Degvielas taupīšana var kļūt par tautas sportu 80

 
8.marts 2004 8:46

Pieaugot degviela cenām, autobraucējiem aizvien biežāk nākas atskatīties uz automašīnām, kuru degvielas patēriņš nepārsniedz 5 litrus uz 100 km. Latvijā līdz šim ir maz darīts, lai šie ekonomiskie automobiļi iegūtu augstāku popularitāti.

Valsts investīcijas ceļu fondu uzlabošanā ir nepietiekošas, tāpēc daudzi autobraucēji baidās braukt ar mazām automašīnām tieši slikto ceļu dēļ. Līdz ar Latvijas iestāšanos ES tiek prognozēts, ka ievērojami  pieaugs degvielas cenas, kas radīs vēl vienu pārdomu vilni autobraucēju vidū pirms izšķirošā pirkuma.

Vācijas automobilistu klubs ADAC ir veicis testu jaunu automašīnu vidū par ekonomiskāko rūpnieciski ražotu spēkratu un secinājis, ka automašīnu klasē ar dīzeļmotoru visekonomiskākais trijnieks ir:

1) VW Lupo 1,2 3L TDI (61 zirgspēks), kurš uz 100 km patērē vidēji 3 litrus;
2) Audi A2 TDI (61 zs), kurš arī uz 100 km patērē vidēji 3 litrus;
3) Smart coupé fortwo pure (41 zs), kurš uz 100 km patērē vidēji 3,4 litrus.

Automobiļu vidū ar benzīnmotoru pirmie trīs līderi ir
1) Smart coupé fortwo pure (45 zs), ar patēriņu uz 100 km 4,7 litri;
2) Opel Corsa 1.0 Twinport Eco (60 zs), ar patēriņu uz 100 km 4,8 litri;
3) Daihatsu Cuore 1,0 Plus (58 zs), ar patēriņu uz 100 km 4,9 litri.

www.eiropa.lv

 
Visi komentāri
 
117689. viesis 8.marts 2004 9:04
0 0 Atbildēt

kas notiek tad ja pēkšņi uz ceļa radušajā bedrē(kuru mums valstī ir daudz) smart un mb 126 ,es negribētu tajā smart atrasties.

117690. viesis 8.marts 2004 9:08
0 0 Atbildēt

domā, ka smarts pazudīs taja bedrē??? :)

117695. viesis 8.marts 2004 9:16
0 0 Atbildēt

Smart mums nederēs, bet kādu kompakklses auto ar 1,6 motoru ir pilnīgi pietiekoš, jo pa šoseju prātīgi braucot var iekļauties pat 6l. Pilšetā, protams tāda ekonomija nesanāks.

Lielajām mašinām jau ir vien laba alternatīva - gāze.

117697. viesis 8.marts 2004 9:19
0 0 Atbildēt

Es velosipeedu jau nopirku :)

117698. viesis 8.marts 2004 9:21
0 0 Atbildēt

Kas atliks, kad būs lielās degvielas cenas... pagrauzīsim nagus, pasūkstīsimies un turpināsim braukt kā braukuši ar saviem lielajiem motoriem, tik atkal ģimenes budžets jāpārplāno... Vai citur pasaulē par mūsu aldziņām kāds spēj aizbraukt ceļojumā? Par spīti tam, ka mūsu "last minute" ir 10% atlaide no pilnās cenas? Mēs spējam, tātad, gan atradīsim arī naudiņu degvielai -- dzīve piespiedīs.

117703. viesis 8.marts 2004 9:37
0 0 Atbildēt

Ja tāda ir izvēle, tad labāk es braucu ar riteni.

117704. viesis 8.marts 2004 9:39
0 0 Atbildēt

Redaktoram pazudīs gan.mans pirmais auto no rietumiem bija polo un pamūsu ceļiem braukt bij problemātiski varētu teikt ka dzīvibai bīstami jo pēkšņi uz ceļa rodas bedre tur kur tās aizvakar nebija(tika izvesti baļķi no meža) labi ka ceļam nebija grāvji ,pabraukāju pa lauku bet lielam auto nekas īpaši neskādēja. kopš tā laika esu nomainījis kādus 50~ auto secinājums kamer mūsu ceļi būs tik slikti drošāk ir braukt ar lielākiem auto un izvēlētis lētāku degvielu.

117706. viesis 8.marts 2004 9:40
0 0 Atbildēt

Iedodiet man naudinju lai es vareetu nopirkt jaunu un ekonomisku auto kursh maxaa ne mazaak par 8000 latu. Kameer mees buusim eiropaa ar auzu freibergu priekshgalaa tikmeer slauciisim paklju itaaljiem un spaanjiem mums buus naudinjas tik daudz lai vareetu nopirkt vecu baavaarieti kas ir leetaakais gan apkopee gann starta cenaa. Un liels motors ir nezbeegama vecuma sastaavdalja ar lielu muuzhu. Taapeec esmu spiesc pirkt vecu auto ar lielu motoru neviz jaunu ar mazu motoru - jo tas ir LEETAAKAIS.

117707. viesis 8.marts 2004 9:42
0 0 Atbildēt

Kāds īsti ir sakars bedrēm ar auto izmēru? Nerunājot par džipiem, protams.

117708. viesis 8.marts 2004 9:43
0 0 Atbildēt

Secinājums: gāze rullē skarbi :)))

117709. viesis 8.marts 2004 9:48
0 0 Atbildēt

qued pamēģini iebrauc tad jutīsi

117710. viesis 8.marts 2004 9:48
0 0 Atbildēt

Qued: liels auto vienmēr būs līganāks kā kāds mazs kverplītis, kas paleksies uz katra kukuržņa. Ne par velti kinostudijas filmēšanas braucamrīks bija Čaika... Tagad varbūt tas nav tiks svarīgi, pateicoties elektronikai, bet tā vienmēr būs lielu auto priekšrocība.

117711. viesis 8.marts 2004 9:53
0 0 Atbildēt

da shtrunts par liiganumu, lieliem auto ir lielaakas riepas, mazauto liek virsuu 155 milimetrus platas riepas, piemeeram, bet lielaakam auto - 195-215mm platas riepas ... liidz ar to tiek ieguuti papildus 4-6 centimetri uz kuriem riepa var notureeties uz bedres malas - neiegaazties bedree un liidz ar to nesa@#$% riepu un disku, kaa arii nesajaat hadeni ... bet nu pie muusu bedreem arii plataas riepas neko daudz neliidz, taas taapataas var sa!#$!@#$ :(

117713. viesis 8.marts 2004 9:54
0 0 Atbildēt

taa kaa savaa zinjaa jau ir taisniiba tur, ka tauta mosh brauktu ar mazaakiem auto, ja vien celji buutu labaakaa staavoklii, tachu tagad dazjviet ir pat biistami braukt pa pilseetu :(

117714. viesis 8.marts 2004 9:54
0 0 Atbildēt

Vienīgi, ka tad kompaktklasie, un pa mazajia nāk tāda paša izmēra ripuļi, kā 10 gadus vecam vidējas klses auto, līdz ar to bedres arī vairs t anav jūtamas.

Un divritenis ir jau vairākus gadus, faktiksi kaut kāds jau ir bijis no agras bērnības. Bet tagad ir arī ķipa MTB. Ar kuru vasarā atkal 10km līd zdarbam ar to arī braukšu.

117715. viesis 8.marts 2004 9:58
0 0 Atbildēt

Mopēdu uzskaitījums :)))

Ne jau visi ir skopi.

PS. Gāze smird - tas nu ir fakts!

117717. viesis 8.marts 2004 10:01
0 0 Atbildēt

tigers, protams, ka gaaze smird, ja tu to _osti_ :) ja gaaze nesmirdeetu, tad cilveeki ar nezinaatu, ka ir jaasauc gaazinieki glaabt situaaciju :)

117719. viesis 8.marts 2004 10:06
0 0 Atbildēt

nejau gāze smird bet piedeva

117720. viesis 8.marts 2004 10:08
0 0 Atbildēt

Gadījumā nav tā, ka mazāks auto vairāk kratās uz bedrēm, toties mazāk darba ir piekarei, jo auto ir vieglāk kustināms?

117721. viesis 8.marts 2004 10:10
0 0 Atbildēt

Pirdiens arī nesmirdētu, ja nebūtu sūdu piedeva dupsī ... :)

117722. viesis 8.marts 2004 10:11
0 0 Atbildēt

Sveiki! Te Bumbulics.

Nav tas nopietni! Es ar tādu 1,0 l štruntu negribētu braukt...

Tikpat labi mans Audi B4 ar 2,0 tiešo iešprici ēd zem 7 l. Un braukšanas bauda takš nesalīdzināma, ne tā?

117723. viesis 8.marts 2004 10:13
0 0 Atbildēt

tu brauc ar ātrumu 70km palīdzenu grants ceļu un pēkšņi priekšā bedre.tad es atnāku un uzlieku puķites un krustu

117726. viesis 8.marts 2004 10:19
0 0 Atbildēt

?!?!? par kaadu braukshanas baudu var runaat audjikam B4 ar 2 litru bezmotoru? :D vietas iekshaa nav, jaudas arii nav :)

117727. viesis 8.marts 2004 10:21
0 0 Atbildēt

Uz ceļu vajag skatīties, nevis uz puķēm ceļa malā. Pa lauku ceļu arī reti kad braucu uz 70, var mirīgi ar 90 un ātrāk. Tas gan kā kur. Bet reti, kad jābrauc lēni. Un ja jābrauc lēni, tad tiešām jāvelkas, pat zem 50km/h, ja tas ceļs ir tik slikts. Vēl varu piebilst, ka uz tiem grante'tiem celiem ir mazāk bīstamas bedres kā uz asfalta ceļiem.

117728. viesis 8.marts 2004 10:25
0 0 Atbildēt

juriz, toch, uz grantenes bedres lai arii ir viltiigas, bet nav tik biistamas vairumaa gadiijumu, kaa tas ir uz pikja, kad naktii tu brauc, njefiga bedres neredzi jo pretiim naak auto pluusma ...

117730. viesis 8.marts 2004 10:27
0 0 Atbildēt

Liidz 60 km/h iesktienas 10 minuutees!!!!!!!!!!!!!!!

117731. viesis 8.marts 2004 10:29
0 0 Atbildēt

Un kaa ar drosiibu????

117732. viesis 8.marts 2004 10:29
0 0 Atbildēt

juriz nu tad pabrauc no aizkraukles uz staburagu tikai pirms tam testamentu sastādi

117733. viesis 8.marts 2004 10:30
0 0 Atbildēt

Tie atinji jaanokarina no visaam puseem ar vecaam riepaam.

117736. viesis 8.marts 2004 10:35
0 0 Atbildēt

******* the fuel economy :)

Es braucu ar 1.8 Asconu, kas eed 13 litrus, un tulit pirkshu Probi 2.5 V6, kas eed tikpat, tapec ar pilnu atbildibu saku - piedrazt degvielas tarifus, kas aug kaa maitas :)

117747. viesis 8.marts 2004 11:00
0 0 Atbildēt

Tautas sports, he. Un cik bērnus var ielādēt tādā ekonomiskā tautas vāģī, a?

117751. viesis 8.marts 2004 11:08
0 0 Atbildēt

Es jau nu domaaju, ka naakoshaa mashiina man noteikti buus diizeli, jo cenu kaapums ir tikai saacies, jo tagad ar 2 litru motoru nobraucu ap 60 Ls meenesii un tas ir tikai uz darbu un atpakalj maajaas. Un nav mums taas algas taa lielaakaas...

117752. viesis 8.marts 2004 11:11
0 0 Atbildēt

viesis 08.03.2004 11:00, cik beernus var ielaadeet?? kaa nu kuraa mazauto, bet savi 200-300 litri beernu stabili ieies mazauto ja seedekljus aizmuguree noloca :)

117753. viesis 8.marts 2004 11:12
0 0 Atbildēt

60 litri meenesii jau njefiga nav, diizelis diez vai atmaksaasies, bet tas ir tikai manupraat

117758. viesis 8.marts 2004 11:30
0 0 Atbildēt

Shovasar varees reaali atvilkt ar tuuneeto Lincolnu :) Degvielas pateerinam nevajadzeetu buut lielam ar 4.6 V8 motoru ! :) :) :)

mazlitraazza nerulzz

117760. viesis 8.marts 2004 11:36
0 0 Atbildēt

taa nav gaaze kas smird, taas ir juusu zekjes :D

benziinam cenas aug, bet gaazei pashlaik veel nee, taaka ljoljiki gaazes pretinieki, beidzat kakaat savaa smilshkastee un saakat domaat par naudas taupiishanu. Sezonas beigaas par ietaupiito naudu savas lisenes vareesiet nomainiit pret ljotljotiljoti labaam jaunaam mizinjaam :)

117763. viesis 8.marts 2004 11:42
0 0 Atbildēt

Shearer=ZELTS

117768. viesis 8.marts 2004 11:50
0 0 Atbildēt

AUDI B4 2.0 - shim auto nav ne jauda, ne komforts. Minimaalaa komforta kombinaacija prieksh B4 ir ar motoru 2.8.

117769. viesis 8.marts 2004 11:51
0 0 Atbildēt

Gaaze - gaazes pliitiim

Diizelis - lauktehnikai

Bendziins - autombiiliem.

117770. viesis 8.marts 2004 11:58
0 0 Atbildēt

Nezinu, ja gāzes iekārta ir normāli uzstādīta un noregulēta, tad nesmird nemaz. Pašam jau kādi 4 auto ar gāzi darbojas. Ja gāzes iekārtu uzliek "sētas kantorī", kur lētāk (kā man pirmajam gāzes auto), tad smirdoņa gan ir, a normāli salikta iekārta problēmas nerada.

Gāze ir arī dabai draudzīgāka (CO2 un CH ir krietni mazāki)

p.s. tie dir$ēji, kas stāsta, ka gāze ir podā un čakarē motoru, gāzi nav lietojuši, un arī viņu draugi nav lietojuši gāzes auto, bet "viena tante teica"...

117775. viesis 8.marts 2004 12:05
0 0 Atbildēt

KotuMULDI

117776. viesis 8.marts 2004 12:09
0 0 Atbildēt

Uz darbu eju ar kajam, ar masinu braucu tikai, kad janoklust kaut kur talak. Un 4000 km brauciens uzaustriju ar manu SAAB 9000 nemaz neradija velmi braukt ar kaut ko mazaku... Un ari austrijas degvielas cenas netrauceja izbaudit brauksanu.

117778. viesis 8.marts 2004 12:24
0 0 Atbildēt

ES akcīzes nodoklis benzīnu sadārdzinās aptuveni par ~3 santīmiem. Bet mūsu mīļie degvielas tirgoņi cenu pacēluši jau tagad, un pēc 1.maija pacels vēlreiz it kā par šo jauno nodokli (par kuru īstenībā mēs maksājam jau tagad...). Tā saucas Latvijas biznesa etiķete. Apkāst lētticīgos ļaudis, un novelt visu uz ES.

117779. viesis 8.marts 2004 12:30
0 0 Atbildēt

Neticu ka ieksh LV visi tagad ar smart un polo veidiigajiem braukaas....ta nebuus - tapat visi kurinaas ar saviem, lielaakiem pa 1.6...

Mani pashu nekas nepiespiediis iekaapt taja polo... ar 1.9 augumu es tur nejustos drosh...nemaz nerunaajot par pasazhieriem....

Ta ka pirkshu vien daargo benju,,,,

117783. viesis 8.marts 2004 12:40
0 0 Atbildēt

Likšu gāzi ibio...:)

117784. viesis 8.marts 2004 12:40
0 0 Atbildēt

jaunie polikji un lupo jau veel tiiri sakariigi braucamie ... vot vecais, kantainais, polikjis - jaa, taa bij djeela :)

117785. viesis 8.marts 2004 12:44
0 0 Atbildēt

740 rulle !!! :-D

117791. viesis 8.marts 2004 12:57
0 0 Atbildēt

Uz šo lietu vajag paskatīties arī no citas puses! Visi sūdzas, ka ceļi ir slikti (piekrītu), taču ja visi pārsēdīsies uz šiem diētas auto, tad degvielas tirdzniecības apjomi kritīsies, tātad samazināsies arī akcīzes nodokļa ieņēmumi. Attiecīgi radīsies situācija, ka naudiņas ceļu remontiem būs vēl mazāk. Tad kā nākamais solis varētu sekot jauns ceļa nodokļa paaugstinājums....

117797. viesis 8.marts 2004 13:23
0 0 Atbildēt

2 Gipo 08.03.2004 12:57

sorry, bet tā jau ir valdības problēma ... nevajag akcīzes un ceļu nodokli "iesūkt nāsīs"...

117800. viesis 8.marts 2004 13:45
0 0 Atbildēt

viesis 08.03.2004 11:00

Beerni jau nav jaaielaadee :) Beerni jaaliek pie stumshanas :) Tad varees arii zem 3l/100km iekljauties :)

117803. viesis 8.marts 2004 14:06
0 0 Atbildēt

bet ja gazei cenas kartigi pacelsies,tad nekas cits neatliks ka braukat ar tiep mazajiem lekajosajiem auto:P

117805. viesis 8.marts 2004 14:12
0 0 Atbildēt

nikas - gan jau autogaazei ar akciizi uzgrieziis. Kaapec tiem kas braukaa ar benziinu jaamaksaa par celju remontu?

117810. viesis 8.marts 2004 15:24
0 0 Atbildēt

Nu manas domas!

Kas par ofigennu ekonomiju sanak ar BMW 740i : )

117811. viesis 8.marts 2004 15:28
0 0 Atbildēt

kretini noladetie!cenas tik cel augsa un cilvekus piespiez parvietoties ar tiem mazgabarita sudiem!neciesu tas mazas masinas!

117812. viesis 8.marts 2004 15:38
0 0 Atbildēt

pasarg dievs spridzeklji ar 40 zs aaaaaaah

117818. viesis 8.marts 2004 15:48
0 0 Atbildēt

viesis 08.03.2004 14:12

nikas - gan jau autogaazei ar akciizi uzgrieziis. Kaapec tiem kas braukaa ar benziinu jaamaksaa par celju remontu?

a tev pis,ka citi brauc letak?nepatik dargi braukat,liec uz gazi un nedirs,ka te pacels cenas uz gazi!

117819. viesis 8.marts 2004 15:59
0 0 Atbildēt

visi jau nav tik nabagi kā vairums, kas iauto publicējas>>>

117820. viesis 8.marts 2004 16:04
0 0 Atbildēt

Saprotu ka katrs autobraucējs vēlas mazāku degvielas patēriņu savam auto, bet ko darīt ja ir liela ģimene, slaids puisis vai meitietis un berni tādi paši un tā tālāk. Vai ar tiem mazajiem auto mekanomejot degvielu un jūtoties kā siļķes bundžā tālu aizbrauksim? Lai dzīvo Eiropas standarti arvisām izrietošajām sekām. Kā man stāstīja viena emigrējusi latviešu kundze no Portugāles (paties stāsts iz dzīves): Vācijā tika veikti tesi vai prezervatīva vidējais izmērs atbilst Eiropas standartam. Par lielu pārsteigumu ekspertiem, tas bija par lielu.

117821. viesis 8.marts 2004 16:21
0 0 Atbildēt

KM 08.03.2004 15:48

mani nepis ka kaads braukaa leetaak - piepird to savu balonu un brauc pa velti. Mani besii ka es maksaaju akciizi a taads gaazes lietotaajs ar savam smirdoshajam pirdolojotam shipenes uzlicis kruizee liidz maijam, cakaree celjus un ******* par to maksaa.

117822. viesis 8.marts 2004 16:21
0 0 Atbildēt

Ai, man pie kājas šī cenu celšanās, es tāpat dabūnu caur savu korišu Statoil soļarku pa Ls 0.20 litrā un līdz ar to man pa Rīgu 100 km izmaksā Ls 1.20 un pie kāšu visas eiropas cenas!

117823. viesis 8.marts 2004 16:25
0 0 Atbildēt

Oi, aizmirsu ielogoties, tas koments viesis 08.03.2004 16:21 ir manējais!

117824. viesis 8.marts 2004 16:36
0 0 Atbildēt

MARKELI

JA TU NEPROTI EKONOMET,TAD BRAUC AR SAVU KADETU 1.3D,BET ES BRAUKASU AR VISAM EKSTRAM,LIELU MOTORU UN PISISU CELUS,LAI TADI KA TU VINUS REMONTETU PAR SAVU SOLJARKAS NODOKLI:D

117828. viesis 8.marts 2004 16:48
0 0 Atbildēt

KM, nesāc uzbudināties!!!

117829. viesis 8.marts 2004 16:49
0 0 Atbildēt

vairaak buus jaateeree degvielai, mazaaj paliks autinja remontam, grabazhas buus veel vairaak, veel vairaak taatad avariijas.

117830. viesis 8.marts 2004 16:50
0 0 Atbildēt

labi,paliksim katrs pie savam domam!

117832. viesis 8.marts 2004 17:00
0 0 Atbildēt

Eiropa mūs nesapratīs, algas tik mazas, a autiņi pusei 3L< :)

117833. viesis 8.marts 2004 17:05
0 0 Atbildēt

tiem, kuri runaa par akciizes nodokli varu pateikt tikai vienu - vechi, juus neko nesajeedzet no latvijas e-politikas. no taa, ka mees visi 2X vairaak naudinjas izkuupinaasim veejaa, par 1/3 vairaak piesaarnjosim gaisu + veel barosim degvielas uzpireceejus/paardeveejus, nekaadi celji netiks salaboti. Spilgts piemers - saliidzinam Daugavpili ar Ventspili. Kur tad ir labaakas ielas? Laikam jau Daugavpilii :) Muahahaaaa. Bet Vechi - ventspilii akciizes nodoklis ir taads pats kaa Daugavpilii. Kaadeelj tad saliizinaajumaa Daugavpils ielas suuukaaa? Laikam ka tur visi brauc ar gaazi... Muahahahaa :D

117834. viesis 8.marts 2004 17:13
0 0 Atbildēt

Kautriigas dabas jautaajums: vai tad speciaalos budzhetus nelikvideeja? Tas noziimee, ka akciizes nodoklis nav celju remontam,bet kopeejaa budzhetaa un tad no taa arii izdala naudu prieksh celjiem. Tas noziimee, ka neatkariigi no samaksaataa akciizes nodoklja daudzuma celjus labos vienaadi

117839. viesis 8.marts 2004 17:48
0 0 Atbildēt

man bērnībā bija tāda supermašīnīte - ar pedāļiem - rullēt varēja uz nebēdu

117842. viesis 8.marts 2004 18:31
0 0 Atbildēt

Kaa domajat, kaapeec mums te Belgija 80% masinu ir diizeli???

117848. viesis 8.marts 2004 19:01
0 0 Atbildēt

Francijaa DIIZALS daargaaks par BENJU :(( :))

117849. viesis 8.marts 2004 19:05
0 0 Atbildēt

Par tiem nodokljiem, tas gan sviests, ja reiz maksaa celju nodokli, tad nu 80% no iekaseetaas naudas celjiem arii vajadzeeja atdot, ne taa???? Smird visa shamejaa nodoklju politika, tikshu es pie naudas daliihanas - (arii) pilnas kabatas sev sabaaziishu (ar naudu) :)

117857. viesis 8.marts 2004 20:55
0 0 Atbildēt

Sen bija laiks pacelt nodokli. Lai brauc ar velosipēdu, ja grūti samaksāt, bet skaidrs, ka ar pašreizējo piķi nekādus ceļus uzturēt nevar! Principā Latvijai no šitiem braukātājiem tikai importa palielinājums, - vairāk koki jāgrūž uz ārzemēm, lai nofinansētu šrotvāgeniem braukāšanos. Neesam nekāda biezā valsts, varu apgaismot, ka, piemēram, Dānijā naftas krīzes laikā bija aizliegts vispār ar privāto mašīnu brīvdienā braukāt un pareizi! Jo savādāk valstij būtu pamatīgi jādevalvē valūta, lai uzturētu visu šito komforta mīļotāju varzu. Mums arī kaut ko tādu derēja, žēl benzīntanku lobijs neļaus.

117859. viesis 8.marts 2004 20:57
0 0 Atbildēt

(piebilde pie iepriekšējā) žēl tik, ka šis paaugstinājums pamatā iet krieveļu naftas eksportētāju kabatās, nevis nodokļos, nodokļus valsts, priotams, pacelt nespēja, nez kādus tur pārejas periodus pieprasīja kretīni.

117870. viesis 9.marts 2004 0:03
0 0 Atbildēt

Es netaisos ciest dēļ tā, ka dažam labam vajag piebāzt kešu un celt jaunu māju... Un nihuja man neaizliegs braukt ne darba dienā, ne brīvdienā...

117903. viesis 9.marts 2004 9:06
0 0 Atbildēt

Nu nafig. ES jau labu laiku domaaju par Lupo 1.2tdi 3L. Kapeec? nu nekaads baigais skaistulis jau nav,bet:

* Degvielas pateerinjsh

LUPO 30dienas*80km=72l*LS0.36=LS25.92

Pashreiz Civic 1.6vtec 30*80=192l*.42=LS80.64 --- pie apmeeram 2400km/meen veel jaapieskaita visaadi viikendu izbraucieni utt..

* Mazaakas (leetaakas) riepas, OCTA (naakotnee buutiski), jaamaina tikai triis sveces :) :) :)

* veel tas, ka pie mums, blakus Krievijai, vienmeer buus dabuunams, nozogams kvalitatiivs diizelis 0.2-0.25LS/l

* apmeeram 5 gadus jaunaaka mashiina-remonti atkriit

* Lupo 1.2tdi chiptuning-no 61ZS uz ~90ZS (~400EUR), pateerinjsh pieaug par litru........ masa ap 900 kg.... Varees vecus bembjus pie krustojumiem kaitinaat un skalji smieties DUS, kad vinjsh par peedeejiem LS2 centisies maajaas nokljuut, bet es pa LS2 vareeshu 200km pa shoseju nobraukt vai 120km pa pilseetu :)

117986. viesis 9.marts 2004 11:33
0 0 Atbildēt

jaunu mashiinu apkopt ir veel daargaak, nekaa 5gadus vecu opeli!! taas obligaataas apkopes ir veel trakaak nekaa par kefiiru maxaat paari pa 30sant/L

117991. viesis 9.marts 2004 11:45
0 0 Atbildēt

Jaunu lupo fantastiskais LAt diileris nepiedaavaa. iet runa par 2-4 gadus vecu auto no Ger vai citurienes. Vispaar Lupo tiek tirgots oficiaali Vaacijaa un Krievijaa. Citu valstu diileru lapaas iisti neesmu atradis

118096. viesis 9.marts 2004 17:55
0 0 Atbildēt

Tominjsh izmet taas glupaas domas par ''leetu un kvalitatiivu'' diizeli no savas galvas . Ar taadu funktieri ir jaanjem vecie/labie MB ar OM 616 motoru vai analogu , bez visaadiem gaisa meeriitaajiem utt kiberneetiskaam fignjaam - tie eed visu ko dod tsk kraashnju kurinaamo diizeli . A visaadu tdi , hdi, dci utt gadiijumaa tikai un vieniige EUR normaam atbilstoshai degvielai jaabuut , citaadi ''papadalova''uz $$$$ maz neliksies .

118120. viesis 9.marts 2004 21:39
0 0 Atbildēt

A man ir MB OM 601, močīju pa lēto, motora resurss -1000000 km(tpu,tpu,tpu pār kreiso plecu). Bet degvielas cenu celšanās konkrēti besī.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 4

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Briškens: Latvijā ceļu drošības infrastruktūras investīcijām ir kritiska nozīme

Latvijā biežākie smago ceļu satiksmes negadījumu veidi uz valsts ceļiem ir saistīti ar sadursmēm, tāpēc ceļu drošības infrastruktūras investīcijām ir kritiska nozīme, un tā noteikti saglabāsies kā prioritāte no Satiksmes ministrijas (SM) puses, ceturtdien ikgadējā Latvijas ceļu nozares konferencē sacīja satiksmes ministrs Kaspars Briškens (P). Lasīt vairāk

 

Auto asociācija piedāvā risinājumu auto servisu legālas darbības veicināšanai 10

Katru gadu valsts budžets zaudē aptuveni 200 miljonus eiro, ko rada "ēnu tirgus", kas valda auto servisu nozarē. Tāpēc, lai veicinātu auto servisu legālu darbību, augstāku pakalpojumu kvalitāti un veicinātu nodokļu maksājumus, Auto asociācija rosina Latvijā ieviest autoservisu brīvprātīgas sertificēšanas sistēmu. Lasīt vairāk

 

Komisijā neatbalsta piedāvājumu liegt pārdot alkoholu degvielas uzpildes stacijās 25

Alkohola tirgošana degvielas uzpildes stacijās (DUS) arī turpmāk netiks ierobežota, šādu pozīciju otrdien atbalstīja Saeimas Sociālo un darba lietu komisijas vairākums. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti