Avārijas uz tramvaja sliedēm - ko darīt tālāk? 42

1.marts 2004 6:05

Vairākkārt esmu novērojis ka saduroties automašīnām uz tramvaja sliedēm, vadītāji bieži vien neseko CSN punktam V.34, kas nosaka: "Ja citiem transportlīdzekļiem nav iespējams pabraukt garām ceļu satiksmes negadījuma vietai, brauktuve jāatbrīvo, pirms tam liecinieku klātbūtnē fiksējot ar ceļu satiksmes negadījumu saistīto transportlīdzekļu, priekšmetu u.tml. stāvokli."

Arī pavisam nesen Miera un Tallinas ielu krustojumā divi auto bija aizkavējuši pat divus tramvajus, kuros brauca simtiem desmitiem cilvēku. Pie katra no auto stāvēja to vadītāji un līdzbraucēji, tomēr atbrīvot sliežu ceļu tie nesteidzās. Piebrauca TTP avārijas dienesta auto un atbrīvoja ceļu tramvajiem. Interesanti, vai TTP piedzen zaudējumus par tramvaju dīkstāvi gadījumos, kad vadītājiem bija iespējams atbrīvot sliedes ?

Protams, šādā situācijā var apjukt un gaidīt CP ierašanos, baidoties izmainīt situāciju utmldz. Tomēr ar līdzbraucēju un garāmgājēju palīdzību ir iespējams gan ievērot likumu, gan nesarežģīt dzīvi līdzcilvēkiem. Ierosinājums CP - pieņemot izsaukumu uz CSN vietu, uzdot kontroljautājumu - vai neaizņemat sliežu ceļu ? Ja tā, zīmējiet shēmu, pieaiciniet lieciniekus.

Būs arvien jaunas CP akcijas un kampaņas, bet to ideja paliks tā pati vecā - neesi "auns", domā arī par līdzcilvēkiem un visi no tā iegūs.

A.c. Reduktors, iAuto lasītājs

 
Visi komentāri
 
116691. viesis 29.februāris 2004 12:20
0 0 Atbildēt

Ir viena milzīga problēma: cik no autobraucējiem zina, kā pareizi fiksēt automašīnas stāvokli avārijas brīdī? Zinu, ka tas sagādā milzīgas problēmas un nepareizi apzīmējumi bieži noved pie nepareizas situācijas interpretācijas, īpaši gadījumos, kad neviens no braucējiem sevi par vainīgu neuzskata. Tā kā tfu, tfu, tfu, pašam ne reizes nav gadījusies šāda problēma, tad godīgi atzīstos -- man nav ne mazākās saprašanas, kā to izdarīt. Tiesa, saprotu, ka sliedes vajadzētu atbrīvot pēc iespējas ātrāk...

116692. viesis 29.februāris 2004 13:19
0 0 Atbildēt

To vislabak var fikseet TTP paliidziibas brigaade kas brauktuvi atbriivo!

116693. viesis 29.februāris 2004 13:19
0 0 Atbildēt

Tas biju es - HIPPY

116694. viesis 29.februāris 2004 14:04
0 0 Atbildēt

Iegūs visi,kas sēž travajā,jo laicīgi nokļūs kur gribēja...Zaudēs tie,kuriem,iespējams būs strīdus situācija uz sliedēm.

Pieņemsim,ka:saskrienās divas a/m,izkāpjam..pirmajā acumirklī man liekas,esmu vainīgs.Vienojamies ar otras a/m vaadītāju,zīmējam shēmu uz papīra,par liecinieku piesaucam garām ejošu Pēteri,kurš varbūt nemaz nav Pēteris,bet vienkārš ziņkārīgais.Shemu zīmējam kaut kā,jo to taču nedaram katru dienu.Uz shēmas visi parakstamies,arī Pēteris.Lieta darīta,novācam mašīnas,arī lauskas..,tramvajam taču ir jābrauc.Apbruņojamies ar pacietību un sākam gaidīt CP.Par to laiku,kamēr gaidām...pazvanu kādam savam draugam(cp inspektoram,advokātam vai kam taml.),izstāstu savu bēdu,par bojājumiem un par to kā zīmējām shēmu.Viņš saka,neesi muļķis,nepiekrīti,iespejams,ka nemaz nebiji vainīgs.Apsveru viņa teikto līdz atbrauc CP.Kad ir atbraukusi, CP un dod man rakstīt paskaidrojumu,es vairs nedomāju,ka esmu vainīgs,jo šajā situācijā man būs jāremontē sava a/m par savu naudu.Saku CP inspektoriem,ka tās mašīnas jau patiesībā stāvēja mazliet savādāk un lauskas krita šeit,nevis tur kur uzzīmēja šis kungs no otras a/m.Kapēc parakstīju?,biju uztraucies nevarēju pat sakarīgi domāt,kur nu vēl analizēt situāciju.Saucam Pēteri....,bet izrādās,ka šim nebija tik daudz laika,lai sagaidītu CP.Pieņemsim,ka Pēteris iedeva pat koordinātes,bet liecināt un staigāt pa tiesām viņam nu nepavisam negribas,ja ir strīdus variants...Tāpēc viņš pasaka,ka neatceras vairs neko un tās mūsu problēmas pie kājas....ar savām pietiek.

Rezultāts:notikuma vietas shēma nav pilnīga,jo nav piesaistes,nav mērīts ar mērlentu,lausku nav,fotogrāfiju nav,filmēts nav,manu parakstu var uzskatīt par nederīgu.Mani un to otru vadītāju gaida garas dienas Cpolicijā,iespējams pat tiesā,bet ,kas man... es no tā varu tikai iegūt,jo biju tiešām vainīgs.......

Un tagad iejutīsimies tā cilvēka ādā,kas tiešām nav vainīgs........VAI VĒL GRIBAS STEIDZĪGI ATBRĪVOT BRAUKTUVI???

116696. viesis 29.februāris 2004 14:45
0 0 Atbildēt

morics: piekriitu!

116697. viesis 29.februāris 2004 14:52
0 0 Atbildēt

TTP piestāda ļoti smuku rēķinu :)

Tā kā gaida uz sliedēm tikai tie, kam negad tur nav bijušas avārijas, vai kam problēmas ar galvu.

Apdrošinātāji (KASKO) arī mēdz tos rēķinus nemaksāt, jo pasaka, ka pārkāpts tas pats minētais CSN punkts.

116698. viesis 29.februāris 2004 14:58
0 0 Atbildēt

Atliek rakstīt sūdzības. :)

Redaktor:

Uzcep normālu rakstu par tēmu: kā pareizi atbrīvot brauktuvi pēc CSN, lai vilks paēdis un kaza dzīva.

P.S. Bimmers iekļuvis "melnajā sarakstā"? :)

116699. viesis 29.februāris 2004 16:10
0 0 Atbildēt

Bet ko darīt, ja pats tramvajs apskādē auto? Esmu 2x tādu situāciju redzējis un abas reizes tramvajs mierīgi aizbrauc tālāk - 1x pirms kādiem gadiem 6 Kronvalda un Valdemāra krustā tramvajs griežoties vienam Tranzītam sānus pataisīja galīgi plakanus, riepa arī pušu. 2x Slokas un Uzvaras bulvāra krustā nošķīla nu jau neatceros kam purnu kreisajā pusē.

116700. viesis 29.februāris 2004 16:18
0 0 Atbildēt

gadījās man reiz avarēt Polijā

kamer vēl domājām, kas noticis, apstājās garām braucoša policijas mašina ( tie nebija CP) vecis uzzīmēja uz ielas, kur atrodamies, palūdz mums nobraukt malā un izsauca ceļu policiju, viņš pats tos arī sagaidīja un noziņoja, ko ir redzējis sākumā, CP ieradās 10 min laikā, vēl pēc 5min parakstījām protokolus un uz vietas samaksāju sodu 100 Zl apmērā, CP izsauca man treileri un pēc 1 h no notikuma brīža es biju jau servisā, toreiz sapratu ka policists var būt nevis ienaidnieks, bet palīgs uz ceļa un ka mums līdz Eiropai 5 x tālāk kā Poļiem

cik pie mums nav redzēts, ka garām avārijai braukā dažādi policisti, bet visiem tas pie kājas, gaidi tos vienīgos, kas tajā dienā dežūrē

116702. viesis 29.februāris 2004 18:00
0 0 Atbildēt

BOBS. Un vēl. Ne jau nu visi vadā līdzi papīru mapes, krāsu baloniņus un fotokameras. Ja uzskatu, ka neesmu vainīgs, tad lai pārējie arī gaida. Un vainīgais lai atbild. Un CP vajadzētu strādāt operatīvāk. Ja trūkst brigāžu kas izbrauktu uz CSN, lai sūta tos kas sēž krūmos un "streļī " piecīšus.

116703. viesis 29.februāris 2004 18:46
0 0 Atbildēt

Mjaa, "iekritu" vienreiz sitaa. Braucu pa Miera ielu un tur viens Fordinjs laikam parkojas vai kautko grozaas. es neko iipasu nedomaadams vienkaarsi apbraucu vinju,bet apbraucot sanaaca uzbraukt uz preteejas brauksanas joslas tramvaja sliedeem. Kad esmu so jau gandriiz apdzinis peeksni BUMZZZ...

Fordinjs izgrieza prieksu bisku uz aaru un man traapiija pa riepu. Noraava banferi un sim drusku noskieba spaarnu :)

Tas viss notiek uz tramvaja sliedeem.Protams,aatri vien pieripina tramvajs un vadiitaajs izkaapj araa un pazinjo,ka par katru nostaaveeto minuuti jamaksaa sods =O(neatceros cik liels,bet bija paliels)

Nu taa kaa stavu uz preteejas puses sliedeem,tad diezgan skaidrs,ka vainiigs es.

(nebiju arii iepreikseejo nakti guleejs,taa kaa nebiju labaakajaa domaasans formaa)

Vispaar bezjebkaadaam sheemaam un parakstiem novienojamies,ka es vainiigs un nobraucu malaa.

Novienojamies,ka iztiksim bez policijas. Beigaas noleemaam,ka es sim samaksaaju to,ko man buutu jaamaksaa par avaarijas izraisiisanu policijai.(neatceros preciizi cik nu tas bija)

Kad esmu atdevis naudu,sis man izstaasta,ka patiesiiba pats esot policists un vienkaarsi esot izmantojis labu situaaciju!(Iepreikseejaa dienaa pats esot nobojajis to spaarnu drusku,taapeec leeti noleemis tikt pie jauna) Redzeejis,ka es paarkaapju noteikumus braucot pa preteejas puses sliedeem,sis tik izgriezis masiinai prieksu taa,lai es aizkeru!

Naakamajaa dienaa papeetiiju to vietu ar "svaigu galvu" un patiesiibaa vinjs pats paarkaapa noteikumus,jo tur vispaar nedriikst braukt pa sliedeem,tikai pa pirmo joslu!

Taa kaa nevienmeer steigties ir praatiigi :)

116706. viesis 29.februāris 2004 19:01
0 0 Atbildēt

to viesis 29.02.2004 18:46

Nu tad kad vinjsh pateica ka pats ir policists vajadzeeja pierakstiit nummuru un zinjot par apzinatu likuma paarkaapumu no policista puses...

116708. viesis 29.februāris 2004 19:29
0 0 Atbildēt

Mizx 29.02.2004 12:20 un morics 29.02.2004 14:04

komentari ir pilnigi vieta, es personigi arī nezinātu visas nianses kā pareizi sastādīt notikuma zīmējumu un nedod dievs būs vēl kaut kas ne tā un beigās situācija sanāks pilnīgi savādāka nekā bija pateisībā... pie šādu jautākjumu risināšanas jāstrādā abpusēji, gan CP gan autovadītājiem ir jāmācās kā pareizi risināt šādas un savādākas situācijas gan CP jānāk pretī.

116709. viesis 29.februāris 2004 19:47
0 0 Atbildēt

Tāpēc vajag nopirkt vienreizlietojamo fotoaparātu un iemest kaut kur mašīnā, lai ir.

Nevajadzēs - izmest paspēs. Maksā tāds '******* dažus latus, bildes būs pietiekoši labas lai kaut ko saprastu (ja nebūs pārāk tumšs)

116710. viesis 29.februāris 2004 20:00
0 0 Atbildēt

tas bija labs....- divos tramvajos 100tiem cilveku...

p.s.

trijos tarmos puslatvija saiet...:)

116713. viesis 29.februāris 2004 21:24
0 0 Atbildēt

>Tāpēc vajag nopirkt vienreizlietojamo fotoaparātu un iemest >kaut kur mašīnā, lai ir.

hehe, jāpamet ideja OCTA izstrādātājiem, lai to ierēķina pie OCTAS un izsniedz ar polisi :)

>Nevajadzēs - izmest paspēs. Maksā tāds '******* dažus latus, >bildes būs pietiekoši labas lai kaut ko saprastu (ja nebūs pārāk

>tumšs)

ar zibeni maksā ~ls7

116714. viesis 29.februāris 2004 21:28
0 0 Atbildēt

man liekas ka CSN diezgan miglaini definē, kas ir jāfiksē, varētu precīzi norādīt kas ir jāmēra, kas jāzīmē, lai pēc tam nebūtu dažu komentatoru aprasktītā situācija ka abiem vadītājiem nu jau liekas ka bija savādāk. Viennōzīmīgi traktējam shēma.

116722. viesis 1.marts 2004 9:15
0 0 Atbildēt

Kā zīmēt shēmas? Kad 1995 liku tiesības, autoskolā to nemācīja. Kur to var apgūt?

116725. viesis 1.marts 2004 9:28
0 0 Atbildēt

Gadiijaas man tajaa krustojumaa septembrii sasist mashiinu. Arii palikaam uz sliedeem. Kameer CSN nav punkta par kraasas baloninja vadaashanu mashiinaa, nekas mainiisies, jo savaajaak atziimeet situaaciju nav reaali.

p.s. debiils krustojums :E

116727. viesis 1.marts 2004 9:32
0 0 Atbildēt

Varu pastāsīt savu storiju .( ~5 gadus atpakaļ)

Iekļuvu avārijā, kurā pats biju vainīgs. Protams, uz sliedēm, protams, ka novākt auto no sliedēm neiedomājos... rezultātā - tramvaju dīkstāve 7 minūtes līdz brīdim, kad atbrauca TTP avārijas brigāde atzīmēja atrkrāsas baloniņu auto vietas un nostūma nost traucējošos auto). Kad viss, kā man likās, jau bija nokārtots un aizmirsts un pagājuši divi ar pus mēneši, saņēmu vēstuli no TTP, ar laipnu aicinājumu samaksāt viņiem 50 Ls, par 22 vagonu 7 minūšu dīkstāvi. vēstulei bija pielikts klāt smalks aprēķins, kas un kā rodas. Protams, ka 7 minūtēs 22 vagoni nebija nostājušies rindā (uz slokas ielas),`tāpēc uzreiz zvanīju TTP, lai tektu, ka ir radusies kļūda, uz ko saņēmu pilnīgi strupu atbili "nāciet, mēs jums visu parādīsim". Protams OCTA šos zaudējumus neapmaksā, bet lieki 50 Ls man arī nebija, tāpēc aizsūtīju viņiem ierakstītu atbildes vēstuli, kurā, pamatojoties uz viņu formulām un reāli stāvējušo tramvaju skaitu, aprēķini liecināja, ka esmu viņiem parādā 12 Ls, kurus piedāvāju nomaksāt pēc viņu apstiprinājuma saņemšanas. Atbildi no viņiem nesaņēmu.

Visu biju veiksmēgi jau paspējis aizmirst, kad ~pēc gada saņēmu pavēsti uz tiesu. Pirmajā tiesas sēdē tiesnese uzskatīja, ka es esmu ietiepīgs āzis, taču mani argumenti neļāva viņai uzreiz pieņemt lēmumu, ka man jāmaksā lai gan zemtekstā viņa man lika saprast, ka tāpat būs jāmaksā. Tomēr lēmums bija tāds, ka TTP ir jāuzrāda kā rodas šie 50 Ls. Uz otro sēdi TTP pārstāvis bija aizmirsis dokumentus, sēde tika atcelta. Trešajā sēdē, TTP uzrādīja visu dokumentus (aprēķinus). Lielāķā daļa ~35 Ls, nošīs summas sastādīja neiegūtā peļņa - nepārdotās biļetes un (!!!) mēnešbiļetes. Uz tiesneses jautājumi: "kāds tur sakars ar mēnešbiļetēm?" tika saņemta murgaina atbilde :" mazinās klientu lojalitāte sabiedriskajam elektrotransportam..." Lai nu kā, bet lēmums bija tāds, ka piestādītā summa ir nepamatoti liela un ir jāpārrēķina.

Rezultātā samaskāju TTP zaudējumus 25 Ls apmērā ...

116793. viesis 1.marts 2004 12:17
0 0 Atbildēt

Negrasos es pats ziimeet nekaadas sheemas, prieksh tam ir CP!!!! Un man pilniigs po par tramvaja pasazjieriem, jo diezin vai shamie man apmaksaas zaudeejumus, ja sheema nebuus aizpildiita preciizi... Driver

Redaktors 1.marts 2004 12:20
0 0 Atbildēt

CSN ir teikts, ka ja avārijas vieta nav apbraucama, tad mašīnas ir jānovāc, iepriekš uzzimējot shēmu un pieaicinot lieciniekus.

116809. viesis 1.marts 2004 13:14
0 0 Atbildēt

Par to novaksanu it ka ir taisniba, BET!!! Ja notiek chrash ar pasu tramvaju vai troli, nekada gadijuma neparakstiet nevienu shemu vai papiru, ko dod parakstit atbraukusie TTP kustibas dienesta alkoholiki, NEVIENU!!! Izmantojot jusu stresu un apkartejo haosu tie ibli, tramvainieku piesegdienests uztaisis viennozimigi jus par vainigu... Gaidiet CP un vinu sastaditos papirus lasiet un paraksties, bet TTP mudakus sutiet dilles, lai nem masinu nost no sliedem, bet papirus neparakstiet...

116818. viesis 1.marts 2004 13:36
0 0 Atbildēt

Kāpēc tikai TTP ir tiesības pieprasīt kompensāciju par dīkstāvi??? Pārējiem arī avārijās gadās šādas dīkstāves, tā reiz uz A kategorijas šosejas nostāvēju 5 (!!!) stundas gaidīdami CP pilnīgi normālā dienā (nekādi slidenie ceļi u.t.t.). Pa piecām stundām viņi varēja bez stresa pie mums nonākt no pilnīgi jebkuras vietas Latvijā!

116820. viesis 1.marts 2004 13:47
0 0 Atbildēt

Vispar deretu likvidet tramvajus to pareizeja izpratne. Sobrit tas ir pats lenakais transports no viesiem iespejamajiem, kas papildus vel kave citu transportlidzeklu normalu plusmu. Uzreiz prata ir divi krustojumi - 1) pie nacionala teatra 1 tramvajs nozime 1 izlaistu zalo signalu valdemara ielai - cik minutes dikstaves vienas dienas laika del ta rodas trolejbusiem un autobusiem, kas stav sastreguma uz vansu tilta vai valdemara iela? 2) pie bernu pasaules - tramvajs, kurs veic pagriezienu parasti aiznem vismaz vienu, ja ne pat divus zalos signalus gan barona, gan matisa ielai. Seit gan cits sabiedriskais transports netiek kavets, tomer aptuveni vertejot cilveku skaits, kam jagaida videji varetu but lielaks par tramvaja pasazieru skaitu...

116826. viesis 1.marts 2004 13:55
0 0 Atbildēt

Tiešām nezinu, kādā veidā TTP piedzen dīgstāvi un vai tas vispār ir likumīgi...Es taču speciāli tur to mašīnu nenometu.

Lai tur arī kā....mans ieteikums ir:vadājiet līdz a/m parastu krīta gabaliņu ar ko atzīmēt vietu kur stāvējušas a/m.Ziemā gan būtu diezgan problemātiski,bet kaut ko jau var izdomāt...

Varbūt ieteiksiet ko JŪS...:)

116839. viesis 1.marts 2004 14:39
0 0 Atbildēt

Viens ir apzīmēt kaut kā, bet otrs -- pareizi. Pirmajā gadījumā varētu rasties problēmas ar situācijas interpretāciju. Avārijas gadījumā viegli nosprostot kādu šaurāku ieliņu, sab. transports nav obligāts...

116840. viesis 1.marts 2004 14:46
0 0 Atbildēt

>Sobrit tas ir pats lenakais transports no viesiem iespejamajiem,

>kas papildus vel kave citu transportlidzeklu normalu plusmu.

tramvajs ir ērts ar to ka brauc pa savām sliedēm, nestāv sastrēgumos, nevienam netraucē (nu varbūt ir daži neveikli krustojumi).

Tramvajam parsti traucē duriki kas nejūtot mašīnas gabarītus pirms krustojuma ar kreisajiem riteņiem stāv uz tramvaja sliedēm, traucējot tam braukšanu garām. Think about it.

116845. viesis 1.marts 2004 14:58
0 0 Atbildēt

Bet vispaar apdrosinaasanas firmaam buutu jadod sitaadas sheemas.Kad drosinaaju masiinu Norvegijaa, man iedeva veselu kaudzi ar visaadam sheema,kur tikai jaaieziimee masiina un jaizpilda viss vajadziigais. Sameeraa eerts pasaakums. Un sameeraa vienkaarsi atrisinaam probleema,kas neprasa neiedomaajamus liidzeklus.

116846. viesis 1.marts 2004 15:03
0 0 Atbildēt

Da cik es saprotu par dīkstāvi var jebkurš jebkuru tiesā iesūdzēt (ja ir likumīgs, attiecīgi iedokumentēts pamats). Tikai 90% gadījumos, tiesas atbilde nebūs par labu dīskāvētājam. A TTP ir p/u, kuru tiesa lobē (to izjutu uz savas ādas), bet ja ar viņiem "pakašķējas", tad var šo to arī panākt. Galvenais ir domāt līdz cik un par ko tev prasa...

116857. viesis 1.marts 2004 16:46
0 0 Atbildēt

Vajadzeeja tramvaju palaist...

116859. viesis 1.marts 2004 16:48
0 0 Atbildēt

Graberis 29.02.2004 16:10

A nav ko maisities uz sliedeem. Sliedes tramvajam, nevis mashiinaam :)

116863. viesis 1.marts 2004 17:03
0 0 Atbildēt

Thunder: ja sliedes ir ielas vidū ar segumu u.t.t., tad tā IR braucamā daļa, ja vien ceļa zīmes nenorāda pretējo...

116885. viesis 1.marts 2004 22:45
0 0 Atbildēt

es kautkur ar biju dzirdejis ka ttp prasot 7Ls par minuti ilgu tramvaja aiztureshanu.

116886. viesis 1.marts 2004 23:00
0 0 Atbildēt

Lai TTP suukaa ledu. Pat ja man buutu jaamaksaa, nemaksaatu un lai iepuush, cietumaa taapat neliks :-)

116887. viesis 1.marts 2004 23:09
0 0 Atbildēt

To: Wampirius

A cik samaxaaji advokaatiem par taam tiesas seedeem? Cik kopaa bija visi izdevumi? (nu advokaats, kaveetais darbs utt.?) Bija veerts to visu dariit (no finansiaalaa viedoklja)?

116921. viesis 2.marts 2004 9:08
0 0 Atbildēt

2 viesis 01.03.2004 23:09

Advokāds biju pats sev :)) (likums neaizliedz pašam sevi pārstāvēt), uz tiesas sēdi tāpat bija jāvelkas, jo viņi mani iesūdzēja, nevis es viņus ... kopā iztērēju kādas 4 stundas (4 sēdes pa ~30 min., tad vēl aizbraukt/atbraukt.. nu degviela u.t.t.) Nebija jau runa par tiem ietaupītiem Ls, bet gan par principu. no TTP attieksme bija pilnīgā podā un pirkstu vicināšana līdz mākoņiem, tad vēl pirmajā sēdē tiesnese man "uzbrauca", ka es cienītās tiesas laiku lieki tērējot u.t.t. mani tas sakaitināja...

Visā visumā es to storiju neuzskatu kā ietaupītu naudu, bet gan kā kolosālu pieredzi. :)) pats sev advokāts :))

116968. viesis 2.marts 2004 10:42
0 0 Atbildēt

Seene 01.03.2004 13:47

Jāsakārto sabiedriskais transports un jāaizliedz iebraukt centrā ar personīgo transportu. A nevis tramvajus likvidēt. Nav gruuti salidzinat cik uzreiz butu vietas uz ielaam, ja visi tie pa vienam cilvekam automasiinaa braucosie parsestos ieksh sab-tran. A ja kaads ir paaraak biezs prieksh sab-tran, tad lai maksaa piki un brauc ar personigo auto. Pie mums netrukst ari taadu. Toties uzlabotos gan sab-transports kaa taads (jo pasazhieri tak buutu zoliidaaki un pasazhieru skaits palielinaatos), gan situacija uz Rigas ielaam.

116970. viesis 2.marts 2004 10:49
0 0 Atbildēt

Mizx 01.03.2004 17:03

Es Tev piekritu, ka ir vietas, kur var braukt pa sliedeem. Bet daudzaas vietaas nogriezties pa kreisi var nevis no lsiedeem, bet gan no pirmaas (un viniigaas) joslas... toties vadiitaaji griezhas no sliedēm. Ok, no vadītāja viedokļa mani arī besī, ka viens nogriezties gribošais bloķē visus aizmugurē gaidošos, kas brauc taisni. Tramvaja pasažierus besī tie, kas stāv uz sliedēm un gaida kad varēs nogriezties un nedod tramvajam braukt. Kas visā tajā vainīgs? Autovadītāji? Nē. Tramvaji? Arī nē? Vainas daļu es varētu novelt uz tiem, kas atbild par satiksmes organizēšanu. Otru daļu uz tiem, kas būvēja mājas Rīga centrā :)

116991. viesis 2.marts 2004 11:40
0 0 Atbildēt

Thunder 02.03.2004 10:49

CSN nosaka, ka pa kreisi jānogriežas no tramvaja sliedēm, kas ir ielas vidū un vienā līmenī ar ielu, ja zīmes nenosaka savādāk. tākā pamatā (90% Rīgas krustojumu) pa kreisi ir jānogriežas no sliedēm OBLIGĀTI !!!

117535. viesis 4.marts 2004 13:00
0 0 Atbildēt

Kursh ziimees sheemu, ja vadiitaaji un liidzbrauceeji (ja taadi ir) ir izrubiijushies... :(

Uzskatu, ka nekaada sheema nav jaaziimee! Valstij jaanodroshina atbildiigo dienestu operativitaate!!! Lai dara savu darbu! Nav normaali, ja policijas ierashanaas jaagaida 20 un vairaak minuutes.

117537. viesis 4.marts 2004 13:13
0 0 Atbildēt

Par nogriešanos pa kreisi vai apgriešanos no sliedēm vaidzētu padiskutēt spēcīgāk, jo mudaku, kas to nesaprot ir vairāk kā saprašanas.

GRIEŽAMIES NO SLIEDĒM! (ja zīmes neaizliedz) Lai gan tās aizliedzošās zīmes ir domātas tramvaju lobēšanai - tipa lai trambulim nav jāgaida kamēr mašīnas nogriežās. Bet kāpēc būtu jāgaida tiem cilvēkiem, kas sēž korķī aiz tā kurš grib nogriesties, bet gaida uz trmvaju? Nu nav tas riktīgi! Satiksmi jāorganizē tā lai visiem būtu labi!

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto testē pavisam jauno "Škoda Karoq" (+ video) 1

Portāls iAuto.lv izmēģina jaunāko "Škoda" modeli - kompakto apvidus auto "Karoq", kas pirmo reizi Latvijā ieradies vien pirms pāris dienām. Testa auto ar jauno 1.5 TSI 150 ZS benzīna dzinēju. Lasīt vairāk

 

UAZ uzsāk komerctransportlīdzekļa “Profi” tirdzniecību 4

Krievijas apvidus auto ražotājs “UAZ” uzsācis komerctransportlīdzekļa “Profi” (ПРОФИ) tirdzniecību. Bāzes versijā automobilis ar 1500 kg kravnesību maksās 649 000 rubļu (9527 eiro). Vēlāk sola hibrīda modeli, kas atbildīs arī ES ekoloģiskajām prasībām. Lasīt vairāk

 

Šī gada Top 12 ātruma pārkāpuma rekordi Latvijā; "Audi", "BMW" un pat "Opel" 5

No kuriem lielākais bija kāds šoferis Ventspilī, kurš apdzīvotā vietā traucies ar 226 kilometru stundā lielu ātrumu. Lasīt vairāk

 

BMW, Audi un Porsche ražo labākos sporta auto 9

Vācijas auto žurnāla „Sport Auto” lasītāju balsojumā par labākajiem atzīti četri BMW, kā arī pa trim Audi un Porsche modeļiem. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti