Mitsubishi Motors šī gada martu noslēdzis ievērojami veiksmīgāk nekā šo pašu mēnesi pagājušajā gadā. Apkopotie aprēķini liecina, ka 2004.gada martā visā pasaulē ir pārdoti 169 200 Mitsubishi markas auto, kas ir par 2,6% vairāk nekā pērn.
Eiropā pārdoti par 16,9% vairāk auto nekā 2003.gada martā, kas skaitliskā izteiksmē sastāda 24 800 auto, vislielāko pieaugumu sasniedzot Krievijā, Francijā un Lielbritānijā. Šo valstu vidū īpaši jāizceļ Krievija, kur tik daudz jaunu Mitsubishi auto nav ticis pārdots nekad iepriekš - 2 500.
Arī Latvijā Mitsubishi oficiālā importētāja „Skani Auto” pārdošanas apjomi šī gada martā bijuši rekordaugsti. Kaut pārdoto auto skaits nav salīdzināms ar lielajām valstīm, tomēr 56 Mitsubishi automašīnas 2004.gada martā ir 3,5 reizes vairāk nekā 16 2003.gada trešajā mēnesī. Arī pirmo trīs mēnešu datu apkopojums rāda pārliecinošu pārdošanas apjomu izaugsmes tendenci – 2003.gadā tika pārdotas 56 automašīnas, bet 2004.gadā – jau 118.
Latvijā pārdotākais Mitsubishi markas auto bijis Lancer, par kura izvēli šī gada martā nešaubījušies 23 pircēji. Arī Krievijā vispirktākais modelis bijis Mitsubishi Lancer. Martā pārdoti 1 500 šādu auto, kas ir vairāk nekā 60% no kopējā Mitsubishi pārdoto auto skaita Krievijā. Francijā pirkto auto statistika liecina, ka iecienītākie modeļi ir Mitsubishi Space Star un Mitsubishi Pajero, savukārt Lielbritānijā liels pieprasījums ir pēc Pajero un Pajero Sport.
Āzijā un citos reģionos pārdoto auto apjoms ir palielinājies par 5.2%, salīdzinot ar pagājušā gada martu, un sastāda 61 500 jaunu auto. Jau ilgu laiku stabils pieaugums ir Ķīnā, kur pagājušajā mēnesī pārdoti par 20.6% vairāk auto nekā 2003.gada martā – 14 800 auto.
Nozīmīgs pārdoto auto pieaugums šī gada martā bijis arī Taivānā, kur pārdoti 8 300 jaunu auto, un tas ir par 53.2% vairāk nekā pērn šajā laika posmā. Tāpat arī Tuvajos Austrumos un Āfrikas reģionā novērojams pieprasījuma pieaugums pēc Mitsubishi automašīnām. Tur pārdoti 6 800 Mitsubishi markas auto, savukārt pirms gada šis cipars bija par 29.5% mazāks.
Ziemeļamerikā kopumā pagājušajā mēnesī pārdoti 23 200 auto, kas ir par 0,7% mazāk, nekā pērn šajā laika posmā. Pēc intensīvas reklāmas kampaņas ievērojami palielinājies pieprasījums pēc Mitsubishi Galant – nopirkti 6 000 jauni auto.
Fiskālā gada, kurš beidzās 2004.gada 31.martā, rezultāti liecina, ka pārdošanas apjomi ir auguši visos pasaules reģionos, izņemot Ziemeļameriku. Rekordlieli apjomi sasniegti Āzijā, un pieaugums novērots arī daudzviet citur pasaulē.
“RKT-Publicitāte”