Lasītājs: Būtu man KAMAZ... 91

 
23.marts 2004 13:02

Publicējam iAuto lasītāja un cītīga komentētāja KSI pārdomas par satiksmes organizāciju uz Akmens tilta nobrauktuves Vecrīgas pusē...

Manas dziļi filozofiskās pārdomas skar Akmens tilta nobrauktuvi Vecrīgas pusē, jeb, precīzāk izsakoties, 11.novembra krastmalas krustojumu ar Akmens tiltu virzienā no Vanšu tilta uz Krasta ielu.

Šis krustojums jau pats pa sevi ir slavens un bieži pieminēts iAuto rakstos. Bet šoreiz par niansi, kas, manuprāt, vēl nav diskutēta.

Kā jau noteikti lielākā daļa iAuto lasītāju zin, dienas laikā satiksme minētajā virzienā tiek organizēta pa Akmens tilta apakšu. Šeit ik pa brīdim iesprūst kāds smagais un tāpēc bieži smagie (dažreiz arī kāds apmaldījies vieglais), riskējot norauties sodu par CSN pārkāpumu, tomēr nolemj šķērsot Akmens tilta nobrauktuvi pa augšu - pāri tramvaja sliedēm. Parasti tas prasa laiku, jo neviens no tiem, kas brauc no Tirgus puses un griež pa kreisi uz Akmens tilta, šos taisni braucējus negrib laist.
Kāpēc?

Visi zin, ka šis smagais (jeb kāds cits auto) šādu manevru veikt nedrīkst, un tāpēc nelaiž.

Bet pēc CSN šis smagais ir traucējums no labās puses, kuram ir priekšroka. Neviens CSN punkts neatļauj šiem kreisā pagrieziena veicējiem neievērot CSN tikai tāpēc, ka šis taisni braucošais smagais (vai kāds cits auto) to neievēro.

Katru dienu eju tur garām, bieži vēroju šo situāciju, un tikpat bieži nodomāju - būtu man KAMAZ, daudz brīva laika un labs jurists - es mauktu iekšā tajā krustā un tad jau redzētu, ko lemtu CP.

KSI

 
Visi komentāri
 
120191. viesis 23.marts 2004 13:06
0 0 Atbildēt

"kad izaugshu liels bushu vilciens" - tads forsh uzraksts reiz bija (ir) uz viena tramvaja Riigaa :) bet virsrakstam labak atbilst "buutu tantei ritenji..." :P

120192. viesis 23.marts 2004 13:10
0 0 Atbildēt

gadiijienaa raksta autors nav aizmirsis par taadu siikumu kaa galvenais celjsh? :)

120194. viesis 23.marts 2004 13:11
0 0 Atbildēt

Vo vo - trauceeklis no labaas puses atradies...

120195. viesis 23.marts 2004 13:14
0 0 Atbildēt

es nemaz liidz galam neizlasiiju to savarstiijumu :=D

120196. viesis 23.marts 2004 13:15
0 0 Atbildēt

āksts,

Tur ir zīme "Dodiet ceļu" uz 11. Nov. krastamlu

120198. viesis 23.marts 2004 13:16
0 0 Atbildēt

ble toch aaksts - ietupinaatu veel tevi ar visu tavu kamazu un juristu uz paaris sutkaam, lai smadzenes neatslaanjojas pavisam !

120201. viesis 23.marts 2004 13:26
0 0 Atbildēt

Tur ir krustojums,galvenais ceļš ir Akmens tilts-Kaļķu iela! Kāda labā puse??? Te redzams,ka paģirainu tīni pie klavieres laist nevar!

Zoga.

120203. viesis 23.marts 2004 13:30
0 0 Atbildēt

Labi labi - gudrinieki.

Salasījušies te - umņiki, tikai bļaustīties.

Paskatieties uz to krustu, un tad runājiet.

Zīme "Dodiet ceļu" ir no abiem virzieniem un paredzēta tikai trolejbusu (pēc būtības) ērtībām.

Šis krustojums ir parasts krustojums, tikai bezgala izplests ar zaļo zonu pa vidu.

Bija jau rakstīts par tiem, kas no 11.novembra krastmalas nespēj laicīgi veikt LABO pagriezienu UZ TILTU un laiž šos no tirgus braucošos krieso pagriezienu veicošos, kuriem NAV priekšroka.

Sasprindziniet smadzeni, izlasiet rakstu līdz galam, apskatiet krustu, palasiet CSN un tad sapratīsiet, kurš ir ĀKSTS.

KSI

P.S. Redaktor - es jau necerēju vairs ieraudzīt šo rakstu :)

120204. viesis 23.marts 2004 13:33
0 0 Atbildēt

ha ha .. nu anyway - taadaa gadiijumaa tev menti ierubiitu sodu, jo tu nebuutu ieveerojis ziimi , ka nedriikst maukt taisni ...

120205. viesis 23.marts 2004 13:35
0 0 Atbildēt

Nu ja - es jūtu, ka man, lai atbildētu visiem šiem "ekspertiem", ar divām rokām nepietiks.

Es atsakos sīkāk komentēt - tiek kas saprot CSN, piekritīs, ka man ir taisnība.

Iespējams, ka ātrāk un ērtāk būs man (vai Redaktoram) uzsist jautājumu uz CSDD (ja tā lieta ir tik daudziem neskaidra)

KSI

120207. viesis 23.marts 2004 13:36
0 0 Atbildēt

"Zīme "Dodiet ceļu" ir no abiem virzieniem un paredzēta tikai trolejbusu (pēc būtības) ērtībām."

Izrādās, ka dažas zīmes tiek uzstādītas trojejbusu ērtībām, dažas KAMAZU ērtībām, dažas speciāli KSI ērtībām... Tikai man rodas jautājums - vai manām ērtībām kāds kautkur uzliks kādu ceļazīmi un kā es par to uzzināšu? Iepriekš pateicos!

120208. viesis 23.marts 2004 13:37
0 0 Atbildēt

to Subaru:

nu to Ls10 nav žēl :)

120209. viesis 23.marts 2004 13:39
0 0 Atbildēt

EdMonton

ja esi kaut reizi redzējis to krustu, tad zini: no tilta kustība ir pa labi - taisni drīkst braukt tikai sabtransports, un ārā no vecrīgas - arī kustība ir tikai pa labi - taisni pāri krustam tikai sab transports. Tāpēc tekstā ir šāds zīmes pielietojuma apraksts

KSI

120210. viesis 23.marts 2004 13:40
0 0 Atbildēt

Jei bogu, raksta autors ir losis un idiots!!!

120211. viesis 23.marts 2004 13:48
0 0 Atbildēt

Starp citu - vakaros un pa nakti ir atļauts braukt taisni pāri sliedēm.

KSI

120213. viesis 23.marts 2004 13:53
0 0 Atbildēt

riepas, pļin, tam tavam kamazam pārdurt vajag.....

120214. viesis 23.marts 2004 13:58
0 0 Atbildēt

:) :)

Uzrakstīju CSDD.

Tad jau redzēs, kurš te ir Losis un Idioc.

KSI

120215. viesis 23.marts 2004 14:00
0 0 Atbildēt

ne jau tev uzliktu Ls 10 sodu, bet gan sodu par avaarijas izraisiishanu !!! un tavu mashiinu neviens (apdroshinaataajs) neremonteetu!

120217. viesis 23.marts 2004 14:04
0 0 Atbildēt

Autoram taisnība.

Tiem kas griež pa kreisi no 11. nov. krastmalas (dzelzceļa puses) ir zīme "dodiet celu" (vai kā nu tur saucās tas apgāztais trijstūris).

Viņi "nedrīkst" zināt, ka tam kamazam stāv zīme, kas aizliedz kustību taisni. Varbūt zīme pēkšņi noņemta !!!

Var apstrīdēt autora stilu un vēlmes, bet tie kas autoru apliek par SN nezināšanu paši nav izkāpuši no pamperiem un tālāk pas savu šauro izpratni "esmu kings man taisnība" paskatīties nevar!

120218. viesis 23.marts 2004 14:15
0 0 Atbildēt

Piekrītu autoram. Arī es savā laikā uzdevu līdzīgu jautājumu instruktoram par Valdeķu un kaut kā krustojumu pie Tmarketa. Tur arī lai apgrieztos vieglajiem ir 'ķieģelis' un jābrauc 30m līkums, bet sabtranss veic kreiso un pret Valdeķu ielu tas ir galvenais ceļš. Avārijas tur nereti novērojamas, jo kāds kādu nav palaidis.

Instruktors bija izbijis CPists un paskaidroja, ka manā gadījumā 'dodiet ceļu' izsaka visu un kraša gadījumā tikpat es būšu vainīgs jo nepalaidu. Pat tad, ja viņš atradās tur, kur nedrīkst atrasties (zem 'ķieģeļa').

120220. viesis 23.marts 2004 14:25
0 0 Atbildēt

Es arii piekriitu autoram. Un braucot no stacijas puses, tajaa uzgriezienaa uz tilta vienmeer skatos, ko dara sab.transp. un ko tie, kas brauc no preteejaas puses. Tikai veel gan nav gadiijies, ka kaads no tiem preteejiem gaaztu taisni

120222. viesis 23.marts 2004 14:39
0 0 Atbildēt

Nesaprotu, kas tur nav skaidrs. Pastāstiet, citādi nevar saprast par ko Jūs strīdaties. Manuprāt šajā krustojumā cilvēki brauc pēc pieraduma. Bet pieradumam ir liels spēks. Vot tā!

120224. viesis 23.marts 2004 14:43
0 0 Atbildēt

Beidzot arī zinoši cilvēki ir ieslēguši datorus.

Savādāk mani jau pārņēma izmisums.

seal25 - taisnība. Un šis ieradums / pieradums ir lielākais pārējo autovadītāju drauds. Bruņinieku ielā arī vēl joprojām ir daži tādi exemplāri.

KSI.

120225. viesis 23.marts 2004 14:44
0 0 Atbildēt

KSI tev ir taisnība līdz pēdējai rindkopai, jo ja tu ar savu kamazu mauktu iekšā tajā krustojumā dienas laikā viennozīmīgi vainīgs butu TU, jo neskatoties uz zīmi dodiet ceļu tur ir zīme , kas norāda līdz plkst tur laikam 22;00 ir atļauts nogriezties tikai pa labi un tavs jurists tev nepalīdzēs

120226. viesis 23.marts 2004 14:46
0 0 Atbildēt

to: viesis 23.03.2004 14:44

Nav viennozīmīgi - kā jau teicu, tie, kas izpilda kreiso pagriezienu nevar redzēt, ka zīme aizliedz braukt taisni.

120229. viesis 23.marts 2004 14:51
0 0 Atbildēt

To: Apaljais_buss

Man arii nav jaaredz ziime, ja no tilta vai uz tiltu brauc trollis, es vinjam dodu celju. Driikstu griezties pa kreisi un viss. ja kaads nu lien paari taisni (ir gadiijies), iedodu celju, man tas neko nemaksaa.

120231. viesis 23.marts 2004 14:57
0 0 Atbildēt

to viesis 23.03.2004 14:44

nu tā pēdējā rindopa bija tā - hohma.

CSN ir runāts par apzinātu neizvairīšanos no sadursmes (vai kas tāds) - tā kā uz to noteikti arī varētu mani izd--.

Bet atgriežoties pie tēmas - tas, ka es esmu neievērojis zīmi "tikai pa labi" ir lētāka izcenojuma sods, nekā avārijas izraisīšana. Un apaljais_buss pareizi saka - es par savu pārkāpumu esmu ar mieru iemaksāt Ls10, bet tas nedod tiesības citiem mani "mācīt", pašiem neievērojot CSN un lienot priekšā.

KSI

120232. viesis 23.marts 2004 14:57
0 0 Atbildēt

cik saprotu, tad ari Valdekju ielas saakumaa pie T-Marketa, kur samudzhinaatajam krustojumam pa vidu ir "kjiegjelis" un driikst braukt tikai sabiedriskais, ja tur iebrauc neatljautas kategorijas brauceejs vinjam ar uzreiz ir priekshroka pret Valdekja ielas brauceejiem?

vaig tik KAMAZu un labu juristu un mochiit tos Valdekjielas brauceejus.

120234. viesis 23.marts 2004 15:06
0 0 Atbildēt

Paag, pag, pag... Man kautkaa likaas ka braucot no vanshu tilta puses ir nepaarprotama celja ziime "Dodiet celju". Ir jau gan protams arii juristi - fakjiiri, betnu te buutu jaabuut augstaakai pilotaazhai lai pieraadiitu ka neesi auns.

120235. viesis 23.marts 2004 15:06
0 0 Atbildēt

Megarūlzs KAMAZs forever! Es domāju Redaktors un co varētu padežurēt pie šī krustojuma un tad šo krustojumu ar smukām bildītēm un pārtrauktām bultiņām parāda , kā tad īsti ir jābrauc šajā krustojumā.

120236. viesis 23.marts 2004 15:06
0 0 Atbildēt

to viesis 23.03.2004 14:57:

Tā vi'š i... Jāuzmanās tai krustā no tiem, kas "zem ķieģeļa" lien.

Jurists tur Tev toč noderēs, pie tam tiešām labs speciālists. Pieņemsim, ka ieliksi kādam pārkāpējam sānos. Vainīgs būsi Tu. Problēmas sāksies ar zaudējumiem (neko citu par sasistu mašīnu pēc avārijas soda samaksas nedabūsi). Tos piedzīs par pamatu ņemot Civillikuma normas, bet Civillikums, atšķirībā no CSN, atpazīst jauktas (abpusējas) vainas gadījumus, kā arī runā par zaudējumiem, no kuriem varēja izvairīties ievērojot laba saimnieka rūpību. Atliek tikai pierādīt, ka Tu redzēji/zināji (vajadzēja redzēt/zināt) par reāli iespējamu chrash un varēsi sūkāt īkšķi. Nekādu kompensāciju nedabūsi par sasisto mašīnu, morālo traumu un visu citu arī.

120237. viesis 23.marts 2004 15:07
0 0 Atbildēt

KSI - labi ka Tev nav KAMAZs :) ja taisies iegādāties dod ziņu, tad braukšu uzmanīgāk :)) bet principā Tev taisnība, katru vakaru braucot no darba pa krastmalu no pils puses kāds griežoties augšā uz tilta gaida un uzmanās vai nepatraucēs kādu kas griežās uz tilta no dz.ceļa puses. Manuprāt kādi 90% braucēju principā neapzinās, ka priekšroka ir tiem , kas brauc no pils puses, glābj vienīgi tas, ka uz tilta ir divas joslas kur uzgriezties.

120239. viesis 23.marts 2004 15:10
0 0 Atbildēt

Storms - zīme "dodiet ceļu" ir arī tiem kas brauc no centrāltirgus puses un tā attiecas uz visu krustojumu, ne tikai uz trolejbusu kurš jāpalaiž

120240. viesis 23.marts 2004 15:17
0 0 Atbildēt

Pērku KAMAZu

Vēlams ar labu kabīnes siltumizolāciju un papildus virsbūves stiprinājumiem.

Infu dod privāti uz ksi@ksi.ksi ar cc SemjonSemjonich-am

KSI

120242. viesis 23.marts 2004 15:23
0 0 Atbildēt

Nevajag taisni braukt. Pietiek no pils puses griezt uz tilta otrajaa joslaa :) Un tad 10 meeghinaajumos saskaitiit avaarijas :)

120246. viesis 23.marts 2004 16:00
0 0 Atbildēt

Par rakstā izklāstīto problēmu gan grūti spriest, bet daudz interesantāk un aktuālāks man ir jautājums par sekojošo..

Ja brauc pa 11.nov krastmalu uz akmens tilta pusi un brauc nevis uz tilta bet ieņem kreiso joslu, lai apgrieztos braukšanai pretējā brauk;sanas virzienā, tad vai tiem kuriem ir jādod ceļš tiem kas izbrauc no kaļķenes ir jādod arī man ?

Laikam jau lamerisks jautājums :P

120247. viesis 23.marts 2004 16:13
0 0 Atbildēt

KSI!!!

Ko tu ar šito gribi teikt? Zinot, ka zem tilta ir bedre (piemēram)vai iesprūdis smagais kuram nevar tikt garām braucu pa augšu, jo tramvaja sliedes un 10Ls ir labāki! Visi kas griež uz akmens tiltu tagad apstāsies???, jo man redz ir jābrauc taisni. Un kas būs ja visi tā darīs? Un kur viņi palix? Nobraucot no akmens tilta tiem sanāk labā roka un iepriekšējie gudrinieki paliek uz sliedēm, kamēr kāds laipni palaidīs... Nerunāsim par korķi no 11.novembra krastmalas...

Lielāka problēma tajā krustojumā man liekas ir par gājējiem! Braucot uz vanšinieka pusi ir zīme "dodiet ceļu", bet kad tā tiek ievērota?!?!

1) 99% kad no jaunās domes stāvvietas ārā nāk trolejbuss vai mikriņš!

2) Reti (drīzāk nekad), kad no turienes mēģina izbraukt vieglais (kaut vai tikai pa labi)!

3) Un pilnīgi noteikti gājēji tur netiek laisti pāri, bet zīme taču ir "dodiet ceļu" un ja nemaldos tā arī uz gājējiem attiecas, ne?

FARIAS!

Izdomā vēl vietas kur apgriezties :))))

120249. viesis 23.marts 2004 16:20
0 0 Atbildēt

Kauss - manuprāt gājēji tur iet pāri jau aiz krustojuma, ja Tu domā pie RTU

120252. viesis 23.marts 2004 16:24
0 0 Atbildēt

Cienījamie Burta kalpi, vaī Jūs zinat kāpēc zīmēm "dodiet ceļu" un "galvenais ceļš" (un arī "stop")ir tāda atšķirīga forma, kāda nav citām ceļazīmēm, lai tās varētu "izlasīt" arī no otras (aizmugures) puses, tātad es braucot augšā uz tilta, redzu kā autors brauc ar Kamazu, paskatos ka uz viņu attiecas "apgriestais trisstūris" un zinu, ka man viņam ceļš nav jādod.

Ir tādi krustojumi, kur virzienā pa galveno ceļu zīmes nav, bet ceļš kuru šķērso ir ar zīmēm "dodiet ceļu" (Raunas un Burtnieku ielas krustojums), tad arī šajā krustojumā tie kuri nemāk apskatīt zīmi no otras puses bakstās un vadās pēc "labās rokas likuma"

Raksta autoram vajadzētu vēl pamācīties.

120253. viesis 23.marts 2004 16:29
0 0 Atbildēt

SEMJON!

jā tieši pie RTU domāju. Bet tas sanāk krustojumā, tikai otrā pusē, ne?

120255. viesis 23.marts 2004 16:34
0 0 Atbildēt

viesi 16;24 - piebraucot pie krustojuma tev ir zīme "dodiet ceļu" Tu griezies pa kreisi , bet viens brauc tev pretīm taisni, protams viņam arī ir zime "dodiet ceļu" un tu to redzi aizmuguriski, sekojoši Tu pagriezies pa kreisi viņš brauc taisni, kam priekšroka ? marš mācīties noteikumus

120256. viesis 23.marts 2004 16:40
0 0 Atbildēt

2 viesis 23.03.2004 16:24

tev arii ir apgrieztais 3stuuris!!!

120259. viesis 23.marts 2004 16:48
0 0 Atbildēt

Manuprāt gājējiem tur nav jāšķērso ceļš, jo gabaliņu uz Vanšu tilta pusi viņu ērtībām ir izveidota gājēju pāreja. (lai gan pieļauju, ka šo CSN punktu katrs var traktēt dažādi, kautvai sakot, ka viņš tik tālu neredz)

15. Gājējiem brauktuve jāšķērso pa gājēju pārejām (pa pazemes vai virszemes), bet, ja to nav, − krustojumos pa ietvju vai nomaļu iedomāto turpinājumu. Ja redzamības zonā gājēju pārejas vai krustojuma nav, brauktuvi atļauts šķērsot taisnā leņķī attiecībā pret brauktuves malu vietās, kur ceļš labi pārredzams uz abām pusēm.

120260. viesis 23.marts 2004 16:51
0 0 Atbildēt

Jobčik matj,ja griež uz tiltu pa kreisi no centra stāv zīme d/c tev jālaiž tos kas pretī brauc taisni un griež pa labi! Griežot no krasmalas pa labi uz a/tiltu regulāri kāds īblis cenšas ieskriet sānos un lūr ar lielām teļa acīm...un tas ir šitāds labās rokas fans

120264. viesis 23.marts 2004 17:16
0 0 Atbildēt

Nja! KSI, Tev taisniiba. Bet toch par to nebiju dadomaajies.

120269. viesis 23.marts 2004 17:52
0 0 Atbildēt

Hmm- man liekas lielaakaa dalja taa arii nav sapratusi, ka KSI vienkaarshi ir gribeejis pabriidinaat visus citus iAuto lasiitaajus, par sho vietu, kur tieshaam ljoti viegli ir nepamaniit ka jaadod celjsh tiem kas nevis brauc zem tilta bet gan paari.

Protams izteiksmes forma nav taa labaakaa, bet nu tie kam vajadzeeja tie saprata.

Tie kuri nesaprata, gan jau peec tikshanaas ar ksi kamazu sapratiis par ko bija runa. :)

ps. Bilde (sheema), protams pa ljaunu nebuutu naakusi.

pps. It kaa aciimredzama lieta, bet kaut kaa nekad nebija sasleedzies, ka ne vien trolejbusiem, bet arii tiem kas brauc paari ir tur priekshroka.

120270. viesis 23.marts 2004 17:54
0 0 Atbildēt

Īstenībā ļoti palīdzētu 2 zīmes- tiem, kas brauc pa 11.XI krastmalu no abām pusēm- un proti, "galvenā ceļa konfigurācija", kurā būtu redzams, ka galvenais ceļš ir Kaļķu iela-akmens tilts.

120273. viesis 23.marts 2004 18:11
0 0 Atbildēt

2niekalbis:tādu zīmi liek,ja galvenais ceļš maina virzienu nevis ja iet taisni

120274. viesis 23.marts 2004 18:16
0 0 Atbildēt

cik var runāt par vienu krustojumu-tāpat atkal daudziem nav skaidrs-tie,kas brauc no centra puses veicot kreiso pagriez šķērso pretimbraucošo joslu,no kuras griežas uz tiltu pa labi,tāpēc jādod ceļš.Laikam vajag šo izskaidrot panorāmā lai vairāk tautas sāktu to izprast.

120275. viesis 23.marts 2004 18:22
0 0 Atbildēt

Vsipaar tur ir ziime "Dodiet celju", takshto labs jurists kamazistu neizruchitu.

120276. viesis 23.marts 2004 18:29
0 0 Atbildēt

KSI tiesham ir jocigs, logikas argumentos nav pilnigi nekadaas.

JA ZIME "DODIET CELJU" IR KRUSTOJUMAA UZLIKTA, TAD TAA IR JAIEVERO, UN NAV SVARIGI VAI TAA IR UZLIKTA TROLEJBUSU, VAI DAJEBKAA CITA EERTIIBAS DEELJ!!!!!

120277. viesis 23.marts 2004 18:34
0 0 Atbildēt

Autoram tasniiba. tas ir parasts krusts, kur no abaam puseem ir dodiet celju. Tie, kas brauc uz tilta - taisa kreiso - taatad jaalaish tie, kas brauc taisni vai taisa labo uz tiltu. Jaalaizh tie, kas brauc no tilta, jo tie brauc pa galveno.

sheema dazhiem ar mazu izteeli paliidzeetu.

zirgz

120279. viesis 23.marts 2004 18:38
0 0 Atbildēt

Kad juus visi tiesibas esat dabujushi? 25 gadus atpakalj? Taa izskataas.

Noperkat CSN testu gramatinju un meginiet izpildit uzdevumus par krustojumu shkersoshanu!!!

120280. viesis 23.marts 2004 18:43
0 0 Atbildēt

KSI - kad sanjem atbildi no CSDD, nenokautrejies un ievieto vinju sheit. Esmu pilnigi parliecinats, ka tev nav taisniba!!!

120281. viesis 23.marts 2004 18:48
0 0 Atbildēt

ir ir taisniiba, jo kaa jau viens te mineeja - galvenais celjsh iet taisni lejaa no akmens tilta (uz vecriigu)

NEgalvenais celjsh ir krastmala ... un viss paareejais ir kaa parastaa krustojumaa ...

120283. viesis 23.marts 2004 18:58
0 0 Atbildēt

Ok, es aplauzos.. Piedodiet ludzu visi, kas daujushi tiesibas 25 gadus atpakalj. eee

120284. viesis 23.marts 2004 19:00
0 0 Atbildēt

Bet kamazs tik un taa nabutu jalaizh

120285. viesis 23.marts 2004 19:05
0 0 Atbildēt

:)

120286. viesis 23.marts 2004 19:05
0 0 Atbildēt

Vsimaz pa dienu ne..

Labi KSI ieliec atbildi ,kad sanjem no CSDD! Bus interesanti dzirdet vinju interpretaciju!

120289. viesis 23.marts 2004 20:06
0 0 Atbildēt

Ha!

KSI, Tev taisniiba. CSDD jau ieprieksh ir atbildeejis shaadu jautaajumu:

Pagrieziens uz Akmens tiltu

Autovadītājiem, kuri brauc pa 11. Novembra krastmalu ir jādod ceļš trolejbusiem, kuri izbrauc no Kaļķu ielas.

Līdz ar to, vadītāji, kuri veic pagriezienu no 11. Novembra krastmalas uz Akmens tiltu atrodas uz mazāk svarīga ceļa.

Sakiet lūdzu kuram no vadītājiem ir priekšroka?

Vai tam, kurš veic pagriezu pa labi no 11. Novembra krastmalas uz Akmens tiltu, vai tam, kurš veic pagriezienu pa kreisi no no 11. Novembra krastmalas uz Akmens tiltu?

Pašlaik izskatās, ka vadītāji, kuri veic pagriezienu pa kreisi, pagrieziena brīdī jau "it kā" uzbrauc uz galvenā ceļa, un līdz ar to uzskata sevi par galvenajiem attiecībā pret tiem, kuri veic pagriezienu pa labi.

Alex 26.10.2003 13:08:11

--------------------------------------------------------------------------------

Šajā gadījumā Jūsu minētie vadītāji krustojumā iebrauc krustojumā no savstarpēji veinādas nozīmes ceļiem un, saskaņā ar CSN 102.punktu vadītājiem, kas nogriežas pa labi ir priekšroka.

120290. viesis 23.marts 2004 20:29
0 0 Atbildēt

bet uzskatiit jau var daudz ko :) bet ja tas skaitaas 1 krustojums, tad tiem kas brauc no krastmalas pa labi uz tiltu, tiem ir priekshroka izveeleeties joslu kuraa iegriezt ... :)

120291. viesis 23.marts 2004 20:30
0 0 Atbildēt

Te pietiktu ar ljoti vienkaarshu sheeminju, lai visiem pielektu, ka autoram ir taisniiba. Protams, taisni tur var braukt tajaas atljautajaas stundaas.

120292. viesis 23.marts 2004 21:12
0 0 Atbildēt

Izkatās ka visi ir aizmirsuši, ka tur ir uzkrāsotas uz asfalta baltas līnijas, kas sadala joslas un norāda, kādā veidā šajā krustojumā notiek nogriešanās uz Akmens tiltu no abām pusēm braucošajiem un tad nebūtu šā tukšā topika, nu ja, pa ziemu baltās līnijas padilst:).

120295. viesis 23.marts 2004 22:02
0 0 Atbildēt

dermo

120296. viesis 23.marts 2004 22:03
0 0 Atbildēt

bet tur tak ir ziimes, ka taisni nedriikst, kaads teu veel labaas puses trauceeklis, vai kas tur bija :).... murgs, labaak izgulies, nevis no riitiem staigaa gar tiltiem un shtuko kas buutu ja Tev buutu.....

120299. viesis 23.marts 2004 23:35
0 0 Atbildēt

>viesis 23.03.2004 22:03

tu pamegini nepaguli un reizem pastaiga ar kajam gar akmens tiltu mudila un tad liec kadam izguleties.

120302. viesis 24.marts 2004 0:15
0 0 Atbildēt

Vai tad vienkāršāk nebūtu uzlikt luksoforus?Tas jau nu ir pilnīgs sviests,ka šāds krustojums ar tik intensīvu satiksmi netiek regulēts.Priekšlikums: no tirgus puses luksoforu ar zaļo papildsekciju,bet no Vanšu tilta puses papildsekciju ar zaļo bultu(līdzīgi kā tas ir 11.nov.krastmalas un Muitas ielas krustojumā). Ja tur tā nebūtu, tad tie,kas nogriežas pa kreisi no 11.nov.krastmalas uz Muitas ielu,nepārtraukti čakarētos ar tiem,kas savukārt no 11.nov.krastmalas nogriežas pa labi uz Muitas ielu.Patreiz tur visa kustība noris samērā raiti.

120303. viesis 24.marts 2004 0:49
0 0 Atbildēt

Protams, ka autoram ir taisniiba..

vienreiz Zebraa raadiija sho krustojumu un tiesi to pashu staastiija..

120304. viesis 24.marts 2004 1:04
0 0 Atbildēt

interesanta pieeja - nopērkam KAMAZu un rādam citim kā pareizi jādzīvo! Taču arī KAMAZam kāderiz beidzas degviela, un tā šoperīc ātri vien var dabūt bietē par apzinātu avārijas izraisīšanu :P

Tik pat labi autovadītāju uzmanību varētu pievērst ar blondīni sarkanā kabrioletā... nekādu asiņu, nekādu crashu (apzinātu) Esmu pārliecināts - palaistu garām visi ;)))

120307. viesis 24.marts 2004 7:41
0 0 Atbildēt

SEMSS 24.03.2004 00:15

nu kas tu stulbs esi ???

Prieksh kam tur krustojums ? Ja bez luxofora tur nav bardaks, neveidojas korkji, tad prichom likt luxoforu ... vienaa diennakts laikaa buus lielaaka intensitaate no vienas puses, otraa diennakts laikaa no citas puses ... ble pashpluusma ir dinamiskaaka par luksoforu ... un tur NAV tik daudz avaarijas, lai buutu iemesls stuteet luksoforu !!!

120312. viesis 24.marts 2004 9:05
0 0 Atbildēt

Khmm... tur jau labu laiku ir zīme "Tikai pa labi" ar plāksnīti "No 6:00-22:00". Tā kā pēc desmitiem vakarā visi var droši maukt pāri :)

Bet smagie tur bieži forsē plūsmu jo pa apakšu viņi tak izbraukt nevar.

120313. viesis 24.marts 2004 9:07
0 0 Atbildēt

to viesis 21:12

nekādas līnijas tur nav bijušas savilktas...

120314. viesis 24.marts 2004 9:08
0 0 Atbildēt

Un khm... tā zīme "Dodiet ceļu" tehniski (pēc CSN burta) attiecas uz VISIEM, jo nu NAV tak tādas zīmes kā "Dodiet ceļu tikai sab. transportam". Varbūt derētu ieviest? Speciāli lai Akmens tilta problēmu atrisinātu?

120315. viesis 24.marts 2004 9:13
0 0 Atbildēt

2Taka - jā var pēc desmitiem, tik jātceras , ka tiem kas brauc nost no akmens tilta ir priekšroka un līdz ar to pa apakšu izbraukt ir ātrāk, bet palaist pāris smagos, kas netiek apakšā toč neredzu problēmu

120316. viesis 24.marts 2004 9:16
0 0 Atbildēt

2Taka - no a/tilta taisni brauc tikai trolejbusi, tā kā tevis ieteiktajam nekādu jēgu neredzu

120319. viesis 24.marts 2004 9:28
0 0 Atbildēt

TAS krusts ir diezgan tizls. UN autorma IR pilniiga taisniiba, jo CSN tacu skaidri rakstiits, ka, nogriezoties pa kreisi (arii no mazakksvariiga celja uz galen) tacu ir jaadod priekstoka tam, kas brauc pretiim.

Kaut gan iiisteniibaa vajadzeetu vienkaarsi padziljinaat to tulezi zem akmens tilta un tas atrisinaatu daudzas probleemas. Luksofors sajaa krustojumaa buutu galiigs stulbums - tas radiitu liekuas papildu sastreegumus.

Lai gan ziimi "dodiet celju" vajadzeetu mazlietinj izcelt, savaadaak, piem. pirmdien viens mikroautobuss gandriiz uztriecaas virsuu trolejbusam un tad plaatiijas, ka vinjam esot prieksroka, bez maz vai lecaa aaraa un gaaj kauties...

120331. viesis 24.marts 2004 10:08
0 0 Atbildēt

Šorīt kā reizi viens dzeltens sapuvis Ikaruss bija Mazdai sānos ielicis šajā krustā. Domāju - ha, kā reiz precedents. Pēc aprunāšanās ar Mazdas meitenei sapratu, ka situācija ir savādāka.

KSI

120337. viesis 24.marts 2004 10:26
0 0 Atbildēt

Beidzot man daleca...Jā KSI ir taisnība. Tas tacu itkā ir parasts krusts. Visu laiku likās ka jāuzmanās no tiem kas griež pa kreisi uz tiltu, dāā...

Redaktor, ja kas tur vēl pagājušo vasaru bija baltās līnijas un īstenībā tās baigi palīdzēja virzīt satiksmi uz tiltu no abām 11. novembra pusēm.

A.c. Petrans

120340. viesis 24.marts 2004 10:31
0 0 Atbildēt

kaut kādas līnijas, domājams, ka dzeltenas (uz remonta laiku) tur bija tikai tad, kad notika Salu tilta remonts.... tad bija sakaidri sadalīts, ka viena josla ir tiem, kas brauc no Salu tilta puses, bet otra tiem, kas no dzelzsceļa tilta puses!

120347. viesis 24.marts 2004 10:44
0 0 Atbildēt

Cik noprotu Tu kļūdijies ar tilta nosaukumu (Salu ar Vanšu). Es domāju tās līnijas, kuras savilktas uzbraucot uz Akmens tilta - braucot no Vantinieka puses pa labi uz Akmens tiltu bija ar līnijām parādīts ka jāiebrauc tikai labajā joslā, un braucot no dzelzceļa puses tāpat ar līnijām bija parādīts ka jāiebrauc tikai otrajā (kreisaja') joslā. Tādā veidā nesanāk nekādas sadursmes un nav jāuztraucās ka kāds var ienesties sānos

120349. viesis 24.marts 2004 10:46
0 0 Atbildēt

Protams jāuzmanās no troleibusa.

120391. viesis 24.marts 2004 12:13
0 0 Atbildēt

Es arii piekriitu raksta autoram, taa kaa gan vieniem gan otriem kas uzbrauc uz tilta ir ziime dodiet celju, tad tiem kas griezjas no Vntinieka puses vienmeer ir priekshroka. Un nevajag aizmirst, ka vinjiem ir visas tiesiibas iegriezties pa tiesho 2 joslaa uz tilta, un ir pilniigs po kaada veel ziime bez dodiet celju vinjiem tur staav !!! Tiesa gadiijuma ja vinsh tomeer brauc taisni paari, tad vinjam atkal ir jaadod celjs visiem tiem kas naak nost no Akmens tilta, un liidz ar to tur sanaak mazliet viltiigi.

120392. viesis 24.marts 2004 12:16
0 0 Atbildēt

to X nepiecieshams sakaartot. Savilkt nepaartrauktaas sviitras starp joslaam un trolliem uzlikt savu viedo luxoforu, tiem kuriem zem celja seguma ir iebuuveets indukcijas sensors

-

120401. viesis 24.marts 2004 12:56
0 0 Atbildēt

Vaitad noteikumos nav punkts, ka vainiigs ir tas, kas pirmais paarkaapis noteikumus? Piemeeram jebkuraa satixmes negadiijumaa, kur viens pillaa un otrs nee, vainiigs buus tas, kursh shmigaa, pat ja vinjsh buus staaveejis un otrs ielicies no aizmugures iekshaa..

Liidziigi arii te.. Tu paarkaap noteikumus pirmais(braucot paari) taatad vainiigs un punkts..

120408. viesis 24.marts 2004 13:35
0 0 Atbildēt

Pa šito tēmu - uzbraukšana pārkāpējam - var taisīt noteikti jaunu diskusiju.

Šajā gadījumā pirmais pārkāpums (taisni braukšana) nav tāds pārkāpums, kurš automātiski izraisa avārijas situāciju. Jo, kā jau te ir dikutēts, pa kreisi braucošajiem nav nekāda iemesla pieņemt, ka taisni braukt ir aizliegts - tāpēc ceļš bija jādod šā vai tā. Manuprāt šajā konkrētajā situācijā visticamākais CP lēmums ir man ar Kamazu - par zīmes neievērošanu (varbūt arī nē - ir gadījušās līdzīgas situācijas), un tam pa kreisi braucošajam - ceļa nedošana un avārijas izraisīšana.

Savādāk ir ar apdrošinātājiem - pazīstot viņu tieksmi nemaksāt - var visādi gadīties :)

120455. viesis 24.marts 2004 16:57
0 0 Atbildēt

to: KSI

Apskatoties zīmes uzmanīgāk var ieraudzīt apgāztu trijstūri (braucošam no krasta ielas transportam) ja nemaldos tā ir vienīgā tāda tipa zīme kuras nozīmi cienijamais "KSI" var apskatīt CSN. Es ceru, ka neesmu aizskāris Jūsu agstās jūtas pret KAMAZ un "apmaldījušamies" vieglo a/m šoferiem.

120459. viesis 24.marts 2004 17:37
0 0 Atbildēt

cieniijamie kungi, braucot no stacijas puses man jaadod cels tikai trolim, un nevajag man zinaat kaada ziime ir aiz krusta, jo CSN rakstiits, ka no otras puses jaapaziist tikai 2 ziimes t.i. STOP un dodiet celu jeb apgaaztais triisstuuris, un ja tas GUDRINIEKS ar to KAMAZU neieveero ziimi nogriezties atlauts tikai pa labi, tad nekaads jurists nepaliidzees un kamazam buus jaarsteejas jau par savu naudinu, plus veel sodins poliucijaa

120460. viesis 24.marts 2004 17:51
0 0 Atbildēt

Njaaa....moska ta iemaukt butu ari pareizi ! KROT

120461. viesis 24.marts 2004 17:52
0 0 Atbildēt

2viesis 24.03.2004 17:37

Izlasi komentus un saproti krustojuma nozīmi, tas, ka viņš ir liels nenozīmē, ka tu esi jau uz galvenā ceļa palaižot troleibusu. kāpēc tu domā, ka zīme "Dodiet ceļu" attiecas tikai uz troleibusu? Tad kad griežas uz tiltu tu esi aiz krusta tikai pabraucot garām visam krustojumam.

120462. viesis 24.marts 2004 17:57
0 0 Atbildēt

to KSI taa ziime nogrizties pa labi attiecas uz visu krustojumu, kas beidzas tad kad ir nobraukusi ti kas brauc no tilta, bet braucot taisni avaariju izraisiisi atrodoties veel krustaa, taa, ka avaarijas izraisiisanas ceelonis buus ziimes neieveerosana un vainiigs vien buusi

120463. viesis 24.marts 2004 17:59
0 0 Atbildēt

kas atiecas uz valdeku ielas krustu kur notiek krachi, tad tur vairs ziime iebraukt aizliegts nav speekaa, jo tas jau ir naakosais krusts

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Iesaka eksperts: no kā jāuzmanās autovadītājiem pavasarī? 1

Varētu šķist, ka pavasarī, kad nokusis sniegs un kļuvis gaišāks, par ceļu satiksmes drošību var raizēties mazāk. Taču arī pavasarī ir vairāki būtiski faktori, kas jāņem vērā, lai droši un bez raizēm nokļūtu iecerētajā galapunktā, tāpēc Swedbank kopā ar Drošas Braukšanas Skolas direktoru Jāni Vanku sagatavojis padomus, kam jāpievērš īpaša uzmanība, pārvietojoties ar auto pavasarī. Lasīt vairāk

 

Frānsisa Skota Kī tilts pēc avārijas - postījumu apmērs (+ VIDEO) 16

Vakar pēc kravas kuģa DALI ietriekšanās sagruva Frānsisa Skota Kī tilts ASV ostas pilsētā Baltimorā. Drona lidojums ļauj novērtēt katastrofas apmērus, sagrauto tiltu un cietušo kuģi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti