Vai mums Ceļu policistam ir jāpaskaidro «noteikumi»? 140

 
3.marts 2004 6:00

Otrdiena, plkst. 14:15. Braucot pa Miera ielu no Dzemdību nama puses Brīvības ielas virzienā, ievēroju, ka pie krustojuma strādā divi Ceļu policisti...

Kā jau vienmēr, pie rokas bija "Olympus" aparāts, bet par to vēlāk. Tuvojoties krustojumam, radās nojausma par to, ko policisti šeit dara. Viens staigā garām pie luksofora sarkanās gaismas apstājušamies mašīnām un pārliecinās, vai to vējstiklos ielīmētas derīgas uzlīmes. Savukārt otrs, jau aiz Brīvības un Miera ielu krustojuma, aptur "aizdomīgos" vai CSN pārkāpjošos vadītājus.

iAuto "Ford Escort" logā nav OCTA uzlīmes, jo polise izsniegta uz pārāk īsu laiku. To arī pamanīja kungi zaļajās vestītēs. Kamēr vēl gaidīju savu rindu pirms krustojuma, pa tramvaja sliedēm visiem garām lepni aizbrauca kāds melns parketa bezceļnieks. Pirms krustojuma atrodas ceļa zīme - "joslu sadalījums", kurā skaidri redzams, ka no krustojuma atļauts izbraukt tikai vienā joslā. Skatījos, kāda tad būs otrā policista reakcija. Un ... izrādās, ka nekāda! Džips netika apturēts, kaut policists to redzēja.

Kad pienāca mana kārta šķērsot krustojumu un tikko to biju izdarījis, policists apturēja arī mani. Bija ppatīkami dzirdēt, ka policista kungs zina arī visu, kas viņam būtu jāsaka apturētajam vadītājam - ideāli. Pat uzvārdu varēja sadzirdēt. Pēc veiksmīgas dokumentu pārbaudes es drīkstēju turpināt ceļu, tomēr nolēmu uzdot viņam dažus jautājumus.

- Par ko tieši Jūs šeit apturat? Uz to policists atbildēja izvairīgi, apmēram, tā - mēs skatāmies, lai vadītāji ievērotu CSN, luksofora signālus utt.

Tad man radās nākošais jautājums - vai tad Jūs neredzējāt melno džipu, kas tikko, pārkāpdams CSN, šķērsoja krustojumu un kāpēc tas netika apturēts?

- Jā, es redzētu džipu, bet viņš brauca pēc "noteikumiem". Kad es iebildu, ka krustojumu drīkst šķērsot tikai vienā joslā, policists bija ļoti izbrīnīts un atjautāja - Kopš kuriem laikiem tur nedrīkstot tā braukt? Atbildēju, ka neatceros laikus, kad šīs zīmes tur nav bijis. Ieteicu viņam paskatīties atpakaļ, vai pa rāciju pajautāt pirmajam policistam, lai viņš paceļ acis augstāk... Sarunas gaitā policists sāka kāpties atpakaļ, lai pēc iespējas ātrāk varētu pārtraukt šo sarunu. Nekas cits neatlika, kā apgriezties un veikt šo maršrutu vēlreiz.

miera1.jpg
Pirmais policists - uzmanīgi vēro vējstiklus.

miera2.jpg
Otrais policists - aptur pirmā policista ievērotos (un citus) pārkāpējus.

miera3.jpg
Tomēr neviens no viņiem abiem nav pamanījis šo 516.ceļa zīmi...

Ieslēdzu fotoaparātu un nofotografēju gan krustojumu, gan arī "nepamanāmo" ceļa zīmi. Arī šoreiz atradās gudrinieki, kas krustojumā iebrauca no otrās joslas. Laikam policisti jau bija paspējuši noskaidrot pareizo krustojuma veikšanas metodi un pārkāpējs (tas, kurš brauca pa otro joslu) tika apturēts un, jādomā, brīdināts vai sodīts.

Policistu kungi - pirms sākt strādāt kādā krustojumā, neaprobežojieties tikai ar uzlīmju pētīšanu vējstiklos, bet paskatieties arī uz svarīgākām lietām, piemēram - ceļazīmēm!

Pārējiem - iesaku pievērst uzmanību ceļa zīmēm, izskatās, ka no Mieras ielas izbraukt drīkst tikai vienā joslā.

P.S. Patiesībā šī ceļa zīme var radīt šaubas vadītājos - bultiņai gar malām trūkst ierasto balto pātraukto līniju. Par to jau ir uzdots jautājums CSDD speciālistiem.

CSDD man paskaidroja, ka šī ir uzskatāma par 516.ceļa zīmi "Braukšanas virzieni joslā", tikai tai trūkst balto maliņu. Ja šī ir 516. ceļa zīme, tad uz to darbojas CSN 230.11. pants. No tā izriet, ka krustojumu drīkst izbraukt tikai vienā joslā!

iAuto

iauto_olympus.gif

 
Visi komentāri
 
117124. viesis 3.marts 2004 8:24
0 0 Atbildēt

Hm, bet vai shinii ziimee treknajai bultai no abaam puseem nav jaabuut joslu apziimeejoshaaam paartrauktajaam liinijaam kaa uz Barona ielas??

117127. viesis 3.marts 2004 8:27
0 0 Atbildēt

Piekrītu Gintzam, liekas, ka uzbrauciens ir bijis nevietā:)

Redaktors 3.marts 2004 8:31
0 0 Atbildēt

Un ja to nav, tad ko šī ceļa zīme nozīmē?

117132. viesis 3.marts 2004 8:53
0 0 Atbildēt

Cienījamais redaktora kungs!

Jūs kārtējo reizi izrādāt nekompetenci Ceļu satiksmes noteikumos un pie tam vēl pārkāpjat likumu. Ceļu pilicijā jau sen ir saņemts šīs(par neveiksmīgu atzītas) ceļa zīmes nozīmes skaidrojums no CSDD (kuru dārziņā arī vajadzēja mest akmeņus). Šī ir absolūti neko nenozīmējoša ceļa zīme, jo Ceļu satiksmes noteikumos tādas vispār nav!!! Otrkārt: "Likuma par policiju "3.pants:....Nevienam nav tiesību iejaukties policijas rīcībā, kad tā pilda savus pienākumus, izņemot iestādes un amatpersonas, kuras tieši tam pilnvarojis likums.

Ja policists katram skaidros, ko viņš tur dara, tad viņš visu dienu tikai to vien darīs :-)

Jā un vēl kārtējā Olimpus reklāma.

Redaktors 3.marts 2004 8:55
0 0 Atbildēt

Es neiejaucos policijas darba. Neviens man nevar aizliegt pajautat, ko vins tur dara.

Redaktors 3.marts 2004 9:00
0 0 Atbildēt

Un ja arī tā ir "neko nenozīmējoša ceļazīme", tad šim policistam būtu jāprot man izskaidrot situāciju uz ceļa, nevis uzdot jautājumu, "kopš kuriem laikiem tur esot zīme".

Ja jau runājam par likumiem, tad ceļu policistu uzdevums ir ne tikai sodīt, bet arī rūpēties par satiksmes drošību.

117137. viesis 3.marts 2004 9:01
0 0 Atbildēt

Taa buus kaada informatiiva sheema vai veeja bremzeetaajs? Kaapeec vinja tur staav? Es arii esmu uz vinju stulbi blenzis, bet neesmu nekad braucis no sliedeem.

Sanaak, ka pa kreisi arii var griezties!!?

Redaktors 3.marts 2004 9:04
0 0 Atbildēt

Spriežot pēc CSN pielikumiem, šī zīme ir vistuvāk 230.11. punktā norādītajām zīmēm, bet nav to strīpiņu. Vai tad vadītājam ir jāsāk skaitīt strīpiņu skaits un mērīt bultiņu biezumu utt.?

Un ja Cp ir saņēmuši šādu CSDD atzinumu par nederīgu zīmi, kas ir izdarīts, lai šī ceļa zīme tiktu novākta?

117141. viesis 3.marts 2004 9:06
0 0 Atbildēt

Tā zīme ir bez strīpām un nav virs braukšanas joslas. Manuprāt, tā ir šī zīme: 237.6. 709.zīme "Braukšanas shēma". Braukšanas maršruts, ja krustojumā aizliegti atsevišķi manevri vai atļautie braukšanas virzieni sarežģītā krustojumā. Bilde šeit: www.csdd.lv/Statistika/No...N/virzieni.jpg

117142. viesis 3.marts 2004 9:07
0 0 Atbildēt

Redaktors sjoreiz uzbraucis nevietaa. No tramvaja sliedeem driikst nogriezties, ja ir ziime brauksjanai pa joslaam. Foto graafijaa paraadiitaa ziime noraada brauksjanas virzienus, nevis brauksjanu pa joslaam.

117143. viesis 3.marts 2004 9:08
0 0 Atbildēt

Sorry, paarrakstiijos NEDRIIKST nogriezties ja ir ziime brauksjanai pa joslaam :o)

117148. viesis 3.marts 2004 9:16
0 0 Atbildēt

šoreiz pilnībā pievienojos Redaktoram,

117149. viesis 3.marts 2004 9:18
0 0 Atbildēt

Mees tachu nekaadaa gadijumaa nepiedosim Redaktoram sho DRAUSMIIGO KLJUUDU vai ne? :) :) :)

Ar Helmara noraadiito sadalju shii ziime iespeejams arii ir saliimeejama..

Nu, bet vai taada aizliedz griezties pa kreisi? Vai tad jaabuut arii veel papildus ziimei?

117150. viesis 3.marts 2004 9:20
0 0 Atbildēt

censhos nebraukt pa sliedeem, lai nebuutu jaaskaidrojaas. mana paarlieciiba arii ir taa, ka shii ziime ir tikai braukshanas virzienu noraade un taa nav braukshana joslaas. joslaam jaabuut mazaam baltaam striipinjaam.

117151. viesis 3.marts 2004 9:20
0 0 Atbildēt

Shii noteikti nav ziime kas noraada braukshanu pa joslaam.

Ziime noraada braukshanas atljautos un neatljautos virzienus.Tikai nezkaapeec vinja nav apalja...... taa ka uzbrauciens policijai nevietaa.

117158. viesis 3.marts 2004 9:29
0 0 Atbildēt

domāju šajā situācijā, pirms krusta, kur sākas aizliegums pārvietoties pa sliedēm, virs sliedēm bija jābūt pakārtam ķieģelim vai arī ceļa malā zīmei, kas norāda braukšanu joslās.

117164. viesis 3.marts 2004 9:35
0 0 Atbildēt

Tur drīkst taisni braukt pa tramvaja sliedēm, jo zīme ir informatīva: nevar iebraukt, šķiet, Palīdzības ielā. Ja tas būtu dalījums braukšanai pa joslām, tad vajadzētu balto pārtraukto līniju un šo zīmi novietot stipri pirms krustojuma, nevis tajā, jo šādi to novietojot sanāktu atļauti apbraukt kolonnu, bet pēc tam pēdējā mirklī censties ielīst 1. joslā. Es tur regulāri braucu, regulāri sastopu CP, bet neviens no tiem nekad nav iebildis par braukšanu pa sliedēm.

117168. viesis 3.marts 2004 9:38
0 0 Atbildēt

viesis 03.03.2004 09:29:

Patiesībā "ķieģelis" virs tramvaja sliedēm nenozīmē, ka tur vispār nedrīkst braukt, tas nozīmē, ka nedrīkst pabraukt "zem" tā -- vienvirziena ielām arī ir "ķieģelis". Pareizāk tur būtu baltais aplis ar sarkano malu: "daži var, pārējie ne", to jau senos laikos man autoskolā samācija, diemžēl šīs zīmes nepareizs lietojums pie mums ir ļoti populārs, t.sk. pie privātmāju sētām bez norādes par izņēmuma gadījumiem.

Redaktors 3.marts 2004 9:40
0 0 Atbildēt

CSDD man paskaidroja, ka šī ir uzskatāma par 516.ceļa zīmi "Braukšanas virzieni joslā", tikai tai trūkst balto maliņu. Ja šī ir 516. ceļa zīme, tad uz to darbojas CSN 230.11. pants. No tā izriet, ka krustojumu drīkst izbraukt tikai vienā joslā!

Domāju, ka vadītājam nav "jāmeklē sīkās atšķirības", bet zīmēm jābūt skaidri saprotamām. Arī Ceļu policistiem būtu jābūt 100% skaidrībai par ceļa zīmēm un norādījumiem, kas regulē konkrēto krustojumu.

Jautājums pagaidām paliek nedaudz "atklāts" - ko šī zīme nozīmē. Vēl jautājums tiks uzdots RD SD un LAD.

117180. viesis 3.marts 2004 10:00
0 0 Atbildēt

Njaa, taa ziime ir taada kaa ir , nepareiza :)

117181. viesis 3.marts 2004 10:01
0 0 Atbildēt

Redaktor!!!! Fui! Shii ziime ir INFORMATIIVA un noraada atljautos un ne tik atljautos kustiibas virzienus, nevis organizee kustiibu joslaas :D Fui!

Redaktors 3.marts 2004 10:05
0 0 Atbildēt

Tā nav nekāda informatīva zīme, visas zīmes tiek izgatavotas uzstādītas atbilstoši standartiem. Šāda standarta nav. Man nav 50m attālumā jāmēģina saskatīt, vai tur ir baltas svītriņas pa malām vai nav! Tā ir 516.zīme!

117184. viesis 3.marts 2004 10:05
0 0 Atbildēt

Apskatiet taj linkaa kas bija iemests (www.csdd.lv/Statistika/No.../virzieni.jpg) ziimes 717, 718, 719 kuraam skaidri un gaishi blakus rakstiits BRAUKSHANAS VIRZIENI JOSLAAS. Kur tur ir kautkaadas striipinjas???

117185. viesis 3.marts 2004 10:06
0 0 Atbildēt

Lašmaize bez laša nekaadaa veidaa nav nosaucama par lašmaizi..... Nav noraadiitas joslas uz taas ziimes tad nav ko saspringt braucam taa kaa to atljauj brauktuves platums un aamen :)

117188. viesis 3.marts 2004 10:13
0 0 Atbildēt

Un ja lashmaizei nav uzrakstiits virsuu ka taa ir lashmaze tad taa nav lashmaize, ja? :-)

117189. viesis 3.marts 2004 10:16
0 0 Atbildēt

Es sho ziimi NEKAD neesmu uztveeris kaa reguleejoshu (sadaliijums joslaas), bet gan kaa paskaidrojoshu (pa labi vienvirziena ielaa nebraukt, pa kreisi negriezties u.t.t.).

Nesaprotu, kaa vispaar var rasties doma, ka tas buutu sadaliijums joslaas??? Uz Lielvaardes un Briiviibas stuura ir liidziiga ziime, kas arii paskaidro braukshanas sheemu...

117193. viesis 3.marts 2004 10:28
0 0 Atbildēt

1 - Ja taa ziime buutu sadaliijums pa joslaam, tad vinjai buutu jaakaraajas virs attieciigass brauktuves daljas,/ joslas + taas raustiitaas baltaas striipinjas saanos.

2 - Ja so ziimi uztveram kaa informaacijas ziimi - virzienu radiitaaju, taa nav obligaata, BET nav neviena riikojuma ziime, kas aizliegtu seit veikt kreiso pagriezienu uz Briiviibas ielu !! KAMIKADZE VPERJOD! :)

117195. viesis 3.marts 2004 10:37
0 0 Atbildēt

Shepam taisnība, patiesībā te drīzāk trūkst skaidra aizlieguma veikt kreiso pagriezienu, bet taisnvirziena kustība pa sliedēm tur nevienu nekādi nevar traucēt, tad kāpēc aizliegt? Tad jau pie visiem, ne tikai dažiem, Barona ielas krustojumiem būtu jāaizliedz braukt pa sliedēm un vēl citās ielās tas pats, tā kā tas būtu pilnīgs idiotisms tur neļaut braukt pa sliedēm. Ja nu tramvajam ir kāda aizķeršanās, tad tāpēc, ka iepriekš atļauts automašīnas ar 2 riteņiem novietot uz ietves, bet blakus sastājas braucēju kolonna 1 (!!!) rindā, kamdēļ tramvajs stāv un uz priekšu netiek. Ja visi tur brauktu 2 joslās, pāri tiktu daudz ātrāk gan autobraucēji, gan tramvaji!

117196. viesis 3.marts 2004 10:39
0 0 Atbildēt

Ta zime rada kur jabrauc ne vis pa kuru joslu.

117198. viesis 3.marts 2004 10:43
0 0 Atbildēt

Protams, jūs varat uztvert kā vēlaties, bet CSSD uzskata, ka tā ir zīme, kas nosaka joslu sadalījumu. Tur ir viena josla.

117199. viesis 3.marts 2004 10:47
0 0 Atbildēt

Es gan jau minēju, ka CP arī uzskata to par informatīvu zīmi, braucu tur regulāri un regulāri CP nav iebilduši,

117203. viesis 3.marts 2004 10:53
0 0 Atbildēt

Ja tā kārtīgi ņem, tad šādas zīmes vienkārši nav un sen jau Ceļu policijai vajadzēja to norādīt atbildīgajām institūcijām.

117206. viesis 3.marts 2004 10:57
0 0 Atbildēt

CSDD bieži uzskata sviestainas situācijas par labu esam. Braukšana pa sliedēm tanī vietā atviego kustību, jo neveidojas sastrēgumi un civēkiem vieglāk izbraukt gan uz brīvības ielu, gan uz matīsa ielu. Ja stāv zīme kura sarežģī nevis atvieglo kustību tādu zīmi jāņem nost.

Es jau agrāk esu pamanījis, ka iauto galvenais mērķis nav uzlabot satiksmes drošību, bet līdzīgi kā dažiem CP izraisīt konfliktus par nenozīmīgām lietām pie tam to visu aprakstīt pasniedzot kā sensāciju.

Patiesībā iauto vajadzēja zvanīt uz CSDD vai RD un prasīt lai to zīmi nomaina lai visiem būtu skaidrs kā izbraukt krustojumu.

Vismaz šoreiz poliči bija malči.

117207. viesis 3.marts 2004 11:00
0 0 Atbildēt

>viesis (IeM) 03.03.2004 10:57

un pierezes sarezgit tramvaju kustibu vaine ?

Redaktors 3.marts 2004 11:04
0 0 Atbildēt

Poliči bija malači un tas ir rakstīts šajā pašā rakstā.

Tikko sazvanījos arī ar RD Satiksmes Departamentu un arī viņu viedoklis ir, ka šī IR 516. ceļa zīme. Balto svītriņu iztrūkums esot nebūtiska novirze no normas.

117211. viesis 3.marts 2004 11:11
0 0 Atbildēt

CP pārstāja sodīt par šīs zīmes prasību(domāto) neievērošanu pēc tam, kad kāds indivīds iesniedza sūdzību, tika pieprasīts CSDD skaidrojums, kurā bija norādīts, ka šī zīme ir zināmā mērā neveiksmīga, jo neatbilst standartiem, ka tuvākajā laikā situācija būs sakārtota. Rezultātā indivīds atbrīvots no atbildības, un viss personālsastāvs informēts par to, ka par šo zīmi sodīt nedrīkst.

Ceļu policija NAV TIESĪGA SODĪT SATIKSMES ORGANIZATORUS par sava darba nedarīšanu, bezatbildību un paviršību.

117212. viesis 3.marts 2004 11:13
0 0 Atbildēt

Ceļu policijai būtu jānorāda satiksmes departamentam, ka zīme ir nekorekta.

117213. viesis 3.marts 2004 11:13
0 0 Atbildēt

Ar šo "nebūtisko nozīmi no normas" jebkurš advokāts tiesā vinnēs prāvu pret CP

117214. viesis 3.marts 2004 11:14
0 0 Atbildēt

Norādījumi sen ir doti, a rezultāta nav???

117215. viesis 3.marts 2004 11:14
0 0 Atbildēt

Redaktor: gribētu redzēt, kā kādam tur ļaus iekārtoties 1 joslā, ja zīme atrodas tieši pie krustojuma, tur jau no šķērsielas laukā nevienu nelaiž. Un sastrēgumstundās braucot tikai 1 rindā, kā jau teicu, tāda skaista kolonna izveidojas, ka tramvajs var visas 15 min starp pieturām nostāvēt: pabraukājiet tur ar tramvaju un tad sapratīsiet, ka tur satiksmei jāvirzās pa 2 joslām gluži kā Barona ielā krustojumos, kuros aizliegts kreisais pagrieziens. Ja labi paskatāmies, tad gan pirms šī posma Miera ielā, gan jau pāri Brīvības ielai satiksme reāli kustas tikai pa 1 joslu, bet te krustojumā braucot pa 2 pāri tiek stipri vairāk automašīnu.

117216. viesis 3.marts 2004 11:15
0 0 Atbildēt

pirmaja bildee forshsh blondinites dupsis redzams

:)))

tas bij pirmais ko ieraudziju

117219. viesis 3.marts 2004 11:20
0 0 Atbildēt

Paldies redaktoram par jauko portālu, viss tiešām būtu liels OK, ja viņš neizrādītu klaju aprobežotību ceļu satiksmes noteikumu zināšanu un likumu normu juridiskajā interpretācijā. Kā arī nemitīgi neizrādītu naidu pret CP, laikam tikai personīgu iemeslu dēļ. Nevajag šmigā braukt un viss būs kārtībā.

117220. viesis 3.marts 2004 11:24
0 0 Atbildēt

to viesis 03.03.2004 10:39

Vai tad ziime kas noraada kur jaabrauc gadiijumaa nav apalj???

117221. viesis 3.marts 2004 11:27
0 0 Atbildēt

Līdzīgi viņš vakar ~17-00 neievēroja Lexus FH-13, kas izgriezās no Krasta uz Maskavas ielu pa, tagad jau pirmo labējo, ignorēdams garo rindu un uzbraukdams aiz strīpotās baltās nepārtrauktās joslas.

117222. viesis 3.marts 2004 11:27
0 0 Atbildēt

to viesis 03.03.2004 11:20

ko tu domaaji ar sho:" ja viņš neizrādītu klaju aprobežotību ceļu satiksmes noteikumu zināšanu un likumu normu juridiskajā interpretācijā"???? Varbiit paskaidrosi vai vismaz buusi tik drosmiigs un zem saviem vaardiem parakstiisies???

117223. viesis 3.marts 2004 11:36
0 0 Atbildēt

Vispār, cik es atceros, visas apaļās ceļa zīmes ir vai nu aizlieguma, vai norādījuma, piemēr. braukt taisni utt., bet kvadrātveida ir informatīvās. Tāpēc lielie d??sēji, apskatieties labi. Vai redzat atšķirību starp kvadrātu, tainstūri, un apli. Ja neredzat, tad neko.

117224. viesis 3.marts 2004 11:36
0 0 Atbildēt

it kā Tavs ROI man kaut ko izteiktu

117225. viesis 3.marts 2004 11:38
0 0 Atbildēt

Jā, un to jau pa gabalu var atšķirt, vai tas ir aplis vai kvadrāts.

117226. viesis 3.marts 2004 11:39
0 0 Atbildēt

par apļiem un kvadrātiem īsti pareizi nebūs, jo 512. arī ir kvadrāta, bet ja tā nenorāda kreiso pagriezienu, tad to izdarīt aizliegts.

117227. viesis 3.marts 2004 11:41
0 0 Atbildēt

Kā nebūs pareizi, salīdzini visas zīmes CSN grāmatā. Šī zīme vienkārši neatbilst standartam, tā ir informatīva, to es neņemu galvā. Bet pieņemu, ka griežoties pa kreiso kreiso, tur priekšā būs ķieģelis, kas aizliegs braukt.

117228. viesis 3.marts 2004 11:42
0 0 Atbildēt

to: tete

ok, paņem 13.janv-Gogoļa no Prāgas puses

117229. viesis 3.marts 2004 11:43
0 0 Atbildēt

Paņemšu arī.

117230. viesis 3.marts 2004 11:43
0 0 Atbildēt

vai vari tur apgriezties? atvaino-vai drīksti? ķieģeļu tur nav.

117232. viesis 3.marts 2004 11:52
0 0 Atbildēt

jaaa taadi ir tie "zaljie", taads pats variants kaa Redaktoram man sanaaca Raņķa dambja/Slokas/Uzvaras bulv. krustojumaa. CP viens korifans staav pie Ranjkja damja luksinja, otrs pie Slokas ielas, nu gandriiz pretim Zelta boulingam. Tas pirmais skata TA, vai uzliimes... parasti darba dienas beigaas tur ir korkjis, nu luuk a "slevenie" mikrinji apbrauc visu rindu un nostaajas priekshaa, a ko CP ??? miniet vienu reizi, ko vinji darija.....

bljagj suukaaja pirkstus...pedaalji taadi, pat nesakusteejaas.... urodi... :E

117235. viesis 3.marts 2004 11:55
0 0 Atbildēt

Vo, tas jau ir pincisms, ja nevar tos priekšālīdējus izčakarēt, tikai tāpēc, ka slinkums.

117238. viesis 3.marts 2004 11:58
0 0 Atbildēt

to:MaD

tas jau ir labs kultūras līmenis no Tavas puses

brīnums, ka redaktors tādus vārdus nelieto

117239. viesis 3.marts 2004 12:01
0 0 Atbildēt

viesi, a ko dariit ka nokaitina taadi valsts paarstaavji ? ja kaadu tas ljoti aizskaara, atvainojos :)

117240. viesis 3.marts 2004 12:04
0 0 Atbildēt

Tā zīme ir viskaukas izņemot "braukšanu pa joslām", a reds uzbrauca milicim nelaikā un nevietā (satiksmi tikai bremzē) :)

117241. viesis 3.marts 2004 12:07
0 0 Atbildēt

ziime ir viskautkas 516. - satdep

117244. viesis 3.marts 2004 12:08
0 0 Atbildēt

jaa, satdepaa apstiprinaaja, ka taa IR 516. :)

miiljais anoniimais - jau Tev dienu!

117262. viesis 3.marts 2004 12:40
0 0 Atbildēt

pareizi vien menti dara, ka chakaree shitos srotistus ar esiishiem. nav ko riigu smirdinaat!

117268. viesis 3.marts 2004 12:50
0 0 Atbildēt

To Roi 03.03.2004 11:27

es nebiju tas viesis, kursh rakstiija par redaktora aprobezhotiibu CSN un citu tiesiibu normu zinaashanaa un interpretaacijaa, bet es tam viesim pilniibaa piekriitu un varu paskaidrot, kaapeec:

- 1kaart, katram ir skaidrs, ka redaktors nav jurists, vislabaak to var secinaat no tiem rakstiem un komentaariem, kursh vinjsh savu viedokli pamato ar patiik-nepatiik-es taa uzskatu-CSDD man pa telefonu pateica tipa komentariem, nevis juridiskiem argumentiem.

- shai konkreetaa gadiijumaa ziime ir paarprotama, es arii uzskatu, ka taa ir virzienu ziime un ka taa nenosaka, ka braukt driiksteetu tikai pa 1. joslu. attieciigi - ja rodas striids, shaubas ir jaatulko par labu autovadiitaajam (potenciaalajam paarkaapeejam), taapeec polichiem bija taisniiba, ka vinji to dzhipu nesodiija.

taapeec vieniigais pareizais risinaajums (ja ir veelme ne tikai pad1rsties par stulbajiem cp, bet arii paliidzeet satiksmes sakaartoshanaa) - uzrakstiit Satdepam un CSDD, lai uzliek labi saprotamu ziimi.

JanisPuu

117269. viesis 3.marts 2004 12:52
0 0 Atbildēt

1.Kāds izgatavo veidojumu, kas attāli līdzinās ceļa zīmei.

2.Kāds cits šo veidojumu atzīst par labu esam un uzstāda tur, kur būtu jābūt īstai ceļa zīmei.

3.Redaktors notur šo veidojumu par ceļa zīmi.

4.Vēl kādi trīs viņam telefoniski apstiprina, ka šis veidojums "būtu uzskatāms(!!!)" par ceļa zīmi.

Vai augstāk minētie "kādi" būtu pie kā vainojami? Nē, pie visa vainīga ir Redaktora patoloģiski nīstā CP!

Jautājums viens - vai ta kauna nemaz nav?

p.s.

Ja jau tik dikti gribējās piesieties CP, varēja apjautāties viņu šefam, kā tas nākas, ka vienmēr šaušalīgi aizņemtā organizācija kārtējo reizi atvēl veselus divus darbiniekus tik būtiskam darbam, kā OCTA uzlīmju esamības kontrolei.

117279. viesis 3.marts 2004 13:13
0 0 Atbildēt

to JanisPuu

Nu te veel ir jautaajums par to vai pareizi ir tas ka vispaar ir nepareizas (valsts standartiem neatbilstoshas ziimes uzstaadiitas) ir tachu kaads kursh pienjem shiis ziimes no to izgatavotaajiem, kaads kursh uzstaada, un kaads kursh peec tam parbauda vai ir pareizi uzstaadiitas... un galu galaa vai tad policists pirmo reizi ieraudziija sho ziimi? un ja arii pirmo reizi tad vinjam manupraat vajadzeetu vairaak zinaat kaadai tai ziimei jaaizskataas nekaa man...

Nu tas taa iisumaa...

117284. viesis 3.marts 2004 13:42
0 0 Atbildēt

Vakar vilkaam paardot autinju. velkam uz 90 pa Gjertruudeni a tur ******** zaljie *******i pashvaldiibas 10 latu liimeetaaji nolikushi mashiinu taa ka vinju fords staav ar purnu preteejaa virzienaa, tb joslaa kas iet prom no centra. pretii brauc trolejbuss un liidz ar to visa josla ir blokjeeta (pie lido). a viens briedis seezh mashiinaa, otrs liimee lapinjas. piebraucam, nospiezham tauri un staavam un taureejam, pienaak lapinjliimeetaajs un kauko saak ******* gudri, tipa ko tauree, sakam vai ta policisti mashiinu normaali noparkot nemaak, shis saka davaj nedirsies- brauc, brauc... nebuutu jaasteidzas uz csdd padirstos veel. tak lohi latvijaa tie menti.

117323. viesis 3.marts 2004 14:51
0 0 Atbildēt

Tagad atveram visi draudzīgi mīļās labās CSN noteikumu grāmatiņas un ko redzam? Tu ir tāda paliela lapiņa ar visādām norādījuma un rīkojuma zīmēm. Tā mūsu zīmīte ir tā pati norādījuma zīmīte kā jābrauc pa joslām.

1) To apliecina tas ka norādījuma zīme it 4stūra veida nevis kā rīkojuma apaļa

2) Rīkojuma zīmes ar ķieģeli nepastāv

3) baltās strīpiņas var arī nebūt, to nu gan vajadzētu zināt, ka tā ir tikai "ekstra"

ar cieņu

117326. viesis 3.marts 2004 15:11
0 0 Atbildēt

Zīme tiešām ir interesanti noformēta, bet sausais atlikums ir tāds, ka tai vietā ir brīv braukt tikai 1 joslā taisni vai pa kreisi. Cik tas ir prātīgi, cits jautājums.

117333. viesis 3.marts 2004 16:07
0 0 Atbildēt

Man ir piedāvājums - turpmāk apturēt ārī visas ātrās palīdzības kas brauc ar bākugunīm un izjautāt uz kurieni un kāpēc brauc. Traucē tač tās bākugunis un signāli, un man kā nodokļu maksātājam ir tiesības pārliecināties vai viņi tiešām šajā brīdī strādā, tikai nepārprotiet, es negribu iejaukties vinju darbā, man vienkārši IR tiesības pajautāt uz kurieni un kāpēc viņi brauc!

117334. viesis 3.marts 2004 16:08
0 0 Atbildēt

seal25

ne tikai noraadiijuma ziimes ir 4stuura, bet ariii virzienu raadiitaaji un informaacijas ziimes ir 4stuura.

Panem graamatinju un paskaties, ka noraadiijuma ziimeem raustiitaas baltaas sviitrinjas ir obligaatas!

Redaktors 3.marts 2004 16:12
0 0 Atbildēt

Sheps - panem, panem to gramatinu un paskaties uz zimem 717,, 718. Vai tur arī ir redzamas baltās līnijas? Domāju, ka tas ir tikai "dizaina" jautājums... SatDepā teica, ka tās esot "nebūtiskas" atkāpes no oriģināla un šī neesot vienīgā vieta Rīgā.

117339. viesis 3.marts 2004 16:19
0 0 Atbildēt

Zīme nav skaidra, to redzam no komentāriem. Es tur turpināšu mierīgi pa sliedēm CP deguna galā braukt taisni un lai tik viņi mēģina mani sodīt! Ja tur tā stingrā braukšana pa joslām, tad bez aizlieguma nogriezties pa kreisi nu nekādi neiztikt. Patiesībā arī tagad varētu pamēģināt, takši tur griež pa kreisi uz savu garo pieturvietu pie LaRoca...

Redaktors 3.marts 2004 16:41
0 0 Atbildēt

Mizx: tikai esi uzmanīgs un skaties uz zīmēm, iespējams, kādu dienu zīme tiks nomainīta pret standartam atbilstošu.

117344. viesis 3.marts 2004 16:51
0 0 Atbildēt

Red: - taam ziimeem ir pavisam citi izmeeri

117346. viesis 3.marts 2004 16:58
0 0 Atbildēt

Man patiik apziimejums - neko nenoziimeejosha celja ziime:) ko tad vina tur dara?? un ja CP pat nezin ka tur jashkerso krustojums, ar kadam tiesibam vini to var prasit no vaditajiem, lai ievero brauksanu joslaas/

117347. viesis 3.marts 2004 16:59
0 0 Atbildēt

Ta zime norada vienkarsi brauksanas virzienus, kam nav nekada sakara ar joslaam (saja gadijuma darbojas parastie CSN principi)

117349. viesis 3.marts 2004 17:09
0 0 Atbildēt

Tadi pashi CP inspektori ir pie Vanshu tilta nobrauktuves uz centru darba dienu riitos. Jau labu briidi pirms tilta apakshas ir ziime, kas norada ka laba josla ir tikai tiem kas nogriezhas pa labi. Kas notiek patiesiibaa? gandriz visi mikrini, autobusi, trolejbusi brauc lidz pashai lejai un tad megina ieliist, istajaa joslaa, kur pamatoti daudzi vinus nelaizh, ka rezultaataa visa josla nostopeejas.......ja nebuutu shie lideji tiltu nebutu problemu shkersot bez apstashanas pashas lielakajas sastreguma stundaas!!!

117351. viesis 3.marts 2004 17:18
0 0 Atbildēt

Labaak jau nu, Redaktor, buutu pagriezis savu fotoaparaatu vairaak pa kreisi un nofotografeejis tos padsmit pedinjus, kas katru dienu staav noparkojushies uz ietves pie Hansabankas - starp preses kiosku un trolejbusu pieturu. Tur NAV staavvieta, bet mazajiem zaljajiem liimeetaajiem no lieliem mersedesiem laikam bail...

__________

Tuncis

117352. viesis 3.marts 2004 17:19
0 0 Atbildēt

Es pats vienu dienu ar zaljo viirinju darboshanos krustojums saskaros personigi, saskaros shaja gadijuma es domaju burtiski........paskaidroshu. Krustojums Kalnciema/Slokas iela, respektivi krustojums aiz Vanshu tilta braucot uz Jurmalu.stavu krustojuma ar citam mashinam, sastreguma stunda, tur laikam no Skolas ielas visi nepaspeja shkersot vai ari nedrizksteja griezties nezinu, bet vardu sakot kad manai rindai iedegas zala gaisma un visi sak braukt, arii es, tad peekshni krustojuma vidum un manai mashinai(es braucu pa 2 joslu) atra tempa tuvojas policists ar dusmigu sejas izteiksmi pie tam tada tempa, ka pamanas uzskriet virsu manam autinam braucot (lena tempaa gan) un atliekt spoguli....

Es saprotu, ka jaker parkapeji, bet vai to nevar darit nedaudz gudrak un bez kamikadzes gajieniem, ja tur kads parkapa noteikumus, tad pazinot p[a raciju un apturet talak, nevis nesties pasham krustojuma centraa un izjaukt visu satiksmi..

117353. viesis 3.marts 2004 17:25
0 0 Atbildēt

Redaktor: Acīgs būšu noteikti un skatīšos, vai tur nav kas mainījies. Par redzi man nav ne mazāko iemeslu sūdzēties, bet tajā vietā uzstādītu "pareizo", lai kāda nu tā arī nebūtu, zīmi laikus nepamanīt, tā būtu jānovieto jau pirms tramvaja pieturas. Tā jau Rīga pilna ar dīvainiem krustojumiem, reiz attapos, ka krustojums, kurā pie Māras dīķa pa kreisi nogriešas 10 tramvajs (pa galveno ceļu), arī automašīnām kreiso pagriezienu tā kā tomēr nāktos veikt no sliedēm (kā visās šādās vietās, ja nav norādīts citādi), bet tur tādi akmeņi, ka neviens par to nav pat iedomājies. Jeb varbūt es kļūdos un gadījumos ar galveno ceļu un tramvaju ir citādi... Patiesībā jau braucot pretējā virzienā gar uzvaras pieminekli tas mazais tupiks uz Torņakalna staciju -- tāda pati situācija. Laikam es ļoti, ļoti kļūdos, bet tomēr interesanti...

117354. viesis 3.marts 2004 17:33
0 0 Atbildēt

ja nav striipinnju no bultas pa kreisi - znachit pa sliedeem braukt driikst!! un punkts!

117356. viesis 3.marts 2004 17:36
0 0 Atbildēt

Man patīk Reda komenti ar uzsvaru uz "nebūtisks" (ceru sagaidīt arī rakstu par CP kuri pieļauj nebūtiskas atkāpes no normām) :)

117358. viesis 3.marts 2004 17:49
0 0 Atbildēt

2 REDAKTORS

"Bija ppatīkami dzirdēt, ka policista kungs zina arī visu, kas viņam būtu jāsaka apturētajam vadītājam - ideāli. Pat uzvārdu varēja sadzirdēt." - varu sadereet, aj tu buutu braucis ar citu auto (uz kura nav iAuto uzliime), un veel buutu uzlicis paruuku, tumzhas brilles un pieliimeejis uusas, tad noteikti, ka no policista mutes atskaneetu vinja ikdienishkjais burkshkjoshais teksts: "Labdienpolicijasinspektosbsbrsais....tehniskopasi....apliecibu....polisi...luudzu" :D

117359. viesis 3.marts 2004 18:03
0 0 Atbildēt

to subaru tad jau tev ir veicies ja vinjsh savam txt galaa tomeer pieliek to "luudzu" biezhi vien arii to vinji aizmirst...

117362. viesis 3.marts 2004 18:48
0 0 Atbildēt

par peedeejiem subaru un viesa komentiem:

- man laikam shausmiigi veicas, bet cp parasti nosauc savu uzvaardu, kad apstaadina mani,

- es gan nekad neklausos, jo kaada man starpiiba, kaa to polici sauc?? vai tas ir kaut kas veel bez formaalas piekasiishanaas, ka peec likuma vinjam vajadzeeja staadiities priekshaa? vai arii juus (tie, kas streso par uzvaardu nenosaukshanu) peec tam sarunaa visu laiku saucat to polici uzvaardaa? ja gribeesi kljauzu rakstiit, tad jau var sarunas gaitaa pajautaa, kaa sho sauc, kaut reaali jau pietiek ar ekipaazhas auto marku, modeli un v/nr.

JanisPuu

117367. viesis 3.marts 2004 19:31
0 0 Atbildēt

shi zime neaizliedz braukt pa tramvaja sliedem

117368. viesis 3.marts 2004 19:33
0 0 Atbildēt

2 viesis 03.03.2004 18:48

man jau ar nekrata ne vinja uzvaards, ne arii tas, kaadus dokjus shis prasa ... es to taapat zinu, ka jaadod ir teh pase un vad. apl. + polises, ja nav uzliime logaa :)

117373. viesis 3.marts 2004 20:04
0 0 Atbildēt

Nu red. tu saac chakareet normaali izbraucamu krustu, ja tagad tur iespraudiis ziimi braukshana pa joslaam buus baigais sviests, garu garaa rindinja liidz pat Tallinas ielai:(((( vispirms pats uzzini ziimes noziimi un tad lien ar muljkjiigiem jautaajumiem:(((BRRR.

117374. viesis 3.marts 2004 20:04
0 0 Atbildēt

manupraat kaads te iebraucis auzaas ar sho rakstu :roll:

117375. viesis 3.marts 2004 20:08
0 0 Atbildēt

Nu vai tiešām lasīt nemākat - nu ir tā zīme nr. 516! Vienalga paldies Redam par šādu krustojumu izskaidrošanu.

117380. viesis 3.marts 2004 21:18
0 0 Atbildēt

tika uzdots jautājums CSDD par šo zīmi,un tika saņemta atbilde ka šī zīme neaizliedz krustojumu šķērsot pa tramvaja sliedēm.

Redaktors 3.marts 2004 21:20
0 0 Atbildēt

Muļķības - ja šī ir 516.zīme, tad CSN aizliedz šķērsot krustojumu pa tramvaja sliedēm.

117384. viesis 3.marts 2004 21:50
0 0 Atbildēt

bet ja tā nav 516ceļa zīme,tad...

117385. viesis 3.marts 2004 21:54
0 0 Atbildēt

Par shiis ziimes dziljo jeegu lauziis galvas veel daudzas paaudzes, ja kaads nepajautaas tam "meistaram" kas shito ziimi pasuutiijis izgatavot un uzstaadiit.

Bet tikmeer kameer pasaules gudrie lauza galvas manupraat labaak buutu sho murgu novaakt jo aatraak jo labaak un taas vietaa novietot mormaalu celja ziimi ko vareetu saprast ne tikai CP bet arii autovadiitaaji...

Redaktors 3.marts 2004 21:54
0 0 Atbildēt

ja tā nav 516. ceļa zīme, tad RD SatDepam būs nepatikšanas.

117391. viesis 3.marts 2004 22:32
0 0 Atbildēt

novākt varbūt nevajedzētu bet pārkrāsot to dzeltenu kā kustības shēmu,gan vajadzētu

117397. viesis 4.marts 2004 1:12
0 0 Atbildēt

ai nu liecies mieraa, es ar tur braucu no otraas joslas, vai kaadam gabals nokritiis?

117398. viesis 4.marts 2004 2:50
0 0 Atbildēt

karoch te vienam lielam gudriishu baram ir jaamaacaas satiksmes noteikumi. nevaig tupi ******* a jaanjem graamata rokaa un jaaapskataa ziimes ble

117409. viesis 4.marts 2004 8:57
0 0 Atbildēt

domaaju, ka vajadzeetu panjemt metaalgriezhamaas skjeeres un nogriezt tai ziimei stuurus, lai izskataas apalja. tad varees mocit pa sliedeem un nebuus nekaadu paarpratumu :)

117432. viesis 4.marts 2004 9:45
0 0 Atbildēt

Ble sviests! Brauc pa sliedeem... Tur tramvaja pietura, un ja shis piebrauc no pakaljas klaat vinsh saak nelaagi dzindzinaat un tad gan ments panjem pie dziesmas... Tas gan ir skaidri zinaams.

Braukt var taisni un pa labi, kaa raadiits ziimee, bet vina neaizliedz braukt pa sliedeem, tachu tur ir pietura un pieturaa uz sliedeem staaveet gan nedriikst, ja nemaldos.

117452. viesis 4.marts 2004 10:51
0 0 Atbildēt

To redaktor: Petuh ebanij.:)

Redaktors 4.marts 2004 11:05
0 0 Atbildēt

Par šī "petuha" izteicieniem iauto (tādu ir bijis 12) esam ierosinājuši lietu.

117461. viesis 4.marts 2004 11:07
0 0 Atbildēt

Pie šīs zīmes drīkst šķērsotr krustojumu pa tramvaj sliedēm, jo šī zīme neinformē par sadalījumu joslās, ja būtu tās svītriņas gar malām, tad varētu tikai vienā joslā šķērsot šu krustojumu..

Nepamatots uzbrauciens, bet poliči vienalga nestrādā. :(

117463. viesis 4.marts 2004 11:08
0 0 Atbildēt

pag pag, šī zīme ir no grupas virziena rādītāji un informācijas zīmes....

beigu piebilde rakstam skan kaut kā jocīgi :), tad jau arī 327 zīmi var uzskatīt par 326 tikai tai ir aizmirsts uzzīmēt vienu sarkanu strīpu un iekasēt sodanaudas ;))

no praktiskā viedokļa - šajā krustojumā lielākā daļa braucēju uz Brīvības ielas griežas pa labi un iestrēgst pie gājēju pārejas - attiecīgi tiem, kas izvēlas braukt vienā joslā taisni atliek kūpināt CO un bojāt apkārtējo vidi vēl pāris zaļos signālus, savukārt divas joslas ļauj satiksmi optimizēt.

Redaktors 4.marts 2004 11:09
0 0 Atbildēt

F323F: ja Tu tāds gudrs, tad kas tā ir, Tavuprāt, par ceļazīmi? Tieši kura? Ceļazīmēm ir numuri. Un CSN ir panti, kas nosaka konkrēto c/z darbību.

Kāda ir Tava versija?

117470. viesis 4.marts 2004 11:12
0 0 Atbildēt

Uz tramvaja sliedēm drīkst stāvēt (gaidot zaļo signālu) un PO, ka tur ir pietura, viņam jāsagaida sava kārta, kad tiks līdz tai vietai,

-->viesis tas tramvajists neko nesaprot, drošvien kaut kāda duņa sēž, kura nezin noteikumus un tapē spaida to tracinošo zvanu..

117471. viesis 4.marts 2004 11:14
0 0 Atbildēt

apzheelinj! manupraat, tramvajam pie vienaadiem noteikumiem vienmeer ir priekshroka...

117472. viesis 4.marts 2004 11:17
0 0 Atbildēt

--> redaktors

Diemžēl visus ceļa zīmju numurus nezinu no galvas, taču noteikumus gan zinu ļoti labi un vienmēr mentus čakarēju ar to. Šī ir info ceļa zīme, kur drīkst nogriezties un tai nav nekāda sakara ar joslu sadalījumu, ja tas būtu parasts krustojums ar zīmi ka drīkst braukt tikai taisni, gribi teikt, ka arī nedrīkstēšu braukt,apsteigt pa sliedēm???

117476. viesis 4.marts 2004 11:21
0 0 Atbildēt

F323F kapeec tu iedomaajies ka celja ziimes katrs var trakteet peec sava praata? Panjem luudzu CSN un apskaties kas taa ir par ziimi.

117477. viesis 4.marts 2004 11:22
0 0 Atbildēt

Lapsa

Tramvajs, autobuss,trole.. - arī ir transporta līdzekļi, kuri pārvietojas pa koplietošanas ceļiem, sastrēguma laikā, kad priekšā atrodas autobusa pieturaun aiz tevis ir autobuss, tu tač nemēģini pārkārtotie uz citu joslu, lai tik autobuss tiktu līdz vai tuvāk tai pieturai..

Tāpatās arī šajā gadījumā tramvajam ir jāgaida sava kārta, un tur pa sliedēm var braukt, arī tur kur tramvajam ir pietura!

117478. viesis 4.marts 2004 11:22
0 0 Atbildēt

atkal maitas polichi urbina degunu. shitais iauto piegaajiens CP *******

117479. viesis 4.marts 2004 11:25
0 0 Atbildēt

uupizz, F323F

709 zīme

117481. viesis 4.marts 2004 11:25
0 0 Atbildēt

"Braukšanas shēma". Braukšanas maršruts, ja krustojumā aizliegti atsevišķi manevri vai atļautie braukšanas virzieni sarežģītā krustojumā

117484. viesis 4.marts 2004 11:28
0 0 Atbildēt

uupizz

zinu,ka man ir taisnība un man poliči neko nepiesietu, ja brauktu pa tramvaja sliedēm, ir daudzi tādi gadījumi, kur paši poliči nezin noteikumus, vienreiz man menti gribēja izrakstīt sodiņu, ka biju noparkojis auto pie dzeltenas nepārtrauktas līnijas, bet kas ir šī dzeltenā līnija - nekas - papildinājums apstāšanās un stāvēšanas zīmei, a ja zīme nav??? Savelk te visur tās līnijas - beztolkā, ja zin noteikumus

A man toreiz tie menti tādi lieli - domā, ka zaļš gurķis, tad smuki apčakarēs ar savu nezināšanau hu-u, kad pateicu,parādiju - iekāpa savā un nokaunējušies aizbrauca..

Redaktors 4.marts 2004 11:29
0 0 Atbildēt

www.autoskola-mbr.lv/csdd/theory/img/709.gif

un šī Tev liekas līdzīga????

117488. viesis 4.marts 2004 11:32
0 0 Atbildēt

Arī pie šīs zīmes es mierīgi brauktu pa tramvaja sliedēm, vienīgi labos pagriezienus izdarītu no labās malējās joslas..

117493. viesis 4.marts 2004 11:42
0 0 Atbildēt

man pie maajas, lai neparkotu mashiinas priekshaa miskasteem, kad musorovozs ierodas kaads aktiivists ir piemonteejis ziimi - kjiegjeli, tikai nez kaapeec uzziimeejis cetrkantainu un apakshaa pierakstiijis "automašīnas novietot aizliegts". Kaa man riikoties shajaa situaacijaa????

117495. viesis 4.marts 2004 11:51
0 0 Atbildēt

Tā nav ceļazīme, viņa neatbilst standartiem un nav reģistrēta satiksmes ministrijā, auto tur var spraust cik gribi, un ja tomēr tev kāds pielipina plāksteri, tad tam lipinātājam var sanākt tūdi.. Bet, ja būtu uzfilmējis kā tas kaimiņš to zīmi ir uzlicis, tad viņš dabūtu sodiņu maksāt, bet ja viņš tur grib to zīmi, tad viņam jāraksta iesniegums satiksmes ministrijā, kur viņi izskatīs šo jautājumu, bet esmu 100% pārliecināts, ka tur zīmi neuzliks..

Vienīgais par tās kaimiņa zīmes neievērošanu tas kaimiņš vrētu apvainoties un uzvilkt tev kādu švīku uz sāniem..

Būs man ar kādā ieliņā jāiekārto maksas stāvvietas un jārauš naudinjas.. :D:D:D zīmēt protu, uzzīmēšu zīmi un bizness gatavs..:D:D:D - NĒ, TĀ TĀS LIETIŅAS NEDARĀS!!!

117497. viesis 4.marts 2004 11:54
0 0 Atbildēt

cieniitais friday 04.03.2004 11:25. Vispirms paarlasi veelreiz rakstu, tad aizbrauc, luudzu, apskaties par kaadu celja ziimi iet runa un tad izdari secinaajumus. Pie reizes veel paarlasi CSN.

F323F mees tagad striidamies par elementaaraam lietaam kuras ir jaazin katram autovadiitaajam. Es briinos - tu saki ka perfekti zini CSN, mani gan tavi komentaari par to nepaarliecina.

117498. viesis 4.marts 2004 11:56
0 0 Atbildēt

Redaktor

ja piemērā uz zīmes 701 ir rastīts Rīga tas nenozīmē, Tu nedrīksti tai ticēt ja uzrakstīts būs Rēzekne, tādēļ jau tās ir Informācijas zīmes, ka katrā atsrevišķā situācijā tās ir savādākas, bet tiek ievērots viens princips. nav joslu apzīmējuma tātad Informācijas zīme nevis Norādījuma.

no otras puses kāda jēga strīdēties, ja zīme nav viennozīmīgi saprotama, tad visas šaubas ir par labu apsūdzētajam - es policistus neapsūdzu ;))

117500. viesis 4.marts 2004 12:01
0 0 Atbildēt

--> uupizz

Gribi teikt, ka tur nevar pa tramvja sliedēm braukt???

Ja es nezinu vai neesmu pārliecināts kādā situācijā uz ceļa, tad izvairos no tās, bet šajā gadījum'es esmu pārliecināts.

Nu tad pasaki, kas tieši aizliedz šjā zīmē krustu šķērsot pa tramvaja sliedēm???

117501. viesis 4.marts 2004 12:02
0 0 Atbildēt

uupizz

tā arī tūliņ sēdīšos auto un braukšu :)) domā tur pie tās zīmes būs joslu līnijas pielīmētas? nu nebūs - tātad nekas nav mainījies kopš Reda foto veikšanas ... es arī šajā krustojumā braucu pa tramvaja sliedēm un nejūtos pārkāpis noteikumus.

117502. viesis 4.marts 2004 12:02
0 0 Atbildēt

Ko tas uupizz saspringts. Es arī saku, kā tā ir tikai informatīva. Kādas joslas. Nav joslas. Nav joslas, braucēji paši nosaka joslu skaitu. Manis pēc tur var stāvēt četrās rindās.

Un ja man kāds prasa noteikts , kas tā par zīmi, kāds Nr. Tad mana atbilde: "TĀ VISPĀR NAV CEĻA ZĪME", jo kā var uzskatīt par ceļa zīmi zīmi, kas neiekļaujas nekādos standartos(ja nu vienīgi izgatavotāja:) iekšējās balss standartā).

117503. viesis 4.marts 2004 12:09
0 0 Atbildēt

-->uupizz

pieņemsim ja tā zīme tur nebūtu vispār - varētu maukt pa tām tramvaja sliedēm!

Bet šī zīme šajā gadījumā norāda to, ka pa labi kreisajā tuvākajā nedrīkst nogriezties un to, ka pa kreisi nedrīkst griezt, un šī zīme NEAIZLIEDZ BRAUKT PA SLIEDĒM, KURAS IET TAI PAŠĀ VIRZIENĀ!!!

117506. viesis 4.marts 2004 12:12
0 0 Atbildēt

Par to braukšanu pa kreisi, nu nezinu. Tad tai zīmei jābūt apaļai.

117507. viesis 4.marts 2004 12:14
0 0 Atbildēt

--> TETE,

Tev taisnība,

zin cik joslas iet vienā virzienā, ja nav aprīmējumi vai līnijas - tik cik automašīnas vab sastāties blakus!!!

117511. viesis 4.marts 2004 12:21
0 0 Atbildēt

1 kaart es nesaspringstu, man nav par ko:) otrkaart aciimredzot jums nav nojausmas par ko iet runa, tad es atgaadinu:

Redaktors 03.03.2004 09:40

CSDD man paskaidroja, ka šī ir uzskatāma par 516.ceļa zīmi "Braukšanas virzieni joslā", tikai tai trūkst balto maliņu. Ja šī ir 516. ceļa zīme, tad uz to darbojas CSN 230.11. pants. No tā izriet, ka krustojumu drīkst izbraukt tikai vienā joslā!

Domāju, ka vadītājam nav "jāmeklē sīkās atšķirības", bet zīmēm jābūt skaidri saprotamām. Arī Ceļu policistiem būtu jābūt 100% skaidrībai par ceļa zīmēm un norādījumiem, kas regulē konkrēto krustojumu.

Jautājums pagaidām paliek nedaudz "atklāts" - ko šī zīme nozīmē. Vēl jautājums tiks uzdots RD SD un LAD.

www.csdd.lv/Statistika/No...CSN/norad1.jpg - noraadiijuma ziimes

117512. viesis 4.marts 2004 12:22
0 0 Atbildēt

--> tete,

šī zīme neļauj nogriezties pa kreisi, tas ir tā pat, kad ir kantainā zīme ar bultu, kura atļauj apgriezties braukšanai pretējā virzienā, parasti uzstāda tur, kur ir saliņas pa vidu.. un pie šīs zīmes drīkst tikai APGRIEZTIES BRAUKŠANAI PRETĒJĀ VIRZIENĀ, un nedrīkst vienkāši nogrieztie pa kreisi, drīkst TIKAI apgriezties braukšanai pretējā virzienā

Stulbi jau ir, pats to pa retai reizei pārkāpju, kaut arī reāli zinu tās nozīmi.. :D

117513. viesis 4.marts 2004 12:23
0 0 Atbildēt

nestraadaa html tags. sheit adrese:

www.csdd.lv/Statistika/No...CSN/norad1.jpg

117514. viesis 4.marts 2004 12:24
0 0 Atbildēt

nu F323 galīgi sviestā sakūlies - Tu vispār zini kāda izskatās CSN grāmatiņa? kāda pagriešanās pa kreisi? ko Tu murgo?

117515. viesis 4.marts 2004 12:25
0 0 Atbildēt

te ir visas ziimes, skatamies un saliidzinam, mums jau nav jaacepjas veltaas diskusijaas par lietaam kas ir skaidri defineetas CSN. Vienigi stulbi ir tas ka nav pilniibaa ieveerots standarts diskutablaas celja ziimes atteelojumaa.

117516. viesis 4.marts 2004 12:25
0 0 Atbildēt
117518. viesis 4.marts 2004 12:27
0 0 Atbildēt

-->uupizz

B.ļin, tad jau var uzlikt baltu plāksni un pēc tam teikt, ka tā ir tāda un tāda zīme, tikai trūkst tas un tas...

Sviests!!!

Ja tur būtu tās mazās baltās svītriņas maliņās, tad es nemaz neko nekomentētu, jo tad tas tik tiešām nozīmētu sadalījumu joslās.

Tiem tajos kantoros vajadzētu kārtīgi pa maici ieot par šadu komentāru, ka ir aizmirsies pievilkt mazās baltās!!!

117519. viesis 4.marts 2004 12:28
0 0 Atbildēt

un ja veel ir jautaajumi tad luudzu paveerot ziimi 511, tur arii nav sviitrinjas tachu viss ir skaidri un gaihi pateikts.

Redaktors 4.marts 2004 12:29
0 0 Atbildēt

uupim taisnība!

117522. viesis 4.marts 2004 12:30
0 0 Atbildēt

F323F es pilniigi pieljauju ka taas sviitrinjas nav ieziimeetas tapeec ka tur taas bultinjas ir daudz, ja pareizi atceros, pati pirmaa bulta pa kreisi ir ar noraadi ka tur ir kjiegjelis, taatad nav sanaacis vietas striipinjaam :) karoche jaasuudzas csdd :):):)

117523. viesis 4.marts 2004 12:31
0 0 Atbildēt

-->viesis,

tu palasies atpakaļ un izlasi, par ko es to vispār rakstīju un pats te nekulies!!!

Zīme, ko Reds ir nofotogrāfējis, aizliedz izdarīt kreiso pagriezienu!!!

117525. viesis 4.marts 2004 12:34
0 0 Atbildēt

hehe, rakstot komentaaru es biju aizmirsis ka taa ziime ir redzama bildiitee... :)

117526. viesis 4.marts 2004 12:36
0 0 Atbildēt

Baigi labi. Tad es, ieraugot zīmi (60), kas ierobežo braukšanas ātrumu, varu teikt, ka manuprāt tā zīme ir līdzīga (160), tikai ir aizmirsts piezīmēt to vieninieku (vai divnieku). :)

Redaktors 4.marts 2004 12:37
0 0 Atbildēt

Ejam šeit un padiskutējam tur- pie šī paša jautājuma: www.satdep.lv/latv/diskusija.htm Lai SATDEP redz, ko savārījuši, uzstādot nepareizas ceļazīmes.

117533. viesis 4.marts 2004 12:52
0 0 Atbildēt

--> uupizz

pa LABI tu gribēji teikt...

Karoč braucam katrs pēc savām zināšanām, jo es tur noteikti brauktu pa sliedēm, ja nepieciešams, jo zinu, ka menti paliks uz pkaļas, esmu pārliecināts par savu taisnību! Tas, ka nav sanācis vietas svītriņām nevienu neinteresē, tad lai izdomā papildzīmi - "nebija vietas mazajām strīpiņām"

Šoreiz svītriņas nav un iepūt man..

Tāds pats variants, ciematam cauri iet iela (vietējie itkā domā, ka tā ir galvenā), no kuras atzarojas mazas ieliņas, (sanāk tāda kā asaka) Bet pie katras mazās ieliņas nav zīme "dodiet ceļu" vai "galvenā iela", karoč ciem''a itkā visi to ir tā pieņēmuši.ka tā ir glven', a es vienreiz pofigā izmaucu no tādas šķērsieliņas, man ielika sānos, vecais ķērc, ka viņam esot bijis galvenā iela, es saku; "paga, paga - atslābsti, Kur te kāda zīme??? -Nav. Karoč vienādas nozīmes krustojums (abi ceļi bija asfaltēti) (ziemā vienalga - segumu neredz), "labās rokas" likums un iepūtiet man.

Atbrauca menti, visu sarakstījām un večuks palika vainīgo kārtā!!!

, ka tā nav man jāzin vietējo likumi, man ir jāzin valsts likumi!!!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ieķeras “gāzes” pedālis - Tesla aptur Cybertruck piegādes

Tesla uz vairākām nedēļām apturējusi Cybertruck pikapu piegādes klientiem, kamēr tiks novērsts ārkārtīgi bīstams defekts. Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO)

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 

Atvadas no 10 cilindru motora - Lamborghini Huracan STJ desmit vienībās (+ FOTO)

Lamborghini izgatavos desmit ekskluzīvā superauto Huracan STJ eksemplārus, veltot tos atvadām no V10 motora, kas bija pamatā Huracan saimes panākumiem desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 

LTAB brīdina: izveidota viltus mājas lapa un sociālo tīklu profili, lai vāktu personu datus! 2

Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju birojs (turpmāk – LTAB) brīdina, ka izveidota viltus interneta vietne, rīkojot konkursus un aicinot iedzīvotājus atstāt savus personas datus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti