Jau vairākas reizes iAuto ir ticis pieminēts hameleona krāsas Audi S2 ar uzrakstu Coolberg uz vējstikla. Tika stāstīts, kāds tas bija pirms un kāds kļuvis pēc dažādiem "uzlabojumiem" - tūninga.
Piedāvājam Coolberg tekstu par auto - šoreiz tāpēc, ka auto tiek pārdots.
Audi mani ir fascinējis jau no bērnības laikiem, kad vēl varēja vērot Audi dalību pasaules rallija trasēs. Kopš tiem laikiem vienmēr esmu interesējies un vēlējies braukt ar Quattro pilnpiedziņas mašīnu.
Mans pirmais auto bija Audi Coupe Quattro '85 2.2
Nākamais auto bija Audi 80 B4 '95 1.6 priekšas piedziņa. Ilgi ar to nevarēju pabraukt, jo ar Quattro slimību saslimst vienreiz un uz visiem laikiem, gribējās pilnpiedziņas auto.
Tādēļ nākošā a/m bija Audi Coupe Quattro '92 2.6 V6 - laba mašīna, bet ne sportiskai braukšanai.
Tad nu mans esošais auto ir Audi S2 Coupe '91 2.2 20v Turbo Quattro, kurš tika iegādāts pirms 3 gadiem un pa to laiku ir pārcietis daudz izmaiņas un pārbūves. Auto ir pieskaitāms pie īstajiem sporta auto ar sava motora lielo jaudu un Quattro piedziņas sistēmu tas ir fantastisks braukšanā visos gada laikos – it sevišķi ziemā! 2002. gadā ar šo auto tika iegūta izstādes Auto Eksotika 1. vietas apbalvojums par labāko vizuālo tūningu.Neliels pārskats par pārbūvēm:
Audi S2 ‘91
Eksterjers-
• Priekšējais bampers ir no Audi RS2, tas ir biezāks un apaļīgāks ar Porsche miglas, un pagrieziena lukturiem.
• 2002 gadā tika pilnībā pārkrāsots auto Standox Catalunya hameliona krāsā,
• Bamperim arī tika pievienoti malās sudraba “spārniņi”, kas piedod agresīvāku skatu.
• Pakaļējais bampers tika pilnīgi pārveidots ievietojot tajā alumīnija restītes, kā arī tika iebūvēta nummura vietu bamperī.
• Aizmugurējais bagāžnieka spoileris ir pielāgots no Alfa Romeo 156 piedodot S2 apaļākas formas.
• Tresser oriģinālās tonētās aizmugurējās lampas, tonēti logu stikli.
• Priekšējā reste ir nokrāsota auto krāsā un pārtaisīta.
• Priekšējās lampas ir no Audi RS2 ar “lenzu” gaismu kurās esmu iebūvējis Xenona apgaismojumu no Audi A6 (A6 linzas un xenona bloki).
• Plastmasas dekoratīvās uzlikas uz lukturiem.
• Koši serkani bremžu kluči.
• Zils neona apgaismojums zem auto (pašlaik noņemts uz ziemu)
• Anulētas durvju atslēgas
• Noņemti visi Audi logo
• Anulēts aizmugurējais stikla tīrītājs un smidzinātājsRiepas,diski-
Alumīnija diski R&H diski 17” collas. Visas 4 jaunas riepas 235/45/17.
Lai varētu uzlikt 17 collu diskus tika izvirpoti alumīnija flanči visiem 4 riteņiem.Motors:
Standarta S2: 2.3 turbo 5 cilindri rindā 220 Zirga spēki, 0-100 km/h = 6.1 sec, max ātrums 245 km/h
Mans S2: 2.3 turbo, 5 cilindri rindā 282 Zirga spēki 400Nm (griezes moments) Pārbaudīts uz stenda Dānijā! , 0-100 mk/h = 4,9 sec, max ātrums 285 km/h. Dzinējs tika pilnībā pārjaukts, jo veicot jebkādu motora tjūningu ir pilnībā jāpārliecinās, ka visi motora komponenti ir pilnīgā darbības kārtībā.
Tika nomainīta dzinēja vadības bloka programma (chiptuning), kas palielināja motora jaudu līdz 285 Zs. Auto ir arī pārbūvēts izpūtējs – taisns līdz pat aizmugurej (iznjemti katalizātori un vidējais bundulis). Aizmugurējais bundulis taisīts no rokas no nerūsējošā tērauda.
Uzstādīts lielāks interkūleris.
Oriģinālais gaisa filtrs tika nomainīts pret sporta filtru. Pēc motora tjūninga auto kļuva ievērojami dinamiskāks, motora vilkme ir vienmērīgāka, kas padara braukšanu komfortablāku nejūtot tik krasu turbīnas darbību. Ievērojami palielinājās arī maksimālais ātrums. Interesanti, bet patēriņš gandrīz vai vispār neiespaidojās, pie mierīgas braukšanas tas pat vidēji kļuva par 1l mazāks, bet pie sportiskākas braukšanas par 1l lielāks.
Tika atvieglots spararats no 12.5 kg uz 7.6 kg
Tika nomainīts sajūgs (tagad stāv SACHS krusteniskais sporta sajūgs) + pilnīgi jauns sajūga kurvis.
Alumīnija motora aizsargpanna.Šasija: Quattro! Visas bukses nomainītas pret cietajām, priekšā Bilstein amartizatori, aizmugurē Plaza Sport, cietās atsperes.
Bremzes: Standarta S2
Rādītāji: 0-100km/h 4,9s max ātrums 285km/h
Jauda: 282Zs/400Nm mērīts uz jaudas stenda.Salons, mūzika-
• Sporta stūre.
• Quattro sporta melnie drēbes sēdekļi
• Melns karbona/ādas ātrumkloķis
• Alumīnija paklāji u.c. elementi.
• Pioneer DEH8000 magnetofons/CD atskaņotājs
• DLS komponenta skaļruņi priekšējā panelī
• Durvīs iebūvēti DLS skaļruņi
• Aizmugurē iebūvēti DLS skaļruņi
• American Bass subwoofer paštaisītā slēgtā tipa kastē 600W ar neona apgaismojumu
• Jansen 400W 4-kanālu pastiprinātājs skaļruņiem
• Jensen 500W 2-kanālu pastiprinātājs subwooferamCits: ABS; el-logi; el-spoguļi; apsildāmie spoguļi; kondicionieris; bloķis; oriģinālais noskrējiens 192000km
Ieguldījums: liels – grūti saskaitāms! :)
AUTO TIEK PĀRDOTS!!! Cena EUR 8500
Tel: 9446012; e-mail: coolberg@one.lv
Tiek pārdots, jo tiek būvēts cits sportisks Audi.
Pievienotas bildes ar citiem bijušajiem braucamajiem (Audi Coupe 2.6 V6 Quattro; Opel Ascona 3.0 6cilindri rindā RWD) un esošajiem (Audi A4 1.8Turbo Quattro – atrodas lielu pārbūvju stadijā; mocis Honda CB1000)
Skaistākais audi Latvijā... I kas tur tik skaists? Visu cieņu saimniekam, darbs tur ieguldīts labs, bet nu skaistākais...