Publicējam iAuto lasītāja un cītīga komentētāja KSI pārdomas par satiksmes organizāciju uz Akmens tilta nobrauktuves Vecrīgas pusē...
Manas dziļi filozofiskās pārdomas skar Akmens tilta nobrauktuvi Vecrīgas pusē, jeb, precīzāk izsakoties, 11.novembra krastmalas krustojumu ar Akmens tiltu virzienā no Vanšu tilta uz Krasta ielu.
Šis krustojums jau pats pa sevi ir slavens un bieži pieminēts iAuto rakstos. Bet šoreiz par niansi, kas, manuprāt, vēl nav diskutēta.
Kā jau noteikti lielākā daļa iAuto lasītāju zin, dienas laikā satiksme minētajā virzienā tiek organizēta pa Akmens tilta apakšu. Šeit ik pa brīdim iesprūst kāds smagais un tāpēc bieži smagie (dažreiz arī kāds apmaldījies vieglais), riskējot norauties sodu par CSN pārkāpumu, tomēr nolemj šķērsot Akmens tilta nobrauktuvi pa augšu - pāri tramvaja sliedēm. Parasti tas prasa laiku, jo neviens no tiem, kas brauc no Tirgus puses un griež pa kreisi uz Akmens tilta, šos taisni braucējus negrib laist.
Kāpēc?
Visi zin, ka šis smagais (jeb kāds cits auto) šādu manevru veikt nedrīkst, un tāpēc nelaiž.
Bet pēc CSN šis smagais ir traucējums no labās puses, kuram ir priekšroka. Neviens CSN punkts neatļauj šiem kreisā pagrieziena veicējiem neievērot CSN tikai tāpēc, ka šis taisni braucošais smagais (vai kāds cits auto) to neievēro.
Katru dienu eju tur garām, bieži vēroju šo situāciju, un tikpat bieži nodomāju - būtu man KAMAZ, daudz brīva laika un labs jurists - es mauktu iekšā tajā krustā un tad jau redzētu, ko lemtu CP.
KSI
"kad izaugshu liels bushu vilciens" - tads forsh uzraksts reiz bija (ir) uz viena tramvaja Riigaa :) bet virsrakstam labak atbilst "buutu tantei ritenji..." :P