Ženēva: Corvette kabriolets lido 290 km/h 22

 
24.februāris 2004 8:57

Šī automobiļa virsbūve, kas izgatavota no kompozītu materiāliem, aizņēmusies visu tehniku pilnībā no kupejas. Zem motora pārsega atrodas 5,7 litru Vortec dzinējs, kurš spēj attīstīt 405 Zs jaudu.

47405_p2.jpg

Dzinēju jaudu uz aizmugurējiem riteņiem pārnes 6 pakāpju kārba. Līdz 100 km/h Corvette kabriolets ieskrienas 4,3 sekundēs, bet tā maksimālais ātrums ... 290 km/h. Z06 versija ar dzinēju jaudīgāku par 450 kabrioletam nav paredzēta.

Saliekamais jumts pazūd bagāžas nodalījumā pēc pogas nospiediena. Eiropiešiem, kas vēlas izbaudīt ātrumu pie amerikāņu kabrioleta stūres, nāksies pagaidīt līdz rudenim.

iauto // autonews

 
Visi komentāri
 
116067. viesis 24.februāris 2004 9:04
0 0 Atbildēt

Cik maksaa taads?

116068. viesis 24.februāris 2004 9:06
0 0 Atbildēt

dauja :)

116069. viesis 24.februāris 2004 9:07
0 0 Atbildēt

290 km/h ar nolaistu jumtu???? Varbūt vēl nepiesprādzēties un brauciena laikā kārtīgi izstaipīties? Vai tiešām nekādu ierobežojumu braukšanai ar vaļēju jumtu, pat ne brīdinājuma pīkstiena sasniedzot noteiktu ātrumu???

116070. viesis 24.februāris 2004 9:09
0 0 Atbildēt

A kur spārni lidmašīnai!

P.S. Svaram jābūt virs 100kg, tad var lidot un neizpūtīs ārā :))

116071. viesis 24.februāris 2004 9:10
0 0 Atbildēt

Pasūdīga juada pie tādas litrāžas

116072. viesis 24.februāris 2004 9:13
0 0 Atbildēt

Viesi: par draugu Bernulli nekad neko nevar zināt, var nepietikt arī ar 150kg...

116076. viesis 24.februāris 2004 9:29
0 0 Atbildēt

Vispaar jau jaudu uz aizmugureejiem ritenjiem paarnes kardaans.

116078. viesis 24.februāris 2004 9:33
0 0 Atbildēt

Skaists gan tas Corvete :)

116089. viesis 24.februāris 2004 11:00
0 0 Atbildēt

viesis 24.02.2004 09:29

Corvetei ir interesanta konstrukcija: kārba atrodas aizmugurē apvienota ar aizmugureejo tiltu :) Tada veida iegust labu balansejumu. Un te it-kaa nesanaak kardaans uz aizmugurejiem ritenjiem :))))

116094. viesis 24.februāris 2004 11:13
0 0 Atbildēt

Viens superiigs gabals kaa vecis uz 250kmph sašķaida Corveti a pašam ne skrambas. divainais.times.lv/video/corvett...incredible.avi

(ja nerāda, vajag ieslēgt YUV extended iekš DivX kodeka properties)

116100. viesis 24.februāris 2004 11:23
0 0 Atbildēt

Autoreview citāts (www.autoreview.ru/sv_glaz/corv_3/page2.htm)

"Три года назад на летном поле аэродрома мы проводили тест "юбилейного" автомобиля Chevrolet Corvette 1993 модельного года. Это было зрелище почище фокусов в Детройте.

Ярко-желтый Corvette несется со скоростью за 200 км/ч по заснеженной взлетно-посадочной полосе, оставляя за собой километровый белый шлейф. Не сбрасывая скорости, наш эксперт Сергей Воскресенский делает рывок рулем влево, затем — вправо. Развернув машину на 360 градусов, он вновь полным ходом идет в том же направлении. "Я делаю с ним все, что хочу. Он все понимает. И если не ошибаюсь я, то не ошибается и он."

116102. viesis 24.februāris 2004 11:37
0 0 Atbildēt

Nevajag nemaz tādu dārgu auto lai sasniegtu tādu ātrumu,pietiek ar Mitsubisi GT ,drusku paceltu turbīnas spiedienu un arī iet neslikti ticiet man...

116105. viesis 24.februāris 2004 12:19
0 0 Atbildēt

MitsubishiGT3000 ar krutais zveers. Smiekligs skats bija Rīgā kad redzēju Viperu... man likās tas vecis tāds būdīgs, bet Viper nav priekš viņa, viņam tur vietas nepietiek. Tam gan vajadzētu Corvetti. Nu bet rūciens Viperam gan zvērīgs

116106. viesis 24.februāris 2004 12:25
0 0 Atbildēt

Nu shitaa korvete nav smuka... Vecaas bij labaakas... it sevishkji stingray... :)

116125. viesis 24.februāris 2004 13:28
0 0 Atbildēt

Paatrinajums tam neticami labs... Daudz labak neka M3... Un tas ir loti aizdomigi

116133. viesis 24.februāris 2004 14:07
0 0 Atbildēt

Vetal, nemaz nav aizdomiigi. Pat amerikaanju 5.7l tomeer ir 5.7l. Liels griezes moments tam motoram daudz labaaks nekaa M3. Savu jaudu M3 ieguust deelj augstajiem apgriezieniem, nevis deelj lielaa griezes momenta.

116139. viesis 24.februāris 2004 14:26
0 0 Atbildēt

Tu drosi vien redzeeji manu Viperu. Esmu vinam uzlicis DURON izpluudes trubas un tagad taisos likt turbiinu, jo 520zs bikinj taa kaa par shvaku.

116148. viesis 24.februāris 2004 15:27
0 0 Atbildēt

Fii: ir ir aizdomigi :) Ja tu paskatisies ieprieksheja Corvette datus, tu redzesi, ka nemaz tik liels vina moments nav :)

116162. viesis 24.februāris 2004 17:00
0 0 Atbildēt

Moments, moments.... Masa nosaka vairaak, kas ir diezgan maza!

Viper: ko tu tur murgo? Tev 15- gadu vecumaa pat tiesiibas ir, vai???

116174. viesis 24.februāris 2004 19:11
0 0 Atbildēt

Viper es esmu redzeejis Tavu aparatu, iespaidigs. Kadu turbinu tu gribi likt?

116255. viesis 25.februāris 2004 11:14
0 0 Atbildēt

Tikko mans faateris pasuutiija shito verkji, it kaa marta beigaas buushot jau klaat Riigaa, taa kaa visi kas veeleesies apskatiit to dziivajaa piesakaties laiciigi. Un veeljoprojaam paardodu saveejo 99 gada Dodge Viper par 35eur.

116284. viesis 25.februāris 2004 14:48
0 0 Atbildēt

Kaads te briiniijaas par zemajiem apgriezieniem - cik zinu, VORTEC dzineeji ir ar sadales vaarpstu dzineeja blokaa, respektiivi "shtandzinieki" jeb OHV. Augsti apgriezieni nav shaadu dzineeju iistais laucinjsh, principaa iespeejami ir, bet taada opcija padaargi izmaksaa...Bet verkjis vispaariibaa labs - sevishkji priecee apgriezienu starpiiba starp max jaudu un max griezes momentu. Incanti buutu redzeet liikni, kaa vinjam griezes moments attiistaas, jebshu liela max jauda ir shtrunts patiikamai braukshanai, ja vienlaikus nav laba griezes momenta, vai tas ir paaraak lielos apgriezienos :-)

Kolenvals

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti