Vai valstsvīri grib izputināt autovadītājus? 51

 
26.februāris 2004 7:04

Latvijas apdrošināšanas asociācija (LAA) aicina likumdevēja pārstāvjus, valsts ierēdņus un sabiedrību iesaistīties diskusijā par Sauszemes transportlīdzekļu īpašnieku civiltiesiskās atbildības obligātās apdrošināšanas (OCTA) likumprojektu ar mērķi izstrādāt un pieņemt tādu likumu, kas kalpotu gan valsts, gan sabiedrības interesēm un kas neizraisītu OCTA polišu tarifu ievērojamu paaugstināšanos.

LAA izpilddirektors Juris Dumpis: “Šim likumam jāatbilst Eiropas Savienības direktīvu prasībām. Pašreiz likumprojekts atrodas izskatīšanā Ministru kabinetā (MK) un tiks skatīts MK Komitejas sēdē 1.martā. Likumprojekts ir uzskatāms par Latvijas sabiedrībai ļoti nozīmīgu un jūtīgu tiesību aktu, jo vistiešākajā veidā skar ne tikai gandrīz 850 tūkstošus Latvijā reģistrēto automašīnu vadītāju, bet arī visu sabiedrību kopumā – pasažierus, gājējus, viņu veselību un īpašumu”.

Apdrošinātāji aicina ierēdņus un vēlētas amatpersonas iesaistīties likumprojekta un tā mērķu izskaidrošanā sabiedrībai, kā arī vēlas atgādināt par tām prasībām, ko nosaka ES direktīvas šajā obligātajā apdrošināšanas veidā.

LAA apliecina savu gatavību piedalīties izskaidrošanas darbā, lai izvairītos no pārpratumiem, kas varētu rasties sabiedrības neinformētības dēļ.

LAA augstu vērtē likumdevēja un attiecīgu valsts pārvaldes institūciju amatpersonu ieinteresētību likuma izstrādes gaitā konsultēties ar apdrošināšanas nozares pārstāvjiem, taču vienlaikus norāda, ka apdrošinātājiem ir atvēlēta diezgan pasīva loma likuma normu izpildē. “Apdrošināšanas pakalpojuma sniedzējiem, veicot valsts noteikto obligāto apdrošināšanu, ir svarīgi zināt, kādas prasības tiks izvirzītas apdrošinātājiem un uz kādiem nosacījumiem valsts uzliks par pienākumu sniegt šo pakalpojumu,” uzsver Juris Dumpis

LAA uzskata, ka par likumprojektā ietverto normu atbilstību Latvijas iedzīvotāju interesēm var spriest tikai paši apdrošināšanas ņēmēji jeb transportlīdzekļu īpašnieki, tādēļ viņu viedoklim ir būtiska nozīme.

Ir virkne būtisku jautājumu, par kuriem nepieciešama sabiedrības diskusija.

1. Nenoskaidrota transportlīdzekļa nodarīto zaudējumu kompensācija.

Iekļaujot likumā prasību atlīdzināt neidentificēta autovadītāja nodarītos materiālos zaudējumus, OCTA polises nenoliedzami sadārdzināsies. ES dalībvalstu pieredze liecina, ka šī norma ir spēkā tikai dažās ES valstīs, un šīs polises cenas ir ievērojami augstākas nekā vidēji Eiropā.

2. Apdrošināšanas polises minimālais derīguma termiņš.

Ieviešot minimālo polises derīguma termiņu 15 dienas, apdrošināšanas pakalpojuma sniedzējiem nebūs iespējams realizēt individuālu pieeju pakalpojuma pārdošanā. Tas var radīt draudus, ka OCTA polises arī pēc valsts regulēto cenu atcelšanas tiks tirgotas kā tipveida produkts, neizvērtējot risku un nepiemērojot zemākas cenas tiem apdrošināšanas ņēmējiem, kas rada mazu risku. Apdrošinātāji kā ideālu variantu ierosina noteikt polises derīguma termiņu viens gads, kā vēlamu trīs mēneši.

3. Obligāta prasība no 2005.gada 1.janvāra OCTA polišu izsniegšanu organizēt tikai on-line jeb tiešsaistes režīmā.

Šī norma prasīs papildu investīcijas sasteigtas on-line sistēmas izveidei, tādējādi vēl vairāk sadārdzinot polises. Pašreizējā situācijā nav iespējams izveidot visu valsti aptverošu OCTA on-line sistēmu, jo valstī nav izveidota tam nepieciešamā telekomunikāciju un datu pārraides infrastruktūra.

4. OCTA garantijas fondā uzkrāto līdzekļu nodošana Transportlīdzekļu apdrošināšanas biroja rīcībā.

Līdz ar garantijas fonda līdzekļu iekļaušanu valsts budžetā ir radīts drauds, ka, izpildot ES prasību par apdrošināšanas pakalpojumu sniedzēju veidotu garantijas fondu, autovadītāji riskē zaudēt tos līdzekļus, kuri garantijas fondā tika ieskaitīti kopš OCTA sistēmas izveides. Tā kā šī fonda līdzekļi ir autovadītāju sakrātā nauda, ko izmantot gadījumiem, kad ceļu satiksmes negadījumu izraisījusi neapdrošināta persona, apdrošinātāji ierosina likumā noteikt, ka tā no valsts budžeta tiek pārskaitīta sabiedriskās organizācijas Transportlīdzekļu apdrošināšanas birojs rīcībā garantijas fonda darbības turpināšanai. Pretējā gadījumā fonda uzkrājumi ir jāveido no jauna, kas nenoliedzami atstās iespaidu uz OCTA polises cenu.

Juris Dumpis
Latvijas Apdrošinātāju asociācija

Rīga, 25.februāris.

 
Visi komentāri
 
116336. viesis 26.februāris 2004 8:56
0 0 Atbildēt

eiropa

116342. viesis 26.februāris 2004 9:17
0 0 Atbildēt

Tik traki jau nebuus. Ssobriid taccu apdroshinaataaji labi vaaraas, paskat, par 30% atlaides dod. Es domaaju, ka norma, ka atliidzina nezinaama auto nodariitos zaudeejumus, ir 100% pareiza.

116343. viesis 26.februāris 2004 9:18
0 0 Atbildēt

Nenoskaidrota transportlīdzekļa nodarīto zaudējumu kompensācija ir pilniigs stulbums kas nestraadaa vairumaa aarvalstu.iipashi sheit zinot veeraa aborigeenu maniigumu tiks izmantos ljaunpraatiigi shis pasaakums ir daargs un bezjeedziigs.

Arii muusus samaksaato naudinju nodoshanu tagad valsts budzhetaa uzskatu par cuuciibu. Rokas nost no manas naudas , joptv^&#$ !

116345. viesis 26.februāris 2004 9:27
0 0 Atbildēt

Driizaak jau virsraksts jaapamaina, autovadiitaaja vietaa liekot apdroshinaataaju :) it sevishkji patika 2. punkts. vareeja veel min terminju noteikt 3 gadi...

116366. viesis 26.februāris 2004 10:17
0 0 Atbildēt

a kaa visi tie 800 000 online pirks polises?

116372. viesis 26.februāris 2004 10:31
0 0 Atbildēt

Es gan domāju, ka uz atlaidēm cerēt vairs nevarēs!!

116374. viesis 26.februāris 2004 10:41
0 0 Atbildēt

"Es domaaju, ka norma, ka atliidzina nezinaama auto nodariitos zaudeejumus, ir 100% pareiza." - jā, slita šī norma nav. Bet par šo "patikšanu" maksāsi Tu pats pērkot polisi.. Nezinu, tputputpu, man nekas nav bijis sabuktēts un es par šo risku maksāt negribu !!!!!!!!

116383. viesis 26.februāris 2004 11:01
0 0 Atbildēt

Ar kuru lai diskutē par OCTA izmaiņām?

Kādai personai konkrēti var adresēt ieteikumus?

116384. viesis 26.februāris 2004 11:01
0 0 Atbildēt

nezinu, man kaut kā lielas problēmas nesagādā polisi pirkt uz gadu un pieņemt piedāvājumu maksāt pa 4 daļām. Nu čakars ar tām dienām - benzīnā braukājot pa "tankiem" ir lielāki izdevumi, nekā ietaupījums

116385. viesis 26.februāris 2004 11:02
0 0 Atbildēt

nu Ērik, iesaki.. Ko tad Tu vari ieteikt, ja likuma pat nav

116388. viesis 26.februāris 2004 11:32
0 0 Atbildēt

Tas ka paliks dārgāk ir skaidrs. No vienas puses nemaz nebūs slikti, ka puisēni kas nopērk sev auto pa 150 Ls un biedē ielās cilvēkus ar savu briesmīgo braukšanu, nevarēs atļauties OCTA un līdz ar to varbūt ielās parādīsies tikai kad paaugsies un pieņemsies prātā.

No otras puses - žēl vienkāršos lauku iedzīvotājus, kam ienakumi nav diez kādi.

Gan jau mūsu mīļā valdība pieņems visstulbāko likuma variantu, kāds vien būs atrodams. Tagad dēļ ES viņiem, nabadziņiem, jāsakārto valstī tik daudzas lietas, ko varēja 10 gadus muļļāt vienā mierā vai vispār ignorēt.

116393. viesis 26.februāris 2004 12:36
0 0 Atbildēt

Visa dzīve jau pēc iestājas ES paliks dārgāka, protams arī OCTA. Bet, visam vajag samērības. Manuprāt, pats galvenais, nepieļaut Saeimai pieņemt likumprojekta variantu, kurā paredzēts tikai VIENS polises termiņš - uz gadu. Jebkurā gadījumā, to varētu uzskatīt par visīstāko līdzpilsoņu aplaupīšanu. Ir taču zināms, ka ļoti daudzi auto neizmanto ziemā, daudzām ģimenēm ir vairāki auto, kurus arī neizmanto regulāri. Laukos joprojām ir "onkas", kuri auto izmanto trīs reizes gadā - lai aizbrauktu uz tuvinieku kapiem. Valstij jāpadomā arī par viņiem. Jebkurā gadījumā, jāatstāj 3 vai 7 mēnešu termiņu polises, kaut vai par nedaudz dārgāku maksu. Domāju, ka savstarpējā konkurence tomēr radīs faktorus, kādēļ pašas apdrošināšanas firmas būs ieinteresētas tirgot polises ar atlaidēm.

116399. viesis 26.februāris 2004 12:55
0 0 Atbildēt

NU es teiktu, ka tā maksa par polisi ar visu cerēto atlaidi nav sevišķi pievilcīga:))

116400. viesis 26.februāris 2004 12:56
0 0 Atbildēt

OCTA likuma projektā ir iestrādātas pamatnostādnes korumpētības izveidošanai, kas var attīstīties kā sistēma valstī, kur valsts pasūtījuma pārvaldi pārņems privātā sabiedrība.

Šo tiesiskā akta attīrīšanās mehānismu varu arī ieteikt.

116415. viesis 26.februāris 2004 14:11
0 0 Atbildēt

Tiešām interesanti, kura persona valdībā vai ministrijā ir atbildīga par šo murgaino priekšlikumu un uzņemsies publiski apspriest un pierādīt sabiedrībai, ka tas ir vajadzīgs????

116416. viesis 26.februāris 2004 14:16
0 0 Atbildēt

JAUNOS LAIKOS ne tas vien var tikt pieņemts.

116417. viesis 26.februāris 2004 14:28
0 0 Atbildēt

Bet nu jau kaut kā tie Jaunie laiki iet uz beigā, Tu domā līdz ar to šim likumprojektam arī pienāks gals? Es kaut kā neticu, tur vairāk, man šķiet, vēji pūs no ES puses!

116418. viesis 26.februāris 2004 14:38
0 0 Atbildēt

drāž mūs kā pēdējos idiņus. tiko komunālo maksājumu rēķins bija tāds, ka maz neliekās. tagad būs cenas augšā OCTA, pēc pirmā maija benzīns un dīzelis paliks dārgāks. ZB konkrēti. nepatīk man būt situācijā kad mani drāž, a es izdarīt neko nevaru. pilnīga bezspēcība.

116420. viesis 26.februāris 2004 14:43
0 0 Atbildēt

Tu domā, ka tiešām nevaram? Es tomēr esmu laikam baigais optimists un domāju, ka pretojoties ar dažnedažādām metodēm, vienalga kādām - diskusijas medijos, piketi, utt. var kaut ko panākt!

116425. viesis 26.februāris 2004 15:07
0 0 Atbildēt

Nu re, atsaucaas...kam vaicāt un no kā prasīt paskaidrojumus par jauno OCTA!

116427. viesis 26.februāris 2004 15:16
0 0 Atbildēt

To eriks_grigis

Kuru tieši Tu domāji???

116430. viesis 26.februāris 2004 15:33
0 0 Atbildēt

erik_grigi Nu novērtē mūs! varbuut parunaasi par obligaato Kasko vai atbildības limitiem Europā., vai garantijas fondiem, vai expertiizeem utl.

116433. viesis 26.februāris 2004 15:36
0 0 Atbildēt

sūdu tur var panakt. ES parasības ir kā krutā otmazka visiem valdības idiotismiem, tipa ES prasa un mēs daram.vopšem ja kādam tagd grūta dzīve liekās,tad iesaku izdīvot līdz 1.maijam, un šodienu varēs ar smaidu atcerēties.

116434. viesis 26.februāris 2004 15:38
0 0 Atbildēt

To viesis

Tad pamato savu muļķīgo domu par atmaksu nezināma auto nodarītajos zaudējumos!

116437. viesis 26.februāris 2004 15:52
0 0 Atbildēt

ES mūs nedrāž!

Mums ir pietiekoši stulba valdība, kura vienkārši pārtulko latviešu valodā visus tos ES mēslus un virza apstiprināšanai.

Citās valstīs pēta to pasākumu un atmet nost visādus rekomendējamos, nevis obligātos pasākumus.

116451. viesis 26.februāris 2004 16:53
0 0 Atbildēt

Man tas treshais punkts taads diivains liekas... kur ir probleema ieviest online rezhiimaa?

Manupraat viss ir shtokos, vieniigais kam nav veel onlins pieejams ir staigaajoshie agjenti.. visur citur ir kompji ir internets, nu sliktaakaa gadiijumaa telefons, liidz ar ko arii internets.. shausmiiga sasteigshana.. janopeerk modemi :)

116452. viesis 26.februāris 2004 16:56
0 0 Atbildēt

Apdroshinaataaji noteikti gribeetu lai buutu iespeejams tikai uz gadu droshinaat, jo tas palielinaatu vinju peljnju, jo mocis ta pa ziemu staav garaazhaa nevis braukaa apkaart... kabriolets taapat un nemaz nerunaajot par jauko mashiiniiti, ar kuru izbraucam tikai vasaras saulainaakajaas dienaas!

116453. viesis 26.februāris 2004 16:59
0 0 Atbildēt

Droši vien tur jau tā lieta, ka "Jānopērk modemi", tāpēc arī viss kļūs dārgāks, ka tavā polises cenā būs ierēķināta ne tikai aģenta alga, bet arī modema ievilkšana, iezvana dārgā izmantošana, datora, printera iegāde utt.

116454. viesis 26.februāris 2004 17:02
0 0 Atbildēt

Par atlaideem autovadiitaajiem kas nav izraisiijushi avaarijas, kaads sakars ar polises terminju???? taapat lai iedotu sho atlaidi buus jaapaarbauda celju policijas datubaazee, vai ir vai nav avaarijas bijushas, nesaprotu kur ir problema? Manupraat nav nekaadas starpiibas vai es gribu apdroshinaat mashiinu uz 15 dienaam vai gadu.

116455. viesis 26.februāris 2004 17:06
0 0 Atbildēt

to viesis 26.02.2004 16:59

Shkjiet ka visur jau ir datori un printeri, jo polisees dati jau tiek drukaat ne? Vai varbuut ir arii kaadas vietas kur veel ar roku raksta?

Un ak shausmas modems jaanopeerk un drausmiigi daargaa iezvanpieeja... lai nosuutiitu ne vairaak kaa 1 Kb informaacijas... tas tieshaam ir drausmiigi daargi un nepienjemami... Nez kaadeelj jau tagad piedaavaa atlaides apdroshinaahshanai liidz pat 50 % ( ir dzirdeets) nu buus tev atlaide nevis 50% bet 30% ak shausmas ne? Un vinji to atlaidi dod taapat, a varbuut es ar sho polisi jau no vinjiem esmu iztereejis chupu naudas?

116456. viesis 26.februāris 2004 17:14
0 0 Atbildēt

Pagaidi, no šī raksta ir skaidri sarotams, ka nekādas dižās atlaides vairs nebūs! Otrkārt, pagastos tiešām polises tiek aizpildītas ar roku!! Tici tam vai nē.. Un treškārt, ja tie izdevumi faktiski varbūt nebūs nemaz tik lieli, tici man, apdroš. kompānijas mācēs pažēloties un uz to rēķina uzskrūvēt cenas.

Finālā, kurš būs zaudētājs? Mēs ar Tevi!

116461. viesis 26.februāris 2004 17:33
0 0 Atbildēt

to viesis 26.02.2004 17:14

Nu nezinu gan vai vinji baigi zheelosies un skruuvees cenas, jo ja teiksim Balta pacels cenas tad es droshinaashu PAREX apdroshinaashanaa kuri nepacels un liidz ar to Balta atkal nolaidiis cenas... to sauc par konkurenci :)

116463. viesis 26.februāris 2004 17:40
0 0 Atbildēt

dodiet eiropas cenas un saglabajiet mums musu algas :)

jo tuvak eiropai jo mazak vina man patik bet pa lubomu mus piekasis un mes tik maksasim :(

116465. viesis 26.februāris 2004 17:43
0 0 Atbildēt

bet šeit taču runa nav par kaut kādiem pāris latiem, kurus uz veselīgas konkurences rēķina var nolaist viena vai otra kompānija, cenas celsies ievērojami un no ši raksta izriet tas, ka neviena apdr. komp. vairs nespēs tās noturēt iepriekšējā līkenī...

Kā tev spēs palīdzēt Parex???

116466. viesis 26.februāris 2004 17:51
0 0 Atbildēt

Kādi datori, modemi, ko jūs te ņematies? Cenas celsies sakarā ar to, ka tagad, pēc 1. maija, ikviens ar parasto OCTA polisi varēs braukāt pa visu ES un nebūs nepieciešama Zaļā karte. Un vēl ikviens varēs taisīt ziepes Eiropā un Latvijas apdrošinātāji par šīm ziepēm būs spiesti atbildēt tādā apjomā, kā ir pieņemts tur. Teiksim, Vācijā, par personas veselībai nodarīto kaitējumu atlīdzības griesti vispār nav noteikti - respektīvi par kādu sakropļotu rokfelleru var sanākt tāaaada izmaksa, ka maz neliekās. Šis moments ir tas, kas sadārdzinās polises cenu, nevis kautkādi modemi un citi štrunti.

116469. viesis 26.februāris 2004 17:59
0 0 Atbildēt

Bet kāpēc tas vajadzīgs? Ja mūsu valsts ekonomiskais stāvoklis vēl nav gatavs šādām apdrošināšanas izmaksām, kad katram var maksāt atlīdzību bez grieztiem, tad varbūt, izmantojot to pašu pārejas periodu mēs varētu vēl nepieņemt šādus un tml. likumus?? Tie, kas braukā apkārt pa Eiropu, lai pērk dārgās polises, bet lauku traktorists, ardams zemi, nevienu Rokfelleru nenobrauks, ne tā?

116471. viesis 26.februāris 2004 18:07
0 0 Atbildēt

tie kuri nepērk OCTA tagad nepirks ari kad paliks dārgāks un mazākais termiņš gads. A ko tad man darīt ja man ir četri auto bet braukt varu vienlaicīgi tikai uz vienas. kad uzsnig sniegs apdrošinu pilnpiedziņas sniegs nokūst ņemu kādu šosejnieku.Tad kādēļ man jāmaksā par visiem auto.

116472. viesis 26.februāris 2004 18:14
0 0 Atbildēt

apdrošinātāji izveidos savu karteli par OCTA cenām, noteiks minimālo cenu par cik tirgos un uz priekšu veselīgā konkurence.

Par tiem griestiem tev EdMonton taisnība.

116473. viesis 26.februāris 2004 18:15
0 0 Atbildēt

Nu vecīt! Ja Tu esi tik kruts un vienlaicīgi vari uzturēt labā tehniskā stāvoklī četras mašīnas, t.sk. pilnpiedziņas utt. kabrioletus, tad šie "niecīgie izdevumu" Tev galīgi nekaitēs:))

116474. viesis 26.februāris 2004 18:16
0 0 Atbildēt

a tu a007, kad nebrauc tad stiep to polisi uz apdrošināšanas kompāniju un anulē un tev atgriezīs naudiņu.

116476. viesis 26.februāris 2004 18:22
0 0 Atbildēt

Tu domā, ka anulē polisi un atdod naudiņu arī tad, ja mašīnu nepārdod?

116477. viesis 26.februāris 2004 18:25
0 0 Atbildēt

bet kādēļ man maksāt liku naudu ja es to varu ietaupit un ieliet to bākās un tur sanāk diezgan dadz.BET PAR TIEM KOMPJIEM UN MODĒMIEM ĀRPUS RIGAS VISPĀR NEKĀ NAV JA NU VIENĪGI PAGASTVECIM UZ GALDA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

116478. viesis 26.februāris 2004 18:31
0 0 Atbildēt

To 007

Un viņš, noslaukot putekļus no tā, ar vienu pirkstu vienreiz nedēļā uzraksta Wordā kādu papīru! Es arī to esmu redzējis.

116481. viesis 26.februāris 2004 19:00
0 0 Atbildēt

Nu karoche buus taa ka cenas celsies latvieshi paiidees pirmo meenesi un pirks taapat... kaa ar benziinu atceraties ka bija pa 28sant/litraa un kad saaka celties visi teica aarpraats aarpraats tagad tachu neviens normaals cilveeks nevarees braukt ar mashiinu.. pagaaja paaris meeneshi un ... kljuva mashiinu mazaak?? Nee tikai vairaak!

Taatad latvietis neediis bet mashiinu padzirdiis un apdroshinaas :) taada luuk ir Latvieshu mentalitaate...

116483. viesis 26.februāris 2004 19:07
0 0 Atbildēt

Es domāju, ka šo variantu nevarētu salīdzināt ar benzīna cenām, jo Latvijai diemžēl šī nafta ir jāpērk no citiem, paši nenosakām tās cenas, taču šajā konkrētajā gadījumā, maksas lielumu noteiks mūsu dārgā valdība un tur iedzīvotājiem ir bišķi lielāka teikšana nekā naftas cenās... Cita lieta, vai notiks šāda pretošanās!

116494. viesis 27.februāris 2004 0:45
0 0 Atbildēt

kamēr nesāks uzskaitīt cik katrs mudaks ir sasitis, tikmēr jēgas nebūs.

116500. viesis 27.februāris 2004 8:45
0 0 Atbildēt

Piezvanīja LAA izpilddirektors Juris Dumpis. Turpmākā saruna notika ar LAA OCTA komisijas vadītāju Jeļenu Alfajevu (BTA). Viņa nenoliedza un nekliedēja manas subjektīvās šaubas attiecībā uz OCTA zaudējuma atlīdzības noteikšanas procesuālo kārtību, kas robežojas ar labuma guvēja inerešu lobēšanu jaunā OCTA likuma projektā mūsu valstī.

116523. viesis 27.februāris 2004 9:28
0 0 Atbildēt

un lobēšana robežojas ar korupciju...Ko darīt?

116530. viesis 27.februāris 2004 9:44
0 0 Atbildēt

Vispirms algas videja ES limeni un tad tad viso parejo b...

116540. viesis 27.februāris 2004 10:26
0 0 Atbildēt

eirik_ tu es vajadzigs, tu esi topaa.

116593. viesis 27.februāris 2004 13:18
0 0 Atbildēt

...atsevišķos gadījumos!!!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti