No 12.-15.martam pēc 15 gadu pārtraukuma viens no pasaules rallija posmiem notiks Meksikā, Leonas apkārtnē, un tajā ar Mitsubishi Lancer WRC04 automašīnām brauks arī Žils un Ervē Panici (Gilles Panizzi, Hervé Panizzi) un Džidži Galli un Guido D’Amors (Gigi Galli, Guido D’Amore).
Tā kā šāds posms vēl nekad iepriekš nav bijis, visiem čempionāta dalībniekiem trase būs pilnīgi sveša, kas padara šo posmu īpaši sarežģītu braucējiem, bet jo aizraujošāku līdzjutējiem.„Priekš manis, braucot ar Mitsubishi auto, šis posms ir pirmais īstais pārbaudījums šī čempionāta laikā. Monte Karlo un Zviedrijas posmu laikā mēs iepazinām mašīnu, un pašlaik tā tiek arvien uzlabota, kas dod drošības sajūtu un pārliecību par auto šajā Koronas posmā. Tas nepazīstamā trasē ir ārkārtīgi svarīgi,” uzskata Panici.
Koronas posmā ir izveidoti jauni noteikumi, kas paredz, ka visa posma laikā, kas norisināsies trīs dienas, kopumā automašīnai nedrīkstēs tikt nomainītas vairāk kā 60 riepas.
„Parasti riepu maiņai nav nekādi ierobežojumi, bet šoreiz jaunie noteikumi papildus visām citām tehniskajām lietām liks katrai komandai izstrādāt īpašu taktiku, kā maksimāli efektīvi izmantot riepas, turklāt to, vai izvēlētā taktika attaisnosies, mēs nezināsim līdz pat posma pēdējiem metriem,” stāsta Džidži Galli.
„Es gan neesmu vēl tik labi iepazinis Mitsubishi Lancer WRC04, jo Monte Karlo mums, diemžēl, nebija iespējas izbraukt visu posmu. Nezināmā trase un riepu ierobežojums uzliek papildus grūtības, tomēr mums ir laba pieredze ar Michelin riepām, un šajā gadījumā viņu padomam būs ļoti liela nozīme. Es domāju, ka galu galā viss būs kārtībā,” atzīst Galli.
Svinīgā Koronas rallija atklāšanas ceremonija notika Meksikas pilsētā Guanahuato (Guanajuato), kas atrodas 53 kilometrus no Leonas. Guanahuato ir ļoti skaista pilsētas, kas ir iekļauta UNESCO pasaules mantojuma sarakstā, un tās šaurās ieliņas un fantastiskā arhitektūra vienmēr ir piesaistījusi tūkstošiem tūristu. Rallija servisa centrs visas trīs rallija dienas atradīsies Leonā.
Rallija otrā diena dalībniekiem būs visgrūtākā, jo tad trases garums ir 154,34 kilometri, savukārt rallija pēdējā dienā, kad dalībniekiem kopumā jāveic 132.06 kilometri, tie iekļauj arī ātrumposmu no Ibarrillas uz Mesu, kas ir visgarākais ātrumposms visā trasē (30.47 km), un tas kalpos arī kā soda posms dalībniekiem, kas kaut kādā veidā iepriekš būs pārkāpuši rallija noteikumus.
“RKT-Publicitāte”
"....tas kalpos arī kā soda posms dalībniekiem, kas kaut kādā veidā iepriekš būs pārkāpuši rallija noteikumus."
kautkaa shitajaa teikumaa neiebraucu :(