Mūkusalas ielas aplis - vai viss ir pareizi? 57

25.februāris 2004 7:40

Liela daļa autovadītāju, kas uz darbu dodas no Pārdaugavas, spiesti šķērsot Mūkusalas ielas apli, lai uzbrauktu uz Salu tilta. Vai viss tur ir kārtībā?

Pavisam nesen iAuto publicēja eksperta E.Griģa fotogrāfijas, kur redzamas no apļa nepareizas izbraukšanas sekas.

Bieži vadītāji aizmirst "apļa" šķērsošanas pamatprincpus. Godīgi sakot, tādu nemaz nav! Aplis jāšķērso (jāveic) tieši tāpat, kā viss pārējais ceļš.

Iedomāsimies ikdienas situāciju: pa pirmo (ārējo) joslu kustas transports, pa otro - arī. Gandrīz visiem ir viens mērķis - Salu tilts centra virzienā. Gandrīz visi, kas brauc pa ārējo joslu, gatavojas nogriezties pa labi - uz Salu tiltu. Tomēr - ne visi. Daži dodas tālāk - taisni pa apli... Tajā pašā laikā pa otro joslu kustas automobiļi, kas arī "plāno" nogriezties uz Salu tiltu. Ja pirmās joslas trajektorija sakrīt ar otrās joslas vadītāju domām - itkā viss ir OK, tomēr ne vienmēr tā ir.

aplis-10.jpg
Aptuvena shēma. Ar sarkano krāsu apzīmēta NEPAREIZĀ trajektorija.

Ņemiet vērā, ka labais pagrieziens ir atļauts tikai no labās joslas.

Nereti var gadīties situācija, ka auto pa pirmo joslu brauc "taisni", bet otrajā joslā braucošais cer, ka tomēr tas brauks pa labi. Un rezultāts - lielāka vai mazāka avārija. Ņemiet vērā, ka bieži šo apli pa ārējo joslu taisni veic mācību auto, kuru instruktori vēlas sagādāt saviem kursantiem "asas emocijas"...

Tātad - arī no apļa nogriešanās pa labi atļauta tikai no labās joslas!

iAuto

 
Visi komentāri
 
116192. viesis 25.februāris 2004 8:12
0 0 Atbildēt

Vanšu tilta teleportācija :)

Vispār jau atsaldētam loham jābūt, lai no otrās joslas tur mestu uz tiltu.

116195. viesis 25.februāris 2004 8:18
0 0 Atbildēt

vienmeer buus kaads atsaldeetais kam viss po un brauks kaa grib

116197. viesis 25.februāris 2004 8:27
0 0 Atbildēt

Vajadzētu izveidot atsevišķu sadaļu ar pareizas sarežģītāku vietu vai populāru kļūdu izbraukšanas shēmām. Vienkārši atkārtošanai. Šī informācija nekad nenoveco vai nezaudē aktualitāti, bet aizmirstas gan regulāri.

116199. viesis 25.februāris 2004 8:39
0 0 Atbildēt

to atsaldēto ir pietiekami daudz.... pats ka mācījos "C" kategorijai dabūju mest pa bremzēm, lai nenonestu lohu, kas grieza nost no apļa no otrās joslas...

tur gan man nebūtu iebildumu ka ceļu policija padežūrētu, un tādus potenciālos sveša īpašuma apdraudētājus paķerstītu....

116200. viesis 25.februāris 2004 8:40
0 0 Atbildēt

Vispār jau šada problēma ar tiem, kas no apļa nogriežas pa otro joslu nav tikai uz šī apļa :((

116206. viesis 25.februāris 2004 9:04
0 0 Atbildēt

tiem kuri zin kaa pagriezties, tie arii griezhas vienmer pareiz, bet tie kas ir pilnigi "auni" nepaliidzes arii shadi skaisti zimejumi...

116207. viesis 25.februāris 2004 9:09
0 0 Atbildēt

njaaa tas par instruktoriem un asam izjutam patiesi :D

man ar lika pabraukaties akd maaciijos :D

viens bmw po4ti noshkiila masiiniti plus vel viens looti divainu manervu veica ta ka es butu trrapijis sanos :D

a vacija visi brauc kartigi :D

(tiesaam?)

116208. viesis 25.februāris 2004 9:14
0 0 Atbildēt

Braucu pa to apli reti, tapec jautajums: Vai pa apla labo joslu tur drikst braukt taisni?

116209. viesis 25.februāris 2004 9:14
0 0 Atbildēt

Domaaju ka nav vajadziibas ziimeet visus muusu apljus, jo princips jau visur viens... griezham pa labi no labaas joslas un nebuus probleemas... :)

116210. viesis 25.februāris 2004 9:15
0 0 Atbildēt

to Zampa:

No kreisaas joslas tikai taisni no labaas taisni un pa labi!

116211. viesis 25.februāris 2004 9:16
0 0 Atbildēt

šādu pašu shēmu vajadzētu uzzīmēt arī Biķernieku-Hipokrāta ielas krustojumam, jo ļoti daudzi vadītāji ir aizmirsuši, ka kreisais pagrieziens ir jāveic no kreisās malējās joslas(braucot no centra uz Juglas pusi)

116212. viesis 25.februāris 2004 9:19
0 0 Atbildēt

Nesaprotu, kāpēc tiek cilātas tik elementāras lietas? To autoskolā "iekaļ" uz mūžu. Parastā aplī parast situācija...

116213. viesis 25.februāris 2004 9:19
0 0 Atbildēt

Vai kādi te visi pareizi... sajūta tāda, ka braucat tajās mašīnās, kas uz apļa pirmajā joslā maisās pa kājām ar M burtu uz jumta un taisa korķus. Uz tā apļa ir vienkārši idiotiski organizēta satiksme, jo 90% nogriežas uz salu tiltu - vajadzētu no pirmās joslas atļaut tikai labo pagriezienu, bet no otrās - taisni un pa labi.

116214. viesis 25.februāris 2004 9:20
0 0 Atbildēt

raksts pilniigi bez jeegas - taa jau var rakstiit par katru apli! Piemeeram aplii pirms Stahanchika ir tieshi tas pac! Tas tachu ir pilniigi logjiski, ka pa labi no labaas joslas! To tachu maaca jau "pirmajaa klasee" :)))) Un kaa jau jebkuraa krustojumaa ir taadi mazgajobi nedataisiitie, kas brauc kaa grib!

116215. viesis 25.februāris 2004 9:21
0 0 Atbildēt

redaktor:

riit var ielikt raxtu par Bruninieku ielu, ieteicams ar foto - kur griezhas uz Valdemaara ielu no "divaam maleejaam" kreisajaam joslaam!

116216. viesis 25.februāris 2004 9:25
0 0 Atbildēt

A kas ir pret tām divām malējām kreisā pagrieziena joslām??? Ok, ne pēc noteikumiem - bet noteiktos krustojumos tas satiksmes drošībai neskādē, bet caurlaides spējas uzlabo.

Tāds ir gan bruņienieku-brīvības, gan bruņinieku-valdemāra krusts.

Manuprāt tur šādu situāciju vaadzētu legalizēt ar atbilstošām zīmēm!

116218. viesis 25.februāris 2004 9:27
0 0 Atbildēt

A ko darit ja pirmaja josla pietura stav trolejbuss. Veidot sastregumu. Parasti nogriezos no apla no pirmas joslas un tad uzreiz paradot pagriezienu parkartojos otraja. A kas bus ja ta parkartojoties kads kas nogriezies no otras joslas iebrauks tev sanos? Taisniba bus vinam, jo vins var mierigi apgalvot ka ir parkartojies pirmais. Un vispar kapec ir aprakstita tikai uzbrauksana uz salu tilta, nogriezoties jebkura cita vieta no si apla notiek tiesi tas pats. Tur vajadzetu vainu mentu posteni ierikot vai ari uzstadit videokameras.

116219. viesis 25.februāris 2004 9:28
0 0 Atbildēt

2 viesis 25.02.2004 09:19:

'To autoskolā "iekaļ" uz mūžu'? Nez kāpēc tur šitā pa apli braukā daudzi, kam nav slinkums? Un vēl - cilvēki nez kādēļ apmulst, ja runa ir par apli - mūžam liekas visiem, ka šeit darbojas savādāki likumi...

2 Indica:

pareizi! Citādi sanāk, ka vidējā josla paredzēta tikai, lai braukātu pa apļa vidu - kad intensīva satiksme grūti pārkārtoties -> jāgriež kā rāda sarkanā bulta gribi negribi. Un vēl piedevām spoguļos skatīties nevar, jāskatās pār plecu :(

116221. viesis 25.februāris 2004 9:32
0 0 Atbildēt

Ja tas tiek legalizets ar atbilstosam zimem, tad viss ir ok, bet ja attiecigas ziimes nav- sorry, bet es negribetu dabuut bumsi labajos saanos tikai taapeec, ka pareizi izbraucu krustojumu.

116222. viesis 25.februāris 2004 9:34
0 0 Atbildēt

labajos saanos nu nekaadi nesanaak, ja pareizi izbrauc!!! :))

116223. viesis 25.februāris 2004 9:35
0 0 Atbildēt

2 Redaktors

Mosh izskaidro siiki un konkreeti Slaavu aplja kustiibu, jo tur manupraat ir vairaak kaa 2 joslas !!!

Un veel naakoshais jautaajums: Kam ir priekshroka nobraucot no salu tilta uz krasta ielu ?

116224. viesis 25.februāris 2004 9:38
0 0 Atbildēt

Neenu aplis ir skarbs. Bet visvairaak mani nodarbina jautaajums par to cik tad galugalaa un KUR ir joslas uz shii aplja? Katrs mauc pa savu "joslu" un te tad arii sanaak visaadi kaazusi.

116226. viesis 25.februāris 2004 9:40
0 0 Atbildēt

man autoskolaa maaciija, ka vairaak par divaam joslaam aplii nav! un liidz ar to joslas ir iedomaatas no aplja iekshpusesm jo aarpuse ir mainiiga! nu kur kaads ir redzeejis apli ar trim vai vairaak joslaam????

116227. viesis 25.februāris 2004 9:42
0 0 Atbildēt

es pat vispaar nesaprotu par ko sheit diskusija - aplis kaa jau aplis! tas, ka paarkaapeeju vairaak ir risinaams citaadi! bet visaadi citaadi - aplis kaa jau aplis un visi aplju likumi te arii darbojas ( nedarbojas) . :))

116228. viesis 25.februāris 2004 9:42
0 0 Atbildēt

2 dugass - jaa - uz slaavu aplja ir ziime, kas noraada, ka 2 joslas mauc taisni, bet treshaa maleejaa nogriezhas pa labi !!!

116229. viesis 25.februāris 2004 9:43
0 0 Atbildēt

sorry, neesu pamaniijis! kur taa ziime ir? tuulit braukshu maajaas no darba, apstiishos. sanaak taisni pa celjam!

116230. viesis 25.februāris 2004 9:46
0 0 Atbildēt

Par krasta ielu - priekšroka, loģiski, ir tiem, kas brauc no Krasta ielas un grib tikt augšā uz Salu tiltu... bet Mūkusalas aplī vispā ir 3 joslas un man vairāk incē, kas notiek vietā, kur ir pagrieziens uz Bausku un aplis kļūst reāli par 1 joslu šaurāks. Kamēr bija ceļa apzīmējumi, tikmēr čiki, bet tagad tie jau sen ir kaput un pēc noteikumiem iznāk, ka "pazūd" 3. josla, bet visi brauc tā, it kā pazustu 1. josla...

116231. viesis 25.februāris 2004 9:47
0 0 Atbildēt

Vai tagat saaksim maaciit taadaa veidaa satiksmes noteikumus?

116232. viesis 25.februāris 2004 9:47
0 0 Atbildēt

2 dugass - un tai pat laikaa Muukusalas aplis VIETAAM ir plataaks par Slaavu apli, a vietaam shauraaks. Kad autoskolaa meegjinaaju sho apli izbraukt taa itkaa tur buutu 3 joslas dabuuju kaartiigu braazienu jo es esot nogriezies no 2. joslas (taatad sanaak ka tur or 4 joslas?).

116233. viesis 25.februāris 2004 9:54
0 0 Atbildēt

pilniigs sviesc! :) mani maaciija, ka aplii vairaak par divaam joslaam nav! :)) tas gan bija 97 gadaa - varbuut tagad kaukas ir mainiijies?

116234. viesis 25.februāris 2004 10:14
0 0 Atbildēt

Gribu pateikt tikai vienu: Pamēģiniet kāds plkst. 8:00, braucot pa Slāvu loku pa pirmo joslu krustojumā ar Slāvu tiltu izbraukt TAISNĀ VIRZIENĀ(talāk pa loku!). ;-)))))))

116235. viesis 25.februāris 2004 10:14
0 0 Atbildēt

Iebreukšana un izbraukšana no apļa ar vaiākām joslām ir loģiski saprotama, ja to apdomā. Iebraukt var no abām joslām, jo abas joslas var braukt tikai vienā virzienā. Bet izbraukt no abām nevar, jo abas joslas nebrauc vienā virzienā.

116236. viesis 25.februāris 2004 10:16
0 0 Atbildēt

Indica 25.02.2004 09:19

Laba doma :)

116240. viesis 25.februāris 2004 10:23
0 0 Atbildēt

Te uz visu var skatīties no otras puses: es regulāri braucu no tipogrāfijas "Diena" puses, veicu gandrīz pilnu apli (loģiski, ka pa iekšmalu, lai netraucētu nogriezties citiem citās ielās), attiecīgi, pa iekšmalu un ar nemainīgu ātrumu 50 km/h kustos ātrāk, kā malējā labā rinda, bet, kad jāuzgriežas uz tilta, mani vienkārši neviens tajā nelaiž iekšā, jo domā, ka es kāds nekaunīgais gonšķiks. Tad nu lai nenoštopētu visu otro joslu, pietiekami regulāri gadās pārkāpt noteikumus. Un tas tikai tāpēc, ka neesam pietiekami pieklājīgi. Bet par stulbu nogriešanos droši var atzīmēt minētos Bruņinieku ielas krustojumus, lai gan 2 nogriešanās joslas tur būtu pilnīgs absurds, bet viens no ļoti murgainiem un noslogotiem krustojumiem ir Basteja bulvārī pie LU Ekonomikas un Vadības fakultātes Audēju ielas galā. Policija blakus, mēģinājusi arī kādu sodīt, bet pilnīgi bezcerīgs variants, jo tur visu laiku brauc pilnīgi kā pagadās.

116241. viesis 25.februāris 2004 10:23
0 0 Atbildēt

Probleema ir taada, ka CSN aplveida krustojums nekur nav aprakstiits. Ir piemineets, ka taads ir, bet ko tas noziimee, nav skaidrs! Joprojaam nav saprotams vai tas buutu viens liels krustojums vai vairaaku atsevisku krustojumu kopums! Kur ir tie gudriisi, kas rakstiija CSN!!! Kam ir prieksroka iebraucot tadaa krustojuma, ja nav prieksrociibu ziimju (autoskolaa maaciija, ka darbojas labaas rokas princips)? Reaalaa dziivee tie meedz buut tik nesaprotami, kaut vai Gaujas-Aizsaules ielas aplveida (pilniigs T-veida) krustojums! Vai braucot pa aplveida krustojumu ir jaaraada kreisais pagrieziens (kur ir teikts, ka nav)? Kas liedz aplveida krustojumaa apgriezties brauksanai preteejaa virzienaa (CSN regulee TIKAI iebrauksanas virzienu, bet ne kusttibas). CSN tachu nav logikas uzdevumu kraajums, bet stingri defineeti noteikumi!

116242. viesis 25.februāris 2004 10:27
0 0 Atbildēt

Ja visi tur sāks braukt tikai pa vienu joslu - nogriezīsies no labās, tad sastrēgumstundā "dibens" būs vēl lielāks...

Tas pac notiek uz Slāvu apļa, īpaši braucot virsū uz tilta! Nu un? Bet tie speciālisti, kas lien no trešās (nu vai iedomājas, ka tur tāda ir), gan būtu jādupsē.

116244. viesis 25.februāris 2004 10:35
0 0 Atbildēt

to Az.

Laabs:)

116245. viesis 25.februāris 2004 10:36
0 0 Atbildēt

"bremzes" nolasījušies... riebjas lasīt!!!

116246. viesis 25.februāris 2004 10:41
0 0 Atbildēt

Eu, bet es Igaunijā vairākās vietās redzēju apļus, uzbraucot uz kuriem ir zīme "ne vairāk kā 2 apļus"!!! :)

Vot tas ir reāls prikols, ka Igaunijā liek šādas zīmes, laikam Igauņiem nepielec kā izbraukt, vai vienkārši patīk vizināties pa apļiem! :))))) Tie ir riktīgie bremzes!

116248. viesis 25.februāris 2004 10:50
0 0 Atbildēt

IMHO daudz loģiskāk būtu - pa labi no abām joslām - taisni tikai no kreisās.

116252. viesis 25.februāris 2004 10:55
0 0 Atbildēt

Kad nav "piks", to rinķi var izbraukt pēc visiem "gostiem". Bet pikā, loģiski, jebkuru otrās joslas braucēju kvalificēs kā "līdēju". Tāpēc, reti kurai lien laukā no pirmās joslas, kaut jābrauc vesels rinķis. Pat īpaši laipniem un džentlmeniskiem vadītājiem šeit kompromisu neatrast. Reāli, CSDD , kaut kas jādomā - visticamāk, par luksoforu regulāciju. Manuprāt, rinķis, tomēr vairāk tāds padomju laika izdomājums, kurš ideāli darbojas piem. uz Ventspils šosejas pie Tukums2 Bet arī tur ir bijuši gadījumi, kad spicie aizbrauc taisni.

116254. viesis 25.februāris 2004 11:07
0 0 Atbildēt

rinjkjis darbojas efektiivi tikai pie apmeeram vienaadas intensitaates pluusmas no visiem taa pievedceljiem un uz visiem taa izvadceljiem ...

un liels "pluss" aplim ir tas, ka NAV KREISAA pagrieziena. Piemeeram Shosejas Riiga-Bauska un Apvedcelja uz Juurmalu krustojums. Agraak bija parasts +. Tad tur bija daudz letaalu avaariju. Tagad ir aplis - nevienas avaarijas !

116256. viesis 25.februāris 2004 11:15
0 0 Atbildēt

rinkis nav nekaads padomjlaiku izgudrojums, to pateiks jebkurs, kas ir braucis anglijaa, tur "roundaboutu" ir ka biezs. kad pierod, brauksana ir gana eerta, pat labaak kaa klasiskajos krustojumos.

116257. viesis 25.februāris 2004 11:22
0 0 Atbildēt

Rīgā taču visos riņķos tā brauc , īpaši uz Slāvu tilta

116261. viesis 25.februāris 2004 11:48
0 0 Atbildēt

Un vispār, tur ir 3 joslas!

116262. viesis 25.februāris 2004 11:50
0 0 Atbildēt

Mūkusalas apļa "vājā vieta" ir nevis pagrieziens uz Salu tiltu, bet pretējais - uz Ulmaņa gatvi. Tajā vietā aplis ir nenormāli plats (četri autiņi bez problēmām) un vizuāli šķiet, ka ārā no apļa "taisni" iet vismaz divas joslas. Diemžēl nieka 50m pirms izbrauktuves aplī "nebremzējot ienāk" Mūkusalas iela, un tam visam pa vidu vēl eleganti izvietota trolejbusu pietura...

116263. viesis 25.februāris 2004 11:55
0 0 Atbildēt

Apļi ir ļoti efektīvi un, ja labi uzbūvēti, tad noteikti atmaksājas. Par Lielbritāniju jau minēju, vēl tie ir nenormāli populāri Skandināvijā, Norvēģi vispār savas mazās pilsētiņas pēc "krutuma" nosaka ar luksoforu skaitu (bieži tādu nav vispār, bet aplis gandrīz visās vietās, parastu krustu ļoti maz).

116266. viesis 25.februāris 2004 12:03
0 0 Atbildēt

pie slaavu tilta, ja brauc uz apli no tilta apakshas puses, toch ir reaalas proleemas, ja, teiksim, veelies nokljuut pljavnieku vai purchika virzienaa (smagajaas stundaas domaaju), jo taisni pa pirmo tochi ir diezgan riskanti braukt. Bet otrajaa tikt iekshaa arii gruuti. labi, ka ir iespeeja apbraukt sho apli, tikai ne visi to zin.

116268. viesis 25.februāris 2004 12:28
0 0 Atbildēt

Norvēģijā CSN skaidri pasaka - ja no apļa brauksi ārā pa labi vai taisni, jābrauc pa pirmo joslu, ja tālāk - pa otro. Pirms izbraukšanas jāpārkārtojas pirmajā, līdzko esi pabraucis garām pēdējam ceļam pirms tavējā. Žēl, ka Latvijā tas netiek regulēts ar noteikumiem.

116269. viesis 25.februāris 2004 12:29
0 0 Atbildēt

Nav nekas jāapbrauc, es tur vienmēr braucu pēc noteikumiem un man PO, ka no kreisās mēģinot nogriezties man taurē, uzlieku mīksto un maucu tālāk, bet ir gadījies, ka nekur tālāk neaizbraucu, jo iecērt man sānā, kāpj ārā bļaustās, bet to ka pats viņš vainīgs nerubī, a man PO par tāiem lo-hiem!!!

116273. viesis 25.februāris 2004 12:43
0 0 Atbildēt

lo-hi ir tie kas velkas pa aareejo joslu un nespeej normaali iekljauties satiksmee. kaapeec man vajadzeetu bakstiities aiz vinjiem. didzisk pareizi saka- brauc taisni brauc pa ieksheejo malu, lai tiem kas grib braukt aaraa ir vieta kur to dariit, nevis bremzeet un spraukties izmuguree.

116282. viesis 25.februāris 2004 14:43
0 0 Atbildēt

apaljais_buss

par Brunjieniku-Valdemaara

nesanaaks- jo valdemaara iela nav chetru joslu iela bet gan divu joslu :)

116290. viesis 25.februāris 2004 16:05
0 0 Atbildēt

Cik var malt vienu un to pasu

116304. viesis 25.februāris 2004 21:43
0 0 Atbildēt

jābrauc kā ērtāk un ja priekšā smagais vai mācībnieks - protams no kreisās joslas un go go ( stāžs 24 gadi un nobraukti ~ 2 miljoni km)

116305. viesis 25.februāris 2004 21:53
0 0 Atbildēt

Par to vietu un trolejbusu pieturu, ar tajaa staavoshu ragaino:)

Zinu ka no aplja var izbraukt tikai no labaas joslas, bet iebraukt gan 1., gan2. ja taada ir, neredzu probleemu, japaripina bikinja taalaak pa pirmo joslu aplii un jaaceert iekshaa uzreiz otrajaa......

Tik probleema ar CP, jo jamie pasji to nezin, atceros sheit raxtu ar visu sheemu, par sho pashu apli, bet nobraukshanu Bauskas virzeinaa, kad kaads iAuto lasiitaajs bija nepamatoti "panjemts priekshaa", jo nogriezies no pirmaas joslas otrajaa, kas noteikti ir atljauts.

P.S. Esmu stipri paarsteigts, spriezjot peec komentaariem, ka kaadam veel ir jautajumi par aplja kustiibu un taa veikshanu....

116413. viesis 26.februāris 2004 14:06
0 0 Atbildēt

nu taa jau ir Sat.Not. klasika - ar shaadaam situaacijaam jau daudzus gadus slavens ir Slaavu aplis... :(

116875. viesis 1.marts 2004 18:24
0 0 Atbildēt

es ar esu tur braukusi no kreisaas uz tilta un ne tikai tur:(((((

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto lietotāja tests: kompaktais SUV "Škoda Karoq" 5

Portāla iAuto.lv lietotājs un foruma biedrs Rupucs dalās savos iespaidos pēc testa brauciena ar jauno "Škoda Karoq" kompakto apvidus automobili. Lasīt vairāk

 

Tikai 65 par 310 323 eiro - "Mercedes-AMG G 65" atvadās ar "Final Edition" (+ foto) 1

"Mercedes-Benz" atvadās no "Mercedes-AMG G 65" pašreizējās paaudzes ar ekskluzīvo "Final Edition", kas tiks izlaista vien 65 eksemplāru lielā skaitā. Lasīt vairāk

 

"Daihatsu" piedāvājums “aktīviem pensionāriem” (+ foto) 10

Japānas autoražotājs Daihatsu Tokijas motoršovā parādīs modeli "Compagno", ko projekta autori nodēvējuši par “četrdurvju kupeju aktīviem pensionāriem”. Lasīt vairāk

 

Apdzen neskatoties spoguļos un pats arī cieš (+ video) 28

Žigulīša vadītājs uzsāk apdzīšanu nepaskatoties spoguļos, kā rezultātā pats visvairāk arī cieš (no 0:23). Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti