Mitsubishi izstrādājis neordināru reklāmas stratēģiju 8

20.aprīlis 2004 3:11

Mitsubishi radošā komanda kopā ar reklāmas aģentūru „StrawberryFrog”, kas tirgū veiksmīgi ieviesusi tādus Mitsubishi modeļus kā Outlander un Lancer Evolution VIII, plāno neordināru reklāmas kampaņu jaunajam minivenam Grandis, jo tā izskats atšķirsies no tradicionālā MPV automašīnu vizuālā tēla.

Jaunais Mitsubishi Grandis lauzīs ierastos stereotipus par MPV mašīnām kā kvadrātveida auto, tam būs apaļākas formas, tomēr tas nebūs arī jau esošā piedāvājuma – Space Wagon – aizstājējs, jo Grandis koncepcija, sniegums un pozicionēšana būs pavisam citāda.

Mitsubishi mērķis bija izveidot auto, kam ir vairāk pludlīniju formu nekā citiem miniveniem, ar ko tas arī atšķiras no pārējiem. Vienlaicīgi Grandis ir zemāks un sportiskāks nekā konkurentu auto, un galvenais uzsvars tā izveidē ir likts uz auto dizainu un dinamiku.

Grandis jaunais 2.4 litru, 165 zirgspēku jaudīgais MIVEC benzīna dzinējs, tāpat kā turbo dīzeļa dzinējs, kura versija tirgū tiks laista vēlāk, kā arī rūpīgi izstrādātā balstiekārta, stūres un bremžu sistēma nodrošina labāko tehnisko sniegumu.

Jaunā minivena īpašā iezīme ir arī neierasti izveidotais trešās rindas aizmugurējo krēslu izvietojums. Standarta piedāvājumā sešu un septiņu vietu auto sēdekļi var tikt ātri un ērti salocīti papildus bagāžas telpas iegūšanai.

Mitsubishi Grandis mērķauditorija ir vidusmēra eiropietis, un šis auto tiks pozicionēts kā brīvprātīga izvēle, nevis kā praktiska nepieciešamība. Reklāmas kompānijas „StrawberryFrog” pārstāvji uzsver, ka šis būs pirmais MPV, kuru cilvēki pirks tādēļ, ka viņi to patiešām vēlas, nevis tādēļ, ka viņiem tas ir praktiski nepieciešams.

Grandis reklāmas klipos un plakātos būs redzami par sevi pārliecināti un veiksmīgi vīrieši, kas izvēlas šo auto, jo izjūt to kā savas būtības papildinājumu. Tādejādi Mitsubishi plāno uzsvērt jaunā Grandis savdabību pārējo šīs klases auto vidū gan vizuāli, gan arī tā pozicionēšanā. Mitsubishi Grandis lauzīs priekšstatus par MPV kā tipisku ģimenes auto.

Ar šādu neierastu pieeju Mitsubishi Motors Eiropas birojs, kas atrodas Amsterdamā, turpina  Mitsubishi jaunā tēla veidošanu, kas, kā liecina 2003.gada pārdošanas apjomi, ir izrādījies ļoti pārliecinošs. 2003.gadā Mitsubishi Motors Eiropas birojs pārdeva 207 939 auto, kas ir par 2.4% vairāk nekā 2002.gadā.

 
Visi komentāri
 
123793. viesis 20.aprīlis 2004 10:23
0 0 Atbildēt

Veiksmīgi vīrieši - interesanti kurā reklāmā rāda neveiksmīgu vīrieti, kurš izvēlas jaunu auto. :)

Grandis - interesanti izskatās aizmugurējo LED lampu komplekss.

Salons - Previa vien ir. Kas unikāls ir benķos tiešām nevar saprast. Laikam tas, ka beidzo Mitsubishi inzhenieri ir ko tādu izveidojuši, kamēr visiem citiem tādi jau ir (varbūt pat labāki).

Dizains jau gaumes lieta - kaut kas uz Avensis Verso no sāniem. Interesants.

123808. viesis 20.aprīlis 2004 11:25
0 0 Atbildēt

"Grandis reklāmas klipos un plakātos būs redzami par sevi pārliecināti un veiksmīgi vīrieši, kas izvēlas šo auto, IEKLAUSIETIES -

jo izjūt to kā savas būtības papildinājumu !!!!!!".

Haaaahhaaaaaahaaaaaa

Vīrieši to auto izjūt kā sava krāniņa apildinājumu :))))))

Mitsubishi reklāma - pārliecināts un veiksmīgs vīrietis deklamē: "Bez auto neesmu vīrietis - man nepieciešams papildinājums "

Nomirt var no smiekliem

:))))))

: D

123812. viesis 20.aprīlis 2004 11:32
0 0 Atbildēt

tas buus zemaaks, iisaaks un shauraaks nekaa minivanam pieklaatos. piemerots vidusmeera pundurim.

123821. viesis 20.aprīlis 2004 11:59
0 0 Atbildēt

mua gha gha ha ha ha ha... njaa...

reklaamisti... ghhhhhhhhhh

:D

123828. viesis 20.aprīlis 2004 12:42
0 0 Atbildēt

" ... kuru cilvēki pirks tādēļ, ka viņi to patiešām vēlas, nevis tādēļ, ka viņiem tas ir praktiski nepieciešams. "

nu shitadu bullshitu izdomat.

123891. viesis 20.aprīlis 2004 19:55
0 0 Atbildēt

jaabuut tiesham atsaldetam lai ko tadu veletos kad var nopirkt ko sportiskaku par to pashu pikji...

123910. viesis 21.aprīlis 2004 9:12
0 0 Atbildēt

Neordināra reklāmas stratēģija - šoreiz mārketologi tautai iedvesīs, ka tā vēlas šo auto, nevis ka tas ir nepieciešams, :-)

123975. viesis 21.aprīlis 2004 11:16
0 0 Atbildēt

Kas tieši šajā stratēģijā ir neordinārs?

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto lietotāja tests: kompaktais SUV "Škoda Karoq" 2

Portāla iAuto.lv lietotājs un foruma biedrs Rupucs dalās savos iespaidos pēc testa brauciena ar jauno "Škoda Karoq" kompakto apvidus automobili. Lasīt vairāk

 

Jaunais Audi A7 Sportback – sportisks luksusa klases modelis (+ foto) 5

Jaunais Audi A7 Sportback ir četrdurvju kupeja, kas uzskatāmi atspoguļo zīmola jauno dizaina valodu, padarot eksperimentālo dizainu un luksusa tehnoloģiju progresivitāti par realitāti. Lasīt vairāk

 

Automašīnu pārbaužu skandāla dēļ "Nissan" aptur Japānas tirgum paredzētu automobiļu ražošanu 4

"Nissan" atzinis, ka šīs pārbaudes veikuši darbinieki, kuri nav sertificēti pārbaudīt automobiļus atbilstoši Japānas valdības noteiktajiem standartiem. Lasīt vairāk

 

40% auto problēmas ar apgaismes ierīcēm, akumulatoru un drošības sistēmām 11

41% automobiļu ir problēmas ar apgaismes ierīcēm, 39% nekvalitatīvi darbojas akumulators, savukārt 44% ir problēmas ar drošības sistēmām - nedarbojas airbag jeb drošības spilvens vai ABS bremžu sistēma. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti