Tallinas ielas piektdienas avārijas dalībnieka stāsts 115

 
29.marts 2004 17:39

Uz iAuto redakcijas e-pastu tika atsūtīta lasītāja vēstule, kurš apgalvo, ka viņš bijis tas, kurš vadījis sarkano BMW, kas iekļuva satiksmes negadījumā uz Tallinas ielas piektdienas naktī. Par autentiskumu neesam droši, bet lasiet paši...

Dobrij denj ...!

Par atgadījumu lasiet arī šeit...
Ja tot samij Oleg, kotorij naxodilsja v toj krasnoj BMW. Sejchas ja naxozusj v tjazelom sostojanii, uslishav ot druzej,kak nashe neschastje osveschaetsja portalom iauto.lv, sobralsja s silami i dopolz do kompjutera. Ja bi mog pljunutj na vse eti komentarii...no znaja, kak vse bilo i v kakom tjazelom sostojanii naxoditsja moj drug- Vadim, ne toljko v psixologicheskom, no i fizicheskom....prosto mne stalo ochenj obidno...konechno vse eto slova...uzhe vse proizoshlo i nichego ne vernutj, no vse ze, xochu,chtob vse eto proishestvie bilo osvescheno,tak, kak ono proizoshlo na samom dele...

Mi s Vadimom exali so storoni Deglavskogo mosta, povernuli na ulicu Tallinas, ne doezaja perekrestka s ulicej J.Asara primerno 100 metrov,dognali avtomobilj Mazda 323F, sinego cveta, kotoraja dvigalasj primerno so skorostju 40 km/chas...voditelj reshil predprinjatj obgon, no voditelj mazdi nachal soprotivljatjsja, dobavljaja xoda....kogda vse ze udalosj sdelatj obgod, mi peresekli perekrestok i uze na ulice tallinas popitalisj vstatj v svoj rjad...mashinu na kochke podbrosilo...nachalo krutitj...k moemu schastju ja uspel uperetjsja nogami i rukami v kreslo voditelja...posledoval udar...vidimo eto bila stojaschaja na stojanke mashina...mazda...daljshe nichego ne pomnju...ochnulsja, kogda vokrug bili kriki, zapax benzina, krovj...bolj v grudi...i rjadom lezavshaja devushka....kotoraja v posledstvii pogibla...

Ne ponimaju toljko odnogo...pochemu ljudi takie zestokie...kakaja raznica...russkij ja ili latish...?

 
Visi komentāri
 
120990. viesis 29.marts 2004 17:43
0 0 Atbildēt

Fufelis!!!

120992. viesis 29.marts 2004 17:46
0 0 Atbildēt

tieshaam, kaada starpiiba latvietis vai cittautietis. vai tad kaadaa komentaa par to vispaar gaaja runa???

120993. viesis 29.marts 2004 17:46
0 0 Atbildēt

Nu ja tevi nelaiž, tad nafig vajag skriet un pierādīt, ka vari apdzīt? Kāds tad tur bijis ārums? Vienalga atsaldenis! Tādu dēļ tikai cieš nevainīgi cilvēki.

120994. viesis 29.marts 2004 17:47
0 0 Atbildēt

ko vinsh cer iezelinat? Kapec nav neviena varda par alkohola saturu?

Autoram laikam skiet normali skrieties pilsetas centra, bem.*******am tas laikam skiet pats par sevi saprotams...

/Romiqe/

120995. viesis 29.marts 2004 17:47
0 0 Atbildēt

Vai tad kads te kadu iedalija - krievs/latvietis/iatlis.....???

120996. viesis 29.marts 2004 17:47
0 0 Atbildēt

Izsaku liidzjuutiibu

Nez ko komentees 323F Mega auto??

Vinsh tacu bija tas kas neganti neieredz BMW.

120997. viesis 29.marts 2004 17:48
0 0 Atbildēt

A ko ta tu gribeji, lai tev un tavam druzbanam ordeni iedod ? Jusu kretinu del meitens beigts........

120998. viesis 29.marts 2004 17:48
0 0 Atbildēt

Man liekas ka kometos nekas sevišķs par tautību netika minēts. Ja ir atsaldemis tad ir atsaldenis un tautībai nav nozīmes.

120999. viesis 29.marts 2004 17:49
0 0 Atbildēt

Cik saprotu no teksta - nav skaidrs, kas bija pie stūres. Šis cilvēks tikpat labi varēja būt sēdējis aiz vadītāja muguras. Palasiet paši uzmanīgāk un piesardzīgāk ar pāragriem secinājumiem.

121000. viesis 29.marts 2004 17:50
0 0 Atbildēt

Kur tad palika piebilde par super duper advokātu?

121001. viesis 29.marts 2004 17:51
0 0 Atbildēt

soboleznovanija roditelam...

ctobi ni u kogo takogo nescastja ne proizoslo... atsaldenis ne atsaldenis, kritikovat mi vse gorazdi, a otvecat nado za sebja. Kak govorat- ne zarekaisa...

Udaci na dorogah!

121004. viesis 29.marts 2004 17:53
0 0 Atbildēt

Ja auto sagriezaas shkjeersaam viennoziimiigi paarkaaps CSN 71 punkts. Taas pirmkaart. Otrkaart ar aatrumu liidz 50 km/h BMW neguust taadus bojaajumus. Taatad ir paarsniegts braukshanas aatrums un sheit nau svariigi kaadas markas auto. Treshkaart ja bija slidens atkal 71 tapeec ka nepiemeerotas riepas izveeleetajam braukshanas aatrumam. Veel viena lieta uzsaakt apdziishanu pirms krustojuma vai uz taa ir aizliegts. Jo apdzenot peec krustojum vadiitaajs buutu izveerteejis pietiekoshi situaaciju lai neradiitu bistamas situaacijas.

121005. viesis 29.marts 2004 17:54
0 0 Atbildēt

A kur tad uzradās moskvičs? Blīkšķis bija tikai viens (pati dzirdēju)... Ir jau visu žēl, tikai nu nevajag braukt dzērumā, nevajag pierādīt savu pārākumu - nav tak sacīkšu laukums, bet iela! Ja mazda jau sākumā brauca uz 40 un to vajadzēja apdzīt, tad kāds bija ātrums kad nelaida garām?? Nu vai tiešām krustojumā tā jānesas ? Nezini ka uz tallinas ielas atz Asara ielas ir līkums??

121006. viesis 29.marts 2004 17:57
0 0 Atbildēt

vot es nesaprotu, no kurienes tur taa beigtaa beibe uzradaas? bija mashiinaa?? kuraa??

a vispaar, "popitalisj vstatj v svoj rjad...mashinu na kochke podbrosilo...nachalo krutitj" pa taisno ja brauc un pamet gaisaa, tad piezemeejoties nekas nesaak krutjiit, ja vien hadene ir kaartiibaa ... a vispaar, lai taadus pigorus izstraadaatu vajag braukt ar krietni lielu aatrumu, vai arii jaabuut plikam ledutinjam ... jeb arii tikko nopirktam bmw

121007. viesis 29.marts 2004 17:58
0 0 Atbildēt

Izrādās, ka zilas Mazdas ir krutākas par BMW un nav apdzenamas, jo tādos gadījumos automātiski palielina ātrumu, piedevām, daudz straujāk kā BMW... Tad kāpēc tādai par katru cenu jātešas garām, ja tā jau sen kā pārsniedz atļauto ātrumu -- lai tak skrien!!!????

P.S. Pieņemot, ka vēstule nav stulbs joks...

121009. viesis 29.marts 2004 17:59
0 0 Atbildēt

Vo vo kamikadze - bet nu katram taa var gadiities, Vesela virtene apstaaklju sakritiibas un chau - lorinji pa gaisu un zaljie un sarkanie vingrotaaji pa salonu.

121010. viesis 29.marts 2004 18:03
0 0 Atbildēt

uupis, protams, katram taa var gadiities, bet vai ta jaamochii garaam krustaa?? nu un tos, kas velkaas uz 40 parasti var mieriigi apdziit laiciigi uznjemot 60km/h, bet taa, aizbraukt liidz velkonim, patupeet pusstundu astee un ta izdomaat apdziit?!!? protams, ka tad var sagaidiit visaadus briinumus no nakts viduu braukaajoshiem kexiem

121011. viesis 29.marts 2004 18:04
0 0 Atbildēt

Nav butiski latvietis vai krievs - rezultats ir bedigs, vairak ka bedigs.

121012. viesis 29.marts 2004 18:08
0 0 Atbildēt

******* latvietis vai krievs - atseedees savu un miers.

ja nelaizh garaam tad nav ko apdziit

121013. viesis 29.marts 2004 18:09
0 0 Atbildēt

viesis 29.03.2004 18:04, nekaa beediiga tur nav, tikai stulbi, ljoti stulbi

121015. viesis 29.marts 2004 18:12
0 0 Atbildēt

Da mnje absoljutno pox kto, russkij ili latish - v dannom slu4aje zna4enije eto ne imejet. Ti lu4she rasskazhi kak nas4et alkogolja v krovi? Bilo takoje delo?

121019. viesis 29.marts 2004 18:55
0 0 Atbildēt

Man jau ar biezhi uznaak melnie un tad nu mochiijam. Pagaajusho nedelju gribeeju tikt garaam zilam mazdeniekam - numuru neatceros a shi itkaa gaidiijs pedaalju griidaa. Nu ko nopuutos nobremzeeju un ieliidu apakalj kur biju. Principaa es to norakstiiju - pac vainiigs - uz sevi un varbuut tas bija tas pac mazdenieks. Nu lai nu vai kaa tur, bet bmw un paareejo auto jau ar faktu (notikumu) ir sodiiti un veel priekshaa pazemoshanaas ieksh klijanu ielas vai gaujas ielas. Un kaa bmw driveris skatiisies aciis devochkas vecaakiem? Izsaku liidzjuutiibu.

121020. viesis 29.marts 2004 18:56
0 0 Atbildēt

1. Kā tur īsti bija ar to apdzīšanu pirms un krustojumā? Vai tad tas nav aizliegts CSN ?

2. Tik pat labi mazda bija nesen uzsākusi braukt un vienkārši uzņēma ātrumu, kad šitie lidotāji pienesās.

121022. viesis 29.marts 2004 19:02
0 0 Atbildēt

Latvietis vai krievs tiešam tam taču nav nekāda starpība cilvēks ir tikai cilvēks. Bet šī pārgalvīgā braukšana pa pilsētu tiešam ir pilnīga bezatbildība .

Cien Oļeg ja gribi pierādīt cik labs auto braucējs esi tad vajadzēja aizbraukt uz Biķernieku trasi noirēt un braukt tik ātri cik tavs bembis iet ,bet nevis uz ielas. Mans Lēmums pret tevi ir tiesību konfiskāciju uz mūžu jo tu esi bīstams pārējai auto braucēju sabiedrībai.

Latfox

121023. viesis 29.marts 2004 19:18
0 0 Atbildēt

Latfox - uz biķrenieku trases ielas auto vispār virsū nelaiž, tikkai pa kartodromu un dragrace pa stara-finiša taisni.

Bet jautājums ir cits. - Atrumam jābūt visai lielam, vai arī vadītājam nepieredzējušam lai auto palektos tajā krustā, un ja redz ka auto var palekties vai kaut vai atslogot riteņus, nevajag tajā brīdī veikt manevru.

Punkts trešais - ja jau nelaiž garām, kādēļ līst, pagadi nākošo krustu

121024. viesis 29.marts 2004 19:19
0 0 Atbildēt

Tautiibai nau starpiipas. Vismaz shinii gadiijumaa. Tas ka shis konkreetais rakstiitaajs nav bijis pie stuures naak tikai vinjam pasham par labu. Galugalaa visu atbildiibu, neatkariigi nosituaacijas, nes tieshi autovadiitaajs. Tas kursh tajaa briidii ir pie stuures. Protams varam kladzinaat ka vinjam vajadzeeja attureet shoferi no shaada pasaakuma... A vai pashi esam pameegjinaajushi apstaadinaat draugu/pazinju no shaadiem pigoriem? Un ja ir meegjinaajushi - tad cik biezhi tas ir izdevies?

Ssii veestule izskataas gana ticama. Vismaz taa tas vareetu buut noticis. Tas gan tikai dod papildus skaidriibu lietas apstaakljos, bet nenonjem atbildiibu no shofera. Protams bess ka gadaas shitaadi tormozi kuru dzenot garaam tas iespiezh pedaali griidaa. Pasham ir gadiijies. Tikai cits lamaadams tormozu maates vaardiem sabremzeejas un paartauc skrieshanos peec zaarka, bet cits par katru cenu grib pabeigt iesaakto manevru lai arii kaadaa aatrumaa tas notiktu.

Atliek piemest paaris nelaimiigas sakritiibas celja apstaakljos un rezultaats beediigs.

Cilveeku zheel. Sheel bojaa gaajusho un zheel paareejiem izchakareeto dziivi. Vainiigo autovadiitaaju tiesaas tiesa, paareejie izdariis secinaajumus. Bet tas mazdas barans cerams ka dirzdams salauziisies, jo sirdsapzinjas paarmetumi shim gan jau ka ir sveshi...

121026. viesis 29.marts 2004 19:25
0 0 Atbildēt

Ne ponimaju, nu ubil tut odnu devchonku, a vi tut takije zjestokije, nu tak poluchilas... xxxxxxx šite ir rupji lamuvārdi pēc tam kad izlasīju šito murgu un apskatīju bildes. Bld vinsh vēl jūtas apvainojies ...

Drausmīgi žēl meiteni, kura šitādu atsaldseņu dēl.....

121027. viesis 29.marts 2004 19:29
0 0 Atbildēt

interesanti, kuraa reaminaacijaa ir kompis un veel liidz kompim ljauj raapot ???????? kaut kaa tendenciozi-zheelabaini izklausaas....maz ticams, ka tas viss notika pie 50-60 km/h.

121028. viesis 29.marts 2004 19:32
0 0 Atbildēt

Njaa, vel viens atsaldenis ar BMW, gribeja savam druzhbanam palielities ar savu brauksanas praksi, bet izgazaas. Lai auto saktu griezties ir vajadzigs normals atrums. Nemegjini Oleg taisnoties, jo avariju izraisiju Tu nevis Mazdas vaditajs, tak sto sods pienakas tev, nevis tam mazdas vaditajam kurs itka vilkas tev pa prieksu.

121029. viesis 29.marts 2004 20:03
0 0 Atbildēt

To Mizx:

Brauksu es ar savu SCANIA un paskatiisimies kaa tu iesi man uz apgonu :P Krutais masdas varonis atradies.

Man SCANIS tuksaa taa pacels ka tev bksiites apdzenot buus slapjas!

121031. viesis 29.marts 2004 20:11
0 0 Atbildēt

Neviens te negribeeja palielities, vienkarsi taja vakaraa celja segums bija slidens, taapeec pilno masiinu sameta.

Bet sitaadus kjemus ar autinjiem kas neljau apdziit, vai arii traucee apdziisanu un jebkaadu atgriesanos savaa joslaa, aiz olaam pakaart.

121033. viesis 29.marts 2004 20:28
0 0 Atbildēt

po etoj uzastnoj stat'je tol'ko idioti budut kakie to vivodi delat', esli ne bil i ne videl tak molchi luchshe chem voznikat' i klevetu pisat'! a v zizni vsje sluchaitsja, i ne nado po povodu i bez chush' pisat' :)

Bella :)

121034. viesis 29.marts 2004 20:28
0 0 Atbildēt

HIPPY 29.03.2004 20:11

Pasu tevi, kranin aiz olam pakart!!!

Auto ir ne tikai gazes, bet ari bremzes pedalis, jaeb tas tev ka bempi.stam ir piemirsies.

Un ja nu mazda vienkarsi atrumu uznema?

Vispar zel, ka tas atsaldenis palika dzivs!

121037. viesis 29.marts 2004 20:39
0 0 Atbildēt

Eu, ka te tā raksta, atceros ka man nesen ar viena 3šā mazda negribēja ļaut apdzīt. Tas gan bija ārpus apdzīvotas vietas un Mazda bija sarkana...

Jāsāk būs no tām Mazdām uzmanīties.

121039. viesis 29.marts 2004 20:44
0 0 Atbildēt

Peec kara visi gudri (beediig)

Romiqe – TU ESI SAULIITE!

121040. viesis 29.marts 2004 20:45
0 0 Atbildēt

Es laikam ari saksu tos atsaldejumus ar BeeMeeVeee parmacit :))), bet man nav Mazda :)

121042. viesis 29.marts 2004 20:48
0 0 Atbildēt

Romiqe - neesi agresivs. Sodi ir lieli un bargi un nevis kar bet miili savu tuvaako un netraucee citiem. Te nau jaalamajas bet jaizsaka liidzuujiitba nelaimee nokljuvushajiem.

121044. viesis 29.marts 2004 20:49
0 0 Atbildēt

Jo nedod dievs pasham nonaakt shaadaa situaacijaa kaut arii kauko netaa izdariiji un paarkaapi vai veel kaadaa veidaa nonaaci intereshu konflikta krustpunktaa....

121045. viesis 29.marts 2004 20:52
0 0 Atbildēt

Nu tad es izsaku lidzjutibu opim ar Moskabeli un Mazdas, kura staveja cela mala, ipasniekam... bet nevis cikses, kura kapa dzerusa mudilas bempi.sta 'megarulza', radiniekiem... un vel jo vairak pasam bemp.istam...

121046. viesis 29.marts 2004 20:52
0 0 Atbildēt

Tak vispirms izlasiet rakstu par notikušo avāriju un tad komentējiet, kāda Mazdas apdzīšana, ja Bembelāts saskrējās ar Moskviču un avārijas rezaultātā cieta tuvumā stāvošās Honda un Mazda!

121047. viesis 29.marts 2004 20:54
0 0 Atbildēt

velreiz atkartosos - masinai ir ne tikai gazes, bet ari bremzes pedalis.., protams 'istenam bempi.stam' tas laikam ir svess...

:)

121048. viesis 29.marts 2004 20:57
0 0 Atbildēt

Abus sist, gan mazdu gan BMW, BMW par to ka nepaartrauca apdziit, mazdu par to ka ieniistu tos kretiinus, kas palielina aatrumu ja kaads meegjina to apdziit

121049. viesis 29.marts 2004 21:03
0 0 Atbildēt

to Damn

Varbūt paskaidro, kā BMW varēja apdzīt Mazdu, kura stāvēja ielas malā? :)))

121051. viesis 29.marts 2004 21:07
0 0 Atbildēt

Vispar man sobrid skiet, ka tam bempi.stam pa 'pjaniem; Mazda, kura stav ielas mala ir likusies, ka vinam nelauj apdzit, pagarinat kraninu, pazimeties korisiem un ciksem... :)

121052. viesis 29.marts 2004 21:10
0 0 Atbildēt

Pats varēj nosisties. Būtu par vienu kretīnu-killeru-bembistu mazāk uz pasaules un normāliem cilvēkiem par vienu kretīnu mierīgāka dzīve. Jā - un visiem BMW īpašniekiem no 1. maija, reģistrējot mašīnu CSDD, prasīs izziņu no urologa un psihologa.

121057. viesis 29.marts 2004 21:53
0 0 Atbildēt

Tallinas ielā tikai divās vietās ir kochkas. Krustojumos ar Kr. Barona un Miera ielām - tramvaja sliedes. Labāk būtu teicis lopnula shina. Būtu ticamāk.

121060. viesis 29.marts 2004 22:07
0 0 Atbildēt

Dorogoj Oleg! A kak na ščot pjatna krovi i svetlih volos na s naruži vbitoi mjatiņe na lobovuhe??? Gde vi podevaļi sbituju prepoložiteļno žeņščinu s sigaretoj v ruke/ vmjatina na ļevoj stoike s ostatkami pepla/ ???

121063. viesis 29.marts 2004 22:18
0 0 Atbildēt

nu es tak teicu ka nevajag shmigaa braukt!

121064. viesis 29.marts 2004 23:07
0 0 Atbildēt

Protams zhel, ka rezultaats ir beediigs. Tas en'to reizi pieraada, ka "bembisti" ir paaraak augstaas domaas par shiis markas auto iespeejaam -- tipa -- (seezhu es MIG 29). Neesi paarliecinaats, neapdzen.

121067. viesis 30.marts 2004 0:06
0 0 Atbildēt

Kā tad tur īsti ir, tā mazda, kura neļāva apdzīt, kādu laiciņu netraucēs citiem vai tomēr aizbrauca? Un.., lai nu cik bēdīgi būtu, atkal BMW. Stulbi. Un meiču arī tā tīri cilvēcīgi žē.

121068. viesis 30.marts 2004 0:34
0 0 Atbildēt

BMW nav sporta mashiina..

121069. viesis 30.marts 2004 0:36
0 0 Atbildēt

Duures vicinaat un meeles triit mees visi maakam. Ceru, ka shis negadiijums vismaz uz kaadu laiku liks cilveekiem aizdomaaties. Pats jau arii neesmu no mieriigajiem brauceejiem, bet censhos citiem netrauceet un arii savus nervus nebojaat. Buusim tachu korekti viens pret otru. Ja kaadam jaaskrien, tad vai nu vajag, vai arii driiz vairs neskraidiis, taadeelj jau nevajag provoceet atsaldenjus. No paargalviibas liidz tragjeedijai tachu ir tikai pussolis.

121072. viesis 30.marts 2004 6:35
0 0 Atbildēt

Reds sacerējis rakstu meksikāņu ēdiena asuma iegūšanai :). Un ja arī tas viss ir taisnība, tad tāpat šoferis totāls lāme, "...mašīna palēcās un sametās...", Ja brauc, tad autiņš ir jāmāk savāk jebkurā situācijā.

121079. viesis 30.marts 2004 7:41
0 0 Atbildēt

Teikšu pēc pieredzes, avārijās sitas nost visādi vadītāji, neatkarīgi no tautības, ādas krāsas un orientācijas, kā arī neatkarīgi kādas markas automašīnu tie vada...., tākā visi komentāri ir vienkārši visādu ''auto minoritāšu'' tukša muldēšana..., ja neticat uzprasiet Redaktoram:))), viņš man neļaus samuldēt:)))

121080. viesis 30.marts 2004 7:46
0 0 Atbildēt

shitas "raksts" nugan ir labs joks. kaarteejo reizi pieraadaas, ka paardot var dajebko. iauto vajadzeetu kautkaadu procentu no klikiem, kas radushies shii raksta deelj ieskaitiit mirushaas meitenes vecaaku kontaa.

komentaari arii ir 3. klases liimenii. ja tas nebuutu bmw, bet kautkaads japaanjus suuds, kam stoikas saanos vispaar nav un blekji lokaas kaa no papiira tur buutu par paaris liikjiem vairaak.

121082. viesis 30.marts 2004 8:13
0 0 Atbildēt

1. vad'it'ajs bija dzeeris - vinjam attaisnojumu nav

2. priek'skam krampeeties pie seedeklja ar rokaam, ja bjis piespraadzeejies? taatad nav bijis. Seku ceelonis

3. Jaasaka ka taadu kretiinu kaa MAzda ir daudz. Laikam apdzenos'sais BMW buutu aizskaaris vinja (kaa modiigi tagad TO saukt) IQ.

Avaarija izskataas ir dazhaadu apstaaklju sakritiiba, bet vainiigs noteikti ir BMW vadiitaajs, kas bija dzeeris.

121083. viesis 30.marts 2004 8:23
0 0 Atbildēt

BMW vadītājs melo, "kochkas" tur nav.

Līdz ar to viņa teiktais nav ņemams vērā.

121084. viesis 30.marts 2004 8:28
0 0 Atbildēt

Nacionalitātei ir nozīme.

Krievs melo publiski, lai tiesā iegūtu pieredzi un uzzinātu pretindikācijas.

121085. viesis 30.marts 2004 8:29
0 0 Atbildēt

nekaada apstaaklju sakritiiba nevar buut vainiiga, jo aatrums peec tur apkaartnee miitosho cilveeku staastiitaa bija krietni paari sotakam. Pats diivainaakais ka vairaaki saka ka biimers normaalaa klapee naacis, bet neviens taadu mazdu neatceras. Tieshi blakus sadurmes vietai ir vieteejaa dzertuve, kur papilnam iekshaa -aara tautas apgrozaas, notikuma vietaa praktiski uzreiz bija puulis, taa ka ne par kaadaam mistiskaam notriektaam blondiineem runa nevar buut (iznjemot to kura arii atradaas mashiinaa un palika dziiva).

1)Pilseetaa aatrums ir 50 kmh.Mazda (ja taada vispaar tur bija), pienjemsim, arii paarkaapa noteikumus, bet BMW meegjinaaju to apdziit kad taa jau uz 70-80 brauca. To pats Oljegs saka, ka saakushi apdziit, bet shis palilinaajis aatrumu, zinot 323F-kas dinamiku bembim vinju nokjert buutu visai gruuti neieminot griidaa liidz galam.

2)Apdziishana krustojumaa ir aizliegta celju satiksmes noteikumos.

3)Vadiitaajam un pasazhieriem ir jaabuut piespraaadzeetiem, BMW neviens taads nebija.

4)Un pats svaiigaakais punkts - aizliegts vadiit auto alkoholisko dzeerienu iespaidaa.Viss.

Nevainiigie jeerinji, bljin....

121088. viesis 30.marts 2004 8:38
0 0 Atbildēt

Mudak in i etj mudak - nezavisimo ot nacionaljnosti :)

Apdzīšana krūstojumā ... Mēģināja ielīz savā rindā ...

121089. viesis 30.marts 2004 8:40
0 0 Atbildēt

Hunja ir pilnīga, cietumā tos killerus!

121092. viesis 30.marts 2004 8:47
0 0 Atbildēt

Taa izskataas, ka taa veestule ir pilniigs bullshets...uzmaniigi paskatoties bildes, liekaas ka Mazda tomeer ir staaveejusi uz vietas.....

bet ja tomeer ir taa kaa raksta shiis veestules autors, tad nu gan Mazdas vadiitaaja riiciiba nav attaisnojama, ja brauci uz 40km/h, tad taa arii turpini...

Kaada ir taisniiba, to mums tagad nezvai kaads liidz galam izstaastiis.Skumji ir tas ka shaadas slietas notiek pie mums.

121096. viesis 30.marts 2004 8:52
0 0 Atbildēt

taa mazda kas bildee viennoziimiigi staaveeja noparkota (sainieces - tjipo divas jaunas sievietes-uzradaas notikuma vietaa peec kaadas pusstundas un cp shiim teica lai uzraksta protokolaa kad noparkojushas u.t.t.), vinjsh aciimredzot par citu mazdu runaa.tiesa to arii neviens apkaartnee iisti redzeejis nebija.

vieteejais.

121097. viesis 30.marts 2004 8:56
0 0 Atbildēt

zile, ja maak normaali apdziit, tad nekaadi apdzenamie nespees patrauceet apdziit ieminot griidaa, ja nu vieniigi apdzenamais brauc ar kaut kaadu megakrutu aparaatu un shim ir nezjeeliigi laba reakcija, savukaart ja nemaak apdziit, tad vienmeer ir iespeejams nospiest bremzi un braukt aiz aatrumu uznjeemushaa auto, ko gribeejaas apdziit :)

padomaa, ja apdzenamais brauc uz 40 bet tu klusaam pietuvojies un nevilcinoties ej garaam uz 60, tad apdzenamajam lai uznjemtu aatrumu no 40-60 vajag paarmest no 3-4 roba uz otro, lai buutu uzraaviens, taadejaadi pazuud sekundes daljas kameer pamana ka kaads grib tevi apdziit, kameer iemet robaa, kameer auto saak uznjemt aatrumu .. a tikmeer tu esi jau aizlidojis garaam uz 60 ... i sjo

121100. viesis 30.marts 2004 9:03
0 0 Atbildēt

to Kamikadze: pilniigi pareizi tu mineeji, ja maak, un neredzu nekaadas probleemas apdziit uz 40km/h braucoshu auto it sevisjkji ja to dara ar BMW, un ja te viens mineeja par 323F dinamiku, tad taa nav tiesa, jo dinamika shim autinjam ir ljoti neizteikta, pats ar taadu braucu, un zinu, ka no 40km/h uzraut ir ljoti pagruuti.Taa ka nevajag ticeet shaadaam veestuleem....

121102. viesis 30.marts 2004 9:05
0 0 Atbildēt

A kur tad ir tās bildes?

121107. viesis 30.marts 2004 9:10
0 0 Atbildēt

to zile:

Hm, es tas biju, kas par to dinamiku rakstiija. Nu fig vinj zin, moshka tjuuneta gadiijaas, bet nu 323F nokoda manu autinju kursh zem 7 sekundeem liidz 100-am ieskrienaas. Man saaka likties ka baisie zveeri shiis ir :)

121109. viesis 30.marts 2004 9:15
0 0 Atbildēt

to viesis 30.03.2004 09:10

ar 323F ir taa, ka no vietas uzraaviens ir labs, bet tieshi no shaada aatruma (ap 40 km/h), nevar dabuut strauju uzraavienu, vismaz ne ar standartversiju, taa ka pilniigi iespeejams, ka taa kas nokoda tevi bija paartaisiita:)

121110. viesis 30.marts 2004 9:15
0 0 Atbildēt

323Fkas jau dazjaadas ir, gan ar 1.6 dzineeju gan ar 1.9 litriigo, kaut kaa taa, tad nu niknaas Fkas ir ar 1.9 16v :) a mosh kaads maniaks bij ieimplanteejis Fkai iekshaa turbomotoru no GTR :)

121117. viesis 30.marts 2004 9:27
0 0 Atbildēt

Nesaprotu, par ko taa uztraucies raksta autors, kas tik nepareizi aprakstiits orgjinaalajaa rakstaa... Vai tad nav taisniiba, ka BMW vadiitaajs lidoja stipri virs atljautaa, vai tad nav taisniiba, ka vinjsh nejeedza savaakt auto, vai tad nav taisniiba, ka vinjsh ielidoja staavoshaas automashiinaas??? Bet taa "spoku mazda" bija tur vai nebija, kaada tam noziime. Tas nemazina BMW vadiitaaja atbildiibu.

Pirms paardesmit minuuteem braucu pa Tallinas ielu paari shim nelaimiigajam krustojumam un speciaali papeetiiju celja segumu- nu ir tur ljoti neliels neliidzenums vietaa, kur mainaas asfalta klaajumu kaartas. Nezinu ar kaadu aatrumu un ar cik izjaatu mashiinu tur jaalido, lai mashiinu izsistu no trajektorijas. Driizaak jautaajums, cik tad iisti promilles bija brauceeja asiniis? Varbuut taa aizleejies, ka katrs neliidzenums liekas kaa kalns un katrs mazaakais liikums liekas kaa Monaako 180graadu viraazha...

121124. viesis 30.marts 2004 9:41
0 0 Atbildēt

Ir, ir F-iniecēm labs rivoks, es ar savējo 1.6 16V (pirms nebiju nošķīlis) Tādus 2.0litru bembjus uz startiņu ņēmu kā nabagus, bet tieši ātrumposmos beha aiziet garām manm 1.6 16V, bet startiņos palika ar gaaaru degunu.

Oļegs šķidri dir..š, par mosīti nekas nav pieminēts, vai tad šamējais tikai pēc kāda laika piedalījās..???

121126. viesis 30.marts 2004 9:45
0 0 Atbildēt

eu, a mosh tas moskaabelis ar bij taa spoku mazda? :)

121127. viesis 30.marts 2004 9:46
0 0 Atbildēt

no 40 lai uzrautu jāliek 4 robā???

Kas to izdomājis? traktorists?

mans 323F 1,9 16V ar trešo kā reiz no 40-50 sāk riktīgi raut.

Pa pilsētu braucot vispār reizēm sanāk 3. izlaist - ar otro robu līdz 50-55 un uzreiz ceturtajā, lai jau sāktu ripināt :).

121129. viesis 30.marts 2004 9:47
0 0 Atbildēt

Domaajat ka ir iespeejams tik daudz izdzert lai vareetu sajaukt 323F ar Moskvicju? :)

121130. viesis 30.marts 2004 9:48
0 0 Atbildēt

ups, mazliet nepareizi izlasīju , sorry kamikadze

121131. viesis 30.marts 2004 9:48
0 0 Atbildēt

ar ceturto gan no 40 rāviena nav

121135. viesis 30.marts 2004 9:51
0 0 Atbildēt

zile, a par ko ta ne? :) moskvich prevraschajetsja ... prevraschajetsja v grudu metalaloma :) tobish, kaada starpiiba, mazda vai moskaabelis - uz shrotu vedams taapataas

121138. viesis 30.marts 2004 9:54
0 0 Atbildēt

arii ar tresho robu mazdai buus suudiigaaks raaviens no 40 km/h nekaa ar otro robu, taapeec jaamet otrajaa robaa no 3-4 roba.

121145. viesis 30.marts 2004 10:07
0 0 Atbildēt

Krievu mēlē ir tāds teiciens - UDD - ustupaj dorogu durakam...

121155. viesis 30.marts 2004 10:22
0 0 Atbildēt

Izsaku lidzjutibu. A tadus bmw nidejus mazda megarulzus vajadzetu bez tiesibam atstat uz visu muzhu.

121156. viesis 30.marts 2004 10:24
0 0 Atbildēt

Nedriikst nelais garaam. Ceru ka Mazda vadiitaajs tagad juutas apmierinaats ... :(

121157. viesis 30.marts 2004 10:26
0 0 Atbildēt

Ejat «maajaas» neatsaldeetie!

121162. viesis 30.marts 2004 10:34
0 0 Atbildēt

[to viesis 30.03.2004 10:24, viesis 30.03.2004 10:22]

Vai tu esi tieshaam paarliecinaats, ka vispaar bija kaada Mazda un ka nelaida? Piedod, bet ja sadzeerushies dzhigiti lido pa pilseetu, tad vinju staastam es neticu. Pat ja Tur bija taa Mazda, kas it kaa brauca ar 40 (varbuut tie nebija 40, varbuut Mazda brauca ar savu aatrumu un nepieveersa uzmaniibu lidotaajam), tas nedod tiesiibas lidot krustojumaa pa preteejo joslu. Normals cilveeks redzot, ka liidz krustam nepaspees apdziit atgrieztos savaa joslaa un apdziitu nedaudz taalaak, kur iela plataaka un parskataama...

Ja kaadam jaatnem tiesiibas, tad tas BMW vadiitaajs, pie tam es ceru, ka vinjsh tiks tiesaats par tiishu slepkaviibu. Netiishaam nav iespeejams seesties pie stuures dzeerumaa...

121164. viesis 30.marts 2004 10:35
0 0 Atbildēt

nedrīkst nelaist garām?

a ja brauc ar bmw? tad drīkst nelaist garām?

121194. viesis 30.marts 2004 11:36
0 0 Atbildēt

*******! Ja ir jāapdzen par katru cenu, tad tagad var sedēt un par to cenu padomāt. Draugam sūdīgi? Kurš tos sūdus uztaisija??? Un nevajag te d...st, ka katram var gadīties. Ja nebrauc dzērumā, tad arī tas bedres neliekas tik dziļas un auto turās stabilāk...

121212. viesis 30.marts 2004 12:19
0 0 Atbildēt

bet es taa arii nesapratu - kur atradas ta meitene, kas gaja bojaa ? Bembii ? Moskvicha ? Uz ielas ? Kur ? Bet shitos Veremeichikus ar bumeriem vajag draazt un atljaut pirkt bumeru tikai pec noteiktas psiho/narkologjikas parabaudes.

121232. viesis 30.marts 2004 12:45
0 0 Atbildēt

Eh nesaprou es mākat jūs tikai visus aplikt, ja pasham nekad nau bijusi avārija tad to nesaprast, zinu pēc pieredzes. Kādu dienu braucu ar Opel Combo uz madonu, bija ap 23.00 ceļš bija apledojis. Samainoties ar pretīm braucošo mašīnu biki pa daudz piespiedos labajai malai, tā rezultātā autiņu sameta un es uztaisīdams pāris piroetes ielidoju grāvī uz sāniem, vienīgā laime bija tā ka ne man ne blakus sēdētājam nebija nekas noticis (Bijām piesprādzējušies) Man bija Pirelli riepas ar radzēm, bet nepalīdzēja Ātrums arī bija apmēram 100km/h. Tā rezultātā mashīna tika aizdzīta uz šrotiem, pazaudēju darbu jo mashīnai bija tikai 2ned.

No tā var izsecināt ka lai kādas tev būtu riepas lai kādā ātrumā tu brauktu un lai arī kāda tev būtu pieredze tu neesi pasargāts no tā ka tavu autiņu sametīs un kad viņu samet vismaz par 90 grādiem tad izglābt vairs nevar neko pat braucot ar 50km/h.

Vienkārši rodas tāda sajūta ka jūs visi lielie runātāji esat baigie Solbergi un McReji. Es gribētu redzēt kā braucat jūs pashi un kā jūs rīkotos šajā situācijā.

Nezinātājiem iesaku aiziet uz kādu Auto izstādi un izmēģināt uz stenda kāda sajūta ir frontālā triecieā pie 15km/h, sajūta nau no patīkamajākām.

Izsaku līdzjūtību gan meitenes vecākiem gan tam jaunajam dzekam, kurš vadīja BMW jo viņam ar to būs jāsadzīvo visu mūžu.

P.S. Noniecinu visus lielos balamutes,kas māk tikai runāt, bet kad jādara tad iekrampējas stūrē un aizver acis.

121241. viesis 30.marts 2004 13:07
0 0 Atbildēt

to hanuss:

Klau ja jau mashiinai bija tikai divas nedeeljas, tad diezvai vari sevi uzskatiit par baigi pierdzeejusho brauceeju.... JO pa divaam nedeeljaam nevar pierast pie mashiinas toi nu tev kaa pieredzeejusham brauceejam vajadzeetu zinaat...

121245. viesis 30.marts 2004 13:14
0 0 Atbildēt

hanuss 30.03.2004 12:45

Sis nav nelaimes gadijums, bet dzerusu atsaldetu mudaku ricibas sekas, likumsakariba...

121246. viesis 30.marts 2004 13:14
0 0 Atbildēt

Izlasot visus shos komentārus, rodas iespaids, ka sheit pārsvarā apgrozas vai nu pensionāri, kuri nekad nav bijushi jauni, nekad nav pārkāpushi nevienu likumu, vienmēr piesprādzējās un katru nakti pirms gulētieshanas pārlasa CSN, lai nedod dievs kaut ko neaizmirstu un nejaushi nepārkāptu, vai arī BMW nīdēji, kuri cilvēku noraksta tikai tāpēc ka tam ir sanācis nonākt pie shās markas auto stūres, un protams nevar aizmirst to mūsu dižās tautas daļu, kura nepalaidīs garām iespēju apkakāt un papriecāties par cilvēku kuram ir notikusi nelaime, īpaši nenoslogojotjot sevi ar iedziļināšanos notikuma detaļās.

Runājot par konkrēto gadījumu, BMW pilots vainīgs ir vienos vārtos, kaut vai tikai tāpēc ka pārvērtēja savas vai auto iespējas. Cik liela bija apstākļu sakritības ietekme uz notikušo, spriest neņemos, domāju, ka par to reāli var spriest tikai tas cilvēks kas bija pie stūres. Jebkurā gadījumā notikušais nav iemesls linčot BMW pilotu, pirmkārt meiteni no mirušiem diemžēl vairs neuzcelsi, otrkārt, es domāju, ka lielāko iespējamo sodu viņš jau ir saņēmis, viņam ar to būs jādzīvo visu mūžu, un pieļauju, ja viņam būtu iespēja samainīties ar to meiteni, viņš tam piekristu... , un treškārt, kas mēs vispār esam, lai kādu nosodītu, principā neko nezinot.

Runājot par braukšanu kopumā, es uzskatu, ka daudz bistamāki prekš satiksmes drošības ir nevis atseldētie, kuri pavelk garām pa pretējo joslu, kamēr pārējie pusstundu stāv korķī, pie krusta nostājas visiem priekšā, un no dzeltanā aizvelk tālāk, principā nevienam nepatraucējot, bet gan visādi bremzes un pensionāri, kuri braucot uz 50, domā, ka ātrāk neviens braukt nevar, un tāpēc pārkārtojoties spogulī nav jāskatās, par kretīniem, kuri speciāli traucē apdzīt, es vispār nerunāšu.

Jebkurā gadījumā mums visiem ir tiesības uz savu viedokli, un es nepretendēju uz to, ka manējais ir vienīgais pareizais.

Vissiem labu dienu, ceļu bez avārijām un CP :))

121262. viesis 30.marts 2004 13:53
0 0 Atbildēt

hanuss, a vispaar pirelli, mirelli, zizelli vai dajebkaadas riepas tev tur nebuutu uz auto, ja celjsh ir apledojis, tad uz 100km/h neesaaties apkaart toch nav praata darbs, it sevishkji ja tev pretii kaads naak un ja celjsh ir shaurs un apledojis, uz shaada celja ir jaasamazina aatrums liidz droshiem 60-70, jaasamainaas un tad var mizot taalaak ... tev neko nav maacijushi autoskolaa par intervaaliem un distanceem?? pret muljkjiibu nekaadas riepas, EBD, ABS, ESP un citi lorinji neliidzees

121275. viesis 30.marts 2004 14:14
0 0 Atbildēt

Stealth_xp

es tev pilnīgi piekrītu.

121277. viesis 30.marts 2004 14:17
0 0 Atbildēt

Roi

Ok. Es neko nesaku par pierašanu pie mašīnas, es to teicu piemēra pēc. Par riepām rakstīju tikai lai cilvēki stulbi nerunātu par vasaras riepām, iesaku palasīt komentārus kas bija iepriekš un tur tu sapratīsi ka katrs otrais piemin to ka BMW bijušas vasaras riepas. Un tikai dēļ tā mašīna esot bijusi nevaldāma.

121278. viesis 30.marts 2004 14:22
0 0 Atbildēt

Kamikadze

Ko es tev varu teikt pirmkārt ceļš nebija šaurs, otkārt pēc tavām domām es daudz redzu ceļu kad man pretī nāk mašīna diennakts tumšajā laikā, treškārt kāds te sakars ar intervāliem un distancēm a ko? Ceturtkārt neticu estam ka tu pats tādā gadījumā samazinātu ātrumu līdz 60km/h tikai nevajag *******...................

121279. viesis 30.marts 2004 14:24
0 0 Atbildēt

ta bljin beidzet te gvelzt niekus - hannus lohs, jo iedomajas, ka ar darba mashinu var vilkt cik uziet - ta ir kad jauniem gurkjiem dod darba mashinas. es pat ar savu pieredzi ( 12 gadi + drusku rallijs ) shadas sitaacijas esmu ljoti uzmaniigs. Attieciiba uz raksta gadijumu - no kurienes meitene, kas gaja bojaa ? No BMW, no Moskvicha, no Ielas ?

121282. viesis 30.marts 2004 14:43
0 0 Atbildēt

hanuss vienkārši pārvērtējis savas iespējas. Ne jau mašīna vai ceļš vainīgs, bet šoferis. Kamēr šis to neapjēgs, dauzīs vienu mašīnu pēc otras. Jādomā arī bišķi ar galvu līdzi nevis jāvālē uz 100, pie tam ja neesi pārliecināts par sevi.

121283. viesis 30.marts 2004 14:45
0 0 Atbildēt

hanuss, ja celjsh nebij shaurs, tad ko tad tu panjeemi par daudz pa labi? ja neredzi celju, tad vilkt uz 100km/h tumsaa ir vairaak nekaa pashnaavnieciski :) distance un intervaals pri tom, ka jo lielaaks aatrums, jo lielaaks intervaals starp mashiinaam jaaieveero lai vareetu droshi apdziit, samainiities ar pretiim naakosho ... nu un tam, ka es samazinu aatrumu liidz 60 vari arii neticeet, man tev nekas nav jaapieraada, vienkaarshi padomaa pats, cik taalu tuvaas gaismas raada celju ziemaa, naktii braucot pa celju, kad ugunji ir aizmesti ar celja dubljiem? pareekjini bremzeeshanas celju, kaads ir no 100km/h liidz 0 un saliidzini ar to attaalumu, cik taalu var redzeet :P

121293. viesis 30.marts 2004 15:22
0 0 Atbildēt

ja vēl ceļš nepazīstams, tad tas toč ir 100% uz hanusa vainas

121319. viesis 30.marts 2004 16:10
0 0 Atbildēt

Visapār jau tie korķi parasti ir pilsētā. Bet pilsētā ta kāds atļautais ātrums? Tātad jāaizvāc tos, kuri kāda iemesla dēļ (nepazīstama vieta, piecīšu trūkums utt.) brauc ar 50, lai tie jaunie varētu trakot? Nu lieliski, lieliski. Tik automasīnas arvien vairāk kļūst par vienīgo pārvietošanās līdzekli nerīdziniekiem. Sabiedriskais transports mirst dabīgā nāvē. Arī opim pie daktera jātiek un citas darīšanas jākārto. Tapat nepiekrītu, ka tie garāmlīdēji nevienam netraucē. Viņu dēļ tāpat citiem ilgāk korķi jāsēž plus atklāta necieņas izrādīšana tiem, kuri tajā korķī tomēr stāv un nekur nelien. Ja kādam gribas patrakot - atrodiet trasi un un uz priekšu.

121330. viesis 30.marts 2004 16:31
0 0 Atbildēt

atsaldenis,pietam tik stulbs,ka censhas veel piraadiit ka vinu braucoshais bmw nav vainiigs

121349. viesis 30.marts 2004 17:18
0 0 Atbildēt

Oleg, NJINADO ganjatjt, jeslji njeuveren! Zachem ganjalji? ZACHEM? Skoroshj navernjika bilo vishe 100km/h. Po posljetvijami pahozhe na nje menjshe chem 150. Ja tak i njeponjal, eto opravdanjije ilji cho?

Paareejiem - redziet kaadas sekas, ja nespraadzeejas ..

121350. viesis 30.marts 2004 17:21
0 0 Atbildēt

Ja arii bija taada mazda un nelaida garaam - vai tad taapeec kaadam ir kaut kas jaapieraada (braucot aatri un meegjinot tomeer dabuut savu).

121394. viesis 30.marts 2004 23:49
0 0 Atbildēt

Nav jābūt atsaldētam ,lai sanāktu nepatikšanas ,bet ja tiešām mazdas vadītājs tā ir rīkojies ,tad viņs ir rīkojies cūcīgi ,un diemžēl ne mazums tādi lopi atrodās uz ceļa ,Es gada laikā nobraucu ap 100 000 km ,un katru 10 dienu noteikti ,kāds mērkaķis gadās ,un ticiet man ,ja noķertu ,apgrieztu sprandu.Šeit negribu aizstāvēt nevienu ,bet arī Mazdas vadītājs ir pelnījis bargu sodu. Ar cieņu Andris K.

121400. viesis 31.marts 2004 1:48
0 0 Atbildēt

Hren te gudri runāt? Sodu pelnījuši visi - gan bmw draivers gan mazdas, kurš (it kā) neļāvis apdzīt. Bet tikai ne tā meitene... Vienīgais, ko šai nevajadzēja darīt, ir sēsties iereibuša vadītāja auto (pa cik var saprast no raksta, tad promiles bija). Katrs jau domā, ka ar viņu nekas slikts nevar notikt... Tomēr tā bija pārāk augsta cena... :(

121406. viesis 31.marts 2004 7:41
0 0 Atbildēt

blee, cik var teikt, ka probleemas ar nelaizshanu gadaas tikai tiem, kas NEMAAK apdziit, man nekad nav bijis probleemu tikt garaam dajebkaadiem brauceejiem un neviens nav meegjinaajis nelaist vai veel kaadus pigorus veidot ... galvenais ir pareizi apdziit i miers

121435. viesis 31.marts 2004 9:22
0 0 Atbildēt

Dīvaini. Cilvēkus smagā stāvoklī tura slimnīcā, bet katrā palātā diez vai stāv kompis ar internetu, līdz kuram "aizlīst"... :)

121543. viesis 31.marts 2004 14:02
0 0 Atbildēt

kapeec te visiem tik ljoti visus vajag pakaart un ietupinaat?

pirmkaart- kur taa meitene bija- bmw vai kur?

2kaart tie kas neljauj apdziit nav iipashi garaa stipri.

3kaart - es arii ja saaku apdziishanu tad jaapabeidz...

4kaart - vajag objektiivu spriedumu par notikumu no kompetentaam iestaadeem nevis katram savas versijas apspriest.

121566. viesis 31.marts 2004 15:26
0 0 Atbildēt

Tas džeks ir pilnīgs atstojs. Būtu klusējis labāk.

121616. viesis 1.aprīlis 2004 2:09
0 0 Atbildēt

100m pirms krustojuma = 9 sec kustiibas ar aatrumu 40km/h

ar aatrumu attieciibu 40 pret 50 km/h 100 metru apdziishanas distances paarvareeshana ir 36 sekundes.

krustojumos apdziit kautkaa nau ok pat atmarozkiem

121652. viesis 1.aprīlis 2004 9:57
0 0 Atbildēt

neticas... var pārtraukt apdziissanu, ja kaads palielina aatrumu, passam taa ir gadiijies kad kaads raspi... piedod pedaali, jaariikoja praatigi, nevis par katru cenu jaapdzen. Man ir gadiijies aarpus riigas kur aatrums ir 90 un tad kaads nepalaizz piedodot gaaziiti, bet neko nepieraadisi

121770. viesis 2.aprīlis 2004 0:55
0 0 Atbildēt

Neviens jau nesaka ka slikts ir slaavs vai latvis,bet nu izskataas ka bmvu gribeeja buut visvis... kauko pieraadiit-izdevaas.

Lai jau veseljojas,buus maaciiba ka nevaig pa pilseetu gonkot,un taadas kockas es tur nezinu ka mashiina ash apgaazhas

121807. viesis 2.aprīlis 2004 11:28
0 0 Atbildēt

Katraa zinjaa abi divi ir mudaki gan bembists gan mazdists. Mazdistam patiesiibaa vajadzeetu kaadu intiimu lietu amputeet lai nespiezh un nenaak praataa taadus jocinjus atljauties dariit. Arii rokas dereetu pataisiit iisaakas lai liidz stuurei nevar aizsniegties. A bembists kretiins - ja tev cilveeki mashiinaa, tad tev NAV TIESIIBU riskeet ar vinju dziiviibaam/veseliibu. Ja jau tik kruts brauceejs tad to mazdistu vareeja izjaat savaadaak !!

121890. viesis 3.aprīlis 2004 14:55
0 0 Atbildēt

A kur tur uz absolūti gludās Tallinas ielas kočka ir?

122694. viesis 10.aprīlis 2004 15:18
0 0 Atbildēt

Teperj uze ni4ego ne izmenish k sozaleniju:(s kazdim mozet takoje slu4itsa!o4enj zalj dev4enku,molodaja takaja..Mal4iski vam terpenija i viderzki vsjo eto perezitj:(

124034. viesis 21.aprīlis 2004 16:24
0 0 Atbildēt

DURAK DURAKA VIDIT IZDALEKA...toljko v etot raz oni eshe i obnjalisj. Krepko tak.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 15

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 7

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 3

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 

Jaunā Škoda Octavia stājas uz konveijera

Pagājušajā nedēļā Čehijā tika uzsākta modernizētās Škoda Octavia ražošanu. Modelis būs pieejams ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot elektrificētās mild-hybrid versijas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti