2001.gada Latvijā populārākais - «Opel Astra» 68

 
4.janvāris 2002 13:21

2001.gada Latvijā populārākais automašīnas modelis Latvijā bijusi "Opel Astra", un kopā pārdotas 424 "Opel Astra" automašīnas, liecina Latvijas pilnvaroto autotirgotāju asociācijas apkopotā informācija.

Otrais populārākais modelis Latvijā pērn bijis "Peugeot 206", bet trešajā vietā ir "Ford Focus" ar 193 pārdotajām automašīnām. Šogad Latvijā populārākās bijušas tieši kompaktklases automašīnas, kopā 1893, bet tālāk seko vidējās klases automašīnas - 1721, bet trešajā vietā ir apvidus klases automašīnas - 1301. Vidējā klasē populārākais automašīnas modelis ir "Toyota Avensis" - 173 automašīnas, bet tālāk seko "Volkswagen Passat" - 169 un "Mazda 626" - 151 automašīna. Apvidus automašīnu klasē populārākā automašīna ir "Toyota Land Cruiser" - 190 automašīnas, bet tālāk seko "VAZ Niva" - 161 un "Mitsubishi Pajero" - 139 automašīnas. No lielās klases automašīnām populārākā ir "Mercedes E" klase - 98 automašīnas, luksus klasē "Mercedes S" klase, bet sporta klasē "Mercedes CLK". Jau ziņots, ka pērn kopā Latvijā pavisam reģistrētas 7 716 jaunas vieglās automašīnas, kas ir par 5,7% vairāk nekā gadu iepriekš. Rīga, 4.janv., LETA.
 
Visi komentāri
 
8105. viesis 4.janvāris 2002 13:40
0 0 Atbildēt

nevajadzētu jaukt populārāko ar pirktāko, viss pārējais it kā normāli.

8106. viesis 4.janvāris 2002 13:41
0 0 Atbildēt

nu re Opel Rulzzzzzzzzzzz

8113. viesis 4.janvāris 2002 14:16
0 0 Atbildēt

pareizi albeto :)

8115. viesis 4.janvāris 2002 14:33
0 0 Atbildēt

to alberts & Galdnieks:

Kā tad Jūs domājat noteikt to populārāko, ar balsošanu? Sorry, kapitālistiskajā pasaulē

POPULĀRĀKAIS = PIRKTĀKAIS,

un neatkarīgi vai iet runa par mašīnām, rokmūziķiem vai teātri.

8117. viesis 4.janvāris 2002 14:40
0 0 Atbildēt

protams ka ne ar pirkšanu. Astra ir suuds tapeec leets tapec pirkts, jo BMW katrs otrais nevar atļauties

8128. viesis 4.janvāris 2002 15:09
0 0 Atbildēt

To: Galdnieks

Nevari atļauties vai tāpēc sūds? Vismaz es braucu jau divus gadus un esmu visnotaļ apmierināts - gan ekonomiska, gan uzturēšanā nedārga, tehniskajos parametros arī itin laba Un diez vai šogad būtu nopirktas tik daudz Astras, ja tās būtu sliktas kvalitātes. Tici man Latvijā nav tik daudz muļķu kā Tu uzskati, jo Astras tiek tirgotas, man liekas, jau kopš 98 gada un šajā laikā droši vien ir gana daudz pārdotas. Bet šeit laikam ir novācies gados jaunu cilvēku pulciņš kam nekas nešķiet jaukāks kā 3 maģiskie burti uz kapota , nekas ka kapots sarūsējis un aizvēsturisks, toties BeeMvee. Ak jā un tādi sīkumi ir tie 12 un vairāk litri uz 100 km.

8132. viesis 4.janvāris 2002 15:20
0 0 Atbildēt

toties 20 gadiigs OPELIS tev izmaksaaas 15 rez vairaak nekaa 20 gadiigs BEMBIS

8140. viesis 4.janvāris 2002 15:44
0 0 Atbildēt

To Galdnieks: kapeec tu raksti taadas mullkiibas?? Ja tu taa tieshaam domaa, tad tu dzilji maldies.

8141. viesis 4.janvāris 2002 15:47
0 0 Atbildēt

To: Galdnieks

20 gaiigs BMW noteikti izmaksaas ja ne tikpat tad vairaak par Opeli, vareetu padomaat ka bmw ir muuzigs, taadda vecumaa bmw buus nokauts liidz ruckai

8146. viesis 4.janvāris 2002 15:59
0 0 Atbildēt

nevaig jau kaut.......brauc praatiigi,,,, toties OPELS nekaujot jau 6 gadaa buus metams aaraa.....

8147. viesis 4.janvāris 2002 16:00
0 0 Atbildēt

es negribu te daudz strīdēties ar opelistiem, bet vispopulārākais transportlīdzeklis nav pirktākais, jo autiņi ir arī prestīža lieta. Populārs nozīmē tautā iemīļots, iecienīts, bet nevis konkrētu apsvērumu dēļ esoš masveidā.

Par komerc pasauli runājot, tad kopumā ņemot vispopulārākais ir VAZ- to ir visvairāk.

8148. viesis 4.janvāris 2002 16:00
0 0 Atbildēt

to Galdnieks 2002-01-04 14:40:27:

Nu sorry, runa iet par populārāko mašīnu, nevis par labāko, ātrāko, smagāko, garāko, dārgāko vai vēl nez kādu - vienkārši: 2001 gada populārākā mašīna Latvijā - OPEL ASTRA. Punkts. Āmen.

PS. Man pašam Opelis nekad nav bijis, t.i. neēsmu Opel fans. Vienkārši vajag skatīties taisnībai acīs!

PS2. Kas tā te par diskusiju par retro mašīnām sākusies - 20 gadu vecas mašīnas 99.98% gadījumā ir šrots.

8149. viesis 4.janvāris 2002 16:02
0 0 Atbildēt

visiem kuri nerubii.

1. pie vienaadas cenas vienmeer labaax buus BMW

2. jaa, ne katrs var atljauties jaunu BMW, godiigi sakot, jaabuut ljoti labi situeetam :)

3. opel suckz defalutaa

4. tas tur ar astru nav braucis ar normaalu autinju

5. par jaunas astras (ar visu apriikojumu) veertiibu var nopirt E38 (kaa zinaams septiitais ir visleetaakais peec paaris gadiem, jo visstraujaak kriit cena)

6. astra tieshaam ir peedeejais meesls ar vienu labu motoru (Astra Coupe 1.8 T)

7. saku to bez nekaadas fleimoshanas.

Un par to statistiku - priex par gandriiz 6% pieaugumu jaunu autinju tirguu...

8150. viesis 4.janvāris 2002 16:03
0 0 Atbildēt

piekriitu specialistam ka 20 gadu vecumaa viss ir shrots, ja nu iznjemot daudzmaz koptu MB, bet Galdniek, kurs tad ar BMW brauc praatiigi? gribu taadu kaartigi brauktu 20 gadiigu Bmw redzeet;)

8151. viesis 4.janvāris 2002 16:05
0 0 Atbildēt

Perfectyon, tavs 1 punkts ir totaals bulshits.

8152. viesis 4.janvāris 2002 16:05
0 0 Atbildēt

eee lohi riktiigie. veca lamata paliek veca lamata. tachu ir redzeeti arii visnotalj kopti exemplaari.

ps. kaa juus to domaajat izmaxaas daargi vai leeti... nopirk jaunas slotinjas ir leeti, bet jaunu aatrumkaarbu- tas jau ir daargi. 20 gadus vecam opelim un bmw taas maxaa~ vienaadi. Neredzu atshkjiriibu...

8153. viesis 4.janvāris 2002 16:08
0 0 Atbildēt

To shearer: neviens 20 gadiigam autinjam nepirks JAUNU aatrumkaarbu, bet shrotaa cenas ir atskiriigas BMW un OPELIM

8155. viesis 4.janvāris 2002 16:15
0 0 Atbildēt

gti

es jauarii domaaju ka shrotaa nevis jaunu, pasarg DIEVS!!! nu atkariibaa kaadaa shrotaa, man par //// aatrumkaarbu paprasiija Ls70, bet redz citaa shrotaa es vinju dabuuju par Ls25. vot kaa ir ar tiem shrotiem :)

8156. viesis 4.janvāris 2002 16:16
0 0 Atbildēt

20 gadīgs BMW = 20 gadīgu OPEL = un daudziem citiem 20 gadīgiem.

Opels tas nav nopietni, es saprotu ka opel ipašniekiem to ir grūti atzīt.

Dīvaini ka opeļiem liek ABS, kad tas sāks strādāt auto tākā tārps sāk rapties tāda sajūta ka kuzovs tākā lineāls locas.

A corsa tas vispar ir tāds vājprāts, tads filings ka corsa ir Niva tikai ar maziem riteņiem.

Vienāgāi sakarīgais auto opelim ir Omega, tikai dzinēju varēja bikiņ niknāku iesprauzt.

8158. viesis 4.janvāris 2002 16:20
0 0 Atbildēt

shrotos skataas peec purniem, ja aizej aadas jakaa tad paprasa 3x ;), bet nezkapeec apspriezot opeli esam nonaakushi liidz shrotiem ;)

8159. viesis 4.janvāris 2002 16:21
0 0 Atbildēt

Jā tur ir sakarība šrots opels / opels šrots :)))

Labi labi joxs

8160. viesis 4.janvāris 2002 16:24
0 0 Atbildēt

nee nu tik traki jau nau ka to jauno astru jasauc par shrotu, nav jau tik shvaks, visaados testos = vertejums ar golf 4 ja ne pat labaaks, tie vechi jau zina ko runaa.

8161. viesis 4.janvāris 2002 16:25
0 0 Atbildēt

kaads veel jox :P

8163. viesis 4.janvāris 2002 16:36
0 0 Atbildēt

opels ir čīpers, tapēc tik daudz to pērk.... vienkārši visi kas pērk opeli ir bijuši izvēles priekšā... pirkt opeli vai citu (labāku) mašīnu, bet tā kā labāka maksā vairāk, tad jāpērk vien sūda opelis, jo labākai naudas par īsu... tā arī atspoguļojas tā statistika.

8164. viesis 4.janvāris 2002 16:37
0 0 Atbildēt

labais tuss veidojas, savaadaak jau biju nobeedaajies par to, ka nebuus kur apdirst opellus, bet situaacija normalizeejas.

P.S. opelisti bez jums dziive nebuutu tik interesanta, paldies, ka esat.

Opels varbuut ir normaals, bet opelisti ir loshi principa peec :)))

8165. viesis 4.janvāris 2002 16:38
0 0 Atbildēt

pac tu losis.....

8166. viesis 4.janvāris 2002 16:48
0 0 Atbildēt

Man prieks, ka jauniešiem ir par ko šķēpus palauzt. BMW Jūsu sapņos noteikti paliks vislabākais un kapēc ne, jaunības maksimālisms vai kā šo dabas parādību sauca dara savu, bet viss līdz laikam. BMW patiesi ir laba automašīna ar vienu mazu ''bet'' - kamēr jauna. Pēc tam jau no firmas zīmes imidža spozmes tur nekas vairs daudz nav palicis pāri. Protams piekrītu, ka varbūt zināmā vecumā ir stils braukt ar BMW, kaut arī vecu, sarūsējušu, u.t.t.

Nu bet tā publiskā muldēšana tā izklausās vienkārši smieklīga, jo tur ir stipri maz saprātīgu argumentu.

8168. viesis 4.janvāris 2002 17:03
0 0 Atbildēt

UBJU... ubju.

pierubiiji?? :)

8170. viesis 4.janvāris 2002 17:10
0 0 Atbildēt

viesis 2002-01-04 16:37:05 rubii fishku, he he :)).

viesis 2002-01-04 16:48:10 savukaart smagi maldaas (piemeeram "BMW patiesi ir laba automašīna ar vienu mazu ''bet'' - kamēr jauna") bet tikko jau vienaa topikaa ("BMW par un pret" --> "Kursh auto izturiigaakais") liidziigu garadarbu par sho teemu uzraxtiiju un nav iekshaa. Bet Tu smagi brauc auzaas, to es taa zinaashanai pasaku :).

8175. viesis 4.janvāris 2002 18:07
0 0 Atbildēt

pī, pī, pī. Kā var vispār salīdzināt tik dažādi maksājošas mantas - lētākais BMW maksā kā divas Astras! Par ko Jūs visi te spriedelējat! Pamācieties ekonomiku, par tirgus segmentēšanu, jaunu tirgu apgūšanu u.t.t. tad varbūt izpratīsiet kāpēc Opelis taisa lētas mašīnas, BMW dārgas sportiskas, MB dārgas elegantas u.t.t. Papētiet konkrēto pircēju tipu īpatsvaru tirgū... Ai, ko nu es te rakstu, lielie kliedzēji to tā pat nesapratīs.

PS1. Ja es būtu BMW fanāts, tad gan kaunētos izcelt BMW plusus salīdzinot to ar Opel!

PS2. Lai par ko iekš iauto.lv sāktos saruna, beidzas tā ar runām par BMW.

PS3. Vispār ar reliģioziem cilvēkiem labāk nestrīdēties, neatkarīgi no tā kāda ir viņu reliģijas izpausme.

Dažādu reliģiju dažādi izpausmes veidi:

1. Uzvilkt orandžu apģērbu, nodzīt matus uz 0-īti un staigāt pa Rīgas centru sitot timpānu un dziedot - Hāre, hāre, hāre Krišna, hare, hāre...

2. Sadusmoties uz visiem kas dzīvo savādāk, aizdzīt kādu lidmašīnu un ietriekties kādā debesskrāpī.

3. Pierakstīt visus pieejamos portālus/vortālus/mājaslapas/čatus ar savas reliģijas galveno saukli - BMW rulezz.

8181. viesis 4.janvāris 2002 18:30
0 0 Atbildēt

Suņi rej, bet karavāna iet tālāk

8182. viesis 4.janvāris 2002 19:04
0 0 Atbildēt

Speciaalists, Tu esi kaut kas unikaals :))) (labaa noziimee)

Tieshaam, it kaa uz pasaules buutu tikai baltais un melnais ->opelis un BMW :)

Man, piemeeram, tiiri labi patiik arii mazda 323. 2.0i turbo... tikai komforta mazliet truukst..varbuut vareetu buut vairaak vietas, klimata kontrole un veel shis tas, bet taapeec ir jauki, ja ir divas mashiinas :) Katram kaut kas SAVAAM vajadziibaam :) Varbuut opelistiem tiik ekonomas, jaunas mashiinas :)

8187. viesis 4.janvāris 2002 19:31
0 0 Atbildēt

meiteentinjch, komforta 'mazliet' truuxt? njaa... Tev nav iipashi augsti standarti :P.

speciaalistam piekriitu pilniibaa :D.

ps. BMW rulz ;).

8193. viesis 4.janvāris 2002 20:34
0 0 Atbildēt

Perfectyon:

kaada mashiina tev pasham ir?

8194. viesis 4.janvāris 2002 20:48
0 0 Atbildēt

ibio shitas jautaajums jau tika iztirzaats www.iauto.lv/show.php?sid=1815 un tika nolemts teemu mainiit taa ka skaties Tu man :PP

8209. viesis 5.janvāris 2002 15:10
0 0 Atbildēt

Pizdjec!! albert sūkā līko VAZ sen jau nau visvairāk, visvairāk ir VW un starp modeļiem tieši VW Golf

8248. viesis 6.janvāris 2002 22:49
0 0 Atbildēt

Ha ha ha ha ha ha ha ja juus zinaatu, kaa es paarreecos lasot tos komentaarus par Perfectionista OPELI !!!!! :))))) Mjaa tas bij baigi labs . . . . .

8250. viesis 6.janvāris 2002 22:51
0 0 Atbildēt

augsheejam reeceejam.

lika pagaidiit, vareesiet reekt kaukur liidz janvaara beigaam tad kaa jau teicu kaads atradiisies kuram taadu vaig :)))

8259. viesis 7.janvāris 2002 9:18
0 0 Atbildēt

Audimanam gribu ieteikt pašam atsūkāt vai saujā sist.

Bet tagad pie faktiem- uz 2001 gada sākumu latvijā bija 94108 VAZ markas autiņi un 73905 VW tā kā rodās jautājums vai VW gada laikā skaitā pieņēmās par apmēram 21000?

Nosākuma noskaidro par ko ir runa un tikai tad uzstājies ar saviem komentāriem 8)

8262. viesis 7.janvāris 2002 9:21
0 0 Atbildēt

Opel, ford, peugot ir darba masinas, privati sev tadas tomer perk diezgan maz. Lietotas - ja. Bet ta jau vienmer ir - kads iegust, kads zaude.

8307. viesis 7.janvāris 2002 12:27
0 0 Atbildēt

Puk puk puk.

Speciālist ko tu te pūt par tirgus segmentāciju un tt.

Pac nevela nerūbī, nebojs turības absolvents :)))

Ja nezināji tad pi_mpi ar pirkstu arī var salīdzināi, dažam labam pirks ir reālāks.

ja BMW samazaina par 20%kvalitāti tad tas = at OPEL

Ok salons BMW par opeli atšķiras +200%

Dzinējs taspats -10% un tas ir OLEL dzinējs.

Stabilitāte uz ceļa, uzliec OPELim semrofila ratus, gazes ma. rezultāts tāds pats.

Tākā speceālist maini niju uz MITRĀ_ROKA

8314. viesis 7.janvāris 2002 13:16
0 0 Atbildēt

veči, speciālisti, mehāniķi, fanātiķi, gonšķinieki, autobraucēji:

Man tāda doma, ka mašīnas ir domātas, lai pārbaudītu to ilgmūžibu, ja palasa jūsu domas. Laikam auto kā transporta līdzeklis lielākai daļai cilvēku tiek aizmirsts. Tad sākas runas par kura mašīna labāka... Iespējams šajā apspriedē piedalās tie cilvēki, kuri ir pietiekami turīgi, lai varētu nolikt pie vietas Opeļus un arī pat to vadītājus, neskatoties uz to, ka gan jau arii atrastos cilveeki kuri par BMW teiktu līdzīgi, jo garažā stāv Rolls Royce.

Viennozīmīgi, ka daļa cilvēku, es esmu pārliecināts, piemin BMW, jo viņi ir sportiska stila braucēji- tas nozīmē, ka motora apgriezieni viņu spēkratiem bieži vien griežas lielos apgriezienos un auto tiek testēts ne uz bēdu. Es domāju, ka nebūtu zolīdi nolikt pie vietas Opeli, ja ir zināms, ka tā nav vienāda prestiža automašina ar BMW. Diez Opel Astra īpašnieks būs taads, kam auto nozīmē reakcijas trenēshanu pie luksafora ar tālāk sekojošu dūmu mutuļošanu no ratiem.

Gribu teikt, ka ar jaunu auto var nobraukt pienācīgu mūžu, ja ar to apietas attiecīgi auto optimālajām spējām, nevis maksimālajām.

Par jaunu Opel varu teikt tikai to: kāda cena tāds pirkums, bet nebūt slikts, tikai attiecīgiem cilvēkiem piemērots.

viss...

8320. viesis 7.janvāris 2002 14:15
0 0 Atbildēt

Nesaprotu tos idiotus, kas perk sadu opeli sava ipasuma. Tatad vini neko nerubii masinaas.

8335. viesis 7.janvāris 2002 15:30
0 0 Atbildēt

tam viesim... 2002-01-07 13:16:02

visumaa jau Tev jaapiekriit. bet piemeeram. par jaunas apkrautas astras cenu (piemeeram kaadi 13k USD) var nopirkt forshu Audi A6, piekto vai pat septiito (kursh ir leetaax) bembuku... un par to arii biezhi tas bazars panesaas, tjipa kas labaax - jauns meesls vai nemaz ne tik vecs (max pieci gadi) Driver's Car. Nu labi, atshkjiraas expluataacijas izmaxas utt tiem variantiem kurus es tur piemineeju, bet nu visu tak var piemekleet (piemeeram A6 1.9TDi ja traki vaig ekonomeet). Taa ka....

8369. viesis 7.janvāris 2002 16:17
0 0 Atbildēt

Perf. mēs visi ar nepacietību gaidām, kad iepirksi sev jaunu auto, jo ka tikai nesanāk vēl trakāk - kekss te dirsīs un pats uz to brīdi nemaz nebūs autovadītājs, bet K2 minējs...

Es stipri šaubos, vai 5 gadīgs auto (arī A6) būs tik labs, kā jauns sūda Opelis, jo tas jau savus 100-200tkt būs noripojis un vācietis to būs pārdevis pirms tam jāmaina sailentbloki, motora spilveni, izpūtējs, stūres pirksti utml. (200-500 Ls kopā), bet gadās visādi... Ja spēj sagrabināt 1-2 gadu vecam normālas markas auto, tad vēl gan var pastrīdēties...

8376. viesis 7.janvāris 2002 16:30
0 0 Atbildēt

yukki tev taisniiba, jauns, kaut arii Opelis ir ar garantiju, remonts pa velti, toties perkot to paris gadu veco BMW, AUDI etc. tu nezini kaa vins ir braukts un cik tiira vinjam izcelsme, priekskam aiznjemtam cilvekam uztraukties par to ka un kur to visu pirms pirksanas uzzinaat, vins nopeerk apkrautu astru pa to pasu naudu bez saubaam par to no kurienes tas auto naacis un kaadi sleeptie akmenji vinjaa ir

8378. viesis 7.janvāris 2002 16:42
0 0 Atbildēt

to Yukki & gti

Izrāvāt man vārdus no klaviatūras...

100% pievienojos.

8379. viesis 7.janvāris 2002 16:52
0 0 Atbildēt

augsheejiem nerubiitaajiem :E.

nu ko juus tur %^&*. laikam neesat braukushi ar mazlietotu Driver's Car.... ibio. Un par Status Car ieguushanu ir veerts maxaat. Shinii gadiijumaa tikpat cik par jauno suckzi ;). Par tiem remontinjiem... jaa nu kaa tad, bet par defektiivaam astraam (uc siiikajiem meesliem, piemeeram tam pasham vzinja 307 ar airbagiem un veelviskauko) ir dzirdeets uiuiui cik daudz, tepat commentos nesen vareeja lasiit.... nee nu kaa tad, kameer garantija, tikmeer jau viss shtokos. brauc tik uz laapi. bet nejau par to ir runa. esmu paarliecinaats ka par augstaakmineeto summu var dabuut ljoti exelentus autinjus ko tur teicu, kuri buus tieshaam ideaalaa kaartiibaa. jaa, labi, vienmeer taa buus zinaama laimes speele, bet nu.... iepuutiet man. redzu ka jums par to maza skaidriiba, jo neesat ar to saskaarushies. tie ko juus tur placiishos variet redzeet ir $%^&* galiigais.... ar tiem tad arii biezhi ir taas probzas.... ne jau taa tos labos dabuu.... labos bez galiem iehavot = praktiski neiespeejami.

8380. viesis 7.janvāris 2002 16:53
0 0 Atbildēt

ar 'labajiem' domaati nevis vienkaarshi labi autinji bet tieshaam perfekti uztureeti exemplaari ar reaaliem km un apkopju graamatinjaam un visu paareejo.

8384. viesis 7.janvāris 2002 17:04
0 0 Atbildēt

Perfectyon:

labi, bet kapec tu pirki to opeli? kapec tu par to naudu nenopirki BMW? :)

8385. viesis 7.janvāris 2002 17:10
0 0 Atbildēt

haijaa heisaa diskuteetaaji. un tomeer svaigs autinsh paliek svaigs autinsh, kautvai opelis, peggy vai zaz.

ps. par taam garantijaa tieshi taa arii ir. es zinu vienu dzheku, vish iepirka sev jaunu peggy 206, tikko garantija beidzaas, taa vinjam saakaas visaadi #%^%#. bet gan jau ar bmw nau labaak. arii medus reiz paliek par suudu. :)

8386. viesis 7.janvāris 2002 17:10
0 0 Atbildēt

to Perfectyon:

Senāk es arī tā pirku mašīnas - meklēju caur čomiem to vienīgo īsto, vācijā nenojāto autiņu - tas prasa kolosālus laika ieguldījumus šādā procesā - man tas parasti izmaksāja kādus 2 mēnešus. Ja parēķina, cik es tajos divos mēnešos pazaudēju naudu biznesā...

Caur čomiem, plačiem utt., varbūt, tiešām var nopirkt kādu plaši izplatītu auto, taču ja vēlies nopirkt kaut ko drusku specifisku (piem. universālu) tad atrast Latvijā ir gandrīz neiespējami. Piem. Tu varētu man atrast patiesi labu lietotu 325iX Touring par jaunas Astras universāla cenu. Atbildi zinu - nē!

Otrs iemesls kāpēc pērk jaunas mašīnas - uzņēmumi. Tas būtu baigi jautri nolīgt Perfectyon - lai sameklē 40 lietotus A6, katru par jaunas Astras cenu!

8387. viesis 7.janvāris 2002 18:04
0 0 Atbildēt

Yo! Speciālist, labi teikts! Algojam Perfu ar visiem viņa galiem!

Es arī savējo meklēju caur paziņām, caur galiem, dīleriem un kur tik vēl ne, beigās pats internetā iepirku jo neviens man neko sakarīgu nevarēja piedāvāt, bet tam bizness ir bizness, čomi ir čomi un arī viņiem bizness jātaisa! Manuprāt tiešām esmu vinnējis laimes spēlē, jo auto izrādījās diezgan labs. Bet vai es vinēšu nākošreiz? Nesaku, ka es pirkšu jaunu, bet tomēr ļoti gribētos cerēt, ka jā... Nu gribās man izjust jauna auto (dārgo, nenoliedzu) smaržu, gaitu un kloķus!

8390. viesis 7.janvāris 2002 18:30
0 0 Atbildēt

KO jus Perfs der tikai par reklāmas aģentu, sen jau zināms ja viņš vislaik muld visādas pasakas.

Nebūtu brīnums ka Perfam nemaz tā opeļa nav, atklasies ka ar škodu drasē.

8393. viesis 7.janvāris 2002 19:16
0 0 Atbildēt

To: viesis 2002-01-07 18:04:36

Par jauniem daargiem nerunaaju, saprotams ka ir labi ja rociiba atljauj rulz jaunu nevis divus rulz mazlietotus....

To: speciaalizts

Tieshi taa. Autinja mekleeshana - kaadi triis meeneshi, taa man apmeeram sanaak jaa. Tu uzskati ka labaak mociities ar suckzu nevis ilgaak pamekleet to iistovieniigoetc :) ar kuru brauxi ilgu laiku un kjersi kaifu? Nu sorry...

Taatad esu Tevi pielauzis ka labaax ir tas mazlietotais ja ir ideaals tikai Tavi pretargumenti ir par mekleeshanas laiku - ar to vareetu shodien apmierinaaties jo pirmstam Tu man te kategoriski gruziiji nost ka jaunais ar garantiju ir viennoziimiigi labaax. 1:0 manaa labaa.

Par uznjeemumiem... nu beidz, es tak saprotu ka tur vajag ekonomeet uz visu un iipashi uz taadu smagai expluataacijai pakljautu priekshmetu kaa darba autinji, un tur daudzi uznjeemumi nevar atljauties pirkt Driver's Car :)... tiesa, ljoti biezhi redzami uznjeemuma darbiniekiem taadi autinji kaa piemeeram Volvo S60/S70 vai VW Passat ar normaalaam komplektaacijaam, kuri, lai arii ir protams galiigie #$^&, tomeer ir braucami. Bet tas viss protams atkariigs no uznjeemuma maxaatspeejas, expluataacijas apstaakljiem utt..

8394. viesis 7.janvāris 2002 19:21
0 0 Atbildēt

Noslēgšu šo diskusiju ar spridumu- Opel suksss, BMW rulezz! :p

8395. viesis 7.janvāris 2002 19:29
0 0 Atbildēt

bet to jau mees visi zinaam :D

8397. viesis 7.janvāris 2002 19:47
0 0 Atbildēt

to Perfectyon

Jā, ja es varētu aiziet uz kādu autoplaci un nopirkt lietotu mašīnu (tieši tādu kādu es vēlos, nu vismaz modelis/virsbūves tips/dzinējs) ar vismaz 6-mēnešu garantiju - es pirktu lietotu - lielāku, jaudīgāku, foršāku nekā varētu atļauties jaunu par to pašu $$. Diemžēl, Latvijā tā ir utopija. Dīleri jau ik pa laikam izliek kādu mazlietotu mašīnu pārdošanā, bet parasti ir sarēķinājuši kaut kādu fantastisku cenu kuru domājošs cilvēks nekad nemaksās. Reāls normālu mazlietoto mašīnu tirgus Latvijā nav, vieni vienīgi nodzīti taksometri!

8400. viesis 7.janvāris 2002 20:18
0 0 Atbildēt

nu bljins, cik tad liels ir tas latvijas tirgus un cik ir to cilveeku kas var atljauties pirkt jaunus vai pat mazlietotus auto? Tad kaada jeega tam diilerim vest shurp kaadu auto kursh peec tam gadus divus staavees placii un visi tikai skatiisies? a cena ta kriitaas...

8438. viesis 8.janvāris 2002 11:04
0 0 Atbildēt

a es vechi mierriigi rullezzz ar saulaino NISSAN un ticiet vai ne, bet shamais iet bez beedas jau tresho simttuukstoti i kaut vai kas. un vispaar tie nesmukie un peleekie japosinju zirgi baigi labi kalpo

P.S. .. tikai es nekaadaa gadiijumaa nesaku ka labaak par... nu juus jau pashi zinaat...chau!

8448. viesis 8.janvāris 2002 11:29
0 0 Atbildēt

viesim augšā.

man patīk tava attieksme, un neko sliktu nevar teikt par tavu izvēli, bet man pašam vienkārši ir citi standarti un prasības.

8491. viesis 8.janvāris 2002 13:07
0 0 Atbildēt

Labaak lietotu normaalu mashiinu, nevis Opel Astra, kuru sauc par "automashiinu" tikai tapeec ka vinjai ir 4 ritenji.

8511. viesis 8.janvāris 2002 14:19
0 0 Atbildēt

Augšējais reāli norulzoja

8518. viesis 8.janvāris 2002 14:48
0 0 Atbildēt

ja ja labak lietotu normaalu auto ar frichu medniekdesinju paareedusha alusveedera piepirztu vaditaja benkji nekaa jaunu, tas tik itesaam rulzz

8557. viesis 8.janvāris 2002 17:25
0 0 Atbildēt

Draugu paziņu draugu radinieki visnotaļ ir tie labākie automašīnu piegādatāji. Tas BMW vai AUDI ar kuru bez šaubām jauks vecs vācu pāris svētdienās ir braucis uz baznīcu mazgājuši to ikreiz un vēl turējuši garāžā un 3 gadu laikā nobraukuši nieka 30 000 km bez šaubām ir pietiekami lieli idioti, lai katrus 3 gadus mainītu savu mašīnu , turklāt lietotu to pārdodot par smieklīgi zemu cenu, lai Latvijas bemberu fani to varētu atļauties.

Nu vācieši nav tā nācija, kas atdos ikru maizi par belaša cenu. Labi saglabāts auto Vācijā maksā itin bargu naudu, jo arī Vācijas autodīleris grib labi uzvārīties. Latvijā bieži vien identisks auto maksā mazāk nekā Vācijā - vienkārši no turienes ir atvilkta drupu kaudze, ko turienes apdrošinātāji vairs neņemas taisīt šeit meistarīgi salipināta un še tev nu bija Driver's Car. Problēmas jau sāksies pēc tam, jo ja šādam te Driver's Car pēc tam atmirst dzinējs tad tik atliek žēli nopūsties un noskaitīt vajadzīgās naudiņas.

Lētām automašīnām nekad netiks dota garantija, jo tie ir potenciāli izdevumi pārdevējam nākotnē.

Lietotas automašīnas iegāde vienmēr būs laimes spēle. Bet cilvēkam jau tāda daba ik pa laikam uzspēlēt ''Krievu ruleti''.

Es tomēr palieku pie tās ļaužu kategorijas kas iegādājas jaunu Astru nevis sazin kādu un kur lietotu BMW.

8568. viesis 8.janvāris 2002 19:28
0 0 Atbildēt

Ar taam vaacijas mashiinaam irr taa ka jaunas taadas pashas vaacijaa maksaa kaadus 10-15% daargaak kaa Latvijaa, jo vienkaarshi uz tejieni tie autinji naak ar zemaakaam cenam jau no ruupniicas,

ps. nupataas sanaaca iegaadaat 99.gada Astru ar 1.4 16v, 90zs galiigi nokrautu ar ekstraam. pa 7100$. normaali. varat kauko labaaku piedaavaat?

8692. viesis 9.janvāris 2002 21:10
0 0 Atbildēt

Opelju niideeji..Bet vai jusm tieshaam ir pamats teikt, ka visi opelji ir lsikti? Mazam saliidzinaajuma piemeers -> motoriishu 2.0 turbo -> toyota celica(4wd turbo) benz pateerinjsh uz 100km=9.2l,opel calibra turbo 8.9, paatrinaajums toyotai 6.9sek, calibrai 6.8sek,max aatrums toyotai(izslaveetais japaanju motors...)230km/h, calibrai 245.. Motoriits laikam labaaks calibrai, ne??OPELIM...nevis toyotai.. Labi, es nevaru spriest par izturiibu utt, bet ..ehh, ko nu es vairaak teikshu :) Es sev neveeleetos opeli, bet nav patiikami, ka juus bez iipashas argumentaacijas to nabaga auto taa apliekat =(

12751. viesis 19.februāris 2002 17:19
0 0 Atbildēt

Piekrītu Galdniek, visi tādi vidusmēra iedzīvotāji ka nevar nopirkt labākos autiņus, kā piemēram BMV, KAS MAN ARĪ ĻOTI PATĪK

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 33

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 3

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 20

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 17

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti