Dzirnavu un Gogoļa ielu krustojums 62

 
4.marts 2004 6:34

"Kas tad tur tāds?" - jūs teiksiet, tomēr ir vērts apskatīt šo krustojumu nedaudz sīkāk. Avārijas situācijas tur gan ir reti, bet pareizi šķērsojot, to varētu izbraukt daudz ātrāk.

Braucot pa Dzirnavu ielu no Satekles ielas puses un krustojumā pagriežoties pa kreisi uz Gogoļa ielu, skatam paveras ne visiem saprotama situācija - vēl viens luksofors.

gogola_shema.jpg

Jocīgākais ir tas, ka šis luksofors atrodas diezgan tālu no krustojuma un daudziem šķiet, ka tas neietilpst krustojuma kompleksā. Kad uz Dzirnavu ielas ir zaļais, te - sarkanā gaisma. Un tur arī rodas papildus sastrēguma iespēja - nepieredzējušie vadītāji, ieraudzījuši sarkano gaismu, apstājas un gaida "zaļo".

Ir pilnīgi skaidrs, ka visi tur redzamie luksofori ir viena krustojuma sastāvā un, izbraucot no krustojuma, pie katra no tiem nav jāapstājas.

CSN 96. Vadītājam, kas iebraucis krustojumā, kad to atļāva luksofora signāls, no krustojuma iecerētajā virzienā jāizbrauc neatkarīgi no tā luksofora signāla, kas uzstādīts pirms izbraukšanas no krustojuma. Ja krustojumā pirms luksoforiem, kas atrodas vadītāja braukšanas ceļā, ir 541.ceļa zīme, vadītājam jāņem vērā katra luksofora signāli.

Tikai, lūdzu ņemiet vērā, ka Gogoļa ielu šķērsojošie gājēji gan tur ir jāpalaiž!

iAuto

 
Visi komentāri
 
117400. viesis 4.marts 2004 7:15
0 0 Atbildēt

Nezinu kaa tas ir, bet tanii krustojumaa mani izdraaza menti un sataadiija protokolu.

117401. viesis 4.marts 2004 7:56
0 0 Atbildēt

tevi droshi vien izdraza par to ka griezies pa kreisi no dzirnavenes labas joslas.

117405. viesis 4.marts 2004 8:35
0 0 Atbildēt

vismaz kādreiz tajā vietā toč CP ganījās un drāza kā reiz par to ka to luksoforu pie sarkanā paņem. kā tad nu īsti ir?

117406. viesis 4.marts 2004 8:51
0 0 Atbildēt

Lielvārdes un Biķernieku ielu krustojums ir tieši tāds pats.

117407. viesis 4.marts 2004 8:53
0 0 Atbildēt

Jūs tur izdrāza tajos senajos laikos, kad zem luksofora stāvēja c/z ''stop'' nr.541.

Neapšaubāmi, kārtējais akmens satiksmes organizatoru dārziņā, jo tik tālu no krustojuma nav loģiski turēt luksoforus, kas tikai jauc galvu un rada papildus sastrēgumus. Un vispār, pamatojoties uz to, ka Dzirnavu ielā taisni tur brauc ļoti maz a/m, varēja kreiso dot no abām joslām, attiecīgi taisni tikai no pirmās. Labais pats pa sevi no labās.

117413. viesis 4.marts 2004 9:07
0 0 Atbildēt

Braucu tur bieži un diemžēl daudzi tur stāv pie tā luksofora... arī daudzi M-i :( skumji ka pat instruktori nezina CSN

117419. viesis 4.marts 2004 9:17
0 0 Atbildēt

tiem stāvētājiem vienkārši vajag uzpūst nu kādas 10 sekundes no vietas!

117420. viesis 4.marts 2004 9:19
0 0 Atbildēt

Jā situācija divdomīga, bet man nekad nav ienācis prātā tur apstāties, kaut gan daži gadījumi ir redzēti.

117421. viesis 4.marts 2004 9:19
0 0 Atbildēt

ja cilveeki maaciitos CSN nevis prieksh autovadiitaaja tiesiibu ieguushanas bet prieksh ieguuto zinaashanu lietoshanas ikdienaa kaa satiksmes daliibniekam tad shaadi te mulkjiigi paarpratumi nebuutu.

117422. viesis 4.marts 2004 9:21
0 0 Atbildēt

Varbūt ka kāds varētu arī uzzīmēt un izskaidrot, kāpareizi būtu jāuzgriežās uz Brīvības ielas, virzienāuz Teiku, nobraucot no Vairogu ielas pārvada. A to ir milzum daudz gudrinieku, kas no tilta kreisās joslas nezkapēc iebrauc Brīvības ielas vidējā(!!!), nevis kreisajā joslā. šis krusts man liekas ar ir bagāts ar avārijām. ā, un turpat nākamais krusts Brīvības - Biķernieku arī izceļas. Jo dažs labs nogriežot no Brivības labas joslas nez kapēc uzreiz iegriež kreisajā joslā uz Biķernieku ielas (tur ir divas joslas uz turieni un viena sab.tr. atpakaļ). Jau iepriekš saku paldies.

117429. viesis 4.marts 2004 9:41
0 0 Atbildēt

par brivibas & m.biķernieku - nu jau kādu laiku tur ir vienvirziena. tur bieži kāds no labās mauc taisni. man ir gadījies to redzēt ~ 6 reizes + kādas 4 sekas.

117430. viesis 4.marts 2004 9:43
0 0 Atbildēt

Tikai atcerieties, ka nedaudz tālāk esošā gājēju pāreja gan vairs neattiecas uz krustomjumu un gājēji tur var doties pāri ielai neatkaŗīgi no gaismas luksoforā. Par to arī tur cp mēdz drāzt.

117431. viesis 4.marts 2004 9:45
0 0 Atbildēt

to viesis 09:21

un pareizi dara!

117435. viesis 4.marts 2004 10:00
0 0 Atbildēt

Nepiekriitu nau pareizs tulkojums. Ir jaapstaajas pie shaa luksofora jo tas nau uzskataams par krustojuma kompleksu. Tas taapeec ka pac luksofors ir taalaak par 5 m no krustojuma noapalojuma saakuma.

117438. viesis 4.marts 2004 10:09
0 0 Atbildēt

viesis 04.03.2004 10:00 panjem CSN, veelreiz kaartiigi izlasi un tad komentee

117446. viesis 4.marts 2004 10:31
0 0 Atbildēt

sleepnis 04.03.2004 09:43

gajejiem man skiet tur pashiem savs luksoforinsh ar zaliem un sarkaniem cilveciniem.

117456. viesis 4.marts 2004 11:01
0 0 Atbildēt

tak par to jau arī tur drāza ka pēc CP versijas tas krustofors neesot krustojuma daļa bet gan gājēju. man gan nava gadījies uzrauties:)

Redaktors 4.marts 2004 11:07
0 0 Atbildēt

Nē, tas luksofors nevar būt atsevišķs, jo ir viena būtiska lieta. Tas atrodas brauktuves kreisajā pusē! (Labajā pusē luksofora nav!)

117467. viesis 4.marts 2004 11:10
0 0 Atbildēt

Kādreiz tur bij stoplīnija un tur bij jāapstājas, domāju kad daudzi tur apstājas pieraduma pēc un CSN nepārzin vai nemana izmaiņas zīmēs.

Redzēju smieklīgu skatu ,pasen,CP inspektors stāvēja pretējā pusē un šoferiem kas bij apstājušies māja ar roku lai brauc, kad tie turpināja stāvēt, tad šis rādija ar pirkstu pie deniņa !

117469. viesis 4.marts 2004 11:12
0 0 Atbildēt

Vēl var plaši un gari diskutēt vai luksafors ietilpst šī paša krustojuma komplekā vai neietilpst, jo krustojumsir norobežots ar iedomātām līnijām, kuras savino pretējo malu no noapaļojuma sākuma. Ceru, ka raksta autors par šā krustojuma izbraukšanu ir konsultējies ar kompetentām iestādēm !

117475. viesis 4.marts 2004 11:20
0 0 Atbildēt

Tur īsti nav, ko konsultēties, jo man īsti nebūtu jāskatās uz luksoforiem brauktuves kreisajā malā...

117483. viesis 4.marts 2004 11:28
0 0 Atbildēt

Redoktoram. Pareizi dara ko?

117491. viesis 4.marts 2004 11:38
0 0 Atbildēt

It kā jau raksta autoram ir taisnība, bet rodas jautājums: Ja pie izbraucošā luksofora nav papildus plāksnīte, tad kāda tam luksoforam ir jēga? Kādā gadījumā vispār pie tā ir jāapstājas ja deg sarkanais? Varbūt kāds var izskaidrot.

Redaktors 4.marts 2004 11:39
0 0 Atbildēt

Tas uzstādīts tāpēc, lai no centra puses braucošie pa Gogoļa ielu redzētu, kāds signāls šobrīd darbojas, jo krustojums ir ļoti plašs.

117496. viesis 4.marts 2004 11:53
0 0 Atbildēt

Tikai tāpēc, lai redzētu kāds signāls? Arī no centra puses iebraucot krustojumā pie zaļā nevienam nav jāapstājas pie izbraucošā sarkanā! Vai tad ne tā?

117504. viesis 4.marts 2004 12:10
0 0 Atbildēt

A kapēc jālaiž gājēji?????

117505. viesis 4.marts 2004 12:12
0 0 Atbildēt

purka33

Pats dīvainākais ir tas , ka gājējiem luksofors tur ir, bet tas darbojas tikai uz pusi ielas, aiz sadalošās joslas. Vispār tas zīmējums ir ljoti neprecīzs. Bieži eju tur garām un nespēju vien nobrīnīties par dīvaino satiksmes organizāciju .

117508. viesis 4.marts 2004 12:16
0 0 Atbildēt

trakulis

Gājēju pāreja tur ir kādus 20m aiz luksofora, tātad sanāk, ka luksofors uz to neattiecas.

117510. viesis 4.marts 2004 12:20
0 0 Atbildēt

Sorry par OFFTOPIC, bet mans koments:

trakulis 04.03.2004 12:10

A kapēc jālaiž gājēji?????

Bija tādēl, ka vakar nejauši ieslēdzu "Bez tabu" un tur cien. Rīgas SatDept darbiniece teica tādus vārdus: Uz Ziepniekkalpna ielas nevar ierīkot gājēju pāreju, jo PĒC STATISTIKAS VISBIEŽAK GĀJĒJIEM UZBRAUV UZ GĀJĒJU PĀREJĀM UN TUVU TĀM! Tāpēc arī gājēju pāreju neierīko!"

Nu tad kaut kas jādara ar nabaga gājējiem, nēļausim tiem iet pie gājēju pārejām, TUR VAR NOBRAUKT! Tas attiecas arī uz šo pāreju!

117517. viesis 4.marts 2004 12:26
0 0 Atbildēt

trakulis, labs :-) Pēc statistikas visvairāk auto avāriju notiek uz ceļiem. Ko nu :?

117538. viesis 4.marts 2004 13:15
0 0 Atbildēt

Nekaadi nevar "iebraukt" situaacjaa

Dzelzavas & Iluukstes ielas krustojums - Luksofori attiecas uz gaajeeju paarejaam vai uz krustojumu???

117541. viesis 4.marts 2004 13:27
0 0 Atbildēt

Ja reiz ir luksofors, tad uz kauko jau attiecās! Uz ko tieši? A vot tā jau ir mīkla, ko atrisināt spēj vienīgi luksofora uzstādītāji (i to ne vienmēr)...:)

117542. viesis 4.marts 2004 13:31
0 0 Atbildēt

Situācijā nekad nevajag "iebraukt", vajag vienkārši braukt.

Nevajag uztvert sarkano gaismu kā tabu. Ja virsū neviens nebrauc vai nekāpj - mauc tik uz priekšu nevis funktierē ko darīt. Kamēr funktierēsi, toč kāds virsū uzlidos!

117543. viesis 4.marts 2004 13:39
0 0 Atbildēt

viesis 04.03.2004 13:31

*******, stulbus padomus, lūdzu nevajag dot! Viens tāds maucējs pie gājēju luksofora gandrīz manu sīko sabrauca. *******, nosist tādus par maz!

117545. viesis 4.marts 2004 13:53
0 0 Atbildēt

trakulim - netrako.

Gan jau viesis 04.03.2004 13:31 bija domājis citus auto, un nevis gājējus.

Mani arī tracina tie, aks ielein krustojumā un tad raustās neziņā - garām tādam arī bail braukt - piešūs, ka neļāvu pabeigt manevru.

117553. viesis 4.marts 2004 14:03
0 0 Atbildēt

ok atzīšos es arī esmu pie tās sarkanās stāvējis tikai nerādiet ar pirkstu rekur muļķis utt... apstājos pie sarkanā tur tikia tādēļ ka ieraudzīju gājēju pāreju, kura ir nedaudz nost no krustojumua un var kļūdaini secināt, ka luksafors ir gājēju pŗejai nevis krustojumam...

117556. viesis 4.marts 2004 14:08
0 0 Atbildēt

zīmējumā biku neprecīzi ir tie atālumi un proporcijas... manuprāt gājēju pāreja ir biku tālāk... Smieklīgi sanāk, es biju tik ļoti pārliecināts, par savu taisnību, ka domāju rekur vālētāji uz sarkano drīz bez tiesībām paliks...

redaktor tu esi pārliecināts, ka tur nevajag stāvēt? tas viesis no CSDD norādīja, ka te vēl jāpapēta...

bet tas ka tā satiksme ir organizēta kreisi šajā vietā ir fakts!!!

117557. viesis 4.marts 2004 14:10
0 0 Atbildēt

es ar esmu tur pie taa luxofora 1 reizi staaveejis, bet vienreiz te iauto uzdevu jautaajumu un kaads man atbildeeja, ka tas ir viens krusts un jaaapstaajas tikai tad, ja tur chaapo kaads gaajeejs :)

Bet ar kaajaam tur esju vismaz 4 reizes dienaa (darbs netaalu) un reaali var noceerot ka 50 % no maaciibniekiem ar tur apstaajas un staav !

117558. viesis 4.marts 2004 14:27
0 0 Atbildēt

to BlackJed

redaktora pārliecība neatbrīvo braucējus no soda naudas nomaksāšanas:)

117563. viesis 4.marts 2004 14:51
0 0 Atbildēt

nu bet gandrīz katrā krustojumā nogriežoties pa kreisi, kreisajā pusē paliek dublējošais luksofors, kas rāda sarkano signālu... kāpēc visi nestājas tur? - tāpēc, ka tas nav novietots tik tālu kā šajā krustojumā...

117567. viesis 4.marts 2004 15:52
0 0 Atbildēt

Mani tas krustojums ieinteresēja:) šovakar pat došos izlūkbraucienā:)

117569. viesis 4.marts 2004 16:22
0 0 Atbildēt

Beidzot ievietots, jau apnikuši tie auni, kas tur gaida zaļo!

117575. viesis 4.marts 2004 17:41
0 0 Atbildēt

Šis raksts ir domāts visādiem ''auniem'', tur jau sen ir noņemts luksafors labā pusē un arī plāksnīte''stop'' vairs nav, tākā var to mierīgi šķersot, protams palaižot gājējus saskaņā ar CSN 111.p.

Redaktors 4.marts 2004 18:42
0 0 Atbildēt

to nomalas: vai tad tāpēc mēs nevaram atgādināt cilvēkiem, lai netaisa bremzes? vai tas arī ir slikti? ar tiem policistiem laikam tā ir - nekas nebūs labi: ja lamājam, esam sliktie, ja palīdzam risināt CSN situācijas, atkal slikti.

kā krievi saka - "oprideļiķes" !

117589. viesis 4.marts 2004 21:47
0 0 Atbildēt

Es katru dienu tur braucu,piebremzeju ja gajeji iet. Bet ta vieta ir jociga patisi.

117590. viesis 4.marts 2004 22:12
0 0 Atbildēt

Ja csdd butu sakartojis sos krustojumus tad nerastos sadas stulbas domstarpiibas starp auto vadiitaajiem un CP, bet nez kaapec neviens to nedara?Trukst nauda, neee!Taa to naudu iegust CP!

117604. viesis 5.marts 2004 10:33
0 0 Atbildēt

Es arii tur esmu pastaaveejis pie sarkanaa un sanjeemis skalju signaalu no aizmuguree nervozajiem vadiitaajiem. Bet shis tieshaam ir divdomiigs luksofors. Ja gaajeejam deg luksoforaa zaljais, vinjs logjiski domaa, ka bez probleemaam var shkeersot ielu. Tachu, ja mees iedomaajamies, ka varam it kaa peec CSN shkeersot to paareju pie sarkanaas gaismas, tad sorry, kaut kas te neshtimmee. Vienkaarshi tos luksoforus uzstaadiija atkal kaut kaadi stulbenji, kas pashi ar auto nebrauc...

117622. viesis 5.marts 2004 16:02
0 0 Atbildēt

Ne par sho krustojumu, un tomer par sho teemu jautaajums Redaktoram: vai izgriezhoties no Apes ielas pa labi uz Brivibas ielu ir janjem veeraa luksafora signaals, kursh ir uzstadits gaajeejiem, kas shkeerso Briiviibas ielu? Vai pietiek tikai ar to, ka palaizh gaajeejus (kaa jau gadiijumaa, kad veic pagriezienu)? Stop plaaksniite atrodas uz Briiviibas ielas krustojuma otraa pusee, bet luksofors ir un paliek luksofors...

117631. viesis 5.marts 2004 20:44
0 0 Atbildēt

Redaktor, sorry, tas nebija akmens Tavā dārziņā:)))), viss ir O.K.

117635. viesis 5.marts 2004 22:43
0 0 Atbildēt

besii aaraa tie vadiitaaji kas tur apstaajas pie sarkanaa un bremzee visu satiksmi. arguments deg sarkanais ir galiigi garaam jo tasd jau vispaar nevareetu izdariit ne labos ne kreisos pagriezienus jo tur automaatiski ir sarkanais.

117647. viesis 6.marts 2004 18:47
0 0 Atbildēt

nav pariezi paskaidrots, proti, pie šiem luksoforiem nav uzstādīta ceļa zīme stop uz balta fona,t.i., apstāšanās vieta, kā tas ir analogi Brīvības un Raiņa bulvāru krustojumā, nogriežoties no Br. uz Raiņa. Mācīt vajag, bet pareizi, visu cieņu, iAuto! Padomājiet, ko raxtiet, tā jau uz ielām bardax!

117648. viesis 6.marts 2004 18:50
0 0 Atbildēt

visi, kas tur apstājas, izņemot , lai palaistu gājējus, ir pilnīgi idiņi, kādi uz ielām ir papilnam un kuri nefiltrē noteikumus

117649. viesis 6.marts 2004 20:58
0 0 Atbildēt

kas nav pareizi skaidrots? viss arī tā ir paskaidrots un lielākā daļa to ir sapratusi, par ko mums prieks.

117861. viesis 8.marts 2004 21:38
0 0 Atbildēt

te no CSDD foruma komentaars par sho krustojumu!

www.csdd.lv/cgi-bin/foxweb.exe/gb^gt_1279

123706. viesis 19.aprīlis 2004 14:30
0 0 Atbildēt

Vai tur tiešām zem luksofora nav plāksnīte ar uzrakstu STOP? Kaut kaa nav gadījies tur nogrizties pa kreisi un līdz ar to ieraudzīt sarkano gaismu.... tāpēc neesmu pamanījis - ir tur papildzīme vai nav...

Redaktors 19.aprīlis 2004 14:31
0 0 Atbildēt

Tur nav plāksnītes un arī nav luksofora labajā pusē!

123708. viesis 19.aprīlis 2004 14:34
0 0 Atbildēt

Luksoforu labajaa pusē - ir vai nav viņš neredz - parastri to vietu "piesedz" kāds sabiedriskais transports, līdz ar to arī tādas lietas notiekās.

152079. viesis 17.decembris 2004 11:42
0 0 Atbildēt

Vēršu uzmanību uz faktu, ka arī šis luksofors ietilpst konkrētā krustojumā, jo tas darbojas vienoti ar pārējiem šajā krustojumā izvietotajiem luksoforiem! Līdz ar to saskaņā ar CSN veicot kreiso pagriezienu tur nav jāstāv un tiem, kas te runā par metriem un attālumiem, teikšu velreiz, ka visi tur esošie luksofori ir saslēgti vienotā ķēdē!

152097. viesis 17.decembris 2004 13:15
0 0 Atbildēt

Padomju laikos pie luksafora pirms gājēju pārejas bija STOP zīme un padomju milicija tur labi pelnījās. Daudzi vecāka gadagājuma vadītāji vēl šodien ievēro šo STOP zīmi, jo sods paliek ilgi atmiņā.

Tagad ir jābrauc tieši tā kā aprakstīts rakstā palaižot gājējus, kas šķērso brauktuvi pa gājēju pāreju.

152124. viesis 17.decembris 2004 18:40
0 1 Atbildēt

Skaņas signālam atvēlēta lielākā poga mašīnā. Nekautrējaties to lietot - bieži un daudz :)

152516. viesis 23.decembris 2004 16:00
0 0 Atbildēt

Nav īsti skaidrs, kam tas luksafors pie gājeeju pārejas vispār ir vajadzīgs, ja reiz viņš neveic nekādas regulējošas darbības un pie viņa nav jāapstājas. Iespējams būtu lietderīgāk viņu demontēt un uzstādīt pie kādas gājēju pārejas, kur no viņa būtu daudz lielāks labums.

152539. viesis 23.decembris 2004 21:50
0 0 Atbildēt

Ipasiem idiotiem paskaidroju, ka tas luksofors ir domats pa gogola ielu braucosajiem, tas rada tiem vai drikst braukt vai ne... Tads dublejosais luksofors ir katra krustojuma...

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia6610I/1.0 (3.10) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Geparda – 110 km/h ātrs un jau no 16 gadiem (+ FOTO) 2

Ar pārbūvēto Volkswagen Up Vācijā drīkst braukt A1 kategorijas vadītāju tiesību īpašnieki, kas pie tādām var tikt jau no 16 gadu vecuma. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 1

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 17

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 

Nepilni 18 000 eiro - jaunais Dacia Duster arī Latvijā 24

Piedāvājumā pilnais hibrīds HYBRID 140, jaunais benzīna dzinējs TCe 130 Mild Hybrid, pilnpiedziņas versijas, benzīna/LPG divdegvielu dzinējs ECO-G 100 un klientu iecienītās augstākā līmeņa Extreme un Journey aprīkojuma versijas, kas papildina viena otru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti