Kravas pārvadāšana ceļu satiksmē 28

 
11.marts 2004 1:13

Katram vadītājam jāzina, kāds ir maksimāli pieļaujamais pasažieru skaits un maksimāli pieļaujamā kravas masa, kuru atļauts pārvadāt ar vadāmo transportlīdzekli, lai ar savu rīcību neapdraudētu citus satiksmes dalībniekus un nenonāktu konfliktā ar CSN un citiem normatīviem dokumentiem, kas nosaka ierobežojumus kravas pārvadāšanai.

Krava_CELAA_1.jpg
Nepareizi nostiprināta krava izgāžas pie Salu tilta 10.03.2004.

CSN
151. Pārvadājamās kravas (pasažieru) masa un slodzes sadalījums uz asīm nedrīkst pārsniegt attiecīgā transportlīdzekļa izgatavotāja noteiktos lielumus.

152. Kravu transportlīdzeklī novieto un, ja nepieciešams, nostiprina atbilstoši Ministru kabineta noteiktajām prasībām tā, lai krava:
152.1. neapdraudētu ceļu satiksmes dalībniekus, nenokristu un nevilktos pa ceļu;
152.2. vadītājam neierobežotu pārredzamību;
152.3. neietekmētu transportlīdzekļa stabilitāti un neapgrūtinātu tā vadīšanu;
152.4. neaizsegtu ārējās apgaismošanas ierīces, gaismas atstarotājus, numuru un pazīšanas zīmes, kā arī netraucētu uztvert signālus, ko rāda ar roku;
152.5. neradītu troksni, nesaceltu putekļus un nepiesārņotu vai nepiegružotu apkārtējo vidi.
Pārvadājot kravu un izpildot šī CSN punktā minētās prasības, vadītājs rada priekšnosacījumus drošai ceļu satiksmei.

Krava_CELJAA_2.jpg

153. Kravas konteinerus un kokmateriālus (izņemot Ministru kabineta noteiktos gadījumus) atļauts pārvadāt tikai ar speciāli šim nolūkam paredzētiem transportlīdzekļiem, kas noteiktā kārtībā reģistrēti Ceļu satiksmes drošības direkcijā.
Pārvadājot minētos konteinerus un kokmateriālus ar šim nolūkam nepiemērotiem transportlīdzekļiem, iespējama konteineru (kokmateriālu) noslīdēšana, nokrišana vai pat apgāšanās ar visu transportlīdzekli.

154. Krava jāapzīmē atbilstīgi šo noteikumu 196.punktā minētajām prasībām, ja:
154.1. priekšpusē vai aizmugurē tā izvirzīta ārpus transportlīdzekļa gabarītiem tālāk par 1 m;
154.2. platumā tā izvirzīta tālāk par 0,4 m no priekšējo vai aizmugurējo gabarītlukturu ārējās malas.
Transportlīdzekļa gabarītus, saskaņā ar tā konstrukciju nosaka ārējie malējie punkti priekšpusē, aizmugurē un sānos. Transportlīdzekļa gabarītos neietilpst papildierīces (vilkšanas ierīces, uzkabinātais inventārs, autokrāna strēle u.tml.), ar ko ir aprīkots transportlīdzeklis.

Ēriks Griģis, BCDE eksperts

 
Visi komentāri
 
118368. viesis 11.marts 2004 2:33
0 0 Atbildēt

Zajebaļi jau tie kravinieki ar saviem kokmateriāliem! Tik jau esmu saskatījies tos kravas stiprināšanas paņēmienus, ka nelabi metas! Pietiek pārbraukt posmu Rīga-Daugavpils - pa ceļam var tādus verķus saskatīties. Dažkārt brauc pakaļ un domā, kurā momentā tas baļķis/dēlis virsū nāks...

P.S.

Filma nāk prātā - Final Destination 2... :)

118369. viesis 11.marts 2004 2:38
0 0 Atbildēt

Jaa, tas tiesa, bet shii raksta jeegu neizprotu. Tas ir citaats no CSN, kursh tik pat jebkuram buutu jaazin! Bet kaa jau visi labi zin, tad lielaako dalju sho noteikumu lielaakaa dalja vadiitaaju neieveero! Tad kaada jeega to veelreiz citeet sheit?!?

118370. viesis 11.marts 2004 7:16
0 0 Atbildēt

Redzi, Dugass, ja to citees sheit internetaa, gramatinjaas, aviizees, zurnaalos un pat uz taa papiira ar ko tiek atslauciita viena vieta, tad jacer, ka palielinaasies tas %, kas vinjus galu galaa ieveeros!!!

Paldies iAuto, ka atgaadina, briidina un dara uzmaniigus autovadiitajus. Velreiz paldies...

118371. viesis 11.marts 2004 7:59
0 0 Atbildēt

Kāda jēga ir no likuma vai noteikumiem, kurus neviens nekontrolē?

Šādam transportam ir izdevīgāk pārkraut auto un viņi arī to dara.

118372. viesis 11.marts 2004 8:18
0 0 Atbildēt

AutoNetam "+ " pie žetona.

118376. viesis 11.marts 2004 8:29
0 0 Atbildēt

Vēl vajag nopublicēt suņu,kaķu turēšanas noteikumus,tos arī masveidīgi pārkāpj....

ZOGA

118379. viesis 11.marts 2004 8:43
0 0 Atbildēt

Bailīgi paliek apdzīt pagriezienos kravenieku, kas ved kokus.

Braucot pa šo uzbraukumu, esmu bieži kādu smago apsteidzis.

Diezin, ja nostāvu pie šādas izgāztas čupas minūtes desmit, vai man par to atmaksās?

Šoferis vai firma?

118381. viesis 11.marts 2004 8:55
0 0 Atbildēt

Ja sabiedriskam pasažieru transportlīdzeklim ir apstiprināta minūtes pašizmaksa, tad nekādu grūtību prasības sagatavošanai pret firmu neredzu.

118382. viesis 11.marts 2004 8:59
0 0 Atbildēt

Bet procesuāli?

118387. viesis 11.marts 2004 9:11
0 0 Atbildēt

Procesuāli???,apbedīšanas pakalpojumi,pūuteju orkestri tev apmaksātu,jo tik pat labi varētu gaidīt zem tās dēļu čupas daudz ilgāk!(cik stulbam jābūt lai līkumā nestos garām šādam gruzovikam)

118391. viesis 11.marts 2004 9:13
0 0 Atbildēt

9:11 Zoga

118396. viesis 11.marts 2004 9:14
0 0 Atbildēt

Procesuāli vērtēs sabiedriskā iespēju apbraukt šķērsli. Autobusam ir iespēja, tramvajam...savukārt būs vilielākās iespējas saņemt atlīdzību par katras minūtes kavējumu.

118397. viesis 11.marts 2004 9:16
0 0 Atbildēt

Ja zem dēļiem, tad tikai 400 lašu pederīgajiem no apdrošinātāja un viss zaudējums...

118405. viesis 11.marts 2004 9:29
0 0 Atbildēt

Reiz pa ceļam uz Jaunmārupi no priekšā braucoša kravinieka (tas gan bija samosvals, piekrāmēts ar dēļu atgriezām) vējš pacēla vienu tādu kokmateriāla gabalu gaisā, kurš, tā muļķīgi ļurinoties, pārlidoja manam autiņam pāri. Pat nobīties nepaspēju, tik pēc tam noskurinājos, kas būtu, ja distanci garāku būtu turējis...

118406. viesis 11.marts 2004 9:31
0 0 Atbildēt

Pareizi kravu nostiprināšanas paņēmieni CSN nav aprakstīti un parastiem braucējiem pat nebūtu jāzina. Teorētiski jau ir sodi, bet kurš CP pratīs un, galvenais, uzņemsies to novērtēt...

118412. viesis 11.marts 2004 9:41
0 0 Atbildēt

Kravas nostiprināšanu, pārvadājot to ceļu satiksmē, nosaka citi normatīvie akti.

118440. viesis 11.marts 2004 10:10
0 0 Atbildēt

To RCC:

Aprīlī sāksim apmācīt divas policijas grupas arī par kravas nostiprināšanas pārbaudi, pārvadājot to ceļu satiksmē.

118443. viesis 11.marts 2004 10:14
0 0 Atbildēt

To: viesis 11.03.2004 08:29 Zoga- Tev linku iemest, balamute? (kaads sakars kakjiem ar kokiem?)

118454. viesis 11.marts 2004 10:22
0 0 Atbildēt

Sakars tāds ka,iekopēt pliku CSN sadaļu un parakstīt EXPEERTS!!!

Zoga

118456. viesis 11.marts 2004 10:25
0 0 Atbildēt

Redz, vinsh, atskjiriibaa no, piemeeram, Tevis, tieshaam arii ir eksperts.

118465. viesis 11.marts 2004 10:45
0 0 Atbildēt

Zoga, shii nav raksta teema, taadeelj pacentiishos mulkjiigus un apvainojoshus, ar rakstaa apskatiito tematu tieshi nesaistiitus komentaarus padzeest.

118475. viesis 11.marts 2004 11:31
0 0 Atbildēt

To lapsa

1.Tikai un vienīgi par rakstu es izteicos!

2.Ko rupju(aizvainojošu) esmu teicis???

3.Vai jābūt tikai un vienīgi LAPSAI tīkami komentāri???

4.Varbūt cien. lapsa publicētu vēlamos komentāru paraugus!!!

118478. viesis 11.marts 2004 11:34
0 0 Atbildēt

11:31.zoga

118526. viesis 11.marts 2004 13:56
0 0 Atbildēt

Katram vadītājam jāzina, kāds ir maksimāli pieļaujamais pasažieru skaits un maksimāli pieļaujamā kravas masa, kuru atļauts pārvadāt ar vadāmo transportlīdzekli, lai ar savu rīcību neapdraudētu citus satiksmes dalībniekus un nenonāktu konfliktā ar CSN un citiem normatīviem dokumentiem, kas nosaka ierobežojumus kravas pārvadāšanai....,lūk viss eksperta radošais potenciāls,pārējo skatīt WWW.CSDD.LV

Zoga

118535. viesis 11.marts 2004 14:19
0 0 Atbildēt

viesis (RCC) 11.03.2004 09:31

shitas kravinieks cik izskatas ka ir vadijies no ES vadlinijam. kopsh iauto konkursa sakshanas csn pie mums vairs nav speka.

118548. viesis 11.marts 2004 15:02
0 0 Atbildēt

Nav mera sajutas, tapec ari ta ir! Tikai forse un vis!

118581. viesis 11.marts 2004 20:51
0 0 Atbildēt

Bet vajag lielaakus sodus, vinjiem ir daudz naudas, lai tik maksaa, buus visiem labi. Lai maksaa par to, ka apdraud citu, par to, ka bojaa celjus utt

118704. viesis 12.marts 2004 15:42
0 0 Atbildēt

Kocinieki ietaupa uz strap lentām pērkot Lēto Krievijā ražoto, bet ārzemēs ražotas ir dārgākas tikai par %5 summa vidēja zāķētava varētu zaudēt ~15 Ls mēn. bet rezultāts nebūtu šāds.

Lielie Gateri lielāko ties izmanto importa strap lentas, jo tu srādā gudri cilveeki un ir izrēķinājuši kādus zaudējumus rada šāda situācija.

Tiem kociniekiem kas izmanto krievijā ražoto stiprinājumu produkciju vajag uzdāvināt kaukulātoru lai parēķina.

Krievu metāla lenta ir mīkstāka un tehnoloģijas iekārtas, kur tās ražo ir vēl no padomju laikiem(Pat ķīnā ražo labākas kvalitātes pakojamās lentas).

Citreiz braucot aiz fūras var redzēt kā krievu metāla lenta plīvo, kā karogs.

Cienijamais Kociniek padomā citreiz tev pašam var uzkrist tā krava virsu un ietaupītie 15Ls tev nepalīdzēs

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti