Minivena koncepts MX-Flexa ir galvenais firmas Mazda ekspozīcijā Ženēvas Starptautiskajā Auto izstādē. Tāpat pirmo reizi Eiropā tiek rādīts konceptauto MX-Micro Sport. Jaunākais sērijveidā ražotais modelis šajā izstādē ir Mazda3 ar 1.6 litru dīzeļdzinēju.
Pēdējo pāris gadu laikā ir ievērojami atjaunināts Mazda modeļu klāsts, taču pārmaiņas vēl nebūt nav galā. Nākotnes iespējas demonstrē divi jaunie konceptauto Ženēvas auto izstādē. Minivena koncepts MX-Flexa savu pasaules mēroga pirmizrādi piedzīvo šodien, 2.martā.
MX-Flexa liecina par to, kā Mazda iedomājas sešvietīgu minivenu. Tā projektētāju grupa ir pievērsusi sevišķu uzmanību mašīnas emocionālajai pievilcībai un modernam noformējumam- lietām, kuras patērētāji jau parasti sagaida no Mazda mašīnām.
MX-Flexa eksterjers, atšķirībā no citiem miniveniem, izceļas ar dinamiskāku dizainu, un ir gaidāms, ka šis auto uzlabos Mazda pozīcijas augošajā Eiropas tirgus minivenu sektorā. Automobilim tāpat ir augsts funkcionalitātes un komforta līmenis salonā.
Otrs Mazda konceptauto Ženēvā ir MX-Micro Sport. Šī vieglā un ērtā mašīna nav tikai gaisīgs iztēles auglis – jau šogad tiks prezentēts tās sērijveida modelis. MX-Micro Sport ar piecām durvīm ir vairāk par pusmetru īsāks un vienlaikus par 8,5 cm augstāks nekā Mazda3, toties gandrīz neatšķiras abu mašīnu platums. Tieši tādēļ auto ir ieguvis neparastu izskatu. MX-Micro Sport sportiskumu vairo augstā viduslīnija un masīvie bamperi. Mašīnas tīrais dizains ir ļāvis izveidot arī ļoti plašu salonu.
MX-Micro Sport ir apgādāts ar 2,0 litru motoru un sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu. Automobilis maksimāli attīsta 148 ZS jaudu un 187 Nm griezes momentu pie 4500 apgriezieniem minūtē. Par Mazda MX-Micro Sport atslēgu kalpo „kredītkarte”, un dzinējs tiek iedarbināts, nospiežot pogu. Šajā kartē arī saglabājas iestatījumi, kurus ieprogrammējis automašīnas vadītājs.
Superiigas bildes :)