Statoil Latvijā aizsāk ekobraukšanas kustību 47

 
20.aprīlis 2004 1:00

19. aprīlī Latvija Statoil SIA uzsāk ekobraukšanas programmu autovadītājiem – Statoil ekoceļš, kas ļauj ietaupīt līdz 40% degvielas. Ekoceļa programmu atklāja ekobraukšanas aizsācējs Andris Dambis, uzstādot jaunu Latvijas ekobraukšanas rekordu - trīs litru degvielas patēriņš uz 100 kilometriem.

s.5.jpg

Ekoceļš ir viena no spožākajām pasaules idejām autovadītājiem, kas sevī apvieno gan ekonomiju, ļaujot ietaupīt līdz 40% degvielas ikvienam autobraucējam, gan braukšanas kultūru un gan satiksmes drošību, samazinot satiksmes negadījumu skaitu par 10-20%, gan saudzīgu attieksmi pret apkārtējo vidi, mazinot gaisa piesārņojumu.

Ar Statoil ekoceļa rekorda uzstādīšanu Statoil Latvijā uzsāk aktivitāšu virkni, piedāvājot ikvienam autovadītājiem iepazīties un ieviest savā ikdienas dzīvē ekobraukšanas principus. Maijā Statoil piedāvās saviem klientiem apmācības seminārus, kurus vadīs ekobraukšanas eksperti no RTU, sniedzot iespēju tuvāk iepazīties ar ekobraukšanas pamatlikumiem. Rudenī tiks organizēts ekorallijs, kas ļaus uzņēmuma klientiem pārliecināties par ekobraukšanas efektivitāti un pielietot semināra laikā gūtās zināšanas praksē. 

s.11.jpg
 
Statoil Latvija SIA izpilddirektore Baiba Rubesa: “Šodien visā pasaulē arvien lielāka uzmanība tiek pievērsta idejām kā racionāli un efektīvi izmantot gan uzņēmuma, gan ģimenes, gan individuālas personas līdzekļus, savukārt globālā mērogā - dabas esošos resursus. Tieši tāpēc Statoil uzsāk ekoceļa programmu, kas ļauj ievērojami ekonomēt degvielu, veicina drošību uz ceļiem un rūpējas par vidi. Ir četri būtiski aspekti, kas runā par šo nepieciešamību, pirmkārt – tās ir naftas cenas, kas šobrīd  pasaulē ir augstākas nekā jebkad un diez vai tās samazināsies tuvākajā laikā. Otrkārt, pēc Latvijas iestāšanās Eiropas Savienībā vairākiem produktiem cena augs un kopumā ņemot - dzīve būs dārgāka. Treškārt, Latvija ir bēdīgi slavena ar lielo satiksmes negadījumu un boja gājušo skaitu – ieņemot līdera pozīcijas starp Eiropas Savienības un jaunajām kandidātvalstīm. Ceturtkārt, pareizi braucot tiek samazināts degvielas kaitīgo vielu izmešu skaits gaisā, tādā veidā rūpējoties par apkārtējo vidi, kurā ir jādzīvo mums, mūsu bērniem un mazbērniem. Es aicinu ikvienu auto vadītāju pievienoties ekoceļa programmai, iepazīties ar ekobraukšanas pamatprincipiem un pielietot tos praksē, jo gudri braucot, degvielas ekonomija ļaus Jums ietaupīt līdzekļus, turklāt sekmēs Jūsu un citu satiksmes dalībnieku drošību, kā arī apkārtējās vides drošību”.

Sporta mašīnu izgudrotājs, ekokustības Latvijā aizsācējs Andris Dambis: „Esmu pagodināts uzstādīt šādu rekordu Statoil ekoceļa programmas ietvaros. Ar šodien uzstādīto rekordu Latvijā tiek aizsākta citāda braukšanas kultūra. Esmu patiesi gandarīts par Statoil piedāvāto iespēju un ceru, ka visas programmas ietvaros paredzētās aktivitātes spēs mainīt autovadītāju braukšanas paradumus.” 

Autonams direktors Edvīns Panders: „Aicinu Latvijas uzņēmumu vadītājus padomāt par šādas ekonomiskas braukšanas popularizēšanu darbinieku vidū. Tā patlaban jau ir uzsākta vairākās Eiropas valstīs un šo valstu pieredze rāda, ka tā ir efektīva metode naudas resursu ekonomijai. Ekobraukšana ļauj  novirzīt ietaupītos līdzekļus uzņēmuma attīstībai.”

Latvija Statoil SIA
Uzņēmumam Latvija Statoil SIA šobrīd pieder 47 pilna servisa degvielas uzpildes stacijas un 5 automātiskās degvielas uzpildes stacijas 1-2-3, kā arī naftas produktu termināls Rīgā, kurš ir viens no modernākiem termināliem pie Baltijas jūras.

 
Visi komentāri
 
123767. viesis 20.aprīlis 2004 7:20
0 0 Atbildēt

tie 3 litri degvielas uz 100km bij ripinot auto no kalna lejaa ar izsleegtiem ugunjiem, kondishku, etc? :)

123771. viesis 20.aprīlis 2004 8:29
0 0 Atbildēt

Raksts - tukšu salmu kulšana! Interesanti kā var panākt tādu patēriņu 3l?Laikam slēpta reklāma - tjipa pērciet jaunas mazlitrāžas mašīnītes un vecās atdodiet mums ekoloģiski tīrai pārstrādei:-?

123772. viesis 20.aprīlis 2004 8:38
0 0 Atbildēt

Es arī labprāt iemācītos ar savu auto braukt tā, lai degvielas patēriņš būtu 3 l/100 km. Šobrīd ar V6 2.8l motoru sanāk vidēji 12.5 l/100 km, rekords 7.4l/100 km. Tā kā daudz jāmācās ...

123773. viesis 20.aprīlis 2004 8:38
0 0 Atbildēt

Ekobraukšana ir tad kad STATAOL iepilda savās mucā krāšņu kurināmo . Vienīgais viņiem tad cenu vajadzētu nolaist. Tā būs EKONOMISKA braukšana , un dīzelis ir mazāk videi kaitīgs ka benciņš.

123774. viesis 20.aprīlis 2004 8:42
0 0 Atbildēt

videi vismazaak kaitiigs ir LPG jebshu arii CNG :) bet nu toch, nezinu kaadam auto jaabuut, kaa arii ko brauceejam jaadara, lai PILSEETAA dabuutu pateerinju 3l :)

123775. viesis 20.aprīlis 2004 8:46
0 0 Atbildēt

Nu, litrīgs dīzelītis iekš kāda mazauto un lieta darīta...

123776. viesis 20.aprīlis 2004 8:51
0 0 Atbildēt

Kautkaads absoluutaakais sviests, nesaprotu par ko sis raksts ir un kaada tam vispaar jeega. Tas tacu kartam ir skaidrs, ka ''atvelkot'' vairaak rij, nekaa mieriigi ripinot.

123777. viesis 20.aprīlis 2004 8:54
0 0 Atbildēt

Qued, tu mosh zini kaadu auto, kam buutu litriigs diizelis ar pateerinju pilseetaa zem 3l? :) ash slaveetais VW Lupo 3L ir ar videejo pateerinju 3l - pilseetaa i vairaak :D gan jau ka ar taadu Lupo 3L var bez probzaam dabuut videejo pateerinju 3l :) bet nu ar videeja izmeera auto tas ir kosmoss, ja vien tas auto nav no ogleklja shkjiedras, titaana kauseejumiem, u.c. sci-fi pribambasiem :)

123779. viesis 20.aprīlis 2004 8:58
0 0 Atbildēt

normala mashiina nevar mazak riit uz 100km kaa vinja rij braucot konstanti uz ~90 un tad 99,9% auto pateere vairak bendzhas kaa shitas... baigais jau tolks no shitaa raksta un "kustiibas" kaa tadas. Pilnigi piekritu, ka sanaktu ekonomiskak barukt, ja bendziina tirgotaji nolaistu cenas :)

123780. viesis 20.aprīlis 2004 9:03
0 0 Atbildēt

Escortdriver, man domaat, ka var riit arii mazaak, vismaz vecie krievu zjiki jau nu toch :) zjikam laikam ekonomiskais aatrums bij 70km/h peedeejaa robaa, jo braucot uz 90km/h degvielu vairaak rij :) gan jau ka braucot konstanti uz 60km/h peedeejaa robaa vareetu veel vairaak sataupiit degvielu, bet kam tas vajadziigs? es, piemeeram, nomirtu no garlaiciibas tik leeni braucot aarpus pilseetas :)

123781. viesis 20.aprīlis 2004 9:03
0 0 Atbildēt

man po, galvenais ir labi atvilkt, kaadam ielikt pie krusta, ieliist priekshaa un nospoleet :D

123782. viesis 20.aprīlis 2004 9:08
0 0 Atbildēt

viesis 20.04.2004 09:03, ja tu brauc ar kaut kaadu smirdiigu mazauto - tabureti, tad tev arii mosh interesee atvilkt no krustiem :) bet ir cilveeki, kuri brauc ar normaala izmeera auto ar normaala izmeera motoriishiem un kuriem nevajag pieraadiit saveejaa staipaamaa objekta garumu spoleejot krustos un lienot dibenshkjirbaas :) diemzjeel, bet agresiivi braucot, spoleejot krustos, etc pilseetaa diez ko aatraak tu galaa nenonaaksi deelj stulbajiem luksoforiem katraa krustojumaa

123784. viesis 20.aprīlis 2004 9:50
0 0 Atbildēt

po galvenais, ka var vairaak benzjas nokurinaat

P.S. nekaads lielmotors nav, bet chetreiz pa 0.5 sanaak

123786. viesis 20.aprīlis 2004 9:56
0 0 Atbildēt

kaut kad sensenaa zaruljom zurnala lasiju par eco parbraucieniem krievu laikos, kuros piedalijas ari Dambis. tak vinji visas durvju un kapotu spraugas bija aizlimejushi lai mazinatu pretestibu, brauc bez ugunjiem, pa kalnu ripina ar izslegtu motoru utt utjp. iedomajos kas pa bardaku saksies ja shitadi te savairosies uz latvijas celjiem.

123788. viesis 20.aprīlis 2004 10:06
0 0 Atbildēt

Es jau palasiju to bukletu ko statoil suutija,pilniigs sviests,Kartejaa debiilaa reklaamas kampanja

123789. viesis 20.aprīlis 2004 10:08
0 0 Atbildēt

Nu tagad es saprotu,kāpēc ststoil ir tā saskrūvējis cenas degvielai savos tankos-lai piespiestu cilvēkus tērēt mazāk degvielas,kļūt ,,zaļākiem,,.Tā jau ir cita lieta-visu cieņu.Jo līdz šim biju pārliecināts ,ka šie grib vienkārši uzvārīties.Un tie eksperimenti ar nekvalitatīvo degvielu arī tāpēc,lai kādam subjektam auto piebesītos un šis pārietu uz velosipēdu.:))

123796. viesis 20.aprīlis 2004 10:33
0 0 Atbildēt

Eko braukšana ir reāla, bet nepatīkama. Jau padomju laikus bija eko ralliji. Braukšanas stils (iemiesots jau dažā labā Lupo) - ieskrienamies prātīgi, pirms laika pārsledzamies uz augšu, izspiežam sajūgu un ripinam. Pie katra krusta slāpējam nost (Lupo to dara pats). Kam tas viss?

P.S. Ar pilnu klapi velkot pat roleris 90ccm tērē 4litrus. SuzukiGS500E prātīgi braucot 5-6litrus, atvelkot 8-9litrus. īsi sakot vēlu veiksmi, bet ideja ir sviests. Sevišķi griboši var iepirkt Toyota hibrīdauto. Nav gan lēts prieks.

123797. viesis 20.aprīlis 2004 10:34
0 0 Atbildēt

Visvairaak mani fascineeja bukletaa tas apreekjins - "braucot ar 50km/h ar auto, kuram ir 1,8 litru motors, pateerinjsh atkariibaa no paarnesuma ir shaads:

* 2. paarnesums - 8,0L/100km

* 3. paarnesums - 5,5L/100km

* 4. paarnesums - 4,7L/100km

* 5. paarnesums - 3,9L/100km"

Nu kaa es gribeetu redzeet shitaadus raadiijumus savam 1,8 litru dzineejam :D :D :D

123798. viesis 20.aprīlis 2004 10:37
0 0 Atbildēt

Visi aatri iepeerkam mopeedus Riiga-13 ar pedaaljiem :D

Brauksana ar iesleegtaam tuvajaam gaismaam degvielas pateerinju palielina vismaz par 0,5%. Statoilaa degviela ir par 1 - 1,5 santimiem daargaaka kaa citur.

Eko - Braukt bez tuvajaam lejot degvielu Statoilaa, vai lieties citos tankos un braukt ar tuvajaam :D

123799. viesis 20.aprīlis 2004 10:43
0 0 Atbildēt

Mef, Tev nebija jābūt USA zemē, kur ir tikai ekokillercar?

Tad jau, MX3, vidējais sanāk zem 4 litri! Nevis 8, kā tev. :)

123800. viesis 20.aprīlis 2004 10:49
0 0 Atbildēt

ja braucu ljoti mieriigi, tobish uzsaaku un bremzeeju ljoti mieriigi, nekur neskrienu tad benziina pateerinsh ir tikai par litru mazaaks ja braucu ne gluzji agresiivi, bet pietiekoshi strauji. Motors 2.0

123801. viesis 20.aprīlis 2004 10:49
0 0 Atbildēt

vzinis

Nuja! Es ar priecaajos - ko tikai jaunu par savu autinju nevar uzzinaat... :P

123802. viesis 20.aprīlis 2004 10:56
0 0 Atbildēt

Man patīk rekomendācija braukt līdz 2.5tk apgriezieniem. Bet ar piekto 2.5tk ir 110km/h!!! Tad arī ir reāla ekonomija. VIslielākā ekonomija ir, ja nekur nav jābremzē un neviens nav jāpadzen strauji palielinot ātrumu. Izeja - jāmin pa ass līniju un ar 110-120km/h. Ko secinu - Statoil mani musina uz noteikumu pārkāpšanu. Ikdienā 6l/100km. Austrijas brauciens martā - pa bāņiem 130-170km/h (3500apgriezieni), vidējais degvielas patēriņš 5.5l/100km (ar pilnu kravu un lielo jumta kasti).

123803. viesis 20.aprīlis 2004 11:00
0 0 Atbildēt

Par HDI, strauji tuvojas 100tk km, degvielas patēriņš tagad stabili turas 6l/100km, zem krīt ļoti reti. Braucu gan ikdienā pārsvarā pilsētas režīmā, nekasoties. Iespējams, ka katalizators vairs nav pirmā svaiguma. Likt jaunu vai izmest veco? :)

123805. viesis 20.aprīlis 2004 11:18
0 0 Atbildēt

Ha! Ja manā auto statoil atļausies iepildīt to degvielu, ko lēja Dambim, tad es ar nobrauktu kā viņš. Bet ja visiem būs jālej kvalitatīvāka degviela - bankrots neizbēgams?!!!

123807. viesis 20.aprīlis 2004 11:20
0 0 Atbildēt

Ekonomiska braukšana ir apsveicama pie noteikuma, ja nav pārāk liela satiksmes intensitāte un aiz ,,ekobraucēja,, neveidojas kolonna. Mani ,,ekorekordi,, ir šādi: ar 2.Golfu (1,6 litri, benzīns) maršrutā Jugla - Valmiera, turot ātrumu 75 km/h, patēriņš bija 5,1 litrs uz 100 km, bet tajā pašā maršrutā ar tādu pašu ātrumu ar Vento 1,8 patēriņš bija 5,3 litri. :) ,,Ekobraukšana,, ir īpaši ērta provincē, kur katrs var ērti bubināt ar sev vēlamo ātrumu. :)

123811. viesis 20.aprīlis 2004 11:32
0 0 Atbildēt

Ha, vakar jau Dambis pa SWH runāja, ka izspieduši 3,8 l/100km.

S

123813. viesis 20.aprīlis 2004 11:35
0 0 Atbildēt

STATOIL degviela - mašīna raustās nāk tāds pretīgs dūmiņš ārā (man dīzelis). Citur lejot ta nav! vidējais patēriņš palielinās.

Es tāds neesmu viens. kolēģiem un draugiem benzīna motorīši slikti lec un pa 5Ls 95ultimu nobrauc 70-80km.

Vienīgais jēdzīgais kas tur STATOIl ir palicis ir WC.

123814. viesis 20.aprīlis 2004 11:35
0 0 Atbildēt

Nezinu, zināma tasnība tajā ir. Galvenie pamatprincipi ir izvēlēties pareizo maršrutu, lieki negāzēt, lieki nebramzēt, trāpīt zaļā luksaforu joslā utt. Teiksim trīs litri sanāktu tikai modernu turbodīzeli.

Principā nekas neiespējams nava, man ir opel Calibra 2.0 16 V. Braucot ar ātrumu 50 km/h 5 robā kompis rāda 2 l/h tas ir 4 l/100, vai tas īstenībā tā ir, nezinu, tāpēc ka uz 50 es braucu ļoti reti ...

123816. viesis 20.aprīlis 2004 11:41
0 0 Atbildēt

lai ekonomē, tikai lai nesavairojas tādi kas ripinās tukšgaitā un žūžina pa šoseju uz 70km/st.

123817. viesis 20.aprīlis 2004 11:44
0 0 Atbildēt

Pretīgā Rubesa atkal kaut kādu murgu izdomājusi-nu nebrauks neviens normāls cilvēks STATOIL pildīties,tos sūdus ko satrādājušī vairs tik viegli neizsmelsiet....

123820. viesis 20.aprīlis 2004 11:52
0 0 Atbildēt

Senciits teica, ka braucot pa somiju uz 90 km/h (nebija neviena vieta, kur jaabrauc leenaak par 70) - 4 cilveeki, pilns bagaazjnieks + jumta bagaaznieks ar sleepeem - 2.0 mashiina 7.5 litri uz 100 km

Man vienam pa latviju neizdodas taadu izspiest, shkjiet somijaa arii degviela kvalitatiivaaka

123822. viesis 20.aprīlis 2004 12:02
0 0 Atbildēt

Nu tukšgaita nava nemaz tik slikta. Ari laika ziņā. Parezi to izmantojot var pat atrāk galā noklūt. Piemēram redzu ka priekšā iedegas sarkanais, liekam brīvgaitā, mierīgi ripinam. Pa otro joslu panesās garām pāris mašīnas pie luksofora liek pa bremzēm, stāv gaida, zaļo. Tikmēr esmu pie luksofora, iedegas zaļai, lieku otrajā un pabraucu garām "skrējējiem" kuriem braukt jāuzsāk no nulles.

123823. viesis 20.aprīlis 2004 12:09
0 0 Atbildēt

nja bet biezji skreejeeji tev pielien priekshaa un tev arii jaapstajas

123824. viesis 20.aprīlis 2004 12:11
0 0 Atbildēt

viesis 20.04.2004 12:02

ha un nakošajā krustā tas skrējējs tiek pie mirgojoša zaļā kamēr tu gaidi.

123825. viesis 20.aprīlis 2004 12:16
0 0 Atbildēt

Tiem SantaFe vajag pa purnu un tiesiibas atnjemt uz gadu gadiem par kustiibas apzinaatu kaveeshanu!

Eiropaa (Vaacija, Austrija, Shveice) degviela tieshaam ir savadaaka - auto skrien atraak un teeree mazaak.

123826. viesis 20.aprīlis 2004 12:27
0 0 Atbildēt

:))) Nu nezinu. Bez LAF atljaujas shitaada akcija!

Ekobraukshana vispaar pieskaitaama pie viena no biistamaakajiem autosporta veidiem! Kapeec? Taadeelj, ka nedriikst mainiit aatrumu. Saucas: nekustini pedaaljus. Vieniigais ir stuure. Priekshaa sastreegums? Nebremzeet! Varbuut izkliidiis. Varbuut varees izstuureet...

Toties mieriigas satiksmes apstaakljos shie sportisti visiem traucees, jo mazaakais pateerinjsh ir augstaakajaa paarnesumaa pie minimaalajiem stabilajiem apgriezieniem.... ~50kmh

Shito - mazliet ar ironiju - rakstu kaa viena shaada maza ekorallija uzvareetaajs. Man gan sanaaca 5.1/100 liidz Reezeknei ar VW Scirocco 1,8i

123840. viesis 20.aprīlis 2004 13:14
0 0 Atbildēt

Statoil un ekobrauksana - ideaals paaris :)))))) Man diemzel ar statoila degvielu paterins pieaug ~par 1l uz 100km :( salidzinajuma ar nestes letako degvielu.

123842. viesis 20.aprīlis 2004 13:23
0 0 Atbildēt

Tā arī nebika rakstīts

KAS IR EKOBRAUKŠANAS PROGRAMMA ?? tas ko katram izdalīs mazlitrāžas auto, vai kā ?? `būs kāda akcija, kuras ietvaros noregulēs auto iešprici/karburatoru un aizdedzi (līdzīgi, kā tuvās gaismas)? Jeb rakstīs/stāstīs kā nespiest gāzes pedāli ?

123845. viesis 20.aprīlis 2004 13:24
0 0 Atbildēt

vispar esat padomajushi par to, kaapec degvielas tirgotajiem jataisa akcijas bendzina taupishanai?! galiigs nonsenss! Tas ir tapat kaa tabakas razhotaji ciiniitos par smekjeshanas aizliegumu :) Isteniba vinji grib paradit cik ljoti ruupejas par saviem klientiem un tapat zin, ka paterinju ipashi izmainit neviens nevares, tik piesaistis vairak klientu un tatad arii naudas.

123846. viesis 20.aprīlis 2004 13:26
0 0 Atbildēt

2 wampirus - paliec zem gaazes un bremzhu pedaljiem koka klucishus, tad nesanaks baraukt ar strauju uzraushanu un bremzeshanu... bendzha taupiisies utt. :)

123883. viesis 20.aprīlis 2004 16:41
0 0 Atbildēt

Ka tik cenas pielīdzināt Eiropai, a algas un kvalitāti. Ja mums būtu tāda benža kā ārzemēs, tad arī būtu vērts par to maksāt, jo to krietni mazāk ''ēd'' un labāk iet! Paskatieties kāds patēriņš tiek rakstīts teh. grāmatās, vismaz par 2,5 litriem mazāk nekā pie mums patiesībā ēd! Ar Statoil benzīnu pēdējā laikā ar Opel Calibra 2.0l pa 5Ls var nobraukt 65-75 km, tas takā nelīmē kopā ar teh. datiem...

123890. viesis 20.aprīlis 2004 19:26
0 0 Atbildēt

nu mosh megjini atlaist gaazes pedali no griidas? :) Bet par tam eiropas cenam jau ir piebesiijis... jaunas mashinas redz kljushot dargakas... a nah Vaacijaa un UK piem. RS Focus maxa tikpat cik te ST? Isteniba musu smirdigaja valstii nemaz nevar nopirkt RSu... Idiotisms! Un bendzhas cenas jau arii iespaido tikai nodoklji un neskjiet, ka tie tik zveeriigi tiek pacelti, tach ucenas gan.

123912. viesis 21.aprīlis 2004 9:14
0 0 Atbildēt

Taa ir taa jaunaa zhelejveidiigaa degviela, par kuru suudzeejas tvnet. Vinja praktiski nedeg, auto jaavelk ar strikji un taadeelj ir baigaa ekobrukshana

124161. viesis 22.aprīlis 2004 12:15
0 0 Atbildēt

slinkums visus komentus paarlasiit, bet taa rakstaa nekur netika pateikts, kas tas ir par velosipeedu.

varbuut kaads zina ko vairaak?

124987. viesis 30.aprīlis 2004 11:57
0 0 Atbildēt

Tajā dienā, kad notika eko braukšana SWH Fredis sazinājās ar A.Dambi un viņš teica, ka patēriņš esot bijs gandrīz 3,5l /100km. Vēl A. Dambis teica, ka eko braukšana NAV domāta IKDIENAI, bet tiem gadījumiem, kad benzīns draud izbeigties un benzīntanks vēl ir tālu. Reāli viņš toreiz nobrauca 30km no Ogres līdz Rīgai STUNDAS laikā. Nu kurš brauks to gabalu veselu stundu????? Bet tie principi ir zināmi kā jau viņš teica: braukt ap 70-85km/h, uzņemt ātrumu un ripot brīvgaitā, pēc iespējas mazāk apgriezienu, respektīvi, pēc iespējas ātrāk jāieliek augstākā ātrumā, bet tā lai motoram nav grūti, un galvenais jābrauc pēc iespējas VIENMĒRĪGĀK. Pilsētā tas NAV iespējams. Tas arī viss. A.Dambis savu darbu padarīja un neko nesameloja. Tas ir STATOIL, kas izpūš MILZĪGU reklāmu, faktiski arī negodīgu.

125014. viesis 30.aprīlis 2004 14:52
0 0 Atbildēt

čigāns arī gribēja zirgu iemācīt neēst ......

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Unikālais 48 cilindru motocikls pārdots par 107 000 eiro

Noslēgusies Bonhams izsole, kurā tika pārdots pasaulē vienīgais 48 cilindru motocikls. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO)

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 

Līdz 1400 eiro - deputāti spriedīs par sodu pastiprināšanu ceļu satiksmē 23

Saeimas Juridiskajā komisijā šodien plānots spriest par sodu pastiprināšanu par pārkāpumiem ceļu satiksmes jomā. Lasīt vairāk

 

Japāņu Bavārija. Pirmais ieskats Mazda CX-80 salonā (+VIDEO)

Vai atminaties, kad pēdējo reizi sastapāties ar pa īstam lielu Mazda markas automašīnu? Līdz šim lielākais japāņu ražotāja modelis Eiropā saucas CX-80, un TV Autoziņām radās unikāla iespēja iepazīties ar septiņvietīgo krosoveru Mazda R&D centrā Vācijā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti