Lāčplēša un Abrenes ielu krustojums - tikai taisni! 26

 
10.marts 2004 3:01

Vēl nesenā pagātnē atceros to, ka kreisais pagrieziens no Lāčplēša ielas no Salu tilta puses uz Abrenes ielu bija likumīgs un daudzi vadītāji šo iespēju izmantoja - tiesa, no rītiem tas radīja nevajadzīgus sastrēgumus.

Kaut arī daudzi vadītāji ir "saglabājuši inerci" un vēl joprojām turpina veikt kreiso pagriezienu no Lāčplēša uz Abrenes ielu, tur to darīt nedrīkst!

lacplesa.jpg
Lāčplēša un Abrenes ielu krustojums

Ja tā labi paskatās uz ceļa segumu, redzama nepārtraukta baltā svītra, kas brauktuvju krustošanās vietā sāk pabalēt. Tomēr vēl tā ir "nepārtraukta" un tas nozīmē, ka pagrieziens ir aizliegts.

Protams, paldies Rīgas Domes Satiksmes Departamenta speciālistiem, kam nav ienācis prātā vadītājus brīdināt par aizliegumu ar elementāru ceļazīmi.

Šobrīd ceļa krāsojumam nav nekādas nozīmes, jo liela daļa vadītāju uz ceļu neskatās - patiesībā, sastrēgumu laikā, kad auto brauc viens aiz un blakus otram, ceļa apzīmējumus pamatīt ir grūti. Ja līst lietus vai snieg sniegs, šo ceļa apzīmējumu vispār nevar saskatīt. Un ne jau visi vadītāji nodarbojas ar RDSatDep izlikto lamatu meklēšanu.

Ja jau kāds ir nolēmis, kas tur drīkst braukt tikai taisni, lūgums krustojumā uzstādīt ceļazīmi 225.1. "Braukt taisni". Un vēl īpašs lūgums mūsu Ceļu policistiem - nesteigties uz šo krustojumu, lai rakstītu čekus!

Esiet uzmanīgi un laimīgu ceļu!

iAuto,
E.Biele

 
Visi komentāri
 
118137. viesis 10.marts 2004 7:41
0 0 Atbildēt

Ir jau vienkaarshaak aizliegt , nepiedaavaajot alternatiivas , tipa kaa paredzeet Krastmalu sleegt . Domaaju ,ka Gogolja Laachpleesha ielu krustojumu ir iespeejams paplashinaat ''sarkano liiniju '' robezjaas , organizeet divu kreiso pagriezienu papilsekciju luksaforaa un taadejaadi noveerst ''hronisko korkjeeshanu'' piikja stundaas ,atljaujot divus kreisos pagriezienu uz Gogoleni . Taapataam nav saprotams kaalab no salu tilta nav legaala pagrieziena uz Maskavas ielu - ielas platums tur ir pietiekams + optimizeejot joslu sadalijumu ,izveidojot tajaa vietaa triis joslas (kreisaa tiem kas griezj uz Maskavas ielu), nomierinaatos ''muuzjiigi steidziigie '' labaas puses apbrauceeji - jo labaa josla buutu pilna . Nu bet tas jau laikam nemaksaa miljonus un domniekiem nav iespeeju ''uzvaariities'' tajaa pasaakumaa .

118138. viesis 10.marts 2004 7:50
0 0 Atbildēt

Es tur braucu četrreiz dienā. Tajā krusojumā nav ierobežojumu kreisajam pagriezienam!

...A bet tā nepārtrauktā strīpa tur noteikti nav brauktuves marķējums (tik nožēlojami nevar izskatīties brauktuves marķējums), tā iespējams radusies vienkārši, kādam supertūnētam bembukam vekot izpūtēju pa zemi vai tml.

118139. viesis 10.marts 2004 7:55
0 0 Atbildēt

a kaa tur ir ? ja brauktuves apziimeejums aizsnidzis, tad to var neieveerot un tur griezties ?

118140. viesis 10.marts 2004 7:56
0 0 Atbildēt

Ja arii butu atljauts tas pagrieziens, tad nav praata darbs, kur satiksme iet 4 joslaas, atljaut nogriezties paari 2joslaam. Un satiksme tur nav taa mazintensivaakaa.

118142. viesis 10.marts 2004 8:34
0 0 Atbildēt

tur kā reiz vajadzētu stāvēt CP ar čekiem, jo smerdeļus savādāk nepārmācīt!

118143. viesis 10.marts 2004 8:37
0 0 Atbildēt

CP izdevīgāk ir bez čekiem...

118144. viesis 10.marts 2004 8:38
0 0 Atbildēt

Runaajot par Abrenes & laachpleesha ielu krustojumu, tad 1kaart tur tas celja markjeejums ir pabaleejis & 2kaart vasaraa tur bija nepaartrauktaa striipa & labajaa pusee tai nepaartrauktajai striipai bija paartraukta tieshi krustojumaa, so kreiso pagriezienu celja markjeejums tur neaizliedz + ja tieshaam kreisais pagrieziens tur ir aizliegts, tad kaapeec tur nav ziimes tikai taisni? Lielaakajaa daljaa krustojumu, kur kaut kas ir aizliegts parasti ir ziime.

MarisK

118187. viesis 10.marts 2004 9:54
0 0 Atbildēt

Vēl vasarā blakus nepārtrauktajai bija raustītā, kas atļauj šo pagriezienu, bet nu tā ir izbalējusi vai notīrīta. Es tur griežoties, balstos uz pieņēmumu, ka ceļu apzīmējumu neredzu, bet zīmes nav. Varēsim pastrīdēties, bet nu ja aizliegtu to kreiso, visi tikai vinnētu.

118202. viesis 10.marts 2004 10:30
0 0 Atbildēt

Jaa, es ari zinu tochna, ka agrak tur bija partraukums, kas, man par lielu izbrinu pirms apmeram menesha bija parverties par nepartrauktu liniju. Vopscem kaut kura bridi markjejums ir mainits. Bet nav problemu, jo nakamaja krustojuma joprojam var griezt pa kreisi. Un satiksmes drosibai tas netrauce, jo taja vieta nav tik intensivi, un vienmer var nogriezties.

118203. viesis 10.marts 2004 10:31
0 0 Atbildēt

Zebrā kādu laiku atpakaļ bija sižets, ka apzīmējumam nav saistošas nozīmes bez attiecīgas ceļa zīmes. Tajā sižetā kāds bija pie savas privātmājas novilcis dzeltenu strīpu un visus stāvētgribētājus dzinis prom.

Šajā krustā visus CP var sūtīt piecas mājas tālāk, jo - ja nav zīmes, ceļa apzīmējums neko nenozīmē.

Tīeši šī iemesla dēļ visa Brīvības iela, sākot vo VEF līdz Juglai, ir nokarināta ar kādām pārdesmit "tikai taisni" (kaut arī ir dubultā nepārtrauktā strīpa).

118207. viesis 10.marts 2004 10:49
0 0 Atbildēt

Tur pilnīgi noteikti ir vajadzīgs kreisais pagrieziens,pie tam tur nekad nav sastrēgums dēļ tiem,kas grib griezties Abrenes ielā,bet gan dēļ tiem,kas stāv pie Satekles ielas sarkanā luksofora.Kā vispār tad var piebraukt pie Domeniksa?Varbūt braukt apkārt caur centru?Ja tur nedrīkstēs kreiso pagriezienu,tad visi kam jāgriežas malsies kaut kur apkārtceļos un būs vēl vairāk sastrēgumu.

118208. viesis 10.marts 2004 10:50
0 0 Atbildēt

10:49 biju es :)

118239. viesis 10.marts 2004 12:54
0 0 Atbildēt

2 viesis 10.03.2004 10:31

LOHS tu esi !!! Izlasi Celju Satiksmes Noteikumus!

Tur ir norādītas prioritātes:

Ja nav ziimes, taad celju apziimeejumi jaaieveero !!!

118246. viesis 10.marts 2004 13:23
0 0 Atbildēt

To subaru.

Varbūt, ka esmu lohs.

Bet, ņemot vērā mūsu ielu krāsojuma kvalitāti un ziemā sniega tīrīšanas kvalitāti, šāds CSN punkts ir bezjēdzīgs, jo ir elementāri apstrīdams.

Vasarā - putekļi uc draza, ziemā - sniegs, rudenī un pavasarī dubļi.

Ja subaru zin, ko runā, tad man kārtējo reizi ir vilšanās CSN.

Bet Zebras raidījumu toč atceros.

118252. viesis 10.marts 2004 13:38
0 0 Atbildēt

Ceļa zīme tur ir, tikko braucu. Bet ceļa zīme norāda, ka ir galvenais ceļš, par pagriezienu nekādu ierobežojumu. Tātad vienu nepārtrauktu svītru nevar ņemt par pilnu, kā jau daudzi norādījuši, varbūt man tur krāsa izlija...

118258. viesis 10.marts 2004 14:05
0 0 Atbildēt

To viesis un subaru

Tas viss attiecas uz dzeltenās krāsas ceļa apzīmējumiem! T.i. ja pie dzeltenajiem zīmējumiem nav klāt zīmes, tad tie nedarbojas.

118259. viesis 10.marts 2004 14:05
0 0 Atbildēt

viesis 10.03.2004 10:31

Tu nejauc divas dažādas lietas ceļu apzīmējumi, kas irdarīti oficiāli u nceļu apzīmējumi, kas izdarīti patvarīgi.

A par strīdēšanos ar CP ir tā - Ja konkrētajā brīdī Tu vari aiziet ar CP inspektoru un parādīt, ka strīpa nav redzama, vari strīdēties, bet ja konkrētajā brīdī iela ir notīrīta un strīpa ir redzama, pats esi vainīgs ..

p.s. a "zebra" nav CSN grāmatiņa, labāk palasi, nevis skaties TV ;)

118261. viesis 10.marts 2004 14:09
0 0 Atbildēt

kungi (viesi), palasiet CSN ..

nekādai zīmei arī pie dzeltanās strīpas nav jābūt

246.22. 943.ceļa apzīmējums — nepārtraukta dzeltena līnija uz brauktuves malas vai apmales — apzīmē ceļa posmus, kur transportlīdzekļiem apstāties un stāvēt aizliegts. Lieto patstāvīgi vai kopā ar 326.zīmi;

246.23. 944.ceļa apzīmējums — pārtraukta dzeltena līnija uz brauktuves malas vai apmales — apzīmē ceļa posmu, kur transportlīdzekļiem stāvēt aizliegts. Lieto patstāvīgi vai kopā ar 327.zīmi;

118271. viesis 10.marts 2004 14:49
0 0 Atbildēt

Karoche ir taa - ja ir apziimeejums vai arii nav un ir ziime, kas runaa pretii apziimeejumam, tad jaaklausa ziime :)

Ja ir apziimeejums un nav ziime, tad jaaklausa apziimeejums.

Piemeers... Uz shosejas ir liikums. Un starp joslaam ir ieziimeeta nepaartrauktaa liinija, kas aizliedz apdziishanu ... pat ziimi nevajag (un ziimeas arii nav!)

118273. viesis 10.marts 2004 15:04
0 0 Atbildēt

un autoskolaa man maaciija taa : ja nevar redzeet celju apziimeejumus (nodzisushi, apsnigushi utt.) tad ir pamats uzskatiit, ka to tur nav !!!

118296. viesis 10.marts 2004 16:15
0 0 Atbildēt

tapeec skatiisimies debesiis un gaidiisim kad sasnigs sniegs liidz ausiim, lai var visu braukt ;)

118303. viesis 10.marts 2004 17:04
0 0 Atbildēt

Nu shoreiz cien Redaktors ir noshaavis garaam. Es uz Abrenes ielas straadaaju, tamdeej zinu: veel janvarii bija redzama pabaleejusi paartrauktaa liinija blakus nepaartrauktajai. Tagad redzama vairs tikai pabaleejusi nepaartrauktaa. Un nekas nav mainiits! Ziimju nav un sviitras nodilushas.

Pluusma no Sateklas ielas naak ar paartraukumiem, taadeelj nogriezties nav probleemu. Probleemas rodas tikai, ja sho pagriezienu noblokjee uz Salu tilta pusi braucoshie, kas iebraucun paliek krustojumaa aiz kura ir sastreegums. Bet taa ir pavisam cita probleema...

Redaktors 10.marts 2004 17:09
0 0 Atbildēt

Nekas nav "nošauts garām". Šobrīd nepārtrauktā līnija ir pietiekami labi redzama - un mēs tikai brīdinām jūs par šo situāciju - kamēr līnijas netiks uzkrāsotas par jaunu un nepārtrauktā līnija tur būs redzama - pa kreisi nogriezties nedrīkst.

118306. viesis 10.marts 2004 17:12
0 0 Atbildēt

Mans personīgais viedoklis: vismaz pa dienu pagrieziens tur būtu jāaizliedz - tas traucē Lāčplēša ielas satiksmei! Kaut arī sarežģītāk, tomēr uz Abrenes ielu var aizbraukt arī no otras puses - Dzirnavu ielas.

Saprotu, ka ar meršiem tik tālu braukt ir ekonomiski neizdevīgi - degviela ir dārga :) Arī meršu īpašniekiem patīk braukt pa taisno.

nekā personīga - tas ir tikai mans viedoklis

118316. viesis 10.marts 2004 17:35
0 0 Atbildēt

Nez vai praata darbs ar pasvaigu MB meegjinaat braukt pa Dzirnu ielu , tur kaa reiz M mociibnieki baazeejas !!!!! Achtungs!!! Pirms krustojuma , kur izlauzties uz Abrenes ielu .

118414. viesis 11.marts 2004 9:43
0 0 Atbildēt

Nu, ja shis pagrieziens tiktu aizliegts, no Salu tilta, lai nokljuutu Abrenes ielaa, buutu stipri sarezhgjiiti tiem Mershiem jaabrauc - kaadas 10 minuutes vismaz.

Domaaju nevar tachu visur aizliegt kreisos. Citaadi, tie, kam pa kreisi vajag, rinkjo pa apkaarteejiem kvartaaliem un rada veel ilgaakus pluusmas kaveejumus.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 18

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 11

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Atvadas no 10 cilindru motora - Lamborghini Huracan STJ desmit vienībās (+ FOTO)

Lamborghini izgatavos desmit ekskluzīvā superauto Huracan STJ eksemplārus, veltot tos atvadām no V10 motora, kas bija pamatā Huracan saimes panākumiem desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti