Noslēdzies iAuto tūrisma rallija II posms 75

 
19.aprīlis 2004 4:03

17. aprīlī Augstkalnē norisinājās iAuto tūrisma rallija kausa II posms. Kaut uz to bija pieteikušās vairāk par 40 ekipāžām, uz starta līnijas stājās 30. Finišēja 27.

Agrs rīts. Reģistrācija. Tehniskā komisija. Brokastis. Pēc dalībnieku sapulces sacensībām tiek dota zaļā gaisma. Pirmās automašīnas starts, kā paredzēts nolikumā - plkst. 11:00.

Sacensību pirmajā daļā bija paredzēti trīs regularitātes posmi. Lai būtu interesantāk, bijām aizņēmušies radaru - ātruma kontrolei. Dalībnieki bija uzmanīgi, tomēr septiņi nedaudz pārsniedza CSN noteikto maksimālo ātrumu un saņēma soda punktus. Vēl pa ceļam bija pēkšņā laika kontrole, kas fiksēja apsteigumus/kavējumus.

Pēc pirmās daļas sekoja kārtīgas pusdienas un veiklības brauciens ierobežotā laukumā (uz laiku un precizitāti). Dalībniekiem vajadzēja veikt nepavisam ne sarežģītus manevrus - paņemt pudeli (a'la kases aparāts), iebraukt gabarītvārtos atpakaļgaitā, nolikt pudeli atkal vietā un finišēt citos gabarītvārtos. Daudzi steigā gāza stabiņus, par ko arī saņēma soda punktus.

Fotogaleriju skatieties šeit »»

Un tad sekoja interesantākais. Pēc īsas otrās dalībnieku sapulces sākās orientēšanās brauciens. Sākumā dalībniekiem vajadzēja braukt pēc leģendas apgrieztā secībā un nokļūt vietā, kur atrodas tiesnesis ar kartēm, lai varētu sākt orientēties pa īstam. Vērot to bija gana aizraujoši, jo ne katrs spēja uzreiz noorientēties leģendā, kas rakstīta "no otra gala".

Tomēr visi agrāk vai vēlāk "kartes tiesnesi" atrada. Vieta, kur attiecīgajā brīdī atradās dalībnieks, kartē nebija atzīmēta - tas bija jāsecina pašiem. Orientēšanās atvēlētais laiks bija 2,5 stundas + atļautais kavējums 30 minūtes. Kopā bija jāatzīmē 37 kontrolpunkti, kas atradās trijos pagastos. Mums par diezgan lielu izbrīnu, daudzi dalībnieki paspēja atrast (sasniegt) gandrīz visus punktus, iekļaujoties sev atvēlētajā laikā.

Pēc orientēšanās starta sākām apkopot pirmajos etapos sasniegtos rezultātus, tomēr dēļ samērā komplicētās rēķināšanas sistēmas rezultātu pasludināšana tika atlikta uz vēlāku laiku.

Rezultātu saraksts ir šeit »»
Tagad viss ir izrēķināts un apkopots. Saraksta augšgalā ir arī iepriekš neredzēti uzvārdi - tas priecē. Dalībnieku meistarības līmenis, salīdzinot ar pagājušo sezonu, ir pamatīgi audzis.

iAuto rallija II posma noslēguma ceremonija un apbalvošana notiks trešdien 21.aprīlī plkst 19:00 EUROSTOP restorānā. Būtu jauki, ja uz apbalvošanu ierastos visi dalībnieki, ne tikai uzvarētāji. Šeit mēs varēsim apspriest, kas patika, kas nepatika, ko darīsim nākošajā posmā utt. Uz tikšanos EUROSTOPĀ!

Vairāk par EUROSTOP - www.eurostop.lv

Īpašs paldies mūsu sponsoriem un atbalstītājiem: Digitālās Drukas Centram (www.ddc.lv), TSC Auto (www.tscauto.lv), Reklāmas Centram (www.reklamascentrs.lv), EUROSTOP (www.eurostop.lv).

iauto_olympus.gif

iAuto rallija kausa direktors
Elmārs Biele

 
Visi komentāri
 
123601. viesis 19.aprīlis 2004 0:06
0 0 Atbildēt

paldies visiem, kas ieradaas, piedaliijaas un ciiniijaas! tieshaam jaasaka, ka daliibnieki savaa meistariibaa progresee neapturami :)

milziigs un iipahss prieks ir par tiem, kas piedalaas jau no pasha pirmaa posma - tas noziimee, ka shis ir tuurisma rallijs un arii noderiigs atpuutas veids vienlaiciigi. lai veicas arii turpmaak!

123602. viesis 19.aprīlis 2004 0:30
0 0 Atbildēt

Blin, patiesham zhel, ka nevareju tikt... izskatas, ka gaja jums loti labi...

Redaktors 19.aprīlis 2004 0:32
0 0 Atbildēt

Bija pat labāk, kā domāts - orientēšanās bija super-saldais ēdiens...

123604. viesis 19.aprīlis 2004 0:55
0 0 Atbildēt

bilzhuku ir padaudz - 345, bet tiem, kas tur bija, buus interesanti sevi mekleet un citus veelreiz apskatiit :)

123606. viesis 19.aprīlis 2004 7:43
0 0 Atbildēt

Man domat, ka mani uzskata par aklu, ka liek boldā šito rakstu.

Redaktors 19.aprīlis 2004 8:42
0 0 Atbildēt

Edžuli! Boldā liek, jo tas ir svarīgi!

123618. viesis 19.aprīlis 2004 9:15
0 0 Atbildēt

Paldies organizetajiem!!! Bija super!!!

123620. viesis 19.aprīlis 2004 9:20
0 0 Atbildēt

Buutu jasameklee kaads amerikaanis kuru nebuutu zheel lauzt! Un tad vareetu piedaliities shaadas izpriecees. :) Izskataas ka ar automashinas gabariitiem un precizitaati dalibniekiem ir lielas probleemas :)

123639. viesis 19.aprīlis 2004 10:17
0 0 Atbildēt

Pasakums bija labs!

Par gabaritiem... parsteidza mans rezultats veiklibaa... izradas ar CR-V var normali manevret :) tikai kad ibraucu garaza atpakalgaitaa neredzeju stabinu... parktronic to ari neredzeja :( labi ka tiesnesis laicigi pateica stop :)

Legenda... imho parak gara... beigas jau apnika par sito grantu braukaties ar 4km parbraucieniem starp legendas punktiem.... imho apkartne nebija interesanta ka vecumniekos... tiri subjektivi. un sitas sekundes .... divas reizes apsteidzam... attiecigs rezultats :(

Musu meitenes pec legendas no garlaiciguma jau gandriz aizmiga, bet kad sakas orientesanas... uzreiz pamodas un aktivi piedalijas... wow, sis pasakums bija godam! super! prikols ar angaru ari labs :)

kapec nebija ugunskura?.. palika daudz cisinju....

Atsevisks paldies Volvo 244 ka palaidijat mums agrak.. agrak varejam doties majas! thx!

CU!

123642. viesis 19.aprīlis 2004 10:30
0 0 Atbildēt

aiz to visi tiek luugti ierasties uz apbalvoshanu, kur ir paredzeeta arii naakamaa posma vietas, kausa norises vispaar un veerteeshanas sisteemas apsprieshana. tiek plaanota Kurzeme - Liepaajas rajons, kaads no pagaajushaa gada Kurzemes rallija dopiem, Karosta un baaze Ziemelju fortos, kas ir ljoti interesanta vieta.

123643. viesis 19.aprīlis 2004 10:30
0 0 Atbildēt

Pasaakums super! Paldies organizaatoriem! Piedaliisimies arii turmaak, neskatoties uz paarsisto dagvielas magjistraali un izlauzto amortizaatoru :) Zeel tikai, ka veikliibas braucienaa paaris minuutees ieguutie punkti tika veerteeti ar taadu pat "svaru" kaa punkti kurus ieguva 4 stundas nesaajoties pa grants celjiem:( Tas muusu ekipaazu atsvieda no 10. vietas uz 17. :( IMHO formulai galiigaa rezultaata apreekjinaashanai vajadzeejai buut eleboreetaakai. Vai arii neesmu ko iisti sapratis?

Borrows

123644. viesis 19.aprīlis 2004 10:34
0 0 Atbildēt

viss jau buutu labi,ja pie finisha nevajadzeetu divdesmit minuutes gaidiit.Pamatiigi viilos shinii pasaakumaa.

123645. viesis 19.aprīlis 2004 10:36
0 0 Atbildēt

gaidiit? Tu par regularitaati?

123646. viesis 19.aprīlis 2004 10:37
0 0 Atbildēt

to v850:

Shajaa pasaakumaa ir jaabrauc strikti ar noteikto videejo aatrumu nevis visu laiku jaalido :(

Tur jau ir taa saals ka jaabrauc preciizi nevis jaalido.. lidot vareeja vakaraa orienteehsnaas braucienaa nevis legjendaa.. bet shkjeit ka Juus uz orienteehsnaos nepalikaat... taadeelj arii neizbaudiijaat...

123648. viesis 19.aprīlis 2004 10:39
0 0 Atbildēt

buutu nedaudz reaalaaki laiki, naakoshreiz piedaliitos veel, bet tas beeru brauciens man vairs neinteresee. ja videejais aatrums ir 50 km stundaa, tur kur pat sabiedriskais transports brauc uz 90, tad vai to var nosaukt vispaar par ralliju.

123649. viesis 19.aprīlis 2004 10:40
0 0 Atbildēt

:) ok - bija prieks Tevi redzeet!

123650. viesis 19.aprīlis 2004 10:41
0 0 Atbildēt

To Borrows:

Tajā visā ir savs funktieris - maksimāla koncentrācija gan nēsājoties 4 h pa ceļu, gan uz 50*100 m placītī griežot veiklību. Kā pats redzi, tas nemaz nav tik vienkārši. Protams, ir jau skrobe, kad 1 minūtē sačakarē to, ko esi ieguvis 4 h, bet nu tāds šis sporta veids ir. Arī lielajā rallī esot līderis, vari pēdējā dopā pēdējā km nolikt uz jumta, vai pat tikai grāvī iebraukt un zaudēt visu iekrāto laiku.

Vienkārši tas trenē nervu sistēmu. :-)

123651. viesis 19.aprīlis 2004 10:47
0 0 Atbildēt

to v850 19.04.2004 10:39

Tu saki sabiedriskais brauc 90?? Un visu laiku? t.i. videejais 90km/h sabedriskajam? Taa nu nav...

Bet nu neko dariit ja ir par gruutu braukt preciizi, kas arii ir visam shim pasaakumam pamataa tad nekaa...

Saprotu ka gribas vilkt bet tas sheit legjendas braucienaa nav paredzeets. Orienteeshanaas daljaa sods par apsteigumu netiek piemeerots.. :) Bet uz to Juus nepalikaat.

123652. viesis 19.aprīlis 2004 10:47
0 0 Atbildēt

To V850:

A ko tad Tu gribēji - vidējo 70 - vai Tu maz stādies priekšā, kas tā būt par maukšanu. Jo uzdots tiek VIDĒJAIS ātrums. Un tikko Tev būs viena kļūda (ja Tu nekļūdies - ar to arī apsveicu, bet vienmēr jau tā nav), tā vidējais pieag neticamā ātrumā.

Jau tā režīms 60 un pie tam ar iedzīšanu pēc maniem IMHO ieskatiem bija bišku par traku.

123653. viesis 19.aprīlis 2004 10:48
0 0 Atbildēt

piedaliijos pirmo reizi un pat iedomaaties nevareeju, ka buus taada laika rezerve. un tad,kad peec lk2, tiesnesis fikseeja laiku neskatoties uz to, ka atrados metrus150 pirms finisha, un dabuuju entaakos tuukstoshus soda punktu, uzsita pamatiigu shkrobi un noleemu nepiedaliities taalaak. tagad dusmas ir paargaajushas un droshi vien ka naakoshreiz braukshu atkal, tik tai lietai jaapieiet no citas puses.

123654. viesis 19.aprīlis 2004 10:51
0 0 Atbildēt

Kāpēc tik daudz nogāztu atpakaļgaitas stabu? Kāds tur bija uzdevums, ka visi tos centās iznīcināt?

123655. viesis 19.aprīlis 2004 10:54
0 0 Atbildēt

To V850:

Nemet kreņķi, nākošreiz viss būs kārtībā - nu vismaz es tā ceru.

123656. viesis 19.aprīlis 2004 10:56
0 0 Atbildēt

To Yukki:

A tam stabiņam bija tikai jāpieskarās ar bamperi, bet nedrīkstēja nogāzt. Ja Tu asi piebrauc, tad itkā jau gabarītos ieraksties, bet arī asi uzsit pa stabiņu, un šis maita ņem un nogāžas.

Rallijs - tas jums nav šahu spēlēt, te domāt vajag. :-)))

123661. viesis 19.aprīlis 2004 11:22
0 0 Atbildēt

atziņas:

Vēljoprojām nav skaidrības ar laika fiksēšanu - kurā brīdī, kurā vietā un ar kādu pamatojumu tiek fiksēts laiks. UN te neiet runa par regulāru braukšanu (ko vajag - to vajag) bet gan par principu - uz aci, 100m attālumā!

UN tomēr III posms bija par lēnu! (IMHO)

Jautājums - rezultātu tabulā - ko nozīmē sarkanā fona izdalījums?

123662. viesis 19.aprīlis 2004 11:25
0 0 Atbildēt

konkreeti - par kuru fikseeshanas vietu Tu (kas?) runaa?

jaa, attieciibaa uz III Tev ir taisniiba.

123663. viesis 19.aprīlis 2004 11:30
0 0 Atbildēt

Aha, tomēr kāds ir to pamanījis :-) Es par LK punktiem domāju.

123664. viesis 19.aprīlis 2004 11:32
0 0 Atbildēt

videjais atrums ir ok... mes legenda 2 reizi kludijamies, apmaldijamies, un pec tam lai nokertu ~100 km/h lidojam pa grantu... uff

laika fiksesana... slepena punkta apsteidzam 10 sek... tapec ka domajam ka fikses laiku pie sarkana punkta nevis pie zalaja...

pec tam apsteidzam minuti, jo tiesniesis ierakstija mums izbrauksanas laiku 11.49 bet skaitija laiku no 11.50 (saja laika mes reali izbraucam)... koroce s tolku mi sbilis...

nakamais posms tuvu Liepajai.. vieta ok, bet... ta pat baka aiziet uz posmu , bet ja vel vajag vilkt lidz posmam tik lielu distanci... tur jau nogurusis atbrauksi... ka pec tam majas tikt?... es ele ele doehal do doma v etot raz... sil sovsem nebilo...

123665. viesis 19.aprīlis 2004 11:37
0 0 Atbildēt

Nu re - taa ir ar to videejo aatrumu - tiem, kas saka, ka par mazu!!!

Treshdien 7os vakaraa - precizeesim arii laika atskaites punktus.

Par to Liepaaju - tas noteikti buus divdiennieks, liidz ar to varees atpuusties un nogurushiem nebuus nekur jaabrauc.

123666. viesis 19.aprīlis 2004 11:38
0 0 Atbildēt

Vienvārdsakot - vajag skaidrību laika fiksēšanā (arī SKP)!

Kā izskanēja varianti - laiks tiek fiksēts tikko auto parādās redzamības zonā! ok, ja tas ir krustojums, kurā var konkrēti pateikt - tas autiņš tajā punktā bija konkrēti tikos! Mani piemēram pārsteidz KP ceļa malā, kas man liek apstāties un vienīgais paskaidrojums ir: pedāli grīdā (vai kā tur)! KO tas nozīmē? Finišs, esi brīvs un laid pusdienās? Nenormāli kavē? KO? Kurā veitā tur tika fiksēts laiks? Apstājoties pir sarkanā karodziņa? Vai apstāšanās gadījumā neprasa laku? Utt utjp.

Es saprotu ka noris cīņa starp org un "profiem"- kurš nu kuru piečakarēs, bet vai tas nozīmē - patvaļu noteikumu (nolikum) traktēšana?

123668. viesis 19.aprīlis 2004 11:44
0 0 Atbildēt

par vidējo - ja mēs rēķināsimies ar visām iespējāmām kļūdām - nu tad braucam uz 10! Kļūda ir kļuda - tapēc jau arī sacensības! UN par lidošanu uz 100 - sods (10*50)! Ja man koplietošanas ceļā kāds uz 100 ņems manu līkuma iekšmalu!!! Man galu galā ir bērns autiņā! UN es rēķinos ar likuma ievērošanu no citu atubraucēju puses!

Šeit jāsaka - ļoti prātīgi no org puses ir sadalīt sodus - par apsteigšanu *5 pret kavēšanu! Labāk minūti nokavēt nekā 10 sek. apsteigt!

123669. viesis 19.aprīlis 2004 11:45
0 0 Atbildēt

ar laika fikseeshanu vienmeer buutu jaadara taa, kaa vietaa, kur staaveeju es SS - izkaram zaljo (dzelteno) karogu (vislabaak liikumaa), braucam prom, kameer to karogu varam saskatiit, izkaram sarkano - stop karogu un gaidaam, kad daliibnieks paraadaas pie izliktaa zaljaa karoga, kur arii fikseejam laiku. vai ne?

123672. viesis 19.aprīlis 2004 11:58
0 0 Atbildēt

vai laika normu reekinot tiek jau paredzeets,ka daliibnieks kluudiisies legendaa vairaakas reizes?

123674. viesis 19.aprīlis 2004 12:00
0 0 Atbildēt

To Lapsa:

Nē, tā nav.

1 zīmei aiz vai labāk uz finiša līnijas ir jābūt sekojošai - uz sarkana pamata rūtains finiša karogs. Uzstāda sekojoši (nu apmēram, jo katrā vietā ir savas īpatnības)

a) izvēlās TIESNEŠU VIETU tā, lai tā būtu kādi 100-200 m aiz pagriziena, pampaka, krustojuma.

b)noliek mašīnu tajā vietā, kur to ierauga tieneši

c)tagad skatoties no mašīnas liek finiša zīmi tā, lai braucējs šajā pozīcijā būdams, viņu tikai arī ierauga - principā iznāk, ka zīme ir nedaudz tālak, nekā fiksēšanas moments. Tāpēc arī ir labāk likt aiz asa līkuma, aiz asa paugura.

d) nomēra distanci līdz mašīnas pozīcijai - lūk tā būs tā vieta, uz kuru distančnieks rēķinās ideālo laiku.

2 Tiesnešu punkts tiek apzīmēts ar sarkano STOP zīmi. Nu un protams, auto laiks tiek ņemts uz parādīšanās momentu.

3 Aiz viņa 25 m ir jābūt darbības atsauces zīmei - slīpās svītras uz smilškrāsas (dzeltena) pamata.

Ja netici, izlasi vispārējos rallija noteikumus, tur ir zīmju izvietojuma shēma beigās arī dota www.laf.lv/RALLIJS_FIA_v..._noteikumi.doc

123676. viesis 19.aprīlis 2004 12:03
0 0 Atbildēt

OK, vari likt citas zīmes, karogus, bet nu tikai aprakstiet tos nolikumā, bet ja nolikumā melns uz balta ir rakstīts, ka rallijs notiek pēc LAF kodeksa principiem, UN NEKAS CITS NAV ATRAKSTĪTS, tad nu zīmēm un viņu izkārtojumam ir jāatbilst KODEKSAM.

123677. viesis 19.aprīlis 2004 12:05
0 0 Atbildēt

brīžiem nesaprotu cilvēkus, kas braucot savam priekam, spēj noķert tik daudz kreņķu? Jums dzīvot nav grūti, ka viss tik melns liekās?

123678. viesis 19.aprīlis 2004 12:08
0 0 Atbildēt

vien peec "principiem" :).

jaa, tiek paredzeets. lai kljuudoties naa jaavelk uz 130, kaa dazhs labs te atzina.

jo piedalaas arii gjimenes ar beerniem, lai atpuustos un shis ir tuurisma rallijs, nevis atvelkamais gabals, taadeelj izklaide un droshiiba ir buutiska. ta luuk.

kas negrib - nepiedalaas.

Yukki - kaa naglai uz galvas!

123679. viesis 19.aprīlis 2004 12:08
0 0 Atbildēt

Tos laika ņemšanas karodziņus vajag aizsegt ar kādu plāksni, kas atrodas nu piem. 10m. pirms tā - pa gabalu neredzēs!

123681. viesis 19.aprīlis 2004 12:13
0 0 Atbildēt

Nē, Yukki

Lieta jau nav kreņķī.

Vienkārši nevajag iemācīties nepareizi, citādi pēķšņi iegrozīsies tā, ka kādam nebūs šturmans, un par cik Tu esi braucis(-kusi) (piedod, nezinu kā pareizi) rallī, piedāvas iesēsties labajā beņķī. Nu un tāpēc, ka ir iemācītas nepareizas zīmes un to secība, noraksi gonku un par Tevi teiks - kāds tu rallists(-e), neko no tā vispār nesaproti.

Zini, vienā krievu filmā ir par šo tēmu, laikam Baltajā tuksneša saulē: - mņe ņe žalko, mņe za deržavu obidno. ;-)

123682. viesis 19.aprīlis 2004 12:21
0 0 Atbildēt

jaa jaa - to jau Tu teici!

123683. viesis 19.aprīlis 2004 12:22
0 0 Atbildēt

Un visi mācās, ne tikai braucēji, bet arī organizatori, tiesneši. Vienīgā iespēja, starp citu, iemācīties tiesāt ir šādi it kā vietējā mēroga (negribas teikt "sētas mači") mači, jo arī lai tādus uzorganizētu, vajag pietiekoši daudz laika, nervus, līdzekļus, galu galā komanda ir vajadzīga. Tas ka ir kļūdas - tas ir normāli. Aizdomīgāk būtu, ja viņas nebūtu. ;-)

123685. viesis 19.aprīlis 2004 12:36
0 0 Atbildēt

Un vēl padoms dalībniekiem - paši paskatieties, ko tiesnesis ieraxta un par ko paraxtaties!!!! Savādāk būs kā man - pēc sava hronometra iebraucu ar 16 sek kavējumu, neskatoties paraxtu rezultātu lapu (dzirdēju taču, ka 16 ir pēdējais skaitlis, ko nosauc tiesnesis) un.... rezultātos man ir 44 sek apsteigums! Mjaaa.... bet paraxtījies taču es esmu ;-(((( Var jau būt, ka neesmu iemācījies skaitīt 3-4 nobraukto posmu laikā...

Un tiešām - reizi par reizēm jātiek galā ar laika uzņemšanu... savādāk dikti mistisks pasākums sanāk. Īpaši jau ar izlikto stop-zīmi un plakātiņu "Spied grīdā".

A stāties laika/ātruma koriģēšanai tiešam var un vajag stāties mežā, nevis 100m pirms finiša! Tad jau ikviens varēs iestumt auto ar 0,5 sec precizitāti.

Par tiem vidējiem ātrumiem - LK2-LK3 varēja būt ap 75km/h, jo vairāku km pārbraucieni pie 48km/h ir ne tikai garlaicīgi, bet... arī neveicina organizātoru labo slavu ;-) Vienīgais, kur dabūja pavizināties, bija orientēšanās... Mēģināsim ko labot?

Shadow

60.Ekipāžas stūrmanis

nu patīk mums palidināties...

123689. viesis 19.aprīlis 2004 12:41
0 0 Atbildēt

To Yukki:

Un starp citu (ja neskaita šādas tādas nepilnības) man šis rallis patika, kaut gan braucu kā pasažieris-skolotājs(un veiklību un orientēšanos mēs nebraucām citu iemeslu dēļ, bet tie nu nekādi nav saistīti ar ralliju). Dabūjām izbraukties no sirds, visu laiku dīdīju šturmanu - paskaties šo laiku, ieraksti tur, nosauc orientieri, aprēķini odometru (mums bija standarta ar kļūdu apmēram +100 m uz 5km), režimkā vispār izmantojām mobīlā telefona hronometru.

Mājās atgriezos ar gandarījuma sajūtu un ar domu, ka uz nākošo iAuto ralli vajadzētu aizlaist ar sievu un sīko (ja kāds atkal neizdīks, ka viņam vajag skolotāju), lai takš arī dabū izjust to visu no iekšas.

123691. viesis 19.aprīlis 2004 12:46
0 0 Atbildēt

To Shadow:

Bet man tā vieta patika - STOP zīme, es jau noriktēju šturmanu, ka šim jāiet atzīmēties, bet viņš saka reku uzraksts "SPIED GRĪDĀ". Nu ja jāspiež, tad jāspiež, tad neuzdodam dumjus jautājumus un tracamies tālāk. ;-))

123692. viesis 19.aprīlis 2004 12:54
0 0 Atbildēt

kas apmeeram paredzaas divdienniekaa? tas ir 3. posmaa.

123693. viesis 19.aprīlis 2004 12:58
0 0 Atbildēt

Tu uzdod sarezhgjiitu jautaajumu :), bet principaa viss iet uz to, ka turpmaak taa arii buus - 3 legjendas ar LK un PLK pa vidu vienaa dienaa, chucha, tad nakts orienteeshanaas - ir doma taisiit 2x orienteeshanos vienu aiz otras, kur otro karti sanjems tikai vienaa no dazhiem obligaati atrodamajiem 1.orienteeshanaas punktiem, tad otraa dienaa veikliiba, kaut kas taads...

123694. viesis 19.aprīlis 2004 13:01
0 0 Atbildēt

kad gaidiit preciizaaku informaaciju?

123695. viesis 19.aprīlis 2004 13:04
0 0 Atbildēt

domaaju, ka liidz apriilja beigaam buus skaidrs.

123700. viesis 19.aprīlis 2004 13:50
0 0 Atbildēt

> viesis 19.04.2004 12:36

Un vēl padoms dalībniekiem - paši paskatieties, ko tiesnesis ieraxta un par ko paraxtaties! !!

Tur jau taa lieta ka nav ponjas par ko parakstamies, ja nav skaidrs kur tiek fiksēts laiks! I posmā vispār nogrieza trasi! Pilnīgi nekādas sajēgas par to kas notiek, kur nu vēl - kāds laiks.

:)

123711. viesis 19.aprīlis 2004 14:51
0 0 Atbildēt

To Maz-dai:

Tas jau ir solis uz priekšu, jo:

1 ar parakstu Tu apliecini, ka ierakstītais laiks kontrolkartē sakrīt ar ierakstīto protokolā

2 ja Tu vēl sapratīsi, kā to laiku ņem un vai Tev viņš ir paņemts pareizi, Tava vērtība rallija tirgū pieaugs 10x, ja ne 100 kārtīgi.

:D

123730. viesis 19.aprīlis 2004 16:10
0 0 Atbildēt

Nu, tad beidzot!!! Arii es varu pateikt kaadu vaardinju, neesot anoniims. ;) Man bija biku probleemas ar regjistraaciju. :( Nu, ir OK!

1) gribu pateikties organizatoriem par jauko un interesanto pasaakumu. Bija ritiigi labs (man patika ljoti)!;

2) ceru, ka arii turpmaak mani njemsiet savaa barinjaa, kursh kaa te izskataas jau ir labi sadziedaajies, jo turpmaak centiishos neizlaist ne vienu iAUTO pasaakumu :) (shis bija mans pirmais);

3) esmu LJOTI apmierinaac ar rezultaatu prieksh 1. posma savaa muuzhaa + braucot ar parasto mashiinas odometru! ;)

Koroche! SUPER! Protams, gribu piekrist dazhiem, ka peedeejais (LK3) bija garlaicix un leens, bet visaa visumaa doma un ideja par precizitaati ir laba. Pareizi saciic - jaadomaa ar galvu untad viss buus OK! Taapat jau sanaaca arii biku atvilkt, jo nomaldiishanaas deelj kasaam 7 min., bet nekas..., piedzinaam! :) Ir OK!

123751. viesis 19.aprīlis 2004 18:52
0 0 Atbildēt

Man ir jautaajums organizatoriem vai galvenajam tiesnesim vai whatever... ;) - es gribu paluugt kaukur ieraudziit (piemeeram man uz e-mail) pareizaas atbildes uz visiem 37 jautaajumiem, kas bija orienteeshanaas kartee + arii veelreiz ieskatiities savaa kontrolkartee, ko nodevaam ar atbildeem. Vai tas ir iespeejams? Just in case of... ;)

Redaktors 19.aprīlis 2004 18:53
0 0 Atbildēt

Varam k-karti panemt lidzi uz apbalvosanu.

123753. viesis 19.aprīlis 2004 19:34
0 0 Atbildēt

Baltais audi ar mellajām svītrām pār kapotu DER! Gluži kā balvāna sierai :))) Tikai no kura kluba ir tas audi? :) gh gh

123755. viesis 19.aprīlis 2004 19:40
0 0 Atbildēt

OK! Uz apbalvoshanu der! Luudzu panjemiet ekipaazhai Raimonds Beezinjsh un Inese Postnaja. To kuraa raxtiijaam tos orientieru nosaukumus. Un protams arii pareizaas (peec juusu praata) atbildes. ;) Paldies.

123756. viesis 19.aprīlis 2004 19:48
0 0 Atbildēt

atkal stulbenisiem no vea lekcijas beidzas un ielaida uz pusstundinu datorzale, kamer pasniedzejs aizgajis vakarinas?

123759. viesis 19.aprīlis 2004 20:00
0 0 Atbildēt

viesis 19.04.2004 19:48 - a vaita tad tas audi neder? :( IMO tas tajaa rallī krutākais vāģis 8-) Gribu stāties vinja klubaa!!! :D

123778. viesis 20.aprīlis 2004 8:58
0 0 Atbildēt

Galv. tiesn. Lai noorganizētu labu ralli ir vajadzīgs nopietns budžets (~1000-2000Ls) un sakarīga komanda, kas spēj to visu virtuāli salikt pa plauktiņiem. Tāpēc ir lielais sports un 'sētas pabraukšana :)'. iauto ir atpūta ar rallija elementiem (lūdzu nejaukt!!!). Nedod dievs, ja kas notiks, tad šādu pasākumu nebūs vispār. Vai mums to vajag?

123785. viesis 20.aprīlis 2004 9:53
0 0 Atbildēt

Gribu tik izteikt novēlojušos publisku paldies visiem tiem cilvēkiem, kas šo pasākumu rīkoja - gan par ideju, gan izdomu, gan uzņēmību sarīkot šādus brīvdienu svētkus. Tas ir lieliski, ka ir cilvēki, kas arī savu brīvo laiku pavada, veidojot labas ārpusdarba laika pavadīšanas iespējas daudziem citiem cilvēkiem. Lai cik tas dīvaini nebūtu, labi apzinos, ka noorganizēt kādu pasākumu ir daudzreiz grūtāk kā to nokritizēt. Tāpēc sen vairs negribu iedomāties kādu kritizēt par kādu no nepilnībām, kas jebkurā pasākumā noteikti būs - arī olompiskajās spēlēs ar miljardu budžetiem tādas ir. Galu galā katram no mums ir ļoti praktiskas iespējas izdarīt izvēli par savu piedalīšanos. Noteikumi ir publiskoti, aculiecinieku stāsti ir izlasāmi, bildes ir saredzamas - ko vēl vajag? Ja kādam principiāli kas nepatīk - lai sēž mājās un kasa ausis, vai slido, vai peld, vai kaifo ar sevi. Ja kāds izlēmis piedalīties - lai taču pozitīvi izbauda to fīlingu, kas dots - apsveicams organizatoru darbs, draudzīga dalībnieku attieksme, paša smadzeņu saspringums un ķermeņa veiklība. Un redzams taču, ka gandrīz visi dalībnieki tā arī darījuši.

Ar prieku gaidu maija beigas, kad varēsim tikties atkal.

Par kritiskajām piezīmēm runājot? - gribu atbalstīt vairumu agrāk JT67 teiktā, tajā skaitā - "Un visi mācās....".

Tiekamies maija beigās - ideja par Liepāju ir lieliska. Un kādi gan Latvijā vispār ir attālumi?... Un divas ārpusdarba dienas kopā ar labiem cilvēkiem - tas ir lieliski.

Un ja vēl katrā regularitātes distancē būs pa kādai (-ām vairākām) PLK - tad nu nevienam nebūs pamata čīkstēt par pārāk mazo vidējo ātrumu.

Lai nu tika laiks nebūtu pāreāk dubļains - divdienai nebūtu labākais risinājums.

Vēlreiz paldies orgiem - atpūtas pasāciens ir labu labais.

A81

123787. viesis 20.aprīlis 2004 9:57
0 0 Atbildēt

Paceliet roku, kurš ir pret?

Es esmu par !!!!

Bet tikai arī par to, lai tos rallija elementus, ko māca, iemāca pareizi.

Jo tad cilvēki, kas šeit itkā brauc uz plezīri, arī no malas skatoties lielo ralli, daudz labāk un pareizāk to sapratīs.

123790. viesis 20.aprīlis 2004 10:13
0 0 Atbildēt

Droši vien JT ar prieku sniegs palīdzīgu padomu tieši orgiem un orgi to noteikti nenoraidīs, un pasāciens kļūs vēl labāks. Dalībnieki varēs novērtēt.

A81

123791. viesis 20.aprīlis 2004 10:14
0 0 Atbildēt

to: viesis (VeA) 19.04.2004 19:34

Minētais Quatro ir no Crazy Car Club... Kluba oficiālais saits vēl tapšanas stadijā, bet tā uzmetumi un pirmā informācija ir atrodami uz www.tigerracing.lv

UN - vakard nepaspēju pateikt mūsu ekipāžas vārdā PALDIES EMUNDAM UN LAPSAI! Visu cieņu - aptuveni saprotu kādu darba apjomu jums bij jāpaveic lai viss notiktos.

Cīnaties un gan jau kopīgi uzbīdīsim to pasākumu aizvien labāk un interesantāk!

kopā ar jums,

Cipars un Shadow,

# 60 šajā reizē

123806. viesis 20.aprīlis 2004 11:19
0 0 Atbildēt

kas tas par "EMUNDAM" ???

123810. viesis 20.aprīlis 2004 11:28
0 0 Atbildēt

Gaidam uz II posma apbalvošanu visus EUROSTOPā trešdien plkst. 19:00 - 2.stāva restorānā.

123868. viesis 20.aprīlis 2004 15:17
0 0 Atbildēt

Redaktors 19.04.2004 18:53

Varam k-karti panemt lidzi uz apbalvosanu.

PANEMIET GAN! Bus interesanti apskatities un salidzinaat kura orientierii ko esi neparteizi ierakstijis:)))

123870. viesis 20.aprīlis 2004 15:28
0 0 Atbildēt

Ieprieksejaa komentara bija domats ko es-dalibnieks, esmu nepareizi ierakstijis. Reds veel panems un apvainosies:)))

123895. viesis 21.aprīlis 2004 0:20
0 0 Atbildēt

viesis 20.04.2004 09:53

Patiess prieks par taadiem vardiem!!

lai gan muusu ekipaazja shoreiz nevareja piedalities, redzu ka pasaakums izdevies! Taa turpinaat!!!

P.S.Savas zinjkaares peec laiakm meegjinaashu riitdien ierasties EuroStopaa un no malas paveerot emocijas..., ja driikst:D

123897. viesis 21.aprīlis 2004 0:29
0 0 Atbildēt

kaa tad - buusi gaidiits!

/lapsa/

124192. viesis 22.aprīlis 2004 13:59
0 0 Atbildēt

diemžēl nebiju uz to sapulcēšanos: varbūt var dzirdēt (lasīt) kopsavilkumu (rezume) par tajā notikušo: kas spriests un pac galvenais - kas izspriests, kādi secinājumi!

pliiz

124216. viesis 22.aprīlis 2004 14:51
0 0 Atbildēt

Nu, vieniigi, ko tev varu praatiigu pastaastiit, cik mees vakar alinjus izdzeeraam... ;) Gruuti bija celties plkst. 8:00, kad ~ plkst. 7:00 aiziet chucheet... ;))

124236. viesis 22.aprīlis 2004 15:59
0 0 Atbildēt

Elmaar?! Kad es jau vareeshu iemaxaat Ls 15 par naakosho posmu? ;)) Un vispaar, kad mees aizbrauxim uz Kemi piemonteet man velospidometru?

124237. viesis 22.aprīlis 2004 16:02
0 0 Atbildēt

jaadomaa, ka jaunnedeelj buus gatava regjistraacijas forma, tad arii vareesi...

un par tiem alinjiem... khmmm - neesmu noskanjota pus 5 celties augshaa, lai "papljaapaatu" :D

124242. viesis 22.aprīlis 2004 16:24
0 0 Atbildēt

Lapsa??? Neiebraucu... ! ???

124244. viesis 22.aprīlis 2004 16:31
0 0 Atbildēt

nee nu - tad kad vinsh ar tiem alinjiem ribaas paarradaas, tad gribeeja veel pljaapaat nevis guleet - laikam veel gana neizpljaapaajaaties

124255. viesis 22.aprīlis 2004 17:36
0 0 Atbildēt

Ahaaa, hehe... laps! ;) Es akal aizgaazu maajaas un pieprasiiju, lai man silda zupu! ;)) Nu, taa ap 6:30 ... :D

124439. viesis 24.aprīlis 2004 8:45
0 0 Atbildēt

Novēloti,bet ja runā par raliju ,tad paldies org.par šo pasākumu kopumā viss ir jauki ,gan tūrisms ,gan atmosfēra ,gan atpūta,gan ralijs ,gan veiklības brauciens.

iauto raliju esmu izvēlējies kā sagatavošanās posmu Latvijas amatieru ralijam,tāpēc vēlētos ,lai viss tam būtu max pietuvināts.

Te iet runa par reg.braucieniem , par laika ņemšanas vietām.

Pa šiem punktiem pēc 2.posmiem man ir izveidojes galvā juceklis.

ekipāža Nr.4

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 33

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 3

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 20

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 18

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti