Mitsubishi radošā komanda kopā ar reklāmas aģentūru „StrawberryFrog”, kas tirgū veiksmīgi ieviesusi tādus Mitsubishi modeļus kā Outlander un Lancer Evolution VIII, plāno neordināru reklāmas kampaņu jaunajam minivenam Grandis, jo tā izskats atšķirsies no tradicionālā MPV automašīnu vizuālā tēla.
Jaunais Mitsubishi Grandis lauzīs ierastos stereotipus par MPV mašīnām kā kvadrātveida auto, tam būs apaļākas formas, tomēr tas nebūs arī jau esošā piedāvājuma – Space Wagon – aizstājējs, jo Grandis koncepcija, sniegums un pozicionēšana būs pavisam citāda.
Mitsubishi mērķis bija izveidot auto, kam ir vairāk pludlīniju formu nekā citiem miniveniem, ar ko tas arī atšķiras no pārējiem. Vienlaicīgi Grandis ir zemāks un sportiskāks nekā konkurentu auto, un galvenais uzsvars tā izveidē ir likts uz auto dizainu un dinamiku.
Grandis jaunais 2.4 litru, 165 zirgspēku jaudīgais MIVEC benzīna dzinējs, tāpat kā turbo dīzeļa dzinējs, kura versija tirgū tiks laista vēlāk, kā arī rūpīgi izstrādātā balstiekārta, stūres un bremžu sistēma nodrošina labāko tehnisko sniegumu.
Jaunā minivena īpašā iezīme ir arī neierasti izveidotais trešās rindas aizmugurējo krēslu izvietojums. Standarta piedāvājumā sešu un septiņu vietu auto sēdekļi var tikt ātri un ērti salocīti papildus bagāžas telpas iegūšanai.
Mitsubishi Grandis mērķauditorija ir vidusmēra eiropietis, un šis auto tiks pozicionēts kā brīvprātīga izvēle, nevis kā praktiska nepieciešamība. Reklāmas kompānijas „StrawberryFrog” pārstāvji uzsver, ka šis būs pirmais MPV, kuru cilvēki pirks tādēļ, ka viņi to patiešām vēlas, nevis tādēļ, ka viņiem tas ir praktiski nepieciešams.
Grandis reklāmas klipos un plakātos būs redzami par sevi pārliecināti un veiksmīgi vīrieši, kas izvēlas šo auto, jo izjūt to kā savas būtības papildinājumu. Tādejādi Mitsubishi plāno uzsvērt jaunā Grandis savdabību pārējo šīs klases auto vidū gan vizuāli, gan arī tā pozicionēšanā. Mitsubishi Grandis lauzīs priekšstatus par MPV kā tipisku ģimenes auto.
Ar šādu neierastu pieeju Mitsubishi Motors Eiropas birojs, kas atrodas Amsterdamā, turpina Mitsubishi jaunā tēla veidošanu, kas, kā liecina 2003.gada pārdošanas apjomi, ir izrādījies ļoti pārliecinošs. 2003.gadā Mitsubishi Motors Eiropas birojs pārdeva 207 939 auto, kas ir par 2.4% vairāk nekā 2002.gadā.
Veiksmīgi vīrieši - interesanti kurā reklāmā rāda neveiksmīgu vīrieti, kurš izvēlas jaunu auto. :)
Grandis - interesanti izskatās aizmugurējo LED lampu komplekss.
Salons - Previa vien ir. Kas unikāls ir benķos tiešām nevar saprast. Laikam tas, ka beidzo Mitsubishi inzhenieri ir ko tādu izveidojuši, kamēr visiem citiem tādi jau ir (varbūt pat labāki).
Dizains jau gaumes lieta - kaut kas uz Avensis Verso no sāniem. Interesants.