«Auto Statuss» vairs neizplatīs Citroen 18

 
16.aprīlis 2004 11:16

Oficiālais franču automašīnu "Citroen" un japāņu automobiļu "Suzuki" dīleris Latvijā "Auto Statuss", iespējams, pārtrauks izplatīt "Citroen" automašīnas, aģentūrai BNS sacīja uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Aivars Eglītis.

Viņš teica, ka pašlaik notiek pārrunas ar "Citroen" izplatītāju Baltijas valstīs "Veho Group", un maija sākumā būs zināms, vai "Auto Statusam" franču automašīnu izplatīšanas tiesības anulēs vai ne.

E
glītis nevēlējās atklāt, kādēļ "Auto Statuss" varētu pārtraukt automašīnu izplatīšanu. Viņš arī neatklāja uzņēmuma pagājušā gada finanšu rādītājus.

Valsts ieņēmumu dienesta (VID) finanšu policija pērnā gada augustā kopīgā reidā ar ekonomikas policijas darbiniekiem, pārbaudot kompānijas "Auto Statuss" autosalonu "Citroen", atklāja tajā algu izmaksāšanu "aploksnēs". Savukārt septembra vidū policija ierosināja krimināllietu pret "Auto Statusa" amatpersonām par algu maksāšanu "aploksnēs" laika periodā no 2002.gada 1.oktobra līdz 2003.gada 16.augustam.

Janvārī kļuva zināms, ka Valsts ieņēmumu dienests noteicis "Auto Statusam" 75 255 latu nodokļu uzrēķinu. Auditā VID noteicis, ka "Auto Statusam" papildus valsts budžetā jānomaksā iedzīvotāju ienākuma nodoklis un valsts sociālās apdrošināšanas obligātās iemaksas 37,6 tūkstošu latu apjomā un soda nauda tādā pašā apjomā.

"Auto Statuss" VID revidentu lēmumu ir pārsūdzējis.

Savukārt martā darbu sāka jauns "Citroen" automašīnu dīleris Latvijā "Veho Latvija", kurš ir Somijas uzņēmuma "Veho Group" meitas uzņēmums Latvijā. Pēc "Lursoft" informācijas, "Veho Latvija" dibināts 12.februārī, un tā pamatkapitāls ir 70 tūkstoši latu.

"Veho Latvija" valdes loceklis Gints Siliņš aģentūrai BNS sacīja: "Jā, varbūt mēs būsim vienīgie "Citroen" dīleri Latvijā, taču neko sīkāk mēs neesam gatavi teikt." Viņš norādīja, ka pagaidām uzņēmums ir tapšanas stadijā, bet sīkāka informācija būs pēc pāris nedēļām.

Pēc Latvijas Pilnvaroto autotirgotāju asociācijas datiem, šogad Latvijā realizēti 33 "Citroen" automobiļi. Pērn kopumā pārdotas 362 "Citroen" automašīnas.

RĪGA, APR 15, BNS

 
Visi komentāri
 
123482. viesis 16.aprīlis 2004 11:52
0 0 Atbildēt

Mjā, sataisījos jau C2 ar steptronik apskatīt ...........

123485. viesis 16.aprīlis 2004 12:01
0 0 Atbildēt

Kill VID. Perfs

123490. viesis 16.aprīlis 2004 12:16
0 0 Atbildēt

VID rulz!

123491. viesis 16.aprīlis 2004 12:18
0 0 Atbildēt

he he ... vai tik tas VID reids nebija "priekšdarbi" somu kompānijas konkurentspējas veicināšanai ...

123494. viesis 16.aprīlis 2004 12:25
0 0 Atbildēt

Wampirius: tā jau ir, ka VID aplokšņu algas uzcītīgi meklē tikai tur, kur kādam vajag tās atrast, citādi Latvijas tiesas vienkārši tiktu pārslogotas ar šādu lietu izskatīšanām...

123499. viesis 16.aprīlis 2004 12:38
0 0 Atbildēt

vispaar tas autostatuss ir viens iiblju kantoris !!!! es jau no pagaajushaa rudens nevaru no vinjiem pat piedaavaajumu par konkreetu vaajgi dabuut, kaut ko sola bet taa arii nepasaka ka nav speejiigi neko piegaadaat. tagad tur seezh kaut kaads iiblis, vien spac pa visu salonu un knapi piecus vaardu latviski zin.

no citiem autodiileriem uzzinaaju, ka tie lohi jau no rudens nedabuu mashiinas no Citroen un Suzuki ruupniicaam, jo ruupniicas iedevushas kurviiti. HVZ kas ir jaanovaara lai shitaa iedotu ???!!!!!!

123504. viesis 16.aprīlis 2004 13:19
0 0 Atbildēt

Mashiic 16.04.2004 12:38

nu nezinu, raxtā bija minēti kautkādi (?) 35 šogad notirgoti citroneni.

A par piegādēm no rūpnīcām, cik saprotu, tad liela daļa rūpnīcu labprātāk piegādā kautkādam vairumdīlerim (tipa kādai somu kompānijai), kas vāģus tirgo pa mazajiem dīlerīšiem. Rezultāts - lielāka cena, mazākas papildparīkojumu kombināciju iespējas ...

123505. viesis 16.aprīlis 2004 13:20
0 0 Atbildēt

2 Mizx

Da gan jau ties somi arī maxās aploksnītē ... + vienu aploksnīti kādai amatpersonai .. :)

123508. viesis 16.aprīlis 2004 13:36
0 0 Atbildēt

Nākošnedēļ taisījos ņemt C3, tagad izskatās, ka ne. Jaunajiem jau noteikti arī cenas būs augšā.

123512. viesis 16.aprīlis 2004 14:10
0 0 Atbildēt

Nu se tev, tikko bija uzbeeveejusi jaunu salonu.

Nu gan jau kaut ko bija savaariijusi, ja reiz razotaaji sos taa pametusi.

123513. viesis 16.aprīlis 2004 14:13
0 0 Atbildēt

Wampirius: šos 35 viņi ņēma caur somiem vai igauņiem, pie tam jau saražotus autiņus. un samaksāja ar priekšapmaksu. es gribēju labāku komplektāciju par standartu tādēļ viņi

laikam neko nevarēja izraut no somiem un vislaik tik kāsa manu laiku, ibio !!!!

bet tas VID uzrēķins salīdzinot ar gada iekāsienu ir tikai kādi 10 %. tā kā nezinu vai tas varēja būt iemesls. ja nu vienīgi tie rausīgie tipi visu piķi uzreiz privātmāja iebāza un tad nevarēja savā starpā vienoties kur tās 100 tonnas soda naudai dabūt.

123517. viesis 16.aprīlis 2004 14:38
0 0 Atbildēt

Man domaat ka paarbaudi Auto Statusaa pasuutija "Veho Group", jo kaa zinaams lai reguleetu konkurenci efektiivs liidzeklis ir VID.

123531. viesis 16.aprīlis 2004 16:23
0 0 Atbildēt

KAIFARIX: pilnīgi iespējams, ka Veho&Co tādā veidā grib pilnībā pāņemt visu Baltiju. Ap decembri bija runas, ka somi pārpirks Autostatusu, bet izskatās ka nekas nav sanācis. Laikam kaut ko nevar sadalīt.

123535. viesis 16.aprīlis 2004 17:18
0 0 Atbildēt

beidzot

123542. viesis 16.aprīlis 2004 20:41
0 0 Atbildēt

Intresanti kur paliks servisa džeki servisā bija normāli veči un pie rezervdaļām arī bija kompitenti čaļi žēl pat ļoti žēl ka jāsāk atkal viss no jauna jādibina kontakti pazīšanās un kur nu vēl būs serviss, slikti ka tas kantoris pajūk.

123555. viesis 16.aprīlis 2004 23:02
0 0 Atbildēt

Kaartejais pasuutiijums VID.

123635. viesis 19.aprīlis 2004 10:00
0 0 Atbildēt

Par viņu servisu gan pastāstīšu nedaudz iz dzīves. Bija man problēma ar Suzuku - eļļa tecēja no kārbas bišķn, neviens nevarēja lāgā saprast no kurienes, tad aizbraucu uz statusu. Tie tur kaut ko ņēmās pusdienu, tad atgrieza man autiņu ar komentu, ka mož kā būs labi, bet nu nezin, jāpabrauc un jāpaskatās. Eļlu esot pielējuši, jo bijis par maz (tīri jau loģiski) Un pielēja viņi 2.5l, tā arī kvītī uzrādot. Tā kā turpināja tā eļļa tecēt, pēc nedēļas ņēmu nost visu kārbu (citā servisā), kur arī dabūju ieskatīties grāmatā ar teh. datiem, tak vot, tam autiņam kārbā jābūt 1,8l eļļas. Atskruvējot korķi, protams ka aplēja visus servisa večus, jo kādi 2+ litri kārbā bija par daudz. Tā kā tājā labajā reklāmā - mož ka vajadzēja kādu grāmatu izlasīt, pirms ķerties pie autiņa, kuram jūs tā kā oficiālie dīleri esiet?...

No offence, protams...

123720. viesis 19.aprīlis 2004 15:28
0 0 Atbildēt

Nu serviss tur ir pilnigi garam - melo tiem dzeki (nu vismaz tie, kas pastasta par to, kas ir darits)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti