Tiek dibināta jauna rallija komanda 9

 
31.marts 2004 5:28

LMT administratīvajā ēkā Ropažu ielā tika oficiāli dibināta “Latvijas Mobilā Telefona rallija komanda”, kurā startēs brāļu Māra un Anda Neikšānu ekipāžas. Līgumu par komandas dibināšanu parakstīja “LMT” prezidents Juris Binde un “Latvijas Mobilā Telefona rallija komandas” treneris un menedžeris Pēteris Neikšāns.

lmt.jpg

Māris Neikšāns šogad startēs ar Latvijā pirmo “Super 1600” kategorijas automobili – “Ford Puma”, savukārt Andis Neikšāns trasē dosies ar “Lada Samara”. Anda Neikšāna uzdevums šogad ir cīnīties par Latvijas čempiona titulu autorallijā R1600 grupā un ja viņam tas izdosies, Andis kļūs par visu laiku jaunāko Latvijas autorallija čempionu. Savukārt Māra Neikšāna galvenais šīgada uzdevums ir pierast pie “Super 1600” mašīnas sniegtajām iespējām un no labākās puses sevi pierādīt vienā no grūtākajiem un ātrākajiem pasaules autorallija čempionāta etapiem – “Neste Rally Finland”.

“Pagājušā gada beigās Māris bija izpildījis savu mērķi un uzvarējis Latvijas čempionātā autorallijā. Bijām izvēles priekšā – pielikt viņa autosportista karjerai punktu vai turpināt sportot jau augstākā līmenī. Pateicoties sponsoriem tika rasta iespēja iegādāties “Super 1600” kategorijas automobili un šogad Māris plāno piedalīties ne tikai Latvijas, bet arī Igaunijas un pasaules autorallija čempionāta posmos,” par 2004. gada plāniem stāsta “Latvijas Mobilā Telefona rallija komandas” menedžeris un treneris Pēteris Neikšāns.

“Pirmie iespaidi par jauno automobili ir ļoti pozitīvi. Tas ir jaudīgs un labi vadāms,” stāsta “Latvijas Mobilā Telefona rallija komandas” pilots Māris Neikšāns. “Tomēr ir nepieciešams laiks, lai pierastu pie jaunā automobiļa, tāpēc treniņprocess plānots tā, lai es būtu savā labākajā sportiskajā formā uz pasaules autorallija čempionāta posmu Somijā.”

„Latvijas Mobilā Telefona” prezidents Juris Binde: ”LMT atbalsta autosportu jau daudzus gadus, jo šis sporta veids lieliski sasaucas ar mūsu uzņēmuma pamatvērtībām – dinamisms un jaunrade. Ar LMT atbalstu brāļi Uģis un Ivo Traubergi izauga līdz Eiropas čempionāta autokrosā pjedestālam, kā pirmie Latvijas sportisti piedalījās prestižajās sacīkstēs IRSI (Ice Race Series International), tagad ir pienācis laiks jauniem talantiem arī autorallijā. Ceram, ka oranžās krāsas automašīna būs redzama pirmajās vietās ne tikai Latvijas, bet ar laiku arī starptautiskajās sacensībās.”

“Latvijas Mobilā Telefona rallija komandu” 2004. gadā atbalsta arī būvkompānija “LEC”, “Gros Auto”, “Uzvara-lauks”, “Bosch”, “Agip” un “Neste”.

“Latvijas Mobilā Telefona rallija komandas” pārstāvis
Mārtiņš Dzenītis

 
Visi komentāri
 
121456. viesis 31.marts 2004 10:07
0 0 Atbildēt

Apsveicu! Malachi! Tagad tikai turieties, prieks ka kads no jaunajiem arii var tikt pie normala sponsora! Un pats galvenais ka to var izdariit ar mashinu kas Rigas ielaas netiek noverteta :)

velvienreiz pieraadaas fakts: Galvenais ir blive - starp stuuri un vaditaaja seedekli!

121458. viesis 31.marts 2004 10:15
0 0 Atbildēt

Lai veicas viiriem :) Noveelu visu to labaako!

121489. viesis 31.marts 2004 11:07
0 0 Atbildēt

RHINO 31.03.2004 10:07

par auto runājot, cik zinu, tad rallija auto nemaz nelīdzinās tiem, ko pārdod salonos ... vieinīgais, kas tur palicis no tās pumas ir dizains... Tas auto ielas versijā arī netiks novērtēts, jo tur nav ko vērtēt. Savukārt rallija versijā arī LADA SAMARA ir gana laba...

a par džekiem prieks, ja labi talanti satiekas ar labu sponsoru, tad lielas lietas ir neizbēgamas

121491. viesis 31.marts 2004 11:16
0 0 Atbildēt

to Wampirus runa bija par Zhiguliiti!

Gribeetos shos uzvaardus lasiit Eurosportaa tabulaas kopaa ar Marko Martinu :)

121537. viesis 31.marts 2004 13:18
0 0 Atbildēt

Varetu taa nejaushi sagadiities, ka shis tas ir palicis arii no parastas Pumas piekaree... Pumai taa ir ljoti laba un taisita ar rezervi.

121559. viesis 31.marts 2004 14:50
0 0 Atbildēt

LMT gan ir pareizais njuhs, kur teret savu reklaamas naudu - jo domaju, ka shadu imidza reklamu par domajams kadiem 50 000 EUR gadaa nav iespejams ieksh TV gribot nopirkt. Pie reizes jaatziimee, ka Neikshans un Neikshans tiesham ir talantigi keksi. Galvenais, lai neiznaak kaa Traubergiem - panjeema va bank un shodien taa vietaa, lai savu meistariibu un talanu demonstreetu trases, buvee mashinas tataariem.

121565. viesis 31.marts 2004 15:19
0 0 Atbildēt

Nu vispaar jau nav nekaa arii piekaree no standarta mashiinas S1600 klases autinjiem, principaa, ar nelieliem ierobezhojumiem, taas ir pilniigi no jauna konstrueetas mashiinas, vareetu pat teikt "mini WRC" . Tur gan naaksies veel investeet nevaaji, jo auto ir asfalta specifikaacijaa, braukshanai pa grunti taads absoluuti nav deriigs...

Bet vispaar Neikshaanus un LMT var tikai slaveet par shaadu soli!

Kolenvals

121567. viesis 31.marts 2004 15:29
0 0 Atbildēt

Mjaa, jociigi ka Traubergi sevi norakushi garaazhaa ... bet nu dziive ir dziive, ja jau vinjiem shobriid bizness skjiet svariigaaks, taatad taa tam buut, gana ilgi jau izdziivojushies slavas sauliitee, laiks arii par macinju padomaat. Domaaju, ka peec 2-3 sezonaam vinji buus atpakalj. Es taa ceru.

122625. viesis 8.aprīlis 2004 16:27
0 0 Atbildēt

rhino tu esi lohs jebanijs

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 7

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 34

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti