev ar naudas nebutu.

114739. viesis 12.februāris 2004 16:01
0 0 Atbildēt

jāmīž bākā

114743. viesis 12.februāris 2004 16:17
0 0 Atbildēt

ja paliec celjmalaa ta miiz motoraa un kakii silto uz degvielas filtra :D

114747. viesis 12.februāris 2004 16:46
0 0 Atbildēt

skopais maksā divreiz, lai tas neatkārtotos ir jālej pareizā eļļa motorā

114759. viesis 12.februāris 2004 18:15
0 0 Atbildēt

veel jau var iepirkt aerosolu(baazeets uz kaut kaada spirta), kuru pirms darbinaashanas biki jaaiepuush gaisa njemshanas trubaa. Ir meegjinaats lielos salos daudz labaak lec.

114765. viesis 12.februāris 2004 20:03
0 0 Atbildēt

Ja kas, ne uz spirta bet eetera!

114774. viesis 12.februāris 2004 21:34
0 0 Atbildēt

malacis

114800. viesis 13.februāris 2004 9:13
0 0 Atbildēt

Kaa jau 'amata prateejs' vinjsh vareeja arii likvideet uguni tiiri 'amatnieciski', piemeeram ar uriina spiediena un slapjuma paliidziibu : )

114816. viesis 13.februāris 2004 10:56
0 0 Atbildēt

Nebūs nekādu problēmu arī -30 ja vien savu braucamo uztur kārtībā.

1.Normāls akumulātors;

2.Normālas sveces un sveču vadi tā lai dzirksteles nelec pa visu motora nodalījumu;

3.Normāla degviela (nevis pildīta kādā apšaubāmas firmas benzīntankā);

4.Eļļa var būt arī pussintētiskā.

5.Protams arī kaut cik normāli noregulēts dzinējs:

Ja to visu cenšas ievērot, tad nav nekādu problēmu. Es savu 15 gadus veco Audi, ar 2.5 gadus vecu akumulātoru, pagājušo gad bez problēmām varēju iedarbināt kad bija -31. Protams savs mīnuss bija, jo dabuju pēc tam ievilkt kādas 4-5 mašīnas kurām vispār negrieza starteris.

Tā kā jāseko līdzi savam braucamam un tad viss būs labi. Varbūt kāds man nepiekrīt?????

114822. viesis 13.februāris 2004 11:20
0 0 Atbildēt

Nu es kau-kā nesapratu: vai viņš iegāja mājā, kad bija pasildījis, t.b. nesa lodlampu prom, vai viņš atstāja lodlampu degošu, t.b. uzlika sildīties un aizgāja? Ko? Idioti, nevar uzrakstīt skaidri un gaiši :)

114879. viesis 13.februāris 2004 18:38
0 0 Atbildēt

ibi

114923. viesis 14.februāris 2004 15:57
0 0 Atbildēt

ja tas notiktu kaut kur citur, un ar citas markas auto ipasnieku,tas mani izbrinitu, bet Ventspils, un ford...

114932. viesis 14.februāris 2004 17:41
0 0 Atbildēt

Laikam vecci nezinat kaa 1943 gada ziemaaa krievi savus T34 sildija, ne jau ar siltu ellu, bet ar atklaatu uguni.... Varbuut ford=T34

114954. viesis 15.februāris 2004 1:18
0 0 Atbildēt

TasOnkaCukasNekauj?

114955. viesis 15.februāris 2004 1:20
0 0 Atbildēt

TasOnkaCukasNekauj?

114982. viesis 15.februāris 2004 15:00
0 0 Atbildēt

Kota pasakiet katko man bus baigi

115194. viesis 16.februāris 2004 21:11
0 0 Atbildēt

kurs mulkis sildamotoru ar lodlampu

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto lietotāja tests: kompaktais SUV "Škoda Karoq" 2

Portāla iAuto.lv lietotājs un foruma biedrs Rupucs dalās savos iespaidos pēc testa brauciena ar jauno "Škoda Karoq" kompakto apvidus automobili. Lasīt vairāk

 

Jaunais Audi A7 Sportback – sportisks luksusa klases modelis (+ foto) 6

Jaunais Audi A7 Sportback ir četrdurvju kupeja, kas uzskatāmi atspoguļo zīmola jauno dizaina valodu, padarot eksperimentālo dizainu un luksusa tehnoloģiju progresivitāti par realitāti. Lasīt vairāk

 

Automašīnu pārbaužu skandāla dēļ "Nissan" aptur Japānas tirgum paredzētu automobiļu ražošanu 4

"Nissan" atzinis, ka šīs pārbaudes veikuši darbinieki, kuri nav sertificēti pārbaudīt automobiļus atbilstoši Japānas valdības noteiktajiem standartiem. Lasīt vairāk

 

40% auto problēmas ar apgaismes ierīcēm, akumulatoru un drošības sistēmām 11

41% automobiļu ir problēmas ar apgaismes ierīcēm, 39% nekvalitatīvi darbojas akumulators, savukārt 44% ir problēmas ar drošības sistēmām - nedarbojas airbag jeb drošības spilvens vai ABS bremžu sistēma. Lasīt vairāk